SACCSIV – blog ortodox

CLADIRI SINISTRE: Iata ce vor sa construiasca MASONII pe un teren dat de Guvern in Bucuresti

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 6, 2014
Tagged with:

Parintele Mihai-Andrei Aldea: DE CE NU VOTEZ!

Posted in preotul Mihai Andrei Aldea by saccsiv on noiembrie 6, 2014

Iata ce putem citi la Parintele Mihai-Andrei Aldea: DE CE NU VOTEZ?:

DE CE NU VOTEZ ?

Mulţi m-au întrebat de ce n-am votat. (Rimă involuntară…)
Mulţi mi-au reproşat că n-am votat.
Unii s-au supărat pe mine şi chiar m-au acuzat.
Ideea obişnuită este că dacă nu votezi se poate vota în locul tău falsificându-se voturile “mai bine”.
Las deoparte ideile hazlii după care dacă votezi, chiar anulându-ţi votul “arăţi că îţi pasă” ş.a.m.d. Este evident că îţi pasă şi dacă refuzi să votezi din indignare sau grevă, oricum mai mult decât dacă votezi din orgoliu orb, sau pentru că aşa zic “cei de sus”, sau pentru că ai primit un cadou electoral. Aceste ultime trei variante sunt cel puţin 50% din voturile exprimate, credeţi-mă!
Dar, ca să ne întoarcem la problemă, să revedem afirmaţia:
“dacă nu votezi se poate vota în locul tău de către falsificatorii de voturi”.

  1. Idee greşită: marile falsificări se fac fie prin înlocuirea buletinelor de vot cu altele pregătite anterior, în baza numărului de voturi EXPRIMATE sau ANULATE – nu pot fi mai multe buletine de vot decât numărul votanţilor PREZENŢI LA VOT! – fie prin modificări din soft. În amândouă cazurile, voturile manipulabile sunt în primul rând cele exprimate.

Dar, de dragul discuţiei, să admitem că se poate întâmpla să fie adevărat şi că
“dacă nu votezi se poate vota în locul tău de către falsificatorii de voturi”.
Ei, spun eu,
2. ŞI CE DACĂ?
Ce contează?
Ce contează cum se manipulează voturile când oricum nu am pe cine să votez?
NICIUNUL NU ESTE BUN!
Şi atunci, ce contează ce falsuri fac eu?

Din nou spun: dacă e să se falsifice voturile se falsifică oricum, indiferent dacă venim sau nu la vot.
De altfel, ca o paranteză, marile viclenii ţin de manipulările din campanie – care începe de obicei cu doi ani înainte de alegeri, cu o strategie bine gândită, dacă e o campanie serioasă.
Dar dacă mergem pe o corupţie brutală şi primitivă, care foloseşte un mijloc atât de grosolan ca falsificarea voturilor, este imatur să ne închipuim că sunt mai uşor de falsificat voturile neexprimate.
Şi chiar dacă, prin reducere la absurd, ar fi mai uşor de falsificat, CE AM EU DE PIERDUT?
Că este ales politicianul X în locul politicianului Y?
Ha!

(more…)

Tagged with: , ,