SACCSIV – blog ortodox

A refuza CIPURILE va insemna a nu plati IMPOZITELE … Din acel moment, SISTEMUL va turba si va actiona nemilos, folosind inclusiv puscariile si lagarele

Posted in 666, CIPURI, SEMNUL FIAREI by saccsiv on noiembrie 5, 2010

   Pentru inceput, vizionati va rog filmul de la:

DOCUMENTARE CELEBRE: Aaron Russo – „AMERICA: FROM FREEDOM TO FASCISM“ – subtitrare in limba romana si completari foarte necesare

   In afara de masurile dure ce le-ati vazut acolo, e bine sa mai stim de exemplu ca The Department of Homeland Security include pe lista activitatilor, miscarilor si ideilor “periculoase” pentru SISTEM si:

   tax resistance movement, adica pe cei ce considera ca plata taxelor le incalca drepturile constitutionale si sunt impotriva celebrului amendament 16.

   Cititi va rog si:

In ritmul acesta, in cateva luni planeta va deveni o cusca. Iata o noua actiune marca „The Department of Homeland Security”

   Asta ca sa stim cum sta treaba in SUA si cum probabil va sta si in Romania …

   Atentie, nu vorbim de evaziunea fiscala de care auziti la televizor, cea a firmelor ce produc bunuri si/sau fac comert.

   Intr-un viitor foarte apropiat, a nu avea cipuri inseamna a nu avea acte, a nu folosi e-Romania, a sta cat mai departe de internetul obiectelor:

Comentariul zilei (26.08.2010): Un COSMAR bate la usa. Se va declansa cand cetatenii vor avea noile acte cu cip iar eRomania va fi functional …

4 noiembrie: Exercitiu de SIMULARE „Cyber Europe 2010”. SCENARIU: cetatenii, intreprinderile si institutiile publice vor intampina dificultati la accesarea unor servicii online critice, precum e-GUVERNAREA …

   Asta nu este deloc convenabil pentru SISTEM, nu doar deoarece nu ne mai poate supraveghea, ci si datorita …BANULUI.

   Caci vedeti voi fratilor, lucrurile sunt legate intre ele.

   Varfurile masoneriei si ale camatariei planetare se inchina la lucifer, stiu cum sta treaba si ii fac voia. Esalonul doi insa, vede totul mai pragmatic: daca intreaga populatie are cip, nu doar ca vor stii despre fiecare om ce face, cum face si cand face, dar mai ales, prin disparitia banilor cash, vor avea acces la un robinet sigur, pe care il vor deschide sau inchide dupa bunul lor plac:

DOCUMENTARE CELEBRE: Interviul luat de Alex Jones lui Aaron Russo, subtitrare in limba romana si o analiza a sa

   Cipul va insemna pe de o parte identitatea:

Importanta NUMELUI si raul ce-l reprezinta alipirea numelor de cate un NUMAR UNIC al sistemului antihristic

   Pe de alta parte singura modalitate de a cumpara sau vinde ceva. Esalonul doi probabil nici nu pricepe ca asta de fapt inseamna semnul fiarei si sunt extrem de entuziasmati de idée. De asemenea entuziasmati sunt si cei din esaloanele trei, patru si de aceea lucreaza de zor pentru implementarea sinistrului plan. Este un vis minunat pentru cei ce se viseaza casta conducatoare, sa controlezi total membrii societatii.

   A refuza cipul nu va insemna asadar doar greutati in a te descurca intr-o societate de tip Big Brother, ci si ilegalitate. Va fi ilegal caci nu posezi documentele obligatorii. Dar va fi ilegal si pentru ca tot ceea ce vei poseda, vei poseda fara drept (de la un eventual teren si pana la o simpla unealta). Si de asemenea se va ajunge in situatia ca si orice troc sa fie tot ilegal.

   Nu stiu daca se pricepe, dar a nu avea cip va insemna a nu plati nici impozit. Si odata ajunsi in acest punct, SISTEMUL turbeaza si pedepseste aprig. Iar de aici mai departe, vor fi strict doua variante:

–          prigoana cumplita (foame, lipsuri, presiuni, amenintari, puscarie)

–          sau acceptarea …

  Inca nu suntem acolo, dar nici mult nu mai este. Am considerat insa util sa scot in evidenta si acest aspect, ca sa stim cum stam si de ce anume sa ne pregatim …

   Reamintesc indemnul marilor duhovnici:

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

Părintele Arhimandrit Gheorghie KAPSANIS stareţul Mânăstirii Grigoriu din Sfântul Munte ATHOS despre INDOSARIEREA ELECTRONICA, NOILE BULETINE si UNIUNEA EUROPEANA

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

VIDEO (si transriptul): Parintele ADRIAN FAGETEANU despre ACTELE CU CIP. Inregistrare din AUGUST 2010!!! Nu indeamna doar SA NU LE LUAM, spune lucruri chiar cu mult mai grave …

ALT „ISTERIC”. Monahul TEODOR STANESCU: „Cei care vor accepta BULETINELE CU CIP, vor renunţa la Dumnezeu şi-l vor accepta de bună voie pe satana.” Despre VREMURILE APOCALIPTICE

   Pe cei ce se amagesc ca maleficul angrenaj cip – e-Guvernare – internetul obiectelor n-are nici o treaba cu semnul 666 fara de care nu vom putea vinde sau cumpara si ca ei se vor inregimenta in sistem iar in faza finala vor putea sa se rupa, ii rog sa citeasca:

Cei care nu-şi fac CARD DE SANATATE CU CIP vor fi trataţi doar pentru urgenţe (VIDEO). VOM MURI IN CHINURI DACA NU-L LUAM?

   E valabil si pentru cei ce considera ca a te rupe din timp de sistem refuzand cipurile inseamna chin supraomenesc. Fundamental gresit, din contra, doar astfel se va putea razbi in etapa finala.

   Indemnul meu este de a nu astepta pana cand apar noile buletine cu cip, ci sa incepem de pe acum cu cardurile bancare. Sa nu le mai folosim si nici sa nu mai facem imprumuturi la banci. Usor – usor ne vom invata astfel sa ne descurcam fara “binefacerile” SISTEMULUI si mai ales, ne vom invata sa ne lasam cu totul in grija bunului Dumnezeu:

Comentariul zilei (22.08.2010): Cei ce refuza BULETINELE CU CIP isi pun toata nadejdea in bunul Dumnezeu. A face concesii inseamna a nu avea credinta

   Doamne ajuta!

49 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 5, 2010 at 2:22 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Mihaela said, on noiembrie 5, 2010 at 2:34 pm

    off-topic
    procuroul general (si mai sunt cateva persoane aflate la conducerea tarii) au in biroul lor o colectie intreaga de bufnite: http://www.mediafax.ro/life-inedit/afla-istoria-colectiei-de-bufnite-pe-care-o-are-kovesi-in-birou-7559036
    au acestea vreo semnificatie oculta ? (stiu ca apare pe bancnota de 1 dolar, intr-un colt).Te rugam sa dezvolti acest subiect.

    Apreciază

  3. moromete said, on noiembrie 5, 2010 at 3:09 pm

    http://luptapentruortodoxie.blogspot.com/2010/11/vine-antihristul-numarul-lui-666-are-o.html

    alt mare duhovnic impotriva cipurilor!!! sunt mult mai multi , dar cine sa-i asculte?

    frate saccsiv, daca ai timp, te rog, cerceteaza si cardurile de fidelitate care contin numele posesorului alaturi de codul de bare cu 666. am fost intrebata despre asta. dupa mintea mea, e aceeasi treaba ca si cu actele cu cip,adica trebuie refuzate,dar poate ca nu vad eu bine lucrurile si nu vreau sa fac exces de zel. multumesc!

    Apreciază

    • filofteiabejan said, on noiembrie 5, 2010 at 6:12 pm

      @moromete,trebuie renuntat definitiv la aceste carduri de fidelitate,primul pas sa nu le mai prezinti cand faci cumparaturi in locul respectiv,ulterior poti sa le rupi sau se le arunci.Au pe spate codul de bare 666 si sunt pe numele noastre scrise pe ele…mie nu mi se pare in regula de loc.Plus ca daca se scaneaza prin el cumparaturile tale, apare in baza de date a magazinului respectiv,iar cei interesati de marketing sau cine mai stie de ce pot sa isi faca o idee despre ce fel de produse cumperi,plus ca apare in baza de date absolut toate cumparaturile facute.Datele astea despre tine nu stiu cat sunt de confidentiale ,ulterior ele putand fi puse la dispozitia fiscului,a politiei sau a diverselor companii interesate de tot felul de studii.In acest sens chiar si cercetoarea americana Catherine Albrecht(de religie protestanta) a facut niste filmulete despre semnul fiarei si a inclus in ele si problema acestor carduri de fidelitate.Dupa umila mea parere nu faci de loc exces de zel ci ai realizat f bine ca aceste carduri sunt o rotita din marele angrenaj care nu face decat sa ne obisnuiasca cu sistemul.Si eu am avut astfel de carduri,le-am facut din naivitate pe vremea aceea nici nu stiam de pericolul cipurilor dar am renuntat ulterior la ele.
      Doamne ajuta!

      Apreciază

  4. Fulger said, on noiembrie 5, 2010 at 3:49 pm

    Foarte important Parintle Justin Parvu DESPRE CIPURI SI DEZBINAREA DINTRE ORTODOCSI. http://filmeortodoxe.blogspot.com/2010/09/parintele-justin-despre-cipuri-si.html

    Apreciază

  5. Mihai said, on noiembrie 5, 2010 at 5:18 pm

    Saccsiv
    Cred ca stii despre cardurile pentru noua generatie de tahografe pt camioane. Si alea contin cip.
    Deocamdata nu s-a dat nici o lege la noi privind schimbarea tahografelor vechi (cu diagrama) cu cele noi, cu card. Dar, in momentul in care se va da, cine vrea sa urmeze pe Domnul tre’ sa se lase de soferie, ca si ocupatie.

    Apreciază

    • dragos said, on noiembrie 6, 2010 at 1:59 pm

      camioanele noi nu mai au tahografe analogice de cativa ani.acum se monteaza doar cele digitale

      Apreciază

      • Mihai said, on noiembrie 6, 2010 at 10:31 pm

        da sefu’ de acord cu tine.cam de prin 2006.dar e bine ca la noi firmele nu isi prea permit camioane noi…!decat cele mari.

        Apreciază

  6. filofteiabejan said, on noiembrie 5, 2010 at 6:47 pm

    Da,vin vremuri foarte grele si nu stiu cati dintre noi vor rezista pana la capat fara sa cedeze tentatiei de a-si lua acele acte.Dar totusi trebuie sa intelegem ca intr-un fel sau altul ca prin aceste acte cu cip care contin mai mult ca sigur si nr. 666 nu ni se ofera prea multe.Este mai mult o amagire in ideea ca tebuie sa fii corect fata de stat, sa nu fii in ilegalitate,teama de represiune…ca daca „bati palma ” ti se va asigura o bunastare care ti se cuvine de drept.Totul va fi o iluzie pt ca se stie ca satana prin slugoii lui promite si incearca sa amgeasca fara a oferi nimic in schimb…iar omul pacatos si orbit i se ofera in integralitate.Este foarte probabil sa urmeze tulburari sociale,razboaie,se vor schimba conducatorii de fatada ai acestei tari deci de ce sa ne bulucim la amprentare?la cipuire?E mai mult ca sigur ca cine la va lua nu se va alege cu nimic,pentru ca viata lui nu va mai fi la fel va reveni rob mereu controlat de slugoii satanei si mai mult ca sigur nu va mai primi ceea ce i s-a promis.(adica o bunastare materiala).Se vor intampla multe „deranjuri „deci ma intreb eu ce avantaje asa de extraordinare ni se pot oferi prin inregimentare si umilirea noastra ca fiinte libere creeate de Dumnezeu?Nu stiu cati dintre noi vom apuca sa gustam roadele daca vremeurile grele se apropie?Si apoi ma intreb sincer intr-o tara in care sunt tot mai multi oameni nemultumiti de ceea ce a facut clasa politica si in general sistemul pt. buna lor stare materiala, de ce acesti oameni total nemultumiti de asa zisul sistem sa se duca precul niste oi cuminti si drogate de presa si televizor sa se inregimenteze cu sau fara nestiinta in sistemul „fiarei”?Ce le-a oferit atat de mult statul roman acestor astfel incat ei din dorinta de a fi cetateni model sa se buluceasca sa-si ofere trupul si mai ales sufletul pe tava.Intr-adevar desprinderea ar trebui facuta,si acle comunitati crestine de undeva trebuie inceput dar mult mai important este sa nu bagam capul in nisip ca strutul ci ata cat putem fiecare sa avem curajul sa marturisim cunoscutilor nostri despre pericolul ce ne paste prin discutii mailuri fluturasi dar mai ales prin exemplul personal de viata crestina.Eu cred ca nu e suficient sa nu accepti actele ci mai trebuie sa incerci sa-i trezesti pe cat mai multi din jurul tau chiar daca de cele mai multe ori vei risca sa fii persiflat,ridiculizat etc.Cred cu tarie ca neamul romanesc crestin-ortodox va supravietui intr-un fel prin grija Maicii Domnului pana la a doua venire a Mantuitorului.Cumva cred ca si dintre cei ce nu vor accepta actele vor supravietui prin grija tainica a Domunlui atunci nu trebuie sa cadem in deznadejde, Hristos ne va intari in orice va urma sa ni se intample.Poate daca romanii s-ar intoarce la pocainta si la trairea ortodoxiei li s-ar deschide ochii si poate cumva greutatile ar fi mai usor de trecut dar ceea ce vad in jur este ca toti vad numai solutii lumesti si chiar daca au greutati nu renunta la viata lor pacatoasa nu mai intru in detalii.Iar intelectualii sunt poate cei mai departe de adevar
    Dumnezeu sa ne ajute si sa ne lumineze ca iluminatii sunt ceilalti!

    Apreciat de 1 persoană

  7. abc said, on noiembrie 5, 2010 at 7:18 pm

    in Germania aproape la toate semafoarele si intersectiile au aparut foarte discret camere video , toate camioanele noi detin carduri cu chip dar foarte putini realizeaza pericolul

    Apreciază

    • Anda said, on noiembrie 5, 2010 at 7:54 pm

      Vorbiti de o natie de roboti cu creierele imaculate, banuiesc. Si nu una oarecare- ci una foarte obedienta. Unii o numesc „Locomotiva Europei „si nu gresesc. Sa ne rugam pentru ei sa se trezeasca macar laiesirea din tunel….

      Apreciază

    • Mihai said, on noiembrie 5, 2010 at 9:48 pm

      Nu camioanele detin carduri. Ele detin tahografe. Carduri detin bietii soferi…inloc de diagrama…

      Apreciază

    • Mihai said, on noiembrie 5, 2010 at 9:54 pm

      Frate si in Iasi, pe Copou, au aparut camere la fiecare intersectie…ce mai vrei?

      Apreciază

    • Mihai said, on noiembrie 5, 2010 at 9:56 pm

      adica,vreau sa spun prin „ce mai vrei?” ca ne aliniem…trist..preluam rapid doar ce e devastator…

      Apreciază

  8. filofteiabejan said, on noiembrie 5, 2010 at 7:19 pm

    @Octogon deci si daca iei semnul tot nu faci mare scofala nici din punct de vedere a bunastarii lumesti ,a sanatatii…nu ti se ofera nimic in schimb ci numai boala si moarte exact ca atucnci cand traiesti in pacat, deci trebuie sa ne punem nadejdea in Dumnezeu.

    Apreciază

  9. MIHAIL said, on noiembrie 5, 2010 at 7:21 pm

    Dumnezeu va chema rând pe rând la El pe toţi oamenii vrednici din naţia asta-vedeţi cum se topesc duhovnicii mari, drepţii -şi va rămâne Neamul fără ghizi spirituali pentru o vreme- atâta cât să ne pocăim de multele avorturi şi ticăloşii; curvii şi furtişaguri,de lene şi beţie săvârşite de generaţia aceasta, a noastră.
    Va ridica iar Dumnezeu un conducător înţelept după mari suferinţe ale neamului, pe care-l vor recunoaşte şi urma Românii; fără televizor şi campanie electorală – abia după pocăinţa şi re-întoarcerea la credinţa strămoşilor.
    Seamănă mult ce ni s-a profeţit prin drepţii Neamului românesc cu soarta evreilor nerecunoscători şi apostazi, înainte de plângerea şi jalea babiloneză şi apoi de cea romană.
    Suntem asemeni lor în greşeli, mai mult decât ar recunoaşte-o vreuna din aste două părţi…
    Dumnezeu să aibă milă de România şi de Români !

    Apreciază

  10. Ortodox pe stil vechi said, on noiembrie 5, 2010 at 7:31 pm

    Apreciază

    • filofteiabejan said, on noiembrie 5, 2010 at 8:59 pm

      @ortodox pe stil vechi ai facut tu filmuletul asta? Cu ce program l-ai facut?Filmuletul este destul de sugestiv

      Apreciază

    • john said, on noiembrie 6, 2010 at 6:49 pm

      De fapt singurul lucru care-l sugereaza filmuletul asta inept si ridicol este ca ortodoxii sint niste agramati imbecili care nu sint in stare nici macar sa scrie „ecumenism” (care aici devine egumenism) ca sa nu mai vorbim de lucrul complicat al acordului dintre subiect si predicat. In shimb vad ca desi aparent pari semi-analfabet in schimb ai destul know-how sa realizezi un filmulet si sa-l plasezi pe internet.

      Ca tine mai era o alta facatura securista (daca n-oti fi unul si acelasi): alde Arie Veronica, care, ca si tine, facea pe semi-analfabeta, pe fanatica stilista, plasind comentarii care nu aveau alt scop decit sa indice ca ortodoxii sint o banda de analfebeti fanatici, anti-sociali, o secta gen martorii lui Jehova. Si, ca si tine, cu toate ca Veronica facea dezacorduri pe care nici un taran cu 4 clase primare nu le face, totusi ea/el/ei avea site-ul propriu!

      Apreciază

  11. tataia said, on noiembrie 6, 2010 at 1:52 am

    Ati vazut asta? http://www.youtube.com/watch?v=IDq_LBH_ZYs
    Oare cu cit au fost platiti sa faca astfel de reclama la cipurile implantabile?
    Si pentru ca s-a mai vorbit aici pe blog despre cit de usor sau de greu se poate scoate un cip implantat unii sustinind chiar si faptul ca daca incerci sa il scoti mori, am gasit urmatorul link: http://alligatorfarm.wordpress.com/2010/03/09/removing-rfid-chips/
    care sper sa faca lumina in problema aceasta.

    Apreciază

    • filofteiabejan said, on noiembrie 6, 2010 at 9:45 am

      @Doamane cat de spalati pe creier pot fi unii ????parca am fi ,sa-mi fie cu iertare ca zic asta alta specie.

      Apreciază

  12. Ortodox pe stil vechi said, on noiembrie 6, 2010 at 6:02 am

    filofteiabejan@ ProShow gold

    Apreciază

  13. un fir de praf said, on noiembrie 6, 2010 at 8:53 am

    frumos ar fi sa ne facem mici comunitati in jurul manastirilor sa avem duhovnici langa noi ,si referitor la impozit cred ca sa-r putea rezolva am lucra la oameni cu conditia sa ne plateasca impozitul sau sa ne cumperealimente necesare care nu se pot produce in gospodarie sau facem schimburi de produse intre noi ,dar cred ca cu comunitatea bcrestina ar fi cel mai bine dar vor veni si ispite si cred ca ar fi bine sa existe si un dohovnic in fiecare =diavolul este politic corect- cred ca ar trebui sa citeasca fiecare crestin aceasta carte.Domnul sa fie cu noi.

    Apreciază

  14. Ortodox pe stil vechi said, on noiembrie 6, 2010 at 11:06 am

    un fir de praf @ ar fi frumos da ei vor sa ne faca roboti nu au nevoie de oameni si mai ales de crestini sa nu uitam ca aceste ce vor sa vina sunt pentru a ne vinde sufletul .Inainte erau satele si intre sate erau targuri ,Aceste targuri sau dezvoltat si lea condus stim noi cine le-a condus ,aceia care stiu sa faca negot si camata iar ce se vede in zile noastre nu sant decat rodul munci lor .O lume robotizata si inpinsa de la spate sa faca pacate iar ce vor sa cunpere acesti negutatori ?E sinplu cel mai de pret obiect de pre pamant si anume Sufletele noastre .Acete cipuri sunt zapisuri prin care te vinzi lui Satana poti sa fi sfant dar daca te insemnezi esti un produs si nu poate nimeni sa te mai salveze.Domnul nostru Iisus Hristos a venit sa se rasticneasca pentru Zapisul lui Adam cand a semnat cu satana .Ce se ducea in pamant era a lui Satana iar ce iesea din pamant era a lui Dumnezeu si semnand Adam sa osandit din nestiinta atat el cat si neamul omenesc caci atunci cand a murit a luat cu el in pamant si sufletul .Dumnezeu Fiul pentru dragostea noasrta a venit si sa smerit pana la moarte ca noi astazi sa avem exemplul sau pentru marele examen.Care din fericire pentru Crestini va veni de la Anul si trebuie sa nu primit atat zapisurile cat si Egumenismul.De aceia se zice ca 2012 e sfarsitul.e sfarsitull Sufletesc nu trupesc.Deatunci biserica adevarata va fi in catacombe.Si Anticrist se va incununa in Agia Sofia care se talcuieste Noul Ierusalim .In Agia sofia a fost zidit toate pentru Mantuitorul nostru cum bine se stie caci soarele si-a cunoscut apusul sau atunci cand a venit Mantuitorul.Sufletul nostru vrea sa-l cumpere si de aceia trebuie avut grija de el luand exemplul mantuitorului care va veni a doua oara sa vada ce am invatat.Dumnezeu sa ne lumineze inimile sa mergem de buna voie pre calea cea bine placuta de el.

    Apreciază

    • filofteiabejan said, on noiembrie 6, 2010 at 11:34 am

      @ortodox pe stil vechi ,ai mare dreptate in ceea ce spui dar dupa mine cred ca faci niste speculatii cu anul 2012 ca se va inscauna atunci proorocul mincinos.Nu se stie nimic sigur despre el poate sa-si inceapa activitatea atunci sau peste 30 de ani,poate fi adevarat sau nu,dupa umila mea parere umanitatea nu cred ca se afla la nivelul acela de involutie spirituala incat sa-l accepte mai trebuie sa treaca niste etape.Cred ca nu prea-i bine sa calculam noi anii si zilele,oricum zilele lui vor fi putine dupa cum e scris in scriptura.Grija noastra este sa nu acceptam actele electronice si nici ecumenismul straduindu-ne sa ducem o viata placuta lui Dumnezeu,iar restul sa le lasam in mila si iconomia Domnului.sfarsitul il stie doar El.
      Doamne ajuta!

      Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 6, 2010 at 11:53 am

        filofteiabejan

        Masele sunt pregatite sa-l accepte pe antihrist. Procentul de atei e foarte mic iar majoritatea celorlalti ar accepta ideea unui salvator universal care va „vorbi” aproape tuturor pe limba fiecaruia (ca lider politic sau spiritual sau chiar extraterestru).

        Si il vor admira atat personaje precum Valentin Stan cat si ierarhi ecumenisti …

        Viteza cu care se druleaza evenimentele este uriasa. SISTEMUL declanseaza razboiul, foametea si revolutia, tocmai pentru ca dupa aceea masele sa strige „vrem salvarea, vrem o noua ordine mondiala, vrem sa fie pace si iubire pe pamant„. Iar tot acest cumul de crize bate la usa si va dura relativ putin dar va fi extrem de intens.

        Daca bunul Dumnezeu va ingadui acestea, atunci e limpede ca A INCEPUT …

        Apreciază

  15. filofteiabejan said, on noiembrie 6, 2010 at 5:15 pm

    @ saccsiv ai dreptate sunt f multi inconstienti care nu tin dreapta credinta si dintre ai nostri asa ca nu-i va deranja nici de pe acum cipurile 666,biometria sau ecumenismul.Dar totusi eu te intreb oare nu crezi ca din tavalugul asta ce va veni va supravietui o parte din neamul asta romanesc fara sa se aserveasca fiarei cumva prin mila lui Dumnezeu pana la a doua venire a Mantuitorului?Mie mi-a atras atentia o vorba a parintelui Arsenie Papacioc spusa acum un an sau doi despre faptul ca vede un viitor bun al tarii romanesti,ca va juca un rol mare si in acelasi timp avertiza despre pericolul cipurilor.Cred ca stii despre acel filmulet este pe youtube: http://www.youtube.com/watch?v=dfoMmSJgBXI,as fi vrut sa stiu parerea ta despre asta e vorba unui mare duhovnic.Dar asta nu ma face sa ma culc pe o ureche, invazia raului o regasim peste tot aici ai mare dreptate si chiar si in viata mea personala se intampla anumite semne grave cum ar fi ca ma cert constant cu mama mea pe probleme legate de credinta ea fiind o fana indarjita pro ecumenism total.Deci da ,ai dreptate noi toti romanii ortodocsi ar trebui sa ne pregatim ,sa ne obisnuim cu gandul mortii pt.Hristos dar cu toate astea nimeni nu stie exact cand vine sfarsitul,de aceea trebuie sa veghem asupra vietilor noastre si sa marturisim caci nu ne este dat sa ne stim sfarsitul si certitudine la cei mai multi dintre noi.Insa totusi nu imi pot imagina o mare masa de martiri care prin moartea lor vor fi vii in Hristos,cumva unii dintre noi vor supravietui prin mila lui Dumnezeu nu stiu cum altfel caci nici eu nu-s adepta solutiilor lumesti
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 6, 2010 at 5:30 pm

      filofteiabejan

      Nu aud ce zice parintele.

      Apreciază

      • filofteiabejan said, on noiembrie 6, 2010 at 5:41 pm

        uite iti fac transcriptul indata

        Apreciază

  16. filofteiabejan said, on noiembrie 6, 2010 at 5:32 pm

    Spuneam ca pt a-l accepta pe antihrist masele trebuie sa treaca prin razboi,foamete si revolutie,astea erau etapele de care vorbeam in commentul adresat lui ortodox pe stil vechi.Momentan sunt multi care isi doresc un lider carismatic gen Obama dar sunt destul de multi sceptici care nu pun „botul”la asa ceva.Razboiul,foametea,revolutia,bolile reprezinta etapele prin care populatia imputinata a planetei se va nivela in convingeri si va cauta ultima cu disperare ultima solutie lumeasca posiblia: Un lider mondial politic si spiritual care la va promite pace,harana etc.Acum e f posibil sa ma fi inselat in ceea ce priveste desfasurarea evenimentelor poate totul sa se intample peste un an doi sau mai tarziu e foarte posibil eu nu ma pricep la asta.Da am gresit intr-o anumita masura pt ca intr-adevar masa de manevra,majoritatea oamenilor au fost mental pregatiti de generatii sa-l accepte prin revolutii,cele 2 mari dictaturi Hitler si Stalin fiind doi antemergatori,miscarea new age,muzica ,filme,da se pare ca cei mai multi n-au invatat nimic din istorie ,din trecut.Da ai dreptate multi sunt pregatiti sa-l accepte dar nu toti,mai sunt sceptici care poate se vor trezi.Ideea mea este ca da sunt pregatiti sa-l accepte marea majoritate dar momentan cei mai multi inca nu au ajuns atat de rau incat sa aiba nevoie de el la momentul prezent.Dar trecand prin tavalug vor ajunge sa-l accepte ca pe ultima lor sansa de salvare.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  17. filofteiabejan said, on noiembrie 6, 2010 at 5:51 pm

    Tara romaneasca uite va rog sa ma iertati,da spun cu indrazneala simt ca va avea un mare rol in istoria pamantului astuia pt ca nu e pe o pozitie de avangarda ci de avanpost,adica noi nici un metru de pamant nu am luat de la straini si noi am cedat incet,incet ,incet,cu pasii cu mana cu ce -aici n-am prea inetes nici eu-si uite din toate partile trag de noi ce masa cauta in Ardeal de unde…Asta e prima parte .O sa-ti pun pe mail filmuletul complet.La mine acesta se aude f bine.

    Apreciază

  18. filofteiabejan said, on noiembrie 6, 2010 at 6:49 pm

    si partea a doua despre cipuri:rep.Si parinte cum ne indemnati sa luptam acum impotriva insemnarii acesteia electronice cu cipuri?Pr Arsenie:asta-i o mare primejdie draga si nu credeam sa inceapa asa de curand fara discutie nu trebuie acceptate cu nici un chip acuma lucreaza si ei sistematizat de asta ma- ingrijorat pe mine pozitia parintelui Iustin ca le-am dat ocazie,eu observ ce reactii s-au facut in urma lor.Schimba pozitia,schimba tactica ca uite pe toate partile se discuta,ma intreaba lumea ce facem cu astea?Le spun domnule eu nu accept asta pot sa va spun.E bine sigur este sa ne familiarizam cu 666 asta ne baga in piele ori in carte in identitatile noastre ..o mare primejdie insa dragii mei e un moment aprins intr-adevar.Rep.:e o lupta pt. libertate ,am plecat de la aceasta idee ca statul ne-a supravegheat destul ,statul a facut destul de mult rau cetatenilor sai iar statul nu e condus chiar de cine trebuie, nu prea sunt dusi la biserica.Pr.Arsenie:eu nu asta,nu pe stat invinuesc pt ca eu.mi-a scris parintele Iustin cateva randuri da mi-a scris dupa ce a facut chestia asta ,eu n-am fost de parere sa se faca ca avem dreptate da la lupta fara strategie e o mare greseala mai ales acuma cand nu lupti cu un ins ,Rep.cu un aparat.Pr Arsenie:lupti cu o fiara propovaduita deja si trebuie sa fii organizat .Si s-a inteles ca eu sunt impotriva la ce a spus Iustin ,nu nu trebuia sa dea batalia prea devreme si neorganizat stiti.Rep:Dar de acum incolo ce putem face?Pr Arsenie:ne inchinam ce sa facem?Velerim si Veler Doamne (rad amandoi).Rep.:acuma sa va spun parerea mea este ca parintele Iustin a dat acest apel dintr-un motiv simplu:anul acesta din 1 ianuarie au inceput sa fie aplicate ordonanta si legea de supraveghere,asta-i motivul,intelegeti?Practic de la 1 ianuarie o sa fie obligatoriu Pr Arsenie:o sa fiu intrebat care-i timpul?Timpul ii intotdeauna dar cand sa iveste o fiara care vrea sa te inghita,cum spune si Antonie cel mare:de pacatul de care sa ne ferim cel mai dintai este cel care e cel mai langa tine si atunci sigur ca trebuie sa..e chestie de institutie …mi-a placut pozitia lui Anania rep.:da,foarte frumos,Pr Arsenie o pozitie a lui …o institutie un sinod mitropolitan are autoritate si a fost aici si episcopul si am zis :domnule ruginiti cum sunteti asa in sinod acolo da sunteti o forta ,sunteti,nu te poti domnule lovi de ce raspunde biserica ,ei n-au putere de discernamant sa analizeze fortele fiecaruia dinte noi ca bunul Dumnezeu dar ne aparam cu anumite strategie a nu te impotrivi faradelegii …oameni din aceia istorici …insa nu mai tot discutam mereu .
    Asta a fost inregistrarea.
    Doamne ajuta!Sper sa va fie de folos

    Apreciază

  19. Ortodox pe stil vechi said, on noiembrie 6, 2010 at 7:58 pm

    filofteiabejan@ iarta-ma poate te-a panicat dar trebuie sa vorbim sufleteste .se vede cum omul de la anul e Adam totul sa derulat inapoi cu repeziciune deci am ajuns cand astazi suntem sau nu pregatiti de ultimul act si anume te vinzi sau nu te vinzi.Omul a ajuns pe raftul de cumparaturi precum eugenia.Are cacaua euri si sare sau ce mai are si jos pretul.Asa si omul este inpins din spate sufleteste sa faca doar voia FMI si celor ce sunt in spate.Iisus cand a venit la fel lumea dorea sal insacuneze pre pamant si el sa Smerit din dragostea ce o avea pentru noi ,dar sa smerit ca sa-l salveze pre Adam nu ca mancase din pomul oprit caci noi mancam zilnic din pomul binelui si al raului .caci pentru mancatul din pom la pedepsit cu moartea trupeasca sa salveze sufltetul dar el semnand zapisul lui satana care spunea asa”Ce se duce in pamant era a lui satana iar ce iese din pamant era a lui Dumnezeu”iar din nestiinta a semnat si o data cu trupul sau sa dus si sufletul sau.Noi trebuie sa cautam doar la suflet si atunci cand Mantuitorul a venit a rupt acest zapis.Ca mai apoi fiecare sa aleaga de buna voie calea unde doreste sa stea infinutul de ani.Daca Ierusalimul este privit ca Judecata Fiului lui Dumnezeu sa ne uitam in biserica ca pe partea statornica adica pe partea Dreapta este Nasterea.Pai noi ne-am nascut pentru acest examen care are ultimul act acela de a vedea cum e sa fi Adam sau cum e sa fi Eva.pentru ca la Judecata de apoi sa nu aiba nimeni ce comenta.iar daca Mantuitorul nostru a venit prima data sa Rasticneasca pre Sfanta Cruce Smerinduse pana la moarte,Noi astazi trebuie avut exemplu sau.Iar acest egumenism nu face decat sa alunge pre acei crestini in catacomba.Caci inaite de Sfinti Constantin si Elena tot acolo era.Este un proces ce se desfasoara rapid in sens invers dar din punct de vedere Sufletesc.Daca mai eri se pleca de la sate la oras sa se infrupte trupeste si sa devina robot astazi se pleaca de la oras la sate sa devi crestini sau agricultor.Durerea e ca se doarme sau se stie dar nu le vine a crede caci sa declansat butonul de bomba sufleteasca.De la anul se cuprinde toate intrun singur act si inplantarea si foametea si revoltele si razboaiele si ca si finalitate e egumenismul cum ar veni caci toata ura e de la etnie si de acia se vor uni mai mult fortat dar acete scene de teatru sunt de mult regizate si experimentate in cele doua Coreii daca as putea sa zic asa .Vorba uni pusnic vremurile scrise la carte de a ajunge noi la mormnte sa le zicem celor ce sunt morti sa iasa si sa intram noi de la anul o sa vina si pentru ca omul nu e calit sufleteste toti stau cu nasul in carte se repeta pederost dar tot vorba aceluiasi pusnic „Dracul nu se smereste” pai noi trebuie sa ne punem in fiecare zi intrebarea „Pentru ce sa rasticnit Hristos” pentru a urma pasi sai cu inima infranta si smerita.Pai noi trebuie sa fim bucurosi caci primim aceste vremuri caci pentru aceste vremuri ne-am slefuit atat noi crestini cat si cei ce l-au rasticnit pe Hristos am ajuns ca sa zic asa la ultimul nivel si ei si noi .Pai daca Anticrist se zice ca e Lup in piele de Oaie si noi trebuie sa fim Oaie in piele de lup.Dar daca se invata numai poiezie si nu se mai face practica din punct de vedere sufletesc e si normal sa fi berbec.Pai uite cati berbeci iesa si protesteaza pentru trupp uitate cand se maresc inpozitele si inainte cu cateva zile cumpara Berbeci tot de pe raft si dupa cateva zile sunt aceleasi preturi.Pai informatia toata e trupeasca dar oare Contra egumenismului si contra actelor Biometrice sufletesti cine iese doua trei oi inbracate in piele de Lup.E dureros ca se priveste din punct de vedere trupesc.e ca si la filmul 2012 ei au spus clar ca vine sfarsitul dar eu prcizez e sfarsitul sufletesc caci ca si in film de unde pleaca valul celor care se leapada ?din America .Cine sunt cei care nu prea reusesc sa le puna aceste zapisuri fortate?O parte din Africani caci sunt prin savane si ascunsi prin jungle.Dar nu se vede din punct de vedere sufletesc.Tot ce spun e sa ne panice trupeste dar noi trebuie sa ne inarmam sufleteste.Si singurul exemplu e Iisus Hristos cel fara de pacat.Iertati-ma si Dumnezeu sa ne ierte si sa ne lumineze inimile caci acolo salasluieste sufletul.

    Apreciază

    • john said, on noiembrie 6, 2010 at 8:25 pm

      Deci imi repet mesajul de mai sus pentru alde ortodox nu -stiu-cum:
      De fapt singurul lucru care-l sugereaza filmuletul asta inept si ridicol este ca ortodoxii sint niste agramati imbecili care nu sint in stare nici macar sa scrie “ecumenism” (care aici devine egumenism) ca sa nu mai vorbim de lucrul complicat al acordului dintre subiect si predicat. In shimb vad ca desi aparent pari semi-analfabet in schimb ai destul know-how sa realizezi un filmulet si sa-l plasezi pe internet.

      Ca tine mai era o alta facatura securista (daca n-oti fi unul si acelasi): alde Arie Veronica, care, ca si tine, facea pe semi-analfabeta, pe fanatica stilista, plasind comentarii care nu aveau alt scop decit sa indice ca ortodoxii sint o banda de analfebeti fanatici, anti-sociali, o secta gen martorii lui Jehova. Si, ca si tine, cu toate ca Veronica facea dezacorduri pe care nici un taran cu 4 clase primare nu le face, totusi ea/el/ei avea site-ul propriu!

      Apreciază

  20. Ortodox pe stil vechi said, on noiembrie 6, 2010 at 9:09 pm

    john@ ura naste ura daca arunci o piatra ti se intoarce inapoi eu sunt analfabet caci nu prea stau pe la scris plus ca am terminat de mult scola si sunt invatat doar sa vorbesc dar e bine cand cineva ati da un sut in fund caci merg mai inainte si a-mi cer iertare pentru greseli care le-am facut in graba.Restul eu al las pre Dumnezeu sa ma judece dupa inima si dupa faptele mele.

    Apreciază

    • john said, on noiembrie 6, 2010 at 10:22 pm

      Nu draguta, greselile pe care le-ai facut nu sint in graba!
      Greselile facute in graba se vad, pentru ca nu sint repetitive in primul rind.
      Greselile facute din nestiinta se vad si ele pentru ca sint repetitive si au o alta structura.
      Ori faptul ca in mesajul asta dovedesti ca stii cum sa scrii si ca frazele sint mai bine structurate arata ca de fapt STII.

      Nu am obiceiul sa „vinez” pe nimeni si, pe cit pot, evit raspunsurile dure, dar imi repugna crunt „cirtitele” infiltrate, pentru ca sint cele mai periculoase. Tu de fapt aplici o tactica veche de cind lumea: demolezi credibilitatea grupului ortodox (asa dupa cum am mai spus) si mai sus.

      Apreciază

  21. filofteiabejan said, on noiembrie 7, 2010 at 10:05 am

    @john,lamureste-ma si pe mine in legatura cu ortodox pe stil vechi prin ce anume urmareste demolarea credibilitatii grupului ortodox?Te referi cumva la faptul ca adevaratii ortodocsi sunt priviti din exterior de catre „opinia publica”,media,intelectualii caldicei sau atei etc. ca fiind un grup de oameni inculti,necititi,nescoliti,si prin asta chipurile sunt astfel fanatici,obucurantisti cu mentalitati din evul mediu?Deci e vorba despre incercarea de a creea o imagine falsa asupra ortodoxiei romanesti sau ma insel eu si te-ai referit la altceva?

    Apreciază

    • john said, on noiembrie 7, 2010 at 2:04 pm

      @filofteiabejan
      Exact.

      Apreciază

      • filofteiabejan said, on noiembrie 7, 2010 at 6:58 pm

        @john ca bine zici asa ma ataca pe mine amicii mei intelectuali ca nu inteleg cum eu, o persoana care am citit,am facut o facultate am o gandire atat de „ingusta”asupra spiritualitatii,a lumii in general ca tre sa mai citesc ,studiez etc.Da si pe pedala asta apasau si ciutacu si stan atunci cand ii atacau pe pelerinii de la Sf Parascheva …de niste tarani inculti si superstitiosi ca de n-au studiat cu alde de astia care basca il mai si voteaza pe basescu n- o sa se faca nimic in tara asta.Bine ar fi sa nu se faca nimic din ce vor elitele…sa ne rugam pt asta.Doamne ajuta!

        Apreciază

  22. Iustin said, on noiembrie 19, 2010 at 5:30 pm

    Legat de Aaron Russo. Stiu ca Saccsiv a spus ca Alex Jones nu este chiar un aparator pur al drepturilor noastre si nu este chiar binevoitor 100%, nu arata lucrurile in tot adevarul lor. Mi se pare ca si Aaron Russo (poate ma insel) face cam asa ceva. Addica chiar el spune tebuie sa avem o gandire critica, deci nu ne putem increde nici in el 100%. Se poate insela si el doar e om, chiar de ar fi f bine intentionat. Drept este ca a scos la lumina multe marshavii ale elitei. Dar: 1. nu imi place ca rade, zambeste cand vorbeste de niste chestii atat de grave. 2. A lucrat la inceputul carierei cu Dustin Hoffman , personaj dubio, cu legaturi masonice, in contextul in care cinematografia este cam toata controlata si plina de masoni. 3. A candidat pentru potuil de guvernator, unde spune el ca l-a abordat Rockefeller. Eu nu cred ca mai poate cineva candida in ziua de azi, mai ales in politica americana fara sa fie implicat in SISTEM, sa fie om al sistemului. 4. Vorbeste Federal Reserve , ca nu e bine si nu e bine, dar o politica grava a guvernului, guvern care oricum va fi atacat de ELIE, in vederea instalarii Noii Ordini Mondiale. 5. Stie foarte bine politica Americii, bancara si istoria, si colaboreaza cu Alex Jones care nu e nici el un luptator de nota 10. 6. A spus chiar el ca a fost prieten cu Rockefeller si parca asa se vede si in poze, eu nu cred ca Rockeffeller isi pieredea timpul cu un „prieten” care nu e bagat in SISTEM si nici nu cred ca spunea asa tot felul de confesiuni unui neinitiat. Posibile Concluzii: Avem si noi luptatori de astia gen Tudor Barbu care spun si adevaruri dar baga si solutii false si e si anticrestin. Guvernele statelor oricum vor fi atacate si denigrate in viitor. Face referire la matrix ceea ce fac si Illuminatti. Iar chestia asta cu explicatia cu cipul biometric in mana si cu faza ca omul de rand va fi sclavul celor bogati si destepti (l-a descris pe Rockeffeller aproape admirativ ca un tip foarte inteligent) poate este doar o pregatire a mintii noastre pentru viitorul ce va urma, si doar sa fim pregatiti, sa nu fim surprinsi, sa ne supunem fara sa cartim prea mult, sa ne obisnuim cu ideea. Sau cine stie ce alte idei diabolice au masonii astia si ce planuri ascunse, ca oricum sunt foarte greu de depistat actiunile lor diabolice. Repet, poate ma insel.

    Apreciază

  23. Iustin said, on noiembrie 19, 2010 at 7:26 pm

    Mda. Nu mai poti avea incredere in nimeni decat in Dumnezeu si in Sfinti. Cu oamenii tot timpul e bine sa ai o rezerva, mai ales cu cei care apar in mass-media. Vizavi de desenele alea din aeroportul din Denver, daca e sa facem o legatura, s-ar putea sa iasa razboaie civile in diferite tari impotriva „guvernelor corupte” , aici facandu-se si depopularea, lumea impinsa la limita disperarii, terorii si fricii , si apoi chipurile sa vina „salvatorul”, anticristul, care va aduce pacea, va elibera popoarelelde sub teroarea guvernelor si le va uni sub o noua ordine mondiala a pacii, a „Libertatii, egalitatii, fraternitatii”. Si cine nu ii va multumi cu lacrimi in ochi ca i-a scapat de razboi si teroare? Cine? Jale, jale. Dar, toti murim mai devreme sau mai tarziu,moartea este evidenta pentru fiecare, ca e de batranetze, boala sau razboi. Conteaza unde mergem dupa asta, unde o sa traim viata vesnica, sa nu ne temem in viatza asta. Nu acel catva timp de suferintza pe acest pamant conteaza. Sa dea Dumnezeu sa avem gandul cel bun in clipele cand vom avea intinsa disperarea la maxim si frica mortii si a torturii va fi peste noi. (Marturii din Mlastina disperarii de D-tru Bordeianu cred ca este ziditoare in sensul asta, ati citit-o? Foarte dura si crestineasca, numai buna pentru timpurile astea)

    Apreciază

  24. Iustin said, on noiembrie 19, 2010 at 10:43 pm

    Atunci lucrurile se complica. Pentru ca daca lovim in SISTEM, chiar si in adevarata NOM, riscam sa facem doar ce face Alex Jones si Aaron Russo (el l-a atacat pe Rockefeller, care este in adevarata NOM), si anume sa invrajbim oamenii impotriva sistemului, si astfel, involuntar, sa servim scopurilor sistemului, sa fim tot un fel de Alex Jones. Un fel de lider al celor sceptici care vad ca SISTEMUL e corupt si rau. Cred ca adevarata lupta care trebuie data este cea de a intoarce oamenii la Dumnezeu, la rugaciune, la biserica, folosind semnele vremurilor ca dovezi („Fatarnicilor semnele vremurilor stiti sa le judecati”). Cred ca in fiecare articol ar trebui ca 1/3 din acel articol (cel putin) sa fie vorba despre Dumnezeu, despre legatura dinte acel eveniment (vaccin; asasin economic; tradare …) si satana. Cu citate din biblie sau din sfinti care sa se potriveasca acelui eveniment. Adica oamenii trebuie sa vada ca acel eveniment este de la cel rau si prin puterea sa malefica. Oamenii sa inceapa sa creada serios in existenta lui, in realitatea iadului si a raiului, in realitatea existentei lui Dumnezeu (ma gandesc aici si la atei si la caldicei). Adica structura articolelor ar fi frumos sa se axeze pe intoarcerea oamenilor la Dumnezeu. Ca si atunci cand Dumnezeu prin Noe a anuntat potopul nu l-a anuntat doar ca sa-i infricoseze pe oameni si sa-i pedepseasca, ci in primul rand sa se pocaiasca si sa se intoarca la Dumnezeu. Sa ne amintim si de niniviteni cum au luat in serios avertismentul si s-au pocait. Cred ca asta este cel mai bun scop ce poate fi dat sitului. Sacciv da-mi un semn ca ai citit comentariul. Restul ce vei face depinde de tine. Doar vreau sa stiu ca ai citit ideea, stiu ca vorbesti de mucenicie in articole, dar unui ateu sau caldicel nu prea poti sa ii spui de mucenicie . Mai intai sa inceapa sa se apropie de Dumnezeu vazand dovezile si mersul lumii de astazi. Atunci cand omul care a crezut in sistemul „corect, social” si vede atatea magarii, minciuni si genocide care au fost facute si care i se pregatesc si pe viitor, incepe sa-si puna intrebari in legatura cu evolutionismul, ateismul, Discovery Chanel si toata aceasta atmosfera materialista si ateista in care a fost invatat sa creada. Vede ca e mintit dar trebuie sa vada ca cea mai mare minciuna care ni se spune este acea ca Dumnezeu nu exista, sau ca e Cel care ne ajuta in boala sau in procese sau sa avem servici bun sau alt scop lumesc. Zic ca trebuie combinata demascarea minciunii si perversitatii autoritatilor in care lumea are incredere cu demascarea minciunii ca Dumnezeu nu ar exista. Exemplu: „Credeti in Dumnezeu, incepeti sa cititi vieti de sfinti, carti religioase, mergeti la biserica, cautati sa aflati cat mai multe despre Dumnezeu, sa-l cunoasteti pe Dumnezeu.”Important este ca ateii si caldiceii sa se intoarca la Dumnezeu, iar cei cu credinta sa se intareasca. Asta este principalul scop al avertismentelor lui Dumnezeu inaintea pedepselor.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 20, 2010 at 9:41 am

      Iustin

      Ceea ce spui tu sa fac la fiecare articol, fac de fapt per ansamblul blogului. Si e mult mai bine asa.

      Apreciază

  25. Iustin said, on noiembrie 20, 2010 at 6:35 pm

    Ok. Cum stii tu ca e mai bine.

    Apreciază

  26. P.M. said, on decembrie 17, 2019 at 7:41 pm

    Si se apropie anul 2021…

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.