Saccsiv’s Weblog

Articolul zilei (08.07.2009): Papa vrea Guvern Mondial

Posted in GUVERN MONDIAL, GUVERNUL MONDIAL, NOUA ORDINE MONDIALA, Papa Benedict by saccsiv on iulie 8, 2009

   Redau integral articolul Papa vrea Guvern Mondial:

   In prima sa enciclica sociala, publicata ieri, cu doar cateva zile inainte de summitul G8, Papa Benedict al XVI-lea a cerut ca economia mondiala sa fie restructurata si a facut apel la infiintarea unei “autoritati politice mondiale“. Aceasta entitate, a apreciat Suveranul Pontif, ar trebui sa se ocupe de asanarea economiilor lovite de criza si sa previna dezechilibre inca si mai mari. In paralel, presedintele american Barack Obama s-a intalnit ieri la Moscova cu premierul rus Vladimir Putin, in incercarea relansarii relatiilor dintre Moscova si Washington. Cu aceasta ocazie, Putin i-a reamintit liderului american ca Ucraina si Georgia sunt “foarte importante pentru Rusia”.

   “Caritas in Veritate”, asa cum este numita enciclica papala, recomanda, in principal reformarea Natunilor Unite, dar se concentreaza si asupra situatiei economice din lume. “Pentru gestionarea economiei mondiale, pentru asanarea economiilor lovite de criza, pentru prevenirea agravarii crizei si a adancirii deze­chilibrelor, este urgenta infiintarea unei reale Autoritati politice mondiale”, se spune in textul de 150 de pagini. In opinia Suveranului Pontif, aceasta entitate, care ar constitui “un grad superior de organizatie la scara internationala, pentru gestionarea globalizarii“, ar trebui “sa procedeze la o dezirabila dezarmare integrala, la asigurarea securitatii alimentare, la protejarea mediului si la reglarea fluxurilor migratorii“. Totodata, enciclica papala, devenita o traditie in Biserica Catolica de peste un secol, solicita construirea unei ordini sociale care sa se conformeze ordinii morale, “interconectarii dintre sferele morale si sociale, legaturii dintre sferele civile, economice si politice, asa cum se prevede in Carta Natiunilor Unite”. Autoritatea “trebuie sa fie subordonata realizarii binelui comun“, “sa fie recunoscuta de toata lumea si sa se bucure de putere efectiva pentru a fi in masura sa ofere fiecaruia securitate, respect, justitie si drepturi“, se mai spune in text.”

   Comparati va rog frazele de mai sus (scrise cu litere ingrosate), cu urmatoarele citate:

   „NOUA ORDINE MONDIALA va recunoaste ca productia lumii, resursele naturale ale planetei si bogatiile sale nu apartin nici unei natiuni, ci vor fi impartasite tuturor. Nu vor mai exista natiuni la categoria „a avea” iar altele la polul opus. Printr-un proces echitabil si corect se va organiza distributia graului, al petrolului si a mineralelor, in functie de nevoile fiecarei natiuni si popor.Toate acestea vor fi stabilite in raport cu intregul planetar.”

   „NOUA ORDINE MONDIALA se va baza pe recunoasterea faptului ca toti oamenii sunt egali la origine, doar ca se afla la diferite stadii ale dezvoltarii evolutive. Integritatea personala, inteligenta, viziunea si experienta, la care se va aduaga si bunavointa, vor indica viitorii conducatori.”

   „NOUA ORDINE MONDIALA va fi fondata pe un sentiment de responsabilitate. Regula va fi „toti pentru unul si unul pentru toti

   „In perioada de pregatire a NOII ORDINI MONDIALE se va reglementa dezarmarea. Aceasta nu va fi optionala. Nici unei natiuni nu-i va fi permis sa produca echipamente in scopuri distructive sau sa violeze integritatea altei natiuni. „

   „NOUA ORDINE MONDIALA trebuie sa fie destinata pentru o lume care a trecut printr-o criza distrugatoare. NOUA ORDINE MONDIALA trebuie sa puna bazele pentru o viitoare lume, posibila doar dupa o perioada de timp de recuperare si reconstructie.”

   Sunt preluate din lucrarea “The Externalization of the Hierarchy”, scrisa de Alice Bailey

Foto: http://www.the-tribulation-network.com/dougkrieger/what_the_antichrist_is_not_pt5_files/image002.jpg

   Alice Bailey (1880–1949), initiatoarea amplei miscari new age, continuatoarea Theosophical Society ale carei baze au fost puse de catre Madame Blavatsky.

   Sotul ei, Foster Bailey (1888 – 1977), a fost mason grad 32.

   Intre 1919 si 1949 a scris multe lucrari dictate de catre “maestri ai intelepciunii“, non oameni din zona Tibetului. A considerat ca lucifer este un zeu al intelepciunii considerat pe nedrept de catre crestinism ca inger cazut.

   In 1940 a prevazut victoria aliatilor (intr-o perioada in care multe state inca nu intrasera in razboi iar tabara acestora inca nu se formase oficial) si stabilirea de catre acestia dupa marea conflagratie a unei NOI ORDINI MONDIALE ce va duce umanitatea la un foarte ridicat nivel de civilizatie … Sa ne amintim ca la 14 august 1941, intr-un moment in care SUA inca nu intrase in razboi, a fost schitata ATLANTIC CHARTER, adevarata fundatie pentru majoritatea tratatelor si organizatiilor internationale (inclusiv Natiunile Unite si cele financiare) de dupa cel de al doilea razboi mondial, cu ocazia Atlantic Conference (nume de cod Riviera) la care au participat presedintele SUA Franklin D. Roosevelt si premierul britanic Winston Churchill (ambii masoni) insotiti de consilierii lor apropriati. Interesant este ca in cadrul sau se specifica necesitatea unei “noi ordini mondiale”. Cititi va rog si articolul:

Instrumente ale crearii GUVERNULUI MONDIAL (partea 1): BANCA MONDIALA

   Este intemeietoarea Lucifer Publishing Company redenumita mai apoi Lucis Trust.

(Imagine preluata din articolul A New Age Simbol de pe site-ul oficial LUCIS TRUST)

   Lucis Trust este Non-Governmental Organization in cadrul Natiunilor Unite !!! La indicatia ei, in cladirea ONU se afla o camera de rugaciune cu insemnele acesteia, unde greii se aduna inaintea fiecarei sedinte generale.

Foto : http://www.bibliotecapleyades.net/imagenes_sociopol/un01_05.jpg

   Cititi va rog si articolul :

Articolul zilei (27.05.2009) si completari utile despre NEW AGE si MASONERIE: „Obiectivul Patriarhului, acelasi cu al masoneriei: “Unitatea spirituala a lumii””

   Un astfel de „sef secret„ non uman i-a dat in 1937 lui Bailey “Marea invocatie “. Aceasta a fost folosita inclusiv dupa evenimentele din 11.09.2001 de catre Findhorn Foundation (pe care o invoca de la infiintare ei). Este o invocatie folosita si de miscarea new age UFO.

   Findhorn Foundation a fost fondata in 1972. In 1997 devine membru Conference of Non-Governmental Organizations in Consultative Relationship with the United Nations (CONGO) si membru fondator al mai multor grupuri active in UN Headquarters, intre care amintim The Spiritual Caucus in al carei site oficial gasiti fotografia United Nations Meditation Room, camera de rugaciune de care aminteam mai sus si careia ii face propaganda.

   Cuvinte de lauda adresate camerei, precum unui templu, i-a adus si misticul Dag Hammarskjöld (1905–1961), al doilea Secretar General al Natiunilor Unite. Individul avea planuri marete cu ONU dar a murit intr-un accident neelucidat nici pana in zilele noastre.

   Alt greu al Natiunilor Unite, mare iubitor de draci este Robert Muller (1923-). Asistent al  Secretarului General de peste 40 de ani. Poreclit “filosoful“ UN pentru liniile directoare pe care le traseaza. E plin de idei despre guvernarea mondiala . Recunoaste ca este influentat de Alice Bailey pe care o admira caci a fost contactata de “maestri ai intelepciunii“ …

   Analistii fenomenului sunt de acord ca lucrarile lui Bailey, Rudolf Steiner (Thule Society din Germania, alta “fiica“ a Theosophical Society, care a fost piatra de temelie a Nationalsozialistische Arbeiterpartei a lui Hitler …) si ale Theosophy-ei in general au influentat crearea “ religiilor “ UFO, inclusiv Order of the Solar Temple. Cititi va rog si articolul:

Extraterestrii, Guvernul Mondial si NOUA ORDINE MONDIALA

   Si daca tot am ajuns aici, sa ne amintim ca Vaticanul considera extraterestrii ca fiind fratii nostrii …

   Iata ce frumos se leaga lucrurile si cum se pregateste imperiul mondial si religia sa, totul pentru iminenta inscaunare a antihristului. Pentru a intelege insa mai bine, cititi va rog si articolele:

NOUA ORDINE MONDIALA – rezumatul blogului (partea 1)

NOUA ORDINE MONDIALA – rezumatul blogului (partea 2)

   Recomand de asemenea:

Enciclica-soc a Papei Benedict, moment crucial pentru viitorul Noii Ordini: “ESTE URGENTA INFIINTAREA UNEI REALE AUTORITATI POLITICE MONDIALE”!

   NOTA:

   Cuvintele scrise cu litere rosii, ingrosate si subliniate sunt hiperlink-uri spre articole din acest blog si care detaliaza activitatea respectivelor personaje, organizatii sau evenimente

42 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iulie 8, 2009 at 8:44 am

    Pentru mai facilita parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    http://saccsiv.wordpress.com/about/

  2. fabian said, on iulie 8, 2009 at 11:49 am

    ai mare dreptate . se intampla cum a fost scris ,daca cei care au cunostinte cat de cat in acest doemniu mai aveau indoieli acum devine certitudine

  3. Radu said, on iulie 8, 2009 at 7:40 pm

    Rectifica in titlu. Ai pus 2001 in loc de 2009…

  4. Klezmer Popescu said, on iulie 9, 2009 at 11:06 am

    Ideea unui guvern mondial e foarte buna.
    Singura conditie pe care as pune-o, este ca din acest guvern sa faca parte doar copiii cu rezultate foarte bune la invatatura, si care au participat macar odata la olimpiadele scolare (in special matematica, informatica si fizica).

    “NOUA ORDINE MONDIALA se va baza pe recunoasterea faptului ca toti oamenii sunt egali la origine, doar ca se afla la diferite stadii ale dezvoltarii evolutive. Integritatea personala, inteligenta, viziunea si experienta, la care se va aduaga si bunavointa, vor indica viitorii conducatori.”

    SUPERB! Chinul de veacuri se apropie de sfarsit!

  5. CRISTI Ploiesti said, on iulie 9, 2009 at 11:39 am

    This handout photo courtesy of Greenpeace shows Mount Rushmore near Keystone, South Dakota. Greenpeace activists were arrested Wednesday for scaling Mount Rushmore and hanging a banner next to the carved face of Abraham Lincoln urging President Barack Obama to get tough on climate change.
    (AFP/HO/Kate Davison) http://news.yahoo.com/s/afp/20090708/ts_alt_afp/environmentwarmingusprotest

  6. doru said, on iulie 9, 2009 at 6:37 pm

    nu am inteles de ce aceste deziderate, indiferent daca au fost gindite de masoni, formulate si de papa etc.. sunt considerate ca avind un rau ascuns in ele. Presupun si imi pot imagina raul dar dintotdeauna a fost si va fi (ca drumul spre ‘rai’..). Sa nu-i spunem comunism ca e perimat si oricum s-ar numi tot nu poate avea din el decit citeva ‘tangentiale’, dar sincer vorbind alte solutii nu sunt.. Pe acele problematici.. Oricum evolutia e inevitabila si ca vrem sau nu ne vom indrepta intr-o directie.. (ca niste conuri..).. De obicei conducatorii (virfurile) ne duc intr-acolo.. Daca nu suntem atenti (sau daca se doreste..) ne mai ‘ciocnim’ si cu altii.. De obicei de vina sunt tot conducatorii.. O concluzie ar fi ca daca ar fi mai putini si ‘ciocnirile’ ar fi poate mai putine… (iar un singur con nu ar avea cu cine sa se mai ‘ciocneasca’..)

  7. kosk said, on iulie 9, 2009 at 7:36 pm

    Pai au ele asa un rau ascuns(demonic) in ele(dezideratele care va sa zica:O), exista o Carte veche si in ultimul capitol scrie de aceste”deziderate”si de”evolutie inevitabila”si de cine sta in spatele lor, ghici ciuperca cei…@ doru?!..dar stai linistit(ve/ti pierde), ca la sfarsit unde va fi hoitul acolo va fi si vulturul si apoi Lumina va imparatii vesnic… ca tot scrii asa mai criptic:P.

    • doru said, on iulie 9, 2009 at 9:00 pm

      nu trebuie sa spui veti pierde ca nu sunt in tabara ‘raului’.. lasind la o parte cele ce ne depasesc, toate pot avea un rau mai mult sau mai putin ascuns dar cine sa-l gaseasca si mai ales cum sa-l scoti de acolo ca sa ramina totusi binele.. si cine sa o faca daca nu societatea civila, si unde e totusi si cea mai puternica? In Romania? In Israel? In Rusia?.. Probabil ca nicaieri.. Dar mai pe aproape de ce ar trebui sa fie? Daca aveti un scop ‘necriptic’ si voi puteti fi.. cu o conditie.. prin ‘decriptarea’ scopului, acesta sa nu ascunda un rau si mai mare…

  8. Donkeypapuas said, on iulie 9, 2009 at 8:24 pm

    Ce putea scoate pe guriţă un fost nazist?

  9. kosk said, on iulie 10, 2009 at 12:29 pm

    @doru, nu ai inteles nimic din blogu asta.. da’ nimic odată!!:)) :) )..ce scrii tu, din astea cu”evolutie ireversibila”,”deziderate”,”soc.civila”, sunt clisee tipice pentru naivi ori interesati.Tot procesul globalizarii duce la un punct final, dincolo de acel punct se cunoaste de milenii ce va fi. daca intelegi bine, daca nu dormi linistit, intotdeauna cineva vegheaza&lucreaza pentru tine.

    • doru said, on iulie 10, 2009 at 7:29 pm

      da ce spui tu cu clisee etc ce e?.. Lumea a devenit mica pentru noi si ireversibl va urma si o globalizare, despre asta vorbim… adica lucruri pe care altadata nici nu banuiai ca exista astazi le poti vedea sau accesa.. In rest fiecare poate intelege ce vrea sau ce il duce capul, totul e sa aiba cit mai multe la dispozitie ca sa poata sa si discearna.. ca altfel sunt tot clisee pe care unii vor sa le luam asa cum ni le prezinta ei… Lumea a fost si va fi condusa intotdeauna, incepind de la cea din jurul nostru pina la cea infinita a universului.. unii sunt doar conducatori de moment, mai buni sau mai rai, depinde din care tabara privesti.. Concret ce vrei, sa bat din palme la ce se scrie sau sa incerc sa pricep rostul a ceea ce se scrie? Sa-mi exprim sau nu o opinie despre un subiect anume sau doar daca am o anumita optiune trebuie sa ma exprim.. Altfel sunt ‘dusman al poporului’?

  10. orion said, on iulie 10, 2009 at 7:50 pm

    Surprinzator, Noua ordine mondiala este profetizata in Apocalips, are legatura directa cu “666″ si datorita aparitiei si activitatii ei vor fi afectati negativ majoritatea locuitorilor planetei Pamant. Important e sa faci alegerea corecta. Aici este o expunere interesanta: http://www.slideshare.net/christianvictor/666-1659378

  11. kosk said, on iulie 10, 2009 at 9:10 pm

    stimabile eu scriu din perspectiva CRESTINA, atat cat ma duce capu’:))si blogul onorabilei gazde reprezinta un punct de vedere(al sau) CRESTIN ORTODOX cu privire la globalizare, intelegi au ba??..ce ai scris domnia ta cu”dusmanul poporului”apartine unor ideologii ateiste la moda in sec20 dar nu numai.. poate dumneata intelegi globalizarea de pe alte pozitii si iti respect opinia, dar nu te fa ca nu intelegi ce am scris.

  12. orion said, on iulie 11, 2009 at 6:28 pm

    “Si v-am spus mai dinainte aceste lucruri, ca atunci cand se vor intampla sa credeti” Evanghelia Sf.Ioan 14:29. Orice profetie adevarata ori trezeste spiritul uman adormit ori cenzureaza constiinta si inchide portile cunoasterii. Avem nevoie de intrebari pertinente si de raspunsuri clare, fara ocolisuri. In secolul vitezei nu avem timp sa ne invartim in jurul cozii, ci sa mergem direct la subiect si sa analizam adancimile adevarului biblic descoperit in Cartea Apocalipsa. Numai cine este insetat dupa descoperirea adevarului va putea sa afle izvorul. Oare Noua Ordine Mondiala ne raspunde la problemele planetare? Oare Vaticanul are scopuri licite in actiunile sale? Au acestea vreun amestec cu profetiile Apocalipsei? Ar fi pacat sa cenzurati acest link: http://www.slideshare.net/christianvictor/666-1659378
    Infruntati realitatea.

  13. orion said, on iulie 12, 2009 at 6:35 pm

    Daca scriam mai criptic nu eram cenzurat…

  14. ana said, on iulie 13, 2009 at 7:02 am

    N-ai mai postat nimic de citeva zile…ce faci, te-au bagat astia la racoare sau ce ?

  15. mihai said, on iulie 13, 2009 at 9:37 am

    Sugestie pentru Doru,

    Ca sa intelegi (demistificat) “povestea” asta cu globalizarea, citeste, spre exemplu:
    “A treia forta” de Ovidiu Hurduzeu si Mircea Platon
    “Sclavii fericiti” de Ovidiu Hurduzeu

    E o deosebire intre globalizare, ca proces general de tehnologizare extensiva (si intensiva) a societatii (comunicatii si transporturi, printre altele) si ideologia globalista reprezentativa a intereselor tehnologic-corporatiste cu scop imediat de subjugare si manipulare consumista si scop final de justificare a viitoarei guvernari (dictatoriale) globale.

  16. doru said, on iulie 13, 2009 at 10:39 am

    globalizarea aceea inevitabila duce automat si la un control mai riguros (din partea celor care detin tehnologie) care nu poate fi limitat decit tot prin presiunea societatii civile… Si spun limitat deoarece doar o parte va fi limitata din ‘ratiuni’ diverse.. Si unde se va produce ‘limitarea’ daca nu tot in tarile care au deja structuri democratice si functionale? Ca un exemplu pot sa spun ca ‘internele’ din tarile comuniste au fost ‘mici copii’ si din cauza lipsurilor ‘tehnologice’, dar acum? Cine ii poate controla pe ‘fosti’, care acum sunt ‘disimulati’ in prosperi oameni de afaceri.. In alte parti ale lumii se poate.. Statistici, studii de piata, studii de impact, sondaje si multe altele sunt analoge si cu ce faceau ‘ei’ ‘odata’.. Evident ca asta ii ajuta si in afaceri si sunt tehnici curente folosite in toata lumea. Pot fi impiedicate? Categoric nu! Pot fi controlate pentru a nu fi folosite si la altceva decit scopul declarat? Din pacate doar in unele parti ale lumii.. Din punctul de vedere al puterii e evident ca se poate spune ca de fapt ne vom indrepta spre o dictatura a celor care detin informatii, dar asta se mai poate estompa prin ‘control’ pentru ca oricum cei ce stiu sa le obtina le vor obtine.. La noi se declara public ca s-au folosit informatii confidentiale in afaceri personale si cei abilitati sa ia atitudine se uita fluierind dupa avioane… (nu e si asta o dictatura? a celor ce nu isi fac decit interesul propriu?)

  17. Veaceslav said, on iulie 13, 2009 at 2:30 pm

    Doru, sfirsitul lumii este inevitabil, chiar si un om de stiinta isi da bine seama ca omenirea merge spre autodistrugere, iar din punctul nostru de vedere al crestin-ortodoscsilor avem ADEVARUL (cea mai de pret informatie) care ne duce la salvare, intelegi sensul?
    Sa ne ajute Bunul DUMNEZEU!!!

  18. marian said, on iulie 13, 2009 at 3:09 pm

    traiasca noua ordine mondiala!

  19. doru said, on iulie 13, 2009 at 4:29 pm

    ordine in lume exista de cind lumea.. evident locala, ‘cine poate oase roade’, iar cind nu a mai avut oase a incercat si de la vecini.. si in ziua de azi e cam acelasi lucru, atita doar ca ‘popoarele’ nu-si mai urmeaza conducatorii asa de usor ca in trecut, ca trebuie ‘vopsite’ ‘multe’.. ca sa fie determinate sa o faca.. Exista meritul cistigarii unei democratii, poti comenta sau critica mai fara frica (teoretic..), poti alege (desi sistemele sunt astfel facute incit pot fi manipulate fie rezultatele, fie alegatorii..), te poti misca mai liber prin lume sa vezi, sa auzi, si mai ales sa gindesti.. Dupa mine e singurul drum pe care trebuie sa mergem de acum incolo, toate celelalte fie ne tin pe loc, fie ne intorc inapoi in istorie.. Odata ce adoptam niste reguli in familie, le extindem apoi la o mica comuniune, apoi din ce in ce mai mult la o scara care devine regionala si mai apoi globala care ar fi problema? Chiar crestinismul a plecat de la o mina de oameni si a ajuns la scara planetara.. Credeti ca a convenit celor de alte credinte sau religii, dar mai ales celor ce i s-au opus sau i se opun si in ziua de azi? Ii putem contesta globalizarea? Putem contesta globalizarea altor religii? Putem contesta globalizarea altor lucruri, gen doctrine filozofice, economice sau politice? Mai ales in democratie nu! Trebuie armonizate ‘globalizarile’ sau de acuma vom asista la ‘incaierari’ la nivel global? Ca si la niste legi ‘regionale’, cine e ‘garantul’ si ‘cu ce’ se vor asigura ‘armonizarile’ astfel incit sa fie si viabile? Fiind vorba de ‘armonizari’ globale si de ‘garantarea’ lor globala, oare nu o putere globala trebuie sa le produca? Sa fie China, Rusia, India sau SUA? Sau un amestec de ‘elite’? De unde sa provina? Pe ce criterii de selectie? Aici TREBUIE sa se pronunte intelectualii planetei un cadrul unei societati civile planetare… Despre cei din umbra, sunt si la nivelul unei primarii obscure de provincie… Asta depinde de seriozitatea constructiei…

  20. mihai said, on iulie 13, 2009 at 5:27 pm

    Este viziunea clasica despre “progresul” civilizatiei umane. Omul s-a civilizat in ultimii 2000 de ani (cel putin vorbind de Europa) datorita crestinismului. Democratie si organizare (rationalizarea) societatii nu sunt valori in sine. Sunt sau mai degraba au fost valori secundare derivate din trairea crestina. Se pastreaza acum doar forma (si, sigur, inca mai beneficiem de libertatea de exprimare si altele…) . Fondul, insa, este umanismul rationalist. Adica lipsit de Dumnezeu.
    Cursul istoriei nu este nici constant si nici pozitiv (adica am merge din ce in ce mai bine). E negativ (Discutia e lunga; daca gandesti din perspectiva crestina, e evident ca curgerea evenimentelor spre Apocalipsa se datoreaza degradarii starii morale a omenirii).
    Pe de alta parte, putem sa ne raportam la problema tehnologiei si a rationalismului excesiv (platitudinea ateista) al omului modern.
    Dezvoltarea tehnologie nu imbunatateste viata omului, dimpotriva, il subjuga pe om. Digitizarea, ca esenta a tehnologiei, se impune omului, deocamdata din exterior (fortandu-l sa intre in roluri sociale specifice, deci cadre de gandire si interpretare strict sistemice specifice doar masinii) si, intr-un viitor apropiat se va impune intrinsec, in fiinta omului printr-un proces de fuziune om-masina. Aici va fi sfarsitul.
    Eficienta unei actiuni se castiga prin standardizare si sistematizare. Dar eficienta actiunii (standardizare) este invers proportionala cu autenticitatea vietii (libertate in Duh). Castigi eficienta (bani), pierzi Viata si Adevar.
    Finalul istoriei (Apocalipsa) va coincide cu gradul maxim de eficienta a societatii tehnologizate in care omul nu va mai fi om ci un fel de cyborg din sf-uri, un om, care, prin interfatarea la Sistem isi va pierde fiinta proprie.
    Impresia mea este ca actualele cipuri rfid sunt mijloace de interfatare la sistem destul de primitive (deci implementarea lor este doar o faza intermediara); un mijloc eficient cu adevarat va fi o interfatare la nivel neuronal care se experimenteaza deja. Desi, probabil ca dictatura mondiala s-ar putea implementa chiar si aceste simple cipuri rfid, daca vremurile s-au “copt”.
    Oricum ar fi, eu sunt impotriva oricarui fel de interfatare.

  21. mihai said, on iulie 13, 2009 at 7:13 pm

    @Doru

    Pe de alta parte, eficienta functionarii noii ordini mondiale va depinde si de standardizarea unei credinte mondiale unice, care nu va fi crestinismul – ortodox, ceea ce este o problema fundamentala pentru un crestin.

  22. doru said, on iulie 13, 2009 at 7:55 pm

    Pe plan spiritual e mult spus standardizare, mai degraba o ‘asimilare’ intr-o subcultura a viitorului, dar sper sa cred ca va exista si posibilitatea de a nu fi ‘integrat’.. In fond nu se vor arde cartile si toata spiritualitatea lumii va ramine accesibila celor ce vor dori.. Sper sa nu se mai ajunga la dictatura sau la asmutirea ‘asimilatilor’ contra celorlalti.. (gen ‘moarte intelectualilor’, ‘noi muncim, noi nu gindim’..). RFID e o tehnologie care permite ‘personalizarea’, facind o serie de obiecte sau fiinte usor de identificat pe baza unei ‘memorii interne’, deci chiar daca elementele de identificare obisnuite au fost degradate.. Daca pasaportul biometric retine datele posesorului nu vad ce e rau in asta atita timp cit in lume sunt tot felul de ‘intimplari’ datorate fluxurilor de persoane. Cipul personalizat implantabil uman initial a fost folosit pentru identificarea sau gasirea persoanelor rapite (copii) si pentru identificarea decedatilor in armata si alte asemenea sau pentru controlul accesului in anumite locuri (in al II-lea razboi mondial aviatorii americani aveau un implant metalic pe cerul gurii pentru a le fi identificate cadavrele, si in armatele sau ’serviciile’ altor state s-au practicat diverse alte forme ‘primitive’..). Cu imaginatia putem merge mai departe si sa presupunem ca in viitor prin generalizarea cipurilor s-ar putea controla intreaga planeta dar aici intervine societatea civila care sa faca si regulile astfel incit aceasta putere sa nu fie discretionara pentru un grup social.. Ca un exemplu, desi un pic ‘pe alaturi’, odata cu generalizarea cardurilor bancare intr-o serie de tari esti privit cu suspiciune sau chiar dat pe mina politiei daca folosesti numerar.. Prin carduri se pot controla veniturile si cheltuielile, chiar si unele deplasari ale unei persoane.. E bine? E rau?.. Evident ca din toate, dar existenta unor legi clare si precise in domeniu face ca raul sa fie totusi ’suportabil’ de catre societate.. Deocamdata nu se pune problema unor cipuri care sa influenteze psihicul sau comportamentul uman, desi nu e exclusa aparitia si folosirea lor in viitor (banuiesc ca pentru cazuri deosebite..) iar generalizarea lor in democratie va fi exclusa!

    • fane said, on iulie 14, 2009 at 7:28 am

      sacciv ,
      “papusarii” se grabesc sa-si puna in ordine toate planurile . Sunt atat de nerabdatori sa ne vada subjugati incat au intrat in viteza maxima . Ne dau zilnic cate o portie de informatie ca sa ne obisnuim cat mai repede cu ideile lor . http://www.independent.co.uk/environment/climate-change/the-planets-future-climate-change-will-cause-civilisation-to-collapse-1742759.html

    • mihai said, on iulie 14, 2009 at 1:29 pm

      Sa inteleg ca este de acord cu o eventuala implantare de cipuri rfid sau de alt fel daca actiunea este “bine ordonata legislativ”?!!
      Eu unul sunt irmediabil impotriva oricarui fel de “imbunatatire” a persoanei mele cu vreun implant tehnologic, indiferent de “beneficii” sau argumente. Omul este facut dupa Chipul si Asemanarea lui Dumnezeu si nu are nevoie de nici o imbunatatire tehnologica.
      General vorbind, dependenta omului de tehnologie (la noi mai putin, doecamdata) eu zic ca nu este un lucru bun. Toate castigurile de factura utila pe care le-am obtinut s-au facut (si se fac) cu pretul distrugerii naturii inconjuratoare, soldandu-se cu o dependenta a omului de tehnologie si nu cu eliberarea lui, asa cum se spera cu ceva ani in urma. Procesul va continua: vom obtine efecte practice (de comoditate imediata) din ce in ce mai spectaculoase si vom distruge natura iremediabil (vom ajunge probabil sa cumparam si aerul precum apa plata). In acelasi timp, omul se va integra din ce in ce mai mult in Sistem. Si va veni momentul cand compromisul nu va mai fi posibil, ori te supui Angenajului(cum zice O. Hurduzeu), ori refuzi si vei muri dar vei Trai.
      Democratia (prin ea insasi cel putin) nu poate fi o valoare in sine si nu poate garanta nimic. Democratia nu este decat un mijloc ideologic de justificare a trendului modernist tehnologic pe care s-a inscris omenirea. Formal vorbind, democratia inseamna (teoretic) decizia luata de majoritate dar , pe de o parte, daca, mecanismul democratic functioneaza, legea numerelor mari (statistica) nu poate sa garanteze decizia corecta si manipularea functioneaza din plin, pe de alta parte, trendurile ideologice promovate in prezent la nivel global, bypaseaza democratia, desi o folosesc ca port-drapel: “politicile corecte” inseamna dictatura minoritarilor (homosexuale, etc.) asupra majoritatii.

  23. mihai said, on iulie 14, 2009 at 1:44 pm

    @Doru
    Uite un exemplu recent de libertate garantata de democratia engleza: vaccinarea obligatorie.

    http://www.urbaniulian.ro/2009/07/13/drepturile-omului-calcate-in-picioare-vaccinarea-populatiei-se-va-face-cu-forta-contra-gripei-porcine/

  24. doru said, on iulie 14, 2009 at 7:22 pm

    ultima postare e ‘rea’.. un potential bolnav cu o boala virala poate fi un focar de raspindire pentru cei din jur.. Se poate specula doar daca se poate dovedi ca e o ‘facatura’ si ca nu exista in realitate acea boala virala sau ceva de genul acesta.. Democratia are limite, libertatea individului se termina acolo unde incepe a celorlalti…

  25. doru said, on iulie 14, 2009 at 7:26 pm

    in general s-a ajuns aici tocmai datorita unei democratii prost inteleasa, de acum incolo tot in democratie vor apare limitarile care vor asigura perpetuarea umanitatii.. Altfel nu exista decit metodele ‘clasice’.. (pestele cel mare inghite pe cel mic..). Noi cei mici avem nevoie ca sa supravietuim!

  26. mihai said, on iulie 14, 2009 at 7:59 pm

    Din punctul meu de vedere vaccinarea obligatorie este o agresiune, si inca una fizica. In numele “umanitatii” si a ordinii sociale se pot impune orice fel de agresiuni, de la cele simbolice (interzicerea unor idei si credinte “ilegale”) pana la cele fizice, precum acest vaccin fata de care eu am rezerve serioase. Aceasta actiune care, probabil se va extinde si la noi, este un doar un exemplu de “abuz” democratic justificat.
    Altfel, in spatele democratiei stau bine disimulate violente si crime (razboaie bine ticluite, experimentele genetice pe “material” uman, etc) iar linistea si libertatea se vor restrange treptat in interesul promovarii comunitatii globale. Cat de liberi vom fi, de exemplu (speculativ vorbind) cand, pt a respecta securitatea celorlalt, va trebui sa ne instalam in casa o camera video pt a il urmari pe O Sarma Bin Laden :) , sa zicem, sau cand ni se vor impune cipurile implantabile, precum marfa din galantar, in interesul societatii democratice evident?

  27. mihai said, on iulie 14, 2009 at 8:17 pm

    Trendul dezvoltarii tehnologice impune logica sistemului tehnic in viata societatii, adica sub eticheta de “democratic” se instituie regula de fiintare digitala prin integrarea omului in Masina si reducerea persoanei la numar. Guvernarea globala insemna standardizare globala adica “tehnicizare” a omului si a gandirii iar “societatea civila”, chiar daca ar avea putere, nu mai are discernamant caci s-a indepartat de Dumnezeu.

  28. mihai said, on iulie 14, 2009 at 8:29 pm

    Ultimul “racnet” din domeniul cipurilor ar fi o combinatie intre rfid, implant neuronal si cu alimentare locala din sange (glucoza). Vom beneficia, in curand, de implanturi de inalta calitate :)

    http://hristofor.wordpress.com/2009/07/14/braingate-omul-fiarei-un-implant-in-creier-pentru-aplicarea-gindurilor/
    http://mdn.md/index.php?view=viewarticle&articleid=5080

  29. doru said, on iulie 14, 2009 at 9:21 pm

    mergem cu speculatiile prea departe.. se vor pune camere de luat vederi sau scanere pt iris sau cine stie ce altele dar pe domeniul public.. nu si in intimitatea noastra.. A nu se uita ca tocmai la ei se vorbeste cel mai mult de respectarea drepturilor omului, NU LA NOI!… Societatea LOR civila ii va determina sa nu ‘deregleze’ si nu a noastra, care e departe de ceea ce se numeste societate civila.. De fapt legile LOR se vor impune.. fie ca vrem fie ca nu! Doar pentru unii e periculos si aceia sunt si ‘indaratnicii’.. Dumnezeu de fapt stie si de ce!

  30. asd said, on iulie 15, 2009 at 9:11 am

    k sa zicem ca se vor pune pe spatiul public , dar cand vor vedea ca lumea s-a obisnuit si in cele mai multe cazuri e inconstienta , nu cred ca este ceva sa-i opreasca sa-ti puna camere si in casa , asta daca reprezinti un pericol pentru sistem…

    • fane said, on iulie 15, 2009 at 1:00 pm

      nu va fi nevoie sa NE PUNA camere in casa pentru ca le vom pune chiar noi . Pana in 2012 trebuie sa trecem la televiziunea digitala iar “marele avantaj” al ei este faptul ca televizorul nostru nu va functiona doar ca receptor ci si ca emitator . In concluzie nu doar vom vedea ci mai ales , vom fi vazuti ( poate chiar si ascultati ) .

  31. doru said, on iulie 15, 2009 at 1:11 pm

    pina acuma ce-i impiedica sa puna camere in casa ‘altora’ (care pentru ‘ei’ reprezintau pericole..). Eu am instalat inainte de ‘89 niste cable pentru tv in niste blocuri prin rahova unde locuiau ceva ‘bengosi’. Pe vremuri mai toti ‘oficialii’ care primeau ‘cadouri’ la inceput din ‘est’, apoi din ‘vest’ aveau aparatele ‘aranjate’ sa poata transmite o conversatie pe o raza scurta in jur (de obicei in FM)… Am dat dupa revolutie peste un astfel de aparat care a apartinut unui sofer al lui Dej.. La toate prizele din casa veneau in pereti tuburi bergman goale!.. De undeva de la etaje superioare se putea cobori un micro pina la orice locatie dorita, evident de catre cei in ‘tema’.. Aproape toate blocurile au instalatii de aerisire la baie sau bucatarii, chiar si altele ‘de serviciu’ pe coloane de sus pina jos.. Pot fi folosite la multe!!! Tot in acea vreme se vorbea de fibre optice incorporate in zidarie.. Tehnica a evoluat intre timp.. Sirbii au demascat un traficant de arme care livra croatilor de la unguri montind in cinescopul televizorului o camera de luat vederi.. Evident ca trebuie o legislatie care sa precizeze exact termenii si conditiile pentru ca de fapt ele exista.. Numai ca nu trebuie transformate intr-o putere discretionara pentru unii ‘nemerituosi’…

  32. [...] Cer iertare cititorilor fideli ai blogului ca voi repeta un fragment din articolul Articolul zilei (08.07.2001): Papa vrea Guvern Mondial , insa este necesar si util. Comparati va rog frazele de mai sus, cu urmatoarele [...]

  33. [...] omenirii ca extraterestri sunt fratii nostri sau ca planeta are nevoie de un guvern mondial (Articolul zilei (08.07.2009): Papa vrea Guvern Mondial), Vaticanul a ajuns sa faca elogiul unui flim despre vrajitorie [...]

  34. [...] Articolul zilei (08.07.2001): Papa vrea Guvern Mondial [...]


Lasă un Răspuns