SACCSIV – blog ortodox

Radu Iacoboaie: ADRIAN CIOROIANU si RESCRIEREA ISTORIEI LA COMANDA (prezentarea istoriei in stil Dan Brown)

Posted in Radu Iacoboaie by saccsiv on aprilie 15, 2014

ADRIAN CIOROIANU ȘI RESCRIEREA ISTORIEI LA COMANDĂ (prezentarea istoriei în stil Dan Brown)

Radu Iacoboaie, 15 aprilie 2014

În articolul trecut aminteam despre simpatiile lui Adrian Cioroianu, dar nu citisem încă ultima sa carte, ,,excepțională” în materie de istorie, intitulată sugestiv ,,CEA MAI FRUMOASĂ POVESTE. Câteva adevăruri simple despre istoria românilor”.

Credem că, nu îți trebuie cine știe ce doctorate sau studii academice, ca să descoperi adevărul despre o lucrare. Aceste volum ne prezintă momente importante din istoria noastră într-o manieră inedită, mai atractivă, edulcorată, dar sub masca căreia se petrece un fapt extrem de grav pentru istoria unui neam și pentru un istoric: rescrierea în continuare a istoriei României, deja rescrisă de către comuniști și prezentarea lor inadecvată ca simple povești (într-o acțiune perfidă de demitizare a istoriei).

Potrivit acestei noi viziuni istorice, sunt elogiați mai mult sau mai puțin regii Carol I, Carol al II-lea și Mihai I (nu degeaba a fost recent unul dintre invitați la aniversarea principesei Margareta). Este exonerat însă de orice răspundere regele Carol I, pentru intervenția armată aprobată, în masacrarea a peste 11 000 de țărani în timpul Răscoalei din 1907 (afirmând subtil că de fapt nu arendașii evrei au fost de vină, ci globalizarea economică, care a făcut să scadă prețul grânelor, datorită pătrunderii celor americane pe piața mondială…).

Avem surpriza să descoperim povestea LIDERUL LEGIONARILOR – CORNELIU ZELEA CODREANU (1899-1938) și chiar cuvintele rostite în ,,celebrul” și de tristă amintire episod din 5 MINUTE DE ISTORIE de pe TVR 1 la adresa posterității liderului Mișcării Legionare, chiar lângă mormântul acestuia…

Iată ce ne spune (sublinierile îmi aparțin): ,,Povestea ce urmează ne va arăta că, în istoria unui neam, personajele politice charismatice joacă deseori un rol nefast. Cel despre care voi vorbi aici a fost într-adevăr un personaj charismatic – dar aceasta nu l-a împiedicat să fie un criminal. Pentru unii, respectivul personaj a fost un Salvator al neamului. (sugerând abil echidistanța sa falsă, inexistentă de altfel față de subiect – n.a.). Pentru alții, el a fost un șarlatan politic. Așadar, cel despre care scriu aici este Corneliu Zelea Codreanu. (…)

Mai apoi a devenit un student turbulent al Facultății de Drept din Iași, unde s-a remarcat inițial prin calitățile sale de lider, dar s-a și dovedit a fi un spirit virulent anticomunist, ultraortodox și antisemit. (…) La Berlin și mai apoi la Jena, Codreanu a neglijat studiile, dar a fost fascinat de mișcarea hitleristă aflată atunci la începuturi (o inepție care să-l poată culpabiliza, ca argument al antisemitismului! – n.a.). (…)

Promovând un naționalism cu accente mistice (varianta comunistă – n.a.), un antisemitism și un anticomunism virulente (ca și când anticomunismul ar fi ceva rău în sine – n.a.), legionarismul a atras mulți români – intelectuali, preoți, muncitori sau țărani (aici spune adevărul, numai că sugerează că ei au fost ,,atrași”, adică amăgiți, înșelați – n.a.). Codreanu nu a fost un mare orator, dar avea în mod cert un simț al spectacolului. Îmbrăcat în ie albă și călare pe un cal alb (ce basm frumos! – n.a.), apariția lui îi înflăcăra pe adepții mișcării. Crima politică era parte din arsenalul legionarilor – printre victimele lor numărându-se inclusiv prim-ministrul Ion Gh. Duca (cel care, la ordinul regelui,  a dezlănțuit o prigoană sălbatică împotriva legionarilor, pentru a-i scoate din politică – n.a.). (…)

Lansat în politică printr-o crimă, Corneliu Zelea Codreanu a fost asasinat la rândul său (ca și când cele două fapte ar fi echivalente, adică cu uciderea în legitimă apărare a Prefectului Poliției din Iași, care îi tortura pe studenții români într-un oraș unde jumătate din populație era constituită din evrei, fiind în cârdășie cu evreii radicaliști – n.a.). Moartea lui n-a rezolvat nimic (deși prin martiraj, a devenit erou al neamului pentru mulți – n.a.), ci, dimpotrivă, a condus la o altă, lungă, spirală a crimelor (un argument inventat pentru a-și susține pledoaria – n.a.). Morala poveștii noastre (masonice – n.a.) apare inclusiv în Biblia pe care Codreanu o purta cu el: cine ridică sabia are toate șansele să piară sub o altă sabie.” (oare domnitorii noștri, Tudor Vladimirescu și alții, care au ridicat sabia pentru a-și apăra țara, credința și neamul, au avut cu toții soarta de a fi uciși și pentru că au greșit făcând aceasta? – n.a.)

Pentru istoricii serioși din România, care au cercetat cât de cât istoria și doctrina Mișcării Legionare (precum Gheorghe Buzatu), aceste scurte și incisive comentarii la adresa unor momente istorice se pot citi doar în cheia de ,,poveste”, de basm pentru adormit copiii, dar pe care copiii nu le gustă credem la vârsta lor.

De fapt, constatăm că acest volum a fost scris pentru a fi pe placul, nu al lui Ceaușescu, ci al evreilor radicali din Institutul Național pentru Studierea Holocaustului din România  ELIE WIESEL, în scopul denigrării totale a posterității lui Corneliu Zelea Codreanu, dar mai ales a Mișcării Legionare, care face chiar obiectul actual al proiectului de lege antilegionar, supus în procedura votării de către cele două Camere ale Parlamentului României.

Și mai urmează și alte povești răsunătoare despre asasinatele legionare. Redăm doar dintr-una din acestea: ,,Ipoteza implicării lui Stalin în omorârea lui Nicolae Iorga este spectaculoasă (fantezistă, conspiraționistă, ca și când era imposibilă, deși comuniștii ruși, cu agenții lor infiltrați chiar aveau tot interesul să își înlăture oponenții, pe legionari, datorită cărora, în special PCR,  a fost interzis timp de două decenii și să-i discrediteze prin acuzații grave inventate – n.a.), dar, din păcate, adevărul e cu mult mai banal – și mai crud. Rămâne cu totul credibil că asasinarea savantului Iorga a fost rodul fanatismului unor legionari români, care doreau astfel să răzbune moartea lui Corneliu Zelea Codreanu și să-i pedepsească pe cei care lucraseră cu Regele Carol al II-lea (regele, cu majusculă – n.a.). (…) Morala poveștii noastre e una veche de când lumea: oricând, câteva gloanțe pot ucide un savant; dar, pe termen lung, spiritul e mereu mai puternic decât sabia. Fantasmele legionare au ajuns printre deșeurile Istoriei, dar cărțile lui Nicolae Iorga se află în casa oricărui român care se respectă.” (oare așa stau lucrurile?; Iorga a fost un naționalist la început, ca și Codreanu – n.a.)

Urmează teribila poveste intitulată SCURTA ISTORIE A STATULUI NAȚIONAL-LEGIONAR (1940-1941), din care spicuim doar: ,,Mișcarea legionară a fost una dintre cele două forme de politică extremistă care au marcat istoria românească a secolului XX. Dacă cealaltă mișcare de extremă – adică regimul comunist – a condus România vreme de 42 de ani, în schimb legionarii s-au aflat la conducerea țării doar 5 luni de zile (această contabilizare neținând seama de faptul că Ion Antonescu era conducător și tot el a dat lovitura de stat împotriva statului național-legionar, la presiunea masonilor, intrați în adormire unii din 1937, cărora li s-au percheziționat sedii și li s-au confiscat arhive… – n.a.) (…) Pe 23 ianuarie 1941, rebeliunea legionară (așa-zisa – n.a.) a fost înfrântă. Lua astfel sfârșit scurtul episod al guvernului național-legionar. Din acest moment, Ion Antonescu a rămas singur la putere. El are merite reale în stoparea insurecției legionare (insurecție?! – n.a.), dar acest detaliu nu-l va ajuta foarte mult în anii următori (în fața evreilor sioniști și comuniștilor; ne putem întreba de ce oare însă, nu l-au judecat atunci la procesul său stalinist împotriva ,,exterminării evreilor”? – n.a.). În cele cinci luni cât au fost la conducerea țării, legionarii au arătat că erau amatori într-ale politicii, iar pofta lor de revanșă a fost mai mare decât dorința de a stabiliza țara (revanșă împotriva cui?; a masonilor, în mod evident, trădându-se… n.a.). Crimele pe care le-au comis în rândul politicienilor și în rândul armatei (de ce implică armata, doar pentru că un lider legionar avusese imprudența să amenințe la sfârșitul lunii ianuarie 1941 că va dezvălui nume de trădători, inclusiv din armată, ceea ce l-a înfuriat și pe Antonescu? – n.a.) îi dezonorează și mai mult. Astfel încât morala poveștii noastre este simplă (totul este simplu la Cioroianu – n.a.): legionarii au venit la putere, în septembrie 1940 (neprecizând că au fost propulsați de numeroșii patrioți români, după pierderea Basarabiei și Ardealului de nord – n.a.), având legenda de Salvatori și în ianuarie 1941 au plecat de la putere cu legenda de criminali. (una din cele mai cinice și iresponsabile remarci făcute de Cioroianu – n.a.)”

Iar la finalul cărții, în povestea DESPRE PATRIOTISM – DE LA CAROL I LA CEAUȘESCU, scrie: ,,Din patriotism, s-a înrolat voluntar pe frontul Primului Război Mondial (e vorba de C. Z. Codreanu – n.a.), pe când avea doar vârsta de 16 ani. În schimb, viziunea lui despre viitorul României nu era numai una patriotică – ci era una încărcată de un naționalism primitiv (dacă ar fi fost Iorga în locul lui, era unul superior… – n.a.), în care antisemitismul și obscurantismul jucau un rol esențial (acuzații nefondate și complet false, având adeziunea unor mase largi și din toate categoriile sociale – n.a.). Conservatorul Petre P. Carp (la al cărui ziar Timpul a lucrat din nefericire naționalistul Mihai Eminescu – n.a.) și legionarul Zelea Codreanu au fost personaje foarte diferite în istoria noastră. Dar amândoi ne conduc spre aceeași lecție: patriotismul, în sine, NU reprezintă o rețetă a succesului.”

Nu știu dacă ați observat și dumneavoastră, faptul că nu se pomenește nimic despre idealurile lui Codreanu și relația sa cu ortodoxia. De ce oare? Pentru că ADRIAN CIOROIANU NU ESTE ORTODOX. Se vede clar acest lucru și din scrierea ,,Isus Cristos”. Se subînțelege din opiniile sale pro monarhie, admirația către regii pe care i-a avut România (mai puțin regele Ferdinand, care s-a dovedit a fi mai apropiat de români), dar și din prețuirea arătată în mod deosebit față de Papa Ioan Paul al II-lea, sanctificat de catolici.

Mărturisim că, pentru a combate punctual toate aceste neadevăruri din această carte, toate mistificările acestea ale unui om care parcă se autoexclude din rândul românilor, volum foarte bine promovat în țară prin marketing și publicat de Editura Curtea Veche în 2013, având pe coperta principală un triunghi alb (sugerând piramida masonică, mai puțin probabil pe cea egipteană), ar trebui să scriu mai multe articole.

În fapt, această carte se dorește un argument pentru legea antilegionară (care este antinaționalistă în esența ei!), se dorește a fi și un preambul la incriminarea lui Ion Antonescu și a poporului român ,,vinovați” pentru ,,exterminarea evreilor” în România, pentru care să plătim zeci de miliarde de euro despăgubiri. În plan secundar poate, se dorește a fi și un gen inedit de manual de istorie, dar în care istoria este rescrisă după interesele și pe placul evreilor extremiști sioniști, cei care poartă o ură ancestrală împotriva legionarilor antimasoni dar și anticomuniști. În ultimul rând, se dorește a fi pe placul amatorilor de povești. Când am răsfoit-o prima dată, prima mea impresie a fost aceea că mă aflu în ,,O mie și una de nopți”…

Aplecarea lui Cioroianu spre ficțiune, nemaiîntâlnită la istoricii adevărați (care nu amestecă lucrurile) rezultă și din propriile-i mărturisiri afișate ostentativ în autobiografia din coperta interioară a cărții: ,,Și toate acestea și pentru că, în copilărie, i-au plăcut poveștile. Mai întâi numai poveștile, apoi guma de amestecat și poveștile, apoi romanele lui Jules Verne și poveștile, apoi benzile desenate și poveștile, apoi Istoria și poveștile, apoi Marylin Monroe și poveștile, apoi parfumurile și poveștile… În prezent  trăiește el însuși o poveste frumoasă: are un fiu admirabil și iubește o femeie admirabilă. (va urma)

Cui sunt de fapt adresate aceste cuvinte? Subiectivității omului? Femeilor pe care le adoră în general? Să fi ajuns și Istoria României doar o simplă și frumoasă poveste? Unde este obiectivitatea și spiritul critic necesare unui istoric? Întrebări la care ne putem răspunde personal.

Părerea mea este că ei, cei de la ELIE WIESEL și-au greșit omul și nu că nu vor reuși să prostească pe față un întreg popor, care niciodată nu a exterminat pe nimeni…

Cititi va rog si:

Iacoboaie Radu: EDIFICATOR – ADRIAN CIOROIANU despre KARL MARX, papa Ioan Paul al II-lea si NOUA ORDINE MONDIALA

ADRIAN CIOROIANU despre cel mai urat dintre pamanteni, CORNELIU ZELEA CODREANU

 

88 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. pr bogdan said, on aprilie 15, 2014 at 5:54 pm

    felicitări şi la mai multe

    Apreciază

  2. Emilian said, on aprilie 15, 2014 at 6:06 pm

    Bună ziua. A trecut astăzi prin Harghita un om cu o cruce în spate. Am auzit de la cineva că ar fi plecat de la mânăstirea Rarău. Ştiţi ceva detalii în legătură cu el?

    Apreciază

  3. Mihail said, on aprilie 15, 2014 at 6:14 pm

    Foarte bună recenzia, frate Radu Iacoboaie ! Acesta este din păcate „marele” istoric Adrian Cioroianu !

    Apreciază

    • Bula said, on aprilie 16, 2014 at 7:40 pm

      Eu as fi pus ghilimelele la „istoric”, pentru ca individul isi bate joc de propria meserie.

      Apreciază

  4. sdragosc said, on aprilie 15, 2014 at 7:58 pm

    Comunistii au fost maestrii in rescrierea istoriei, generatii intregi au fost spalate pe creier de istoria falsificata de comunisti. Ceea ce face Adrian Cioroianu este nimic in comparatie cu ceea ce au facut sobolanii rosii.

    Apreciază

  5. Ortodox Liber said, on aprilie 15, 2014 at 8:31 pm

    Mai degrabă domnul Cioroianu pare a fi un mare „isteric” in loc de istoric. Cred ca si voi stiti ca ortodoxia arde la propriu pe dușmanii lui Hristos. Uitati-va nu mai departe de PF Daniel care modifica si interzice tot felul de slujbe, de la strofe întregi ale prohodului Domnului si până la Moliftele Sf. Vasile. Ortodoxia este strâns legata de poporul român, legată si ancorată de istoria noastră. Acesti oameni nu mă feresc sa-i numesc „uriciunea pustiiri”.
    Doamne ajuta si post usor in continuare cât a mai rămas si Învierea Domnului cu multă bucurie duhovnicească.

    Apreciază

  6. lastunnegru said, on aprilie 15, 2014 at 8:35 pm

    off topic e GRAV de tot.

    Eu am foarte putine cunostiinte despre ortodoxie dar va intreb pe voi, daca un crestin ortodox participa prin inselare la un festival religios sfant hindus cum se numeste acest pacat ???

    Saccsiv te rog fa un articol despre aceasta mare inselare in care sant atrasi si romani crestini ortodocsi.

    O cursa de alergat care ascunde o mare minciuna. Scopul este sa participi prin inselare si necnostiinta la un festival reigios hindus numit Holi fara sa sti si sa iti si placa.

    1 http://thecolorrun.ro/

    2 http://thecolorrun.ro/despre/

    3 http://thecolorrun.ro/galerie/

    4 THE COLOR RUN™ – Be a Color Runner™

    1 http://www.descopera.ro/cultura/5780583-holi-marea-sarbatoare-a-culorilor-fotografii-senzationale

    2 Holi. Festival of Colors. 2011

    3 http://www.huffingtonpost.com/2014/03/16/holi-2014_n_4965026.html

    4 Colours and Joy! The Hindu Festival of Holi

    Apreciază

  7. lastunnegru said, on aprilie 15, 2014 at 8:38 pm

    off topic e GRAV rau de tot.

    sa te uiti si de cine e primovata la noi in presa si de firme cunoscute.

    DUPA CE FACI UN MATERIAL AR TREBUI SA IL RASPANADIM TOTI PE TOATE BLOGURILE ORTODOXE CA SA NU CADA NIMENI IN INSELARE.

    Apreciază

  8. gruia said, on aprilie 15, 2014 at 8:38 pm

    Adrian Cioroianu nu e istoric ci un servitor in solda iudeo-masoneriei. Asta ne falsifica istoria mai rau decat partidul comnunist roman. Istoricii adevarati ar trebui sa-l combata si sa-l marginalizeze. Mai este si profesor de istorie la universitate. Ne strica copii. S-ar putea sa nici nu fie roman. Uneori am impresia ca uraste poporul roman si pe eroii sai.

    Apreciază

  9. lastunnegru said, on aprilie 15, 2014 at 8:43 pm

    off topic e GRAV rau de tot.

    Urmatoarele evenimente

    26 Aprilie – Bucuresti
    12 iulie – Cluj

    Pe 26 aprilie in Saptamana Sfintelor Pasti dupa Izvorul Tamaduiri oare putea zi aleasa o zi mai batjocoritoare ca asta ? Oare nu este aceasta batjocorirea ortodoxiei sub forma ascunsa si prin inselare ?

    Apreciază

  10. Iacoboaie Radu said, on aprilie 15, 2014 at 9:58 pm

    Mulțumesc pentru comentarii.
    Am primit astăzi la mesaje de pe site-ul Natiunea un filmuleț intitulat ,,Romania jefuita si deznationalizata!” și îl recomand și altora. După aceea puteți viziona și ,,Române, ridică-te!” Fiți atenți la tot ce se spune.

    Între ortodoxie și naționalism a existat și va exista întotdeauna o legătură strânsă. Suntem creștini români. Aceasta este identitatea noastră pe care trebuie să o apărăm și s-o transmitem mai departe copiilor noștri, generațiilor care vin după noi.
    Doamne ajută!

    Apreciat de 1 persoană

  11. Radu Humor said, on aprilie 15, 2014 at 11:06 pm

    „Și toate acestea și pentru că, în copilărie, i-au plăcut poveștile. Mai întâi numai poveștile, apoi guma de amestecat și poveștile, apoi romanele lui Jules Verne și poveștile, apoi benzile desenate și poveștile, apoi Istoria și poveștile, apoi Marylin Monroe și poveștile, apoi parfumurile și poveștile… În prezent trăiește el însuși o poveste frumoasă: are un fiu admirabil și iubește o femeie admirabilă. (va urma)”
    A ajuns inevitabil să iubească nu numai poveştile, ci şi banii !
    Dar să-şi şi urască poporul în mijlocul căruia trăieşte !
    Doamne, cât de mult urâţeşte trădarea de neam şi ţară !
    Chiar dacă pe dinafară-i vopsit gardul, înăuntru-i gol bastardul !

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 5:17 pm

      Noi îl iertăm creștinește dar istoria cu siguranță nu-l va ierta pentru falsificarea istoriei cu bună știință. Doar dacă se va pocăi, Dumnezeu îl va ierta…

      Apreciază

  12. Emanuel said, on aprilie 15, 2014 at 11:28 pm

    Saccsiv,arunca un ochi pe discutia asta:

    http://www.tpu.ro/religie/un-exercitiu-de-imaginatie-cum-credeti-cat-de-mare-ar-fi-focul-si-cate-scoli-si-spitale-am-putea-incalzi-pe-timp-de/

    Din pacate,ateismul ia amploare in Romania, preotii sunt injuratii,crestini(si crestinismul in sine) sunt considerati anormali,prosti,inculti etc . Biblia „cica” promoveaza incestul,violul,misoginismul,rasismul,sclavia …

    Un articol legat de ateismul generatiei de tineri ar trebui facut …si poate si cu explicatii clare la punctele pe care le acuza .

    Va spun ca utilizatoarea care a pus intrebarea de mai sus e una profund inversunata impotriva oricarei forme de manifestare a religiei si foarte apreciata (stiu pentru ca am si eu cont) .

    Apreciază

  13. Iacoboaie Radu said, on aprilie 15, 2014 at 11:48 pm

    Am trimis un mesaj dar e de mult timp în așteptare… Îl trimit din nou.

    Mulțumesc pentru comentarii.
    Am primit astăzi la mesaje de pe site-ul Natiunea un filmuleț intitulat ,,Romania jefuita si deznationalizata!” și îl recomand și altora. După aceea puteți viziona și ,,Române, ridică-te!” Fiți atenți la tot ce se spune.

    Între ortodoxie și naționalism a existat și va exista întotdeauna o legătură strânsă. Suntem creștini români. Aceasta este identitatea noastră pe care trebuie să o apărăm și s-o transmitem mai departe copiilor noștri, generațiilor care vin după noi.
    Doamne ajută!

    Apreciat de 1 persoană

    • saccsiv said, on aprilie 16, 2014 at 7:44 am

      Iacoboaie Radu

      E o tema importanta partea a doua a e-mailului tau. Propun s-o dezbatem aici. Dar ca sa nu gresim, reda exact tot ce-a zis.

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 2:56 pm

        Mesajul l-am șters odată cu celelalte. Era foarte scurt și l-am reprodus din memorie. Nu am ce să mai adaug. Eu aveam nevoie de opinia ta.

        Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 16, 2014 at 4:27 pm

        Iacoboaie Radu

        Nu i-am inteles intrebarea: „Si care e problema?”.

        Ca era CZC pe cal alb sau atacul lui Adrian Cioroianu la CZC?

        Dar pana la urma stii ce? Vei fi mai linistit daca nu-ti bati capul cu ce pareri are el.

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 4:41 pm

        Nici eu nu i-am înțeles întrebarea. Și nu era vorba de Cioroianu, ci despre realitatea dacă CZC mergea pe cal alb și cu ie albă. Eu nu cunosc acest amănunt dar am presupus că a exagerat Cioroianu și am pus în paranteză (ce basm frumos!)

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 2:58 pm

        Nu înțeleg de ce se scandalizează așa de tare unii…

        Apreciază

      • Iani said, on aprilie 16, 2014 at 10:45 pm

        Da, este daca nu ma insel o marturie a lui nagy Talavera in care povesteste cum a aparut Codreanu pe un cal alb si ce impresie puternica producea.
        Am gasit-o aici, e o marturie frumoasa:

        http://czc50.blogspot.ro/2011/04/marturii-despre-capitan-nicholas-nagy.html

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 11:31 pm

        Mulțumesc pentru textul acesta. Este valoros ca mărturie istorică pentru combaterea acuzației de antisemitism adusă lui Corneliu Zelea Codreanu.
        Apreciez acest blog SACCSIV pentru că încurajează comuniunea dintre ortodocși (toți putem învăța unii de la alții, nimeni nu este atotștiutor, doar Dumnezeu), creând premisele unui dialog constructiv (nu ca pe rețelele gen Facebook)…
        Doamne ajută!

        Apreciază

  14. Iones said, on aprilie 15, 2014 at 11:57 pm

    SUA: Parintii sunt trimisi la inchisoare din cauza unui diagnostic medical care NU exista
    http://www.theverge.com/2014/4/15/5604886/shaken-baby-syndrome-criminal-cases-controversy

    Apreciază

  15. lastunnegru said, on aprilie 16, 2014 at 12:00 am

    off topic

    Malta a aprobat casatoriile gay si adoptia pentru cuplurile gay.

    Apreciază

    • Iani said, on aprilie 16, 2014 at 10:47 pm

      Aceasta nebunie cuprinde intreg pamantul. Este semn apocaliptic.

      Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 17, 2014 at 12:55 am

      În Malta există poate centrul Ordinului masonic Cavalerii de Malta, din care face parte și Adrian Năstase…

      Apreciază

  16. John of România said, on aprilie 16, 2014 at 2:44 am

    @Saccsiv

    Ce zici de ce zice Rusoaica asta despre Hitler si Sionisti?

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 16, 2014 at 7:33 am

      John of România

      Ce zice frate? Ca nu stiu cand imi fac timp sa ma uit la el.

      Apreciază

  17. Romeo said, on aprilie 16, 2014 at 8:56 am

    Adrian Cioraneanu este un Mihai Roller al vremii noastre. Expune istoria din perspectiva stapanilor mondiali.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mihail_Roller

    Trebuie totusi remarcat faptul ca pe canalul oficial de propaganda al globalistilor wiky, punctul de vedere oficial asupra istoriei comunismului in Romania este legat de raportul Tismaneanu. http://ro.wikipedia.org/wiki/Mihail_Roller

    Adevarurile istorice in ziua de azi, se vor gasi pe altermedia. Incet incet, „academia de istorie” Basescu-Tismaneanu-Cioroianu va castiga teren in institutiile oficiale.

    Apreciază

    • Romeo said, on aprilie 16, 2014 at 4:23 pm

      Pe postul TV basist – ca sa nu spun mai mult – Realitatea TV – Adrian Cioraneanu este si politolog + formator de opinie – in calitate de fost ministru de externe. Deci istoric – politruc.

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 4:44 pm

        Eu cred că l-au împins în față pentru că are oarecare charismă, dar mai ales diplomația unui politicianist precum Ion Iliescu

        Apreciază

  18. G-man said, on aprilie 16, 2014 at 11:34 am

    Apreciază

    • Radu Humor said, on aprilie 16, 2014 at 12:48 pm

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 4:53 pm

        Pe Mântuitorul nostru Iisus Hristos l-au răstignit un grup de iudei: fariseii (secta) și majoritatea cărturarilor și arhiereilor în frunte cu Caiafa. Romanii doar s-au executat, pentru a nu se crea tulburări grave. Este binecunoscută ,,pacea romană” din Imperiul roman.
        Unii autori titrați susțin că termenul de evreu a apărut doar de vreo două secole, înlocuindu-le pe cele de iudeu (care trimitea cumva la Iuda vânzătorul), jidan și jidov. A fost introdus în mod premeditat și bine gândit așa cum în loc de țigan se spune acum rrom. Mai apoi a apărut statul Israel și termenul de izraelian, pentru evreii ce locuiesc acolo.
        Doamne ajută!

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 5:02 pm

        Este greșit. Aici se spune că toată omenirea este vinovată. Cu ce erau vinovați de pildă ucenicii Lui, precum și toți creștinii care L-au urmat cu credință de atunci și până în ziua de astăzi?
        Oare nu se urmărește disculparea acelor iudei (deveniți evrei, călători în toată lumea) care L-au răstignit și a urmașilor lor asupra cărora a căzut un adevărat blestem?

        Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 5:04 pm

      Sunteți ortodox domnule G-man? Însuși psdeudonimul d-voastră vă arată că nu sunteți. Greșesc cumva?

      Apreciază

      • saccsiv said, on aprilie 16, 2014 at 7:33 pm

        Iacoboaie Radu

        Gresesti aici.

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 9:16 pm

        Iertare dacă am greșit. Dar litera G este un simbol masonic care apare în multe imagini înfățișând piramida masonică. În plus, toate marile reuniuni ale marilor puteri (state industrializate) nu se numesc G20, G8?
        Doamne ajută!

        Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on aprilie 17, 2014 at 1:55 am

        Iacoboaie Radu

        G-Man este printre primi comentatori de pe blog si este sigur ortodox. Litera G vine de la numele lui.

        Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 17, 2014 at 9:01 pm

        Iertare atunci. Nu am știut. E de preferat un nume sau un pseudonim care să însemne ceva. Doamne ajută!

        Apreciază

      • G-man said, on aprilie 17, 2014 at 9:47 am

        DA . Sunt. Crestin Ortodox.
        poezia e scrisa de .http://ro.wikipedia.org/wiki/Costache_Ioanid
        care nu stiu daca a murit ortodox sau nu .. se vede ca a colaborat cu traian dorz … si ma asteptam sa sara comentatorul F sa imi zica -de ce pun cantece de la oaste …daca nu o apreciez ?…dar ca sa vezi cum lucreaza dracu …ca asta lucreaza nu are somn ..( si eu care nu vroiam discutii in aceste zile .. sunt obligat sa le port )
        Dar cantecul este cantat de o copila .. intr-un glas ingeresc … intrumentatia aproape ca lipseste ..
        Iar ideea principala e ca am vrut sa va amintesc … ..ca e ziua vanzarii ….
        Si frate Radu , sa stii ca tot ce de la Dumnezeu nu se cuprinde cu un singur sens. Si da in sensul istoric sunt vinovati primii evreii apoi romanii .. Dar in sensul mistic suntem toti vinovati. Sau nu ai auzit .. ca A venit pentru pacatele noastre . si pentru pacatele urmasilor urmasilor nostrii. Sau nu stii ca asa zic si sfintii nostrii ?
        EL a venit .. si Dumnezeu fiind in aceste zile a fost scuipat ..umilit ..batut peste cap .. S-au cutremurat cerurile domnule … dar nu si oamenii impietriti.

        Ps; daca ai nelamuriri la nikul meu citeste arhiva lui saccsiv …ca l-am explicat de 7 ori…. nu e un nik de neschimbat dar l-am pastrat pentru continuitate .. caci e un furt si faptul ca sa postezi o perioada cu un nik apoi cu altul si tot schimband sa duci in eroare fratii neasumandu-ti zisele mai vechi …

        …..oricum iti multumesc pentru mustrari .. in ultima vreme au inceput sa imi placa .. si te rog sa ma ierti daca te-am tulburat ..

        Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 17, 2014 at 9:05 pm

      Atunci de ce s-au scos multe strofe din Prohodul Domnului? Pentru că strămoșii iudeo-masonilor erau nevinovați și îi deranjau acestea? Nu pentru a stimula mai mult ecumenismul?

      Apreciază

    • NIMENI said, on aprilie 16, 2014 at 6:40 pm

      danutza,
      poate candva parchetul va confirma si numarul victimelor comunismului in Romania.

      Apreciat de 1 persoană

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 11:44 pm

      Degeaba se bucură Institutul Elie Wiesel. Ceea ce nu s-a stabilit încă în legătură cu cele 36 de victime sunt împrejurările și mobilul crimei. În timp de război, se aplicau regulamente speciale. Iar la Iași și în împrejurimile sale, cum este și comuna Popricani, au existat evrei care au pactizat în secret cu comuniștii sovietici pe care i-au ajutat efectiv, prin informații, semnalizări pe timp de noapte pentru aviația inamică etc.
      Doamne ajută!

      Apreciază

  19. Vasilescu said, on aprilie 16, 2014 at 3:36 pm

    Falsificarea ca falsificarea dar chiar credeti ca marea masa a romanilor mai e interesata de povestile cu legionarii si regii?Astea nu mai intereseaza pe nimeni in ziua de azi cand pe granita incepe un razboi civil si Jobik isi prezinta pachetele de muschi prin Transilvania.
    PS : Lasati posturile si puneti mana pe gantere la o sala de forta ca nu se stie cand vine mobilizarea…

    Apreciază

    • NIMENI said, on aprilie 16, 2014 at 6:38 pm

      Vasilescu,
      Tocmai dezinteresul nostru face posibila prezentarea pachetelor de muschi…
      Iertare, in saptamana mare, dar mai intai trebuie sa ne scoatem sacul din cap si sa ne spalam de spalarea pe creier. Am ajuns de rasul lumii. Ce ne trebuie noua TARA?

      Apreciază

  20. Iani said, on aprilie 16, 2014 at 3:54 pm

    Statuia cu emblema NATO = crucea rasturnata ! Priviti !

    http://romanian.ruvr.ru/news/2014_04_16/NATO-iSi-sporeSte-prezenta-in-estul-Europei-0254/

    Apreciază

  21. Ortodox said, on aprilie 16, 2014 at 4:09 pm

    MONAHUL TEODOT DE LA MANASTIREA PETRU VODA CONFERINTA LA BACAU

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 11:12 pm

      Așa cum ne-a îndemnat monahul Teodot, să ne rugăm mai mult îndeosebi la Sfinții Mucenici ai Închisorilor comuniste, Sfântului Mare Mucenic Gheorghe (martirizat la vârsta de doar 20 de ani).
      După acest fragment din conferință am urmărit interviul tot cu monahul Teodot ,,Mihai Viteazul considerat sfânt de părintele Iustin Pârvu” și argumentele sale sunt foarte convingătoare.
      Doamne ajută! Și mulțumim pentru postare.

      Apreciază

      • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 11:16 pm

        Noi avem peste 500 000 de Sfinți Mucenici din perioada comunismului satanic. Toți Sfinții Mucenici au mare îndrăzneală înaintea lui Dumnezeu și ne pot ajuta foarte mult cu rugăciunile și cererile lor. Există ACATISTUL SFINȚILOR MUCENICI AI ÎNCHISORILOR.
        Doamne ajută!

        Apreciază

  22. Cip said, on aprilie 16, 2014 at 5:07 pm

    Nu merge să postez pe facebook linkul la acest articol.

    Apreciază

    • saccsiv said, on aprilie 16, 2014 at 7:34 pm

      Cip

      Facebook nu permite link spre saccsiv.

      Apreciază

    • dinu marius said, on aprilie 16, 2014 at 8:24 pm

      intra pe youtube si copiaza de acolo linkul si il pui pe feisbuc.eu asa le postez

      Apreciază

      • dinu marius said, on aprilie 16, 2014 at 8:26 pm

        aa pardon..faci asa…copy si paste de pe blogul saccsiv..dar atentie!!sa nu faci copy la linkurile puse de saccsiv ca iti baneaza feisbuc tot!deci fara link catre saccsiv si merge!eu asa le postez.sau intra la mine pe feisbuc cu numele meu.cauta-ma si iti explic mura n gura cum sa faci.

        Apreciază

    • NIMENI said, on aprilie 17, 2014 at 8:16 am

      danutza,
      asta e prea de tot, saracuta visa la „insarcinari” cu alien …iar filmuletul ce vrea sa arate?

      Apreciază

      • danutza said, on aprilie 17, 2014 at 12:10 pm

        asta e intoxicarea sistemului. vor, din ce in c e mai mult sa ne convinga de existent extraterestrilor. si-au intensificat f tare propaganda.

        Apreciază

  23. lastunnegru said, on aprilie 16, 2014 at 7:26 pm

    off topic

    Cercetati si fiti atenti cu link-urile ca unele nume sau procedee pot fi inselatoare la prima vedere.

    Acum cateva saptamani cineva a pus pe blog un comentariu de tipul Barcoding dna, codul de bare adn. La prima vedere numele Barcoding dna pare inselator dar de fapt el poate face decat o identificare a unor plante, insecte, animale pe baza unei secvente din adn. In adn sant doar 4 litere C A T G – citozina adenina timina guanina. Prin acest procedeu in adn nu se adauga numarul 666 sau vreun cod de bare, nu se adauga nimic si nu se schimba nimic se citeste doar o scurta secventa standardizata a genomului din adn , pentru a face o identificare mai usoara a specilor.

    http://ibol.org/about-us/what-is-dna-barcoding/

    The History of DNA Barcoding- Istoria codului de bare ADN.

    Apreciază

  24. lastunnegru said, on aprilie 16, 2014 at 7:38 pm

    off topic

    Microsoft promoveaza IoT-Internetul Lucrurilor si ne indeamana sa nu ne uitam ca la imaginea mare de ansamblu ca se vor acumula data uriase si se pot monitoriza multe.

    The Internet of Your Things: Microsoft’s vision for IoT.

    Internetul Lucrurlor Tale: Viziunea Microsoft pentru Internetul Lucrurilor.

    Microsoft ne indemna sa nu ne gandim la imaginea de ansambul mare a Internetului Lucrurilor si sa sa ne uitam doar la lucrurile mici pe care le face in parte pentru fiecare. Pe site-ul lor la sfarsitul videoclipului veti vedea ca ei livreaza soluti software plus altele pentru fime, fabrici, etc pentru Internetul Lucrurilor.

    Apreciază

    • Giovanni Onika said, on aprilie 16, 2014 at 9:50 pm

      Ne distrug tradatorii astia. Tiganii nu mai sunt tigani, ci sunt rromi si urmeaza, banuiesc, ca si romani sa nu mai fie romani ci rromi, Doamne fereste ! . Azi s-a dat o stire pe scurt, jos in bara la antena 3 si a fost singurul loc unde am citit despre ea, (fugitiv si cat mai ascuns mi s-a parut ca a fost data) despre faptul ca PSD si UDMR au hotarat sau au ajuns la un consens, nu stiu cum sa-i mai zic asupra faptului ca steagul secuiesc poate fi arborat legal pe teritoriul Romaniei. Asa ceva extrem de important si grav in acelasi timp nu se discuta la tv, in schimb se arunca toate laturile si balacarelile celor mai mari tradatori de neam si tara care au fost vreodata in istoria acestei tari.

      Doamne ajuta-ne si ne apara !

      Apreciază

  25. blue said, on aprilie 16, 2014 at 8:16 pm

    Păi… minciunile fac istoria. Ea este rescrisă în permanent de către invingători. Să ne întrebăm dacă ştim cu adevărat ce s-a întâmplat în timpul nostru… şi apoi să ne întoarcem cu privirea înspre trecut. Mai degrabă am crezut ceea ce mi-au spus contemporanii acelor timpuri decât ceea ce s-a scris la comandă în cârţile de istorie în mod circumstanţial. .

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 10:17 pm

      Acest lucru așteptat de către unii, neașteptat pentru alții, complică foarte mult politica în zonă. Este problema Republicii Moldova, dar în Transnistria trăiesc destui români…

      Apreciază

      • blue said, on aprilie 17, 2014 at 11:36 am

        Destul de puţin probabil să se întâmple… o enclavă rusească între ukrainieni şi moldoveni n-ar fi decât o complicaţie în plus. Cred, mai degrabă, că e încă o picătură care împinge zona către un râzboi civil. Dacă aş fi român în Transnistria, mi-aş lua traista în băţ şi aş pleca către meleaguri mai „româneşti”…

        Apreciază

  26. lastunnegru said, on aprilie 16, 2014 at 9:35 pm

    off topic

    Dosarul electronic, lansat pe ascuns. Medicii spun că datele pacienților au fost preluate de sistem.

    http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Sanatate/Dosarul+electronic+lansat+pe+ascuns+Medicii+spun+ca+datele+pacie

    Apreciază

  27. Iacoboaie Radu said, on aprilie 16, 2014 at 10:04 pm

    Iar fratele Vasile (Saccsiv) subliniază pe scurt:

    Lupul Dacic este de fapt o femeie ce se dovedește a fi o activistă antiortodoxă.
    Își autodenumește blogul: “Blog pentru regăsirea identității naționale”. O identitate națională
    antiortodoxă? Adică satanistă?
    E plin internetul de tot soiul de astfel de bloguri cică anti sistem, dar în fapt doar niște “alternative”
    drăcești la sistem. Iar dintre ele cel mai bine prind la începători cele precum acesta, ce pedalează
    pe tema dacismului.

    Ești de acord să citez comentariul tău în ultimul articol la sfârșit?

    Doamne ajută?

    Apreciază

  28. Iones said, on aprilie 17, 2014 at 2:52 am

    Arsenie Boca, „Sfânt al Ardealului”
    Biserica nu se opune canonizării părintelui Arsenie Boca
    http://www.telegrafonline.ro/1397682000/articol/265526/biserica_nu_se_opune_canonizarii_parintelui_arsenie_boca.html

    Apreciază

  29. G-man said, on aprilie 17, 2014 at 9:49 am

    Apreciază

    • Iacoboaie Radu said, on aprilie 18, 2014 at 12:34 am

      Sursa (Euroactiv) l-a prezentat ca preot. A mai spus cineva până acum că ar fi preot? Interesant este că motivează opțiunea de a deveni europarlamentar pentru a-l concura pe protestantul Petre Costea, ca România să aibă un reprezentant ortodox acolo…

      Apreciază

    • Marius Barbu said, on aprilie 18, 2014 at 2:13 am

      poi e „preot” popa idolesc oarecum ,ca promoveaza vrajitoria/homeopatia

      Apreciază

  30. George said, on aprilie 19, 2014 at 3:54 pm

    Sfanta Lumina 2014 http://youtu.be/bdnKZOYgkso

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.