Saccsiv – Weblog

SA NE RUGAM PENTRU parintele CLAUDIU BUZA. E chemat in Consistoriu si propus pentru CATERISIRE

Posted in Uncategorized by saccsiv on Noiembrie 25, 2016

preot-claudiu

Am primit urmatorul sms de la un parinte pe care nu-l numesc:

“Maine pr. Claudiu Buza din Slobozia va fi chemat in consistoriu. E propus pentru caterisire.”

Pentru aiuritii care nu ma cred, informatia este confirmata si la rubrica de comentarii a blogului Asociatiei “Prietenii Sfântului Efrem cel Nou”

http://prieteniisfantuluiefrem.ro/2016/11/24/gandurile-cu-care-ips-serafim-de-pireu-s-a-dus-la-sinodul-grecesc-23-24-noiembrie-2016/#comment-3971

24 noiembrie 2016 at 21:41

Mâine la 9.30 Hristos va intra împreună cu pr. Claudiu în sala cu nevertebrate conduse de un evreu ecumenist. Deci deja balanța înclină decisiv pentru ”echipa” părintelui Claudiu.
Citiți, vă rog, http://www.glasulstramosesc.ro/blog/prigonitorii_moderni_ps_vincentiu_grifoni_este_evreu/2016-11-23-219
Pr. Ciprian.

Adica azi.

E vorba despre:

Pentru ca A INTRERUPT POMENIREA IERARHULUI imediat dupa Sinodul BOR, Parintele CLAUDIU BUZA a fost numit SCHISMATIC de catre Episcopul Vincentiu, a fost OPRIT DE LA SLUJIRE si I S-A INTERZIS SA INTRE IN BISERICA

DACA NU TRADAU vedetele anti ecumeniste, azi aveam 1 000 de astfel de cazuri / Video: REACTIA CREDINCIOSILOR cand protopopul de Urziceni anunta oficial OPRIREA DE LA SLUJIRE a parintelui CLAUDIU BUZA, pedepsit pentru ca a interupt pomenirea ecumenistului Episcop Vincențiu Grifoni Ploiesteanul

Ce trebuie stiut:

IERARHUL ECUMENIST degeaba CATERISESTE pe PREOTUL ANTI ECUMENIST, caci NU ESTE VALABILA acea caterisire

Sa ne rugam pentru el!

 

22 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Asla said, on Noiembrie 25, 2016 at 3:58 am

    Dumnezeu să-l întărească pe Părintele Claudiu! Noi ii suntem alături. Are vreo valoare cateririsea asta făcută de niște eretici și lepădați?

    Ați văzut cum se pun problema la slugile aservite sistemului, ascultați in inregistrarea de la Petru Vodă. Cum ii amenință subtil pe cei care li se opun (pe teodot cu poliția) și cum fac pe proștii cu cei pe care vor să-i insele (gen „nu știu ce este erezia, nu s-a putut defini incă”, dar la sfârșit afirmă cu ipocrizie că au oameni care să se ocupe și de dogme și de canoane”).
    Saccsiv, poate pui inregistrarea intr-o postare să vadă toată lumea. Să se ştie cum se lucrează.

    Apreciază

    • Mihai said, on Noiembrie 25, 2016 at 4:35 am

      Părinte ,,caterisirile” apostatilor nu fac nici cât o ceapă degerată,

      Apreciază

      • calin said, on Noiembrie 25, 2016 at 8:19 am

        Asa este, dar omul are familie, deci trebuie sa fie ajutat de credinciosi, care nu trebuie sa il paraseasca, fiindca din pacate in lumea asta traim cu bani.

        Apreciat de 1 persoană

      • pcmouse said, on Noiembrie 25, 2016 at 8:54 am

        exact

        Apreciază

    • H said, on Noiembrie 25, 2016 at 3:55 pm

      NEMAIPOMENITE ACESTE OBSERVAŢII ALE DVS.:

      «Îi amenință subtil pe cei care li se opun (pe teodot cu poliția) și cum fac pe proștii cu cei pe care vor să-i insele (gen „nu știu ce este erezia, nu s-a putut defini incă”, dar la sfârșit afirmă cu ipocrizie că au oameni care să se ocupe și de dogme și de canoane”).»

      Sau cum spunea ca probleme in intelegerea textelor din Creta au aparut datorita traducerilor in alte limbi,.. curata fatarnicie!

      Domnul Hariton se preface a fi o mironosita nevinovata si pisicoasa cand vrea, dar stie sa fie ferm si neinduplecat, dupa cum l-a descris si reporterul KanalD, cand trebuie sa isi apere interesele…. vezi cazul monahului batut in mult mediatizatul caz al dezgroparii Pr.GHeorghe Calciu.
      ________________________________________________________________________________

      “Teama de oameni duce la căderea în cursă, dar cel ce nădăjduieşte în Domnul stă la adăpost.” (Pilde 29, 5).

      Apreciază

  2. * said, on Noiembrie 25, 2016 at 4:42 am

    REEDUCARE SISTEMATICĂ LA PETRU VODĂ full transcript

    min.4:30 (Delegat Mitropolie) „Ruperea de Biserică, sau dezbinarea, este foarte rea.”

    min.6:00 (Delegat Mitropolie) „Dacă vrei să-i spui sfântul sinod, îi spui spui sfântul sinod, dacă vrei să-i spui doar sinod, îi spui doar sinod. Fiecare cum crede de cuviință.”

    min.7:00 (Delegat Mitropolie) „S-a dat posibilitatea unor patriarhii, sau episcopii, sau mitropolii din occident ca arhiereul local să ofere dispensii [pentru casatoriile mixte, n.ed]. De ce acolo așa și în partea astălaltă așa? Înaltul Teofan a zis așa „În occident rata divorțurilor este de 100%. Orice persoană care se căsătorește sigur va și divorța.Episcopii din occident au zis că dacă ei arată neglijență față de acei oameni ei pleacă la alte religii. Și eu au considerat de cuviință să găsească această metodă a dispensiei.”

    min.12:18 (m.Filotheu): „Maricica și Ricardo și copiii lor. Pe Ricardo care n-a trecut la Ortodoxie să-l pomenim sau nu? După toată rânduiala Bisericii Ortodoxe nu avem voie să-l pomenim. El zice: Da, da pe mine m-a căsătorit episcopul…Ei au dat voie episcopilor să dea neortodocșilor Tainele Bisericii. Asta este problema.”

    min. 15:30: (Delegat Mitropolie) „Înaltul Teofan ne-a zis așa: Tot ce s-a discutat acolo v-a fi dat fiecărei patriarhii în parte, și patriarhia va anunța poporul ortodox. …Sfântul sinod va lua o hotărâre…”

    min.17:00 (Delegat Mitropolie)”O altă problemă: de ce n-a fost ecumenismul dat ca fiind erezie? Pentru că încă n-au putut să se claseze care sunt limitele ei. Nu s-a putut clarifica spațiul că ești eretic, cum îi zice? ecumenist, așa…Stați așa că le uit, asta e partea proastă. Dacă ai două pomelnice unul pentru vii și altul pentru morți. Ce faci, vii cu certificatul și pentru ăia morți să arăți că sunt ortodocși? Iar n-au putut clarifica asta drept erezie…O fi, n-o fi, nu știu.”

    min.20:58 (Delegat Mitropolie) „Modul de administrare a Tainelor…. Noi știm că la proscomidie este corect să se pomenească ortodocșii. Că dacă îți vine un eterodox și își dă banu cu pomelnicu, tu dacă îl bagi în proscomidie, din momentul acela devii eretic ecumenist. Sau dacă cununi o persoană ortodoxă cu o persoană neortodoxă devii eretic ecumenist. Sau dacă preotul a miruit un om care stă la rând, dar nu este ortodox, preotul este eretic ecumenist. Sau un preot care face Sf Maslu într-o catedrală…”

    min.22:25 (monah Petru Vodă): „Ăstea sunt chestii mici. Poate e o greșeală. De ce nu s-au luat ălea mari, ălea sunt problema.”

    min.22:30: (Delegat Mitropolie) „Și s-a zis în felul următor: domne, nu ne băgăm. Deocamdată nu suntem în stare să vedem de unde începe erezia ecumenistă și până unde poate ține. Că s-a dat ideea ca să desfințăm Sfintele Taine ca să nu mai greșim.”

    min.27:15 (monah Petru Vodă): „Sunt niște imagini de la sinodul ăsta în care s-a făcut liturghia și stau catolicii acolo chiar în altar…Părintele Iustinian spunea că ecumenismul este o făcătură. Punem întrebarea și noi: cine greșește, el singur sau tot sinodul?…. Dogma noastră este Crezul. Cred într-una Sfântă, Sobornicească și Apostolească…”

    min.28:35 (Delegat Mitropolie) „Atunci nu mai cununa pe nimeni. Am terminat subiectul!”

    min.30 (Delegat Mitropolie) „Este foarte ușor să spui mergi pe calea cea strâmtă. Dar dacă un preot depune mărturie în fața tribunalului că el a dat sfatul acesta, și persoanele care intră în proces îl bagă la subiect de vinovăție că a produs divorțul, faci pușcărie! Și pățești ca episcopul ăsta din America care a plătit 400.000 de dolari despăgubire…”

    min.32:08 (monah Petru Voda) „De cine trebuie să ne temem noi, de judecata lui Dumnezeu sau de judecata oamenilor?”

    min. 32:50 (il pune pe m.Filotheu, și acesta citează): „Potrivit naturii oncologice a Bisericii unitatea Sa nu poate fi perturbată. Totuși, Biserica Ortodoxă acceptă denumirea istorică a altor biserici, confesiuni creștine eterodoxe care nu se află în comuniune cu ea. Dar crede de asemenea că relațiile pe care le are cu acestea din urmă trebuie să se bazeze pe clarificarea cât mai repede a problemelor eclesiologice….”

    min.34:15 (preot mirean) „S-au făcut niște greșeli acolo mari. Cu ce este mai bine? Eu așa am auzit că ne-a asigurat [Mitropolitul] că va fi mai bine…Cu ce este mai bine? Eu imi pun întrebarea: il pomenesc, nu-l pomenesc?”

    min. 37:55 (Delegat Mitropolie) „Dacă tu te duci la o biserică luterană, sau anglicană și spui așa: clădirea asta de la ora 9:00 până la ora 10:00 nu este biserică, că slujesc luteranii. De la ora 10:00 până la ora 12:30 este biserică, că acum vin ortodocșii.

    min.38:20 (mai mulți) „Una e clădirea și alta e comunitatea!”

    min.39:59 (Delegat Mitropolie) „Stați puțin! Uite ce zice mitropolitul: sinodul ulterior, care va fi peste 7 sau 10 ani va confirma credința din popor, conștiința Bisericii care va da faza finală sau va reconfirma celelalte sinoade…”

    min.42:23 (monah Petru Vodă) „Are vreun rost să mai intrebăm? Că lucrurile astea sunt dictate din afară…”

    min.42:40 (Delegat Mitropolie) „Vizavi de câteva expresii acolo: expresia „unității creștine” confimă unitatea Bisericii Ortodoxe. Iar celelalte confesiuni religioase care doresc să intre în unitatea creștină trebuie să vină la ortodocși. Așa a zis Înaltul Teofan. Vizavi de „o turmă și un păstor” a zis așa Înaltul: e o singură turmă, Sfânta Biserică Ortodoxă și Păstorul ei este Mântuitorul Iisus Hristos.”

    Min.43:33 (m. Filotheu) „A existat un document la patriarhia Ierusalimului pe baza căruia s-a adoptat numele de „biserici eretice”. Și în acest document sunt aduse trei argumente. Vă spun două că sunt foarte serioase: întâiul este că [neinteligibil] a locuit aici în Iași și a publicat cele mai anti-latine cărți. În prefețele cărților îi numește pe papistași „biserică”. Și al doilea argument este faptul (și vă îndemn s-o căutați, ”Scrisoare al Sf Marcu al Efesului către că Papa…) îl numește pe el ”papă și patriarh al Bisericii din Apus”.

    min.44:43 (monah Petru Vodă) ”Foarte multe hârtii au fost măsluite…”

    min. 45:23 (altcineva) ”Cred că acest argument a fost luat fără să se țină cont ce înseamnă definiție a Bisericii…Eu cred că l-a numit așa ca să-l identifice, ca să-l recunoască, ca să spună ăla de acolo din deal, dar asta nu inseamnă că sunt de acord cu învățătura lui și cu altă dogmă. Că i-o spus că e țața Leana din deal, dar ca să spui că-l recunosc pe el ca Biserică… S-a hotărât în document ori biserici istorice, ori biserică cu b mic…păi Biserica Ortodoxă nu e istorică, păi care e diferența între Biserica istorică Catolică și Biserica Ortodoxă?”

    min.46:38 ” (Delegat Mitropolie) Știi ce le-a zis Mitropolitul Teofan: Biserica Catolică este pregătită în momentul de față să renunțe la Filioque, renunță la azimele…La un singur lucru nu renunță, la primatul papal. Primatul papal să rămână. Nu știu dacă ăsta, primatul papal este sau nu este erezie?

    Min. 47:32 (monah Petru Vodă): ”Hristos este Capul și El este primul. Primul dintre egali. Nu primul fără egal.”

    Min.48:00 (m.Filotheu): ”Din ce văd eu, din toate documentele ăstea, niciunul dintre ele nu se adresează Bisericii Ortodoxe. Tot ce scrie aicea este pentru cei din afara Bisericii.”

    Min.48:24 (altcineva) ”Sinodul acesta a fost comandat, și sinodul acesta a fost supravegheat și nu știu mai ce…Haideți să nu fim copii. Se dorește schismă în Biserică și dezbinare…Deci, nu s-a votat pe patriarhii, s-a votat în unanimitate. Dar fiecare episcop în parte a semnat. Episcopul Atanasie de Cipru scrie foarte clar ”din motive de conștiință nu am semnat actul cutare și cutare… ”

    Min.49:50 (altcineva) „Diferența dintre unire și unitate. Noi zicem unirea după vechi. Dar Mitropolitul scrie unitatea credinței. Unitate se referă la ceea ce s-a unit deja și o să fie într-o unitate. Noi când spunem unitatea credinței, ce facem? Îi considerăm și pe ei Biserică, și pe catolici, îi considerăm că suntem uniți cu ei și acuma să avem unitate. Nu că avem unirea credinței.

    Min.50:20 (Delegat Mitropolie) „Gata! Gata! Că trece timpul. Vă mai dau un articol și gata. Ce înseamnă mișcarea ecumenică?”

    Min. 50:42 (răspuns sală): ”Erezie!”

    Min. 50:47 (Delegat Mitropolie)”Să vă citesc. Deci este relația dintre Biserica Ortodoxă cu eterodocșii ca să-i facă pe aceștia să vină la ortodoxie. Asta înseamnă mișcarea ecumenică.”

    Min.51:06 …. [râsete]

    Min. 51:40. (Delegat Mitropolie) „Este un părinte la Champes Elysee [care] are un tabel, și îi are trecuți acolo câți pastori au trecut de la religia lor la ortodocși. Haideți să vă arăt că nu a fost în zadar chestia asta….datorită ecumenismului.

    Min.53:00 (m.Filotheu) Patriarhia Rusă l-a primit la Ortodoxie pe Gabriel (neinteligibil, din text un preot catolic) fără botez, fără mirungere, fără nimic, și i-au recunoscut și preoția și botezul și tot. L-au îmbrăcat în haine ortodoxe și i-au spus ”acum apucă-te de treabă!”

    Min.54:06 (altcineva) ”Părinte, eu cred că cei care doresc sincer mântuirea dintre catolici sau alte secte, la un moment dat toți au trecut la ortodoxie. Cu botez, tot…Și ăia sunt toți împotriva ecumenismului.”

    Min.54:47 (Delegat Mitropolie)”Stați, stați. Urmează ultimul subiect. Referință la CMB. Știți ce-nseamnă CMB? Haideți să vă spun: la Consiliul Național al Bisericilor. Cum? Mondial, mă scuzați, Mondial, așa. A zis Mitropolitul: în cadrul CMB nu se semnează niciun fel de document. Acolo nu se discută doctrină, nu se discută despre canoane. Un moment… Deci, a zis Înaltul: nu este o suprabiserică… Nu are un plan doctrinar, ci doar scop social. Stați puțin…

    (continuă citatul M.Filotheu) …. Biserica Ortodoxă nu acceptă nicidecum din partea organismului CMB ideea egalității confesiunilor, și în niciun caz nu poate concepe unitatea Bisericii ca pe un compromis interconfesional. În acest spirit, unitatea căutată în cadrul CMB nu poate fi doar produsul acordurilor teologice…” Și textul grec zice altceva. Problema e alta: că textele publicate pe situl oficial diferă între ele, una scrie în greacă, alta în engleză, alta în rusă…E o varză. Ăsta este motivul pentru care Patriarhia Română nu a publicat textul până acuma.”

    Min.57:30 (Delegat Mitropolie)”Înatul Teofan a zis așa: România a intrat în CMB în perioada comunistă. Prin CMB s-a reușit să se mai influențeze anumite probleme care erau la noi în țară, cu persecuțiile…De ex. Părintele Gheorghe Calciu, datorită acestui for a fost eliberat și dus în SUA. În momentul de față, acest CMB a eliberat creștini ostatici din Orientul Mijlociu cu aceste fonduri din interior. Adică, bisericile naționale nu au avut atâția bani ca să facă aceste lucruri.”

    Min. 58:00 (monah Petru Vodă): Sfântul Mina și Sfântul Gheorghe au ajuns mucenici fără fonduri…

    Min.58:50 (Delegat Mitropolie) „Domnule, eu știu că de aici din țară este foarte ușor să vorbești despre sfinții mucenici din țările…Dacă ai fii acolo nu știu cum ai putea să mai vorbești. Ce spune aici Înaltul Teofan: anul ăsta, Biserica Ortodoxă Greacă a pus la vot dacă mai rămân sau nu. Și au fost doar două voturi pentru, pentru că s-au gândit și ei că și eu au primit la rândul lor niște fonduri, și au zis domne să nu fim neserioși față de aceștia…”

    Min.59:58 (monah Petru Vodă) ”Din motive sociale sau financiare să acceptăm niște erezii…”

    Min. 60:00 (Delegat Mitropolie)”Nu știu dacă CMB-ul ăsta a venit până în prezent cu ceva doctrinar să ne ceară nouă românilor ceva de la ei. Acolo se trimite un singur om, așa din bun simț, că au dat niște ajutoare și atunci..”

    Min.60:56 (monah Petru Vodă) ”Pe cine reprezintă acel om? Pe el însuși…Pe cine? Ce autoritate? Masoneria…”

    Min 62:41 (altcineva) ”Dacă nu e acel crez sau acea mărturisire de credință, nu mai este nimic. Că e unitare, că e grupare, ăstea sunt cuvinte așa goale, fără sens. În fond sunt creștinii ortodocși, ereticii și schismaticii. Singura definiție pe care o avem noi ca raportare.”

    Min. 63:43 (Delegat Mitropolie)”Ce vroiam să vă mai spun…Înaltul Teofan a zis așa: nu dă voie la rugăciuni ecumenice. A desființat lucrul acesta. Apoi, a zis așa: voi trebuie să mă înțelegeți pe mine, că fiind în Iași sunt evenimente comandate de președenție, de prim miniștrii, care înseamnă așa…24 ianuarie care înseamnă unirea principatelor, 1 decembrie. Asta e ordinul împăratului. Vin și catolicii, vin și ortodocșii. Trebuie să mă înțelegeți că sunt chemat acolo obligat, forțat. Păstrez distanța între persoane. Cei care doresc răul, pot să fotografieze în așa fel încât noi să apărem unii lângă alții, dar noi nu am stat unii lângă alții…Au fost cel puțin 10 metri distanță. Că atunci când s-a spus în cor Tatăl nostru am zis-o și noi, și ei, și toți de acolo care erau prezenți, asta e…Sunt evenimente naționale. Nu că se duce acolo să se roage cu ereticii.”

    Min.65:56 (Delegat Mitropolie) ”Sunt niște referate care s-au strâns acolo că trebuia să se facă ceva până la urma urmei. Nu sunt obligatorii. Mi-a spus Mitropolitul in felul următor: dacă cumva mitropoliții care au semnat nu-și mai pomenesc ierarhul lor la slujbă și dacă chinotita Sf Munte Athos nu mai pomenește pe Patriarhul Ecumenic, el (Mitrop.Teofan) se va retrage de la acest sinod. Public. Vreau să fiți atenți, să nu vă ia mirajul să faceți rupere de Biserică, pentru că acești mitropoliți care s-au retras își pomenesc ierarhii lor acolo, toți îi pomenesc. Dacă nu cred, eu le dau bani la fiecare părinte în parte și îi trimit și la Ieroteos Vlachos și la Atanasie și la Cipru să vadă că ei își pomenesc ierarhul lor.Noi suntem așa cei mai agitați. Unii ne ia de nebuni, alți ne ia de proști, credeți-mă că doar noi între noi ne înțelegem aici. Sihăstria, Sihla, n-au nicio treabă…”

    Min.69:22 (altcineva) ”Am găsit într-o carte că…trebuie să te lupți în interiorul Bisericii, nu să te rupi de Biserică.

    Min.69:28 (m.Filotheu) ”Să nu încetăm pomenirea lui…câtă vreme ei nu se împărtășesc cu ereticii, să fie pomeniți in biserică.”

    Min.70:19 (monah Petru Vodă) ”Părinte, mă iertați…Uite ce scrie Sfânta Biblie. Există un botez, un Domn… [este intrerupt]”

    Min. 70:43 (Delegat Mitropolie) ”Dacă nu vor mai fi la noi în țară duhovnici buni, parcă toate crizele economice au venit când au murit marii duhovnici… Trăim cu impresia că de acum încolo numai probleme o să avem în Biserică. Nu știu…”

    Min.71:56 (Delegat Mitropolie) ”Deci a zis Înaltul Teofan în felul următor: Patriarhul Daniel când a plecat de acolo a lăsat niște hârtii prin care a scris toate ideile vizavi de problema de la sinod. Nu au fost traducători buni, n-au avut… Și acum au primit răspunsul de la Patriarhie din partea celorlalte patriarhii, era o idee de care trebuia să vorbească despre ea (corectează m.Filotheu) 290 de oameni. Innebunești, unu propunea asta, te pierzi, e greu… Înaltul Teofan a zis așa: băi, au fost niște lucruri acolo care nu au fost compuse bine, dar din punctul ăsta de vedere nu au fost compuse bine pentru că au fost și ierarhi care au fost de partea problemelor occidentului. Au zis, nu ne înțelegeți, să dea Dumnezeu să pățiți ce pățim și noi. Pe rațiunile pe care mergeți voi stricte, noi rămânem fără credincioși. Înaltul a zis când s-a deschis sesiunea, că problema este că s-a stricat viața duhovnicească din mănăstiri.”

    Min. 74:18 (Delegat Mitropolie) „Problema căsătoriei: pentru cei care sunt unul așa și altul așa [ortodox și catolic, n.ed] să fie cu dezlegarea episcopului.”

    Min.74:50 (altcineva) „S-a dat un comunicat protopopiatelor și mai departe preoților că, căsătoriile mixte, se pot face.”

    Min. 75:12 (Delegat Mitropolie) „Și o altă chestiune în încheiere. Înaltul Teofan trece în momentul de față printr-o situație. Dintre toți arhiereii din Moldova este singurul arhiereu care este dispus să vorbească cu orice călugăr sau călugăriță care are o îndoială față de acest sinod și față de persoana lui. Că și el a fost prin 90 pe la nu știu ce întâlniri, și el vrea să se explice, să își ceară iertare în privința asta și este dispus să colaboreze… Are 7000 de semnături care vin să îi radă Mitropolia. In lumea asta alegerile nu le câștigă cei care votează ci cei care numără voturile.În cazul acesta, nu adevărul va da verdicul, ci cine va judeca dosarele.

    Min. 79:22 (Delegat Mitropolie) Le-a spus la toți stareții: eu am încredere in voi, știu că vă rugați pentru mine, eu cât voi fi, voi trage de Mitropolia aceasta. Nu cred că Mitropolitul Teofan mi-ar spune vreo erezie să o indeplinesc. Nu cred că mi-ar spune așa ceva, și am încredere că Dumnezeu nu o să ne schimbe ierarhul. Dacă ne schimbă ierarhul…

    Min. 81:00 (Delegat Mitropolie) Păi ăsta, secretarul lui, a zis-o el la sfârșit: dacă v-a plăcut să fiți arhiereu.

    Min. 81:42 (Delegat Mitropolie) Părinților, mă bucur că am fost cu toții în seara asta și că există în mănăstirea asta o dorință sinceră de a nu fi indiferenți față de propria noastră Biserică Ortodoxă. Dar sunt mănăstiri care…

    Min. 82:00 (Delegat Mitropolie) …Am avut incidente cu Părintele Teodot, că după ce a venit și a țipat acolo eu l-am scos afară din sala aceea unde a venit el și a strigat. Dar Mitropolitul Teofan l-a primit și a zis: uite părintele Teodot vrea să ne spună ceva. După ce a țipat [m.Teodot] (il imită, ironizându-l), i-a zis: uite ce se intâmplă, noi avem ședință, tu nu ești stareț, dacă vrei așteaptă până la sfârșit. Nu te mai puteai ințelege cu el, am zis: părinte stareț, ia-l, uite e al tău de la Petru Vodă… L-am scos afară. Nu ii port dușmănie, dar credeți-mă că o să mă interesez de toată cariera lui mentală, să vedem care este problema. Dacă el arată că are o chestie. M-a deranjat o dată cu nu știu ce, a bătut în geam…Nu dați semne de lașitate și de indifență: deci Teodot, aici e mănăstirea mea, aici mănânc, aici slujesc aici mă inmormântez, deci imi protejez mănăstirea mea…Părinților, eu nu zic să il exclud din societate pe Părintele Teodot, dar dacă omu ăsta are o reacție, că il vedeți că bate în geam că predică Filotheu, il iei frumos de mână și-i spui: Teodot ai venit să te rogi, păi stai aici și te roagă. Eu vreau să il las aici la umbra bisericii măcar, că poate rugându-se și pocăindu-se ne mântuim cu toții. Eu nu vreau să se piardă. Dar să mă lase și pe mine în pace. Că dacă lucrurile degenerează, eu ii fac raport la poliție, și până la urma urmei, aduc poliția aici… Pot să ii fac răul ăsta, și mă duc și-i dau interdicție pe nu știu câtă zonă și nu mai intră aici niciodată. Nu-ți convine, pleci! Avem suficienți oameni care pot să-și dea seama când o problemă este eretică, când o problemă este dreaptă, când este canonică…”

    Apreciază

    • saccsiv said, on Noiembrie 25, 2016 at 5:49 am

      Vreau sa-l postez. Aici ai pus intregul transcript la care ai lucrat pana acum?

      Apreciază

    • calin said, on Noiembrie 25, 2016 at 9:24 am

      Min.65:56 (Delegat Mitropolie) ” [. . .] Mi-a spus Mitropolitul in felul următor: dacă cumva mitropoliții care au semnat nu-și mai pomenesc ierarhul lor la slujbă și dacă chinotita Sf Munte Athos nu mai pomenește pe Patriarhul Ecumenic, el (Mitrop.Teofan) se va retrage de la acest sinod. Public. Vreau să fiți atenți, să nu vă ia mirajul să faceți rupere de Biserică, pentru că acești mitropoliți care s-au retras își pomenesc ierarhii lor acolo, toți îi pomenesc.”

      De aceea zice vulpoiul de la Moldova asa ceva, fiindca stie foarte bine ca nimeni nu va face asta!…
      Cred ca aici este toata cheia. Ca celelalte sinoade locale nu anatemizeaza erezia ecumenismului si nu rup comuniunea cu ereticii -asa cum s-a facut intotdeauna in istorie in Biserica Ortodoxa, sau nu incep prin a recunoaste anatema ROCOR 1983.

      Recomand tuturor o carte foarte lamuritoare despre situatia de la Muntele Athos, in care se arata si adevarata fata a zisei chinotite: Prigonirea Monahilor din Muntele Athos de catre Patriarhia de Constantinopol de Parintele (mucenic) Patric Ranson http://traditiaortodoxa.files.wordpress.com/2010/04/parintele-patric-ranson-prigonirea-monahilor-din-muntele-athos-de-catre-patriarhia-de-constantinopol.pdf . Aceasta chinotita a avut tupeul maxim de a condamna ROCOR in termeni de-a dreptul nebunesti, ca „schismatica, in afara Bisericii si fara har”! http://traditiaortodoxa.wordpress.com/2009/11/30/neo-athonitii-condamna-biserica-ortodoxa-rusa-din-afara-granitelor/ desi acum vedem ca se folosesc cu totii de imaginea Sf Ioan Maximovici, Serafim Rose, etc. Infama si nebuneasca condamnare s-a petrecut in contextul intreruperii pomenirii ereziarhului de la Constantinopol de catre monahii de la Schitul Sfantului Proroc Ilie si trecerea lor sub omoforul intaistatatorului ROCOR. Oare din aceleasi ratiuni nu vor sa recunoasca astazi anatema contra ereziei ecumenismului? Parintele Sava Lavriotul zicea ca nu stia de existenta acestei anateme, dar acum daca a aflat?… (Sper sa nu fi fost o gaselnita pe loc a dansului, pentru persoana caruia care am tot respectul, desi tind sa cred ca in tot Athosul se stia de scandalul din 1992 de la Schitul Sfantul Ilie, unde monahii au rupt comuniunea cu ereziarhul Bartolomeu pomenind pe intaistatatorul ROCOR). Monahii de la Sfantul Ilie au facut aceasta potrivit vechii traditii aghiorite, care permite oricarui monah, de orice etnie, libertatea de a pomeni pe cine doreste (probabil pomeneste pe ierarhul care ii da si succesiune (preotie) si desigur si antimisul), traditie aghiorita care a fost distrusa odata cu crearea statului modern grec (de sorginte masonica), prin impunerea in Sfantul Munte ca lege a asa-numitei Carte, care obliga monahii sa ii pomeneasca doar pe ereziarhii moderni (eretici) de la Constantinopol/Istambul, ca arhiepiscopi ai Sfantului Munte. Mai multe in aceasta carte..

      Sa fim si noi intr-un cuget cu monahii aghioriti autentici, zicand:
      ORTODOXIE SAU MOARTE!

      Apreciat de 1 persoană

    • Ionut said, on Noiembrie 25, 2016 at 9:56 am

      De-aia e mai bine sa nu se mai adune romanii din afara in lacase de cult luterane, anglicane etc. Si sa nu mai primim tot felul de fonduri dubioase.
      Aici cred ca e o greseala in transcript „min. 32:50 (il pune pe m.Filotheu, și acesta citează): „Potrivit naturii …”.

      Apreciază

  3. Ionut said, on Noiembrie 25, 2016 at 9:59 am

    Probabil ca daca spunea tampenii la televizor, era iertat. Daca facea o betie mica, era iertat. Dar asa e tratat cu severitate maxima, ca ultimul nelegiuit.
    RUSINE!

    Apreciază

  4. saccsiv said, on Noiembrie 25, 2016 at 12:46 pm

    calin

    Dar unde-i comentariul cu acel cuvant?

    Apreciază

    • calin said, on Noiembrie 25, 2016 at 1:29 pm

      Nu, nu ziceam de vre un comentariu de-al meu, ci la textul transcriptului de mai sus. Da cu search in pagina si il gasesti.

      Apreciază

      • Asla said, on Noiembrie 25, 2016 at 4:42 pm

        Da, Calin
        De aceea m-am și hotărât să transcriu această inregistrare, pentru că este o mărturie vie de introducere treptată a ereziei in Biserică. Fără textul transcris, ar fi mai greu de analizat anumite pasaje, gen:

        Știi ce le-a zis Mitropolitul Teofan: Biserica Catolică este pregătită în momentul de față să renunțe la Filioque, renunță la azimele…La un singur lucru nu renunță, la primatul papal. Primatul papal să rămână. Nu știu dacă ăsta, primatul papal este sau nu este erezie?

        Auzi intrebare: este primatul papal erezie? Monah, preot ce o fi el, purtător de cuvânt al mitropolitului să nu știi așa ceva. Păi aici se incheia discuția: sigur că este, că Il inlocuiește pe Hristos?
        Ce vrei mai erezie ca asta?
        Dar sunt mai multe, și sper ca cei care sunt mai cunoscători decât mine in ale teoligiei să le descopere.
        Pentru că tehnica asta se folosește in multe mănăstiri ca să ii reducă la tăcere.
        Și dacă nu sesizează nimeni nimic intre timp, ne trezim peste câțiva ani că schimbă Crezul, care e dogmă, apoi se unesc toate bisericile că doar sunt egale și surori, se face o singură religie cu ub singur conducător.
        Si de aici ce mai vrei: the end of the world.
        Nu vreau să fiu apocaliptică, dar de asta ne avertizează Sf Părinți de un secol incoace.

        Apreciază

  5. Ionut said, on Noiembrie 25, 2016 at 1:02 pm

    Ceva nu inteleg, totusi: pr. Claudiu e din Slobozia sau din Urziceni?

    Apreciază

  6. elenaadriana popa said, on Noiembrie 25, 2016 at 4:40 pm

    Este foarte adevarat ca in fata lui Dumnezeu par .Claudiu,nu este caterisit .
    Problema e ca daca va continua sa slujeasca poate fi acuzat de arhiepiscopie ”de practicarea fara drept a unei profesii”..si poate fi condamnat la inchisoare cu executare …(cazul par Neculai Florestean care a fost caterisit pentru motive diferite dar a continuat sa slujeasca si a fost condamnat 1,2 luni cu executare.
    Deci trebuie sa slujasca in taina …..unde va putea .Sa nu va duceti la spovedit …in Bulgaria
    (cei din sudul tarii)
    .Duceti-va la ..Urziceni….

    Apreciază

    • maxim said, on Noiembrie 26, 2016 at 12:11 am

      CLAUDIU BUZA NU E POLITAI PE CARE DACA-L DA AFARA MINISTERUL DE INTERNE, NU MAI POATE FOLOSI UNIFORMA, LEGITIMATIA SI STATUTUL DE POLITAI… EL E PREOT, SE ROAGA SI CANTA PSALMI SI SLUJBE!!!

      Apreciază

    • el said, on Noiembrie 26, 2016 at 5:01 am

      elena

      SLAVA DOMNULUI ca poporul roman are parinti ca pr Claudiu !

      sa fim intelepti sa ne folosim de cei pe care ni i-a dat Hristos ca sa ne mantuim,… daca NU…NU vom avea cuvant de indreptatire la Judecata !… „cereti si vi se va da, bateti si vi se va deschide !”

      …Dumnezeu e CREDINCIOS si NU lasa pe poporul cel DREPT fara Pastori( dar daca poporul e CURVAR, IMBECIL/viclean si APOSTAT NU se foloseste indiferent ce daruri dumnezeiesti ar primi… ca pana acum !)

      Apreciază

  7. Apa trece, pietrele rămân. said, on Noiembrie 26, 2016 at 7:50 am

    Cei care caterisesc astfel ar trebui caterisiti ei înșiși. Momentan nu exista pe pământ o astfel de autoritate. Însă pe Dumnezeu nu-L păcălește nimeni. Aceștia au doar puterea decizionala vremelnica pe care o folosesc în favoarea necuratului, care chiuie de bucurie când iau ei astfel de hotărâri. La vămile văzduhului vor vedea ce au făcut și cât sunt de puternici…

    Apreciază

  8. […] SA NE RUGAM PENTRU parintele CLAUDIU BUZA. E chemat in Consistoriu si propus pentru CATERISIRE […]

    Apreciază

  9. […] SA NE RUGAM PENTRU parintele CLAUDIU BUZA. E chemat in Consistoriu si propus pentru CATERISIRE […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: