SACCSIV – blog ortodox

Filmari cu minunea izvorarii de mir la conferinta teologului Danion Vasile de la Iasi

   Dupa cum deja poate stiti din articolul Semn dumnezeiesc in favoarea canonizarii dreptslavitorilor marturisitori din prigoana comunista de pe blogul fratelui Danion Vasile, reluat si de catre fratii de la RAZBOI INTRU CUVANT, Joi, 19 martie 2009, ora 22.00, la Teatrul Luceafărul din Iaşi a avut loc conferinţa „Noul Babel european şi prigoana împotriva creştinilor, susţinută de ieroschimonahul Hrisostom Manolescu şi scriitorul Danion Vasile. După conferinţă, credincioşii s-au putut închina la moaştele unor mărturisitori ortodocşi din temniţa Aiudului, aflate într-o răcliţă adusă de Danion Vasile (au putut săruta o parte din craniul unui mărturisitor, dăruită de părintele Justin Pârvu. Sub această părticică se află şi părticele din moaştele altor patru mărturisitori, trei dintre acestea fiind primite de la Aiud de părintele Serafim de la Mănăstirea Căşiel). La 10-15 minute după ce mulţimea de credincioşi a început să se închine la sfintele moaşte, s-a întâmplat o minune:

57 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Alexandru said, on martie 22, 2009 at 3:58 pm

    Penibil!

    Apreciază

  2. danucky said, on martie 23, 2009 at 12:10 am

    pe cand inregistrarea conferintei???

    Apreciază

  3. […] Mai multe imagini video si detalii aici. […]

    Apreciază

  4. Tardea Raluca Diana said, on martie 23, 2009 at 10:34 am

    Toti crestinii mireni si preotii care au propovaduit dreapta credinta ar trebui canonizati. Iata un alt exemplu de mare cuvios: am citit cartile Protos.Nicodim Mandita, iar prin aceasta am trecut la adevarata traire ortodoxa.Protos.Nicodim a fost si este in continuare calauza vietii mele.Cand ma inchin la mormantul acestui nevoitor ortodox(la Manastirea Agapia),simt prezenta Duhului Sfant!Amin!Marturisesc aceste lucruri nu din slava desarta,ci din sinceritate si cred cu toata taria in marturisitorii credintei ortodoxe din temnitele comuniste.

    Apreciază

  5. daniel said, on martie 23, 2009 at 2:04 pm

    Acest lucru e semn vazut chiar si pentru cei necredinciosi ca tot ce s-a discutat la conferinta e perfect adevarat, mai ales faptul ca ni se sugruma libertatea si acceptam asta cu lasitate, ni se impun legi idioate si imorale si noi le consideram modernizare (cand de fapt mergem spre preistoric, coborandu-ne mai jos decat animalele) !! Poti descarca mai multe materiale video aici si ai si programele cu care sa le vezi la aceasta adresa >

    http://www.megafileupload.com/en/file/91711/Anti-666-rar.html

    de asemenea pe adresele urmatoare vei gasi si conferinta lui Danion si a par. Hrisostom in format audio

    despre microcipuri

    http://www.megafileupload.com/en/file/91718/cipuri-25-02-09-mp3.html

    voi posta cat mai curand posibil si conferinta de joi

    Apreciază

  6. danucky said, on martie 23, 2009 at 2:32 pm

    @daniel
    multumesc.

    Apreciază

  7. daniel said, on martie 23, 2009 at 3:04 pm

    Aveti aici si conferinta de joi seara, in doua parti arhivate, dupa ce dati click pe link asteptati cam 30sec dupa care va aparea butonul de download (la dezarhivare trebuie dezarhivate amandoua fisierele odata pantru a intregi fisierul principal, altfel nu va functiona)

    http://www.megafileupload.com/en/file/91742/Conferinta-Danion-V-si-PR–Hrisostom-080219001-part1-rar.html

    http://www.megafileupload.com/en/file/91743/Conferinta-Danion-V-si-PR–Hrisostom-080219001-part2-rar.html

    Verificati de asemenea si predica lui danion la manastire despre aceasta minune ce poate fi descarcata in format video de pe urm adresa

    http://apologeticum.wordpress.com/2009/03/23/prigoana-impotriva-crestinilor-sinodul-talharesc-din-25-26022009/

    Apreciază

  8. saccsiv said, on martie 23, 2009 at 3:12 pm

    Acum tocmai il pun pe video google apoi il postez intr-un articol.

    Apreciază

  9. […] Filmari cu minunea izvorarii de mir la conferinta teologului Danion Vasile de la Iasi […]

    Apreciază

  10. daniel said, on martie 23, 2009 at 3:45 pm

    http://www.easy-share.com/1904155493/Microcipurile Catusele moderne.pdf

    trebuie asteptat cateva secunde inainte de a descarca

    Apreciază

  11. […] Filmari cu minunea izvorarii de mir la conferinta teologului Danion Vasile de la Iasi […]

    Apreciază

  12. danucky said, on martie 23, 2009 at 6:25 pm

    multumesc pt upload, am testat inregistrarea si merge. daca mai aveti si alte fisiere pe tema, asteptam link-uri 🙂

    Apreciază

  13. […] Mai multe imagini filmate în momentele acelea găsiţi pe Saccsiv’s Weblog. […]

    Apreciază

  14. daniel said, on martie 24, 2009 at 12:07 pm

    Nu fugim dupa minuni, nu e nevoie, daca deschidem doar ochii putem vedea lucrarea lui Dumnezeu in lume si minunile pe care le face, problema cea mai mare ramane cum le intelegem noi. Dar faptul ca uneori sunt mult mai evidente, este pt ca si cei mai putin credinciosi sa creada si sa se intoarca la credinta. Sfintii Parinti ne-au lasat o comoara in scris pe care trebuie de asemenea sa ne-o insusim : ADEVARATA INVATATURA ! De asta la noi ortodocsii Sf Traditie are valoare egala cu Sfanta Scriptura, caci noi Biserica(trupul lui hristos, toti crestinii ortodocsi adica) noi o propovaduim in lumina unor oameni asupra carora SF.Duh a odihnit. De va fi sa induram chinuri sa il pastram pe Hristos in inima noastra, si ranile Lui ne vor vindeca, iar sangele Sau il va curati pe cel spurcat al nostru, prin jertfa noastra. Vorbele valoreaza prea putin, cat la suta insa ne implicam cu adevarat?? Putem rabda valul ispitelor ce vor veni? Trebuie sa ne implicam, sa dovedim iubirea frateasca prin expresia Imi pasa si ma implic,, in loc de cea egoista ,,Pe mine cu ce ma afecteaza?,, Libertatea noastra depinde de asta, si daca ne lasam cumparati, calcam pe mormantul stramosilor nostri care si-au varsat sangele ca noi sa fim liberi. Iar modernismul nu inseamna aprobarea prostitutiei incestului si a avortului (acestea ne duc mai degraba spre epoca de piatra si chiar mai prejos), modernizarea inseamna avansare, eventual desteptare din intuneric, combaterea crimei, furtului si proxenetismului, nu aprobarea si promovarea lor !! In felul asta devenim mai INvoluati decat animalele !! Ma gandesc ca suntem putin mai preaus de ele…Ierarhi nostri de la acel sinod de la Bucuresti ar trebui sa inteleaga cel mai bine asta
    NU SUNTEM DE VANZARE, suntem ai lui Dumnezeu !! Si chiar daca nu era acest blog erau altele pt ca adevarul este ca realitatea ne doare si nu putem tace, iar daca noi vom tace, pietrele vor striga. ,, Cine are urechi de auzit sa auda…Caci ei ochi au si nu vad…,, Pacatul orbeste oameni buni, iar mandria…e cea mai rea. Dumnezeu sa ne ajute in vremurile ce vor veni…Dumnezeu da si semne, dar pentru inimile lor impietrite nu e vizibil, si vai si amar va fi de cei ce vor tace, caci se fac partasi aceluias pacat !!

    Aveti mai sus materiale postate pt download, printre care si conferinta de joi

    Apreciază

  15. Alin said, on martie 24, 2009 at 12:37 pm

    Minune sau nu, contextul in care s-a intamplat strica cam toata credibilitatea.

    Apreciază

  16. Anca said, on martie 25, 2009 at 11:29 am

    mi se pare manipulare !!

    Apreciază

  17. saccsiv said, on martie 25, 2009 at 12:10 pm

    Anca

    Toate se leaga … Ai comentat la articolul “Personalitati si organizatii: EMMA GOLDMAN”

    https://saccsiv.wordpress.com/2008/12/07/personalitati-si-organizatii-emma-goldman/

    te citez:

    „sunteti niste fanatici ce bagati frica in oameni ! sa va fie rusine !!!”

    Cu alte cuvinte o iubesti pe acea activista anarhista , oratoare , avocata a revolutiilor criminale si violente dar urasti crestinismul …

    Apreciază

  18. MisticSkull - Imaginile miracolului said, on martie 25, 2009 at 12:44 pm

    […] Citatul e preluat de aici. Mai multe imagini, explicatii, comentarii gasiti  aici. […]

    Apreciază

  19. blogideologic said, on martie 26, 2009 at 12:17 pm

    Acum, om fi noi creştini ortodocşi, dar nici chiar aşa!

    Apreciază

  20. ovidiu said, on martie 26, 2009 at 4:06 pm

    Trebuie sa marturisim ADEVARUL neaparat. Eu sincer cred ca schimbarea calendarului a pricinuit cauza apropierii de eterodocsi,cum Constantinopole a fost cucerit de turci printr-o mica spartura din zidu cetatii asa masonii au ,,cucerit,, Constantinopole prin infamul patriarh Meletie Metastakis creand o falie in lumea ortodoxa care dureaza si in ziua de astazi. Cati mai stiu din ziua de azi cum a fost impus calendarul asa zis,,indreptat,,?Cum a putut Miron Cristea sa strice o traditie in care s-a copt o frumoasa istorie romaneasca? Acestia n-au indraznit o secunda sa schimbe , daramite 13 zile?

    Apreciază

  21. ovidiu said, on martie 26, 2009 at 4:08 pm

    De aici fratilor trebuie sa ne uitam , acel an 1924 , ca sa ne dam seama de ce atata ecumenism, cum corneanu se impartaseste cu ereticii?
    e asa greu de dat seama?

    Apreciază

  22. […] Filmari cu minunea izvorarii de mir la conferinta teologului Danion Vasile de la Iasi […]

    Apreciază

  23. Adrian P said, on martie 27, 2009 at 1:59 pm

    E in mod clar vremea cernerii.
    O asemenea minune genereaza gama atat de larga de pozitii.
    Ateii striga „Penibil”, caldiceii „om fi noi ortodocsi dar nici chiar asa”, stilistii ne cheama subtil la ei, …

    „Cine va rabda pana la sfarsit se va mantui”.

    Apreciază

  24. ovidiu said, on martie 27, 2009 at 2:51 pm

    adrian p.stii ce inseamna stilist? stii de ce sf .ioan iacob de la neamt a ales sa mearga pe urmele mantuitorului?

    Apreciază

  25. ovidiu said, on martie 27, 2009 at 2:53 pm

    nu cred ca cunosti notiunea. uita-te in dex, si o sa vezi ce inseamna stilist. ai citit viata lui sf ier calinik de la cernica?care se opune prima data schimbarii calendarului propuse de al ioan cuza?

    Apreciază

  26. dann said, on martie 27, 2009 at 5:00 pm

    Stilistii, etimologic suntem toti, toti avem un stil propriu pe care il sustinem, dar in sens crestin el desemneaza Biserica vechi ortodoxa (in prezent rusi si basarabeni) care nu au primit calendarul nou…nu prea are legatura cu tema dar sper sa intelegeti diferenta

    Apreciază

  27. daniel said, on martie 27, 2009 at 5:06 pm

    nu inteleg expresia ,, Om fi noi ortodocsi dar nici chiar asa…,, Te poti exprima ceva mai clar ca sa nu tragem altii concluzii gresite???? ca nu dai nimic bun de inteles cu asta. Si da! Este vremea cernerii, dar nu cu stilisti si altele…ci intre dreptmaritori crestini si hulitori ai lui Dumnezeu si Sfintilor, modernizarea e privita total eronat si se incearca distrugerea traditiilor si atragerea spre paganism, dar unul chiar mai rau de atat, un paganism satanist, slujitori ai lui Antihrist si ai diavolului insusi, la inceput fara sa stie, apoi se vor obisnui cu ideea ca apartin diavolului si se vor supune de bunavoie

    Apreciază

  28. daniel said, on martie 27, 2009 at 5:23 pm

    foarte interesant articolul si in mare parte adevarat! Istoria cu sinodul talharesc se va repeta pana vom accepta, suntem siliti, caci Satana nu renunta, va lupta mereu cu tehnici tot mai imbunatatite, iar noi avem datoria de a ne apara… DAca sinodul (in situatia de fata refuz sa ii spun SFANT SINOD, dezamagit de hotararile lor) este cumparat de uraciosii masoni, noi ne putem pastra credinta in suflete si luptand impreuna putem invinge !! dar cu ezitarea…va fi vai si amar de noi, caci prin lege nu prea vom mai avea ce face. Daca aveti cat de putin respect pt cei care au murit pentru conceptul de LIBERTATE, ridicati-va si voi inainte ca pamantul se se imbibe din nou cu sange nevinovat de care voi cei nepasatori si vanduti diavolului si slujitorilor lui va faceti vinovati ca fiind partasi a celor care il varsa !!

    Apreciază

  29. Orthologia said, on martie 27, 2009 at 5:44 pm

    Daniel, m-ar interesa ce competente ai tu dpdv teologic si chiar tehnic pentru a declara sinodul „talharesc”.

    Ca Danion a facut-o e alta problema, tu ce esti un fel de epigon? Te crezi episcop? Sau..?

    Daca te-ai obosi macar sa citesti pozitia altor Biserici Ortodoxe in aceasta problema ai vedea ca si altele au luat decizii asemanatoare si nu exista nicidecum contradictia de care vorbeste dl. Danion si in baza careia face afirmatiile respective.

    Materialul il ai aici, asteaptam un comentariu care sa demonstreze ca totusi stii despre ce vorbesti:

    Dă clic pentru a accesa Pozitii_ale_Bisericii_in_privinta_actelor_electronice.pdf

    Apreciază

  30. ovidiu said, on martie 27, 2009 at 6:46 pm

    daniel, eu n-am facut decat sa sugerez cauza ecumenismului, cum de sa ajuns pana aicea,ca n-au auv adevarul de partea lor in 1924?
    dar de uncenicul lui sf ioan iacob , ioanichie paraiala care povesteste de macelul de la cucova cum au fost batuti crestinii si omorati ca au ramas fideli credintei mostenite de la sf. andrei?
    imposibil sa nu stii

    Apreciază

  31. ovidiu said, on martie 27, 2009 at 6:48 pm

    adevaratii ,,stilisti,, creca santem noi ca miron cristea a intors spatele sf. parinti, sarbatorind pastele in 26 si 29 odata cu catolicii asta stiai daniel?

    Apreciază

  32. Adrian P said, on martie 30, 2009 at 8:53 am

    @stilistului Ovidiu
    Daca ati fi in comuniune cu Biserica Ortodoxa poate s-ar uita cineva la voi.
    Dar nu sunteti. Sunteti in comuniune voi intre voi. Cu stilistii grecilor si alti schismatici.
    Nici patriarhia Ierusalimului, nici Biserica Ortodoxa Rusa nici munele Athos care toate au vechiul calendar nu sunt in comuniune cu voi.

    Atatia sfinti au marturisit ca la stilisti nu e mantuire.
    Cuviosul Paisie Aghioritul, parinele Cleopa Ilie, parinele Ilarion Argatu,…
    http://www.razbointrucuvant.ro/?s=stilismul

    Apreciază

  33. ovidiu said, on martie 30, 2009 at 5:54 pm

    domnule adrian p :vad ca nu intelegi notiunea de ,,stilist,, uita-te in DEX si vezi ca stilist inseamna intemeietor de stil, dragul meu habar nai de istorie,apropo de parintele cleopa:la o cautare pe internet un filmulet video ai sa gasesti ,,viata in pustie,, in care parintele explica cum au fost batuti crestinii din boroaia jud.sv care nu au primit aceasta inovatie si cum erau aduse detasamentele de jandarmi de la cernauti insirate pe jum.de km. si batuti ca tin ceea ce au mostenit de la sf.andrei, mi-au povestit bunicii, dak erai adrian p. din zona moldovei de nord, aici unde credinta e mai tare, aveai cu totul alta pozitie. si ne mai intrebam de unde atata ecumenism,asa cum turcii au cucerit constantinopole printr-o simpla gaura in zidu cetatii ignorata asa masonii au pus mana pe patriarhia de acolo,ca nau avut stilistii asa cum ii numesti , in anul 1924 ,puterea de partea lor , asta e alta problema, miron cristea a avut doar puterea, si faptul ca pastele in anul 1926 si 1929 a fost laolalta cu pastele catolic ,contrar canoanelor, deci chiar inainte de cel iudaic ROMANIA TREZESTE-TE , inclusiv tu care suferi de ecumenism bolnav, habar nu ai care e dreapta si care e stanga

    Apreciază

    • crip71 said, on februarie 2, 2010 at 10:12 pm

      domnule Ovidiu , daca biserica din care faci parte se numeste Biserica Ortodoxa pe Stil Vechi , ce te tot superi ca esti numit stilist , cand acest cuvant se gaseste in denumirea institutiei careia apartii. Esti ca si tiganii care vor sa fie numiti rromi .

      Apreciază

  34. daniel said, on aprilie 7, 2009 at 2:02 am

    As raspunde lui Orthologia ca am facultate in teologie, si urmez masteratul ! Nu imi place sa vorbesc din vant. Ce incercam sa spun e ca suntem amenintati noi, ca crestini ortodocsi, si devenim minoritate fara drepturi ! Stiu stimate(a) Orthologia ce inseamna sa fii teolog, sa faca altii ras de aceasta treapta si mai stiu ca devenim din ce in ce mai ignorati iar documentul la care faceti referire sustine intocmai impotrivirea fata de semnul fiarei! De ce e ,,talharesc,,?? eu l-as numi chiar paganesc, deoarece nu poti contrazice vorbele Sf. Evanghelist Ioan si ale altor mari sfinti care s-au pronuntat clar impotriva 666, iar ,,epigonii,, nostri nerecunoscatori nu fac altceva decat sa inghita cu mandrie gogosile statului care se vor dovedi amare insa, pt ca asa e pacatul, amaraciunea vine dupa, si chiar cred ca d-ta nu vorbesti din cunostinta de cauza

    Cat despre disputa dintre Ovidiu si Adrian P.nu e cazul sa devenim rautaciosi, si nici sa deviem de la subiect. Stilisti sau nu, tot ortodocsi ne numim, deoarece simpla nepotrivire a calendarului nu e greseala dogmatica, e ceva de ordin canonic, cel mai important e sa ne ferim de adevaratii eretici, si de semnul 666 si sa ii cinstim pe Sfintii Parinti si sa le urmam invataturile de o rara frumusete duhovniceasca.Ecumenismul…cercetati voi problema dar eu unul nu sunt de acord cu el, Dumnezeu e doar unul, si adevarul e tot unul, si nu putem admite sincretisme sau alte teorii decat ceea ce s-a fixat prin cele 7 Sfinte Sinoade precum si ceea ce a fost scris de la marii sfinti

    Apreciază

  35. daniel said, on aprilie 7, 2009 at 2:02 am

    As raspunde lui Orthologia ca am facultate in teologie, si urmez masteratul ! Nu imi place sa vorbesc din vant. Ce incercam sa spun e ca suntem amenintati noi, ca crestini ortodocsi, si devenim minoritate fara drepturi ! Stiu stimate(a) Orthologia ce inseamna sa fii teolog, sa faca altii ras de aceasta treapta si mai stiu ca devenim din ce in ce mai ignorati iar documentul la care faceti referire sustine intocmai impotrivirea fata de semnul fiarei! De ce e ,,talharesc,,?? eu l-as numi chiar paganesc, deoarece nu poti contrazice vorbele Sf. Evanghelist Ioan si ale altor mari sfinti care s-au pronuntat clar impotriva 666, iar ,,epigonii,, nostri nerecunoscatori nu fac altceva decat sa inghita cu mandrie gogosile statului care se vor dovedi amare insa, pt ca asa e pacatul, amaraciunea vine dupa, si chiar cred ca d-ta nu vorbesti din cunostinta de cauza

    Cat despre disputa dintre Ovidiu si Adrian P.nu e cazul sa devenim rautaciosi, si nici sa deviem de la subiect. Stilisti sau nu, tot ortodocsi ne numim, deoarece simpla nepotrivire a calendarului nu e greseala dogmatica, e ceva de ordin canonic, cel mai important e sa ne ferim de adevaratii eretici, si de semnul 666 si sa ii cinstim pe Sfintii Parinti si sa le urmam invataturile de o rara frumusete duhovniceasca.Ecumenismul…cercetati voi problema dar eu unul nu sunt de acord cu el, Dumnezeu e doar unul, si adevarul e tot unul, si nu putem admite sincretisme sau alte teorii decat ceea ce s-a fixat prin cele 7 Sfinte Sinoade precum si ceea ce a fost scris de la marii sfinti ai primelor secole

    Apreciază

  36. Alin said, on aprilie 7, 2009 at 8:41 am

    Domnul teologi Daniel,

    Sf. Apostol Ioan nu s-a impotrivit lui „666”, asta tine de interpretarea matale si a altora, „666” este un numar care ascunde identitatea antihristului, un cod daca vrei.

    Ca dpdv. cultural a fost preluat si transformat in altceva, e alta problema dar nu e o chestiune religioasa.

    Si ca tot vorbeeam de documentul sus amintit, iritarea fata de „666” este o pozitie care apartine exclusiv grecilor.
    Biserica Rusa a luat o atitudine chiar contrarie, aratand ca nici un simbol exterior nu poate birui harul lui Dumnezeu care este in crestinul traitor iar lepadarea e musai sa fie una explicita.

    Faptul ca ai facut o facultate de teologie nu te face neaparat teolog si asta este destul de evident din modul in care reusesti sa NU intelegi faptul ca Biserica este (si) o chestiune de comuniune.
    O fi calendarul un motiv ridicol, dar daca din cauza asta s-a ajuns la ruperea comuniunii vorbim clar de un caz de schisma care nu trebuie sa fie musai intemeiata pe nu stiu ce problema teologica super-sofisticata.
    Asa ca eu as fi mai retintut in a afirma ortodoxia BOSV.

    Ca ti-o fi placand matale comunicatul care l-au dat sustinand ca exista „666” in actele electronice desi nimeni n-a dovedit asta pana acum, sa fii matale sanatos.
    Mai sunt unii care au nevoie si de dovezi mai ales cand vorbim pana la urma de stiinte exacte.

    Ca sa nu mai vorbim de aderarea la ideea de „malefica influenta” a numarului in sine, daca chiar ar exista stocat pe undeva in forma electronica n-are cu nimic de a face cu teologia sau ortodoxia si a fost condamnata cum ziceam mai sus de Biserica Rusa.

    Sigur ca-i cinstim pe Sfintii Parinti, daca vorbim de parerile consacrate din Istoria Bisericii, in ceea ce priveste unele teologumene a unor parinti cu viata sfanta, cred ca Biserica trebuie sa se pronunte asupra lor in primul rand si nu „vointa poporului” ca argument la care fac apel unii.

    Asa ca te invit pe matale ca teolog sa vii cu citate din acei Sfinti Parinti la care faci apel si care ar sustine in viziunea dumitale ideea de „influenta malefica” a numarului „666”.

    Si inchei printr-un citat care arata pozitia Bisericii Ruse in chestiune asta:

    „De asemenea, dorim sa facem limpede cunoscut: nu trebuie sa ne temem de simboluri si semne exterioare, caci nici o ispita a vrajmasului sufletelor oamenilor nu este în stare sa biruiasca harul lui Dumnezeu, care se afla din belsug în Sfânta Biserica.

    Nimeni si nimic nu poate sa clinteasca credinta omului care petrece cu adevarat în
    Hristos si care se împartaseste cu Sfintele Taine ale Bisericii. Sfântul Apostol Petru scrie: «Si cine va va face voua rau, daca sunteti plini de râvna pentru bine? Dar de veti si patimi pentru dreptate, fericiti veti fi. Iar de frica lor sa nu va temeti, nici sa va tulburati. Ci pe Domnul, pe Hristos, sa-L sfintiti în inimile voastre si sa fiti gata totdeauna sa raspundeti oricui va cere socoteala despre nadejdea voastra». (I Petru 3, 13-15).

    Unii preoti au inclus din proprie initiativa problema acceptarii numarului fiscal în rândul problemelor care se pun la spovedanie, punând refuzul înregistrarii fiscale drept conditie a primirii la Sfânta Împartasanie.

    Celor care încearca sa lege numerele de identificare de pecetea lui antihrist le reamintim ca, în predania Sfintilor Parinti, o astfel de pecete este înteleasa ca semn, care întareste (confirma) lepadarea constienta de Hristos. Conform cuvintelor lui Ipolit Romanul, aceasta pecete va glasui: «Ne lepadam de Ziditorul cerului si al pamântului, ma lepad de Botez ; ma lepad de toata slujirea lui Dumnezeu si sunt de acord cu tine si cred în tine». La fel spune si cuviosul Nil Izvorâtorul de Mir: «Pe pecete vor sta scrise urmatoarele: «Eu sunt al tau» – «Da, tu esti al meu». În pofida acestei predanii, oamenii, uneori, sustin ca actiunea tehnologica poate, pesemne, sa provoace o întorsatura în cele mai ascunse adâncimi ale sufletului omenesc, ducându-l la uitarea lui Hristos. O astfel de superstitie se deosebeste de tâlcuirea ortodoxa a Apocalipsei Sfântului Ioan Bogoslovul, conform careia «semnul fiarei» se pune celor care cred de bunavoie în ea (fiara) «numai pentru minunile ei mincinoase» (Sfântul Ioan Hristostomul). Nici un semn extern nu tulbura sanatatea duhovniceasca a omului daca nu se face ca urmare a tradarii de bunavoie (constiente) a lui Hristos si batjocorirea credintei.”

    Apreciază

    • crip71 said, on februarie 2, 2010 at 10:26 pm

      domnule Alin , matale ai dreptate in ceea ce spui in mare parte , insa chestiunea simbolurilor si a semnelor exterioare , ca adica sa nu ne temem de ele , mi se pare putin usuratica . Fiindca dumneata, ( si Biserica Rusa ) prin aceasta pozitie anulati si toate simbolurile si insemnele crestine . Sfanta Cruce , icoanele , binecuvantarea preotului , etc. , n-au nici o putere . Atunci hai sa umplem lumea de pentagrame , cruci rasturnate , 666 , capete de tap , etc. , ca oricum ar fi , credinta este in sufletul nostru .

      Apreciază

  37. daniel said, on aprilie 10, 2009 at 2:39 pm

    Dar despre ce semn vorbim domnule Alin??? Sf Ioan Evangelistul nu vorbeste de 666 ca o interpretare a unei lepadari, ci ca lepadarea propriu-zisa!! Iti ieste foarte usor sa rastalmacesti si sa dai in vant cu citate cum vrei tu dar te pacalesti singur, Lepadarea va veni ca urmare a pecetluirii cu semnul fiarei, dar nu orice lepadare e insemnarea cu el !! Multi s-au lepadat de Hristos si…poate..s-au dus la diavol dar nu marturisesc nimic despre o insemnare… Daca tot ma iei cu texte cunosti cazul cu Sf Vasile care l-a scapat pe cel ce isi daruise sufletul diavolului?? nu prea cred !! Lepadarea nu e neaparat insemnare, pe cand insemnarea duce clar la lepadare si alaturarea cu satana….de ce?
    hai ca iti spun ! Daca nu crezi ca un semn extern poate influenta cum iti explici credinta in Sfanta cruce?? Nu e tot extern? Nu e ea arma impotriva diavolului? Nu spune Sf. Pavel ca e chiar puterea lui Dumnezeu?? Iar de 666 nu se spune la SF Ioan ca e pecetea si semnul fiarei?? Le prea materializezi pe toate !! Bineinteles ca are importanta !!
    Iar daca animalele sunt cipuite ca sa fie supravegheate oare noi nu??? Chiar ti-ar placea sa te urmareasca persoane neautorizate peste tot? sau sa iti multiplice identitarea asa cum o faci tu cu un document Word sau Mp3 si sa o foloseasca cum vrea??
    Iti recomand sa te rogi sa iti dea Dumnezeu minte sa te lumineze si mai ales sa casti ochii, ca nimic nu e ceea ce pare… Cum se explica atunci ca doar un numar.asa cum ai zis care azi se impune asa de mult a fost mentionat cu 2000 ani de un om sfant…ca sa nu mai zic si de cei de dupa el !! Te pacalesti pe tine insuti crezand ca ne pacalesti pe noi, si te pierzi pe tine crezand ca noi suntem pierduti…am 9 ani de teologie si daca as fi omul care sa nu fi avut treaba cu asa ceva taceam, nefiind interesat de probleme teologice ca si in scoala,nu??dar nu sunt !! M-ai intrebat de studii, na ca ti-am raspuns, mi-ai dat replica, ti-am dat-o si pe asta peste cap, ce mai urmeaza?? eu zic sa o lasi balta, pentru ca insasi primirea semnului sadeste in inimile oamenilor contiinta lepadarii si a hulei asupra lui Dumnezeu. CNP-ul iti defineste identitatea, iar cu 666 prin el…ma rog, de ce nu ar fi pus o cruce pe buletine, macar noua, crestinilor??
    de ce ne sunt ascultate telefoanele??
    de ce teologii sunt cei mai rau priviti?
    de ce cand aude lumea de biserica huiduie pe Dumnezeu? Desigur preotii mai gresesc, dar lumea ar fi mult mai rea fara ei
    de ce se scoate religia din scoli si se baga nerusinata educatie sexuala? Oare un obiect numit ,,Cum sa traiesti curat, civilizat si sanatos, si cum sa fii om, nu animal,, nu ar fi prins mai bine?
    De ce se urmareste indobitocirea populatiei?
    De ce presa e manipulata?
    De ce prostia, desfraul si incestul, dar si uciderea de prunci prin avort e aprobata de lege?
    De ce, fiind multe locuri de munca nu se fac angajari si toti se plang de criza cand se pot emancipa cu ceva folositor??
    Foarte multi de ce ! iar pt tine Aline totul e atat de clar incat nu simti nevoia sa intrebi sau sa mai gandesti. Nu urmaresc sa ma duelez cu tine,sau sa te jignesc ci doar, poate, poate sa iti deschid macar un ochi.

    Apreciază

  38. daniel said, on aprilie 10, 2009 at 2:57 pm

    a sa nu uit..Biserica s-a mai pronuntat de multe ori si a gresit, unde scrie ca e infailibila?? Ca de exemplu sinodul de la Stejar, sau Sinodul talharesc din sec V, sau alt sinod talharesc in sec VII-VIII cand s-a pronuntat impotriva icoanelor, precum si multe altele cum ar fi cel din anii 20-30 ai sec XIX, cand poporul s-a pronuntat si asazisele hotarari nu au fost luate in seama de popor !! Asta pentru ca Biserica suntem toti domnule Alin, nu doar Sinodul sau patriarhul, TOTI iar Duhul Sfant lucreaza in timp si rezultatele se vad !!
    Asa spune si Mantuitorul cand ne considera pe toti parti componente ale Bisericii, nu doar pe sinod !! asa cum ar trebui s fie si in democratie care mi se pare un comunism mascat !! Nesimtitea e in floare, prostia la fel, de aproape ma jenez sa ma numesc roman, dar totusi imi iubesc tara si nu-i condamn decat pe cei ce calca pe libertatea
    noastra ei care sunt niste nimicuri ! Sa iti amintesc momentul cand preotii din transilvania in care au semnat unirea cu Biserica Catolica si-au blestemat mainile?? te las pe tine sa te documentezi si sa vezi despre ce e vb !!
    Biserica suntem noi !! toti,

    Credinta poate fi clintita foarte usor, mai ales a celora ca tine care spun ca nimeni nu o poate clinti. Daca ai citit sfintii parinti, stii poate cata lupta ducreau ei cu ispitele, dar se intareau prin rugaciune, si se temeau a nu cada in pasa diavolului !! Tu ai fi ceva mai mare ca ei??

    Iti mai amintesc ca diavolul e viclean, niciodata nu o sa iti arate si partea amara a pacatului, ci doar pe cea aparent frumoasa iar cand iti dai seama e prea tarziu, si te dedai de bunavoie lui !!

    AA era sa uit, uita-te matale pe absolut orice cod de bare si ai sa vezi la inceput la mijloc si la sfarsit doua linii subtiri si paralele care sunt asociate cu cifra 6, de asemenea cauta pe Wikipedia sa vezi ce inseamna cod de bare !! poate iti prinde bine,,

    A si daca fenomenul de control al mintii ti se pare prea SF cauta pe http://www.realitatea.net stiri despre ultimele descoperiri sau pe google cauta despre Sonda de creier…pe langa teologie am si cunostinte in informatica asa ca nu vb aberatii !!

    Apreciază

  39. daniel said, on aprilie 10, 2009 at 3:02 pm

    Sper ca o sa vii si cu alte asa-zise argumente imi face placere sa lamuresc prin tine mai multe probleme, dar mai mult m-as bucura sa deschizi ochii la gogosile pe care urmeaza sa le inghiti !! E o problema de identitate, nu doar religioasa, e foarte grav ce se urmareste, se cauta o noua forma de sclavie prin insusi faptul ca se incalca conceptul de viata privata, plus ce pot face unii raufacatori. Ia si te documenteaza

    Apreciază

  40. Alin said, on aprilie 15, 2009 at 3:03 pm

    Daniel,

    „Sf Ioan Evangelistul nu vorbeste de 666 ca o interpretare a unei lepadari, ci ca lepadarea propriu-zisa!!”

    „Lepadarea va veni ca urmare a pecetluirii cu semnul fiarei, dar nu orice lepadare e insemnarea cu el !!”

    Mai citeste o data capitolul 13 al Apocalipsei. In intregime. Macar atat.

    „Lepadarea nu e neaparat insemnare, pe cand insemnarea duce clar la lepadare si alaturarea cu satana….de ce?”
    Ce fel de inseamnare? Orice fel?

    „Nu e tot extern? Nu e ea arma impotriva diavolului?”

    Nu intotdeuna. Uita-te cati crestini isi fac cruce sau au crucea in casa, in masini, etc. si cati din ei traiesc dupa voia lui Dumnezeu si cati dupa voia diavolului.

    „Nu spune Sf. Pavel ca e chiar puterea lui Dumnezeu??”
    Pentru cine crede. Cu adevarat.

    ” Iar de 666 nu se spune la SF Ioan ca e pecetea si semnul fiarei??”

    Nu neaparat. Multe minti luminate au incercat sa inteleaga ce reprezinta de fapt numarul „666”. Dumneata (si altii) ii dai o interpretare literara.
    Unii manati de acelasi duh ca dumneata au scornit ca de fapt CNP reprezinta „numarul fiarei”.
    Si povestea continua..

    „Iar daca animalele sunt cipuite ca sa fie supravegheate oare noi nu???”
    Ba da, cum sa nu.
    De ex. porti la tine un telefon doldora de cipuri. Si calculatorul la care scrii e la fel..
    Toate astea pot fi mijloace de supraveghere daca nu stiai.

    „sau sa iti multiplice identitarea asa cum o faci tu cu un document Word sau Mp3 si sa o foloseasca cum vrea??”
    Pai tocmai asta e problema cu actualele acte de identitate.
    Oricine poate sa arate cam ca tine, poate fi „tu”.
    Cu cele electronice, daca sunt bine puse la greu e ceva (mult) mai dificil.

    „Iti recomand sa te rogi sa iti dea Dumnezeu minte sa te lumineze si mai ales sa casti ochii, ca nimic nu e ceea ce pare”
    La fel.

    „Cum se explica atunci ca doar un numar.asa cum ai zis care azi se impune asa de mult a fost mentionat cu 2000 ani de un om sfant…ca sa nu mai zic si de cei de dupa el !!”
    Se impune cum?
    Din cate vad, cei ca voi sunt cei care se chinuie sa il impuna in constiinta altora ca o problema serioasa cand de fapt nu e nicaieri unde este aratat a fi.
    Chestia cu codul de bare UPC e o interpretare subiectiva.
    S-a facut caz de prezenta lui „666” in actele de identiate nu de azi, ci inca de cand au fost scoase cele care le folosim acum, si nici pentru alea nici pentru astea electronice nimeni n-a fost in stare sa aduca vreo dovada in acest sens.
    Nu credeti ca ar fi cazul sa va reorientati?

    „am 9 ani de teologie”
    Multi inainte. Dar sa fie cu folos ca altfel pot sa fie si 40 si tot degeaba..

    „CNP-ul iti defineste identitatea, iar cu 666 prin el”
    Serios? Cati au „666” in CNP?
    Eu nu cunosc decat doua persoane si alea foarte credincioase. Asa ca..

    ” de ce nu ar fi pus o cruce pe buletine, macar noua, crestinilor??”
    Scopul fiind care?
    Sa se ridice crestinii nostri si sa spuna ca sunt discriminati si insemnati pentru persecutie.
    Mai sa fie..

    „de ce ne sunt ascultate telefoanele??”
    De multe ori, degeaba.
    Dar nimeni nu te impiedica sa renunti la telefon, nu-i asa?
    In definitiv, e un drept, nu o obligatie. 😉

    „de ce teologii sunt cei mai rau priviti?”
    Acum depinde ce fel de teologi si de catre cine..

    „de ce cand aude lumea de biserica huiduie pe Dumnezeu?”
    Pai nu stiu printre ce fel de oameni traiesti tu dar eu nu prea am vazut fenomenul asta printre cei care ii cunosc personal.

    „de ce se scoate religia din scoli si se baga nerusinata educatie sexuala?”
    Ca exista „666” in buletine, nu?
    Logic..

    „Oare un obiect numit ,,Cum sa traiesti curat, civilizat si sanatos, si cum sa fii om, nu animal,, nu ar fi prins mai bine?”
    Ba da, dar nu se mai poarta in perioada asta.
    Din cauza masonilor, desigur.

    „De ce se urmareste indobitocirea populatiei?”
    Pentru ca dobitocii sunt cei mai usor de condus.

    „De ce presa e manipulata?”
    Nu e manipulata, manipuleaza.

    „De ce prostia, desfraul si incestul, dar si uciderea de prunci prin avort e aprobata de lege?”
    Pentru ca astia suntem.

    „De ce, fiind multe locuri de munca nu se fac angajari si toti se plang de criza cand se pot emancipa cu ceva folositor??”
    Poate nu-i duce capul si nu vad lucrurile asa limpede ca tine.
    Pai na, deschide tu niste cursuri de emancipare folositoare.

    „Foarte multi de ce !”
    Pentru toate exista raspunsuri dar nu e obligatoriu sa fie unul si acelasi obsesiv despre masonerie si pasapoartele biometrice.

    „Biserica s-a mai pronuntat de multe ori si a gresit, unde scrie ca e infailibila?? Ca de exemplu sinodul de la Stejar, sau Sinodul talharesc din sec V, sau alt sinod talharesc in sec VII-VIII cand s-a pronuntat impotriva icoanelor, precum si multe altele cum ar fi cel din anii 20-30 ai sec XIX, cand poporul s-a pronuntat si asazisele hotarari nu au fost luate in seama de popor !!”

    Sigur, dar s-a pronuntat si in multe altele in care a luat decizii bune si folositoare.
    Cine decide daca in problema asta a fost din ala sau alalalt? Danion? Daniel?
    Sa fim seriosi..

    „AA era sa uit, uita-te matale pe absolut orice cod de bare si ai sa vezi la inceput la mijloc si la sfarsit doua linii subtiri si paralele care sunt asociate cu cifra 6,”
    Daca in mintea dumitale sunt asociate cu cifra 6 e problema dumitale si numai a dumitale.
    Tehnic vorbind, nu pot fi cifra 6 deoarece nu respecta codificarea de 7 unitati.
    Iar scopul lor este de a demarca codul de bare respectiv cele doua parti ale sale + calibrarea echipamentului de citire.

    Daca dumneata insa chiar crezi ca reprezinta „666” si esti de buna credinta confirma-ne ca de cand ai aflat acest lucru n-ai mai cumparat nici un produs cu marca diavolului si numarul lepadarii (dupa cum sustii dumneata).
    Daca totusi ai continuat sa le cumperi si sa le folosesti, iertat sa-mi fie dar esti un ipocrit.

    „A si daca fenomenul de control al mintii ti se pare prea SF cauta pe http://www.realitatea.net stiri despre ultimele descoperiri sau pe google cauta despre Sonda de creier…pe langa teologie am si cunostinte in informatica asa ca nu vb aberatii !!”

    Imi place SF -ul dar stiu sa fac deosebirea intre el si realitate.
    Spre deosebire de altii..

    „se cauta o noua forma de sclavie prin insusi faptul ca se incalca conceptul de viata privata, plus ce pot face unii raufacatori.”

    O noua forma? Dar ce, cea actuala crezi ca nu e suficient de buna?
    Care viata privata?
    Pai ei pot face multe, dar Dumnezeu o sa te intrebe ce ai facut tu..

    Apreciază

    • crip71 said, on februarie 2, 2010 at 10:35 pm

      daca pentru tine nu au importanta simbolurile antihristice , te rog sa-ti tapetezi peretii cu 666 , sau cruci rasturnate , sau pentegrame si apoi invita preotul sa-ti sfinyeasca casa

      Apreciază

    • crip71 said, on februarie 2, 2010 at 10:36 pm

      daca pentru tine nu au importanta simbolurile antihristice , te rog sa-ti tapetezi peretii cu 666 , sau cruci rasturnate , sau pentegrame si apoi invita preotul sa-ti sfinteasca casa

      Apreciază

  41. […] Filmari cu minunea izvorarii de mir la conferinta teologului Danion Vasile de la Iasi […]

    Apreciază

  42. mya said, on mai 7, 2009 at 9:50 pm

    si unde sunt miracolele? macar pt cei ce merita <_< off! ce tampenii

    Apreciază

  43. […] Filmari cu minunea izvorarii de mir la conferinta teologului Danion Vasile de la Iasi no comments yet « VIDEO: discursurile presedintelui Shimon Peres si al papei cu ocazia vizitei acestuia in Israel. La ce sa ne asteptam? […]

    Apreciază

  44. […] Filmari cu minunea izvorarii de mir la conferinta teologului Danion Vasile de la Iasi […]

    Apreciază

  45. […] Filmari cu minunea izvorarii de mir la conferinta teologului Danion Vasile de la Iasi […]

    Apreciază

  46. […] Filmari cu minunea izvorarii de mir la conferinta teologului Danion Vasile de la Iasi […]

    Apreciază

  47. georgeta said, on ianuarie 3, 2010 at 4:41 pm

    Cred in autencitatea minunii cu izvorarea de mir din moastele unui Sfant al inchisorii de la Aiud.Citesc acum ” Sfantul inchisorilor”si ma cutremur de suferintele acelor oameni din inchisorile comuniste.Toti care au suferit sunt martiri pentru credinta lor in Iisus Hristos, Domnul.

    Apreciază

  48. ioana said, on ianuarie 7, 2012 at 9:41 am

    Dumnezeu isi foloseste puterile prin sfinti.La televizor s-a publicat ca aghiazma omoara anume globule care dauneaza sanatatii.Intr-o zi am visat fantome in casa mea , iar icoana din camera se misca si a zis ca nu exista spirite (fantome) .Eu va zic ce mi s-a intamplat. Tot credeam in fantome , iar de-atunci nici nu mai cred.Sa nu credeti in fantome!!!!NU EXISTA!!!!

    Apreciază

  49. […] Mai multe imagini video si detalii pe blogul Saccsiv. […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.