SACCSIV – blog ortodox

Pandemia înseamnă sfârșitul Drepturilor Omului: Statele lumii nu luptă cu virusul

Posted in Coronavirus, Renate Weber, Romania by Vali on ianuarie 4, 2022

Sursa:https://flux24.ro/pandemia-inseamna-sfarsitul-drepturilor-omului-statele-lumii-nu-lupta-cu-virusul/

”De ce cred că pandemia actuală înseamnă sfârșitul drepturilor omului, așa cum le-am cunoscut în ultimii 75 de ani?” scrie Avocatul Poporului, Renate Weber, într-o analiză pentru cristoiublog.ro”După cel de-al Doilea Război Mondial, legislația internațională de protecție a drepturilor omului la nivelul ONU, dar mai ales la nivel european și al Americilor de Nord și de Sud, a fost elaborată având în centrul ei omul ca ființă individuală. Stim cum toții că protecția drepturilor omului înseamnă a-l apăra pe individ în raport cu statul, cu mașinăria instituțională a acestuia, gata oricând să-l strivească. Dar adevărul e că, timp de decenii, la nivel filozofic și juridic, bătălia s-a dat între teoria protecției individului și teoria drepturilor colective care, în numele apărării comunităților, îl obligă pe individ să se supună regulilor acestora. Este teoria dominantă în Africa, unde și legislația e construită astfel, dar și in Asia, unde nu există o legislație continentală, dar e ceea ce vedem în practicile țărilor de acolo.Toate conferințele mondiale ale drepturilor omului, la care am participat sau pe care le-am urmărit după 1990, au dezbătut profund această temă, până de curând teoria occidentală a protecției individului având câștig de cauză. Mai ales în privința drepturilor civile și politice, adică a dreptului la viață, a dreptului de a nu fi supus torturii sau unor tratamente inumane și degradante, a dreptului la libertatea de religie, de gândire, de exprimare, a dreptului la viață privată, la un proces corect și echitabil, a libertății de mișcare, a libertății de întrunire și de a manifesta etc. Evident, a fost o dispută cu semnificații politice profunde. Pe de o parte, pentru prezervarea integrității teritoriale a statelor, teoria drepturilor colective putând duce la punerea în aplicare a dreptului popoarelor la autodeterminare, diferența între o comunitate sau o minoritate și un popor fiind cel mai adesea interpretată politic. Pe de altă parte, pentru că orice sistem de dictatură sau sistem autoritar invocă primatul protecției colective pentru a domina și chiar supune individul, restrângând-i drepturile. Cum teoria și legislația de protecție a drepturilor omului au fost susținute mai ales de Occident, evident a fost o bătălie și cu ideologia țărilor comuniste, pentru care individul nu reprezenta nimic în raport cu sistemele comuniste, care pretindeau că pun drepturile și interesele comunităților (comuniste, evident) mai presus de om.

După căderea comunismului în Europa, părea că teoria drepturilor individuale a câștigat. Fostele state comuniste au îmbrățișat rapid ideea drepturilor individuale și au fost extrem de active în promovarea ei. E drept că, în ultimele decenii și mai ales în ultimii ani, au apărut noi drepturi, a căror dimensiune colectivă este evidentă. Protecția mediului, de exemplu, are în vedere comunitățile în ansamblu, mai nou chiar întreaga planetă, iar discuția despre dreptul generațiilor viitoare este categoric despre drepturi colective. Asemănător, deși sunt considerate, în continuare, drepturi individuale, au o dimensiune colectivă evidentă chestiunile care țin de protecția socială; dacă la nivelul Consiliului Europei ele au fost formulate, acum vreo două-trei decenii, mai degrabă ca niște deziderate decât ca drepturi, în Uniunea Europeană ele sunt amplu reglementate.

Dar, până acum, drepturile civile și politice rămăseseră drepturi individuale. Până acum. Pandemia ultimilor doi ani, de fapt metodele de combatere a acestei pandemii, au răsturnat complet acest raport. Si asta s-a întâmplat mai ales în țările care anterior susținuseră drepturile individuale ale omului. Nimic surprinzător în felul în care țări asiatice au dispus interzicerea tuturor activităților, carantinarea persoanelor infectate, controlul total, cu ajutorul tehnologiei, al locurilor în care o persoană a fost într-o anumită perioadă de timp, mai nou obligativitatea vaccinării. Sunt țări în care controlul populației, în numele protecției colective, a funcționat mereu. Marea schimbare e a țărilor denumite generic occidentale sau democrații funcționale. Mă refer la întreaga Europă, la Statele Unite, la Canada, Australia, Noua Zeelandă. Pentru prima dată, după cel de-al Doilea Război Mondial, când drepturile civile și politice ale indivizilor au fost restrânse invocându-se protecția colectivităților de o manieră care afectează însăși esența drepturilor, aneantizându-le.

Controlul total pus în practică de guvernele considerate democratice schimbă pentru totdeauna soarta noastră și a drepturilor noastre.

A început cu o cenzură feroce, manifestată în primul rând pe rețelele sociale, pentru că acolo ideile și informațiile se propagă cu mare viteză. Si a fost simplu de realizat având în vedere malversațiunile uriașe politice și economice în care Mark Zuckerberg, rețelele lui și cei din spatele lor sunt amestecați de ani de zile. Ușor de realizat, de asemenea, cu presa tradițională sau online, având în vedere dependența ei de fonduri tot mai greu de primit. Orice îndoială în legătură cu felul în care a început pandemia, orice întrebare privind gestionarea ei, orice punct de vedere contrar celui oficial, acceptat la nivel planetar prin OMS si la nivelul fiecărei țări prin vocile doar ale anumitor epidemiologi și preluate repede de guverne, au fost categoric interzise. Conturi de Facebook suspendate sau chiar eliminate, înregistrări șterse de pe internet, ostracizarea celor care au gândit diferit, chiar eliminarea lor socială și profesională. Cenzura s-a aplicat tuturor, medici, jurnaliști, activiști, politicieni sau oameni obișnuiți. Nu mă îndoiesc că guvernele însele au fost uluite de supușenia propriilor popoare, pe care le considerau libere, de felul în care s-au lăsat îngenuncheate și, mai ales, de felul în care oameni născuți și crescuți liberi s-au transformat în contestatari ai drepturilor celorlalți.

Si tocmai asta e marea problema, nu doar atitudinea guvernelor, care au invocat și invocă nevoia de a apăra sănătatea publică, ceea ce e de înțeles, între niște limite. Problema e a oamenilor născuți și crescuți în lumea drepturilor și libertăților individuale, pe care le-au considerat ceva firesc, dar la care au renunțat extrem de ușor în numele protecției colectivităților cărora doar ei le aparțin.

De aici mai departe nu prea văd cale de întoarcere la drepturile omului, așa cum le știam. Câtă vreme state democratice vor să impună, în ropotele de aplauze ale majorității, obligativitatea unui vaccin ca modalitate de combatere a unei pandemii despre care tot nu se știe mare lucru, cum nu se știe nici despre vaccin, este evident ca drepturile colective vor avea întâietate asupra celor individuale.

Nu pot să nu remarc, cu tristețe, felul insidios în care s-a ajuns aici: felul în care OMS și statele lumii și-au propus să lupte cu pandemia, nu cu virusul.

Pentru a combate virusul ar fi fost suficient un tratament adecvat. Din păcate, el nu e nici azi disponibil pentru toată lumea. Pentru a combate pandemia au fost utilizate restricții severe ale libertății de mișcare, închideri de țări și activități, carantine, izolări, internări forțate, vaccinuri și, din nou, după un an restricții severe ale libertății de mișcare, închideri de țări și activități, carantine, izolări, rapeluri peste rapeluri de vaccin. Si nu e sigur că s-a terminat. Au mai fost, în ultimii 75 de ani, și alte epidemii care au avut nevoie de abordări complexe, inclusiv de campanii de vaccinare, de exemplu contra poliomielitei, contra tuberculozei, contra rujeolei, dar niciodată până acum nu a fost folosită agresivitatea colectivă pentru impunerea lor. Când drepturile colective sunt astfel susținute și impunerea lor se face prin constrângere, directă sau indirectă, cele individuale deja au murit. Mi-as dori să nu am dreptate. Niciodată nu mi-am dorit atât de mult să nu am dreptate” conchide Renate Weber.

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. dd_2d said, on ianuarie 4, 2022 at 1:03 pm

    Tarziu tanti. Cand dadeau hotararile unde erai? Copii tai, daca ai, o sa te judece.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Felix said, on ianuarie 4, 2022 at 1:33 pm

    În pragul valului 5”, Klaus Iohannis a decis înființarea la nivelul Administrației Prezidențiale a unui grup de lucru pe tema „Combaterea schimbărilor climatice: o abordare integrată”. Grupul va reuni experți naționali și internaționali și membri de prestigiu ai comunității academice, scrie Știripesurse.

    „Se pare ca se va declara criza climei destul de repede. Pregătiri se fac”, a comentat
    Avocat Elena Radu.

    Iată comunicatul Administeației Prezidențiale:

    „Președintele României, Klaus Iohannis, a decis înființarea la nivelul Administrației Prezidențiale a unui grup de lucru pe tema „Combaterea schimbărilor climatice: o abordare integrată”. Această inițiativă face parte din angajamentul Președintelui României de a se implica în efortul național de combatere a schimbărilor climatice și de consolidare a politicilor aplicabile acestui domeniu.

    Grupul de lucru va reuni experți naționali și internaționali, membri de prestigiu ai comunității academice din țară și din afara ei, reprezentanți ai instituțiilor publice, ai mediului non-guvernamental, financiar și economic, cu experiență solidă privind schimbările climatice.

    Primul obiectiv al grupului de lucru constă în elaborarea unui cadru de abordare integrată a schimbărilor climatice la nivelul țării noastre. Astfel, vor fi identificate o serie de priorități cheie pentru România în combaterea schimbărilor climatice, pe termen mediu și lung.

    Rezultatele consultărilor din grupul de lucru vor fi prezentate constant publicului și înaintate Guvernului pentru a contribui la fundamentarea strategiilor și planurilor naționale privind schimbările climatice, care trebuie finalizate de Guvern în perioada 2022-2023.

    Efectele schimbărilor climatice sunt din ce în ce mai vizibile la nivelul României și la nivel internațional, fie că este vorba de valuri de căldură intensă, de secetă care distruge producția agricolă, de inundații sau de amenințări la adresa biodiversității provocate de incendiile de vegetație. În 2021, țara noastră s-a confruntat cu un număr record de avertizări de vreme severă imediată (cod roșu) emise de Administrația Națională de Meteorologie, iar specialiștii avertizează că acestea vor deveni tot mai frecvente în contextul schimbărilor climatice. Grupul Interguvernamental privind Schimbările Climatice al ONU a publicat în vara anului trecut noi date care indică accelerarea schimbărilor climatice și nevoia de acțiune fermă.

    Ca răspuns la aceste evoluții, la conferința globală privind schimbările climatice de la Glasgow, COP26, din noiembrie 2021, statele și-au luat angajamente suplimentare de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră.

    Aceste angajamente vor necesita implementarea de noi măsuri și politici de reducere a emisiilor. La nivelul Uniunii Europene, este în prezent discutat și negociat Pachetul Fit for 55, care conține o serie de măsuri menite să reducă emisiile până în 2030. Traversăm, așadar, o perioadă de reajustare a priorităților și politicilor climatice internaționale și europene, la care România este parte.

    Tranziția verde poate genera pentru România și români nu numai un mediu curat și sănătos, prevenirea unor fenomene meteo extreme și a unor dezastre naturale asociate, dar și acces larg la energie curată, creștere economică verde și noi locuri de muncă. Pentru a beneficia de efectele pozitive ale tranziției verzi, trebuie să armonizăm varii interese în cadrul unei abordări integrate, ghidate de știință și expertiză, ca răspuns la COP26 și la Pachetul Fit for 55. Grupul de lucru înființat la nivelul Administrației Prezidențiale este menit să susțină acest demers național”.

    https://saccsiv.wordpress.com/2015/10/12/agenda-2030-lumea-antihristului/

    👇
    http://www.intermagazin.rs/evo-sta-nam-spremaju-ujedinjene…/

    👇
    Singura formă de „industrializare durabilă” pentru o noua ordine mondială este dezindustrializarea, însoțită de controlul total și centralizarea maximă a tuturor formelor de călătorie. Accentul va fi pus pe obligativitatea transportului public, ușor de controlat și de taxat în detrimentul transportului personal, care se va realiza prin creșterea dramatică a prețurilor la petrol, benzină și a taxelor de dragul „conservării mediului”.

    Reducerea inegalității în interiorul țărilor nu implică o distribuție uniformă, ci mai degrabă regionalizarea și distrugerea statelor naționale în regiuni mici, controlate și impozitate de noul guvern mondial, crearea de orașe și așezări durabile ale regiunilor frumos marcate ale Gulagului global – sub supravegherea strictă și absolut deloc discretă a organizațiilor (para)polițienești „Big Brother”.

    Producția și consumul durabil, un proces denumit popular „strângerea curelei”, prin reducerea puterii de cumpărare, consumul va deveni într-adevăr (ne)sustenabil, ceea ce se potrivește perfect cu narativa: nu se va mai produce nimic, dar asta e bine pentru că nu o sa ai un loc de muncă și niciun salariu și nu o sa mai ai nimic de cumpărat – aceasta este o viziune de „sustenabilitate”.

    Lupta împotriva schimbărilor climatice, numită inițial „lupta împotriva încălzirii globale” nedovedit științific ca s-ar produce încălzire, a fost rebrenduită ca „schimbare climatica”, dar cu exact același scop – prin restrictionarea fiecarei activitatii umane de pe pământ prin plata taxei de respirație (taxa de carbon) companiilor private globaliste.

    Dezvoltarea durabilă a oceanelor, mărilor și resurselor marine implică restricționarea accesului la mediul marin, reducând în același timp drastic pescuitul – pentru un control mai bun al drepturilor costisitoare de exploatare a mineralelor, petrolului și gazelor.

    Protecția și refacerea ecosistemelor terestre care limitează viața și munca umană în orașe și așezări, dezactivarea producției private de alimente, în principal prin creșterea taxelor și apoi acordarea legiferata a unui Organismelor Modificate Genetic care va avea monopol ca singura modalitate posibilă „durabilă” a hranei.

    Crearea unei societăți pașnice și durabile, mai întâi prin metode psihiatrice, apoi legi adoptate care vor viza „potențialii teroriști” periculoși pentru societate prin care vor fi recunoscuti de catre toți cei care pledează pentru o „viață sănătoasă”, „hrană sănătoasă”, si anume: opozanți ai vaccinării și ai globalismului, precum și jurnaliști independenți care informează publicul diferit față de mass-media mainstream oficială – eliminarea lor va crea o societate foarte pașnică și durabilă (sclavi ascultători).

    Abolirea suveranității națiunilor și a puterii de apărare a statelor creează o „problemă” a cărei „soluție” va fi o organizație globală de poliție si armata militară responsabilă pentru întreaga lume.

    Odată cu „transformarea” anunțată, lumea va intra pas cu pas intr-un Gulag globalist, cu o utopie promisă care se va sfârși într-o dictatură totalitară. Viziunea unei noi ordini mondiale este comunismul global – dar nu în sensul pozitiv al egalității.
    Scopul final al „Agende 21” care este o crearea unei populații uniforme si lobotomizate prin diluarea chipului divin din om.

    Mai concret o populație mondială fără suveranitate națională, fara sentimente religioase și demnitate personală. O masă umana bovina fără chip uman care va fi brenduita prin marcarea unui cip si astfel impozitele vor fi plătite digital sau in mod automat globaliștilor.

    Agenda ONU 2030 este o restaurare a sclavagismului – cu elita lumii în rolul noilor monarhi, prin scheme locale de colectare a impozitelor iar sclavii avand beneficiul unui „paradis” al cărui singur privilegiu este să plătească „darile” globaliștilor.
    Agenda 2030 este înrobirea oamenilor la scara planetara fără a se trage gloanțe in populatie in timpul desfasurarii actiunii de inrobire a oamenilor.
    ☝️
    http://www.intermagazin.rs/evo-sta-nam-spremaju-ujedinjene…/

    Apreciază

  3. Gustav said, on ianuarie 4, 2022 at 6:20 pm

    Iar cand obligatiile noastre, prin conventii, intra in conflict cu oranduirea lui Dumnezeu, suntem obligati sa dam intaietate ca crestini la poruncile Dumnezeului nostru, care daca la inviat pe Hristos, fiul Sau, dupa 3 zile, atunci va putea sa ne invie si pe noi spre viata vesnica din belsug si in prezenta Sa.

    Deasupra drepturilor pe care oamenii le-au stabilit intre ei, initial pentru domnia dreptatii stabilite de Dumnezeu, se afla autoritatea pe care Dumnezeu ne-a dat-o prin Sfanta Scriptura, care este Cuvantul Dumnezeului Celui drept si milostiv.

    „20 Dumnezeu a zis: „Să mişune apele de vieţuitoare şi să zboare păsări pe bolta cerului, deasupra pământului!“ 21 Astfel, Dumnezeu a făcut creaturile cele mari din ape, toate vieţuitoarele care se mişcă şi de care mişună apele, potrivit felurilor lor şi toate păsările înaripate, potrivit felurilor lor. Dumnezeu a văzut că acest lucru era bun.
    22 Dumnezeu le-a binecuvântat zicând: „Fiţi roditoare, înmulţiţi-vă şi umpleţi apele mărilor; să se înmulţească şi păsările pe pământ!“
    23 A fost o seară şi a fost o dimineaţă: ziua a cincea.

    24 Dumnezeu a zis: „Să dea pământul vieţuitoare, potrivit felurilor lor: vite, animale mici şi animale sălbatice, fiecare potrivit felurilor lor!“ Şi aşa a şi fost.
    25 Dumnezeu a făcut animalele sălbatice, potrivit felurilor lor, vitele, potrivit felurilor lor şi toate animalele mici care mişună pe pământ, potrivit felurilor lor. Dumnezeu a văzut că acest lucru era bun.

    26 Atunci Dumnezeu a zis: „Să facem om după chipul Nostru, după asemănarea Noastră; ei să domnească peste peştii mării, peste păsările cerului, peste vite, peste tot pământul şi peste toate animalele mici care mişună pe pământ!“” – Geneza 1 (NTLR)

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 4, 2022 at 10:57 pm

      Gustav

      Din Crez:
      Și într-unul Domn Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, Unul-Născut, Care din Tatăl S-a născut mai înainte de toți vecii. Lumină din Lumină, Dumnezeu adevărat din Dumnezeu adevărat, născut, nu făcut; Cel de o ființă cu Tatăl, prin Care toate s-au făcut.
      Care pentru noi oamenii şi pentru a noastră mântuire S-a pogorât din ceruri şi S-a întrupat de la Duhul Sfânt şi din Maria Fecioara, şi S-a făcut om.
      Şi S-a răstignit pentru noi în zilele lui Ponţiu Pilat şi a pătimit şi S-a îngropat.
      Şi a înviat a treia zi, după Scripturi.
      Şi S-a înălţat la ceruri şi șade de-a dreapta Tatălui.
      Şi iarăsi va să vină cu slavă, să judece viii şi morţii, a Cărui împărăţie nu va avea sfârşit.

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.