SACCSIV – blog ortodox

FOARTE TARE: Romii din Parlament NU VOR VOTA certificatul verde

Mai devreme, la radio Romania Actualitati, l-am ascultat pe reprezentanul minoritatii rome explicand de ce se opune certificatului verde si concluzionand apasat ca grupul pe care-l reprezinta nu-l va vota.

Cititi va rog si:

Video: Tiganii din Bărbulești – sub 1 la suta vaccinati, circa 1 la mie infectati

DE CE MULTI TIGANI NU CRED? Video: Luni, tiganii din Murgeni au luat cu asalt scoala in urma zvonului ca li se vaccineaza copiii anti Covid. Marti, 127 de elevi, dintr-un total de 171, nu s-au mai prezentat la cursuri

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. fluturgabriel said, on noiembrie 23, 2021 at 9:11 pm

    E vechi clipul

    Apreciază

  2. oameni liberi said, on noiembrie 23, 2021 at 9:13 pm

    Păi da, ei sunt oameni liberi, timp ce românii au devenit niște sclavi inconștienți de viața lor.

    Apreciat de 2 persoane

  3. ledpanell said, on noiembrie 23, 2021 at 9:47 pm

    https://vremuritulburi.com/

    Apreciat de 1 persoană

  4. isa said, on noiembrie 23, 2021 at 10:45 pm

    Bravo lor!
    Intre timp, premierul impus face ceea ce a fost pus sa faca de stapanii de peste ocean:
    https://tomisnews.ro/programul-guvernarii-ciuca-modificarea-legii-offshore-pentru-deblocarea-proiectelor-de-exploatare-a-zacamintelor-de-gaze-din-marea-neagra/
    Si desigur … Si certificatul verde, si acela e la impuse premierului impus.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Un om said, on noiembrie 23, 2021 at 11:57 pm

    Rromii nu se lasă spălați pe creier!

    Apreciat de 1 persoană

  6. gigimutu said, on noiembrie 24, 2021 at 12:09 am

    foarte bine, bravo lor!!!

    Respect!!!

    Apreciază

  7. John said, on noiembrie 24, 2021 at 6:02 am

    Scopul certificatului verde = CNP digital( cod Q R)

    Apreciază

  8. scortisoara said, on noiembrie 24, 2021 at 8:56 am

    Din ciclul „fiecare de ce-l doare ” adica un off. Vroiam sa va spun ceva in legatura cu publicitatea de pe aici : m-a tentat o reclama la un detergent facut de romani , siteul se numeste farmacia de detergent . Ei bine, am comandat detergent de la ei ca sa vad cum e . Cand au sosit bidoanele le-am comparat cu un bidon de Persil pentru consistenta si densitate . Cel romanesc net superior celui german : cel romanesc este dens, gros precum mierea , economic si are performante bune , am inteles ca are in continut bicarbonat un lucru pe care -l foloseam si eu la rufe aditional in amestec cu otet . Eh, detergentul de la farmacia de detergent ma scuteste sa mai adaug si altceva . Persilul pe care-l am zici ca e diluat cu apa ca mai toti detergentii lichizi de pe piata care te obliga sa folosesti mult altfel ramai cu rufele murdare. De acum inainte numai detergent romanesc voi folosi , cel de la farmacia de detergent .Sunt foarte multumita de el.

    https://farmaciadedetergent.ro/

    Apreciat de 1 persoană

    • Anca said, on noiembrie 24, 2021 at 2:20 pm

      Il folosesc de mai bine de 1 an. Net superior celor din orice magazin, nu mai folosesc nici balsam pentru ca e toxic si nu mai este nevoie. Bravo romanilor nostri. Ar trebui facuta o ruria speciala in care sa ne facem reclama noua, romanior, orice am produce si orice am vinde. Sa ne organizam intre noi, pe regiuni mici, ca sa cream lanturi de aprovizionare. In curand vom muri de foame fara cip. Ma scuzati, pasaport verde.

      Apreciat de 1 persoană

      • Moca said, on noiembrie 25, 2021 at 8:26 pm

        Nu vom muri de foame fără cip; poate vom suferi de foame.

        Apreciază

  9. scortisoara said, on noiembrie 24, 2021 at 9:00 am

    Ultima data cand am dat pe la Kaufland m-a socat situatia de mai jos .

    https://www.activenews.ro/opinii/BOICOTATI-KAUFLAND-SI-LIDL-NU-SUNTEM-IN-LAGARELE-VARSOVIEI-Av.-Gheorghe-Piperea-170925

    Apreciază

    • Oana said, on noiembrie 24, 2021 at 11:21 am

      Multumim pt sugestie. Ma intereseaza sa stiu daca spala bine cu o cantitate mica, fiindca vad ca este destul de scump. Eu folosesc capsule momentan deoarece ies cel mai bine la bani. Avand 3 copii mici trebuie sa spal f des..iar cel lichid este, asa cum spui, foarte slab. Trebuie sa pun mult ca sa spele cat de cat si se termina imediat, in niciun caz nu ajunge la atatea spalari cat scrie pe sticla…

      Apreciază

  10. florinache said, on noiembrie 24, 2021 at 4:52 pm

    Poate ca ar trebui sa votam toti cu partida rromilor data viitoare. Sunt convins ca ar guverna mai bine.

    Apreciază

  11. […] FOARTE TARE: Romii din Parlament NU VOR VOTA certificatul verde […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.