SACCSIV – blog ortodox

DACA NU TRADAU vedetele anti ecumeniste, azi aveam 1 000 de astfel de cazuri / Video: REACTIA CREDINCIOSILOR cand protopopul de Urziceni anunta oficial OPRIREA DE LA SLUJIRE a parintelui CLAUDIU BUZA, pedepsit pentru ca a interupt pomenirea ecumenistului Episcop Vincențiu Grifoni Ploiesteanul

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 20, 2016

Dupa cum stiti:

Pentru ca A INTRERUPT POMENIREA IERARHULUI imediat dupa Sinodul BOR, Parintele CLAUDIU BUZA a fost numit SCHISMATIC de catre Episcopul Vincentiu, a fost OPRIT DE LA SLUJIRE si I S-A INTERZIS SA INTRE IN BISERICA

Iata ce s-a intamplat azi. Vizionati va rog incepand cu minutul 1:20

Cititi va rog mai multe la:

https://danielvla.wordpress.com/2016/11/20/video-parintele-claudiu-buza-este-aparat-de-credinciosii-marturisitori-din-biserica-in-momentul-cand-se-anunta-oficial-oprirea-necanonica-de-la-slujire/

Asadar, cica temporara, caci spera ei ca parintele Claudiu Buza se va razgandi …

Iata si blogul parintelui:

https://ortodoxiamarturisitoare.wordpress.com/

Am scris in titlu cum ca daca nu tradau vedetele luptei anti ecumeniste, azi vedeam cel putin alte 1 000 de scene similare in bisericile din Romania. Caci vedeti voi fratilor, acum vreo 10 – 20 de ani au inceput sa-si cladeasca o imagine traditionalista preoti, monahi si tot soiul de personaje sefi peste reviste, site-uri si asociatii. Din gura nu-i mai intrecea nimeni si erau primii care bagau capul in pozele cu marii duhovnici. Mai ales in cele cu parintele Justin Parvu. Si normal ca in atata vreme au devenit repere traditionaliste in ochii multora, inclusiv ale preotilor.

Apoi, prin 2009 – 2010 a venit primul val masiv de tradari din randurile acestor vedete, dupa ce parintele Justin Parvu a indemnat la o lupta concreta: REFUZUL ACTELOR CU CIP. S-au facut ca ploua sau pur si simplu au intors armele, devenit mai furibunzi chiar decat oamenii SISTEMULUI in atacurile lor impotriva celor ce refuzau documentele biometrice.

Iar in 2016, dupa Sinodul din Creta, au tradat si pe frontul anti ecumenist majoritatea dintre cei ce inca n-o facusera in primul val. Si, de asemenea, precum cei pro cip, au devenit si ei cei mai aprigi aparatori ai pomenirii Ierarhilor ecumenisti.

Dar, din nefericire, toti acesti tradatori figurau si inca mai figureaza a fi in tabara traditionalista, care mai de care mai ucenic si mai urmas ai parintelui Justin Parvu. Pozitie din care o tot dau inainte cu asteptatul, cu neinceperea vreunei actiuni “inainte de vreme”, cu exemplificari de falsi Ierarhi marturisitori, cu indemnuri catre mireni de a merge la preotii pomenitori de eretici pe motiv ca daca tot e Har prin iconomie, atunci stam bine, si tot din astea. Ca sa nu mai vorbim de minciunile care i se pun acum in gura marelui duhovnic, de mai e un pic si-l transforma in cel mai mare aparator al Marelui Sinod …

Si atunci, majoritatea preotilor ce-i treceau pragul leului de la Petru Voda sau care-i ascultau si citeau cu luare aminte interviurile, ce sa creada, daca tocmai acesti urmasi le zic sa nu intrerupa pomenirea Ierarhilor? O sa creada ca or fi stiind acestia ceva …

Si uite asa, cei mai eficienti lucratori ai ecumenismului se dovedesc a fi tocmai acesti tradatori. Si sunt eficienti tocmai pentru ca lucreaza din interiorul taberei traditionaliste.

Sigur ca vina acestora nu-i disculpa total pe preotii ce casca gura la acestia. Caci informatie exista si pe hartie si pe internet. Suficienta pentru a se dumiri ca sunt pe un drum fundamental gresit.

Revenind la inregistrarea din articol, cum era ca pana acum deja sa asistam la cel putin 1 000 de astfel de scene?

   Ce e de facut?

Noi astia ce am ramas pe baricade trebuie sa ne continuam actiunea de informare anti ecumenista, de promovare a unor astfel de preoti curajosi, de indemare a preotilor la nepomenirea ereticilor si a mirenilor de a nu participa la slujbele din bisericile unde sunt pomeniti acestia.

 

56 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ionut said, on noiembrie 20, 2016 at 8:40 pm

    Domnule, imi place de PS Vincentiu! Serios… E un om dintr-o bucata. Ce-a facut pr. Claudiu? Nu l-a mai pomenit. Pe PS sa. N-a schimbat textul Sf. Liturghii, n-a schimbat invatatura de credinta, n-a furat, n-a curvit, nu s-a imbatat, nu s-a adunat cu protestantii. A facut o foarte mica omisiune. N-a contat ca sute de preoti il pomenesc. A contat ca unul nu-l mai pomeneste. Si l-a dat afara din biserica. Ca doar biserica nu era mosia pr. Claudiu, nu?!

    Apreciază

    • ovidiu said, on noiembrie 21, 2016 at 5:47 am

      Nu e vorba decat de sufletele pe care acest eretic ierarh le va lua cu el in iad dupa semnarea dun adunatura cretana,nu episcopul este centru BISERICII ,CI HRISTOS,!TREZESTE-TE ,frate Ionut.

      Apreciază

    • Mihai said, on noiembrie 21, 2016 at 6:20 am

      Zăt satana ce ești, ai venit cu misiune pe aici? Acest vicentiu ca si alti eretici si apostati sunt intruși, biserica este a lui Hristos ci nu a lui vicentiu, dacă nu mai poți de dragul lui vicentiu atunci tragei de mânecă întrucât sunteți și tu si el o piatra de moara de gâtul unul altuia

      Apreciat de 1 persoană

      • Ionut said, on noiembrie 21, 2016 at 9:28 am

        Multumesc frumos, chiar aveam nevoie de o pereche de palme ca sa ma smeresc pe ziua de azi.

        Apreciază

      • cosminmatiu said, on noiembrie 21, 2016 at 11:24 am

        Vezi Ionut, de aia in ortodoxie da trebuie sa fie da si nu sa fie nu fara loc de confuzii, tu ai vrut sa fii ironic si ai facut o formulare similara cu cele de la sinodul din Creta si Mihai a inteles tocmai pe dos.

        Apreciază

  2. Apa trece, pietrele raman said, on noiembrie 20, 2016 at 8:50 pm

    Rugăciune pentru izbavirea de Antihrist a Sfântului Anatolie († 1922) de la Optina

    Să mă izbăveşti, Doamne, de cursele vicleanului şi urâtorului de Dumnezeu, antihrist, celui ce va să vină curând şi ascunde-mă de răutatea lui în pustia cea tainică a mântuirii Tale. Dăruieşte-mi, Doamne, putere şi bărbăţie ca să mărturisesc cu tărie Numele Tău cel Sfânt, să nu fug de frica diavolului şi să nu mă lepăd de Tine, Mântuitorul şi Răscumpărătorul meu, nici de Sfânta Ta Biserică.

    Dăruieşte-mi, Doamne, şi ziua şi noaptea, plângere şi lacrimi pentru păcatele mele şi Te îndură de mine, Doamne, în ceasul Înfricoşătoarei Tale Judecăţi ! Amin.

    Apreciat de 1 persoană

  3. dante said, on noiembrie 20, 2016 at 9:01 pm

    Bravo lor!!
    Se vede ca pina la urma marturisirea Adevarului ramine la ultima baricada, cea a mireanului. Fericitii si exagerati de fericitii au o alta marturisire si alta treaba, ei stau de simpozioane, conferinte si strinsul banilor vaduvei, exact ca fariseii de alta data. Din pacate multa lume nu stie ce au semnat acesti lupi in piei de oaie in Creta si totul este tinut secret pentru ca momentan sa nu se creeze prea multa riposta. Lucrurile urmind sa se desfasoare pe parcursul anilor viitori pas cu pas exact ca dupa apostazia lui Athenagora din anii ’70 cind s-au ridicat acele anateme milenare. De atunci exista pina si in rindul clericilor ideea ca catolicii ( nu e cacafonia mea) sint o „biserica” sora. Cam asta e schema si cam asta e trendul catre babilonul final.
    Fiecare trebuie sa faca marturisire in cercul lui cu orice pret exact ca sfintii din puscariile comuniste.

    Doamne ajuta!!

    Apreciat de 1 persoană

  4. David said, on noiembrie 20, 2016 at 9:10 pm

    Le stătea bine când li se adăuga la nume și apelativul de Mărturisitorul, ca la Sf Maxim. Chiar nu le era rușine, mă intreb? Să ai un așa nume greu.

    Sau alții care apăreau pe la tv ca „duhovnici 2.0”. Ți-era și scârbă să asculți cum vorbeau mai ales de propria persoană, de câte și mai câte au făcut ei pt umanitate.., de cât de dezamăgiți sunt ede sistem, ..de nemurirea sufletului. Bla, bla

    La ei asta inseamnă mărturisirea! Datul cu gura, și uneori cu picioarele (in ritm de karate – ca in „Ortodoxia și artele marțiale”)
    Nu trăirea, nu prigoana!

    Auzi că dacă mărturisești „te omoară ca pe un câine”, nu tu calendar, nu icoană, nimic… Și-atunci pentru ce riscul? „Ca să te arunce ca pe sfinții închisorilor intr-o groapă comună, să nu te știe nimeni”!! Mai bine mori in focuri la Colectiv, că ești elogiat pe toate canale la greu. Îl intreci și pe Boca in „sfințenie” .
    Daa…Nu așa ca un „câine”.

    Rușine! Că mai bine nu mai apăreau cu fleșcăita lor luptă anti-sistem, in care nu au făcut decât să-și popularizeze numele ălea ale lor netrebnice, să debiteze nu știu câte inepții minut și să imprăștie nu știu câte idei eretice.

    Apreciază

  5. Mirela said, on noiembrie 20, 2016 at 9:35 pm

    Cei care continuă să meargă la bisericile unde sunt pomeniţi eretici (orice ierarh bor) pun umărul la edificarea noii „biserici” a antihristului. Să se întrebe cei care ştiu despre apostazia din Creta şi de la Bucureşti dacă astfel de „ierarhi” netrebnici mai slujesc lui Dumnezeu. Nu doar că l-au trădat pe Hristos, dar vor să impună apostazia lor tuturor şi luptă fără nici o jenă împotriva celor care vor să rămână cu Hristos. Cum puteţi să mai credeţi că vă puteţi salva sufletele lăsăndu-le pradă acestor lupi răpitori?
    Şi ce laşitate incalificabilă la colegii de parohie ai părintelui Claudiu! Până unde sunt capabili preoţii să meargă cu slugărnicia faţă de un episcop apostat? Cu ce emfază citea protopopul, până să vadă că plebea nu pică în plasa aruncată de el şi de minciuno-episcop! Cu ce tupeu, de care nici la maneliştii cei mai de jos nu vezi, vorbea el de canoane şi de ascultarea de Hristos! Ţi-e scârbă să vezi aşa „preoţi”.
    NEVREDNICILOR!!!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Daniela said, on noiembrie 20, 2016 at 9:36 pm

    Eu iti propun Saccsiv sa scri un articol despre cum am putea sa protestam sa il schimbam pe Patriarhul asta Daniel??? si sa organizam ceva, sa facem un miting, sa facem ceva neaparat, ca el distruge Romania, a distrus BOR, distruge sufletele noastre, ale copiilor nostri. Nu mai putem suporta ce face, preferam sa murim dar sa scoteam Biserica din mainile lui. Au fost multe emisiuni despre sclavia din BOR, la care mai marii Bisericii ii spun pe oameni, se cred un fel de zei, care pot face orice, pot chiar omori suflete. Nu mai putem. Ar trebui sa iesim cu totii in strada…

    Apreciază

    • David said, on noiembrie 20, 2016 at 10:39 pm

      Daniela

      O să pună tot unul de-al lor. Conform regulii succesiunii la tron, ii urmează Celofan de la Moldova, sau Doamne ferește chiar Laurențiu de la Transilvania. Sau poate chiar Adi de la Vâlcea. Orice e posibil in BOR Corp. Doar nu crezi că o să- l pună pe Părintele Iachint de la Frăsinei.

      Cu Daniel mai e cum mai e, durează ceva până bagă erezia-n Biserică. Ehe! Până se strâng leii, până se face mormanu’ mare, ca-n Daniel in groapa cu lei.

      Dar cu Streza e nenorocire! Ăsta ți-l canonizează pe Boca una două („ce, băă, erezie, ce e aia? Hî, hî!”), unirea cu papistașii se face la comandă („păi ce, bă, am ajuns noi să ne înveţe ăștia tâncii ăștia carte. Dăa…”) Ăsta cu Streza.

      Și mai e Celofan, diafanul, mirificul. Dar așa demimoz cum il vezu, face cât ăștia trei la un loc.

      Așa că e de la Dumnezeu Daniel, Providența il ține acolo!

      Apreciat de 1 persoană

    • ema said, on noiembrie 21, 2016 at 12:04 am

      @Daniela: Trist e ca nu prea ai de unde alege. Se vede clar ca sint toti o apa si un pamint.( Ca si astia de prin politica de altfel.) Noi trebuie sa stringem rindurile in jurul parintiilor antiecumenisti.

      Apreciat de 1 persoană

      • Mihai said, on noiembrie 21, 2016 at 6:59 pm

        Zi Doamne fereste ca să nu vină super mitropolitul serafim joanta

        Apreciază

    • Ionut said, on noiembrie 21, 2016 at 9:38 am

      De ce sa iesi in strada? Ca sa-l schimbi pe Ponta cu Ciolos? Sau ca sa fie Patriarhul schimbat in urma unor miscari de strada?
      Merge si sa iesi in strada, insa pentru respingerea „sinodului”.
      BOR a inceput sa fie atacata inca din timpul comunismului, si chiar mai dinainte, nu e PF Daniel singurul responsabil. Daca ar fi fost doi-trei episcopi hotarati sa se opuna, tot ar fi fost ceva.

      „Şi a zis Domnul: Simone, Simone, iată satana v-a cerut să vă cearnă ca pe grâu;
      Iar Eu M-am rugat pentru tine să nu piară credinţa ta. […]”

      Apreciat de 1 persoană

  7. Mirela said, on noiembrie 20, 2016 at 10:22 pm

    Reacţia credincioşilor care au sărit în apărarea preotului lor arată că asta ar fi fost reacţia în toate bisericile în care preoţii ar fi vorbit despre ceea ce erau DATORI să vorbească.
    De ce nu au vorbit? Din nepăsare, lene, neştiinţă, frică, laşitate, prostie etc., nu contează. Toţi îşi vor lua plata. Cum se face că în aceeaşi eparhie sunt şi preoţi care vorbesc împotriva actelor biometrice, a ecumenismului, a apostaziei din Creta etc., dar şi mulţi alţii care nu deschid gura? De ce, văzând curajul părintelui Claudiu, colegii lui nu s-au solidarizat cu el? Oare nu pentru că, pentru cei mai mulţi clerici, preoţia e o meserie de la care caută doar avantaje lumeşti?
    Nu ştiu dacă vina apostaziei actuale a clerului este a vedetelor antiecumeniste care au trădat. Cine a vrut să stea, oare nu a avut de la cine să ia model? Nici de la marii duhovnici, nici de la Sfinţii Închisorilor, nici de la Sfinţii Părinţi, nici de la mucenicii ale căror vieţi sunt citite prin biserici, nici de la Hristos? Oare nu erau destule modele??? Marii duhovnici ne-au tot spus să nu acceptăm documente cu cip. Câţi preoţi nu le-au acceptat? Nu aveau preoţii modele de urmat? Şi le-au primit chiar şi unii care mergeau pe la Părintele Justin, se înfăşurau spre lauda proprie în mantia legăturii cu el, dar lepădau cuvintele şi sfaturile care nu le plăceau. De ce? Părerea mea este că din mândrie şi din curvie duhovnicească. Mulţi se cred aşa de luminaţi, încât consideră că nu mai trebuie să asculte de Sfinţii Părinţi sau de duhovnicii neamului, că ştiu ei mai bine, sunt mai şcoliţi şi mai titraţi. De fapt, sunt învăţaţi cu compromisul, cu trădarea în cele mai mari sau mai mici, cu subterfugii şmechereşti, cu scuze.
    De aceea, părerea mea este că azi trădează cei cărora prea puţin le pasă de Hristos, de popor şi de mântuire.
    Preoţii trădători au ascultat de cine AU DORIT sa asculte, de cei care le-au susurat în urechi serenade dulci de pace şi vremuri bune, în ale căror acorduri să se ocupe liniştiţi, netulburaţi, de agape, de „duhovnicie” aleasă, de doctorate, de maşini cu care să meargă mai rapid pe calea lui Dumnezeu, de excursii sfinte şi de alte daruri cu care i-a răsplătit Dumnezeu pentru „vrednicia” lor.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 20, 2016 at 11:08 pm

      Mirela

      Asa e. E un cumul de … vina.
      Am vrut insa neaparat sa subliniez aceasta componenta, cea a vedetelor tradatoare.

      Apreciază

      • Mirela said, on noiembrie 20, 2016 at 11:33 pm

        saccsiv,

        Tu eşti familiarizat cu vedetele trădătoare, iar eu cu preoţii. Fiecare cu durerea lui. Oricum, eu nu pot să înţeleg atâta trădare şi laşitate, cum nici pe vremea celor mai crunte persecuţii comuniste nu a fost nici pe departe.

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on noiembrie 20, 2016 at 11:54 pm

        Mirela

        Inca un semn ca se aproprie vremurile …

        Apreciat de 1 persoană

  8. mircea.v said, on noiembrie 20, 2016 at 11:01 pm

    Antiprotopop, antiepiscop – slugile lui antihrist.

    Apreciază

  9. Ana Maria said, on noiembrie 20, 2016 at 11:29 pm

    Va rog ajutati-ma cu un sfat.Eu nu mai ma duc la slujbele unde se pomeneste ierarhul cam din luna iulie, in schimb mama refuza sa vada gravitatea situatiei de dupa sinodul cretan.Intr-o zi i-a dat sotului meu o sticla de ulei si faina sfintite la un maslu de obste. Eu de teama le-am aruncat la gunoi.Intre timp a venit si sinodul BOR. Desi mama s-a operat de curand la un picior si nu se mai poate deplasa la biserica, le roaga pe vecine sa-i duca si ei uleiul si faina la maslu.Insista in continuare sa-mi dea si mie din acestea.Problema este ca nu avem nici un preot nepomenitor in oras si deja am avut discutii cu ea in contradictoriu.Ma acuza de schisma binenteles.Mai apare o problema.Chiar daca refuz produsele de la maslu, sa refuz si orice alta mancare gatita de ea, pt ca mancarea este gatita cu acel ulei? Alta intrebare ar mai fi ce facem cand ne pomenim ca cineva ne da de pomana coliva care a fost citita la biserica apostata? O primim sau nu?

    Apreciază

    • Pąʍvo said, on noiembrie 21, 2016 at 4:57 am

      Te complici prea mult. Nu te mai certa cu mama ca este inca in nestiinta. Ai rabdare si roaga-te pentru ea. Vei gasi un preot ortodox traditionalist care te va invata ce sa faci. Nu cred ca e o problema cu mancarea si coliva. O primesti, sa nu faci suparare omului. Dupa sinodul din ianuarie, din Grecia, se vor clarifica toate nedumeririle.

      Apreciat de 1 persoană

    • Popsy said, on noiembrie 21, 2016 at 1:49 pm

      Ana Maria,
      Lasand la o parte ecumenismul (deci considerand ca preotii participanti la Sf. Maslu mai au har), uleiul de Maslu e sfintit si nu se foloseste in mancare. Se poate lua dimineata, pe stomacul gol, impreuna cu anafura si aghiazma mica.
      Daca ai o cantitate mare sau se rancezeste datorita lipsei de grija, in cel mai rau caz il arzi in candela.

      Doamne-ajuta!

      Apreciază

      • Mirela said, on noiembrie 21, 2016 at 4:42 pm

        Popsy.

        Aşa-i că, „lasand la o parte ecumenismul (deci considerand ca preotii mai au har)”, mergi la slujbele la care sunt pomeniţi ereticii şi te împărtăşeşti din harul lor „prin iconomie, datorita nestiintei si/sau credintei unor credinciosi participanti la slujba”???
        Şi de când la candelă, care reprezintă o jertfă adusă lui Dumnezeu, se pune ceva stricat??? Asta ai învăţat din istoria lui Cain şi a lui Abel?
        Eşti sigură că eşti în măsură să dai sfaturi?

        Apreciază

      • Popsy said, on noiembrie 22, 2016 at 5:28 pm

        Mirela,

        Nu ma cunosti, nu stii nimic despre mine, asa ca nu voi raspunde insinuarilor tale ironice de a cunoaste ce fac eu.

        Daca recitesti cu atentie mesajul meu anterior, vei observa ca am folosit sintagma <> pentru doua situatii extreme.
        Uleiul de maslu, fiind sfintit, nu se foloseste la gatit si nu se arde in candela insa este preferabil arsul in candela aruncarii lui la gunoi.

        Eu am incercat, fara ironie si fara ganduri ascunse, sa-i dau un sfat Ana Mariei, sfat pe care si eu l-am primit la randul meu.

        Tu ce-ai facut?

        Doamne-ajuta!

        Apreciază

      • Popsy said, on noiembrie 22, 2016 at 6:20 pm

        Corectie:
        Sintagma era: „in cel mai rau caz”.

        Doamne-ajuta!

        Apreciază

      • Mirela said, on noiembrie 22, 2016 at 8:40 pm

        Popsy,

        Ce faci tu te priveşte, deci e suficient să-ţi răspunzi ţie dacă mergi la slujbele pomenitorilor de eretici şi care sunt consecinţele participării la slujbele ereticilor.
        Cât despre “lasand la o parte ecumenismul (deci considerand ca preotii mai au har)”, dacă tu crezi că acesta e un detaliu ce nu modifică datele problemei… măcar nu-i mai sfătui pe alţii după ceea ce faci tu, căci Sfinţii Părinţi învaţă altceva:

        Cat priveste lucrarea celor ce singuri s-au blestemat prin partasia cu erezia, Sf. Maxim Marturisitorul se intreba retoric: “Aceia ce fel de taină săvîrşesc? Apoi ce duh vine asupra acelora care se hirotonisesc de unii ca aceia?” (Sursa: Viata Sf.Maxim)

        Sf. Grigorie de Nissa, ”Despre rugaciune”: ”Cand credinciosii si preotii pomenesc un episcop eretic, ei nu se adreseaza Tatalui ceresc, ci lui satan insusi”.______Ca atare, cine/ce “sfinţeşte”?

        “Dacă episcopul care este pomenit in Biserica este eretic, dar oamenii nu-l consideră astfel, atunci o astfel de rugăciune Îl insultă pe Hristos Domnul, care nu poate fi parte din minciună. Oricine se împărtășește intr-o biserică unde este pomenit un episcop eretic, chiar dacă preotul acelei biserici învață ortodox, o astfel de împărtășire nu rămâne fără urmări. Acel om va avea parte la Judecata de Apoi cu episcopul eretic, in fundul iadului.” (Sfântul Ciprian al Cartaginei)
        __________Împărtăşania ereticilor duce la iad, dar maslul duce la rai?

        Sf. Marcu Eugenicul: ”Toți dascălii Bisericii, toate Sinoadele, toate Sfintele Scripturi, ne spun să ne ferim de acești eretici și de împărtășirea cu ei.” ______Dar maslul e OK?

        Sfântul Ignatie Teoforul în cuvântările sale afirmă: ”Un episcop care a devenit eretic nu mai este episcop, dar dacă credincioșii continuă să-l considere pe el episcop ortodox, dacă continuă să vină la slujbele din bisericile ce îl pomenesc pe el, să primească “darurile” sau „binecuvântările” lui, atunci vor cădea cu toții în afara Bisericii.” _______Nu e destul de clar?

        Sfântul Ioan Damaschin: „Să ne ferim cu toate puterile de a primi împărtăşania ereticilor şi a o da lor, ca să nu ne facem părtaşi învăţăturii lor stricate şi osândirii lor”______Doar de împărtăşania lor să ne ferim?

        Sf. Ioan Gură de Aur: „De aceea v-am amintit adesea despre ereticii cei fără de Dumnezeu şi vă rog şi acum: să nu aveţi nici un fel comuniune cu ei – să nu mâncaţi cu ei, să nu beţi, să nu legaţi prietenii, nici relaţii, nici dragoste, nici pace. Căci dacă cineva se învoieşte cu ereticii în acestea, acela se face străin de Biserica Sobornicească” .______Se înţelege de aici că luăm ulei “sfinţit”?

        „Zice încã si dumnezeiescul Hrisostom (în voroava cea de La început era Cuvântul) „Nu te amãgeascã pe tine o ascultãtorule adunãrile ereticilor, cã au Botez dar nu luminare, ci se boteazã cu trupul, iar cu sufletul nu se lumineazã.” Ci si Sfântul Leon în Epistolia cea cãtre Nichita zice: „Nici un eretic nu dã sfințenie prin taine.”___________Deci, NICI UN ERETIC NU DĂ SFINŢENIE PRIN TAINE!

        Apreciază

    • Popsy said, on noiembrie 21, 2016 at 1:54 pm

      An Maria,

      De ce le-ai aruncat la gunoi?
      Daca prin iconomie, datorita nestiintei si/sau credintei unor credinciosi participanti la slujba, uleiul s-a sfintit?
      Te-ai gandit la asta?
      Te sfatuiesc sa urmezi sfatul fratelui Pamvo si sa cauti un preot care sa te invete ce sa faci.

      Doamne-ajuta!

      Apreciază

      • Ana Maria said, on noiembrie 21, 2016 at 2:56 pm

        La maslu de obste participase si IPS Teodosie, iar el nu a luat pana acum nicio pozitie anti sinodul din Creta.Plus ca a atarnat o alta experienta la decizia mea de a le arunca.Adunam anafura si o puneam la uscat pt vremurile grele. Am luat asa pana la un moment dat cand dupa sinodul din Creta mi s-a innegrit toata anafura luata de la o biserica.Totusi nu zic ca am facut bine aruncandu-le. De aceea am cerut sfat.Multumesc. Doamne ajuta!

        Apreciat de 1 persoană

  10. Alexandru TM said, on noiembrie 20, 2016 at 11:44 pm

    Acum e vremea sa ne facem folositori si sa venim in ajutorul părintelui cu putinul nostru.

    Fa saccsiv un pustiu de bine cum faci mereu si afla o modalitate, iar noi vom pune umărul.

    Mantuire

    Apreciază

    • Ionut said, on noiembrie 21, 2016 at 1:16 pm

      In general, ma gandesc ca o modalitate de a sprijini aceste demersuri ar fi sustinerea asociatiilor „Astradrom” – filiala Bihor si „Prietenii Sf. Efrem cel Nou”.

      Apreciază

      • Cristinel said, on noiembrie 21, 2016 at 6:10 pm

        Astradrom organizeaza cumva pelerinaje la mormantul lui Zian Boca ? Cu astia care smintesc oamenii vreti sa colaborati ?

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 21, 2016 at 7:06 pm

        Cristinel

        Ai vreo dovada?

        Apreciază

      • Fratele Mihail said, on noiembrie 21, 2016 at 8:02 pm

        Da, „Astradrom” organizează pelerinaje și la Prislop. A se vedea în partea dreaptă a blogului rubrica „Pelerinaje”.

        http://astradrom-filiala-bihor.blogspot.ro/

        Apreciază

  11. ovidiu said, on noiembrie 21, 2016 at 6:04 am

    SLAVA VESNICA PREA SFANTEI TREIMI SI MAICII DOMNULI!
    Iubiti frati intru HRISTOS ,TREZITI-VA ,nu aceasta cale pe care au apucat tradatorii cretani duce spre RAI ,CI CALEA STRAMTA A SFANTILOR PARINTI!ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU!AMIN!

    Apreciat de 1 persoană

  12. Pąʍvo said, on noiembrie 21, 2016 at 6:09 am

    Urmarind aceasta filmare si ascultandu-l pe acel preot trimis de episcop m-am gandit la cuvintele proorocului David:

    „Iar pacatosului i-a zis Dumnezeu : „Pentru ce tu istorisesti dreptatile Mele si iei legamantul Meu in gura ta ?
    Tu ai urat invatatura si ai lepadat cuvintele Mele inapoia ta.
    De vedeai furul, alergai cu el si cu cel desfranat partea ta puneai.
    Gura ta a inmultit rautate si limba ta a impletit viclesug.
    Sezind impotriva fratelul tau cleveteai si impotriva fiului maicii tale ai pus sminteala.
    Acestea ai facut si am tacut; ai cugetat faradelegea, ca voi fi asemenea tie; mustra-te-voi si voi pune inaintea fetei tale pacatele tale.
    Intelegeti dar acestea cei ce uitati pe Dumnezeu, ca nu cumva sa va rapeasca si sa nu fie Cel ce izbaveste.
    Jertfa de lauda Ma va slavi si acolo este calea in care voi arata lui mantuirea Mea „.

    (Psalmi 49; 17-24)

    Apreciat de 1 persoană

  13. Raluca said, on noiembrie 21, 2016 at 6:11 am

    Am mers zilele trecute la doctor, unul foarte celebru, care e considerat cel mai bun dintre cei cu specializarea lui. După ce am stat vreo două ore și jumătate în picioare la ușa lui pentru că , deh, au intrat peste rând cei cu pile și cei cu tupeu, am ajuns și eu la consult, care a fost unul superficial și rapid, de parcă ar fi vrut să scape cât mai repede de mine. La coada din fața cabinetului s-a așezat și un preot de vreo 35-40 de ani. Avea înaintea lui șase persoane, dar a fost invitat de un om care stătea la coadă să intre primul. Și preotul n-a refuzat, și s-a grăbit să intre. Până să intre am profitat de ocazie și l-am înrebat cât se poate de civilizat, pentru că mă temeam de reacția lui, ce părere are despre sinodul din Creta. Mi-a spus că nu știe prea multe. L-am întrebat de ce nu se vorbește despre asta, și de ce nu sunt oamenii DELOC informați. Mi-a spus că trebuie multă rugăciune, că trebuie să fie liniște, și că nu trebuie noi să judecăm. I-am spus că nu judecăm păcatele personale ale celor care nu s-au temut să semneze în Creta. L-am întrebat dacă știe ce a făcut Sf. Nicolae cu ereticul Arie (apropo de judecare), și ce a răspuns Sfântul Maxim Mărturisitorul atunci când a fost cu viclenie întrebat dacă conisderă ca va fi singurul care se va mântui (apropo de mărturisire). Preotul a continuat să răspundă un singur lucru: că trebuie multă rugăciune. Apoi n-a mai spus nimic. Am plecat de acolo vlăguită de oboseală după atâtea ore petrecute în picioare la ușa cabinetului medical, și profund dezamăgită atât de vestitul doctor, cât și de preotul ”autist”.

    Apreciat de 2 persoane

    • Mirela said, on noiembrie 21, 2016 at 12:13 pm

      Preotul acela este noul „fariseu ortodox” tipic. Fără şcoala fariseului din vechime, doar cu fătărnicia lui, plus laşitate dusă la extrem. La 40 de ani, e greu de crezut că nu utiliza internetul şi nu ştia de apostazia din Creta. Iar dacă într-adevăr nu prea ştia, este pentru că NU VOIA să ştie, ca nu cumva să-l tulbure vreo mustrare de conştiinţă. Cum adică să fii preot, să aibă loc un sinod epocal, „aşteptat” de un veac, iar tu să pretinzi că nu e teaba ta, ca preot, să te informezi despre el? Dacă nici asta nu te preocupă, ce te preocupă? Doar sănătatea proprie şi găsirea celui mai bun specialist? Am avut şi eu discuţii cu un preot prieten şi mi-a zis că mirenilor le e mai uşor să vorbească, că nu au nimic de pierdut, monahii nici ei nu au nimic de pierdut, să vorbească ei. Deci, numai preoţii pierd totul, ceilalţi nu pierd nimic. Ca să vezi!
      I-am zis şi eu că preotului i-a încredinţat Dumnezeu misiunea învăţătorească, nu mireanului, şi l-am întrebat de cine crede că ascultă un om dacă eu îi spun ceva, dar preoţii tac sau îi spun opusul? Şi i-am spus că va da seama nu doar pentru tăcerea proprie, ci şi pentru zădărnicirea muncii celor care vorbesc, dar nu sunt crezuţi din cauza muţeniei/trădării clerului.
      Ca să-şi adoarmă conştiinţa, o dau pe „trebuie rugăciune” şi altele similare, de ca şi cum rugăciunea ar ţine loc de mărturisire a adevărului. Foarte rugători sunt unii, de aia am ajuns aşa de bine! Oare ce se roagă? Că eu, de exemplu, văd că sunt rugăciuni care cer izbăvirea de „nesimţirea cea împietrită”. Oare numai eu dau peste rugăciuni de astea? Se prefac că nu ştiu că cine calcă o poruncă se face vinovat faţă de întreaga Lege. Vor cinste de la oameni, că doar au harul lui Dumnezeu, le place să li se sărute mâinile şi să li se ofere întâietate, dar nu le pasă de trădarea lui Hristos şi de aruncarea în apostazie a unui neam întreg. S-au făcut preoţi doar pentru cinste, Îl urmează pe Hristos doar la praznice, nu şi pe cruce.
      Ruşine!

      Apreciat de 1 persoană

  14. Neica nimeni said, on noiembrie 21, 2016 at 9:46 am

    ECUMENSIMUL FARA MASCA. Sa ii dam intai sa citeasca aceasta carte preotului de la microfon, apoi, IPS -ului si pe urma mai vorbim… Astia evident sunt pusi sa spuna exact invers…Adevarul il fac minciuna si minciuna adevar…Cum sa ma duc sa ma spovedesc la unul ca acesta?
    Filmarea asta mi-a facut rau…Nu imi vine inca sa cred atata ipocrizie si lasitate…In prostia mea, inca nu imi vine sa cred, desi vad cu ochii mei ce se intampla…
    Astea sunt vremurile din urma.
    Apropo, am fost la Targul Gaudeamus si am incercat pe la standurile editurilor ortodoxe sa imi procur orice carte cu subiect antiecumenist. Lipsa totala. Zero. Cei de acolo se faceau ca ninge…Trebuie sa evm mare grija cu tipariturile antiecumeniste pentru ac eu cred ca in curand astia or sa stearga tot de pe internet, editurile nu vor mai relua editiile precedente si cine stie, poate ca oamenii lor vor cauta prin librarii si anticariate editiile trecute si le vor ” cumpara” ca sa dispara…Astia sunt in stare de orice. De absolut orice.

    Apreciază

  15. Raluca said, on noiembrie 21, 2016 at 9:51 am

    Cei care au plănuit distrugerea ortodoxiei, singura piedică serioasă care rămăsese în calea lor, au făcut un plan bine ticluit, pe termen lung și în etape, și au acționat atât din exterior cât și din interior, pentru ca să meargă la sigur, și ”succesul” să fie garantat. Mai întâi au adus un conducător străin de ortodoxie Hohenzollern-Sigmaringen care a dărâmat mai multe biserici și mănăstiri decât a facut-o Ceaușescu însuși, apoi au naționalizat averile bisericii pe timpul lui cuza. Apoi prin patriarhia de la Constantinopol au ticluit tot felul de documente și scrisori oficiale cu scopul apropierii de papistași. Apoi au reușit să producă divizarea ortodoxiei prin introducerea noului calendar, apoi comuniștii au ocupat majoritatea țărilor ortodoxe și au prigonit cu sălbăticie biserica, apoi patriarhia de la Constantinopol a ridicat, fără să se consulte cu nimeni, anatemele date papistașilor, apoi au inventat CMB-ul prin care impus erezia ecumenista și lungul șir al celorlalte erezii, iar noi suntem vechi membri ai CMB.
    Din interior și-au asigurat la început cooperarea ierahilor și apoi i-au numit chair ei pe cei care fie erau manipulabili/șantajabili/fricoși, fie aparțineau diferitelor loji, fie că erau atât de dornici de funcție/putere/mărire, că ar fi făcut orice ca să le aibă. În aceste condiții, ierarhii care ar fi trebuit să fie garanții și păstrătorii cu orice preț/risc/presiune/șantaj, etc., ai dreptei credințe, CE AU FĂCUT?? Creta au făcut! Iar preoții care sunt învățătorii dreptei credințe în popor, și-au făcut ei datoria învățând poporul despre pericolele care-l amenință pe el pe popor, pericole care amenință și biserica din care face parte, sau în marea lor majoritate au tăcut ca să fie bine, să nu fie rău, și să fie liniște, îndestulare/îmbelșugare (inclusiv din bani europeni), să fie pace și dragoste inclusiv cu toți ereticii dacă e ordin de la stăpânire, să meargă la școli înalte papistașe și protestante prin țări ”civilizate”, și să se ”adape” din învățăturile lor lepădate, să fie în ascultare de ierarhi, și să lase poporul în cea mai deplină necunoaștere/ignoranță/beznă?? Și după nesfârșitul șir de prigoane, chin, dezinformare, derută și lăsare de izbeliște, poporul este varză, e adormit, e inert, și nu mai are vlagă să lupte pentru dreapta credință pentru că e plin de superstiții și nici nu mai știe abc-ul acestei credințe, și nu mai știe cât de minunată și de mântuitoare este ortodoxia singurul ADEVĂR, și în aceste condiții unui astfel de popor îi este periclitată însăși existența pe acest pămât (plat, desigur, pentru că până si acest lucru a fost falsificat).

    Apreciază

    • Ionut said, on noiembrie 21, 2016 at 1:29 pm

      Istoria poporului roman e un lung sir de suferinte si neimpliniri, sute de ani de stapaniri straine.
      Am fost aruncati cu 250 de ani in urma prin asasinarea lui Mihai Viteazul. Mai intai a fost Cuza cu secularizarea averilor manastiresti, apoi Carol I.
      Parerea mea e ca multe din probleme se datoreaza nepasarii din viata de zi cu zi. Se puteau face multe, incepand cu eliminarea avortului si terminand cu inchegarea unor comunitati in parohii, formate din oameni care sa se ajute, nu sa se barfeasca unul pe celalalt (uneori in timpul slujbei). Dar nici preotul nu le putea face pe toate, lucrurile astea depind de fiecare dintre noi.

      Apreciază

  16. gheorghi said, on noiembrie 21, 2016 at 10:49 am

    Intareste-l Doamne!
    Astfel de mesageri ca sluga apostatului ar trebui scosi in patru labe, trasi de barba afara – Piei Satana!
    Ce neam bland si milos avem…
    Cat tupeu si nesimtire!!!
    Cum sa deosebeasca duhurile astfel de functionari robotizati?
    In aer liber, fara amremis, fara moaste, fara „uneltele” din „templu” sa tina slujbe.
    Nu cred ca Sfantul DUh merge in spurcaciunea apostatilor si are „pretentii” legate de decor ci cauta inima curata, cuget smerit si rugaciune sincera catre Domnul nostru Iisus Hristos.
    Cat zbucium si suferinta aduc acestia „sefi” de institutie care fug de indrumarea spirituala Dreapta, doar Ortodoxia…

    Apreciază

  17. Sită Deasă said, on noiembrie 21, 2016 at 12:41 pm

    Marturisirea adevarului este o datorie pentru noi toți!

    Vă mulțumesc că existați și că sunt enoriași în Biserică Ortodoxă care îl mărturisesc.

    Cînd scriu aceste rânduri, am lacrimi în ochi.

    Doamne ajută!

    Apreciază

  18. Ioan said, on noiembrie 21, 2016 at 12:49 pm

    „Popa sex” Chitulescu nu deranjeaza pe falsii episcopi pentru ca aduce bani. El nu a fost caterisit.

    http://micsunestii-mari.protoieriailfovnord.ro/prezentare.php

    http://micsunestii-mari.protoieriailfovnord.ro/contact.php

    Sper din toata inima ca se va trezi odata si poporul acesta din credinta superstitioasa si prosteasca pe care o are.

    Din punctul meu de vedere vina pentru aceasta stare de fapt este a intregului popor.

    Foarte multi oameni spun ca sunt ortodocsi dar din nefericire nu sunt asa. Merg la biserica insa cred in zodii, in noroc, spun ca si alte credinte sunt bune, nu au cunostinte teologice elementare. Doar numele de ortodox s-a pastrat. Marul e frumos pe din afara dar stricat pe interior.

    Apreciat de 1 persoană

    • Mirela said, on noiembrie 21, 2016 at 1:41 pm

      Da, este vina întregului popor plin de păcate pentru starea jalnică în care am ajuns, dar părerea mea este că vina cea mai mare o are clerul. Cum se face că oamenii din biserica preotului Claudiu îl apără pe preot şi dreapta credinţă? Oare fix acolo s-au adunat cei mai studioşi, drepţi şi evlavioşi oameni? Sau preotul bun i-a făcut buni şi pe credincioşi?
      Zici despre credincioşi că au credinţe false: în zodii, în noroc etc., dar câţi preoţi le-au vorbit împotriva lor? Şi ce te faci, că mai dai şi peste preoţi antihristici care, pentru avantaje proprii, te îndeamnă să îţi cumperi pietre zodiacale norocoase??? Da, asta fac unii preoţi ghizi în excursiile la locurile sfinte: te duc la magazin cu diamante şi, dacă nu vrei să-ţi cumperi diamante, îţi recomandă pietre zodiacale norocoase! Preoţii lui antihrist sunt mulţi!

      Apreciat de 1 persoană

      • Ioan said, on noiembrie 21, 2016 at 2:15 pm

        Acum nu mai sunt atat de multi nestiutori de carte precum erau in trecut. In vechime, doar preotul stia carte. Acum insa oamenii au informatie si acces la informatie. Da, vina e a a popilor dar si acestia au iesit din acest popor. Ei sunt produsul direct al poporului.

        Apreciază

      • Mirela said, on noiembrie 21, 2016 at 10:48 pm

        Oamenii sunt ştiutori de carte şi au acces la informaţie, dar informaţia e multă şi contradictorie şi e nevoie de cercetare destulă ca să te dumireşti. De exemplu, nu orice creştin are idee de dogme şi de canoane, ba de destule ori nici preoţii nu prea ştiu. Diverşi preoţi perverşi aduc ca argumente canoanele împotriva nepomenirii ierarhului, dar nu vorbesc de faptul că întreruperea pomenirii e permisă şi recomandată în caz de erezie, iar oamenii care ascultă rămân cu impresia că e musai să pomeneşti ierarhul. La fel cu schisma şi cu altele. Oare mulţi ştiu că participarea la slujbele la care sunt pomeniţi eretici îi face părtaşi la erezie?
        Credincioşii au încredere în ştiinţa preoţilor, chiar dacă nu au la fel de mare încredere în moralitatea lor, aşa că dacă preotul zice ceva, îl cred.
        Dacă preoţii şi ierarhii ar fi vorbit împotriva actelor biometrice, oare nu ar fi fost mult mai mulţi români care să nu le ia? Dar dacă toţi au tăcut şi le-au luat, au făcut şi credincioşii la fel.
        Spun asta după ceea ce am văzut în jurul meu. Aproape degeaba vorbeşti, ca mirean, despre ceva, dacă întregul cler zice altceva.

        Apreciază

  19. dralexmd said, on noiembrie 21, 2016 at 4:06 pm

    L-au caterisit, si au slujit impreuna?

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 21, 2016 at 4:31 pm

      dralexmd

      De ce zici ca au slujit impreuna?

      Apreciază

      • dralexmd said, on noiembrie 21, 2016 at 7:59 pm

        Imi pare, ca multumeste oamenii, ca a participat la slujba cu parintele cutare, si este imbracat in vesiminte.

        Apreciază

    • Asla said, on noiembrie 21, 2016 at 8:45 pm

      Nu au slujit impreună. Părintele Claudiu a asistat la slujbă ca orice credincios. Nu cred că puteau să-i interzică și participarea la sfânta slujbă.

      Apreciază

  20. acelas said, on noiembrie 22, 2016 at 1:48 am

    grifoni, ecumenist dar si evreu si pederast .. (sunt atatea materiale pe net)

    Apreciază

  21. […] DACA NU TRADAU vedetele anti ecumeniste, azi aveam 1 000 de astfel de cazuri / Video: REACTIA CREDIN… […]

    Apreciază

  22. […] DACA NU TRADAU vedetele anti ecumeniste, azi aveam 1 000 de astfel de cazuri / Video: REACTIA CREDIN… […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.