SACCSIV – blog ortodox

VIDEO – POLITIA americana si VACCINAREA OBLIGATORIE

Posted in vaccin by saccsiv on noiembrie 16, 2017

Iata ce putem citi la Woman Post Video Of Police Asking For Vaccine Documentation At School de pe Vaxxter, traducerea OrtodoxInfo:

Porcha Rashed, părintele unui elev, postează pe Facebook un videoclip în care un ofiţer al poliţiei îi cere acesteia documentele ce atestă vaccinurile copilului. Filmarea a devenit în foarte scurt timp virală şi a declanşat multe controverse.

‘’Vă rog urmăriţi acest video şi distribuiţi mai departe. Şcoala din districtul Claremont, California, a trimis să fiu arestată dacă nu îi fac copilului meu, vaccinurile lor de imunizare! M-am trezit în acestă dimineaţă să-mi duc copilul în staţia de autobuz ca de obicei. Aici mă aşteptau cei de la departamentul poliţiei din Claremont să mă întrebe dacă am făcut vaccinurile copilului! Am sunat la poliţie să fac o plângere pentru hărţuire şi mi s-a spus că nevaccinarea copiilor mei este un act criminal şi că voi fi arestată. De asta se aflau organele de poliţie în staţia de autobuz, pentru a mă încrimina şi a mă face să declar că fiul meu nu are niciun vaccin. Este de necrezut! Vreau ca lumea să ştie că dacă voi fi arestată, acesta este motivul! Voi urmări îndeaproape aceste evenimente legate de situaţie. Vă rog urmăriţi şi daţi share!”

NOTĂ OrtodoxINFO:

6 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ioan C. said, on noiembrie 16, 2017 at 8:28 pm

    Vasile, am o rugaminte la tine, sa postezi anuntul despre Festivalul Filmului Rus.2017.
    Chiar daca unii politicieni rusi nu ne sunt simpatici, cultura rusa este o mare cultura si este bine sa o cunoastem.
    Vedeti aici mai multe: http://www.sighet-online.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=29292:2017-11-15-17-48-39&catid=40:eveniment&Itemid=86

    Intrarea e gratuita!

    Apreciază

  2. om said, on noiembrie 17, 2017 at 11:18 am

    Nu mai e. L-au sters.

    Apreciază

  3. paul said, on noiembrie 19, 2017 at 12:20 pm

    Profesoara islamica a socat intreaga lume afirmand ca violul este permis impotriva femeilor pagane

    https://extranews.ro/profesoara-islamica-a-socat-intreaga-lume-afirmand-ca-violul-este-permis-impotriva-femeilor-pagane/

    Apreciază

  4. […] “ISTORIA HOMOSEXUALILOR”, materie obligatorie in scolile din CaliforniaCalifornia protejează IDENTITATEA DE GEN prin LEGE: Poți ajunge la ÎNCHISOARE dacă te adresezi… la genul nepotrivitIar masurile impotriva libertatii sunt cu mult mai dure:California: FUMATUL INTERZIS IN PROPRIA CASA. Totusi, de ce?California: FARA VACCIN = FARA SCOALA …VIDEO – POLITIA americana si VACCINAREA OBLIGATORIE […]

    Apreciază

  5. […] VIDEO – POLITIA americana si VACCINAREA OBLIGATORIE […]

    Apreciază

  6. […] VIDEO – POLITIA americana si VACCINAREA OBLIGATORIE […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.