SACCSIV – blog ortodox

Judecatoarea Cecilia-Maria Jabre a preferat moartea decât să renunțe la copilul pe care-l purta în pântece

Posted in Uncategorized by saccsiv on iulie 31, 2019

Stirea despre decesul ei a trecut destul de neobservata in spatiul public, mentionata fiind doar de cateva site-uri:

B1: Doliu în magistratură: A MURIT judecătorul Cecilia Maria Jabre (FOTO)

Luju: MOARTE SOCANTA IN MAGISTRATURA – Cunoscuta judecatoare Cecilia Jabre de la Tribunalul Bucuresti a incetat din viata la numai 41 de ani. Cecilia Jabre avea o experienta de 17 ani in magistratura. Sotul ei, judecatorul Amer Jabre, activeaza la Curtea de Apel Bucuresti, fiind cel care in 2017 a suspendat ordinul prin care Laura Kovesi a revocat-o din DNA pe procuroarea Mihaiela Iorga-Moraru. Dumnezeu sa o ierte!

Monitorul Justitiei: Judecatoarea Cecilia Jabre a murit la doar 41 de ani

N-au mentionat insa nimic despre sacrificiul ei. Iata o marturie de pe facebook:

 

„A existat pe acest pământ un om, o femeie, care a fost botezată Cecilia-Maria. Iar după cununia religioasă, a luat numele soțului ei, Jabre.

Era de profesie judecător, în prezent, la Tribunalul București.

Eu am cunoscut-o în afara instanțelor de judecată. Era un om cu frică de Dumnezeu, un om cu o inimă de aur. Căuta să trăiască cât mai autentic credința creștină ortodoxă.

Era mamă a trei copii, un băiețel și două fetițe.

Iar acum purta în pântece un alt copilaș. Din planul proniator al lui Dumnezeu, pruncul s-a fixat pe urma operației anterioare de cezariană, situație care le punea viața în pericol atât mamei, cât și copilului. Pericolul consta în desfacerea vechii operații de cezariană, urmată de hemoragie, moartea mamei fiind fulgerătoare, niciun doctor neputând-o salva.

Cecilia-Maria a fost pusă în fața unei alegeri – renunțarea la copil sau lupta pentru salvarea ambelor vieții sau doar pe cea a copilașului, micuța făptură omenească având prioritate.
A ales viața, cu toate riscurile ei, și a înlăturat cu desăvârșire gândul avortului.

Dar, Bunul Dumnezeu a avut alt plan cu ea – a chemat-o la El, acum, la jumătatea sarcinii și în mijlocul celei de-a 42 primăvară a vieții ei.

Joi, pe 25 iulie 2019, a fost condusă pe ultimul drum, la Biserica Sfânta Parascheva din comuna Berceni, de lângă București.

Bunul Dumnezeu să o ierte și să o pomenească în Împărăția Lui!”

 

69 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. astridcezara said, on iulie 31, 2019 at 11:22 pm

    Nu are importanta ca ai fost dat afara de undeva…conteaza doar ce zice constiinta,care este glasul lui Dumnezeu in om…
    oamenii…sunt inselatori…si de cele mai multe ori ce iti ofera e super falsitate…
    si sa te gandesti :” Tata,iarta-i ca nu stiu ce fac”…
    am trecut priin ceva oribil pe 3 iunie si stiu ce vorbesc…

    Apreciază

  2. Magda said, on august 1, 2019 at 8:09 am

    Întotdeauna cazurile-astea m-au înfuriat!
    Este o tâmpenie!
    Moare mama ca să se nască un copil care va rămâne fără mamă, alături de alți frați și /sau surori!
    Niciodată doica, bona, amanta, viitoarea soție n-o să suplinească rolul mamei care l-a/i-a născut!
    Asta mi se pare una dintre nedreptățile duse împotriva omului!

    Doi: numele soțului – AMER JABRE – nu mi se pare a fi de român, cu atât mai mult ortodox. Nația/rasa aparținătoare pare a fi de origine arăbească…
    Dacă nu era botezat ortodox, asta înseamnă multe!

    Apreciază

    • Angela said, on august 1, 2019 at 8:41 am

      Absolut incredibil!

      La un articol de o asemenea sensibilitate care te lasa efectiv mut in fata jertfei unui om cu o traire profund crestina se gaseste cineva sa debiteze asemenea enormitati. Si mai este si femeie. Jenant.

      Cu tot respectul dar comentariile imbecile n-ar trebui sa treaca de moderare.

      Apreciază

      • Magda said, on august 1, 2019 at 9:10 am

        Ascultă, madame!
        Fără niciun respect pentru tine, dar cu tot respectul pentru administrator care, DIN FERICIRE – nu-ți satisface apucăturile imbecile!

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 1, 2019 at 9:14 am

        Magda si Angela

        Sa ne linistim si sa analizam tema pana se lamureste toata lumea.

        Apreciază

      • Magda said, on august 1, 2019 at 11:54 am

        Tovarășa Angela…care se crede Merkel probabil…are priză la arabi!
        Dacă ai sămânță de scandal în tine, te exorcizez imediat…
        ”cununia religioasă” poate fi și de alt fel, nu numai ortodoxă…dar cum ai spini pe limbă și draci pe tine, nu pricepi!
        Dacă l-a făcut creștin, de ce în cheamă AMBER JABRE în continuare?
        Ca să nu-și schimbe numele? S-avem pardon!
        Știu că este un judecător și că este foarte capabil…ATÂT!
        Despre etnie, pot doar să JUDEC după nume, NU după fițele tale din cap, că NU este român.
        Poți să mă contrazici ȘI la faza asta cu aprecierile tale imbecile?

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on august 1, 2019 at 11:58 am

        Putem totusi dezbate si fara invective?

        Apreciază

    • saccsiv said, on august 1, 2019 at 8:51 am

      Magda

      Dezvolta, te rog, caci nu suna bine deloc ceea ce ai scris. Consideri ca trebuia sa faca avort? Ce ai dorit sa spui prin „Asta mi se pare una dintre nedreptățile duse împotriva omului!”?

      Apreciază

      • Magda said, on august 1, 2019 at 9:06 am

        NU, nu trebuia să facă avort!
        Dar mi se pare nedrept ca o mamă să moară în timpul nașterii (deci, face voia Lui Dumnezeu, da?), pentru ce?
        Ca ceilalți copii ai ei să rămână fără mamă, mi se pare un lucru absurd, total ne-drept!
        Pe lângă faptul că mai putea avea copii, îi lipsește pe ceilalți rămași, de ocrotirea și dragostea ei…
        Un bărbat nu poate suplini rolul femeii, nici vice-versa!
        Cine nu pricepe lucrul ăsta, e greu de cap și/sau handicapat sufletește…aviz Angelei care face pe deșteapta!

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 1, 2019 at 9:13 am

        Magda

        Cred ca voi dezvolta un articol pe aceasta tema. Pana atunci, cine zici ca a fost nedrept?

        Apreciază

      • Magda said, on august 1, 2019 at 9:19 am

        Situația în sine e ne-dreaptă și, de ce nu, chiar pe Dumnezeu L-aș întreba de ce îngăduie o asemenea ne-dreptate?
        Cunosc un caz cu o preoteasă tânără care a născut toți copiii lăsați de Dumnezeu și a sfârșit URÂT, de o boală grea, degenerativă, lăsând un preot îndurerat și o mamă (mama ei) să-i crească copiii mici, făcuți unul după altul…
        Este trist și revoltător!
        În timp ce alta – cu un copii doi născuți – dau cu 20- 25 de avorturi LA ACTIV, trăiește bine-merci, are și nepoți de la cei doi copii făcuți, e bine? E corect?

        Apreciază

      • Magda said, on august 1, 2019 at 12:04 pm

        Se poate și FĂRĂ invective!
        Același lucru e valabil și pentru Angela, nu?
        Sau ”dreptatea” te face să ai dreptul la ele?

        Apreciază

      • saccsiv said, on august 1, 2019 at 12:38 pm

        Magda

        E valabil pentru toti, evident.

        Apreciază

    • tataia said, on august 4, 2019 at 5:04 am

      @Magda….Sa inteleg ca esti o sustinatoare a avortului? Ceea ce nu ai inteles tu este ca Dumnezeu hotareste cine supravietuieste si cine moare, nu tu! Ai inteles?

      @Angela. Fara suparare dar femeile sint cele care sint mai usor ispitite de cel rau. Iti place sau nu, este un adevar! Si pina la urma trebuie sa treaca de moderare si comentarii care ne sint potrivnice dar care folosesc un limbaj civilizat si aduc argumente! Dupa mine astea sint criteriile. Evident ca nu trebuie sa treaca comentariile care folosesc un limbaj injurios si/sau care nu aduc nici un argument in sprijinul afirmatiei…pina la urma cred ca nu iti poti imagina ce ar fi aici daca adminul blogului ar lasa sa treca toate comentariile. gindeste-te ca sintem o comunitate, o minoritate micuta care avem dusmani din toate partile…ar fi aici o adevarata latrina, injurii si insulte care de care mai grosolane, atacuri atit din partea feministelor cit si din partea progresistilor ateisti, atit din partea altor religii cit si din partea rockerilor, atit din partea ahtiatilor de tehnologie cit si din partea celor care considera Biserica un obstacol in calea progresului…etc, etc. Fii pe pace comentariile sint moderate si nu ajung aici toate mizeriile, dar atita timp cit un cometariu este scris foilosind un limbaj decent si aduce si argumente trebuie lasat sa treaca altfel cum ne vom invata sa ducem munca de convingere cu cei care nu vor sa ne creada? trebuie lasat ca exercitiu pentru noi…daca cineva doar ne injura si nu aduce nici un argument, evident acel comentariu nu ne foloseste la nimic….noi ar trebui sa combatem argumentul – care argument? Atunci ce combatem? combatem injuratura? Cum? cu o alta injuratura? Nu ne coborim noi la asa ceva, nu ne ajuta cu nimic comentarii injurioase si/sau fara argumente dar cele care aduc argumente trebuiesc lasate sa treaca si trebuiesc combatute de catre noi

      Apreciază

  3. sherlock_holmes said, on august 1, 2019 at 9:11 am

    Motto: „Nu e iubire mai mare decât să-şi pună cineva sufletul pentru aproapele său” (Ioan 15,13)

    Despre nestiutele judecati ale lui Dumnezeu:

    https://archive.org/details/cleopa-ilie-despre-nestiutele-judecati-ale-lui-dumnezeu/page/n1

    Rasfoiti si cititi pagina cu pagina,cine doreste.

    Cred ca aceasta doamna si-a mintuit sufletul ei dar si pe al copilului nenascut,cit si al intregii ei familii ( Doamne ajuta ! ),prin harul,vederea inainte si purtarea de grija a lui Dumnezeu.

    ” Niciodată doica, bona, amanta, viitoarea soție n-o să suplinească rolul mamei care l-a/i-a născut! ”

    In general, asa este. Aici pe pamint. Dar sfintii din Cer ( inclusiv mama care tocmai a plecat ) au puterea de a ii face pe oamenii ramasi aici, in valea plingerii, sa-i iubeasca ,sa le ceara ajutorul,sa doreasca sa-i intilneasca sau reintilneasca Acasa,in Imparatia Cerurilor, sa le fie dor de ei.

    Sint convins ca pilda mamei lor , cu ajutorul lui Dumnezeu,li se va face copiilor si sotului ei ca o icoana ,ca o cale de urmat,chiar daca vor trece prin multe greutati in aceasta viata.

    Apreciază

    • Magda said, on august 1, 2019 at 9:34 am

      Ultima frază nu cred că se aplică nici credincioșilor, dar-mi-te soțului care nu cred că e creștin, iar copiii lui/lor poate nu sunt botezați, el – fiind de altă religie!
      Iar dacă nu mă înșel și este așa după cum îl arată numele și prenumele, poate nici n-au făcut nuntă, iar copiii rezultați sunt bastarzi în fața Lui Dumnezeu, concepuți în păcat!
      Ce zici de asta?

      Apreciază

      • saccsiv said, on august 1, 2019 at 9:46 am

        Magda

        Nu poti stii ce e sotul.

        Apreciază

      • Angela said, on august 1, 2019 at 9:54 am

        @ Saccsiv

        Tovarasa delireaza cu gratie. Nici macar nu este in stare sa citeasca articolul care spune explicit „după cununia religioasă”, adica si sotul este ortodox. Asta nu face decat sa creasca meritul acelei femei care a adus un barbat la adevarata credinta in cazul in care nu ar fi avut-o inainte de a o cunoaste.

        Insa fiecare intelege si vorbeste din prea-plinul sufletului sau care de aceasta data se dovedeste a fi foarte intunecat.

        Apreciat de 1 persoană

      • roman said, on august 1, 2019 at 7:10 pm

        Ptr doamna MAGDA….DOAMNE FERESTE FEMEIE CE PORCARII POTI SA SPUI….Situația în sine e ne-dreaptă și, de ce nu, chiar pe Dumnezeu L-aș întreba de ce îngăduie o asemenea ne-dreptate?…………Ciudată e judecata dumneavoastră despre raţiunea sănătoasă. De unde, cu ce drept o găsiţi, o descoperiţi în dumneavoastră? Dacă sunteţi creştini trebuie să aveţi noţiuni creştine cu privire la acest obiect şi nu altele, după capul dumneavoastră sau agăţate cine ştie de pe unde! Evanghelia ne învaţă că, prin cădere, noi ne-am gonisit o raţiune pervertită, că raţiunea firii noastre căzute, oricât de valoroasă ar fi prin natură, oricât de ascuţită ar fi prin învăţătura lumească, îşi păstrează caracterul căpătat prin căderea în păcat, continuă să rămână o raţiune pervertită. Trebuie să o lepezi, să te dai pe mâna călăuzitoare a credinţei şi, sub această conducere, la timpul său, după o însemnată nevoinţă
        întru evlavie, Dumnezeu dăruieşte robului Său credincios raţiunea Adevărului sau Judecata Duhovnicească, temelia judecăţii duhovniceşti fiind Dumnezeu. Ceea ce numiţi dumneavoastră raţiune sănătoasă, noi, creştinii, cunoaştem că este o raţiune atât de bolnăvicioasă, atât de întunecată şi rătăcită, încât vindecarea ei nu poate avea loc decât prin retezarea cu paloşul credinţei a tuturor ştiinţelor şi cunoştinţelor care o compun şi prin lepădarea lor. Deşartă e rătăcirea minţii omeneşti, când caută să-L pătrundă pe nepătrunsul Dumnezeu! Când caută să explice inexplicabilul, să-L supună consideraţiilor sale pe cine? Pe Dumnezeu! O
        asemenea întreprindere e o întreprindere satanică!…Tu, care te numeşti creştin şi nu ai habar de învăţătura lui Hristos…………… DESPRE FAPTELE BUNE ALE CELOR DE ALTĂ CREDINŢĂ-Sf Ignatie Briancianinov,pag 18,19

        Apreciază

      • roman said, on august 1, 2019 at 7:23 pm

        Ptr Doamna Magda……Comentariu la Timotei 1,Omilia 1,Sf Ioan Gura de Aur,pag 21

        Şi cum e cu putinţă ca Dumnezeu, judecătorul cel drept, puternic şi indelung-răbdător să ingăduie aceasta, şi să nu ceară răspundere? Şi tocmai aici găseşti cauza. Indelung-răbdător inseamnă că indelung rabdă
        trăgandu-te spre pocăinţă, iar dacă tu stărui in păcat, „după invartoşarea ta şi după inimă ta nepocăită, iţi aduni manie in ziua maniei”. (Romani 2, 5)
        Dacă este drept deci El răsplăteşte după vrednicie şi nu-i trece cu vederea sau ii lasă nepedepsiţi pe cei care au făcut rele. Dacă este puternic, şi după moartea omului răsplăteşte, adică in invierea morţilor, căci aceasta este urmarea puterii Lui. „Şi indelung-răbdător”, zice. Dacă este indelungrăbdător, să nu ne tulburăm, nici să zicem: „de ce nu pedepseşte aici?” Apoi, dacă ar fi aşa, dacă in fiecare zi ne-ar cere răspuns pentru cele ce Ie greşim, ar dispărea neamul nostru omenesc, căci nici o zi nu este curată de păcate, ci Il supărăm intruna cu fapte, fie ele mari, fie mici. Aşa că, dacă indelunga Lui răbdare şi bunătate nu ar fi mare către noi şi nu ne-ar da timp de pocăinţă, ca să ne dezbrăcăm de păcate, fiecare din noi nu ar putea ajunge nici la al douăzecilea an al vieţii sale. Dacă fiecare din noi ar intra cu cunoştinţă dreaptă in cele făcute de el şi, punandu-şi la mijloc intreaga sa viaţă, ar observa-o cu băgare de seamă, ar vedea dacă nu cumva este vrednic de mii de pedepse şi de osande. Şi cand el se nelinişteşte şi zice: „de ce cutare nu este pedepsit, deşi are cu sine mii de păcate?”, să se gandească la ale sale şi ii va conteni neliniştea. Acelea i se par mari, fiindcă s-au petrecut poate in lucruri mari şi văzute de toţi, dar
        dacă şi le-ar cerceta pe ale sale, poate că va găsi mai multe şi mai mari…………………………
        „Cutare stăpaneşte, zici tu, şi răpeşte cele ale supuşilor lui.” Şi tu nu răpeşti? Spune-mi! Să nu zici că acela răpeşte talanţi de aur, iar tu numai zece oboli, fiindcă şi cei ce aruncau in cutia pentru milostenie, unii aruncau aur, iar văduva doi bani, şi cu nimic n-a fost mai prejos decat aceia. Pentru ce? Fiindcă aici se judecă intenţia, şi nu ceea ce a dat. După aceea, cand e vorba de milostenie tu ceri ca Dumnezeu să pedepsească şi cu nimic să nu Se arate ingăduitor, lăcomia să nu facă aşa? Şi cum s-ar putea aceasta? Precum aceea care a aruncat doi bani in cutie, cu nimic n-a fost mai prejos decat ceilalţi in privinţa intenţiei, tot aşa şi tu dacă vei fura chiar numai doi bani, cu nimic n-ai să fii mai bun decat aceia, ba incă dacă s-ar putea spune şi ceva minunat este că tu te lăcomeşti mai mult decat aceia. Că, dacă cineva ar preadesfrana cu femeia impăratului sau cu a săracului, sau cu a argatului său este deopotrivă preadesfranat, căci păcatul aici nu se judecă după deosebirea persoanelor, ci după răutatea intenţiei celui ce a făcut aceasta, tot aşa şi aici. Ba mai mult incă, căci eu l-aş numi preadesfranat mai degrabă pe cel care preadesfranează cu oricine, decat pe cel ce desfranează cu impărăteasa chiar, fiindcă aici poate l-a atras bogăţia sau frumuseţea, sau multe altele, pe cand acolo nimic din acestea, aşa că acela mai cu seamă este desfranat…………….

        Cuvânt la ziua Sfântului Marelui Mucenic Dimitri,Sf Ioan Gura de Aur,pag 133
        Cum, Dumnezeu trimite astfel de nenorociri? Poate că zici tu. Aşa, Dumnezeu le trimite, eu aş putea vesti aceasta înaintea a toată lumea: Dumnezeu le trimite. Când eu zic aceasta, am în partea mea pe proorocul Amos, care strigă şi zice: „Nu este nici un rău în lume, pe care să nu-l fi trimis Domnul” (Amos. III, 6).
        Cuvântul rău, este însă un cuvânt cu două înţelesuri, căci este un rău, care este adevăratul rău, adică păcatul, de pildă desfrânarea, curvia, lăcomia averii şi sute de alte păcate, care cu dreptate
        merită cele mai mari certări şi pedepse. Sunt însă şi rele, care propriu zis, nu sunt rele, şi numai se numesc aşa, precum: foamea, molima, moartea, boala ş.a. Acestea în fapt nu sunt vreun rău, ele numai se numesc aşa.
        Eu nu zic aceasta în zadar; căci dacă ele ar fi adevărate rele, nu ar putea să fie pentru noi pricină de un bine aşa de mult, prin aceea de pildă că ele smeresc mândria noastră, alungă uşurătatea minţii şi ne fac mai râvnitori şi mai băgători de seamă.
        Psalmistul zice cu privire la Iudei: „Când Dumnezeu îi ucidea pe dânşii, atunci Il căuta pe El, se întorcea şi mâneca la Dânsul” (Ps. LXXVII, 38). Aşadar el vorbeşte despre un rău, care făcea pe
        ludei mai cuminţi, mai buni şi mai râvnitori, îi întoarce la fapta cea bună; însă el nu grăieşte despre acel fel de rele, care merită defăimare şi pedeapsă. Acest din urmă fel de rele, adică păcatele, nu vin de la Dumnezeu, ci este faptă a însăşi voii
        noastre cele răzvrătite; însă celălalt soi de rele, despre care vorbeşte proorocul Amos, tocmai este destinat, spre a ridica acele rele şi a le depărta. Aşadar proorocul Amos prin cuvântul rău înţelege propriu zis necazurile şi nenorocirile, care se numesc rele nu după firea lor, ci numai după socotinţa oamenilor…………..

        Predica in ziua Arh Mihail si Gavril,Sf Ioan Gura de Aur,pag 136
        Trebuie să fie eresuri între noi, zice Apostolul, ca cei lămuriţi să se facă arătaţi între voi” (I Cor 11, 19). Aşadar Dumnezeu de aceia n-a stârpit pe cei răi din lume, pentru ca cei drepţi să lucească mai mult. Vezi tu ce folos?
        Însă acest folos nu vine de la cei rai, ci de la vitejia celor buni. De aceia noi admirăm pe Noe nu numai că a fost drept şi desăvârşit, ci mai mult pentru că el a păstrat fapta cea bună a sa într-o vreme atat de pierdută şi necucernică, intr-o vreme in care nimenea nu-i da lui pildă de faptă
        bună, ci mai mult, toţi îl indemnau la necucernicie. El a mers tocmai pe calea opusă şi asemenea unui călător curajos, care vedea că toată mulţimea merge pe o cale, el totuşi alege şi se îndreaptă pe alta singuratică. Pentru aceia zice despre dânsul Sfânta Scriptură nu doar că: „Noe era un om drept şi desăvârşit” ci adaugă „în timpurile sale” (Fac. VI, 9), care erau atât de răzvrătite şi stricate, şi în care nu aflai faptă bună nicăieri. Aşadar cei cucernici trag de la cei păcătoşi folosul pomenit, şi asemenea copacilor care fiind clătiţi de vânturi puternice, se fac mai tari.
        ………..Această amestecare mai are şi alt folos. Păcătoşii aruncă cu mare uşurinţă vinovăţia răutăţii lor asupra lui Dumnezeu şi zic: noi nu putem fi altfel, firea omenească este prea slabă. Deci pentru a le arăta ca nu este aşa, Dumnezeu lasă pe cei cucernici a locui la un loc cu cei păcătoşi, pune sluga către slugă, pentru ca cei cucernici să judece pe cei păcătoşi, şi ca păcătoşii să nu mai aibă nici un pretext de a învinovăţi pe Dumnezeu……

        Predica la a doua zi a Nasterii Domnului,Sf Ioan Gura de Aur,pag 151
        Oare nu poate Dumnezeu să ne arate nici un bine, înainte de a ne fi rugat lui pentru aceasta. Nu ar putea El să ne dea o viaţă fără durere, fără griji şi necazuri? Aşa, însă El nu face nici una nici alta, şi tocmai din iubire către noi. Dar pentru ce îngăduieşte El, ca noi să fim cercetaţi de necazuri, şi pentru ce nu se grăbeşte El cu ajutorul său? Pentru ce se întâmplă aceasta? Pentru ca noi totdeauna să năzuim la Dânsul, la El să cerem ajutor, la El să ne adresăm, şi pururea să-L chemăm spre mântuire întru nevoile noastre. De aceea lasă El să vină asupra noastră durerile trupului, nerodirea, scumpetea şi tot felul de nevoi, pentru ca prin aceste necazuri mai strâns să ne legăm cu Dânsul, şi aşa prin nenorocirea cea vremelnică să ajungem la fericirea cea veşnică. Pentru aceea şi pentru aceste necazuri trebuie să mulţumim lui Dumnezeu, care în felurite chipuri vindecă şi mântuieşte sufletele noastre………….

        Comentariu la Ep catre Filimon,Sf Ioan Gura de Aur

        Şi iarăşi Daniel fiind azvarlit in groapa leilor a doua oară, zicea: „Adusu-Ţi-ai aminte de mine Dumnezeule”. Şi de ce nu şi-ar fi adus aminte, Daniele, cand tu L-ai slăvit pe dansul inaintea impăratului, zicand: „Şi mie, nu prin inţelepciunea care ar fi in mine” (Daniel 2, 30), şi cand ai fost aruncat in groapa leilor pentru că n-ai ascultat de porunca acelui impărat viclean? Pentru ce, dar, nu şi-ar fi adus aminte tocmai pentru aceasta? Nu oare pentru dansul ai fost aruncat acum in groapa leilor? „Da! răspunde el; insă sunt dator pentru multe.” Dar atunci ce am putea spune noi? Ascultă-L şi pe David ce spune: „Iar dacă El imi va zice: ≪Nu mai este bunăvoinţa Mea cu tine≫, atunci iată-mă, facă cu mine ce va binevoi” (II Regi 15, 26),
        deşi avea cu sine mii de isprăvi. Şi Eli zice: „El este Domnul; facă, dar, ce va binevoi”. (I Regi 3, 18) Aceasta este datoria slugilor recunoscătoare, nu numai cand primesc binefaceri, ci şi nenorociri, ca şi in stramtorări, totul să-I atribuie Lui. Şi cum să nu fie absurd, cand noi il lăsăm pe stăpan ca să-şi bată slugile, ştiind că ii cruţă ca fiind ai lor, şi Dumnezeu nu va cruţa?………………………..
        Eşti smerit? Şi poate mai smerit decat toţi oamenii? Nu cugeta pentru aceasta lucruri mari despre tine, nici pe alţii să-i iei in deradere, ca nu cumva să pierzi lauda ce ai avea-o. De aceea eşti smerit, pentru ca să scapi de prostie, iar dacă prin smerenie cazi in prostie, mai bine nu te-ai mai smeri. Căci ascultă ce spune Pavel: „Ci păcatul, ca să se arate păcat, zice, mi-a adus moartea, prin ceea ce a fost bun, pentru ca păcatul, prin poruncă, să fie peste măsură de păcătos”. (Romani 7, 13)
        Cand iţi vine in minte de a te admira pe tine singur pentru smerenie, gandeşte-te la Stăpanul tău, unde S-a pogorat cu smerenia, şi nu te vei mai admira, nici nu te vei mai lăuda pe tine insuţi, ci incă vei rade singur de tine, ca unul care n-ai făcut nimic. Consideră-te pe tine datornic pentru
        toate cele ce ai face. Adu-ţi aminte acea parabolă: „Cine dintre voi, avand o slugă la arat sau la păscut turme, ii va zice cand se intoarce din ţarină: Vino indată şi şezi la masă? Oare, nu-i va zice: Pregăteşte-mi ca să cinez şi, incingandu-te, slujeşte-mi pană ce voi manca”? (Luca 17, 7-8)
        Oare nu le avem pe slugi ca să ne slujească nouă? Dumnezeu insă ne-a acordat acest dar, nu ca să-i slujească Lui, ci ca să facă interesul nostru. Dar noi nu trebuie a sta faţă de Dansul ca şi cum i-am face hatarul, ci ca indeplinindu-ne datoria, fiindcă datorie este cu adevărat tot ceea ce facem. Dacă voim ca robii cumpăraţi cu bani să vieţuiască tot timpul pe langă noi şi să avem tot ceea ce au danşii, cu cat mai mult Cel ce ne-a adus la viaţă din ceea ce nu eram are acest drept, El care ne-a răscumpărat cu scumpul Său sange………………………………
        Ai văzut cat de mare este harul? N-a zis: „Ce lucru mare fac mucenicii? Că şi de n-ar muri pentru mine, totuşi vor muri negreşit”, ci recunoaşte marea lor jertfă, că de bunăvoie dau ceea ce cu puţin mai in urmă vor da fără voie, după legea naturii. N-a zis: „Ce lucru mare fac cei ce impart averile la săraci? Că numaidecat le vor da şi fără voia lor”, ci recunoaşte şi acestora marele merit, şi nu se ruşinează, ci mărturiseşte in auzul tuturor, că el, stăpanul, a fost hrănit de slugi. De altfel, şi aceasta este slava stăpanului: de a avea slugi recunoscătoare; şi aceasta este slava stăpanului:
        de a-l iubi atat de mult slugile; şi aceasta este slava stăpanului: de a-şi insuşi cele ale slugilor; şi aceasta este slava stăpanului: de a nu se ruşina de a fi mărturisit de toţi. Deci, iubiţilor, să ne ruşinăm de o atat de mare dragoste a lui Hristos către noi şi să ne infierbantăm şi noi de dragostea Lui. Chiar de ar fi cineva smerit sau om de rand, să audă că El ne iubeşte pe noi, şi atunci mai mult decat toţi ne vom infierbanta către Dansul şi-L vom avea in cinste mare, şi-L vom iubi. Stăpanul nostru ne iubeşte atat de mult, şi noi nu ne mişcăm? Nu, vă rog, să nu devenim atat de trandavi pentru mantuirea sufletelor noastre, ci să o iubim şi să ne interesăm după putere pentru caştigarea ei. Toate să le punem pentru iubirea Lui: şi suflet, şi bani, şi slavă, şi orice, să le punem, zic, pentru mantuirea noastră, cu bucurie, cu bunăvoinţă, cu veselie, nu ca şi cum i-am da Lui ceva, ci ca şi
        cum ne-am da nouă inşine……………………..

        Sf. Nicolaie Velimirovici-Prin fereastra temnitei, pag 104
        De nu veţi crede, nici veţi înţelege /Isa. 7:9/ – a strigat Israiliţilor marele Proroc Isaía. Cu alte cuvinte: lăsaţi în faţă lampa lui Dumnezeu ca să lumineze calea, iar în spatele acesteia puneţi lămpiţa înţelegerii voastre. Nu faceţi pe dos, ca să nu rămâneţi în beznă. Căci lămpiţa înţelegerii voastre primeşte lumină de la lampa credinţei dumnezeieşti, precum Luna de la Soare. Oare ar lumina Luna fără Soare? Oare ar fi ştiut vreodată cineva că există Luna dacă n’ar fi văzut-o în lumina luată de la Soare? Nimeni, niciodată. Cine crede, acela şi înţelege……………FIE- VA MILA DE DVSTRA…doar si NUMAI dvstra va faceti rau ,singura , NEASCULTAND deloc,dar ABSOLUT DELOC de cele RANDUITE/PORUNCITE SI STATORNICITE PE VESNICIE DE DUMNEZEU.Pai vedeti ca Hristos spune in Biblie…ascultati ce spune Duhul Bisericii…Pai dvstra cum credeti ca vorbeste Duhul Sfant Mangaietorul?!!…doar nu va inchipuiti ca se aude un glas din cer,ca la Botezul Domnului sau la Schimbarea la Fata….sau poate e o ,,voce’’ in capul omului modern sau a vreunui popa modern…FALS…Duhul Sfant Mangaietorul este DOAR SI NUMAI in Cartile Sfintilor Parinti si nu pe la youtoube,skype, comentarii, bloguri…si alte DRACII.Daca vreti sa aflati Invatatura Sfanta a Domnului NU EXISTA ALTA CALE decat Cartile Sfintilor Parinti si mai ales a…tuturor Sfintilor Incepatori ai preotiei…fiindca asa vei fi SIGURA ca NU esti INSELATA….Iertati-ma!

        Apreciază

      • sherlock_holmes said, on august 2, 2019 at 2:31 am

        ” Ce zici de asta? ”

        Ca ar trebui sa-ti ceri iertare si sa incepi sa te rogi si pentru ei!

        Am gasit un Mohamed AMER JABRE care este de origine palestiniana ce traieste in America,musulman insa. Dar sint si palestinieni crestini ortodocsi care apartin de Patriarhia Ierusalimului:

        https://en.wikipedia.org/wiki/Greek_Orthodox_Church_of_Jerusalem

        Si daca Amer este numele lui de botez ( nu stiu cum s-ar traduce in romana ),de ce sa-l schimbe,abia atunci ar fi pacat.

        Numai bine! Doamne ajuta!

        Apreciază

  4. Alexandru said, on august 1, 2019 at 9:47 am

    Aviz tuturor femeilor care de bunavoie fac cezariana (mai putina durere iar unele se gandesc sa nu-si strice, iertati, „pasarica”).

    La fel de adevarat este si ca multe sunt pacalite de doctori ca sa scape mai repede de nastere (se produce in timpul programului de lucru – nu-i strica medicului seara cu prietenii sau weekendul de la munte).

    Nu este de neglijat nici faptul ca majoritatea doctorilor sunt masoni si ca atare ingrijorati de soarta planetei. Altii si-ar dori mai putini romani. Cezariana este un bun mijloc de reducere a populatiei prin limitarea nasterilor.

    Pe plan european Romania este campioana la cezariene.

    Apreciază

  5. Oana said, on august 1, 2019 at 10:43 am

    Parerea mea este ca judecatile Domnului sunt necunoscute noua. Cred ca aceasta mama este in Rai, ca toate cele care si au dat viata sa nasca un copilas.

    Apreciază

  6. ciprian p. said, on august 1, 2019 at 11:19 am

    Magda,
    matale esti ortodoxa?
    Pr. Cleopa Ilie a zis clar dupa randuiala Bisericii ca asemenea mame sunt mucenițe !
    A zis clar Pr. Cleopa către asemenea mame… ” să alegi sa mori decât sa pierzi copilul in pântece ”
    cine esti tu sa te iei de judecata AtotProniatorului Dumnezeu ?
    Mama daca e ortodoxa s-a mântuit ca o muceniță pt ca a ales sa nu omoare copilul ci sa-si dea viată pt el.
    E ca pasarea cu puii care sare in gura lupului ca sa-si apere puii chiar daca ei rămân orfani .
    ce daca oricum copii rămân orfani?
    Au înger păzitor, au pe Maica Domnului si au pe mama lor care-i asteapta in Rai !
    era mai bine sa aleagă viată ei , iar pruncul sa moara nebotezat si sa se chinuie in iad? si sa trăiască si mama cu constiinta chinuita ca a omorât un prin si ca sufletul lui nu poate merge in Rai pt ca nu e botezat ?
    mai intreaba duhovnicii !
    singura greseala e ca mamele au încredere in doctori si nasc prin cezariana si.nu isi pun nădejdea doar in Dumnezeu sa nasca natural !
    Asta e greseala din păcate.

    Apreciat de 1 persoană

    • Magda said, on august 1, 2019 at 11:57 am

      Fix ca și matale!
      Este părerea mea…
      Altceva, decât să pui semnul întrebării, n-ai?

      Apreciază

      • cris1620 said, on august 1, 2019 at 2:24 pm

        Obraznicia cu care raspunzi e in duh ortodox? Dar parerile pe care ti le expui in ce duh sunt?

        Apreciază

  7. Madalina said, on august 1, 2019 at 11:23 am

    „Cred ca aceasta mama este in Rai, ca toate cele care si au dat viata sa nasca un copilas.” – Cu certitudine

    Apreciază

  8. ciprian p. said, on august 1, 2019 at 11:39 am

    asta e mamă adevarata care-si da viată pt copilul ei. acel copil e copilul jertfei.
    can o sa fie mare o sa stie ca mama lui a ales sa moara ca el sa se bucure de viată . O sa stie ca are mama mucenița!
    o s-o iubească cel mai mult .
    ” mai mare dragoste ca aceasta nimeni nu are: ca sufletul lui sa-si puna pt prietenii săi ..” Ioan cap.15 , vers.13,
    Cu atât mai mult sa-ti pui sufletul pt copilul tau !
    Aceasta mama a ales calea rastignirii, a ales Crucea pt copilul său.
    A urmat lui Iisus pe Cruce !
    I-a dat Dumnezeu aceasta Cruce pt ca stia ca o va primi !
    A slăvit pe Dumnezeu prin aceasta alegere! A îndeplinit cuvintele Mântuitorului nostru Iisus Hristos ! Asta a facut !

    Apreciat de 1 persoană

  9. RomeoB said, on august 1, 2019 at 11:42 am

    Numele sotului judecatoarei este Amer Jabre. Nu prea suna nici romaneste nici ortodox. Copiii or fi botezati ortodox ? Dar copilul a carei viata a fost salvata, va fi botezat ortdox ?

    Apreciază

  10. mircea.v said, on august 1, 2019 at 11:52 am

    Sfantul Paisie:
    „Judecatile lui Dumnezeu sant abs”.

    Ca un om sa Il inteleaga pe Dumnezeu, presupune sa fie egal cu Dumnezeu. Aberant.
    Creatura nu are cum sa Il inteleaga pe Creator, sa priceapa cele ale Creatorului. E ca si cum un surub facut pe strung ar vrea sa il priceapa pe strungar.

    Apreciat de 1 persoană

  11. ciprian p. said, on august 1, 2019 at 11:53 am

    si a fost înmormântată in ziua Adormirii Sf. Ana , mama PreaSfintei Nascatoare de Dumnezeu! mare indrazneala are Sf. Ana la tronul ceresc !

    Apreciază

  12. Andrei said, on august 1, 2019 at 12:12 pm

    off – cititi o relatare a comisarului Berbeceanu despre o urmarire a traficantilor de tigari: http://hunedoaralibera.ro/relatari-incredibile-ale-comisarului-berbeceanu-despre-o-mega-actiune/

    Veti vedea cat de usor se localizeaza telefoanele mobile. Este ceva BANAL. De ce nu s-a facut in cazul Alexandrei? Nu dura 10 minute de la primul apel pana sa ajunga la ea. Raspuns logic nu exista.

    Apreciază

  13. ciprian p. said, on august 1, 2019 at 12:39 pm

    Magda,
    cred ca tu ai duhuri necurate pe lângă tine.
    Ce sa exorcisezi tu ? un crestin ortodox, oricat de induhovnicit ar fii…nu vorbeste ca tine !
    Cum sa scoti dracii…fara sa ai smerenie?
    din cate ai spus mai sus …se vede si ca nu cunosti multe din vietile Sfintilor.
    Nici din Evanghelie nu citesti de te.miri asa de fapte din acestea.
    Te smintesti prea usor !
    Si ai si oleacă de mândrie in tine cand spui ca ” L-ai intreba pe Dumnezeu de ce îngăduie..” asta înseamnă ca nu-L cunosti pe Dumnezeu , nu ai citit din invataturile sfintilor.
    Dumnezeu îngăduie mult mai groaznice lucruri ca acestea pt ca asa voieste El.
    N-avem cum sa le intelegem pe toate , noi cu.mintea noastră de gândac !
    Asta e cârtire împotriva Voii Sale.
    Sa spovedesti si asta la duhovnic !
    mai ai de lucrat la capitolul smerenie si la capitolul cunoasterii Vointei Dumnezeiesti !
    mai roaga-te cu umilinta la Maica Domnului sa-ti descopere neputinta mintii tale .
    si nu te mai razvratii asa cu noi !
    Fii cu pace ! Doamne ajută.

    Apreciază

    • Andrei said, on august 1, 2019 at 1:11 pm

      Ciprian, ai toata dreptatea in ceea ce spui insa daca-ti faci de vorba cu cea care-si zice „magda” nu mai scapi de gura ei. Si n-are altceva de facut decat sa stea toata ziua pe internet asa ca n-ai cum s-o dovedesti. Vasile o tolereaza pentru ca stie sa se poate frumos cu el dar la un moment dat o sa-i depaseasca si lui rabdarea.

      Apreciază

      • Magda said, on august 1, 2019 at 1:29 pm

        Tu ești Andrei de pe info care s-a luat ”la trântă” ȘI cu mine!
        Și nu numai cu mine, și cu alții…un fel de Angela în pantaloni…cu vipușcă 🙂

        Apreciază

      • Magda said, on august 1, 2019 at 2:03 pm

        Apropos…saccisv, adică Vasile…dacă o să-i depășesc răbdarea, îmi va spune el, n-ai nicio grijă…e om dintr-o bucată…urmând ca, fără nicio urmă de regret sau de re-sentiment, să NU mai postez în veci, nicăieri!
        Așa că, nu mai jubila anticipând, indiferent când s-o-ntâmpla…c-o fi AZI, c-o fi MÂINE…cine știe?

        Apreciază

    • Magda said, on august 1, 2019 at 1:20 pm

      Era spus la figurat treaba cu exorcizarea, nu trebuia luat/interpretat ad litteram!
      I-am spus așa, ca să se mai potolească în deprecieri și judecăți făcute din vârful limbii, nu judecând!

      Dacă eu am draci pe lângă mine, Angela – ca și Merkell, CE ARE la modul cum se exprimă?
      Îngeri? De care fel?
      Or fi heruvimi? Serafimi? Puteri? Stăpânii… că prea se crede stăpână peste toată suflarea dând cu exprimarea ca și cu oiștea-n gard!

      Cine nu bolește de mândrie?
      Măcar de slava deșartă că NU E CA ALȚII!
      Nu știu DE CE vă simțiți atât de ofensați!
      Așa simt eu…am văzut oameni/familii distruse după așa-ceva…voi vorbiți din cărți!
      Și eu am citit cărți…
      Eu vorbesc de la botul calului, ca să zic așa…din experiența văzută la alții!

      Apreciază

  14. adiiusti said, on august 1, 2019 at 12:43 pm

    A facut foarte bine ca nu a avortat. Dumnezeu sa o ierte si sa o odihnească alături de copilul pentru care si-a dat viata!

    Doamne ajută!

    Apreciat de 2 persoane

  15. mircea.v said, on august 1, 2019 at 12:51 pm

    Magda,

    tu esti pe drumul cel bun, dar unele lucruri le intelegi mai greu. Si eu inteleg unele mai greu, sau nu le inteleg. Da asta nu inseamna ca trebuie scoasa imediat pusca. Duhul de cearta nu e bun.
    Iti voi da un exemplu: ti-au trebuit vreo 5-6 ani ca sa iti dai seama ca ric au luat-o pe aratura. N-a sarit nimeni la gatul tau ca ai priceput f greu treaba asta. Totusi, tie ar trebui sa iti dea de gandit.
    Nu doar ca nu a sarit nimeni la gatul tau, dar eu chiar am luat de pe ric transcriptul facut de tine la „caderea unui imperiu – Lectia Bizantului”, (aprox.), si am apreciat mult ceea ce ai facut.
    Deci, rugaminte, nu mai sari asa repede la cearta (avand sau neavand dreptate)..

    Apreciază

    • Magda said, on august 1, 2019 at 1:25 pm

      Mircea v.,
      Eu mi-am spus DOAR părerea, fără să fi jignit, ce-i așa greu de priceput?
      Din păcate, NU întorc și obrazul celălalt obrăznicăturilor care se trag de șireturi cu mine și mă fac în toate felurile pentru că ÎNDRĂZNESC să nu fiu de aceeași părere cu ei/ele!
      E greu de priceput?
      Dacă mi-aduci argumente, contra-argumente, stau, judec…iar dacă am greșit îmi cer scuze, chiar iertare!
      Unde am făcut-o lată, mi-am cerut iertare pentru că mi s-a arătat că greșesc…DAR, depinde de TON…TONUL DĂ MUZICA…dulce, armonioasă sau tăioasă!

      Apreciază

      • mircea.v said, on august 1, 2019 at 9:09 pm

        Magda,

        Abordarea ta in privinta tonului este pur lumeasca.

        Magda vs Sf Ioan Gura de Aur

        Sf Ioan Gura de Aur: „nu stingi focul cu foc”.

        Cam jumatate din cartile care mi-au fost de foarte mare folos le-am luat de pe ric. Ori recomandata toata cartea, ori dat un pasaj din ea, mi-a placut, si apoi am cautat cartea si am cumparat-o.
        Dar, dupa cum am spus, ei au inteles altceva din acele carti. Am si scris un comentariu pe tema asta acum ceva ani in care explicam detaliat cum e doar cu 2 carti, „Imn pt crucea purtata” si „Reeducarea de la Aiud”, si le-am multumit pt info postata. dar nu si pt interpretarea acestei info, care de fapt era o manipulare. Un fel de nebunie e ce e pe ric.
        Tocmai de asta sant f periculosi, ca dau/au dat lucruri foarte bune, si apoi vin cu sminteli mari. Pe teme majore – cipuri si ecumenism, si Miscarea Legionara.
        Iar cand parasesti linia Parintelui Justin, a Sfantului Paisie ce sa mai vorbim de ric…

        Vezi cu cata gratie gresesti iar?.

        Iti recomand ceea ce iti recomanda toata lumea, mai multa moderatie.
        Crezi ca aici nu ai gresit cand spui ca vrei tu sa-L intrebi pe Dumnezeu de ce ingaduie asa ceva? Din ton si din context sunand, asa, a tragere la raspundere.

        De ce, de ce, de ce…

        Retine: „Judecatile lui Dumnezeu sant abis”, si chiar daca ti-ar spune tie si mie „de ce”, sant sigur ca tot nu am pricepe.
        Cel mai usor/comod lucru pt om este sa stie ca este o Autoritate deasupra lui care nu greseste niciodata, si deci nu are de ce sa fie chestionata. Si atunci omul este linistit, impacat, senin.

        Apreciază

    • Magda said, on august 1, 2019 at 1:36 pm

      Eh! Trebuia să te iei și de RIC!
      Chiar și-acum, mai au articole de excepție!
      Și cu anumite ȘTIRI sunt la zi și foarte bine comentate, argumentate!
      Vezi?
      Eu, spre deosebire de tine, IAU ce-i bun, valoros de la fiecare…tu, NU!
      Mă repet: de la obrăznicături care doar au gura plină de sânge de la atâtea mușcături de cur, NU le acord niciun credit…sunt ZERO BARAT!

      Apreciază

    • Aurora said, on august 1, 2019 at 9:02 pm

      Magda, ai grija ca duhul mandriei ne poate pierde pe noi, femeile ! Uneori avem impresia ca le stim pe toate. Subiectul de fata tu il tratezi in cheie laica, dupa logica omeneasca, adica umanista, fara nici o legatura cu Dumnezeu. Ba chiar il cam iei la rost pe Dumnezeu ca a ingaduit tragedia bietei femei. Daca Dumnezeu a luat pe mama acelor copilasi, e clar ca are El un plan cu fiecare; nu stim cum si nici nu putem intelege. Dar ca sa iti usurez oarecum dilema privind copilasii ramasi fara mama, te sfatuiesc sa urmaresti viata Sfantului Luca al Crimeii, care a fost intr-o situatie oarecum asemanatoare. Cand i-a murit sotia el nu a cazut in deznadejde, nu a spus „De ce, Doamne?”, ci s-a lasat cu totul in voia lui Dumnezeu. Si-a incredintat copiii unei femei de incredere, guvernanta lor si el a plecat acolo unde a fost nevoie de el ca medic si preot, ulterior episcop. Cu mintea mea slaba de femeie, cand am citit prima data viata sfantului, am fost un pic contrariata ca i-a lasat pe copilasi si fara sprijinul lui de tata, dupa pierderea mamei. Dar citind pana la capat mi-am dat seama ca iubirea lui a fost superioara iubirii noastre de oameni obisnuiti. Toti ne iubim copiii, dar nimeni nu ar fi in stare sa faca ce a facut sfantul Luca. El a lasat totul si l-a urmat pe Hristos. Nu si-a pus problema ce se va alege de copiii lui. Stia ca sunt in grija lui Dumnezeu. Asa trebuie sa intelegem si jertfa acestei femei curajoase. Dar tu ai mari probleme daca esti Magda aceea foarte activa multi ani pe RIC. Cine a fost acolo mult timp pleaca cu creierii virusati ca dupa ce ai fi facut yoga. Ai grija !

      Apreciază

  16. ciprian p. said, on august 1, 2019 at 1:00 pm

    deci au murit amândoi .
    păcat de prunc …
    ea a murit in 24 si pe 25 o si imormantat-o! Cum.asa repede
    ..trebuia a treia zi !

    Cred ca Cezariana nu e dupa voia lui Dumnezeu ! nasteti bre cum o lăsat Domnul . Pe unde o intrat sămânța , tot pe acol sa iasă pruncul ! Tocmai prin asta se mantuieste femeia, durerile nasterii . adica se mantuieste de poftă nu neapărat se mantuieste de tot 🙂

    Apreciază

    • Magda said, on august 1, 2019 at 1:53 pm

      Cât SADISM…. cu emoticon, cu tot!

      Apreciază

    • Magda said, on august 1, 2019 at 1:57 pm

      Dacă a îngropat-o atât de repede, înseamnă că a avut septicemie SAU…s-a înfăptuit înmormântarea REPEDE, cum e pe la alte neamuri…

      P.S. Așa le ”trebuie” dacă le-a plăcut, nu?

      Apreciază

    • Aurora said, on august 1, 2019 at 9:19 pm

      Cezariana nu e un pacat atunci cand nasterea normala nu este posibila. Dar cand se face dupa capriciul mamei sau dupa agenda antihristica a depopularii, atunci nu este in regula. Problema maternitatii este un subiect delicat pe care nu-l pot intelege oamenii primitivi, fara pic de educatie, care n-au nascut si nu stiu in ce consta nasterea. Primitivii si extremistii sunt oameni periculosi care nu vad viata decat in alb si negru. La ei nu exista nuante. Nu cunosc mila, duiosia si nici dragostea. Ei traiesc strict in duhul literei, nu vad si sensul cuvantului (”litera ucide, iar Duhul da viata”). Ar fi bine sa nu te mai amesteci in chestiuni la care nu te pricepi.

      Apreciază

      • ciprian p. said, on august 2, 2019 at 9:57 pm

        Aurora,
        ce vrei sa spui ? n-am zis ca e păcat…ci …cred ca nu e dupa Voia lui Dumnezeu .
        asa cum ai spus tu! Daca nu se poate natural…atunci !
        unele de frica dureri aleg cezariana . treaba lor .
        mai demult femeile nasteau de 12- 13 ori natural si nu pățeau nimic.
        acu prea mult se încred in doctori..deja si la o luna se duc sa vada sarcina cum evoluează…apoi in fiecare luna tot merg la doctor sa vada sarcina !
        eu cu asta nu-s de accord !
        E lipsa de încredere in Dumnezeu . asta normal ar trebui sa fie specific femeilor necredincioase… acu e moda la toate .
        in loc sa citească in timpul sarcinii paraclisul Maicii Domnului zilnic …si carti sfinte , ele mai bine se duc la doctori dupa tot felul de sfaturi si citesc alte carti lumesti .
        Si doctorii cam judeca numai stiintific si le zice ca e sarcina grea..ce e posibil sa fie probleme la nastere…ba ca varsta prea înaintată…etc… le sperie si le fac sa aleagă mai bine cezariana ca e mai sigur…
        Acu nu.ma interesează… fiecare are constiinta..sa judece cum stie!

        Apreciază

  17. Oana said, on august 1, 2019 at 2:51 pm

    Am vazut pe un site acest comentariu:
    „Dumnezeu sa o ierte! Cu toate ca nu am cunoscut-o, sunt mandra ca sm fost colega cu un om atat de minunat! In seara aceasta, total intamplator, i-am vazut pe sot si pe copii la o manastire din centrul Bucurestilor la care eu merg frecvent si am ramas impresionata de credinta lor. Dumnezeu sa ii apere si sa ii protejeze, iar pe mamica lor sa o aseze in randul dreptilor! :(”
    De aici se deduce ca si sotul este ortodox.

    Apreciază

    • Magda said, on august 1, 2019 at 6:47 pm

      N-ai de unde știi!
      Poate copiii să fie botezați ortodox!
      Dacă el este ortodox, UNDE-I ESTE NUMELE DE CREȘTIN?
      Dacă era botezat, își schimba numele și în acte, ca să dovedească că s-a creștinat cu adevărat din suflet și că nu este creștin numa cu numele!

      În altă ordine de idei, Pr.Iustin Pârvu a zis că nu recomanda căsătoriile creștinilor cu păgânii, CHIAR și după creștinarea acestora care, făcută la maturitate și din interes (chiar și numai de dragul/hatârul soției pentru a fi botezați urmașii…) să nu-l/o facă prin asta creștin/ă cu adevărat, după cum nici cei de-ai noștri, botezați DOAR CU NUMELE, ne-spovediți, ne-împărtășiți de-o viață, nu-i face creștini…

      Apreciază

      • Magda said, on august 1, 2019 at 7:43 pm

        Cu ce drept arunci cu noroi in niste oameni pe care nu-i cunosti si care tocmai au trecut printr-o drama teribila?

        Singura ai recunoscut ca Angela a avut dreptate cand te-a luat la rost dar te-ai sifonat si ai tinut-o langa toata ziua cu pareri aiuristice.

        Lipseste decenta iar de smerenie …

        Apreciază

  18. ciprian p. said, on august 1, 2019 at 3:34 pm

    pfuii. ,Magda… esti rea de gură !
    cred ca daca ai avea un sot bun, i-ai face capu calendar toata viata!
    daca aveai smerenie nu comentai nimic la articolul asta…
    Cand moare un om… oricum ar fi fost acela si oricum ar fi.murit e mai buna tăcerea si gândirea ca si noi vom muri nu peste mult timp …
    Încearcă sa le imiti pe femeile tăcute si smerite ca Maria Magdalena .
    Daca te-ai ruga atâta cat trăcănesti pe aici…poate ai ajunge înger .

    Apreciază

    • Magda said, on august 1, 2019 at 6:38 pm

      Mă faci să râd!
      Un soț bun, în genere…n-are de ce să aibă o soție rea de gură!
      Cu toate că, se spune că un soț cu o soție rea de gură, se mântuiește UȘOR pentru că-și ispășește astfel păcatele 🙂

      În privința Mariei Magdalena, să nu uităm că a fost numită întocmai cu apostollii…pentru că, ACOLO unde au fugit ditamai bărbații, ea, n-a făcut-o!

      Apreciază

      • ciprian p. said, on august 1, 2019 at 7:16 pm

        Bine ! cu tine nu mai vorbesc că n-o termin pana la sfarsitul veacului ! mai bine tac eu din gură .
        Doamne ajută.

        Apreciază

      • Andrei said, on august 1, 2019 at 8:04 pm

        @ Ciprian

        Ai ajuns la vorba mea 😉

        Apreciază

  19. cata said, on august 1, 2019 at 4:29 pm

    Magda, judecăţile lui Dumnezeu nu pot fi înţelese de noi. Dar eu ştiu că pentru păcatele oamenilor plătesc şi urmaşii, iar pentru virtuțile părinţilor, sunt miluiţi şi urmaşii, chiar până la al miilea neam. Lăsând la o parte situaţia de faţă, imaginează-ţi că pentru păcatele strămoșilor, un copil ar trebui să plătească o viaţă născându-se cu vreo infirmitate trupească. Dar iată că se întâmplă ca mama să-și dea viaţa ca să-l nască şi atunci îl miluieşte Domnul pe copil făcându-l să se nască… sănătos. Pentru virtutea mamei care n-a nesocotit porunca „să nu ucizi”! E drept, copilul s-a născut orfan, dar sănătos! Tu vezi doar suferinţa orfanului, dar s-ar putea ca Dumnezeu să-i fi dăruti bucuria sănătăţii! Oricâte greutăţi ar apăsa pe umerii noștri sau ai urmaşilor, s-ar putea ca de fapt să fi meritat poveri mult mai mari, dar să ne fi uşurat Dumnezeu greutatea vieţii pentru mila celor care s-au rugat pentru noi.

    Apreciază

    • Magda said, on august 1, 2019 at 6:48 pm

      Adevărat!

      Apreciază

    • mircea.v said, on august 2, 2019 at 5:13 pm

      „În zilele acelea nu vor mai zice: „Părinţii au mâncat aguridă şi copiilor li s-au strepezit dinţii”. Ci fiecare va muri pentru fărădelegea sa; cine va mânca aguridă, aceluia i se vor strepezi dinţii” (Ieremia 31:29-30).

      Apreciază

      • cata said, on august 2, 2019 at 9:32 pm

        Corect, Mircea, dar nu mă refeream la aspectul pedepsei ca urmare a mâniei lui Dumnezeu, ci mă refeream la efectele păcatelor asupra urmaşilor, efecte care se văd şi în prezent: mama care se droghează în timpul sarcinii, soţul care-şi bate soţia însărcinată sau chiar urmări ale radiaţiilor de tot felul şamd. Până la urmă, omul a fost creat perfect, dar s-a stricat ca urmare a păcatelor şi abuzurilor. Nimeni nu se mai naşte perfect în ziua de azi, toţi păstrăm în noi consecințele păcatelor de generaţii şi generaţii.

        Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.