SACCSIV – blog ortodox

Aplicatie

Posted in Uncategorized by saccsiv on ianuarie 14, 2021

Fratele Ggciubuc a postat comentariul:

Am făcut o aplicație prin care sunteți la curent cu știrile-postări de pe bloguri și site-uri ortodoxe.

Aplicația vă ține la curent cu toate știrile-postări de pe site-uri publicate de bloguri, eparhii, parohii si mitropolii ortodoxe toate puse la un loc. Nu mai trebuie să accesați în mod direct paginile web preferate ci doar articolele/postările publicate de la ultima dvs. intrare.
Ca sa apara aici, un site sau blog trebuie sa fie pe un server care furnizează serviciul de agregare de știri (RSS), de aceea va rog să-mi semnalați site-urile pe care le accesați în mod frecvent pentru a le insera în aplicație!
Link-ul de instalare este urmatorul:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.newandromo.dev997173.app1105030
Mulțumesc mult!
Doamne ajuta!

 

51 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nomad said, on ianuarie 14, 2021 at 5:02 pm

    Domnule Sacciv, nu sunt deacord cu astfel de aplicatii instalate pe telefon… de ce ?

    1. Putem fi urmariti
    2. Putem fi ascultati
    3. Putem fi supravegheati in diferite moduri
    4. Ni se pot fura anumite date , poze , informatii , conturi, etc
    5. Nu sunt deacord cu nici o aplicatie inclusiv ca vine de la BOR, NASUL, FRATE , SACCIV sau oricine alt cineva…

    Aveti foarte mare grija ce va instalati pe telefon si sincer o spun „NU RECOMAND” …

    TRAIM VREMURI GRELE IN CARE DUSMANUL NOSTRU ISI DORESTE SA STIE TOT DESPRE CINE SI CINE NU II SE INCHINA !!!

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on ianuarie 14, 2021 at 8:13 pm

      Nomad

      Eu n-am smartphone.
      Nu stiu cum e cu aplicatia asta, dar ma gandesc ca te urmareste si fara ea.

      Apreciat de 1 persoană

    • GigiC said, on ianuarie 14, 2021 at 9:17 pm

      Aceasta aplicatie uneste cumva toate viziunile si ideile de factura crestin-ortodoxa si ti le pune la un loc. Iti usureaza munca de a cauta noutatile provenite de la site-urile listate…Oricum astia si-au facut o fisa cu toti…

      Apreciază

    • istomil said, on ianuarie 15, 2021 at 2:57 pm

      @Nomad
      Neinstaland aplicatii te poti proteja cel mult de nasul iscoditor al anumitor persoane sau companii, dar nu de Big Brother. Big Brother n-are nevoie sa descarci aplicatii, te urmareste direct prin intermediul telefonului in sine daca vrea.

      Apreciază

  2. nimeni said, on ianuarie 14, 2021 at 6:16 pm

    Sper ca e o gluma proasta, dar se zice ca maine se va vaccina Mitropolitul Serafim al Pireului:

    Apreciază

  3. pila said, on ianuarie 14, 2021 at 6:31 pm

    https://veghepatriei.wordpress.com/

    Apreciază

  4. noname 7 said, on ianuarie 14, 2021 at 7:51 pm

    Ce bine! De mult cautam o astfel de aplicatie, dar n-am gasit. Am vrut sa creez eu una, mai apoi, gandidndu-ma „ce poate fi asa greu” :))))) nici nu va dati seama ce greu e si dificil, asa ca eu am renuntat. Ma bucur mult de aceasta aplicatie. Puteti sa puneti si site-ul mantuireaorg.blogspot.com pe ea? Si ortodoxinfo, dar mai ales saccsiv.

    Apreciază

    • GigiC said, on ianuarie 14, 2021 at 9:21 pm

      Desigur, toate site-urile care prezinta lucruri din sfera ortodoxa (ortodoxinfo si saccsiv sunt deja acolo)…il voi pune la urmatorul release.

      Apreciază

  5. moonty_man said, on ianuarie 14, 2021 at 9:49 pm

    Alt exagerat de fericit,se vaccinează și el!
    https://ortodoxinfo.ro/2021/01/14/soc-in-grecia-se-vaccineaza-si-ips-serafim-de-pireu/

    Apreciază

    • Traim vremuri interesante said, on ianuarie 14, 2021 at 10:46 pm

      Soc a fost când a căzut în erezie, ca de acolo li se trage la toți, și lui Vlachos, și lui Serafim și tuturor celor ce vor primi acest vaccin. Poate se trezesc și nepomenitorii care s-au scindat pentru ca au ascultat de Serafim și vicleanul Vulcanescu

      Apreciază

  6. Gigi said, on ianuarie 14, 2021 at 10:26 pm

    Fratie, te rog pune aplicatia la liber pe alt site ca nu am cont google.

    Apreciază

  7. Gigi said, on ianuarie 14, 2021 at 10:32 pm

    Ganduridinierusalim.com

    Apreciază

  8. mircea.v said, on ianuarie 14, 2021 at 11:43 pm

    Si uite asa, in posetuta diavolului (din multele lui posetute) pe care scrie „aplicatii”, mai intra una.
    Normal ca si asta e facuta spre „binele” omului.

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 14, 2021 at 11:52 pm

      mircea.v

      Nu inteleg. Sunt multi care citesc blogul de pe telefon. Cu ce inrautateste aplicatia?

      Apreciază

      • tataia said, on ianuarie 15, 2021 at 9:00 am

        Pai rau este sa citesti blogul de pe telefon. Nici macar nu inteleg cum se poate asta. Si oricum nu ma mai intereseaza deoarece asa cum v-am promis ca o voi face am renuntat si la telefonul mobil. NU mai am deloc telefon mobil care sa aiba cartela functioneala in el. Slava Domnului!

        Apreciază

  9. tibi said, on ianuarie 14, 2021 at 11:55 pm

    Gigi, pune te rog aplicatia aici sau pe apkpure.com (gasiti aici o multime de aplicatii gratuite, fara sa aveti cont pe google)

    Apreciază

  10. mircea.v said, on ianuarie 15, 2021 at 12:07 am

    Toate aplicatiile astea il leaga si mai tare pe om, il transforma in maimuta electronica. O comoditate in plus, care atrofiaza in plus. Cam asta e definita unei aplicatii. Bineinteles, asta dupa capul meu. De fapt dupa capul lui Virgiliu Gheorghe.
    Prefer sa accesez direct, si sa nu faca o aplicatie ce pot face eu. Prefer sa nu ma tine la curent o aplicatie, sa nu fiu informat de aplicatie. Nu de alta, da sa nu capat apoi prea multa incredere in ea si apoi sa nu ma gandesc eu, sa nu mai sap eu.

    Tot dupa capul meu, sant doar 2-3 siteuri ortodoxe care merita urmarite. Si pt atat nu e nevoie de vreo mare aplicatie. Pai daca pt 3 siteuri avem nevoie de apicatie, apoi chiar santem maimute.

    Apoi, e bine sa vezi si pe ansamblu un site, ce publica intr-o zi, cu bune si rele chiar. Asa, mai antrenam discernantul, mai studiem chiar si inamicul…

    Sau, aplicatie = o alta modalitate (in plus) de culegere de info, de centralizare de info, de analiza de date…

    Constantin Oprisan: „diavolul este doar analitic, analizeaza pana la distrugere”

    Apreciază

    • mircea.v said, on ianuarie 15, 2021 at 12:09 am

      raspuns la @ saccsiv

      Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 15, 2021 at 12:44 am

      mircea.v

      O fi. Nu m-am gandit la asta. Nu ma pricep caci n-am smartphone si, dupa cum stii, nici n-am de gand sa am. Am crezut ca-i precum newsletter pe e-mail cand bifezi casuta aia din dreapta blogului si te anunta cand am mai postat ceva.

      Apreciază

      • tataia said, on ianuarie 15, 2021 at 9:10 am

        De data aceasta fratele Mircea are dreptate. NU are dreptate cind zice ca masinile nu sint bune. Trebuie sa intelegem urmatoarele. Tot ceea ce este foc este de la Dumnezeu si este bun. Focul inseamna si lemne si carbune, si petrol si alcool si benzina si motorina. Masina = foc = bine. Curentul electric nu este de la Dumenzeu si nu este bun. In special cel alternativ. Cel continuu e mai ok. Automobilul modern are si instaltie electrica pe el dar e cu curent continuu. Era mai buna caruta cu cal dar acum nu se mai poate circula de la Bucuresti la Baia mare cu caruta. Asta este…Deci cum ziceam. Curentul alternativ de la priza nu e bun. Dar inca nu este atit de rau precum altele. Ceea ce este electronic este si mai rau decit ceea ce este electric in curent alternativ. Iar ceea ce este digital este de-a dreptul diabolic si malefic.Ceea ce functioenaza cu fir inca nu este foarte rau..dar ceea ce este wireless este diabolic si malefic. Cam aceasta este „evolutia” adica indracirea omenirii.

        Apreciază

      • mircea.v said, on ianuarie 15, 2021 at 9:15 am

        Ex:

        vrei sa mergi cu taxiul. Firmele au facut aplicatie, trebuie sa o descarci, si totul e pe internet. Faci comanda pe internet, vezi tot inainte, ce taxi vine, cat mai are pana la tine, mama, ce misto. Au micsorat nr de operatore telefonice, sau chiar anulat, nu se mai raspunde la telefon. Adica clasicul, dispare, si iata alta zona a vietii care se muta pe internet, adica, apare o terta parte care iti ofera comoditate cu pretul culegerii de info despre tine.

        Concluzie: am o boala pe aplicatiile astea…. 🙂

        Toti cei care au smartfone ar trebuie sa renunte la el, si de aici rezulta ca nici nu mai au nevoie de vreo aplicatie. Si aici se aplica filosofia animal domaestic cu smartfone vs. animal salbatic fara.Pt animalul salbatic e mai dur, mai greu, dar e antrenat sa se descurce in orice situatie, e liber.. Ala domestic, ii vine mancarea in cusca, e la caldurica, are grija stapanul de el, si asteapta taierea.

        Sf Paisie: „Vor sti totul despre noi; asta e dictatura diavolului”

        Apreciază

      • GigiC said, on ianuarie 15, 2021 at 11:40 am

        Aici https://ibb.co/4fpFwNd este o imagine in care am explicat cum functioneaza

        Apreciază

      • mircea.v said, on ianuarie 15, 2021 at 2:04 pm

        @tataia,

        cand am zis ca masinile nu sant bune? Am zis eventual sa le folosim mai putin si sa nu fie prea gurmanda, si din considerente de economie, de poluare, de burta mare, si eventual sa trecem la bicicleta pt distantele mai mici. In plus, merg mai putin cu masina, rezulta bani mai putini din accize (care sant cam jumate din pret) pt statul satanic si functionarii lui, parlamentari… Normal ca nu rezolv eu ceva, ca ei se imprumuta, dar macar am constiinta impacata ca fac ceva in sensul de a nu cotiza asa mult la stat. Cand am nevoie, folosesc si eu masina.
        Am masina.

        Cu electricitatea e asa cum zici, ref la treptele de urcare spre pierzanie..
        Ref la cc vs cc, frate, tensiune mare pe cc e distrugatoare pt contactori. folosesc cc la 220v si costa un contactor cu electromagnet vreo 300 lei, iar unul pur mecanic 500 -800 lei. La 24V nu e pr. Iar daca te curentezi la 220 cc, s-a cam terminat. La 60V cc am avut aceiasi senzatie ca la 220ca, dar fara tremurarea care iti mai da un ragaz cat de cat, ca doar e cc.

        Adica, pe cc ar trebui folosit tensiuni mici, si atunci apar pr cu sectiunea conductorilor, pierderi pe retea, pr cu transformarea de tensiune…

        Cc e mult mai complicat de folosit decat ca.

        Apreciază

      • mircea.v said, on ianuarie 15, 2021 at 2:06 pm

        „ref la cc vs. ca…”

        Apreciază

      • tataia said, on ianuarie 16, 2021 at 7:45 am

        @ Mircea V. Ai perfecta dreptate cu accizele care merg la statul satanic si care foloseste apoi banii proveniti de la noi pentru a ne otravi cu chemtrails si a finanta vaccinuri satanice. NU prea ai dreptate cu poluarea. Orice este ardere produce drept compusi de ardere dioxid de carbon si apa. Si masinile si animalele si oamenii. Deci masinile nu au cum sa polueze sau daca masinile polueaza inseamna ca in egala masura polueaza si oamenii si vitele.

        Referitor la DC vs AC…Edison ca un om normal la cap ce era a dorit sa introduca curentul continuu in casele oamenilor. Tesla a vrut alternativ. S-a facut cum a vrut Tesla desi nu cred ca e bine. In principiu curentul continuu nu se poate transporta la distante mari (sute, mii de km). Cel putin nu cu costuri rezonabile. Si atunci s-a introdus alternativ care poate fi transportat la distante mari cu pierderi minime. NU intru in detalii tehnice de ce si cum…Ideea este ca deja ne dam seama ca „ei” aveau nevoie de curent alternativ deoarece il puteau transporta pe distante mari in asa fel incit toata populatia sa fie racordata „la centru”. Fereasca bunul Dumnezeu sa aiba fiecare gospodarie generatorul ei. Fereasca sa existe vreun sistem descentralizat….toate sistemele trebuiesc centralizate dupa doctrina socialista/comunista.

        Ai dreptate cind vorbesti despre intreruprea curentului alternativ vs continuu. La intensitati mari (aici e vorba mai degraba de amperi si nu de volti) curentul continuu formeaza arcuri mult mai persistente si mai greu de stins. Sa luam ca exemplu siguranta banala pe care o avem cu totii in tabloul electric al locuintei…aceea cu buton care se ridica si sa da jos si este montata pe sina omega (DIN). Cind se produce un scurt-circuit acea siguranta trebuie sa rupa (sa intrerupa) un curent de pina la 6000 de amperi fara a se distruge ea insasi. Si chiar poate face asta…arcul electric format este aspirat in partea superioara a sigurantei si stins prin trecerea printre niste lamele metalice. Acelea formeaza camera de stingere a arcului. Dar acel stil de camera de stingere a arcului functioneaza doar in curent alternativ, nu continuu. Sigurantele pe care le avem noi in tablou sint foar de curent alternativ si s-ar distruge daca s-ar incerca utilizarea lor, in conditii similare dar in curent continuu. Pentru curent continuu trebuiesc alte feluri de sigurante (circuit breakers).

        Cit despre efectul aspura omului al curentului continuu vs alternativ….in toata literatura este descris faptul ca este mult mai periculos curentul alternativ decit cel continuu. Ca in continuu pina in 60 de volti nu se simte nimic iar in alternativ curenteza de pe la 20 de volti. Ma rog altii au facut experimente de genul eu eu unul nu am facut, cel putin nu intentionat. De electrocutat la 220V alternativ m-am electrocutat nu de zeci ci de sute de ori. Si banuiesc ca stii foarte bine senzatia aceea extrem de neplacuta de tremuratura a tuturor muschilor (inclusiv cel cardiac = foarte periculos). Sper sa nu ma mai electrocutez inca o data in aceastra viata, nu de alta dar nu cred ca mai rezista inima. Dar m-am electrocutat oare vreodata in curent continuu? Unde gasim noi curent continuu? Intr-o lanterna? acolo avem intre 3 si 9 volti…nu se eldctrouteza nimeni. La masina? Acolo avem 12V…nu se electrocuteza nimeni la 12V Hm..poate nu multi mai au un telefon fix la ora actuala din pacate. dar telefonul fix merge in curent continuu…si acolo sint chiar 48V !. Acum acest 48V era cu plus/minus..caci in functie de lungimea buclei locale (firele de la centrala pina la telefonul tau) romtelecomul trebuia sa dea tensiune mai mare sau mai mica pentru a compesa pierderile in bucla locala pentru a-ti ajunge tie fix 48 de volti. De prisos sa spunem ca acea „compensare” nu era intotdeauna precisa si uite asa ajungeai sa ai la telefonul tau (masurat cu multimetru digital) intre 60 si 30 de volti. Telefoanele antice cu disc nu prea aveau nici un motiv sa aiba pretentii la o anumita tensiune…dar chiar si cele moderne, electronice erau destul de nepretentioase daca erau fabricate o marca cit de cit decenta. Cea mai mare tensiune pe care am masurat-o vreodata la bornele de alimentare ale unui telefon fix a fost de 62 de volti. Si mi-am pus degetele unul pe un fir si celalalt pe celalalt fir si nu am simitit NIMIC. Absolut nimic. De fapt asa am vorbit la telefon, tinind firele cu mina caci nu aveam alta posibilitate. E adevarat ca 62 de volti erau cu receptorul pus in furca. Dupa ce il ridici tensiunea scade. Cind il pui jos creste la loc. Singurul soc pe care l-am sismit ca o piscatura a fost cind am pus receptorul jos, dar cred ca nu a fost vorba doar de cei 62 de volti masurati initial, la centralele vechi punerea receptorului in furca putea genera o tensiune tranzitorie care de multe ori depasea 100 de volti…Asa ca…

        Apreciază

      • mircea.v said, on ianuarie 16, 2021 at 11:16 am

        @tataia,

        la om si animale este o „ardere” la rece, lenta, extrem de bine controlata. La motoare este la T inalta, 1200 – 2000 grdC, si f rapida. La T mare apar oxizii de azot. Datorita neomogenitatilor amestecului si timpului scurt de ardere apar si hidrocarburi nearse si monoxid de C. Plus fum la diesel.
        Sa-ti mai dau un exemplu. Flacara se propaga unde e T mare. In apropierea cilindrului care e o suprafata rece, acolo nu prea se mai produce ardere, sau una incompleta. Se cheama stingerea flacarii la perete. Rezulta noxe. Sau, in cursa de comprimare intra amestec carburant in canalele de segmenti – fanta – asta doar la motoarele cu benzina si injectie in afara cilindrului. Apoi in destindere ies de acolo spre cilindru, si iarasi nu mai ard, sau ard incomplet.

        Gandeste un pic la diferentele dintre cele 2 tipuri de arderi.

        Apreciază

      • mircea.v said, on ianuarie 16, 2021 at 7:24 pm

        @tataia,

        sau altfel, si mult mai simplu, si asa cred ca disputa nostra pe tema asta e incheiata:

        Arderea lenta la rece in celule a fost „proiectata” si realizata de Dumnezeu, arderea la T mare si rapida a fost proiectata si realizata de om.

        Apreciază

      • tataia said, on ianuarie 17, 2021 at 9:48 pm

        @ Mircea v. Si arderea lemnului cum este atunci? E de la Dumnezeu sau nu? Si eu credeam de mult incheiata aceasta disputa dar vaz ca nu e. Sa ne intelegem…daca tu crezi ca masina polueaza si doresti sa limitezi utilizarea acesteia din aceasta cauza este problema ta, pe mine nu ai cum sa ma deranjezi. Ceea ce incerc eu sa impiedic aici este indoctrinarea celorlalti cititiori ai acestui blog care s-ar putea sa te creada cum ca masina polueaza. SI realitatea este ca „poluarea” produsa de masini este o scorneala a sistemului special creata pentru a justifica ulterior unele masuri impuse impotriva utilizarii masinilor. Ca doar nu au vreun interes ca noi sa avem libertate de miscare, nu?

        Mai mult de atit….arderea din motorul cu ardere interna este rapida, fortata etc. Dar cea din motorul cu abur cum e? Ca aia e naturala, nu e fortata in nici un fel…

        In alta ordine de idei credeam ca subiectul de pe ordinea zilei era curent continuu vs alternativ si generator propriu vs racordarea la reteaua nationala/internationala.dar ma rog…

        Apreciază

  11. GigiC said, on ianuarie 15, 2021 at 11:25 am

    Daca accesati link-ul urmator https://ibb.co/4fpFwNd vedeti cum functioneaza mai exact aplicatia.
    Contul google este necesar pt 2 lucruri:
    1.Primesti actualizarile automat cand acestea apar, nu mai stai sa cauti noua versiune de aplicatie;
    2.In GooglePlay aplicatiile sunt verificate de virusi, daca s-ar folosi aplicatii de aiurea exista posibilitatea sa se agatze un virus si asta termina mobilul …

    Cat despre treaba cu urmaritul, este facuta de mult…ei ne urmaresc pe noi insa noi il urmarim pe Hristos si este suficient!

    Apreciază

    • tibi said, on ianuarie 15, 2021 at 6:55 pm

      Contul goagal nu este bun pt nimic! Eu am dezactivat, dezinstalat tot ce e legat de goagal.
      1.Apkpure.com au aplicatia lor care iti actualizeaza automat sau manual daca vrei, toate aplicatiile.
      2.in goagalplay au fost gasite sute de aplicatii gata infectate.
      Bonus:
      Alternative pentru Google, zece motoare de căutare care nu spionează
      https://www.justitiarul.ro/alternativegoogle/

      Apreciază

  12. tudorr said, on ianuarie 15, 2021 at 12:22 pm

    Doamne ajuta!
    Va rog, ma puteti ajuta cu un link sau o trimitere spre o brosura sau pliant in care este expusa, explicata si condamnata minciuna ecumenismului? Ceva simplu si concret care sa ridice macar semne de intrebare celui care o citeste. Ceva ce poate fi scos la imprimanta. Am gasit pe internet, dar sunt zeci de pagini. De asemenea, caut o marturisire publica de credinta impotriva vaccinului, care tot asa sa poata fi scoasa la imprimanta. Multumesc!

    Apreciază

  13. Vasâlas said, on ianuarie 15, 2021 at 1:34 pm

    Bogdaproste de aplicatie,multa sanatate tuturor.

    Apreciază

  14. GigiC said, on ianuarie 16, 2021 at 9:06 pm

    Se poate instala si https://www.bluestacks.com/ care este un simulator de mobil, in felul acesta puteti proba aceasta aplicatie si pe desktop

    Apreciat de 1 persoană

  15. GigiC said, on ianuarie 18, 2021 at 11:55 pm

    A aparut versiunea nr 2 a aplicatiei StiriOrtodoxe

    Dacă în versiunea inițială am pornit cu următoarele site-uri și bloguri ortodoxe:
    SACCSIV, Daniel Vla, Bucovina profundă, Revista “Atitudini”, Vlad Herman, OrtodoxInfo, Astradrom Bihor,Vremuri tulburi, Danion Vasile, Ciprian Voicilă, Marius Ianuș, Lumea Credinței, Mănăstirea Curchi, Răzvan Codrescu, Familia fericită, Mărturie athonită, OrtodoxInfo, Sfântul Munte Athos, Cuvântul Ortodox, Român ortodox în Franța, Lumea după Eufrosin, Taina Căsătoriei, Centrul „Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil”, Familia Ortodoxă, Orthodoxie.com, Gânduri din Ierusalim, Gigel Chiazna, Mihail Andrei, RostOnline.ro, Arhiepiscopia Tomisului, Episcopia Caransebeşului, Episcopia Ortodoxă Oradea, Mitropolia Banatului, Episcopia Giurgiului, Episcopia Slatinei, Episcopia Severinului, Ziarul Lumina, Mitropolia Ortodoxă Română a Germaniei, Europei Centrale şi de Nord, Episcopia Ortodoxă Română a Canadei, Episcopia Ortodoxă Română din Australia și Noua Zeelandă, Eparhia de Edineț și Briceni, Episcopia de Soroca, Episcopia Harghitei și Covasnei.

    În acest release sunt introduse următoarele bloguri și site-uri ortodoxe: Mărturisirea Ortodoxă, Mântuirea, OrthodoxWiki, Patriarhia Serbiei, Patriarhia Moscovei şi a toată Rusia, OrthodoxTimes, Mitropolia Ortodoxă Greacă Atlanta, Mitropolia Ortodoxă Română a Celor Doua Americi, Episcopatul Ortodox Român al Americii, Biserica Ortodoxă în America, Mitropolia grec-ortodoxă a Franței, Ortodoxia, Trinitas TV, Ucenic, Pelerin ortodox, Ortodoxie Curată,Creștinismul Ortodox, Chintesenţa, Urcuș spre înviere, Experiența ascetică, Mănăstirea Suruceni, Parohia Ortodoxă Română Sfinții Mucenici de la Lyon și Sfinții Arhangheli, Cristina David Niculiu, Parohia Sf. Nectarie Taumaturgul-Coslada/Spania, Cumpăna, Theodosie, Oastea Domnului, Triadikon, Presa Ortodoxă, Ortodoxia în catacombe, Mihai Andrei Aldea.

    Apreciază

  16. tataie said, on noiembrie 16, 2021 at 6:06 pm

    @tataia
    ” In principiu curentul continuu nu se poate transporta la distante mari (sute, mii de km). Cel putin nu cu costuri rezonabile. Si atunci s-a introdus alternativ care poate fi transportat la distante mari cu pierderi minime.”
    Sunteti in afara problemei, studiati o tzara transmisia HVDC. Cautati pe net daca nu stiti ce e. Se poarta la americanii laudati de dumneavoastra. Ati vazut fabrici care construiesc cabluri HVDC oceanice? Fiti pe pace. Tehnologia a trecut de relee solid state de mult. Mai cititi inainte de a induce in eroare cititorii.
    Si nu uitati ceva. Daca in materie de versete biblice puteti interpreta cum aveti chef ca altii, stiinta nu permite asta.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 16, 2021 at 6:15 pm

      tataie

      De ce nu mai postezi cu vechiul nick?

      Apreciază

      • tataie said, on noiembrie 16, 2021 at 10:20 pm

        Ramane de vazut; nu vreau sa fie/fiu stresant…
        La prea plin de ipocrizie si fatarnicie. Oamenii pot judeca abitir unii pe altii fara pretexte religioase. Unii comenteaza exclusiv sa se ia de cineva, nu de oricine ci de o tinta luata in vizor. Nu ma dau mare crestin, ar fi un pacat in plus fata de celelalte. Diavolul se ascunde mai bine in farisei, in cei care imita de sub camuflaj comportamente religioase ce n-au legatura cu ce simt. Se tradeaza cateodata singuri, cand ajung sa scrie mai mult de o propozitie. Dar cum nici unu la zece mii nu observa…asta e, ce indrug verzi si uscate? In alte cazuri, unii simt ceva, dar sclavi ai simpatiei/antipatiei, supraordoneaza simpatia crezului religios. Facem exceptii, cum s-ar zice. Corolar la pilda cu paiul si barna, nu vedem ticalosie crasa la unii, dar ne luam de cel mai mic defect, aleatoriu. Iertam politicianul cu doctorat facut de altii sau cu plagiat, dar sarim pe un oarecare ca a gresit o virgula, un cuvant.
        Din ceva perspective, inca e foarte foarte „bine” in lume si mai ales la noi. Inca nu ne-a apucat banala durere de masea care sa ne invite sa credem cancerosul care urla de durere. Asa…pare un prefacut care cerseste mila si exagereaza. E foarte bine ca exista oameni care provoaca. Insa cum ei nu cred realmente in Judecata de Apoi, n-am cu ce sa-i „previn” ce risca. Ei sunt „dincolo de bine si de rau” cum zicea Nietzsche.

        Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.