SACCSIV – blog ortodox

VITEZA DE REACTIE – sau ce rapid dispare un clip incorect politic de pe youtube …

Posted in politica corecta, youtube by saccsiv on martie 16, 2011

Acum cateva ore postasem articolul VIDEO: Va pare cunoscut?. Continea filmuletul

Western Europe dying

http://www.youtube.com/watch?v=R46fgoUUIJs&feature=player_embedded

Arata niste negri cum agresau o femeie alba. Imi atrasese atentia asupra lui cititorul Ioan Pelasgul intr-un comentariu la articolul VIDEO: Csibi Barna, LIDERUL GARZII SECUIESTI l-a “spânzurat” pe Avram Iancu la Miercurea Ciuc …, tot el facand precizarea tipul spune: toate femeile voastre ne apartin…”

Ei bine, acum cateva minute cititorul Fulger mi-a atras atentia ca … a disparut, in locul sau putandu-se citi urmatorul anunt:

Acest videoclip a fost eliminat deoarece conţinutul acestuia încalcă Termenii şi condiţiile YouTube.

S-o fi bagat cineva in seama. Adica filmuletul statea acolo de vreun an sau doi, dar era putin vizionat. Si nu s-a sesizat nimeni ca incalca nu stiu ce. Dar dupa ce l-am postat, sa vezi chestie, au descoperit ca incalca.

Ce inseamna politiCA COrecta … Nu cumva sa vada lumea ce nu trebuie vazut …

31 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on martie 16, 2011 at 7:19 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • intruder117 said, on martie 17, 2011 at 7:49 am

      Asta ca pe viitor cand postam ceva de pe you tube mai intai sa downloadam acel filmulet pentru al putea repune pe you tube ori de cate ori este sters..Eu am patit-o si foarte des repostez unele filmulete…asta poate pana o sa-mi inchida si contul de pe you tube.

      Apreciază

  2. seby said, on martie 16, 2011 at 7:20 pm

    saccsiv am o rugaminte la tine, te rog lasa mi adresa lui Baruch Hashem sigur trebuie sa il sti suntem tovarasi foarte buni iar eu mi am schimbat id ul si nui mai tin minte adresa lui 🙂

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 16, 2011 at 7:25 pm

      seby

      Pai roaga-l cand il vezi postand. Si daca imi da acceptul, bine. Sa nu fie insa unul din cei carora oricum le sterg comentariile.

      Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on martie 16, 2011 at 8:05 pm

        Sacciv stiu un alt clip in care este si acea secventa. Vrei adresa?

        Apreciază

      • saccsiv said, on martie 16, 2011 at 8:10 pm

        Ioan Pelasgul

        Da.

        Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on martie 16, 2011 at 8:07 pm

        Scuza-ma ca ti-am pocit numele.

        Apreciază

  3. Fulger said, on martie 16, 2011 at 7:26 pm

    Un lucru imi este neclar , credeam ca o data postat un videoclip pe youtube nu mai au de ce sa il stearga , stiu ca el este verificat inainte sa fie postat sa nu apartina altcuiva sau sa aiba continut ,,nepotrivit,,.

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 16, 2011 at 7:28 pm

      Fulger

      Poate ca sunt atat de multe, incat unele le scapa.

      Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on martie 16, 2011 at 8:23 pm


        Minutul 4:05 Si mai era un clip… de acolo stiu ca negrul a zis „femeile voastre ne apartin”.

        Apreciază

    • Ioan Pelasgul said, on martie 16, 2011 at 8:14 pm

      Pai nu prea e asa. Si de pe contul meu au fost sterse clipuri:

      http://www.youtube.com/watch?v=20rhczVUZGg – nu sunt de acord cu tot ce scrie in clip mai ales ca William Pierce e Pantheist si a mai spus si prostii in unele clipuri

      Ceva despre stiti voi cine
      September 18, 2010 01:03 PM | Sa ma fac inteles! Prima parte a clipului nu prea are legatur…
      | Rejected (content inappropriate)

      Apreciază

    • tataia said, on martie 17, 2011 at 2:32 pm

      Nu este asa. Oricine poate posta orice pe youtube. Este absolut imposibil pentru cineva sa verifice tot ce se posteaza pe youtube. Ca sa fie verificat un clip daca contine sau nu chestii necorespunzatoare trebuie sa il raporteze cineva in prealabil. Nu ai vazut ca orice clip are un link „report this video” ? Acolo poate da click oricine considera ca acel clip are continut necorespunzator si este trimis catre o pagina unde i se cere sa completeze un formular din care sa reiasa DE CE considera respectivul ca acel clip are continut necorespunzator. SI sint verificate doar acele clipuri care au fost RAPORTATE.

      Apreciază

  4. agapealtrui said, on martie 16, 2011 at 7:48 pm

    Nu stiu daca isi mai aminteste cineva secventa asta:
    Agression dans un bus RATP http://www.fdesouche
    http://rutube.ru/tracks/1734557.html?v=6d8c97f8ff1a921a750c9f566ac8f55f&autoStart=true&bmstart=1000
    În secvenţă un grup de “jeunes” de originie nord africană sau din orientul mijlociu, jefuiesc pe unul din pasageri, după care îl snopesc în bătaie. În trecere aplică cîte un pumn şi privitorilor. Pentru că pot. Jeunes, termen neutru folosit de fiecare dată cînd agresorii sint imigranti nealbi, bieţi imigranţi din lumea a treia.

    Secventa e din decembrie 2008, incarcata pe un site ursesc tocmai pentru ca ar fi fost cu siguranta sters de pe un site occidental.
    Clipul a fost postat de un poliţist pe facebook şi a ajuns pe situl similar YouTube-ului din Rusia, RuTube. Poliţistul care l-a sustras şi l-a făcut public a fost arestat si suspendat. Aceste imagini nu trebuiau făcute publice pentru a nu “incita” la “rasism, ură şi discriminare”, cuvinte care pot stigmatiza pe cel care se nimereşte să iasă în calea lor in europa multiculturalistilor.

    Clipul a fost inteins discutat la vremea lui in Franta, si a strins aproape un milion de vizualizari.

    Partea interesanta acuma vine. Tinarul atacat, un castrat recent, refuza sa condamne atacatorii in vreun fel. Baron de la Gates of Vienna l-a numit Paris Syndrome, foarte asemanator cu Stocholm Syndrome in care o victima rapita de teroristi ajunge sa se indrageasca rapitorii si violatorii ei.

    Apreciază

  5. TheSpiritOfCaptain said, on martie 16, 2011 at 8:20 pm

    Exact cum imi dispar si mie clipurile, imediat cum le urc,pentru ura rasiala…..
    Clipuri unde am expus date istorice,ele dispar epntru ura rasiala !!!!
    Nu se paote,nu mai pot,imi vine sa sparg PC,cand vad atata nedreptate,cum dispar astfel de clipuri,ma chinui sa le fac,sa le urc,si cand colo,mi le cenzureaza imediat,dictatorii youtubeului,nemernicii

    Apreciază

    • Mecla said, on martie 17, 2011 at 9:19 am

      Măi frăţioare, cum crezi că vor accepta inamicii tăi să te foloseşti de instrumentele/armele controlate de ei (internetul) ?????
      Aşa crezi că se izbândeşte într-o cauză, cerând fairplay şi respect de la duşman????
      Naivule….

      Apreciază

  6. seby said, on martie 16, 2011 at 8:38 pm

    nu mai posteaza de multa vreme de vreo 6 7 luni … sunt prieten foarte bun cu el si stiu ca a mai vorbit cu tine de aceea ti am cerut tie id lui daca vrei sa mil dai si daca il ai mi’l poti da aici Seby_claudio 🙂

    Apreciază

  7. Sergiu said, on martie 16, 2011 at 9:02 pm

    Faptul că filmuleţul a stat 2 ani pe youtube şi a dispărut instantaneu după ce a fost promovat pe acest blog demonstrează că sistemul e cu ochii pe noi. Să nu vă speriaţi. Noi suntem cu Adevărul; Părintele Arsenie Papacioc ne învaţă ” fericit de cel ce moare pentru Adevăr”

    Apreciază

  8. Ovidiu said, on martie 16, 2011 at 11:41 pm

    Top 10 Tehnologii care ne vor schimba viata : http://www.servicii-it.info/2011/03/top-10-tehnologii-care-ne-vor-schimba.html

    Apreciază

  9. TheSpiritOfCaptain said, on martie 16, 2011 at 11:46 pm

    l-am gasit aici,sper sa nu il stearga prea repede

    Apreciază

  10. mircea said, on martie 17, 2011 at 8:35 am

    Intrebarea mea este, de ce or sta interviurile cu Aaron Russo nesterse si pe astea le sterg? Ca ce zice el e greu de tot. E ceva putred…

    Apreciază

  11. Boss said, on martie 17, 2011 at 8:57 am

    Pe asta nu il sterge frate stai linistit ca asta nu e rasism. Doar noi suntem crestini pe noi vor sa ne toace. asa ca stai linistit.

    Apreciază

  12. Danut said, on martie 17, 2011 at 10:03 am

    Au sters filmuletul ala pt.ca ti`am facut eu reclamatie.Nu conteaza ce rasa de om iti da o palma atata timp cat ti`o da! Raul este acelasi in egala masura.Filmuletul era clar incitare la ura rasiala.

    Apreciază

  13. Aquarius said, on martie 17, 2011 at 6:46 pm

    Nu e nevoie sa zica cineva ceva ca oricum ii urasc pe unguri si pe toti dusmanii tarii noastre.

    Apreciază

  14. […] VITEZA DE REACTIE – sau ce rapid dispare un clip incorect politic de pe youtube … […]

    Apreciază

  15. Radu said, on noiembrie 20, 2015 at 1:58 pm

    De aceea e important sa invatam sa salvam acele materiale audio video importante.
    Eu cunosc o metoda simpla.

    La fiecare pagina de youtube unde e un material demn de a fi salvat tastam doi de s inainte de youtube ( https://www.ssyoutube.com/watch?v=…. continuarea link-ului nostru ) doar acolo inainte e important doi de s inainte de youtube.
    Se deschide o pagina „save from net” asa se cheama unde apare video-ul nostru care vrem sa il salvam descarcam si dam click pe download pe ala verde.
    Daca vrem selectam ce format vrem de langa verde apar mai multe optiuni fie MP4 fie 3GP eu in general aleg MP4 360p.

    Mai exista si programe precum http://www.clipconverter.cc/ro/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.