SACCSIV – blog ortodox

BISERICA CATOLICA nu vede nici un pericol in CARDUL DE SANATATE sau BULETINUL BIOMETRIC si sustine ca nu exista nici o legatura intre niciun fel de viitor DOCUMENT CU CIP sau CIP IMPLANTAT si SEMNUL FIAREI

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 25, 2014

Cel putin asa a rezultat din finalul unei emisiuni de la Realitatea, de Duminica parca, cand a fost intrebat telefonic un monsenior din ala de al lor.

Nu stiu ce s-a discutat in prima parte, dar cred ca pe aceeasi linie s-a mers, caci realizatorul a repetat de vreo trei ori ca din punct de vedere spiritual lucrurile sunt lamurite.

Ceva tot a fost totusi interesant in acea emisiune, anume o tanara ce-a reusit s-o bage la colt pe o doamna din sistem pana intr-atat, de n-a mai stiut la un moment dat ce sa mai raspunda.

Linia tinerei a fost simpla, clara si penetranta: Daca sunt cotizant, de ce ma obligi sa am card? Cu o urmare fireasca: Da-mi o alternativa.

De cateva ori doamna din sistem a tot repeta: Se elimina fraudele.

La care tanara pe faza: Ati facut un studiu, cat se fura acum si cat nu se va mai fura dupa?

La care doamna raspunde: pai nu putem stii.

Eu as fi intrebat-o si ce are de spus despre:

PENTRU INDOCTRINATI: Infractorii cibernetici fac de 10 ori mai multi bani din furtul INFORMATIILOR MEDICALE decat din furtul CARDURILOR DE CREDIT

Atac cibernetic fără precedent. Dosarele unor pacienţi şi accesul la serviciul de urgenţă, puse în pericol

O alta intrebare interesanta a pus cineva din studio: Ce facem cand cade internetul?

Raspunsul? “Sa speram ca nu se va intampla” …

Jalnica a fost prestatia unui domn din studio, ce parea preot sau “preot”, nu stiu daca ortodox sau ce-o fi fost. Cica: Daca alesii nostri asa au hotarat, atunci asa e bine.

In cuvantul de final, realizatorul a indemnat telespectatorii: Luati cardurile de sanatate.

32 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 1:03 am

    Pai daca i-a cipuit pe toti :))…si ei spun asta pentru ca asa a zis ereticu, mincinosu si sarlatanu „papa”! Deci daca cred in papa, ei defapt sunt ADUNARE PAPISTASA, si NU CRESTINI!
    DOVADA ca papistasii NU SUNT CRESTINI!
    caci CREȘTÍN = Persoană care a primit botezul și crede în Iisus Hristos!!!(deci asculta de Hristos nu de papa) mai departe…

    -papa se autointituleaza „vicarius filii dei”

    -„vicarius filii dei” inseamna LOCTIITORUL Fiului lui Dumnezeu (pe pamant, ca dupa se duce in iad)

    -urmeaza***definitie:
    LOCȚIITÓR = Persoană CARE TINE LOCUL ALTEIA într-o funcție și îndeplinește o parte din îndatoririle acesteia.***(LOCTIITOR NU POATE FI CINEVA DECAT DACA PERSOANA IN CAUZA E MOARTA SAU PLECATA)

    -dar noi (ortodocsii) stim ca Iisus Hristos A INVIAT, deci NU ARE LOCTIITOR!!! El Insusi ne-a fagaduit:
    „…şi iată Eu cu voi sunt în toate zilele, până la sfârşitul veacului. Amin.” Matei 28, 20.

    -deci daca catolicii s-au abatut de la invataturile Sfintilor Parinti pentru nascocirile papei, in concluzie ei cred in…papa si invataturile lui, si nu in Hristos! De ce spun asta? Un motiv ar fi ca au adaosul Filoque, una din sutele de adaugiri si nascociri ale papilor nebuni, papi si mireni catolici care nu au ascultat ce spune Mantuitorul!

    Caci MANTUITORUL SPUNE CLAR: „Drept aceea, mergând, învăţaţi toate neamurile, botezându-le în numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh, Învăţându-le să păzească toate câte v-am poruncit vouă”, DECI CATE NE-A PORUNCIT IISUS HRISTOS NOUA, nu cate indruga si nascoceste papa!

    Asadar, dragi prieteni, frati ortodocsi intru Hristos, catolicii NU SUNT CRESTINI(care asculta de Hristos), ci adunare papistasa si apostata! Erezia ereziilor si o „biserica” tradatoare de Hristos!

    Apreciază

    • Irina said, on noiembrie 26, 2014 at 9:34 am

      Exact, bine zis. As mai adauga faptul ca este un nonsens ca un om sa tina locul Mantuitorului Hristos, atata timp cat dupa inaltarea Sa la cer, ne-a lasat un Mangaietor de o fiinta cu El si anume pe Duhul Sfant cea de-a treia persoana a Sfintei Treimi. Duhul Sfant este cel care are grija in mod deosebit de Biserica lui Hristos, impreuna cu Tatal si cu Fiul. In mintea papistasilor papa este deasupra Sfantului Duh, ceea ce este o mare blasfemie. Dumnezeu a creat lumea, si tot El are grija in mod deosebit de ea pana la Sfarsitul lumii, iar Biserica nu va fi doborata de portile iadului in veci , pentru ca Il are ca si carmuitor pe Insusi Dumnezeu, de aceea nici nu poate fi greseala in privinta dogmei in Biserica Ortodoxa. Daca papistasii nu cred ca este vreo legatura intre aceste acte si pecete, inseamna ca ceea ce a spus pr Elpidie se adevereste, anume ca noul papa este inaintemergatorul lui antihrist. Dumnezeu sa ne miluiasca si sa ne intareasca in credinta pana la sfarsit!

      Apreciază

  2. andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 1:15 am

    Cat despre realizator, si eu ii transmit in direct de aici de pe pat sa-si ia cardul si sa si-l bage undeva ca sa fie mai „sigur”!

    Apreciază

    • Irina said, on noiembrie 26, 2014 at 9:35 am

      Cred ca nu trebuie sa-i judecam, mai degraba sa ne rugam pt luminarea lor. Si pr Iustin spunea ca daca-i judecam pe cie care primesc, putem cadea si sa acceptam alte acte cu cip mai grave.

      Apreciază

      • andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 11:05 am

        Asa este, iertare!

        Apreciază

      • Irina said, on noiembrie 26, 2014 at 11:44 am

        Iarta-ma tu pe mine!

        Apreciază

      • andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 12:39 pm

        eu am judecat, eu am nevoie de iertare

        Apreciază

      • andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 10:48 pm

        Irina,
        Cred ca te-am mai intrebat si o sa zici ca-s habauc, da nu mi-ai raspuns la intrebarea: vrei sa ne mutam la tara? :))

        Apreciază

  3. andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 1:20 am

    Iar daca papa tre sa pregateasca terenul antihristului cum **** sa zica sa nu luati cardurile??! Asta e misiunea lui de bosorog ecumenist…..

    Apreciază

  4. acelas said, on noiembrie 26, 2014 at 2:03 am

    cate mai spune asta, auzi: catolicii ii „recunosc” pe episcopii ortodocsi ca fiind crestini etc, lauda numai cand are interes (ecumenist) ortodoxia si mai ales pf daniel, pe care l-a cunoscut in elvetia. Omul asta a fost „in coasta” ultimilor 5 papi, e uns cu toate alifiile ..

    http://www.evz.ro/cardinalul-paul-poupard-patriarhul-daniel-este-un-frate-drag-cu-el-cred-ca-mergem-intr-o-directie-buna.html

    altfel, iata ce mai avem ..

    http://www.evz.ro/dupa-ebola-ciuma-moartea-neagra-loveste-in-madagascar.html

    .

    Apreciază

  5. Mihail V said, on noiembrie 26, 2014 at 11:48 am

    Vedeti fratilor unde ne duce orbirea?

    N-am vazut emisiunea si nu pot sa comentez pe seama a ce s-a spus acolo. Din cate am vazut pana acum nici BOR nu vede un pericol in cardul de sanatate si in actele biometrice.
    Ce ne-a spus noua Mantuitorul nostru Iisus Hristos?

    Luca 6:39-49

    39. Şi le-a spus şi pildă: Poate orb pe orb să călăuzească? Nu vor cădea amândoi în groapă?
    40. Nu este ucenic mai presus decât învăţătorul său; dar orice ucenic desăvârşit va fi ca învăţătorul său.
    41. De ce vezi paiul din ochiul fratelui tău, iar bârna din ochiul tău nu o iei în seamă?
    42. Sau cum poţi să zici fratelui tău: Frate, lasă să scot paiul din ochiul tău, nevăzând bârna care este în ochiul tău? Făţarnice, scoate mai întâi bârna din ochiul tău şi atunci vei vedea să scoţi paiul din ochiul fratelui tău.
    43. Căci nu este pom bun care să facă roade rele şi, iarăşi, nici pom rău care să facă roade bune.
    44. Căci fiecare pom se cunoaşte după roadele lui. Că nu se adună smochine din mărăcini şi nici nu se culeg struguri din spini.
    45. Omul bun, din vistieria cea bună a inimii sale, scoate cele bune, pe când omul rău, din vistieria cea rea a inimii lui, scoate cele rele. Căci din prisosul inimii grăieşte gura lui.
    46. Şi pentru ce Mă chemaţi: Doamne, Doamne, şi nu faceţi ce vă spun?
    47. Oricine vine la Mine şi aude cuvintele Mele şi le face, vă voi arăta cu cine se aseamănă:
    48. Asemenea este unui om care, zidindu-şi casă, a săpat, a adâncit şi i-a pus temelia pe piatră, şi venind apele mari şi puhoiul izbind în casa aceea, n-a putut s-o clintească, fiindcă era bine clădită pe piatră.
    49. Iar cel ce aude, dar nu face, este asemenea omului care şi-a zidit casa pe pământ fără temelie, şi izbind în ea puhoiul de ape, îndată a căzut şi prăbuşirea acelei case a fost mare.

    Mare raspundere este pe umerii conducatorilor bisericilor. Ce vom face noi in caz ca acestia iau sau au luat deja o decizie gresita? Ce se face omul simplu care nu are destula carte? Ce se face acel preot sau ce-o fi fost care spune „Daca alesii nostri asa au hotarat, atunci asa e bine.” si caruia i se cere ascultare de la mai marii lui?
    Sa facem toate lucrurile din dragoste de Dumnezeu.

    Parintele Arsenie Boca in „Cararea imparatiei” (https://invitatielaortodoxie.files.wordpress.com/2012/11/boca-arsenie-cararea-imparatiei.pdf) ne spune asa :

    „De seama lucru este sa traiesti in ascultare, sa ai un mai mare si sa nu atarni de tine insuti. Esti mai bine aparat ascultand decat poruncind. Nu este bine sa asculti numai de nevoie ci si din dragoste pentru Dumnezeu. Nu te increde asadar prea mult in parerea ta, ci aseaza-te de buna voie ascultarii de a altora. Chiar daca parerea ta este dreapta, daca din dragostea pentru Dumnezeu o parasesti ca sa urmezi pe a altuia, mult folos vei trage din aceasta. De te-ar trimite sa furi nu te indoi ca ar fi porunca gresita. Tu iei plata ascultarii. Iar cine te-a trimis il va socoti Dumnezeu.
    Adesea am auzit spunandu-se ca este mai bine sa asculti si sa primesti un sfat decat sa-l dai. Se poate de asemenea intampla ca parerea fiecaruia sa fie buna, dar nevoind sa primesti parerea celorlalti cand imprejurarile sau ratiunea cer asta, dai dovada de trufie si de incapatanare.
    Hristos s-a facut ascultator pana la moarte si inca moarte pe cruce. Nicio ordine din lume si nicio viata decat prin ascultare! Ea este legatura intre oameni si Dumnezeu. Amin.”

    Apreciază

    • andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 12:43 pm

      Mihail V,
      Cum defineşti tu BOR?

      Apreciază

      • Mihail V said, on noiembrie 26, 2014 at 3:36 pm

        Andrei, BOR este deja definita. Nu trebuie sa o definesc eu. Eu asa vreau sa cred ca este si sunt de acord cu aceasta definitie:
        Biserica Ortodoxa Romana este comunitatea crestinilor ortodocsi, clerici, monahi si mireni , constituiti canonic in parohii si manastiri din eparhiile Patriarhiei Romane aflate in interiorul si in afara granitelor Romaniei, care marturisesc pe Dumnezeu in Sfanta Treime, Tatal, Fiul si Duhul Sfant pe temeiul Sfintei Scripturi si al Sfintei Traditii si participa la viata Bisericii prin aceleasi Sfinte Taine, slujbe liturgice si randuieli canonice.

        Apreciază

      • andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 3:57 pm

        Deci nici un Ierarh (fie el si patriarh) NU SE RIDICA PESTE INVATATURA BISERICII! Clar?
        atunci cum poti afirma tu ca „BOR nu vede nici un pericol in cardurile de sanatate?”

        Ai spus ca BOR se reazema si pe Sf Scriptura, iar Epistolele Sf Apostoli si Apocalipsa spune: FARA 666!!! atunci tu cum iti permiti sa voresti in numele BOR si sa-ti dai tu cu parerea peste invataturile Sfintilor Apostoli si sa calci in picioare prorociile Sfintilor Cuviosi care ne avertizeaza de actele cu cip? Sf. Scriptura spune prin Sf. Apostol Pavel:
        „Proorociile să nu le dispreţuiţi. Toate să le încercaţi; ţineţi ce este bine; Feriţi-vă de orice înfăţişare a răului!!!” Tu deci cum reprezinti Scriptura daca tu indemni la actele cu 666? Cum II respecti pe sfinti daca LE DISTRETUIESTI PROROCIILE?
        PS. Fii scurt si nu schimba subiectul!

        Apreciază

      • andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 4:04 pm

        Mihail,
        tu CONFUNZI ierarhii apostati de acum cu ADEVARATA BISERICA! Cand ai spus „BOR nu vede….” deja ai calcat stramb…de unde stii ce vede BOR(invatatura sanatoasa a Bisericii) daca tu nu stii pidalionul si nici prorociile sfintilor care AU INTERZIS ACCEPTAREA ORICARUI OBIECT SAU CARD 666? Eu zic sa ne mai taiem imprejur la suflet si sa nu ne mai dam cu parerea peste invatatura Bisericii! Nu vorbi tu in numele BOR daca nu stii ce inseamna!
        Am mai zis Ierarhii nu sunt BOR, ci fac parte din BOR! Daca Patriarhia nu vede un pericol asta nu inseamna nicidecum ca ei sunt BOR! Adevarata BOR e condusa de Domnul nostru Iisus Hristos nu de Patriarh! Daca Patriarhul nu se supune Bisericii este ERETIC! Si tu de altfel daca-l urmezi pe calea aceasta! Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Mihail V said, on noiembrie 26, 2014 at 7:43 pm

        Draga Andrei. Imi pui in gura cuvinte pe care nu le-am spus. Am spus: „Din cate am vazut pana acum nici BOR nu vede un pericol…” Subliniez: PANA ACUM. Asta nu inseamna ca nu sper la acea pozitie corecta care ar trebui sa o adopte Biserica. Cand spun DIN CATE AM VAZUT e o constatare nu o afirmatie. Afirmatie ar fi fost BOR NU VEDE NICIUN PERICOL. Si in plus de unde concluzia ca as vorbi in numele Bisericii? Doamne, iarta-ma! Ma feresc cat pot de a face afirmatii sau sa arunc cu pietre pentru ca imi cunosc micimea. De aceea am si pus in continuare cuvintele Mantuitorului si am pus iniste intrebari pe care si le pune omul simplu si la care ar trebui sa raspunda cei invatati si cei care au o pozitie mai ridicata in Biserica decat omul de rand.
        Iisus spune „Oricine vine la Mine şi aude cuvintele Mele şi le face, vă voi arăta cu cine se aseamănă:
        Asemenea este unui om care, zidindu-şi casă, a săpat, a adâncit şi i-a pus temelia pe piatră”.
        Am postat si un citat din Parintele Arsenie Boca punand niste intrebari pentru ca vreau si eu sa invat mai mult despre credinta.
        Asta am postat si asta am intrebat. Iar tu, draga Andrei, ca sa ma exprim mai plastic imi dai cu firma-n cap. N-am stiut ca acesta e un site pe care pot posta doar cei invatati. Multumesc pentru raspuns si va rog sa ma iertati. N-am sa mai deranjez de acum incolo.

        Apreciază

      • andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 11:49 pm

        frate saccsiv nu e de mirare ca incep sa deranjez pe altii, in ultimul timp mi-am cam neglijat si canonul si nici de rugaciune nu m-am tinut, e limpede ca incep sa palesc si sa o iau pe aratura, plus de asta ti-am suparat si un cititor ce probabil ar fi invatat multe cum de altfel si eu am invatat, incepator fiind si nu m-ai criticat cum am procedat eu acum cu fratele Mihail. Daca am gresit merit sa fiu blamat sau exclus pe o durata de timp nelimitata si oprit in a mai posta comentarii ce descurajeaza un viitor aparator al dreptei credinte. In fine, cum ziceam daca nu ma expulzezi tu o sa ma retrag singur cateva saptamani, sunt foarte dezordonat. Am mai comis-o o data din cate-mi amintesc dar atunci persoana in cauza se lua de Maica Domnului si nu m-am putut abtine. Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Mihail V said, on noiembrie 27, 2014 at 9:37 am

        Frate Andrei stai linistit. Din partea mea nu e nicio problema. Pentru mine e un pic mai greu sa trec (bebelus fiind in ale ortodoxiei) de la lapte la sarmale. E adevarat ca n-am citit multe din Sfintii Parinti (ceea ce vreau sa fac de acum inainte) ci am citit si recitit si inca mai citesc Biblia. E cam greu sa urci pe scara cunoasterii de pe treapta de jos direct sus. Trebuie parcurse si celelalte trepte. Si trebuie sa cresc in credinta. Am sa ma abtin de la comentarii si am sa citesc mai mult. In rest nu e nicio problema si nu trebuie sa te pedepseasca nimeni.

        Apreciază

  6. Mihail V said, on noiembrie 26, 2014 at 12:14 pm

    Iertare. Linkul de unde am extras citatul este http://www.manastirea-sireti.md/uploads/books/ro/Pr%20Arsenie%20Boca%20-%20Cararea%20Imparatiei.pdf.
    Poate sa-mi confirme cineva care are cartea veridicitatea celor scrise la pag. 15 din pdf-ul de pe acest site. Acum sunt in confuzie pentru ca am gasit si o alta varianta. Sunt cuvintele Parintelui Arsenie Boca sau sunt distorsionate? Va multumesc si scuze daca sunt inadvertente in ceea ce am postat.

    Apreciază

  7. bogdan said, on noiembrie 26, 2014 at 1:34 pm

    Aceea nu e cartea intreaga, cred ca e un rezumat. Aici gasesti „Cararea Imparatiei” intreaga!

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Mihail V said, on noiembrie 26, 2014 at 7:45 pm

      Multumesc. Am si extras primele 100 de pagini si am sa citesc.

      Apreciază

  8. bogdan said, on noiembrie 26, 2014 at 1:37 pm

    Oare cati putem face ca Sf Constantin Brancoveanu?
    Doamne fie voia Ta!

    Apreciază

    • andrei-d said, on noiembrie 26, 2014 at 4:36 pm

      bogdan,
      Intrebarea e alta, oare cati vom mai ajunge in situatia lui Constantin Brancoveanu? Deoarece pe el l-a intrebat daca se leapada, dar pe noi nu ne mai intreaba nimeni. Mijloacele sunt de asa natura subtile incat nu stii cand te-ai lepadat si cand nu! Diavolul e mai emancipat acum si mult mai perfid.

      Apreciază

      • Munteanu Irina said, on noiembrie 27, 2014 at 3:51 pm

        Exact. M-am contrazis acum cateva zile cu un parinte pe tema pecetii. Parintele sustinea ca atunci cand vor aplica pecetea iti vor spune si sa te lepezi de Hristos. Eu i-am spus ca din cate am citit pecetea, cel putin la inceput va fi impusa prin inselatorie si constrangere economica. Dar parintele o sustinea pe a lui, ba mai mult spunea ca nici nu este sigur daca pecetea va avea legatura cu cipurile asta de acum. Am si o intrebare Saccsiv in acel  acel articol ” 666 si LEPADAREA” de acolo de unde scrie ANTIHRIST= in locul lui Antihrist- Text remarcabil despre ANTIHRIST- de cine este scris, este vreun parinte care este autorul acelui articol. Te intreb pentru ca i-am aratat parintelui de care am vb mai sus articolul printat si m-a intrebat cine a spus acel lucru, ce parinte? I-am spus ca articolul este foarte documentat, dar nu a fost de ajuns el vroia sa stie daca a scris acel articol un parinte sau altcineva. Doamne ajuta!

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 27, 2014 at 4:08 pm

        Cuviosul Serafim Rose:

        „antihrist înseamnă cel ce este în loc de Hristos, sau seamănă cu Hristos.”

        Apreciază

  9. cristian said, on noiembrie 26, 2014 at 5:57 pm

    biserica catolica satanica va fi intodeauna deacord cu cipurile implantabile.doara ca papa este iezuit nu?doar ca drac pe drac se sutine.biserica catolica satanica este mana drapta a lui Lucifer.biserica ortodoxa crestina este mireasa lui IIsus Hristos.de aceea masoneria doreste sa distruga cresinismul pentru ca este o piedica pentru instaurarea lui Antihrist.biserica crestina este dusmanul de temut al lui Lucifer.

    Apreciază

  10. tataia said, on noiembrie 26, 2014 at 11:13 pm

    „Daca alesii nostri asa au hotarat, atunci asa e bine.” Adica nu e nevoie ca noi sa gindim….sintem fericiti ca gindeste partidul in locul nostru.

    Apreciază

  11. Irina said, on noiembrie 27, 2014 at 3:27 pm

    http://www.cuvantul-ortodox.ro/2014/02/22/numarul-666-parintele-petroniu-tanase-mare-duhovnic-athonit/

    Nu stiu poate ati citit deja asta, dar parerea pr Petroniu despre 666 si pecete mi se pare de-a dreptul smintitoare. Spune parintele ca interdictia de a vinde sau cumpara se refera la interdictai pe viitor cica doar a cartilor ortodoxe, iar 666 este doar simbolic si-l reprezinta pe omul impatimit, deparatat de Dumnezeu.

    Apreciază

  12. Radu said, on noiembrie 27, 2014 at 9:14 pm

    Mare pacat e in spinarea alora de la tv sa ii faca pe oamenii fara informatie si fara sa stie Adevarul sa ii duca in ispita…

    „VAI DE CEL PRIN CARE VINE ISPITA” a zis Invatatorul si Mantuitorul nostru

    Ei nu isi dau seama de raul mare pe care il fac si vor raspunde pentru asta.

    A fost o emisiune nici nu am stiut de ea prin 2009 pe Antena 3 doar o data de atunci nu am mai vazut este aceasta :

    Apreciază

  13. Radu said, on noiembrie 27, 2014 at 9:18 pm

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.