SACCSIV – blog ortodox

FOTO: “energie radianta” a Parintelui Arsenie Boca la mormantul sau?

Posted in Arsenie Boca by saccsiv on mai 28, 2014

   Iata ce putem citi in articolul Minune la mormantul lui Arsenie Boca. S-a arătat spiritul sfântului – FOTO incredibile:

Aflata la pelerinaj la mormantul lui Arsenie Boca, o credincioasa decis sa faca unele fotografii in zona in care se rugau oamenii.

Femeia nu s-a gandit nicio secunda ca, pe imagini, va aparea si o forma de energie radianta ce pare a fi spiritul unui sfant.

Cand a ajuns acasa si s-a uitat la poze, femeia a fost uluita de ceea ce vedea! Astfel, in cele trei poze facute la mormantul parintelui Arsenie Boca apare o fiinta care straluceste intr-o lumina orbitoare, ce pare a fi capabila de o forta vindecatoare.

Femeia le-a aratat tuturor cunoscutilor pozele, considerand ca in imagini apare un spirit foarte puternic, ce s-a intrupat pentru ajutorarea oamenilor.

arsenie-boca_11059000

arsenie-boca2_43838200

Comentariu saccsiv:

Articolul e din 27 Mai, 13:21 si stirea a aparut mai apoi si pe alte site-uri ale mass-media.

Nu mi-a placut folosirea termenului energie radianta cand vorbim despre un Sfant, asa ca am cautat sursa si am gasit un articol din 24 Mai 2014, ora 08:50, Spiritul lui Arsenie Boca, printre credincioși?! GALERIE FOTO, unde sunt trei fotografii.

Va invit sa le analizam pe primele doua.

E limpede ca cei din jur n-o vad ca pe o aparitie de lumina sau n-o vad deloc.

arsenie

 

   Foto 1: Mariti-o cat puteti de mult. Observati va rog ca aparitia are ceva in fata, de la abdomen in jos, ceva ce seamana cu o geanta in care pare a cauta ceva. Geanta nu e luminoasa si ca atare putem presupune ca cei din jur ar fi putut-o vedea. Si ar fi sarit categoric in ochi o geata ce pare a pluti asa prin aer.

arsenie-2

 

   Foto 2: Si aici se vede geanta, dar mare parte din ea e mascata de femeia aplecata.

arsenie-1

 

   In concluzie:

   Eu nu sunt specialist din fotografii, dar cred ca sunt doua ipoteze:

–       Un trucaj voit. Dar atunci de ce cel ce l-a facut n-a albit si geanta?

–       Nu cred e un trucaj voit, ci chiar era o persoana acolo, foarte probabil o femeie cu o geanta, evident neremarcata de cei din jur si nici de cel ce a fotografiat, dar care dintr-un motiv sau altul a aparut mai apoi pe camera ca fiind o aparitie luminoasa.

Tagged with:

76 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Foto 2: Si aici se vede geanta, Citeste mai departe […]

    Apreciază

    • toader cristina said, on mai 29, 2014 at 10:24 pm

      Daca imi permiteti va trimit si eu poze de la mormantul Pr.Arsenie Boca
      si doresc sa-mi spuneti daca sunt contrafacute?

      Apreciază

    • Marinel said, on ianuarie 8, 2015 at 9:44 pm

      Imaginea poat fi prelucrata in photoshop , interpretabila din punct de vedere fotografic sau alt unghi. Pentru mine care am fost acolo, care dupa 20 min au inceput sa-mi curga lacrimile instant cateva minute, prezenta sfantului Arsenie Boca acolo, este o minune. Dumnezeu nu lasa pe credinciosii Lui sa ajunga sa ceara minuni si ii ajuta din timp cu toate cele necesare cand ei cauta imparatia cerurilor.

      Apreciază

      • maria said, on ianuarie 9, 2015 at 12:32 am

        Mai fratilor mai!!!treziti-va ca rad dracii de se prapadesc de voi cu asa amagiri….pai ce dracii nu pot sa aduca lacrimi?toate le imita dracii,ei care au fost alungati de acolo cunosc tainele de sus si stie cum sa amageasca si sa batjocoreasca pe cei naivi care nu cauta adevarul …”inceput sa-mi curga lacrimile instant cateva minute”pai ce dracii nu pot face asta?LACRIMI DE POCAINTA NU POATE SA ADUCA…dar lacrimi de mandrie iti aduce cate vrei…“Sa ne vedem pacatele noastre si sa le plangem! Asta-i cea mai inalta filosofie sub cer. Nu credeti in vise sau vedenii! Ca or sa iasa vedenisti de tot felul, de ar sa umple lumea, ca toti sunt inaintemergatorii lui Antihrist”.
        http://www.cuvantul-ortodox.ro/2010/12/03/parintele-cleopa-despre-vise-vedenii-ghicitorii-vrajitorii-si-dracii-arhiconi-auzi-cum-amesteca-diavolul-otrava-cu-mierea-ca-sa-te-duca-in-iad/

        Toate le imita dracii ca sa amageasca…numai una nu o poate imita POCAINTA CEA DUMNEZEIASCA,,,ca ei vin si cu pocainta lor draceasca…dar cand o sa vezi un drac ca recunoaste CA E NEPUTINCIOS atunci se va face inger….cand ai sa vezi un om ca se necinsteste si se ocaraste pe sine se dispretuieste..si nu numai astea ci si cand se bucura ca a fost batjocorit dispretuit necinstit ala e harul lui Dumnezeu in rest e totul minciuna si amagire….

        ii ajuta din timp cu toate cele necesare cand ei cauta imparatia cerurilor.

        R:care imparatie o cautati voi mai?! a minciunilor?…Sfintii se necinsteau pe ei ca erau netrebnici de a avea vedenii si voi santeti mai tare ca ei?!pai daca Sfintii au spus „indiferent de ce natura este vedenia sa nu o primim,noi de ce mai stam la discutie cu asa amagiri?….si atunci uite care este rezultatul …ca ia lupul drept pastor ca dati atentie la toate aratarile dracesti….

        Sfintii Parinti ai Patericului, marii sihastri care traiau numai cu radacini in pustie, aveau adesea lupta cu diavolii.

        La unul a venit diavolul in chipul lui Hristos si el isi cauta de lucru, ca lucra la cosnite. Acela stralucea ca soarele iar batranul inchidea ochii. Si-a strigat :

        – Batranule, da uita-te la mine!

        – Dar cine esti tu?

        – Dar nu vezi ca eu sunt “Hristos”?

        Si acela inchidea ochii mai tare;

        – Eu sunt pacatos, a zis el, si nu sunt vrednic sa vad pe Hristos.

        – Ei, batranule blestemat, m-ai cunoscut! Si a si fugit, ca a vazut ca l-a cunoscut.

        Alt batran sihastru mergea prin padure. Iata un “arhanghel” stralucea ca soarele si avea o stalpare de finic si un crin in mana, cum a venit la “Buna Vestire”. El mergea ca sa-l ajunga pe batran pe alaturea, dar batranul tot se uita in alta parte:

        – Batranule, uita-te la mine!

        Dar batranul s-a intors cu spatele si a zis:

        – Dar cine esti tu?

        – Eu sunt “Arhanghelul Gavriil!” Pentru viata ta cea sfanta, pentru nevointa ta, pentru rugaciunile tale si pentru toata osteneala ta, am venit sa-ti aduc o veste buna din cer, de la Maica Domnului.

        – Ia seama ca ai fost trimis la altul! Ai gresit adresa. Eu sunt un om pacatos si nu sunt vrednic sa vad pe arhanghelul Gavriil!

        -Ticalosule batran! Nu va putem insela, ca nu va inchinati noua.

        – Sa se inchine voua cel care va slujeste voua, ca eu ma inchin lui Hristos si n-am nevoie de voi!

        Asa fugeau sfintii de vedenii.

        MINUNILE URMARESC LUMINAREA SI INDREPTAREA NOASTRA IN VEDEREA MINTUIRII

        Omul, indiferent de loc si spatiu, a fost mereu fascinat de suprafiresc, primind ca pe un semn dumnezeiesc orice astfel de manifestare. Crestinul autentic, insa, stie sa nu dea crezare oricarui duh, ci sa cerceteze duhurile luand aminte ce invata [I Ioan 4,1]. Pentru ca in tentativa sa de amagire, daca este nevoie, diavolul se poate preface chiar in inger de lumina [II Cor. 11, 4]. Existenta suprafirescului, a neobisnuitului, nu constituie o dovada suficienta ca ar fi vorba de minuni. si yoghinii pot ghici faptele oamenilor, pot face descoperiri la distanta, pot muta obiecte, pot merge prin foc fara sa arda, pot provoca inverzirea unui pom uscat, etc [4]. Sfantul Ciprian, pe cand era vrajitor, schimba vazduhul, pornea vanturi si ploi, aducea vatamari asupra oamenilor si dobitoacelor, zbura prin vazduh, umbla pe ape, se putea chiar preface in femeie sau pasare. Astfel de minuni puteau face si vrajitorii Egiptului sau Simon Magul. In India, mai multe persoane au dat relatii unice despre pretinsele lor vieti anterioare, convingand pe cei din jur cum ca sunt reincarnari adevarate ale altor persoane. Toate acestea si multe altele s-au facut prin mijlocirea satanei, fiind capabil sa produca si sa infatiseze si iluzii mai puternice dupa cum vom vedea.
        Ei bine, intelegem de aici ca Dumnezeu nu face spectacol si nici nu cauta sa-l infricoseze pe om, pe cand diavolul cauta sa-l uimeasca pe om, sa-l sperie si sa-l inrobeasca, prin frica. Minunea dumnezeiasca nu cauta sa-l impresioneze pe om, caci este savarsita in taina. Ea cauta sa vindece sufletul si sa-l invete pe om smerenia si adevarata libertate.
        DESPRE MINUNI
        Prin smerenie, sfintii l-au rusinat pe diavol si l-au îndepartat ori de cîte ori a cautat sa-i însele. Patericul si vietile sfintilor este plin de invataminte si pilde in legatura cu asta .Se cunoaste astfel din Pateric cazul unui pustnic caruia i s-a aratat diavolul în stralucirea cereasca sub înfatisarea Mîntuitorului spunîndu-i: Eu sunt Hristosul; dar batrînul vazîndu-l, si-a închis ochii. Si cînd diavolul l-a întrebat: Pentru ce închizi ochii, caci eu sunt Hristos, pustnicul i-a raspuns: Anatema tie, caci Hristosului meu eu îi cred, care a spus ca de va zice cineva: iata aici e Hristos, sa nu credeti! Si demonul auzind acestea, s-a facut nevazut.

        Mai pomeneste Patericul si despre un frate caruia diavolul i s-a aratat în chip de înger luminat si i-a spus: Eu sunt Gavriil si sunt trimis la tine ca sa-ti aduc o veste buna. Dar fratele cu smerenie i-a raspuns: Cauta ca vei fi trimis la altii, ca eu sunt pacatos si nu sunt vrednic sa vad un îngeri

        O revelatie adevarata aduce intodeauna un progres de sfintenie ,adica un progres in iubirea de Dumnezeu si de oameni, in rabdare in supunere fata de voia lui Dumnezeu si fata de biserica ,si mai ales smerenia.
        Dimpotriva revelatiile demonice produc mindrie ,nesupunere ,tendinte sectare,dorinta de slava desarta.

        Minunea cea mai mare este sa te vezi cit esti de pacatos,este vederea pacatului propriu .Cea mai mare minune este cind omul scapa de o patima .
        MINUNILE URMARESC LUMINAREA SI INDREPTAREA NOASTRA IN VEDEREA MINTUIRII
        După ce se cunosc adevăratele minuni?
        Minunile adevărate se deosebesc de cele mincinoase printr-o seamă de condiţii, dintre care însemnăm:
        1) Să fie vrednice de numele lui Dumnezeu şi să fie cuprinse în Sfânta Scriptură(Biblia) şi în Sfânta Tradiţie;
        2) Să se producă cu mijloacele cu care s-au produs minunile Mântuitorului şi ale Sfinţilor;
        3) Să nu se tăgăduiască unele pe altele sau să se opună unele altora;
        4) Să nu contrazică Sf. Scriptură şi Sf. Tradiţie;
        5) Să urmărească mântuirea sufletului omenesc;
        6) Să aducă folos şi spor vieţii sufleteşti, nu morţii sau păcatului;
        7) Savârşitorul minurui să graiască numai adevărul, să ducă o viaţă fără pată şi să nu urmărească interese personale sau scopuri egoiste;
        8) Să îndrepte moravurile la cei ce văd minunea14;
        9) Să poarte în ele siguranţa şi puterea Duhului lui Dumnezeu;
        10) Să dovedească lucrarea proniei dumnezeieşti.
        Marii sfinti, cu adevarat sfinti, care s-au invrednicit pe drept cuvant de descoperiri si extazuri dumnezeiesti, le descriu ca pe ceva rational, nu carnal; mental, dar mai presus de minte, care nu excita simturile si nu au conotatii magice. Mintea este total coplesita in acele momente si nu mai poate rationa lumesc. Ea se impartaseste de dumnezeiasca vedenie, iar respectivul ascet, dupa ce isi revine in simtiri, deseori este atat de marcat incat nu-si mai aminteste clar, sau nu poate descrie. Acest fapt nu se intampla cu falsa vedenie, care este perceputa nu cu mintea, ci cu simturile si care se dezvolta in timp ce se deruleaza.

        Apreciat de 1 persoană

      • Marinel said, on ianuarie 10, 2015 at 10:13 am

        Ai dreptate Maria. In cea mai mare masura putem considera o amagire ce am trait eu acolo,verbal,in primul rand ca minunile nu se spun, dar cu cata precizie poti spune tu ca a fost o amagire sau nu, sau eu? Si de ce nu ai crede in minuni? O sa spui ca in cele mai multe cazuri sunt amagiri. Dar oare noi cei slabi si pacatosi nu avem si noi nevoie de sustinere chiar si prin vederea unei false minuni, noi sa o privim in nevinovatia noastra ca pe una adevarata, suspinand dupa una adevarata, dorind si vazand cum ar trebui sa fie una adevarata? O putem lua ca pe o discutie depre minuni, nu neaparat ca pe una adevarata, caci despre autenticitatea lor numai Dumnezeu si cei sfinti o cunosc cu exactitate. Presa oricum are nevoie de miracole, senzational, pentru ca asta atrage si se cere de catre publicul cititor dar si aceasta vine din nevoia logica a oamenilor de a se hrani cu Dumnezeu prin minunile Lui, nu pentru a cere minuni ca sa creada In Dumnezeu.

        Apreciază

      • maria said, on ianuarie 11, 2015 at 12:08 am

        Marinel

        Ai dreptate Maria. In cea mai mare masura putem considera o amagire ce am trait eu acolo,verbal

        R:ma bucur ca ai realizat

        ,in primul rand ca minunile nu se spun,

        :Nu e adevarat,minunile se pot spune ca in felul asta il slavim pe Dumnzeu…dar sa-L slavim pe Dumnezeu nu pe om,si in special pe noi,ca si Apostolii faceau minuni ca sa intareasca cele marturisite…dar noi nu mai avem nevoie de minuni ca ne-a lasat Dumnezeu prin Sfintii Lui tot ce ne este necesar la mantuire,(saptamana viitoare o sa-ti dau mai multe amanunte,ca acum nu am timp..)

        dar cu cata precizie poti spune tu ca a fost o amagire sau nu, sau eu?

        R:minunea care este de la Dumnezeu se cunoaste dragul meu dupa roade,minunea de la Dumnezeu aduce smerenie ,insa cea draceasca e plina de mandrie si care nu vindeca omul de mandrie ci o sporeste….
        MINUNILE URMARESC LUMINAREA SI INDREPTAREA NOASTRA IN VEDEREA MINTUIRII
        O revelatie adevarata aduce intodeauna un progres de sfintenie ,adica un progres in iubirea de Dumnezeu si de oameni, in rabdare in supunere fata de voia lui Dumnezeusi fata de biserica ,si mai ales smerenia.
        Dimpotriva revelatiile demonice produc mindrie ,nesupunere ,tendinte sectare,dorinta de slava desarta.
        deci cel care a avut o minune de la dumnezeu.se intoarce catre El cu mare tarie si lucreaza poruncile Lui…

        Si de ce nu ai crede in minuni?

        Cite asemenea descoperiri prin vedenii si naluciri nu s-au produs indelungul vremii!Dar fiindaca nu toate au fost bune ,si fiindca nu exista niste posibilitati la indemina si pe masura tuturor de a descoperi duhurile acestea,Biserica si Sfintii parinti duhovnicesti au adoptat atitudinea extrema de a sfatui …RESPINGEREA LOR IN BLOC a tuturor vedeniilor fara nici o alegere.
        Patericul si vietile Sfintilor e plin de invataminte si pilde in privinta asta.

        Prin smerenie, sfintii l-au rusinat pe diavol si l-au îndepartat ori de cîte ori a cautat sa-i însele. Se cunoaste astfel din Pateric cazul unui pustnic caruia i s-a aratat diavolul în stralucirea cereasca sub înfatisarea Mîntuitorului spunîndu-i: Eu sunt Hristosul; dar batrînul vazîndu-l, si-a închis ochii. Si cînd diavolul l-a întrebat: Pentru ce închizi ochii, caci eu sunt Hristos, pustnicul i-a raspuns: Anatema tie, caci Hristosului meu eu îi cred, care a spus ca de va zice cineva: iata aici e Hristos, sa nu credeti! Si demonul auzind acestea, s-a facut nevazut. Mai pomeneste Patericul si despre un frate caruia diavolul i s-a aratat în chip de înger luminat si i-a spus: Eu sunt Gavriil si sunt trimis la tine ca sa-ti aduc o veste buna. Dar fratele cu smerenie i-a raspuns:

        Cauta ca vei fi trimis la altii, ca eu sunt pacatos si nu sunt vrednic sa vad un îngeri

        deci vezi?

        O sa spui ca in cele mai multe cazuri sunt amagiri.

        R:deci dupa duhul lor le cunosti care sant de la Dumnezeu…dupa roade…dar santem noi in stare ca niste intunecati ce santem sa deosebim duhurile,care sant de al Dumnezeu?

        Dar oare noi cei slabi si pacatosi nu avem si noi nevoie de sustinere chiar si prin vederea unei false minuni, noi sa o privim in nevinovatia noastra ca pe una adevarata, suspinand dupa una adevarata, dorind si vazand cum ar trebui sa fie una adevarata?

        R:ce logica este asta la tine frate?!…logica dupa mintea ta…dar noi nu mergem dupa nici o logica a noastra ca ne ratacim…avem Sfintii Parinti lumina si calauza…

        Dar oare noi cei slabi si pacatosi nu avem si noi nevoie de sustinere

        R:ce nevoie ai de o minciuna?cu ce te ajuta minciuna?cum este ca sa-ti promita cineva ceva care mai apoi sa realizezi ca era inselare…asa va fi si cu minunile ,numai ca,cu minunile surpriza va fi dincolo cand ai sa vezi cui te-ai inchinat….

        noi sa o privim in nevinovatia noastra ca pe una adevarata,

        R:asta-i chiar culmea!!cum sa iei minciuna adevar mai fratele meu!!

        suspinand dupa una adevarata, dorind si vazand cum ar trebui sa fie una adevarata?

        R:cum adica?sa stau cu o dinamita in mana,dar nici macar nustiu ca va rexploda,si sa visez la ceva frumos?

        O putem lua ca pe o discutie depre minuni, nu neaparat ca pe una adevarata, caci despre autenticitatea lor numai Dumnezeu si cei sfinti o cunosc cu exactitate.

        R:stim si noi.caci sfintii ne-au lasat tot ce ne este necesar la mantuire…citeste Sf.Ignatie Briancianinov despre inselare si ai sa vezi acolo…

        Presa oricum are nevoie de miracole, senzational, pentru ca asta atrage si se cere de catre publicul cititor

        R:Vai de ei care vor da crezare la toate amagirile dracesti…

        dar si aceasta vine din nevoia logica a oamenilor de a se hrani cu Dumnezeu prin minunile Lui, nu pentru a cere minuni ca sa creada In Dumnezeu.

        R:Omul care-l cauta cu sinceritate pe Dumnezeu nu are nevoie de minuni.el se axeaza pe lucrarea poruncilor,si nu asteapta minuni…ba chiar fuge de ele considerandu-se nevrednici de ele…

        Sf.Siluan
        Sufletul smerit nu are vedenii si nici nu le doreste, ci se roaga cu mintea curata lui Dumnezeu; dar o minte cazuta in slava desarta nu va fi curata de ganduri si de inchipuiri[2] si poate ajunge pana acolo incat sa vada demoni si sa vorbeasca cu ei. Cine vorbeste cu demonii isi intineaza mintea, dar min­tea celui ce ramane in rugaciune e luminata de Domnul.http://www.cuvantul-ortodox.ro/2013/07/10/vise-vedenii-inchipuiri/

        Apreciază

  2. Iani said, on mai 28, 2014 at 9:54 pm

    In primul rand, autoarea fotografiilor ar trebui sa se identifice, cu nume, altfel, poate fi o gluma, oricine truca niste poze ca sa testeze, poate reactia credinciosilor, ca sa isi bata joc….. Ar trebui sa spuns „eu, X, am facut aceste poze, in data de, la ora cutare, cu acest aparat”

    Apreciat de 1 persoană

    • simona said, on februarie 20, 2015 at 11:47 pm

      Ceea ce vrea sa spuna autorul fotografiilor este ca in in acele fotografii se vede lumina necreata (asa cum au vazut-o Apostolii pe muntele Tabor).Dar lumina necreata, fiind imateriala,poate impresiona imaginea fotografica, care surprinde doar ceea ce este material ? Sau poate o fi avand un aparat foto „induhovnicit”, care putea sa redea in fotografii lumina necreata.

      Apreciat de 1 persoană

  3. ioan said, on mai 28, 2014 at 10:16 pm

    Dpdv tehnic, aceste cadre foto sunt usor de realizat in photoshop, photopaint etc de catre un utilizator de nivel mediu. Tinand cont de tehnica actuala si mai avansata in procesarea imagininilor , realizarea acestor trucaje este floare la ureche…

    Apreciază

  4. oarecare said, on mai 28, 2014 at 10:38 pm

    Poza NU e trucata cum spun unii ci e o fotografie facuta cu obiectivul putin murdar (de unde efectul acela de dispersie) si de la razele puternice de soare unde se afla persoana, in contrast cu majoritatea fotografiei care e intunecata s-a dat o expunere mai luminoasa din automatismul camerei si a iesit ce a iesit.. nu cred ca e trucat dar nici „spirit” nu e… Aici cineva a si prelucrat camera din pacate nu e crestin… http://s8.postimg.org/8hw56clat/LOL2.jpg … si a preluat sloganele anticrestine, iertati de link….

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 28, 2014 at 11:07 pm

      oarecare

      Tare mi-e teama ca cineva a dorit sa fie cat mai cunoscute aceste fotografii, pentru ca mai apoi sa existe motive de bascalie la adresa ortodoxiei.

      Apreciat de 1 persoană

      • oarecare said, on mai 28, 2014 at 11:14 pm

        Asa incepe sa mi se para si mie… prea a aparut peste tot si mai apoi apare tipu cu link de mai sus, pe care l-am postat si eu si da cu el… adicatelea cred ca am deschis articolul de pe la vreo 3 publicatii din care una locala (foarte putin citita) si si acolo isi pusese tipul link pe care il vezi… http://www.renasterea.ro/stiri-timisoara/actualitate/minune-la-mormantul-lui-arsenie-boca-s-a-aratat-spiritul.html

        Apreciază

      • oarecare said, on mai 28, 2014 at 11:25 pm

        Din 10 siteuri din care o parte se poate sa nu fi aprobat comentariile 5 dintre ele au comentariile anticrestinilor, adica cineva se ocupa sa promoveze poza aia cu inscripti anticrestine peste tot….

        28 Mai, 13:14
        Ion
        Spirit tehnic
        Mda…Un spirit „tehnic”, se arata doar in poze (asta ce „mesaj” o mai fi?), in realitate nu-l vede nimeni. N-ai facut poze, nu vezi spiritul, ghinion! La mare faci poze cu maimutza, la manastirea Prislop, faci cu spiritul.Oh, ca mare mai este Gradina…
        raspunde

        28 Mai, 13:04
        Ionel Dodel
        pffft
        astia care suferiti de delir mistic

        poza este un fake prelucrat in photoshop sau alte programe cu efecte de glow si exposure

        uite aici rezultatul invers la calitate mare: http://s8.postimg.org/8hw56clat/LOL2.jpg

        sunteti dusi cu capul
        raspunde

        28 Mai, 13:46
        pfft
        :))))
        am facut si eu un sfant


        – See more at: http://www.obiectiv.info/minune-la-mormantul-lui-arsenie-boca-foto-incredibile_43814.html#sthash.ySxvblIi.dpuf

        Apreciază

  5. cosminmatiu said, on mai 28, 2014 at 10:49 pm

    Si daca ar fi adevarat noi nu avem voie sa credem ca sa nu fim inselati ca si diavolul se poate preface in inger de lumina si multi oameni cu viata de asceza a dus la iad. Daca un dusman al ortodoxiei a facut acest lucru e treaba lui dar daca a facut aceasta probabila editare un ortodox sa stie ca prin asemenea falsuri nu face decat un mare rau ortodoxiei.

    Apreciază

    • aha said, on mai 28, 2014 at 11:57 pm

      foarte bine punctat cosminmatiu! la asta ma gandeam si eu. mai bine nu accept astfel de aparitii decat sa fiu inselat!

      Apreciază

      • maria said, on ianuarie 19, 2015 at 1:09 pm

        aha

        Cite asemenea descoperiri prin vedenii si naluciri nu s-au produs indelungul vremii!Dar fiindaca nu toate au fost bune ,si fiindca nu exista niste posibilitati la indemina si pe masura tuturor de a descoperi duhurile acestea,Biserica si Sfintii parinti duhovnicesti au adoptat atitudinea extrema de a sfatui …RESPINGEREA LOR IN BLOC a tuturor vedeniilor fara nici o alegere.
        Patericul si vietile Sfintilor e plin de invataminte si pilde in privinta asta.

        Apreciază

  6. Valentin Dorneanu said, on mai 28, 2014 at 11:11 pm

    deci nu e sigur că a fost apariție a sfântului sau … energia radianta a spiritului… cred ca sunt unii bioenergeticieni si radiestezisti interesati de fenomenele astea pentru a-si acumula ei noi puteri… dar acolo cand vor ajunge poate vor ajunge la adevarata credinta, cum au ajuns si unii care se declarau atei convinsi si au plecat credinciosi.

    Apreciază

  7. abc Marin said, on mai 28, 2014 at 11:16 pm

    nu este nici trucaj nici photoshop , este pur și simplu efectul aparatului prin reglajul automat al luminozității , autoarea pozelor era la umbră și aparatul a mărit luminozitatea , în acel moment acesta face să strălucească tot ce este de culoarea albă în bătaia razelor soarelui , adică și partea de jos a fustei fetiței din plan apropiat , sau betonul de jos care are o nuanță de gri și totuși radiază de lumină ,, unii deja se cred vrednici să vadă duhuri de sfinți , să nu exagerăm , bine că ai pus semnul întrebării în titlu că cine știe ce mai era la gura unora și altora.

    Apreciat de 1 persoană

  8. Claudie said, on mai 28, 2014 at 11:27 pm

    1. limbajul folosit de autorul fotografiei pentru descrierea imaginilor este oriental; e posibil sa fie vreunul din multii eretici si pagani care se duc la mormantul parintelui ca la circ
    2. poza este o simpla ipostaza supraexpusa. se intampla tot timpul. persoana respectiva pur si simplu se afla la unghiul optim intre obiectiv si soarele care cadea in poienita incat sa functioneze ca o „oglinda” = obstacol care reflecta lumina spre obiectiv. si ipostaza in care se afla acest „spirit” este una umana dar si legatura sa cu obiectele din jur este una obisnuita.
    3. va agitati cam mult in legatura cu aceste fotografii in sens conspirativ. autorul fotografiei face dintr-o babuta pioasa un „spirit” si voi faceti din tantar armasar

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 29, 2014 at 12:03 am

      Claudie

      La punctul 3 ai spus o mare prostie.

      Apreciază

    • ioan said, on mai 29, 2014 at 12:54 am

      Nu stiu cum faceti voi, dar eu cand fotografiez ceva, intotdeauna privesc in displayul aparatului, pentru a controla cadrul. De aici deduc si minciuna autoarei fotografiilor, ca a vazut „minunea” abia acasa… Sa nu crezi tot ce auzi…

      Apreciază

  9. dorina said, on mai 29, 2014 at 1:29 am

    e posibil ca aceste fotografii sa fie trucate insa in cea de-a doua pare a fi intr-adevar o fiinta de lumina.
    orice ar fi cert este ca in inimile oamenilor Pr Arsenie este si va ramane un mare sfant.
    la nivel foarte mare de sfintenie trebuie sa fi ajuns din moment ce are o asa mare indrazneala la Dumnezeu si reuseste cu puterea rugaciunilor sale sa ajute milioane de oameni cu diferite probleme atat sufletesti cat si materiale.si pe mine m-a ajutat foarte mult, mi-am schimbat modul de viata modul de gandire. in scrierile sale am gasit multe raspunsuri si rezolvari la problemele cu care ma confruntam uneori.
    pelerinajul facut la Prislop constituie pentru mine o experienta de neuitat.inainte de a ajunge la Prislop eram o dependenta de tutun insa m-am intors vindecata de acest viciu care pusese stapanire asupra mea mai bine de zece ani.nici acuma nu pot sa-mi explic cum s-a intamplat pentru ca nu amintisem de acest lucru in rugaciunile mele.m-am rugat doar pentru iertarea pacatelor si pentru sanatate desi nu-s bolnava slava Domnului, insa am primit mai mult decat am meritat. ma rog bunului Dumnezeu sa ma invredniceasca pentru a ma reintoarce ca sa-i pot multumi.

    Apreciază

  10. Iani said, on mai 29, 2014 at 2:08 am

    Iata o fotografie cu Arsenie Boca de prin anii 70, din Bucuresti. Este cel cu mustata si ochelari negri:

    http://www.marturisitorii.ro/2014/02/06/o-fotografie-inedita-cu-parintele-arsenie-boca-primita-de-marturisitorii-ro-din-arhivele-cnsas/

    Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on mai 29, 2014 at 11:55 am

      e o greșală. nu e el. scrie cineva mai jos, in acel site, iată –
      „Salutare! Nu este Părintele Arsenie Boca, ci Ieronim Ștefan, un monah care a fost închis odată cu Părintele Arsenie în 17 iulie 1945 la Râmnicu-Vâlcea. Au fost anchetați din ordinul preotului Constantin Burducea (devenit ministru al Cultelor), pe când se aflau în misiune la Mănăstirea Bistrița – Vâlcea, unde exista un seminar înființat de stareța Olga Gologan, care avea simpatii legionare. Burducea (el însuși ex-legionar) dorea să fie pe placul comuniștilor care luau avânt în acei ani. Am văzut dosarul care conține fotografia la CNSAS și pe spatele ei chiar scrie că-i Ieronim Ștefan din câte îmi amintesc.
      Toate cele bune!”

      – iar apoi recunoaste ca era gresit cel ce a facut site-ul –
      „Multumim! Am corectat!
      Daca doriti va rugam sa ne trimiteti extrase din cartea Dvs pentru a o prezenta aici.
      Doamne ajuta!”

      Apreciază

      • Iani said, on mai 29, 2014 at 12:33 pm

        Nu inteleg mesajul respectiv, dar cel cu mustata este Boca fiindca exista multe alte poze cu el, facute de filajul securitatii. Este si pe coperta cartii

        Apreciază

      • Iani said, on mai 29, 2014 at 12:34 pm

        E posibil ca cel care a scrius mnesajul sa se fi refertit la o alta poza, care apoi a fost scoasa

        Apreciază

  11. Mihail said, on mai 29, 2014 at 9:52 am

    Dar oare de ce unii credincioși ortodocși sau nu, nu ascultă rugămintea Sfintei Mănăstiri Prislop de a nu face poze acolo ?

    Apreciază

  12. Dario08 said, on mai 29, 2014 at 2:12 pm

    Oare cum si-o fi dat seama femeia , acasa find dupa ca fiinta luminoasa din poza ,” pare a fi
    capabila de o forta vindecatoare” ?!
    Dumnezeu sa te ajute Saccsiv sa poti continua ceea ce faci, citesc de cativa ani buni blogul tau si mi-a fost de mare folos .

    Apreciază

  13. fanica said, on mai 29, 2014 at 3:33 pm

    In primul rand acolo,peste tot sunt puse afise cu fotografiatul interzis!doamna respectiva de ce nu face ascultare,ca e la manastire,nu?nici macar acolo nu avem bun simt sa ne abtinem de la acest obsesiv obicei de-a fotografia oriunde,chiar si acolo unde nu avem binecuvantare!

    Apreciază

    • danielvla said, on mai 30, 2014 at 12:09 am

      fanica,
      Si de ce, ma rog, e interzis sa faci fotografii la Prislop?? Ce au maicile de acolo de ascuns?

      Apreciază

    • fanica said, on mai 30, 2014 at 1:02 pm

      e interzis pt ca asa e regulamentul interior al manastirii,fiecare manastire cred ca are dreptul sa-si stabileasca niste reguli pt vizitatori(nu fac parte din nici o obste,sunt doar simplu pelerin)si daca asa e stabilit daca cunoastem putin din ceea ce inseamna „ascultare”asa facem cei care intram pe domeniul manastirii respective,pana la urma.Si-apoi la cat puhoi de lume vine acolo,asa indisecreti cum suntem noi romanii,fotografiem orice si pe oricine,apoi sa-mi fie cu iertare,maicile de acolo n-ar mai avea pic de „intimitate”daca o pot numi astfel.
      Ori la manastire te retragi sa te rogi,sa faci ascultare sa nu fii in contact cu lumea nu sa fotografiezi si sa fii fotografiat.
      Si ca ce chilipir,facem poze(ca in exemplul de mai sus)si le punem pe Facebook(de exemplu)sau poate nu dar apar tot felul de chestii care nu stim sau nu putem sa facem diferenta daca e de la Dumnezeu sau de la alte…entitati si-apoi ne dam cu parerea cee acolo de parca asta ar fi scopul unui astfel de pelerinaj…sa surprinem pe pelicula fenomene paranormale(sau al unora asta e!)

      Apreciază

      • danielvla said, on mai 30, 2014 at 2:40 pm

        Dupa parerea mea e absurd sa interzici oamenilor sa fotografieze copacii sau crucile de la morminte. N-are nici o legatura cu intimitatea.

        Apreciat de 1 persoană

  14. adrian said, on mai 29, 2014 at 4:04 pm

    Nu stiu ce sa spun in privinta acestor fotografii, dar eu am citit carti cu Parintele Arsenie Boca si mi-a schimbat viata, m-a luminat. Am vizitat Biserica de la Draganescu si am vazut picturile minunate. M-am si rugat la Parintele Arsenie Boca si am simtit ajutorul care a venit fara intarziere. Este de folos daca incercam si sa urmam sfaturile pe care ni le-a lasat. Doamne miluieste!

    Apreciază

  15. awalterg said, on mai 29, 2014 at 6:45 pm

    Saccsiv inainte sa permiti acest filmulet, sunt trei parti, te rog sa-l urmaresti

    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 29, 2014 at 7:21 pm

      awalterg

      N-a aparut nici un filmulet.

      Apreciază

      • saccsiv said, on mai 29, 2014 at 7:32 pm

        awalterg

        Am observat acum ceva. Nu mai pune link youtube la finalul textului, ci in rand cu ceva scris. Nu stiu ce are platforma.

        Apreciază

    • awalterg said, on mai 29, 2014 at 11:26 pm

      Apreciază

    • Rgogu said, on mai 30, 2014 at 12:39 am

      awalterg, nu stiu ce hram ai, dar nu ai uzat nici macar de o minima logica in analiza filmului. Sa nu mai zic de „logica” duhovniceasca. Daca nu ai nici macar o minima bunavointa in a descoperi

      E inregistrat aici un parinte ce retine din cateva convorbiri cateva elemente total neconcludente in sensul unei incriminari a Parintelui Arsenie Boca. El e martorul unor slabe si simple relatari; se vede clar ca parintele nu mai stie nimic altceva despre Parintele Arsenie. Le voi comenta:

      Parintele cel tanar din film incepe sa spuna ca „se intampla lucruri dubioase la moramant”… si atat. Urmeaza apoi o relatare dupa marturia Pr. Arsenie Papacioc, cum ca „Julieta a ramas impreuna (nedespartita) cu Parintele Arsenie”. Ce sa intelegi de aici? Vrea cineva sa insinueze pacatul din aceasta relatare? Si apoi ce concludenta are faptul ca relatia cu Parintele Dumitru Staniloae s-a racit…? Iar chestiunea cu Sf. Ilie poate fi o intelegere gresita a mesajului Pr. Boca de catre Pr. Papacioc si apoi denaturata. (Parintele Arsenie i-a intalnit pe toti sfintii pe care i-a pictat…). Despre acel pachet, nu se spune daca Virgil Maxim s-a uitat la continutul pachetului dupa taierea lui, sau daca a fost confiscat, ci se spune doar de constatarea politaiului (pentru care e tot una, sa zicem, „pravila alba”, sau alte titluri, cu „magia alba”). In acel CD se reia de catre Pr. Arsenie Papacioc aceiasi mesaj despre maica Zamfira care s-a atasat de Pr Arsenie. Iar marturia acelui parinte din BN si CJ nu poate fi decat mincinoasa! Cum poate cineva sa creada ca (si numai) Pr Teofil Paraian ar fi acceptat sa pastreze dupa 50-60 de ani carti de magie alba in biblioteca manastirii???? si inca sute! Eu nu tin in casa nici carti eterodoxe, necum pagane sau sataniste- si sunt un mirean… vai de mine!

      Uite, omule- awalterg-, tu ne-ai prezentat niste franturi de „dovezi” cum ca Parintele Arsenie ar fi un ticalos si escroc. Eu te invit sa citesti „celelalte” marturii, care sunt cu duiumul, care il arata pe Parintele Arsenie un mare sfant. Si marturiile acestea nu sunt numai ale unor oameni simpli, ci preoti, monahi, ierarhi, oameni de cultura si asa mai departe. Tu ne-ai prezentat doar o imagine pe care si-a facut-o la un moment dat binecuvantatul parinte Arsenie Papacioc despre Parintele, fara ca el ca comenteze explicit acelea in sensul ca ar fi un ticalos si desfranat. Te invit sa faci investigatii la Sambata, la Prislop, la Draganescu, Sinaia etc. sa vezi daca se gasesc aceste dovezi sau altele care sa il incrimineze pe Parintele.

      Daca vei avea bunavointa, vei cerceta mai adanc sa vezi daca eu un ticalos sau un sfant. Pana acum nu ai cercetat partea cu sfintenia- se vede clar-, dar te rog sa o faci. Nu ai nici o credibilitate pana cand nu o vei face! Daca nu ai nici macar o minima bunavointa in a descoperi daca Pr. Arsenie e (macar) un om cinstit, si continui sa uneltesti impotriva Parintelui Arsenie Boca, esti un vrajmas al lui Hristos si al Bisericii!!! Mai mult nu se poate zice … Dumnezeu sa te ierte…

      Apreciază

      • Mălin said, on mai 30, 2014 at 2:40 pm

        Nici eu nu am înţeles prea bine cine ducea pachetul la Vladimireşti, părintele Arsenie Papacioc sau Virgil Maxim? Din convorbire reiese că ar fi vorba despre părintele Arsenie Papacioc şi că întâmplarea este luată din cartea scrisă de Virgil Maxim, intitulată „Imn pentru crucea purtată”. Spune că nu ar fi ediţia actuală ci că ar fi o ediţie mai veche…?

        Apreciază

      • danielvla said, on mai 30, 2014 at 3:56 pm

        Si mai apare o inexactitate la pr Antim. El spune ca moastele lui Virgil Maxim ar fi izvorat mir la Iasi acum cativa ani. Cred ca face o confuzie cu Radu Gyr, probabil din nestiinta. Din cate stiu Virgil Maxim nu a fost dezgropat.
        Si… daca in editia actuala a cartii ”Imn pentru crucea purtata” nu apare relatarea cu pachetul cu foile destinate manastirii Vladimiresti, in care se zice ca era scris ceva despre magie alba, de ce nu mai apare? Cine a scos din carte acel text? Pentru ca in editiile mai noi , nu apare acest lucru. Am si eu cartea.

        Apreciază

      • Valentin Dorneanu said, on mai 30, 2014 at 7:05 pm

        e posibil să fie și niște taine mari ale lui Dumnezeu aici. noi poate n-o să aflăm niciodată pe pământ adevărul despre lucrurile astea, dar până dincolo, nu știu când va sa fie, noi așteptă Învierea morților și viața veacului ce va să fie, nu clarificările făcute de 2 călugări anonimi.
        nu îi cred . De ce nu au făcut astfel de dezvăluiri pe vremea când trăiau părinții cleopa și arsenie papacioc.
        Acum nu ai pe cine să mai întrebi. e o școală asta a lor, nu au un temei sigur pe care-și bazeaza afirmațiile. Ei singuri n-au văzut nimic, doar povești de la alții pe care eu nu le cred și nici altcineva nu poate să confirme că el e total convins de adevărul acestor 2 filmulețe.
        Eu rămân la crezul ortodox – ăsta e cel pe care-l credem cu toții și nu e nevoie de vorbe de la unul sau de la altul ca să aflăm ce s-a mai întâmplat și era secret.
        Crezul e limpede.

        Apreciază

  16. sorina said, on mai 29, 2014 at 8:24 pm

    Vezi si Parintele Arsenie Boca sfant sau inselat , trei parti.Audio.

    Apreciază

  17. emilian said, on mai 29, 2014 at 10:57 pm

    Dupa cum se vede parintele Arsenie Boca deranjeaza pe multi si ingropat fiind. Cand acesti preoti ce vorbesc despre dumnealui vor scrie o carte cum e Cararea Imparatiei atunci sa vorbeasca si sa-si dea cu parerea, pana atunci mai bine ar tacea ca nu aduc nici un folos crestinismului.

    Apreciază

  18. Sorin said, on mai 30, 2014 at 11:08 am

    exact emilian dernajeaza.
    dar chiar nu conteaza ce a pictat?
    sau ca credea in reincarnare?
    unul dintre ierarhi care il considera sfant pe Arsenie Boca este episcopul Laurentiu Streza care este ecumenist.
    interesant nu?
    tot ce vad eu este ca sunteti foarte incapatanati si nu vreti deloc sa cercetati toate variantele, iar asta miroase a inselare chiar daca sunteti cu miile care sustineti pe Arsenie Boca.

    Apreciază

    • Valentin Dorneanu said, on mai 30, 2014 at 7:10 pm

      nu merge cu presupuneri.
      ca zice marian mai – o fi diavolul.
      Să știm exact ce a fost și cine a fost martor, când a zis pr. Arsenie Boca despre ecumenism că e bun. Eu știu că a zis clar – totul până la canoanele sfinților părinți și dupa aia la iad cu arhierei , cu preoți cu credincioși cu tot, numai putregaiul va cădea din Biserică!
      N-am citit de el scris nimic pro-ecumenism.

      Apreciat de 1 persoană

      • emilian said, on mai 30, 2014 at 8:30 pm

        Sorin,
        Parintele Arsenia Boca deranjeaza mort aceleasi persoane ce erau deranjate de dumnealui si cat timp era in viata, respectiv pe atei. Pe mine ma deanjeaza ierarhii care l-au scos din preotie si calugarie, episcopul Andrei Magieru si patriarhul Iustinian care l-a facut muncitor pictor intrucat a desfasurat activitati ce au afectat interesele bisericesti. Atunci interesele bisericesti erau de sprijinire a comunistilor, tot asa cum azi biserica sprijina uniunea europeana. Citeste Cararea Imparatiei, cauta dosarul informativ, s-au publicat carti in acest sens si vezi de ce a fost urmarit parintele. Sa dea Dumnezeu sa mai avem parinti ca el si ca parintele Iustin Parvu, Amfilohie Branza, ca de inculti, lasi, nepredicatori, invidiosi si turnatori la securitate ne-am cam saturat.

        Apreciază

  19. marian said, on mai 30, 2014 at 3:49 pm

    o fi diavolul

    Apreciază

  20. sorina said, on mai 30, 2014 at 4:43 pm

    Rgogu In caseta audio Parintele Arsenie Boca sfant sau inselat, daca o asculti gasesti argumente clare din marturia laudatorilor despre toate deviatiile lui Boca.

    Apreciază

    • Rgogu said, on mai 30, 2014 at 8:33 pm

      Te invit sa te gandesti (la fel si pe Sorin, cel ce a postat ceva mai sus) la urmatoarele:
      – cum se petrec atatea minuni la mormant si cum de s-au intamplat atatea in viata fiind, de care dau atatia oameni dovada
      – cum de „sunt prostiti” atatea mii de oameni? Ce zicea Gamaliel? daca nu e de la Dumnezeu, se vor risipi (si asta nu era dintre ucenici); iata ca aici nu numai ca nu se risipesc, ci se inmultesc
      – arata-mi tu vreo eroare dogmatica in „Cararea Imparatiei”! Ii invit pe TOTI contestatarii! VA ROG din suflet!
      – schimbarea vietii celor ce l-au cinstit cat a fost in viata si dupa trecerea la Domnul si care l-au ascultat, e cea mai mare dovada a sfinteniei Parintelui Arsenie!

      A citit cineva din contestatari macar cateva cuvinte de-ale parintelui? Eu stiu (personal) multe persoane, dintre care preoti si profesori universitari de teologie si altii, care l-au cunoscut pe parintele si marturisesc ca ajungea o intalnire cu dansul sa iti schimbe viata! Si le-a schimbat-o! A fost un mare prooroc! Acestia de care v-am spus mi-au povestit fapte minunate si proorociri implinite de-ale Parintelui cu ei! Un mare facator de minuni!!! Ce dovezi va mai trebuie????

      Nu fiti necredinciosi oamenilor! Asta nu e altceva decat necredinta! NECREDINTA!

      Vreau sa va intreb: daca aveti evlavie la un sfant, de ce o aveti? pe ce motiv? sau, daca aveti evlavie la Parintele Iustin, sau altii, care au trait recent,de ce aveti la acestia?

      Permiteti-mi sa incerc eu un raspuns posibil: pentru ca ati pipait si ati trait pe propria piele sfintenia acestora! Pai daca atatia altii au simtit-o pe a Parintelui Arsenie (si sunt mai multi care dau adeverire despre el decat de toti ceilalti- si aici nu vreau sa minimizez sfintenia acestora mai multi, ci sa o pun in lumina pe a Parintelui Arsenie Boca), de ce va indoiti si sunteti necredinciosi si iscoditi???

      Nu va este clar!!!??? Nu vi se dau atatea (sute, mii) exemple de minuni? De ce preferati sa fiti precum fariseii, care il intrebau pe orbul din nastere, pentru a doua oara, cum de i-a deschis ochii Iisus, fiind necredinciosi si uneltind cu viclenie!

      Daca nu sunteti vicleni, ci aveti inima deschisa, sa ma iertati! Dar atunci, cercetati, mai oameni buni, si vedeti ca Sfant este!!! Iar de sunteti (care sunteti) vicleni, ati uitat de mult de smerenie, credinta si de vederea propriilor voastre pacate si sunteti orbi sufleteste.

      Apreciat de 1 persoană

      • maria said, on ianuarie 9, 2015 at 2:56 am

        Rgogu

        – cum se petrec atatea minuni la mormant si cum de s-au intamplat atatea in viata fiind, de care dau atatia oameni dovada
        R”DA-MI O DOVADA DE MINUNE DUMNEZEIASCA CARE A LUCRAT DUMNZEU PRIN MANA PARINTELEUI ARSENE.
        daca nu e de la Dumnezeu, se vor risipi…… iata ca aici nu numai ca nu se risipesc, ci se inmultesc

        ASTA E INTUITIA DUPA MINTEA TA INSELATA,,,DA,SE INMULTESC MINUNILE MINCINOASE…..

        UITE INTERPRETAREA CORECTA ,NU CUM AI INTERPRETAT-O TU DUPA MINTEA TA” daca nu e de la Dumnezeu, se vor risipi.”FOARTE FRUMOS SPUS CA SE VA RISIPI…CACI MINUNEA DE LA DUMNEZEU ADUCE MANTUIRE DAR MINUNEA DRACEASCA ADUCE OSINDA…ASTA NU E RISIPA?MINUNILE CARE AU FOST SAVARSITE IN DREAPTA CREDINTA ALEA DAINUIESC….

        – schimbarea vietii celor ce l-au cinstit cat a fost in viata si dupa trecerea la Domnul si care l-au ascultat, e cea mai mare dovada a sfinteniei Parintelui Arsenie!

        DA?DACA AU URMAT DREAPTA CREDINTA DAR DACA AU URMAT INVATATURILE LUI PLINE DE EREZII NUSTIU CARE AU FOST SOARTA MANTUIRII LOR

        preoti si profesori universitari de teologie si altii, care l-au cunoscut pe parintele si marturisesc ca ajungea o intalnire cu dansul sa iti schimbe viata!

        R:atentie daca au urmat dreapta credinta …caci, drepata credinta e cea care ne mantuieste.Ce folos au cei care s-au intors la Dumnezeu dar au umat invataturile lui pline de erezii care nu au adus MANTUIREA CI RISIPA…CE FOLOS AU CEI CE SE INTORC LA DUMNEZEU DACA NU URMEAZA DREAPTA CREDINTA SI II ADUCE LA EREZIILE LUI,SI STAU IN ASA EREZII

        A fost un mare prooroc!

        R:CE FEL DE PROOROC?CA ITI SPUNEA TRECUTUL?PAI CE DRACII NU STIU CE AI FACUT TU IN TRECUT CA SA-I SOPTEASCA IN URECHI…

        mi-au povestit fapte minunate si proorociri implinite de-ale Parintelui cu ei!

        PAI CE,DRACII NU STIE EI CE AI SA FACI PESTE CATVA TIMP?EI TE CUNOSC F.BINE SI AU EXPERIENTA DE ATATIA ANI…SI APOI EI NU STIU CE AU SA FACA CU TINE?DE MULTE ORI PROOROCESC LUCRURI CARE EI AU DE GAND SA LE FACA ,CA STIU CA ACEA PERSOANA VA INCLINA LA AMAGIRILE LOR…SI STIU CA LE VOR DUCE LA INDEPLINIRE….DAR DE CE NU SPUI DE MINCIUNILE CU CARE LE STRICA DUMNEZEU PLANURILE SI NU MAI IESE CE AU PROOROCIT…Am citit cum ca o fata tanara a cunoscut un baiat care se indragostise de el si nu stia ce sa faca ca ii cam placea paharelu…si s-a dus la pr Arsene si i-a cerut parerea,la care el a sfatuit-o sa nu faca pasul ca nu e bine…insa ea daca il iubea nu l-a ascultat si a facut pasul…si culmea ca acel baiat s-a schimbat tare mult,renuntand la bautura….de ce nu spui si de erorile care le-a facut?…nu mai vorbim de invataturile pline de erezii

        Un mare facator de minuni!!! Ce dovezi va mai trebuie????

        DA-MI DOVADA DE O MINUNE CARE ALUCRAT DUMNEZEU PRIN MANA LUI.

        Nu fiti necredinciosi oamenilor! Asta nu e altceva decat necredinta! NECREDINTA!

        TIE ITI SPUI ASTA…

        Vreau sa va intreb: daca aveti evlavie la un sfant, de ce o aveti? pe ce motiv?

        SERIOS?PAI PUNE-L TU PE PR ARSENE LINGA TITANII ORTODOXIEI PE CARE VOI ARSENISTI I-ATI DAT LA DEOPARTE…SF IGNATIE BRIANCIANINOV,SF.IOAN.GURA DE AUR.SF.NICODIM AGH ETC SI PUNE-L PE ARSENE BOCA CU EREZIILE LUI LINGA ACESTI TITANI…PAI PLANG SFINTII CAND VAD ASA EREZII RASPANDITE DE EL….

        sau, daca aveti evlavie la Parintele Iustin, sau altii, care au trait recent,de ce aveti la acestia?

        PENTRU CA AU MARTURISIT DREAPTA CREDINTA NU CEA PLINA DE EREZII

        Permiteti-mi sa incerc eu un raspuns posibil: pentru ca ati pipait si ati trait pe propria piele sfintenia acestora! Pai daca atatia altii au simtit-o pe a Parintelui Arsenie (si sunt mai multi care dau adeverire despre el decat de toti ceilalti- si aici nu vreau sa minimizez sfintenia acestora mai multi, ci sa o pun in lumina pe a Parintelui Arsenie Boca), de ce va indoiti si sunteti necredinciosi si iscoditi???

        PAI CE,ASTA E CRITERIU DE SFINTENIE MULTIMEA LUMII CARE ARGUMENTEAZA?….NU TREBUIE SA ARGUMENTEZE ADEVARUL?DREAPTA CREDINTA?

        Nu va este clar!!!??? Nu vi se dau atatea (sute, mii) exemple de minuni?

        O SINGURA DOVADA DE MINUNE SA-MI ADUCI CARE SA FI LUCRAT DUMNEZEU PRIN MANA LUI

        De ce preferati sa fiti precum fariseii, care il intrebau pe orbul din nastere, pentru a doua oara, cum de i-a deschis ochii Iisus, fiind necredinciosi si uneltind cu viclenie!

        NU COMPARA MINUNEA MANTUITORULUI CARE EL CUNOSTEA INIMILE SI GANDURILE SI POCANTA,SI PE CEI CARE AVEAU SA SE INTOARCA LA DUMNEZEU…DAR DE CE NU SPUI:
        Sfânta Evanghelie după Marcu
        Capitolul 6
        5. Şi n-a putut acolo să facă nici o minune, decât că, punându-Şi mâinile peste puţini bolnavi, i-a vindecat.
        6. Şi se mira de necredinţa lor.
        ai vazut?Mantuitorul face minuni cu cei care lucrau poruncile lui Dumnezeu sau cu cei care El stia ca se vor intoarce la Dumnezeu precum Maria Magdalena…dar si orbul cat si cum l-a marturisit…a marturisit ereziile care le-a sustinut pr Arsene?DE CE NU SPUI DE CEI PE CARE MANTUITORUL NU I-A PUTUT VINDECA DE NECREDINTA LOR…CACI CREDINTA FARA FAPTE ESTE MOARTA

        Dar atunci, cercetati, mai oameni buni, si vedeti ca Sfant este!!!

        SERIOS?!!DOVEDESTE-MI TU SFINTENIA LUI…DAR NU DUPA MINTEA TA INSELATA CI DUPA CRITERIILE DUMNEZEIESTI..
        .
        Iar de sunteti (care sunteti) vicleni, ati uitat de mult de smerenie, credinta si de vederea propriilor voastre pacate si sunteti orbi sufleteste.

        DA ARATA-MI TU SMERENIA….UNA E VEDEREA PACATELOR PROPRII SI ALTA E SA VAD CUM CINEVA RASPANDESTE NISTE EREZII SI ALTII CARE SANT TOT CA SI EL LE ACCEPTA SI EU SA TAC CA S AMA OSANDESC PENTRU TACERE?…NUSTIU CINE-I ORBU!!CACI HOTU STRIGA HOTU.SMERENIA E SA TAC SI SA IAU MINCIUNA ADEVAR?SA TAC VAZAND ATATEA EREZII PE CARE LE-A RASPANDIT SI SA TAC SA MA OSANDESC?!!
        SPUNE-MI TE ROG ASTEA SANT INVATATURI ORTODOXE ALE PARINTELUI ARSENE…ALE DREPTEI CREDINTE?
        Sa vedem roadele sfintenie pr Arsene.caci dupa roade ii veti cunoaste”

        -Biserica catolica este aproape fara greseala
        -Biserica catolica si cea ortodoxa sant ca doua strane ale aceiasi Biserici…sau biserica catolica si cea ortodoxa sant ca doi plamani…sau sant surori…

        SAU…”eu nu va dau canoane ca ceilalti preoti,matanii,rugaciuni,post,ci indemn sa va schimbati purtarile ”

        R:doamne fereste cita ratacire din aceste cuvinte!!exact ca si cum ai trimite pe cineva la razboi fara pusca,…pai rugaciunea ,postul ,metaniile ,sint armele cele mai de temut ale vrajmasului,si parintele Arsene , vine si sfatuieste sa le lepede de asa arme ?!!pai cu ce te lupti cu vrajmasul diavol sa-ti schimbi purtarile?!!Pai, el vine si-i dezarmeaza complect pe om si-l trimite cu minile goale inainte vrajmasului?uite cit de sfint era!!!

        El nu da canoane ca altii preoti”….cine l-a imputernicit pe el sa lepede canoanele Sfintilor Parinti care spun „ca cei ce vor lepada canoanele vor fi anatemisati si dupa moartea lor” ,si el se leapada de canoane?!!el e mai tare ca Sfintii Parinti?!!!
        cita indrazneala pe capul lui!!
        vezi pe cine slaviti voi?!!ATENTIE LA NEATENTIE
        SA VEDEM CE ZICE UN ADEVARAT SFINT DE ARMELE DIAVOLULUI .SI APOI SA VEDEM DACA MAI ZICETI CA PARINTELE ARSENE E SFINT!!
        http://ortodox.md/articole/prin-post-si-priveghere-diavolul-este-dezarmat-si-se-retrage/
        ci pe Insusi Dumnezeu Care S-a preamarit in Sfinti!

        R:DA BINE SPUS ,DAR DEOCAMDATA PR ARSENE INCA NU E DECLARAT SFANT

        SI ACUM TE INTREB EU PE TINE CUI SA-I FIE RUSINE?

        Apreciază

    • Rgogu said, on mai 30, 2014 at 8:45 pm

      Sa va fie rusine!!! In primul rand ca indrazniti sa aruncati murdarie peste chipul unui om fata de care are atata lume evlavie!!! SA VA FIE RUSINE!!! Asta arata in primul rand ca nu aveti nici un pic de frica de Dumnezeu!!! Nici un pic de frica de Dumnezeu! Nu va intrebati nici macar un moment ca puteti unelti impotriva unui sfant de-al lui Dumnezeu!

      Voi credeti ca asta e politica, sau discutie de bar! Aici nu batjocoresti sau iei in deradere pe oameni ci pe Insusi Dumnezeu Care S-a preamarit in Sfinti! Daca ati avea frica de Dumnezeu nu ati face asa ceva! NU E POSIBIL ca cineva sa fie atat de indarjit impotriva unor asemenea evidente ale sfinteniei, fara ca acela ori sa fie in nestiinta sau rauvoitor.

      Daca sunteti in nestiinta informati-va! Si daca sunteti nestiutori, tot sa va fie rusine, ca indrazniti sa ponegriti fara a avea stiinta!

      Apreciat de 1 persoană

  21. Valentin Dorneanu said, on mai 30, 2014 at 7:17 pm

    eu mă simt încurajat de ceva curat să dau mărturie despre sfințenia părintelui Iustin, a pr. Arsenie Papacioc pentru că i-am cunoscut, iar dacă ei nu au avertizat cu absolut nimic despre un fenomen așa de grav atunci rămâne clar pentru mine că trebuie să merg pe linia stabilită și să dau mărturie și despre sfințenia părintelui Arsenie Boca.
    ce era să fie – că 2 au auzit povești. Să fie mai clari și mai convingători, că nu e suficient ce zic ei.
    Să ne rugăm pentru că poate fi de la Dumnezeu ca să ni se descopere ceva, dar cu rugăciune.
    Eu cred că însuși Arsenie – sfântul nostru cel al Ardealului ne va ajuta. M-am rugat la el acum un an să scap de o greutate. Si a 2-a zi imi spuneau gandurile ca n-o sa fie bine ca m-am rugat la el… ca nu e sfant… ca nici n-o sa scap si o sa ajung un mare rău și păcătos și că el e de fapt cu se zvonește….
    Dar abia la un an văd că de fapt alea erau niște voci rele – de la diavol, care nu dorește ca oamenii să-și cunoască sfinții.
    De aceea cred că aceste denigrări vin și din cauză că nu cinstim un sfânt îndeajuns și sunt tot din pronia lui Dumnezeu ca să ne trezească. Pe mine constat că m-au trezit!
    sunt extraordinare acele picturi bisericești ale părintelui Arsenie Boca! E unic și al nostru, nu trebuie să ne lepădăm de el pentru zvonurile astea, că nu e normal.
    Hristos s-a Înălțat!

    Apreciat de 1 persoană

  22. ADINA said, on mai 30, 2014 at 10:17 pm

    sorin si sorina sunteti una si aceeasi persoana.placerea de a roade tocul usi nu te paraseste,esti manat in lupta rau de diavol dar nu vezi cum te chinuie.mai lasane frate cu reincarnari picturi si alte vraji.ramai frate cu ideile tale.mai pune si tu mintea la contributie ,rugaciunea mintii cred ca te va lumina .

    Apreciază

  23. iustina said, on mai 30, 2014 at 10:30 pm

    Valentin Dorneanu se vede ca esti un fanatic A. Boca Parintele A. Papacioc impreuna cu Ioanichie Balan au semnalat faptul ca Boca era inselat dar tu nu vrei sa vezi. Anul trecut un grup de preoti din Ardeal au fost in audienta la Patriarh cu dosarul pentru canonizarea lui Boca iar Patriarhul cand a auzit despre cine este vorba nici nu a vrut sa -l deschida ci la aruncat direct in cosul de gunoi. Spune orbule pe Francisc de Asisi nu-l vezi pictat de mana lui Boca, pe ereticul Ulfila sau catedrala din Constantinopol infratita cu Vaticanul nu le vezi pictate de mana lui Boca?Astea nu reprezinta nimic pentru tine? Ori pentru Boca exista dezlegare de orice ca doar e mai presus de canoane , dogme . Dogmele si canoanele arata duhul cu care face minuni Boca.


    Apreciază

    • saccsiv said, on mai 30, 2014 at 10:35 pm

      iustina

      Faptul ca Patriarhul a aruncat la cos dosarul de canonizare, nu-i un argument.

      El de exemplu nu vrea nici canonizarea Sfintilor Inchisorilor.

      Apreciază

      • maria said, on ianuarie 9, 2015 at 1:09 am

        Frate Vasile,ce argument ar avea pr Arsene sa fie canonizat?cu atatea multime de erezii ce le-a raspandit….da-mi o dovada de sfintenie care el poate fi canonizat…

        As vrea sa vad o minune facuta de parintele Arsene care sa fi lucrat mana lui Dumnezeu.

        Apreciază

      • valentin said, on februarie 24, 2015 at 4:08 pm

        pentru maria

        eu m-am rugat la părintele Arsenie să ne ajute pe noi, românii, să scăpăm de Chevron. Iar acum câteva zile s-a anunțat oficial că Chevron România a încheiat activitățile. Am fost la Prislop acum câteva luni. E un loc plin de liniște și rugăciune.

        Apreciază

      • maria said, on februarie 25, 2015 at 11:16 am

        valentin
        eu m-am Rugat la Părintele Arsenie sa ne ajute pe noi, Românii,

        R:De ce nu te-ai rugat Sf.Ioan Gura de Aur,…sau Sf Nicodim Agh,sau mai ales Sf Ignatie Briancianinov,care a descoperit toate inselaciunile dracesti?…..

        . Am Fost la Prislop acum Cateva luni. E Un loc plin de liniște ȘI rugăciune.

        Pai ce dracul nu poate sa-ti aduca pace si liniste?dar iti aduce pacea si linistea lui draceasca ca te tine in minciuna ca sa te osandeasca….toate le imita dracii dragul meu…una nu o poate imita…SMERENIA cea dumnezeiasca,ca ei vin si ei cu smerenia lor draceasca….una nu poate sa faca ei sa-si recunoasca neputintele si sa recunoasca ca sant netrebnici si de nimic fara Dumnezeu…..

        Arata-mi mie pocainta ta …arata-mi cat esti de netrebnic si de neputincios fara harul lui Dumnezeu si te cred mai mult….ca simti pace si liniste…asta poate fi si de la draci asa stari……,ia aminte ca nu cumva sa te trezesti in groapa,cu asa stari….

        „De nimic nu ne va intreba Hristos la judecata decit numai de ce nu ne-am pocait,pentru ce nu am plins pacatele ,pentru ce a ramas candelele nostre stinse .Deci sa ne silim la POCAINTA ca iata noaptea vine si nu mai putem lucra ,vine moarea si ne gaseste in pacate.
        Daca vom privi neincetat la pacatul nostru, daca ne vom stradui sa-1 vedem in amanuntimea lui, nu vom gasi in noi insine nici o virtute ”

        „Cel ce şi-a văzut păcatele, mai numeroase decât nisipul mării, acela este mai ma­re decât cel care a văzut îngeri“.http://www.ortodoxia.md/articole-preluate/6075-cel-ce-i-a-vzut-pcatele-mai-numeroase-decat-nisipul-mrii-acela-este-mai-masre-decat-cel-care-a-vzut-ingerii

        Asa ca ia aminte ,si mai degraba concetreaza-te sa-ti plingi pacatele,dela care te indeparteaza dusmanii nostri diavoli ca sa ne duca la pierzanie.,cu aceasta pace si liniste…nimic nu-i arde mai cumplit ca lacrimile de pocainta,de care vad ca te tine departe cu asa stari de pace…dragul meu,omul duhovnicesc e in continuu zbucium si plins de multimea neputintelor ,nu in pace si liniste cu care te amageste vrajmasii sa te osandeasca

        Apreciază

      • maria said, on februarie 25, 2015 at 11:59 am

        valentin

        CITESTE SI IA AMINTE! http://manastirea.petru-voda.ro/2014/01/14/document-istoric-din-secolul-iv-de-ce-nu-poate-diavolul-sa-se-pocaiasca/
        De vei muri fără pocăinţă, slujind diavolului în multe feluri de păcate, cu adevărat te vei osîndi cu dînsul în focul cel veşnic, cel pregătit diavolului şi slugilor lui; iar dacă mai înainte de sfîrşit, fugind de păcat, vei plăcea Domnului prin pocăinţă şi prin mărturisire, o, de cîte bunătăţi te vei îndulci după sfîrşit; pentru că vei afla pe Judecătorul milostiv, şi te vei învrednici fericirii, cu îngerii cei luminaţi te vei sălăşlui, unde este frumuseţea cea negrăită a tuturor plăcuţilor, veselia şi bucuria cea pururea fiitoare; pe care fie nouă tuturor, a le dobîndi, întru Iisus Hristos, Domnul nostru, Căruia se cuvine slava, împreună cu Tatăl şi cu Sfîntul Duh, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.

        Apreciază

      • maria said, on februarie 25, 2015 at 4:24 pm

        valentin

        DESPRE ANTIHRIST

        Sfantul Ignatie Briancianinov

        Nu e ciudat faptul ca minunile lui Antihrist vor fi primite fara împotrivire si cu entuziasm de catre cei apostaziati de la crestinism, de catre vrajmasii adevarului, vrajmasii lui Dumnezeu: acestia s-au pregatit pe sine pentru primirea pe fata, cu lucrul, a trimisului si uneltei satanei, a învataturii lui, a tuturor lucrarilor lui, dupa ce au intrat dinainte în împartasire dupa duh cu satana.

        Este vrednic de adînca luare-aminte si tînguire faptul ca minunile si lucrarile lui Antihrist vor pune în încurcatura pe însisi alesii lui Dumnezeu.

        Pricina puternicei înrîuriri a lui Antihrist asupra oamenilor va sta în viclenia si fatarnicia lui satanica, prin care va ascunde cu iscusinta cea mai cumplita rautate, în neînfrînata si nerusinata lui obraznicie, în prea îmbelsugata împreuna-lucrare cu el a duhurilor cazute;

        în fine, în putinta de a face minuni, desi mincinoase, însa uluitoare.

        Închipuirea omeneasca este neputincioasa a-i zugravi un raufacator cum va fi Antihrist; nu este propriu inimii omenesti, fie ea si stricata (pervertita), sa creada ca raul poate atinge acea treapta pe care o va atinge în Antihrist.

        El va trîmbita despre sine precum au trîmbitat înainte-mergatorii si icoanele sale, se va numi pe sine propovaduitor si restaurator al adevaratei cunoasteri de Dumnezeu:

        cei care nu înteleg crestinismul vor vedea în el reprezentantul si aparatorul religiei, se vor uni cu el.

        El va trîmbita despre sine ca este si se va numi pe sine Mesia cel fagaduit: iesind întru întîmpinarea lui, fiii cugetarii trupesti vor striga osanale; vazîndu-i slava, puterea, capacitatile geniale, dezvoltarea cît se poate de cuprinzatoare dupa stihiile lumii, îl vor proclama dumnezeu, se vor face ajutoare ale lui.

        Antihrist se va arata blînd, milostiv, plin de dragoste, împlinitor a toata virtutea: îl vor socoti astfel si i se vor închina pe temeiul preaînaltei sale virtuti cei ce socot ca dreptatea omului este dreptatea cazuta si nu s-au lepadat de aceasta pentru Evanghelie.

        Antihrist va îmbia omenirea cu realizarea celei mai înalte bunastari si prosperitati pamîntesti, va îmbia cu cinstire, bogatie, maretie, înlesniri (comoditati) si placeri trupesti: cautatorii de cele pamîntesti îl vor primi pe Antihrist, îl vor numi stapîn al lor.

        Antihrist va înfatisa omenirii, asemenea mestesugitelor reprezentatii de teatru, o priveliste de minuni cu neputinta de explicat de catre stiinta vremii; el va înfricosa prin caracterul înspaimîntator si neobisnuit al minunilor sale, va satisface prin ele curiozitatea nechibzuita si nestiinta grosolana, va satisface slava desarta, va satisface superstitia, va descumpani stiinta omeneasca: toti oamenii ce se calauzesc dupa lumina firii lor cazute, ce s-au înstrainat de calauzirea dupa lumina lui Dumnezeu, vor fi atrasi sub stapînirea amagitorului (Apocalipsa XIII, 8).

        Apreciază

    • Rgogu said, on mai 31, 2014 at 12:00 am

      Ii subtire tare parintele ce vorbeste in comentariul lui teologic, imi pare rau sa spun. Se vede din tot filmul. Dar eu voi aminti aici secventa cu teologia comparata (aprox min 13) si cu sutele de carti. Acum m-am prins si eu cum sta treaba cu acele carti. Daca citeste cineva Cararea Imparatiei (eu am citit-o de 3 ori), va vedea ca ii citeaza des pe autori ocultisti (inclusiv Doamna Blavatchi- sau cum se scrie corect…), psihologi si altii ca sa scoata in evidenta elementele ortodoxe si sa arate maretia Ortodoxiei (nu altfel!). Am mai spus: aratati-mi erezie in Cararea Imparatiei!

      Saccsiv (si toti care ati facut aceasta experienta), ar insemna ca esti un eretic (dupa logica parintelui ce comenteaza)- si inca cel mai mare, probabil-, pentru ca ai citit carti de ocultica si asa mai departe. Te-as intraba: ai citit o suta? sau doua, sau trei? Pai… atunci e foarte grav. Inca, interesant, parintele e de acord cu una, cu doua, dar… sute? Iata rezolvata problema coletului si a cartilor…E slabut, imi pare rau. Pai cum vom apara ( preotii, cu precadere) credinta in fata ereticilor si paganilor daca noi nu stim nimic despre ei? Da, daca e cineva plin de Duhul Sfant, nici de Scriptura nu ar avea nevoie! (o zice Sf. Ioan Gura de Aur). Dar noi suntem prosti si slabi si trebuie sa ne inarman si cu lecturi de genul asta. Nu toti pot duce sarcina asta si nu tuturor li se cere, dar unora chiar le este necesar.

      Apreciază

    • maria said, on ianuarie 9, 2015 at 3:18 am

      iustina

      Mare ajutor si lumina ati adus cu aceste inregistrari parinte!dar pacat ca lumea nu are lumina Lui Dumnezeu sa va inteleaga si sa vada duhul cel dracesc care ii amageste…e limpede e plata pacatului ca nu cauta sa afle adevaru si se hranesc numai din baghete magice si din artificii si nu vor sa primeasca adevarul….vor calea larga si baghete magice…

      De unde lumina parinte?!de la atata DEASA IMPARTASANIE CU NEVREDNICIE nici nu ai ce sa mai astepti..ca plata pacatului este insasi intunecarea mintii in care sant lasati cei ce pacatuiesc…acesti infocati marturisitori ai parintelui nici nu cunosc invataturil lui,ca daca le-ar cunaoste si sa le compare ciu ale Sfintilor ar vedea in ce mare inselare s-a scaldat pr Arsene….dar ei se duc la el ca la niste BAGHETE MAGICE,care sa le faca minuni…si Dumnezeu ii lasa in nebunia lor ca nu cauta adevarul….

      Epistola către Romani a Sfântului Apostol Pavel

      Capitolul 1
      6. Căci nu mă ruşinez de Evanghelia lui Hristos, pentru că este putere a lui Dumnezeu spre mântuirea a tot celui care crede, iudeului întâi, şi elinului.

      (R:deci Evanghelia e puterea care sa ne lumineze ce si cum sa facem?)

      17. Căci dreptatea lui Dumnezeu se descoperă în ea din credinţă spre credinţă, precum este scris: “Iar dreptul din credinţă va fi viu”.

      (Rcredinta lucratoare a poruncilor)

      18. Căci mânia lui Dumnezeu se descoperă din cer peste toată fărădelegea şi peste toată nedreptatea oamenilor care ţin nedreptatea drept adevăr.
      19. Pentru că ceea ce se poate cunoaşte despre Dumnezeu este cunoscut de către ei; fiindcă Dumnezeu le-a arătat lor.
      20. Cele nevăzute ale Lui se văd de la facerea lumii, înţelegându-se din făpturi, adică veşnica Lui putere şi dumnezeire, aşa ca ei să fie fără cuvânt de apărare,
      21. Pentru că, cunoscând pe Dumnezeu, nu L-au slăvit ca pe Dumnezeu, nici nu I-au mulţumit, ci s-au rătăcit în gândurile lor şi inima lor cea nesocotită s-a întunecat.
      22. Zicând că sunt înţelepţi, au ajuns nebuni.

      R:Asa va fi si cu noi de nu ne vom smeri..orbecaim in intuneric pina ne vom satura…

      23. Şi au schimbat slava lui Dumnezeu Celui nestricăcios cu asemănarea chipului omului celui stricăcios şi al păsărilor şi al celor cu patru picioare şi al târâtoarelor.
      24. De aceea Dumnezeu i-a dat necurăţiei, după poftele inimilor lor, ca să-şi pângărească trupurile lor între ei,
      25. Ca unii care au schimbat adevărul lui Dumnezeu în minciună şi s-au închinat şi au slujit făpturii, în locul Făcătorului, Care este binecuvântat în veci, amin!
      26. Pentru aceea, Dumnezeu i-a dat unor patimi de ocară, căci şi femeile lor au schimbat fireasca rânduială cu cea împotriva firii;
      27. Asemenea şi bărbaţii lăsând rânduiala cea după fire a părţii femeieşti, s-au aprins în pofta lor unii pentru alţii, bărbaţi cu bărbaţi, săvârşind ruşinea şi luând cu ei răsplata cuvenită rătăcirii lor.
      28. Şi precum n-au încercat să aibă pe Dumnezeu în cunoştinţă, aşa şi Dumnezeu i-a lăsat la mintea lor fără judecată, să facă cele ce nu se cuvine.
      29. Plini fiind de toată nedreptatea, de desfrânare, de viclenie, de lăcomie, de răutate; plini de pizmă, de ucidere, de ceartă, de înşelăciune, de purtări rele, bârfitori,
      30. Grăitori de rău, urâtori de Dumnezeu, ocărâtori, semeţi, trufaşi, lăudăroşi, născocitori de rele, nesupuşi părinţilor,
      31. Neînţelepţi, călcători de cuvânt, fără dragoste, fără milă;
      32. Aceştia, deşi au cunoscut dreapta orânduire a lui Dumnezeu, că cei ce fac unele ca acestea sunt vrednici de moarte, nu numai că fac ei acestea, ci le şi încuviinţează celor care le fac.

      DECI: aşa şi Dumnezeu i-a lăsat la mintea lor fără judecată, să facă cele ce nu se cuvine…..

      DECI E LIMPEDE CACI UN OM CU MINTEA LIMPEDE SUSTINE DREAPTA CREDINTA NU EREZIILE DREPT ADEVAR

      Apreciază

  24. adrian said, on mai 31, 2014 at 4:33 pm

    Ar fi bine sa nu mai osandim pe preoti, mai ales pe cei care au fost sfinti si sa ne caim mai mult pentru pacatele noastre.
    In legatura cu pictura cu Sf. Francisc de la catolici, eu vad o legatura intre faptul ca Parintele Arsenie Boca a primit invataturi de la Sf. Serafim de Sarov in Muntele Athos si minunea consemnata cu acea catolica convertita la ortodoxie dupa ce a visat pe Sf. Francisc si Sf. Serafim de Sarov si a primit har dupa ce s-a dus la Manastirea Sf. Serafim de Sarov si a procedat cum i s-a spus in vis. Doamne ajuta!

    Apreciază

  25. ortodoxianeamului said, on iunie 3, 2014 at 11:05 am

    Filmul complet

    Apreciază

  26. Mirela said, on iunie 21, 2014 at 3:17 pm

    Reproduc un comentariu de la adresa http://ortodoxiacatholica.wordpress.com/2012/11/28/parintele-arsenie-boca-sfant-sau-inselat-nu-vreau-sa-pronunt-o-sentina-ci-dor-ridic-cateva-intrebari-pentru-care-daca-parintele-arsenie-ar-fi-sfant-nu-ar-avea-de-ce-sa-se-supere-e-vorba-de-dreap/

    L.D.Stefan on noiembrie 12, 2013 la 7:09 pm said:

    Ce opinie aveti parinte in legatura cu afirmatiile doamnei Lidia Staniloae in cartea sa ,,Lumina faptei din lumina cuvantului ” editia din 2000, despre ruptura relatiei de prietenie dintre tatal dumneaei si p.Arsenie Boca ? Apar acolo insinuari de ,, slava desarta” si afirmatia ca Părintele Arsenie ar fi căzut pradă unor „atitudini extravagante, câtuşi de puţin în spiritul dreptei credinţe”, care l-au condus la „spectaculozităţi ieftine şi exaltări discutabile” . Fragmentul este mai mare si o sa imi permit sa-l postez aici, ca sa va scutesc timpul necesar cautarii lui in cartea amintita.
    Lidia Staniloae: „Vreau să accentuez încă o dată, cu toată răspunderea, ca una care am fost de faţă la aceste împrejurări, că tata a ţinut mult la părintele Arsenie, atâta vreme cât acesta s-a menţinut în limitele îndatoririlor de mai sus («de viaţă aspră, ascetică, riguroasă» – L.S.), încadrându-se strict în concepţiile şi prescripţiile Sfinţilor Părinţi şi ale tradiţiei monahale. Şi a aşteptat de la el realizarea unei înnoiri, a unei înviorări a religiozităţii populare, în acest cadru bine conturat. Dar, de la un anumit moment, când Părintele Arsenie Boca a adoptat alt mod de a vedea lucrurile, relaţiile dintre ei s-au răcit, tata nu i-a mai aprobat felul de viaţă, iar părintele Arsenie Boca n-a vrut să accepte critica şi observaţiile tatei. Şi sentimentele lui Stăniloae în urma acestei îndepărtări se pot descrie printr-un singur cuvânt: dezamăgire profundă”.

    Apreciază

  27. nicoleta said, on iunie 23, 2014 at 4:33 pm

    Parinte ARSENIE, iarta toti pacatosii care poate vorbesc numai din auzite si din nestiinta !…… iubitul nostru Parinte Arsenie cauta si spre mine pacatoasa si da-mi ajutorul tau. ps. parintele Arsenie a fost un intelectual , nu era un biet calugar …….. era un mare preot cu mari harurisi cu multa stiinta …, iarta-ne parinte.

    Apreciază

  28. maria said, on decembrie 26, 2014 at 1:50 am

    MINUNILE URMARESC LUMINAREA SI INDREPTAREA NOASTRA IN VEDEREA MINTUIRII

    Omul, indiferent de loc si spatiu, a fost mereu fascinat de suprafiresc, primind ca pe un semn dumnezeiesc orice astfel de manifestare. Crestinul autentic, insa, stie sa nu dea crezare oricarui duh, ci sa cerceteze duhurile luand aminte ce invata [I Ioan 4,1]. Pentru ca in tentativa sa de amagire, daca este nevoie, diavolul se poate preface chiar in inger de lumina [II Cor. 11, 4]. Existenta suprafirescului, a neobisnuitului, nu constituie o dovada suficienta ca ar fi vorba de minuni. si yoghinii pot ghici faptele oamenilor, pot face descoperiri la distanta, pot muta obiecte, pot merge prin foc fara sa arda, pot provoca inverzirea unui pom uscat, etc [4]. Sfantul Ciprian, pe cand era vrajitor, schimba vazduhul, pornea vanturi si ploi, aducea vatamari asupra oamenilor si dobitoacelor, zbura prin vazduh, umbla pe ape, se putea chiar preface in femeie sau pasare. Astfel de minuni puteau face si vrajitorii Egiptului sau Simon Magul. In India, mai multe persoane au dat relatii unice despre pretinsele lor vieti anterioare, convingand pe cei din jur cum ca sunt reincarnari adevarate ale altor persoane. Toate acestea si multe altele s-au facut prin mijlocirea satanei, fiind capabil sa produca si sa infatiseze si iluzii mai puternice dupa cum vom vedea.
    Ei bine, intelegem de aici ca Dumnezeu nu face spectacol si nici nu cauta sa-l infricoseze pe om, pe cand diavolul cauta sa-l uimeasca pe om, sa-l sperie si sa-l inrobeasca, prin frica. Minunea dumnezeiasca nu cauta sa-l impresioneze pe om, caci este savarsita in taina. Ea cauta sa vindece sufletul si sa-l invete pe om smerenia si adevarata libertate.

    DESPRE MINUNI

    Prin smerenie, sfintii l-au rusinat pe diavol si l-au îndepartat ori de cîte ori a cautat sa-i însele. Se cunoaste astfel din Pateric cazul unui pustnic caruia i s-a aratat diavolul în stralucirea cereasca sub înfatisarea Mîntuitorului spunîndu-i: Eu sunt Hristosul; dar batrînul vazîndu-l, si-a închis ochii. Si cînd diavolul l-a întrebat: Pentru ce închizi ochii, caci eu sunt Hristos, pustnicul i-a raspuns: Anatema tie, caci Hristosului meu eu îi cred, care a spus ca de va zice cineva: iata aici e Hristos, sa nu credeti! Si demonul auzind acestea, s-a facut nevazut. Mai pomeneste Patericul si despre un frate caruia diavolul i s-a aratat în chip de înger luminat si i-a spus: Eu sunt Gavriil si sunt trimis la tine ca sa-ti aduc o veste buna. Dar fratele cu smerenie i-a raspuns: Cauta ca vei fi trimis la altii, ca eu sunt pacatos si nu sunt vrednic sa vad un îngeri

    O revelatie adevarata aduce intodeauna un progres de sfintenie ,adica un progres in iubirea de Dumnezeu si de oameni, in rabdare in supunere fata de voia lui Dumnezeusi fata de biserica ,si mai ales smerenia.
    Dimpotriva revelatiile demonice produc mindrie ,nesupunere ,tendinte sectare,dorinta de slava desarta.

    Patericul si vietile sfintilor este plin de invataminte si pilde in legatura cu asta .Iata citeva “unui batrin i s-a aratat diavolul sub chipul lui Hristos si i-a zis ‘eu sint Hristos;iar batrinul vazindu-l ,si-a inchis ochii sa nu-l vada .Zis-a diavolul,pentru ce-ti inchizi ochii?cauta-ma de ma vazi ca eu sint Hristos ,raspuns-a batrinu-l ,eu nu vreau sa vad pe Hristos cu ochii mei in aceasta lume ,si diavolul s-a facut nevazut.

    Unui frate de manastire i s-a aratat diavolul in chip de inger si i-a zis” Eu sint Gavriil si sint trimis sa-ti aduc o veste buna” .Iar fratele i-a raspuns “cauta ca vei fi trimis la altii ca eu sint pacatosi nu sint vrednic sa vad ingeri ,si indata” ingerul” s-a facut nevzut.

    Minunea cea mai mare este sa te vezi cit esti de pacatos,este vederea pacatului propriu .Cea mai mare minune este cind omul scapa de o patima .

    MINUNILE URMARESC LUMINAREA SI INDREPTAREA NOASTRA IN VEDEREA MINTUIRII
    După ce se cunosc adevăratele minuni?

    Minunile adevărate se deosebesc de cele mincinoase printr-o seamă de condiţii, dintre care însemnăm:
    1) Să fie vrednice de numele lui Dumnezeu şi să fie cuprinse în Sfânta Scriptură(Biblia) şi în Sfânta Tradiţie;
    2) Să se producă cu mijloacele cu care s-au produs minunile Mântuitorului şi ale Sfinţilor;
    3) Să nu se tăgăduiască unele pe altele sau să se opună unele altora;
    4) Să nu contrazică Sf. Scriptură şi Sf. Tradiţie;
    5) Să urmărească mântuirea sufletului omenesc;
    6) Să aducă folos şi spor vieţii sufleteşti, nu morţii sau păcatului;
    7) Savârşitorul minurui să graiască numai adevărul, să ducă o viaţă fără pată şi să nu urmărească interese personale sau scopuri egoiste;
    8) Să îndrepte moravurile la cei ce văd minunea14;
    9) Să poarte în ele siguranţa şi puterea Duhului lui Dumnezeu;
    10) Să dovedească lucrarea proniei dumnezeieşti.
    Marii sfinti, cu adevarat sfinti, care s-au invrednicit pe drept cuvant de descoperiri si extazuri dumnezeiesti, le descriu ca pe ceva rational, nu carnal; mental, dar mai presus de minte, care nu excita simturile si nu au conotatii magice. Mintea este total coplesita in acele momente si nu mai poate rationa lumesc. Ea se impartaseste de dumnezeiasca vedenie, iar respectivul ascet, dupa ce isi revine in simtiri, deseori este atat de marcat incat nu-si mai aminteste clar, sau nu poate descrie. Acest fapt nu se intampla cu falsa vedenie, care este perceputa nu cu mintea, ci cu simturile si care se dezvolta in timp ce se deruleaza.

    Noi stim ca prin descoperirea dumnezeiasca din Sfinta scriptura si sfinta Traditie ni s-a dat tot ce ne trebuie pentru mintuire.Orce corectare sau adaugare e vinovata.Si daca corectarea e facuta prin vedenie,apoi,prin faptul ca ea nu e facuta in consensa cu Sfinta scriptura si Sfinta Traditie,e semnul sigur ca vedenia e inselatorie de la inselatorul.Mintuitorul si Sfintii Apostoli au prevazut ca inselatorul ar putea crea asemenea confuzii si au lasat invataturi precise in legatura cu atitudinea fata de orce aratare,prooroire si desoperire.”Iubitilor nu dati crezare oricarui duh,fiindca multi prooroci mincinosi au iesit in lume(1Ioan,4,1).

    Si Mintuitorul a spus ca se vor face semne si minuni si proorocii si descoperiri inselatoare,care,de s-ar putea,ar amagi si pe cei alesi(Matei 24,23),Iar Sf Apostol Pavel spune ca:Satana insusi ia chip de inger al luminii(2cor 11,14),si in alt loc:Daca cineva invata altminterea si nu urmeaza cuvintele cele sanatoase ale Domnului nostru Iisus Hristos si invatatura cea cuvioasa,acela e trufas,care nu stie nimic,dar e molipsit de patima de a grai mult si a da razboi de vorbe,din care se naste pizma,pricirile,hulele,banuielile ,vicleniile,certurile desarte(1Tim6,3-4)
    Si in cartea Corinteni precizeaza ca nimeni nu poate sa puna temelie afara de cea pusa,care este Hristos(3,2)ingeri din cer de ar veni sa propovaduiasca o alta evanghelie,nu trebuie ascultat(Galateni1,8)

    Cite asemenea descopeririprin vedenii si naluciri nu s-au produs indelungul vremii!Dar fiindaca nu toate au fost bune ,si fiindca nu exista niste posibilitati la indemina si pe masura tuturor de a descoperi duhurile acestea,Biserica si Sfintii parinti duhovnicesti au adoptat atitudinea extrema de a sfatui RESPINGEREA LOR IN BLOC a tuturor vedeniilor fara nici o alegere.
    Patericul si vietile Sfintilor e plin de invataminte si pilde in privinta asta.

    Sf Isca Sirul zice „Mai inainte este in Imparatia Cerurilor e cel ce isi vede pacatele decit cel ce vede ingeri”….Evagrie Ponticul spune:”Dorirea de a vedea ingeri sau pe Hristos te duce sensibil la iesirea din minte si la primejdia de a lua lupul drept pastor si de a te inchina dracilor”

    Sfintii indemnau pe toate caile sa nu primim nici o aratare,nici lumina nici glas ,nici stralucire,nici vis,pentru ca de cele mai julte ori sint batjocora a dracilor.Iar daca vedenia e de la Dumnezeu El nu se supara daca nu o primim,pentru ca s estie ca din pricina dracilor ne aparam.Sf Nicodim Agh,in Razboiul nevazut spune acelasi lucru „chiar daca din multe indicii vei cunoaste ca aceste semne sint adevarate si vin de la Dumnezeu,totusi fugi intodeauna de ele si cit poti,alunga-le departe de tine.Nu te teme ca nu-i place lui Dumnezeu aceasta intoarcere.Daca aceste vedeni ar fi de la Dumnezeu stie sa ti le curete si nu-I va parea rau ca nu le primesti”

    Vedenii inselatoare
    Sunt acelea nascocite de diavol, prin ingaduinta lui Dumnezeu, din pricina nesinceritatii omului si a pacatelor tainuite. Ele angajeaza starea sufletelor bolnave,nesincere, neascultatoare si cuprinse de uriciune fata de tot ceea ce nu este pe placul lor, indiferent de binele in sine. Celor inselati, diavolul le da chiar imbold de efort ascetic, de credinta si de fapte bune, mai ales acei care dispun de un firesc potolit, infaptuind astfel o evlavie diabolica, cu care se sileste sa insele chiar si pe cei alesi. (Pateric, cap. VII)
    Vedeniile nu se produc la cheremul omului si nici nu se face o meserie din ele, cum este inselaciunea spiritista, caci ele sunt mai presus de vointa omului, iar felul de infaptuire si scopul lor este in mina providentei dumnezeiesti.

    Apreciază

  29. Mihail said, on februarie 23, 2015 at 3:03 pm

    Maria, parintele Arsenie Boca a facut multe fapte bune. degeaba te chinui sa-l denigrezi

    Apreciază

    • maria said, on februarie 23, 2015 at 6:57 pm

      Mihail
      Se vede ca habar nu ai dei nvataturile Sfintilor si ereziile parintelui…cauta si citeste invataturile Sfintilor si compara-le cu ale Sfintilor si si ai sa vei cite erezii a raspindit…

      ce bine a facut parintele?a adus oameni de la necredinta la erezie….mai rau…

      Apreciază

  30. Valentin said, on aprilie 15, 2015 at 1:27 am

    Parintele Arsenie Boca este un sfant in Ceruri fara discutii. De cand a fost introdus instruitul patriarh in mediul monahal romanesc cu forta,(inainte de 1990) baietii au pregatit prin carti si marturii fabricate, denigrarea stalpilor duhovniciei romanesti trecuti prin suferinta si sacrificiu real pentru tara asta in trecut plus incercari de nevointa duhovniceasca de inalta statura a sfinteniei. Scopul este clar: murdarirea reperelor duhovnicesti adevarate si sanatoase care ar putea trezi si inviora sentimentul de patriotism si iubire pentru Biserica Ortodoxa, pentru Hristos.

    Apreciază

  31. mihaelmarius said, on august 30, 2015 at 8:51 pm

    https://sfintiinugresesc.wordpress.com/2015/08/30/cuvinte-vii-hule-despre-reincarnare/
    cartea” Cuvinte vii, pagina 271(carte preluata in “Talantii imparatiei“) – la capitolul “108 – Taina lui Ilie şi Ioan” – se “intreaba” despre reincarnare si contine hule in loc de raspunsuri, pe care le-ar fi putut da pana si copiii de la gradinita.

    Desi folosita – prin citare pe sarite – pentru a argumenta ca boca combatea reincarnarea, predica din 14 decembrie 1949 (blestematul an al caderii sale) este o hula de la un capat la altul.

    Analiza a fost facuta de parintele Gheorghe Anitulesei in luna mai 2015 aici :
    https://888adevarul8despre8arsenieboca8.wordpress.com/dreptul-canonic-ortodox/a-despre-ortodoxia-neindoielnica-a-credintei-celui-despre-care-se-trateaza/h-din-invataturile-pagane-scrise-ale-parintelui-arsenie-boca/

    Apreciază

  32. […] abc Marin said, on mai 28, 2014 at 11:16 pm nu este nici trucaj nici photoshop, este pur și simplu efectul aparatului prin reglajul automat al luminozității, autoarea pozelor era la umbră și aparatul a mărit luminozitatea, în acel moment acesta face să strălucească tot ce este de culoarea albă în bătaia razelor soarelui, adică și partea de jos a fustei fetiței din plan apropiat, sau betonul de jos care are o nuanță de gri și totuși radiază de lumină, , unii deja se cred vrednici să vadă duhuri de sfinți, să nu exagerăm, bine că ai pus semnul întrebării în titlu că cine știe ce mai era la gura unora și altora. […]

    Apreciază

  33. mihaelmarius said, on aprilie 23, 2016 at 7:52 am

    Cum va place ? https://sfintiinugresesc.wordpress.com/2016/04/22/reincarnarea-in-manuscrisele-secrete-ale-lui-boca/ Reincarnarea in manuscrisele secrete ale lui bOCA gasite in 2008 – LUCRU SEMNALAT DE UN COMENTARIU LA http://www.hotnews.ro/stiri-esential-20943989-primele-demersuri-privind-posibila-canonizare-parintelui-arsenie-boca-comisie-cerceta-cerceta-viata-activitatea-scrierile-acestuia.htm ” Parintele Stoenescu este cel care a scris “Omul imbracat in haina de in si Ingerul cu cadelnita de aur”.
    In aceasta carte pe la pagina 110-114 apare erezia preexistentei sufletului.
    De asemenea toata lucrarea a fost scrisa pe fondul ideii de reincarnare multipla, incepand cu “ingerul cu cadelnita de aur”(din Apocalipsa) care se intrupeaza in Sf.Ilie Tesviteanul, acesta in Sfantul Ioan Botezatorul, iar Ioan Botezatorul in Arsenie Boca. In final Arsenie Boca este ori ingerul cu cadelnita de aur, ori Mantuitorul Iisus Hristos. Dar ne-ar putea spune direct autorul ce a vrut sa spuna cu toate acestea. Adica Daniil Stoenescu, cel ce se ocupa de dosarul canonizarii lui Arsenie Boca. ”

    IATA CITATUL RESPECTIV : „Principiul spiritual al vieţii, sufletul, intră, prin naştere, în lumea fizică, într-un corp, cu care duce împreună – sub legea sau categoria timpului, o durată determinată – durata vieţii acesteia -.
    În momentul naşterii sufletul pierde cunoştinţa de sine, în sensul că nu-şi mai aduce aminte, nu mai ştie despre anterioritatea sa nimic.
    Fenomenul tare se aseamănă cu intrarea unei nave cosmice în păturile dense ale atmosferei terestre, când, potrivit unghiului calculat de intrare în vederea aterizării, capsula se învăluie în flăcări la mii de grade şi legătura radio cu pământul se întrerupe.
    Aşa ceva se petrece şi în perioada intrării sufletului, entitate spirituală, în pătura densă a biologiei, în lumea fizică. Poate că de aci vine „convingerea” că intrând în trup am intrat în temniţă şi întuneric şi în lanţurile patimilor, care au acest specific că ne leagă de modul acestei vieţi fizice, cu tendinţa de-a ne convinge că aceasta-i singura viaţă existentă. ” [TEXT http://lavi-enrose.com/principiul-spiritual-al-vietii ]

    Cititi “predica” lui bOCA [ atentie sa nu va convinga sa deveniti adeptii reincarnarii ] https://sfintiinugresesc.wordpress.com/2015/08/30/cuvinte-vii-hule-despre-reincarnare/

    Apreciază

  34. mihaelmarius said, on mai 4, 2016 at 5:13 pm

    https://sfintiinugresesc.wordpress.com/2016/05/03/episcopul-daniil-stoenescu-din-comisia-de-canonizare-a-baut-apa-din-mormant-cu-p-vamvulescu-care-a-povestit-la-rtv/ “Si de-asta.. chiar.. am baut, ca o nebunie, asa – si preasfintitul a baut !- apa de acolo.
    Au luat-o.. cu galetile o scoteau, apa multa- a fgasit asa sfantul sicriu [!!!] acoperit de apa, stiti, asa a fost. Apa cu noroi, mocirla, si capacul cum am spus, asa hrasnit. Si o scos, o pus in niste butoaie – apa de acolo a scos, asa.
    Si am baut si eu de acolo. Zic: “Eu vreau sa beau!” Zice “Da-mi si mie!”- a spus preasfintitul; si a baut si el
    – si era, asa , cum sa va spui- apa cu noroi cumva amestecata . Stiti, asa era…, asa era…emotionat]
    ce sa spun : era o agheasma.

    Apreciază


Lasă un răspuns către mihaelmarius Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.