SACCSIV – blog ortodox

Romani din Austria impotriva MARELUI SINOD. Scrisoare deschisa catre Mitropolitul Serafim Joanta

Posted in Uncategorized by saccsiv on iunie 15, 2016

C ă t r e ,
Înaltpreasfințitul  Mitropolit Serafim al
Germaniei, Europei Centrale și de Nord
Părinte Mitroplolit
Ca mădulare ale Bisericii celei Una, Sfânta, Apostolească
și Sobornicească, Unica Biserică a Domnului Iisus
Hristos- Biserica Ortodoxă, care a luat ființă în mod
tainic pe Cruce, pe Golgota, și în chip văzut la
Cincizecime la Coborârea Duhului Sfânt, am urmărit cu viu
interes desfășurarea tuturor lucrărilor
pregătitoare- în special din 2015 pâna în prezent-, a așa
zisului „Sfânt și Mare Sinod” ce va avea loc în Creta în iunie

Chiar și în Enciclica Patriarhiei Ecumenice din Duminica
Ortodoxiei 2016, se specifică faptul că acesta „este
responsabilitatea tuturor membrilor Bisericii, care au datoria
să se informeze asupra subiectului, asupra documentelor și
cu inimă bună, cu inimă curată, să-și
expună opiniile, criticile, așteptările”.-M.M.-
Cu durere o spunem, că urmărind cursul evenimentelor, mare
a fost dezamăgirea noastră.
Astfel am constatat cu oroare, că prin Regulamentul adoptat
pentru întâlnirea din Creta, Sinodalitatea- principiul de bază
al conducerii Bisericii-, este ignorată cu
desăvârșire, ceea ce după pr. M.A. Aldea
echivalează cu o lovitură de stat în Biserică. Cei
câțiva episcopi votanți își propun să
introducă tiranic în învățătura de
credință ortodoxă, dogme străine de aceasta,
să recunoască adunări eretice ca „biserici”, să
participe în continuare la dialogurile nesfărșite,
găunoase și păguboase cu papismul și
protestantismul- prin Consiliul Mondial al Bisericilor- de fapt al
tuturor ereziilor, să accepte căsătoriile
mixte,s.a.m.d.
Deși Regulamentul și Textul presinodal, arată limpede
că întâlnirea din Creta, s-a proiectat pe orbita acordurilor
tâlhărești de la Chambesy-1993, Balamand- 1993,
Ravenna-2007 (pe care noi le respingem ca neortodoxe) și
urmează același nefericit traseu, totuși,
Preasfințiții noștri Episcopi tac și nici unul nu
se ridică să apere Dreapta Credință, să
învețe poporul nedumerit, să ocrotească turma de lupii
năimiți ai ecumenismului și papismului,
punandu-și la nevoie chiar și viața pentru oi-
așa cum au jurat la hirotonie, că vor urma cu acrivie
Sfinților Părinți-.
Mare bucurie am avut, când vrednicul arhiereu român,
Preasfințitul  Episcop Longhin Mihail Jar, a trecut peste toate
opreliștile ridicate de „dictatura existentă acum în
Biserică”-cum el însuși o definește-, și s-a
ridicat cu curaj în apărarea turmei, iar jertfei sale Dumnezeu
a răspuns- luminând membrii Sinodului Bisericii Ruse.
Inaltpreasfințite
Părinte,
Tăcerea, după  Sfântul Ierarh Grigorie Palama,
reprezintă în momentul de față a treia forma de
ateism, prima fiind negarea existenței  lui Dumnezeu, iar a
doua, erezia sau învățătura greșită despre
Dumnezeu – cum este și papismul cel hulitor al Prea Sfintei
Treimi.
Iar după Sfântul Ierarh Grigorie Teologul, atunci când
credința este atacată, prin tăcere, îl
trădăm pe Dumnezeu.
Așadar ne întrebăm Părinte Mitropolit, de ce
tăceți ? De ce ne lăsați pe noi oile în
ignoranță și ne ignorați? Cui folosește
această tactică ? De ce îngăduiți atrofierea
și tocirea conștiinței pleromei Bisericii, care în
ultimul timp nu mai discerne adevărul de minciună ? De ce
ni se refuză catehizarea și nu sunt numite răspicat
ereziile papismului, protestantismului, monofizismului s.a.,
așa cum dintotdeauna au fost ele numite în adevăr, din
dragoste pentru turmă, dar și pentru cei care
rătăcesc ? Ce s-a intamplat de la 1848 (Enciclica
Patriarhilor Răsăritului) până în prezent, de sunt
îngăduite rătăciri și false teologii -sub masca
iubirismului fariseic-, care ne îndepărtează de Sfânta
Ortodoxie și pregătesc o nouă trădare gen
Ferrara-Florența 1439 ?
Sfinții Apostoli, Sfinții Părinți, Sfânta
Tradiție și Sfânta Scriptura nu s-au schimbat, iar  „Domnul
și Mântuitorul nostru Iisus Hristos , ieri , azi și în
veci, este Același” !
Părinte Ierarh
Noi  vrem să rămânem fără abateri, lipsuri sau
adăugiri, în singura credință  mântuitoare, în dreapta
învățătură transmisă nouă de Însuși
Domnul Iisus Hristos, prin Sfinții Apostoli și Sfinții
Părinți și așa cum arată  Inalpreasfințitul
Mitropolit Serafim al Pireului,  un Sinod adevarat al Bisericii  Ortodoxe
trebuie :
-să recunoască Sfântul Sinod Ecumenic al VIII-lea
(prăznuit în Grecia) al Sfântului Fotie cel Mare, care
împreună cu Roma au dat anatemei învățătura
demonică „Filioque” și primatul Episcopului Romei și
a validat al VII-lea Sinod Ecumenic -care a consacrat Duminica
Ortodoxiei .
-să recunoască Sfântul Sinod Ecumenic al IX-lea
(prăznuit în Grecia) al Sfântului Grigorie Palama, care a
învins definitiv învățătura eretică
papiștașă -care susține că harul lui
Dumnezeu este creat;
Aceste Sfinte Soboare Ecumenice s-au întrunit și
deșfășurat în condiții absolut identice cu
primele șapte și sub îndrumarea Duhului Sfânt,
Sfinții Părinți au apărat Credinta și au
îngrădit turma împotriva rătăcirilor.
-să readucă pe noii calendariști la vechiul
calendar, pentru a fi în unitate liturgică deplină
toți ortodocșii și încetarea dureroasei schisme a
stiliștilor;
– să condamne panerezia ecumenismului.
Vă rugăm Inaltpreasfințite Mitropolit Serafim ,
să cereți membrilor Sfântului Sinod al Bisericii
Ortodoxe Române, să urmeze hotărârea Bisericilor Locale
ale Bulgariei și  Rusiei, de a se retrage de la
lucrările ce vor avea loc în Creta, ca nu cumva să
repetăm  situația dramatică provocată de
Patriarhul Ecumenic mason Meletie Metaxakis , ce a impus
schimbarea calendarului slăbind Ortodoxia și ducând la
schisme și daune duhovnicești incalculabile.
Viena
05.06.2016-
Sfântul
Mucenic
Dorotei
Episcopul
Tirului
Sfinții
Mucenici
Marchian,
Nicandru
și
Leonid
Duminica a
VI-a
după
Pasti (
Vindecarea
Orbului din
naștere)
Cu dragoste pentru Biserica Domnului Hristos,
Emil Baciu, Viena, Austria
Ioan Haiduc, Viena, Austria
Ioan Bucila, Viena, Austria
Radu Silviu Cristian, Enns, Austria
Radu Luminita Gabriela, Enns, Austria
Andreea Baciu, Viena, Austria
Nicolae Borota, Viena, Austria
Constantin Belgun, Viena, Austria
Ovidiu Bar, Viena,  Austria
Meda-Monica Bar,Viena, Austria
Marius Schinteie, Viena, Austria
Elena Țuțuianu, Viena, Austria
Johann Sebastian Bordeus, Niederösterreich, Austria
Maria Bordeus, Niederösterreich, Austria
Ioana Berta Baciu, Viena, Austria
Felicia Borota, Viena, Austria
Emilia Ghent, Linz, Austria
Cristian Ghent, Linz, Austria
Nicolae Epure Gruia, Linz, Austria
Adriana Georgeta Gruia, Linz, Austria
Carolina Marcu, Viena, Austria
Ionisi Ilie Dumitru, Viena, Austria
Florin Costea, Viena, Austria

 

25 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. elena said, on iunie 15, 2016 at 10:03 am

    HRISTOS SA INALTAT.RESPECT MARE PT.CREDINCIOSII DIN AUSTRIA, ASA SA NU TACETI, AICI IN GERMANIA SINT NISTE VINDUTI FRICOSI, CIND LE SPUN DE MITROP.SAU DE EPISCOP CA SINT IN EREZIE CU SUITA DE POPI(SE STIU EI CARE SINT VINDUTI PT.ASI PASTRA SCAUNELE)SAR IN SUS.MITROPOLITUL NE-A FACUT RASVRATITI PT.CA I-AM SPUS DE EREZIILE LOR IMPARTASESC ERETICII LA POTIR, POMENESC MUSULMANI SI ERETICI LA SF.LITURGHIE ORTODOXA ETC.VA ROG NU TACETI NE SOLIDARIZAM LUPTAM IMPOTRIVA EREZIEI.JOS CU LEPADATII ERETICI DELA CIRMA BISERICI.ASTIA NU SINT PASTORI SINT LUPII IN PIEI DE OAIE.L-AM IDOLAT PE MITROPOLIT, L-AM URMAT PAS CU PAS, PINA CE SF.PARINTE IUSTIN MI-A DESCHIS OCHII.ESTE TIMPUL MARTURISIRII A NOASTRA A MIRENILOR, IERARHII TAC IN FRUNTE CU ANTICRISTUL DE PATRIARH.NOI SINTEM 3 SURORI CARE LUPTAM SI NU TACEM, DAR NU AVEM CU CINE .MERGEM LA BISERICA RUSEASCA , ACOLO PREOTU, MERGE DUPA CANOANE, NU CA LEPADATII NOSTRI.IERTATI-MA DAR NU POT SA TAC LA CITA MIZERIE ESTE IN BISERICA DIN GERMANIA.DOAMNE AJUTA

    Apreciat de 1 persoană

    • marinela said, on iunie 15, 2016 at 1:39 pm

      Ma alatur si eu fratilor din Austria . voi semna si eu aceasta scrisoare cu drag si speranta .Asa cum a scris sora mea Elena mai sus,ne aflam intr-o cloaca fetida a ecumenismului aici in Germania,sintem lasati de izbeliste de pastorii nostri,de la ierahi si pina la preotii de parohie,care(acestia din urma) se ascund ca niste lasi sub motivul „ascultarii „de ierarhi tradatori de credinta.Strigam mereu pina vom fi auzite de toti tradatorii si fricosii din biserica noastra,nu ne lasam ,cu riscul de a fi „linsate”verbal de toti ratacitii ,care tin ochii si urechile bine astupate,ca sa nu cumva sa auda si sa vada ce nu le convin.Doamne ajuta si mintuire tuturor!

      Apreciază

    • Cristinel said, on iunie 16, 2016 at 12:45 am

      Care e cea mai apropiata biserica rusa de Nurnberg ?

      Apreciază

      • marinela said, on iunie 16, 2016 at 7:50 pm

        Cristinel
        Nu stiu sa-ti spun,ca nu locuim in Nürnberg,ci la 120km distanta,dar ma gindesc ca e o biserica ruseasca in oras sau greceasca,sirbeasca,trebuie doar sa te informezi la enoriasii bisericii ,cum e treaba cu canoanele aplicate in slujbele lor si te edifici imediat,bineinteles ca trebuie vorbit si cu preotul slujitor din acele biserici,sa vezi in ce ape se scalda.Noi asa am facut cind ne-am dus prima oara in biserica ruseasca,ca eram deja fripti cu ai nostri pastori de mucava sub „ascultare”.Sa te ajute Dumnezeu sa-ti gasesti linistea sufleteasca cea buna si mintuitoare!

        Apreciază

      • Cristinel said, on iunie 17, 2016 at 9:57 am

        Multumesc.Doamne ajuta.

        Apreciază

      • Mihail said, on iunie 17, 2016 at 4:57 pm

        N ü r n b e r g

        Gemeinde Hl. Xenia von Petersburg

        Burgkapelle. Burg, 90403 Nürnberg
        Internet: http://hl-xenia.de/

        Pfarrer: Erzpriester Petr Stepanov
        Tel.: +49 (0) 911 237-39-774
        Fax: +49 (0) 911 237-39-775
        Mob. +49 (0) 160 912-57-704
        E-Mail: stepanov@gmx.de

        sursa: http://r-o-k.de/deutsch/r_o_k.htm#

        Apreciază

    • mihai kgc said, on iunie 15, 2016 at 3:49 pm

      deci frate voi pe blogul asta sunteti bolnavi de offtopic. Se vede cat va intereseaza adevarata Ortodoxie. Deja exagerati cu off topicurile la maxim. Mereu stiti sa ignorati adevarata problema si sa schimbati subiectul. Sunt f. sigur ca matale nici nu ai citit ceea ce e scris mai sus. Ai mai facut tu o descoperire rapida si ai venit aici sa ne’o impartasesti si noua. saccsiv ar trebui sa faci un topic si sa le vorbesti despre asta cititorilor tai. Eu vreau sa citesc niste comentarii la subiect. Ceva din care pot invata ceva. Daca intr’adevar iti pasa atunci fa ceva. Asta e egala cu dezbinarea.

      Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 15, 2016 at 5:31 pm

        mihai kgc

        De multi ani blogul asta functioneaza la rubrica de comentarii si ca un soi de forum in care cititorii vin cu propuneri de teme noi, stiri, etc. Si e bine asa.

        Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on iunie 15, 2016 at 6:28 pm

        mihai kgc

        Frate , nu stiu cum de m-ai nimerit pe mine sa ma acuzi ca spamez offtopic cand eu nu am mai comentat pe blog de cateva luni.
        Daca postez un comentariu offtopic sau nu postez deloc asta nu inseamna ca nu citesc fiecare articol ,dar sunt cititori mult mai invatati ca mine care au pareri mai interesante si nu are rost sa ma bag si eu in seama cu 2 propozitii.
        Te rog alegeti acuzele. Doamne Ajuta.

        Apreciază

  2. emanuel1979 said, on iunie 15, 2016 at 2:31 pm

    http://sinodultalharesc.xyz/2016/06/14/concluziile-ierarhilor-si-teologilor-anti-ecumenisti-din-grecia-despre-sinodul-panortodox-cand-un-sinod-nu-teologhiseste-ortodox-nu-poate-fi-un-sinod-ortodox-autentic-acceptat-de-pliroma-ortodoxa/#comment-91

    Foarte complet.
    Nu sunt de acord cu un astfel de sinod mincinos, si il anatemizez din start. ANATEMA.
    Faptul ca se vrea centralizarea conducerii bisericii la un numar redus de episcopi, este o introducere treptata a modului de organizare si conducere papista : ortodocsii au avut intotdeauna ca dogma faptul ca omul nu este si nu poate fi infailibil in viata asta ( in afara de Hristos ), indiferent ce rang are in biserica. In consecinta nici un anumit numar de episcopi nu garanteaza adevarul, nici unul mai ” inalt ” gen papa, nici totalitatea patriarhilor din lume nu il garanteaza, si deci, prezenta a cat mai multor episcopi la un sinod este un fapt absolut necesar, cu toate ca nici asta nu garanteaza adevarul unui sinod. Este o posibilitate a se intampla ca toti episcopii din lume sa cada in inselare la un sinod ” pan-ortodox „, si un monah, sau un mirean sa vada adevarul, si sa anatemizeze in Duhul Sfant acel sinod. Deci, prezenta unui cat mai mare numar de episcopi la un sinod, este o apropiere de adevar, dar nu il si garanteaza.
    Insa datorita faptului ca ecumenistii nu mai cauta adevarul in biserica, nu mai cred ca adevarul ne mantuieste, ci dragostea lipsita de adevar, nici nu e de mirare ca nu o nici o problema pentru ei faptul ca un sinod nu mai sta in Adevar. Caci pentru ei important e sa stea in dragostea fata de cei din afara bisericii ortodoxe. Adevarul nu mai conteaza. Nici apropierea unui sinod de Adevar, si de aceea este si irelevanta pentru ei prezenta unui numar cat mai mare de episcopi. Din contra pentru ei este relevanta prezenta ereticilor la sinod, fapt care arata dragostea lor frateasca. Adevarul lor este dragostea fata de eterodocsi nu mai este Hristos Adevarul.
    De aceea, a limita conducerea unui sinod la indemana unui numar pre-fixat de episcopi, fie ei si patriarhi, este de fapt o introducere treptata si musamalizata, intentionata, a dogmei infailibilitatii papale, a infalibilitatii omului sau rangului. Caci este trecuta cu vederea necesitatea prezentei a cat mai multor episcopi, ca si cum acest lucru nu ar apropia un sinod de adevar, si deci, ignorandu-se aceasta necesitate se insinueaza ideea ca un numar limitat de episcopi, fie ei si patriarhi, ar apropia un sinod de adevar. De adevarul lor, cum spuneau si teologii vaticanului : dragostea este mai mare decat Adevarul. Pentru ecumenisti adevarul e dragostea fata de eretici, pentru sfintii parinti Adevarul se cunoaste prin dragostea de Dumnezeu. Ceea ce spun ecumenistii este tot una cu dogma infailibilitatii omenesti.
    Iar asta este o stricare a dogmei, oricat de ne-evidenta ar fi. Asa ca sa taca acei episcopi care afirma ca la acest sinod nu s-ar vrea o stricare a dogmelor, ci doar pogoraminte de la canoane. Sa taca, caci nci nu cunosc dogmele si nu le inteleg.
    Anatema este o necesitata intr-un astfel de caz.
    Daca schimbarea calendarului a avut ca urmare caderea din biserica ortodoxa a celor care au anatemizat aceasta schimbare, a stilistilor, schimbarea ce se vrea a se face prin acest viitor sinod, va trebui anatemizata chiar de ortodoxie. Va fi o necesitate. Deci, fara a mai discuta problemele care sunt in agenda sinodului, insasi modul de organizare al sinodului introduce o noua ecleziologie eretica, care va trebui din start anatemizata, fara frica si inconjur. Ce mai conteaza ca la sinod vor sa faca pogoraminte doar de la canoane. Prin modul de organizare al sinodului ei schimba chiar dogma. Nu vor cadea din biserica ortodoxa episcopii care vor da anatemei o astfel de schimbare, cum a fost atunci cu calendarul. Acuma cred ca a sosit momentul mult asteptat de credinciosi, cand ecumenistii au cazut de tot in propria plasa, si cand vor fi dati anatemii. Un astfel de sinod, modul lui de organizare, din start ii va duce pe acestia direct in confesiunile fratilor lor eretici iubiti, sau eventual, ei vor face o noua confesiune, in afara bisericii lui Hristos.
    ANATEMA.
    Iar daca e sa mai vorbim ca vor sa recunoasca in viitor botezul eterodocsilor, ceea ce este iar o schimbare de dogma, nu de canon, asa cum cred acesti ecumenisti cacodocsi, nici nu are rost sa ne mai racim gura cu multe, anatema si cu asta basta.

    Apreciat de 1 persoană

    • emanuel1979 said, on iunie 15, 2016 at 3:06 pm

      Adevarul pentru catolici este unirea lor, garantata de ascultarea obligatorie fata de un singur conducator. Cu asta se lauda ei. Asta e scopul lor si in asta isi vad ei mantuirea. Asta e pentru ei adevarul care elibereaza.
      Pentru noi ortodocsii Adevarul este Hristos. Adevarul e Dumnezeu, si se cunoaste prin iubirea de Dumnezeu. Prin apropierea de Dumnezeu ne eliberam. Catolicii se centreaza pe iubirea de aproapele, noi ne centram pe iubirea de Dumnezeu dupa spusa Mantuitorului : ” prima si cea mai mare porunca este iubirea de Dumnezeu, a doua si egala ( ca importanta ) cu aceasta este iubirea de aproapele „. Se observa in exprimare ca, cu toate ca poruncile sunt egale in insemnatate, caci din iubirea de Dumnezeu vine si iubirea de aproapele, cea adevarata, si deci nu este posibila existenta uneia fara cealalta, deci in consecinta sunt egale in insemnatate din punctul asta de vedere, totusi, Mantuitorul spune : prima si cea mai mare este. Adica arata ca exista o ordine in abordarea iubirilor : mai intai dobandim iubirea de Dumnezeu si abia apoi va veni la noi si iubirea de aproapele, cea adevarata. Si ne mai arata aceasta exprimare, faptul ca exista o iubirea adevarata de aproapele, care vine prin iubirea de Dumnezeu, si o falsa iubirea de aproapele, de genul celei propovaduite de catolici si ecumenisti.
      Mantuitorul pe de o parte pune egal intre cele doua iubiri pentru ca nu se poate una fara cealalta, dar pe de alta parte pe prima o face mai importanta, pentru ca la adevarata iubire de aproapele nu poate ajunge cineva decat prin iubirea de Dumnezeu. Prin aceasta exprimare contradictorie in aparenta, Mantuitorul a evidentiat un adevar extrem de profund, pe care ecumenistii si catolicii nu il inteleg.
      Catolicii si ecumenisti au ajuns la iubirea de aproapele fara a trece prin iubirea de Dumnezeu, fara a simti necesitatea de a sta in Adevar, deci iubirea lor de aproapele este una falsa si ne-mantuitoare.
      Cine nu iubeste pe Domnul sa fie anatema.

      Apreciază

    • emanuel1979 said, on iunie 15, 2016 at 3:12 pm

      De aia la catolici papa este considerat infailibil : pentru ca, pentru ei adevarul nici nu este Hristos Adevarul, pentru ei adevarul este tocmai unitatea dintre ei, garantata in mod simplu prin ascultatea obligatorie de un singur conducator. Normal ca este considerat infailibil in adevarul lor, daca adevarul lor este unitatea garantata de acest unic conducator.
      Logic si simplu.
      Dar nu Adevar.

      Apreciază

  3. octoviv said, on iunie 15, 2016 at 5:34 pm

    Apreciază

  4. Oarecare said, on iunie 15, 2016 at 8:34 pm

    Pentru ca se vorbeste atat de mult in ultima vreme despre acest sinod (nu merita scris cu „S” mare), cred ca ar fi de folos daca ati putea reda cateva din profetiile Sfintilor Parinti despre acest sinod talharesc.

    Poate unii nu au timp sa caute peste tot si ma gandesc ca ar fi foarte bine sa avem toate profetiile privind viitorul sinod laolalta. Adica se stie ce o sa fie cu acest sinod dinainte, din profetiile pe care le avem deja, prin urmare ar fi bine sa le cunoasca mai multi dintre noi.

    Multumesc.

    Apreciază

    • octoviv said, on iunie 16, 2016 at 3:31 am

      PROFEȚIA Cuviosului Kukșa al Odesei (1875-1964) despre SINODUL AL OPTULEA și despre unii dintre fiii lui duhovnicești ce vor trai până în vremea ANTIHRISTULUI:

      Iată ce putem citi la Proorocia Cuviosului Kukșa al Odesei:
      Proorocia Cuviosului Kukșa al Odesei
      Schiegumenul Kukșa al Odesei (1875-1964) a fost canonizat în 1994. „Nu peste mult timp va avea loc Sinodul Ecumenic, numit „sfânt”. Însă acest Sinod nu va fi cel de-al optulea, fiind o adunătură de necredincioși. În cadrul lui toate credințele se vor uni în una. Posturile vor fi anulate, călugăria anulată, călugărilor și episcopilor li se va permite să se căsătorească, iar preoților, să se recăsătorească. Noi însă nu trebuie să acceptăm aceste schimbări. Stilul nou va fi introdus în toata Biserica Universală.
      Fiți vigilenți! Străduiți-vă să mergeți la Bisericile lui Dumnezeu acum, cât ele sunt încă ale noastre. Va veni timpul când nu le vom mai putea frecventa. Numai cei aleși vor înțelege ce se întâmplă. Pe oameni îi vor obliga să se ducă la biserica apostată, însă nu trebuie să mergem într-acolo în niciun caz. Vă rog, stați în credința ortodoxă până la ultima suflare și vă veți mântui”.

      Cele 9 sinoade ecumenice ale Bisericii Ortodoxe Universale și minunile care s-au întâmplat – Stâlpii și fortificațiile ortodoxiei: https://graiulortodox.wordpress.com/2014/09/20/223-cele-9-sinoade-ecumenice-ale-bisericii-ortodoxe-universale-si-minunile-care-s-au-intamplat-stalpii-si-fortificatiile-ortodoxiei/

      Protoiereul Nicolae Ragozin, duhovnic cu viață sfântă din Rusia, despre cel de-al optulea sinod (începând cu minutul 1:16:24):

      Raportul ieroschimonahului Nicolae, la conferința „Distrugerea libertății duhovnicești”, despre cel de-al optulea sinod (începând cu minutul 35:44):

      Apreciază

  5. ORTODOXIE said, on iunie 15, 2016 at 10:18 pm

    Reblogged this on CREDINŢĂ DREAPTĂ ORTODOXĂ!.

    Apreciază

  6. octoviv said, on iunie 16, 2016 at 9:15 pm

    ATENȚIE!!!
    Circulă de câteva zile în presa online următoarele știri despre SCHISMATICA „BISERICĂ PRIVATĂ”:
    16.06.2016: http://stiripesurse.ro/revolta-in-biserica-ortodoxa-un-grup-de-preoti-romani-si-au-facut-o-biserica-paralela_1139133.html

    14.06.2016: http://jurnalul.ro/special-jurnalul/reportaje/privatii-din-biserica-ortodoxa-romana-biserica-rasculatilor-716622.html

    o reactualizare a unei știri din data de:
    12.03.2014: http://cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2014/03/12/mitropolia-moldovlahiei-sau-biserica-privata-mass-media-a-facut-vedete-dintr-o-grupare-schismatica-alcatuita-din-preoti-caterisiti/
    asta, în contextul sinodului tâlhăresc ce se va desfășura în data de 19.06.2016.

    DUPĂ SINODUL TÂLHĂRESC DIN 19.06.2016 NU PLECAȚI DIN BISERICA ORTODOXĂ ROMÂNĂ LA „BISERICA PRIVATĂ” SAU LA ALȚI SCHISMATICI NECANONICI:
    http://apologeticum.ro/2010/06/parintele-justin-se-delimiteaza-clar-de-stilistii-din-romania-este-erezie-sa-te-desparti-de-trupul-bis%C2%ADericii/

    UNA ESTE:
    ÎNTRERUPEREA POMENIRII IERARHILOR CA MĂSURĂ CANONICĂ ȘI PATRISTICĂ DE ÎMPOTRIVIRE față de convocarea ”sfântului și marelui” sinod ecumenist:

    http://sinodultalharesc.xyz/2016/06/14/intreruperea-pomenirii-ierarhilor-ca-masura-canonica-si-patristica-de-impotrivire-fata-de-covocarea-sfantului-si-marelui-sinod-ecumenist/

    ȘI

    ALTA ESTE:
    RUPEREA DE TRUPUL BISERICII:
    http://apologeticum.ro/2010/06/parintele-justin-se-delimiteaza-clar-de-stilistii-din-romania-este-erezie-sa-te-desparti-de-trupul-bis%C2%ADericii/

    ATENȚIE!!! DUPĂ SINODUL TÂLHĂRESC DIN 19.06.2016 NU PLECAȚI DIN BISERICA ORTODOXĂ ROMÂNĂ LA „BISERICA PRIVATĂ” SAU LA ALȚI SCHISMATICI NECANONICI:
    http://apologeticum.ro/2010/06/parintele-justin-se-delimiteaza-clar-de-stilistii-din-romania-este-erezie-sa-te-desparti-de-trupul-bis%C2%ADericii/

    Apreciază

  7. emanuel1979 said, on iunie 17, 2016 at 7:16 am

    Eu unul, cu ecumenistii si al lor sinod nu voi ramane, in conditiile in care ei vor schimba cu ceva sf Traditie. Acest sinod probabil ca va fi calea prin care ei, ecumenistii vor parasi biserica ortodoxa. Vor face ceva schimbari eretice, si apoi un alt sinod cu adevarat ortodox, facut de putini ierarhi marturisitori, va chema la pocainta pe cei cazuti in erezie, iar pe cei ce nu vor voi sa revina la Adevar ii va desparti de trupul sanatos. Si cu asta basta. De exemplu noi avem ierarhi cu adevarat ortodocsi, ca Mihail Jar, Serafim de Pireu, in care am incredere ca nu sunt exagerati precum stilistii. Sunt oameni echilibrati, dar care nu vor accepta compromisurille.
    Si cred ca ecumenisiti vor profita la maxim de acest sinod al lor, caci asta va fi o ocazie unica pentru ca ei sa isi faca schimbarea pe care si-o doresc. Ei vor sa paraseasca Biserica. Cu ce ii putem impiedica noi ? Ei isi doresc asta de o suta de ani, si pana la urma o vor face, si vor lua cu ei pe toti adeptii din biserica, care nu sunt ancorati in sf traditie.

    Apreciază

  8. […] Romani din Austria impotriva MARELUI SINOD. Scrisoare deschisa catre Mitropolitul Serafim Joanta […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.