SACCSIV – blog ortodox

VIDEO – Russia Today: Bohemian Grove Mystery

Posted in BOHEMIAN GROVE, VIDEO by saccsiv on iulie 20, 2011

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iulie 20, 2011 at 7:30 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. nea Anderthal said, on iulie 21, 2011 at 1:33 am

    off topic

    http://www.bbc.co.uk/news/health-12390540

    Apreciază

  3. un ortodox said, on iulie 21, 2011 at 7:26 am

    frate saccsiv uite alta dovada de tupeu diabolic al tipografilor : in cartea :Unul din cei de demult-sratetul Gvriil ,apare ca acesta invata pe ucenici sa urmeze tratamente homeopatice !! asta in 1900 cand erau numai razboaie si revolutii si nici nu era homeopatie..!!!!! ca pe sfant il durea capul de la rugaciuni ca se ruga mult !!! pai nu am auzit coruri de sfinti care sa urle de durere ca doar se rugau incontinuuu !! si crestinii au porunca sa se roage neincetat ,ar insemna ca sa urle crestinii incontinuu de durere !!! ori pe unul fara discernamant il face sa o lase mai moale sau deloc cu rugaciunea !!(numai pe cei fara carte sau fara indrumator,la inceput daca nu lasa rugaciunea in inima il poate durea capul dar asta daca nu l ajuta Hristos !!) adica :uf ce ma doare capul am fost la biserica sau :ma doare capul ca am citit un acatist !!! dar nu se poate caci sfantul era batran cand zic tipografii ca l durea capul de la rugaciune si avusese 5 ani paralizie si atunci se ruga incontinuu si nu l mai durea capul ..si de unde a aflat tipografu ca l durea de la rugaciune?? azis sfantul :ma doare capul ca ma rog prea mult ?? ce idioti !!!

    Apreciază

    • Daniel said, on iulie 21, 2011 at 10:54 am

      Pe mine cand ma doare capul spun Tatal nostru si imi trece, ca urmare chestia asta e clar adaugata

      Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.