SACCSIV – blog ortodox

BRAVO LOR: O localitate din Franța a votat, în cadrul unui referendum, pentru a restricționa utilizarea smartphone-urilor în public / TU CUM AI VOTA?

Posted in Franta, REFERENDUM, SMARTPHONE by saccsiv on februarie 11, 2024

Hot News: O localitate din Franța a interzis scrollat-ul în public, într-o luptă împotriva „invaziei” smartphone-urilor

Localitatea Seine-Port cu o populație de mai puțin de 2.000 de persoane, a votat weekendul trecut, în cadrul unui referendum, pentru a restricționa utilizarea smartphone-urilor în public, interzicând adulților și copiilor să scrolleze pe telefoane în timp ce merg pe jos, pe stradă, în timp ce stau cu ceilalți pe o bancă din parc, în cafenele sau în timp ce mănâncă în restaurante. Cei care ar putea consulta Google Maps pe telefon atunci când nu știu direcția, sunt în schimb încurajați să ceară indicații de orientare, relatează The Guardian.

Satul a aprobat, de asemenea, o serie de reguli pentru familii privind utilizarea dispozitivelor electronice de către copii: fără ecrane de orice fel dimineața, fără ecrane în dormitoare, fără ecrane înainte de culcare sau în timpul mesei. Dacă părinții adolescenților semnează un acord scris de a nu oferi copilului lor un smartphone înainte de vârsta de 15 ani, primăria va pune la dispoziție copilului un telefon de modă veche doar pentru apeluri.

„Sunt total în favoarea acestui lucru”, a spus Ludivine, de 34 de ani, care are doi copii, de unu, respectiv patru ani. „Unii spun că este un atac asupra libertăților, dar eu nu cred. Este vorba despre creșterea gradului de conștientizare cu privire la impactul telefoanelor în viața noastră”, a adăugat ea.

La vot s-au prezentat în total 277 de persoane – aproximativ 20% din votanți – cu 54% în favoarea noului regulament local. Primarul, Vincent Paul-Petit, al partidului de dreapta Les Républicains, va redacta acum un decret municipal privind utilizarea smartphone-urilor, primul de acest fel din Franța.

 

Comentariu saccsiv:

Cititi va rog si:

Comentariul zilei: Maimuta

Cum ne pregatim de Apocalipsa (partea 3): incepand de astazi cumparam doar cu cash si renuntam la GPS si aplicatii, iar incepand de maine renuntam la smartphone

Folosesti harta sau GPS-ul?

Creste numarul celor ce renunta la smartphone

 

13 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. neofit333 said, on februarie 12, 2024 at 8:47 pm

    Ca sa raspund la articol, as vota si cu mainile si cu picioarele legea respectiva. Avem destui tineri zombifiați care merg cu ochii in ecrane de 6,5 inch, teleghidați de jocuri si tik tokuri.

    Și la chestiunea cu fără ecrane în dormitoare, votez și mai și. Nu se compară nimic cu liniștea unei seri normale, fără difuzoare urlătoare și ecrane sclipitoare.

    Iar cireașa de pe tort, e la masă desigur, că acolo se mănâncă tortul. La masă, oameni buni, am văzut 4 inși mâncând și toți 4 branșați la tik tok, youtube sau instakilogram. Sau unii văd știrile online, că e vital să știi cât mai e 1L de benzină.
    Plus că stau cu wc-ul pe masă, pe mâini te poți spăla cu săpun in 40 de secunde, dar telefonul nu am văzut pe nimeni să îl dea cu spirt înainte de a-l aseza pe masă. Deci hepatită, enterocolite, streptococi.
    Să mai zic că la masă se mai spune si o rugăciune sau se face o sfântă cruce pe chip și pe merinde, ehhhh asta înseamnă deja tupeu !

    Din păcate, virusul a penetrat și chiilie monahicești, până și cei ce ar fi trebuit să ducă viață îngerească, au 2-3 smartphoane, receivere de net și infamul laptop.

    Adevărat ziceau părinții din vechime, că mirenii vor fi ca dracii (festival, paradă, concert underground, carnaval, teatru, film, etc) iar călugării vor fi ca mirenii (branșați la confort, tehnologie, internet și plimbări fără scop mântuitor)

    Sugestie !!
    Bune sunt și replicile OFFTOPIC, că mai atrag atenția asupra altor subiecte de interes, dar aceste offtopic-uri ar trebui delimitate de răspunsurile date fix la articolul din titlu/postare.
    Un chenar ceva mai jos, gen OFFTOPIC sau PROPUNETI SI ALTE ARTICOLE !
    În fine, era o idee constructivă …zic eu.

    Apreciază

  2. timisorean1 said, on februarie 15, 2024 at 1:32 am

    Total contra as vota. Le pasa lor de copii de nu mai pot. Deci daca stau pe o banca in parc n am voie sa mi scot telefonul din buzunar. O sa stea langa mine sa vada daca utilizez maps si o sa mi sugereze, la inceput cu binisorul, sa cer indicatii?!Super bolsevism. Dar mai tare e chestia cu dormitorul si spatiile din propria locuinta! Oare cum vor verifica asta?! Oare urmatorul lucru e sa le dai voie sa ti controleze telefonul ca sa te poata verifica peste tot?? NIMIC absolut din ce mai vine de la ei nu e bun! Chiar daca pare. Scopul este altul. E din categoria cu „nu ti pui semnatura langa a diavolului nici pt…….”

    p.s. Deci eu nu vad in aceleasi culori acel „bravo lor”! De asemenea, s-au prezentat la vot 20% din cei cu drept de vot, 11% votand aceasta tampenie, adica fara legitimitate! Dar ce mai conteaza asta in superba democratie ieuropeana, ei vor redacta si un decret….
    p.s.2 Articolul e de pe mizeria satanista numita hotznews unde ceva de genul 1+1=2 trebuie intors pe toate fetele sau, mai degraba, nici bagat in seama.

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 15, 2024 at 11:09 am

      timisorean1

      Eu cred ca tie iti place smartphone-ul.

      Apreciază

      • timisorean1 said, on februarie 17, 2024 at 8:47 pm

        Eu ma intreb daca esti Vasile. M am intrebat si din prima, fara acest raspuns. Nu poare a fi stilul tau dar, cine stie… Spune mi, te rog, cum se va aplica acest decret vis a vis de dormitor/casa.

        Apreciază

      • timisorean1 said, on februarie 17, 2024 at 8:53 pm

        Uitasem sa zic de smartfon(sic!). Da, am smartfon, din 2021. L am luat mai mult pt Telegram si Wup, dar si din cauza ca alea cu butoane le am cam facut praf. Mai tin si acum 3 prin casa, ca na… Numai eu stiu ce mi au auzit urechile ca am folosit pana in ’21 telefoane vechi.

        Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.