SACCSIV – blog ortodox

Cartea scandaloasă despre orgasme a cardinalului Fernández „Pasiune mistică: Spiritualitate și senzualitate”

Posted in CARTE, catolici, CATOLICISM, sex, VATICAN by saccsiv on ianuarie 10, 2024

Life Site News: Scandalous book on orgasms surfaces from Cardinal Fernández

ANUNȚ DE ULTIMĂ ORĂ: a ieșit la iveală o carte scandaloasă despre orgasme a cardinalului Fernández

‘Experiența plină de bucurie a iubirii divine’ nu înseamnă ‘că un homosexual va trebui neapărat să înceteze să mai fie homosexual’, a scris cardinalul Fernández.

De Michael Haynes, 08 Ianuarie 2024, LifeSiteNews

Cardinalul Victor Fernández, noul prefect al DDF

Nota redacției: ATENȚIE! Limbaj explicit conținut în articolul de mai jos.

ORAȘUL VATICAN (LifeSiteNews) – O carte cu conținut sexual explicit scrisă în anul 1998 de cardinalul Victor Manuel Fernández, în care acesta compară modul în care ‘particularitățile bărbaților și ale femeilor în orgasm apar într-un fel și în relația mistică cu Dumnezeu’, a reapărut recent. Lucrarea minimalizează, de asemenea, natura imorală a homosexualității.

Intitulată ‘Pasiune mistică: Spiritualitate și senzualitate’, lucrarea din 1998 a cardinalului argentinian (disponibilă în spaniolă aici și enumerată în lista lucrărilor sale publicate) se bazează pe temele conținute în scandaloasa sa lucrare ‘Vindecă-mă cu gura ta: arta sărutului’. Vechi acum de 26 de ani, pasajele au fost redescoperite recent; LifeSite a primit o copie a textului de la o sursă de încredere.

Capitolele 7, 8 și 9 în special, au fost selectate deoarece conțin materiale deosebit de ofensatoare și se intitulează: ‘Orgasme masculine și feminine’, ‘Drumul spre orgasm’ și ‘DUMNEZEU în orgasmul de cuplu’.

Fernández, făcând legătura între plenitudinea spiritualității și exercițiul actului sexual și orgasm, a analizat întrebarea ‘dacă această experiență mistică, în care întreaga ființă este luată de Dumnezeu, dacă acest tip de ‘orgasm mistic’ este trăit de fiecare persoană în funcție de sexualitatea sa’.

Scriind într-un limbaj detaliat și explicit din punct de vedere sexual despre actul și finalizarea actului sexual, Fernández a aplicat acest concept la relația cu Dumnezeu:

„Să ne întrebăm acum dacă aceste particularități ale bărbatului și femeii în orgasm apar, de asemenea, într-un fel, în relația mistică cu Dumnezeu. Am putea spune că femeia, pentru că este mai receptivă, este și mai dispusă să se lase luată de Dumnezeu. Ea este mai deschisă la experiența religioasă. Acesta ar putea fi motivul pentru care femeile predomină în biserici.”

Bazându-se pe limbajul ‘dominației’ și al ‘receptivității’, Fernández a scris ‘că în experiența mistică Dumnezeu atinge centrul cel mai intim al iubirii și al plăcerii, un centru în care nu contează prea mult dacă suntem bărbați sau femei’. Un astfel de ‘centru’ senzual, scria Fernández, este unul în care ‘suntem cu toții receptivi și trăim o experiență în care nu suntem pe deplin stăpâni pe noi înșine’, sugerând că unirea spirituală cu Dumnezeu nu poate fi realizată atât timp cât cineva se află în deplină posesie a facultăților mentale.

El a comparat ‘plăcerea senzuală’ a finalizării actului sexual cu unirea spirituală pe care omul o are cu Dumnezeu, afirmând în plus că, contemplarea lui Dumnezeu poate fi găsită prin toate plăcerile lumii: ‘toate atracțiile acestei lumi ar trebui să ne ridice, de acum înainte, la întâlnirea cu sursa divină, pentru a bea din acel izvor inepuizabil de bine și de frumusețe’.

Fernández părea, de asemenea, să minimalizeze puterea harului lui Dumnezeu împreună cu nevoia de convertire personală și castitate. Într-un pasaj care încheie capitolul 8, ‘Drumul spre orgasm’, Fernández a scris despre incapacitatea harului divin de a ajuta o persoană să înceteze actele de homosexualitate:

„Dar acest lucru nu înseamnă neapărat că această experiență fericită a iubirii divine, dacă o voi atinge, mă va elibera de toate slăbiciunile mele psihologice. Nu înseamnă, de exemplu, că un homosexual va trebui neapărat să înceteze să mai fie homosexual.

Să ne amintim că harul lui Dumnezeu poate coexista cu slăbiciunile și chiar cu păcatele, atunci când există o condiționare foarte puternică. În aceste cazuri, persoana poate face lucruri care sunt în mod obiectiv păcătoase, fără a fi vinovată și fără a pierde harul lui Dumnezeu sau experiența iubirii sale.”

Un astfel de argument, a adăugat Fernández, a făcut parte din instanțele în care există ‘posibilitatea de a ajunge la un fel de orgasm împlinitor în relația noastră cu Dumnezeu, care nu implică atât de mult modificări fizice, ci pur și simplu faptul că Dumnezeu reușește să atingă centrul de plăcere sufletească-corporală, astfel încât să se experimenteze o satisfacție care cuprinde întreaga persoană’.

În continuare, el a afirmat că o relație cu Dumnezeu în stil orgasmic ‘ne conduce la o altă consecință importantă: ne invită să descoperim că, dacă Dumnezeu poate fi prezent la acest nivel al existenței noastre, el poate fi prezent și atunci când două ființe umane se iubesc și ajung la orgasm; și că orgasmul, trăit în prezența lui Dumnezeu, poate fi, de asemenea, un act sublim de adorare a lui Dumnezeu’.

„Dumnezeu iubește fericirea omului; prin urmare, este, de asemenea, un act de adorare a lui Dumnezeu să trăiești un moment de fericire”, a scris Fernández, fără a clarifica dacă această ‘fericire’ trebuie să fie licită sau naturală.

Într-o denaturare flagrantă a Scripturii, Fernández a argumentat în apărarea activității sexuale fără clarificări sau precizări, afirmând:

„Prin urmare, putem spune că Îi suntem plăcuți lui Dumnezeu și că Îl adorăm atunci când ne putem bucura de plăcerile mici și legitime ale vieții. Așadar, nu trebuie să fugim sau să ne ascundem de Dumnezeu atunci când ne bucurăm, deoarece El este cel care ‘a creat toate lucrurile pentru ca noi să ne bucurăm’ (1 Tim 6:17).”

Întregul pasaj scriptural prezintă, de fapt, un sens complet contradictoriu cu cel sugerat de Fernández, avertizându-i pe oameni ‘să nu se încreadă în nesiguranța bogățiilor’ sau în plăcerile pământului.

Echivalând ‘plăcerea orgasmului’ cu perfecțiunea și beatitudinea spirituală, Fernández a scris că ‘plăcerea orgasmului devine o avanpremieră a minunatului festival al iubirii, care este raiul. Pentru că nu există nimic care să anticipeze cerul mai bine decât un act de caritate’.

El a evitat, de asemenea, orice mențiune a orientărilor clare ale Bisericii privind castitatea în ceea ce privește utilizarea funcțiilor sexuale, minimalizând natura păcătoasă a masturbării. În schimb, Fernández a declarat că masturbarea este o formă de sex îndepărtată de ‘scopul său cel mai prețios’, dar nu a menționat natura sa imorală.

Ca răspuns la text, fostul nunțiu arhiepiscopul Carlo Maria Viganò a cerut Gărzilor Elvețiene să ‘aresteze acești perverși eretici’.

„Regurgitările de canalizare blasfemiatoare ale pamfletului respingător al lui Tucho arată un asemenea nivel de perversiune și de înstrăinare față de Credință încât cer expulzarea manu militari a argentinianului și a complicilor săi”, a scris acesta.

„Gărzile Elvețiene au jurat să apere Scaunul lui Petru, nu pe cel care este demolat în mod sistematic. Prin urmare, să fie credincioși jurământului lor și să-i aresteze pe acești perverși eretici!”

Blogul italian de știri Messa in Latino a descris textul ca fiind ‘cu adevărat scandalos și aparent blasfemiator’, în timp ce Damian Thompson, de la The Spectator, a sugerat că acesta a marcat ‘criza finală a acestui pontificat’.

 

Comentariu saccsiv:

Cei de la Life Site News sunt oripilati, dar, din pacate pentru ei, sunt catolici, adica, oricum, nu sunt bine.

Cititi va rog si:

MISTICISMUL „sfintelor” catolice … Cand le citesti marturisirile, parca te uiti in Playboy

 

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. scortisoara said, on ianuarie 10, 2024 at 1:26 pm

    aoleu…:))))))))))))))))

    Apreciază

  2. Aurora said, on ianuarie 10, 2024 at 3:30 pm

    Ce scarbos ! Sa amestece sfintenia cu pacatul trupesc este o nerusinare fara seaman !

    Apreciat de 1 persoană

  3. ANILEDA said, on ianuarie 10, 2024 at 4:05 pm

    Și în Rusia plata biometrica. https://youtu.be/DtJ8AVQ267A?si=-1xLijU9a-cqmnY_ după minutul 19

    Apreciază

  4. G said, on ianuarie 10, 2024 at 7:02 pm

    Daca citesti asa ceva nu cred ca mai scoti prea repede din capusor :)))

    Apreciază

  5. eliza said, on ianuarie 11, 2024 at 12:08 pm

    Dacă a scris dumnezeu cu d mare nu înseamnă că se refera la același Dumnezeu pe care îl cunoaștem noi, ortodocși fiind. Plus ca nu suntem creștini doar pana la mijloc și de acolo păgâni, sexul ne este dat pentru nașterea de prunci, iar de natura intima a actului sexual vorbesc atâția sfinți, însuși Arsenie Boca, are o carte… Copiii născuți în lanțuri și nimeni, niciodată nu recomanda sexul alandala, numai ca nu face nimeni apologia sexului, nu-l ridica nimeni la rang de arta nici misticism!!
    Extazul spiritual la care se referea autorul e o trăire a sufletului în răpirea minții la ceruri, fără nicio legătură cu „centrul atins de divinitate”!!
    Interesant ca elvețienii sunt scandalizați!! Acum 450 de ani tot papa îl ostracizase pe Caravaggio ca instiga la perversiuni, acum iată ce formă vicleană au perversiunile și posibil ca reacțiile sa fie doar de aparențe pentru auditoriu…
    Cât despre gay… Senzualitatea homo!! N-ai cum…

    Apreciază

  6. […] rest, dupa cum scriam si in articolul Cartea scandaloasă despre orgasme a cardinalului Fernández „Pasiune mistică: Spiritualitate și…, multi sunt oripilati, dar, din pacate pentru ei, sunt catolici, adica, oricum, nu sunt […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.