SACCSIV – blog ortodox

Comentariul zilei (01.07.2015): Le-am zis de chemtrails. Au tacut. Le-am zis de vaccinuri. Mi-au zis ca sunt paranoic. Le-am zis de cardul de sanatate. M-au trimis sa ma tratez …

Posted in Uncategorized by saccsiv on iulie 1, 2015

   Iata comentariul fratelui ultimul Mohican postat la Ce parere aveti despre aceste schimbari de temperatura?:

Cand am spus cate ceva celor din familie despre chemtrails, s-a lasat tacere.

Cand am explicat cunoscutilor despre manipularea media care ataca valorile ortodoxe si romanesti am fost tratat cu circumspectie.

Cand am discutat cu cativa prieteni de familie despre organisme modificate genetic, vaccinuri, etc., la ceva timp am aflat ca s-a afirmat in absenta mea ca sunt in pragul paranoiei.

Refuzul cardului de sanatate i-a edificat pe cei cu care interactionez ca e cazul sa ma tratez.

Comentariu saccsiv:

   La acelasi articol fratele el a postat o profetie. Daca le spunea si de ea ultimul Mohican, probabil cunoscutii sai ar fi inceput sa se gandeasca serios daca nu s-ar impune cu necesitate o lobotomie sau macar un tratament intensiv pe baza de socuri electrice.

E bietul de el o exceptie? Cati oare nu se simt la fel in mijlocul rudelor si cunoscutilor? Cati nu au impresia ca parca ar striga singuri in pustie?

Unii frati l-au invatat pe ultimul Mohican sa nu mai abordeze astfel de teme cu respectivii. Ce te faci insa cu membrii familiei? Nu le mai zici multe, insa cum necum actiunile tale interactioneaza cu ale lor. Tu refuzi cardul de sanatate dar iti sare casnicul in cap si iti zice cam asa: “Pai cum, tu refuzi un cip dar nu te gandesti ca ne supui pe toti la un efort financiar ca sa-ti platesti consultatia si medicatia?”

Sau: “Ce cauti tu la conferinta aia? Iti cauti amant(a)?”

Si tot din astea …

   E VREMEA CERNERII CUMPLITE

Spunea avva Antonie: va veni o vreme când vor înnebuni oameni, şi dacă vor vedea pe unul nesmintit, se vor ridica împotriva lui, zicând: aiurezi – pentru că nu va fi ca ei.

   Cititi va rog si:

Din PATERIC despre VREMURILE DE PE URMA