SACCSIV – blog ortodox

Ariel (Procter & Gamble) ne bagă mizeria în case: parentingul fără stereotipuri

Posted in copii, RECLAME by saccsiv on septembrie 8, 2023

Iata si ce putem citi la Ariel deschide conversația despre parentingul fără stereotipuri  de pe Libertatea:

În România, stereotipurile de gen sunt încă puternice; un studiu recent a arătat că 70% dintre noi considerăm că fetele trebuie să fie, înainte de toate, frumoase și docile, iar 86% dintre părinții care au copii de ambele sexe consideră că băieții nu trebuie să plângă. Ariel, brandul în care milioane de gospodării din întreaga lume au încredere pentru angajamentul său de neegalat față de curățenie și bunăstarea familiei, și-a propus să atragă atenția și să facă lumină asupra acestei discrepanțe, abordând sursa problemei – educația parentală prestabilită, condiționată de sexul copilului.
Ariel, marcă emblematică P&G, lansează o campanie centrată pe Egalitate și Incluziune, care promovează o mai mare acceptare socială prin eliminarea prejudecăților și evidențierea beneficiilor asociate cu diversitatea. Cele mai recente cercetări sociale pe eșantioane complexe ne arată că părinții din România își educă copiii în funcție de genul acestora. Mai mult, cei care sunt părinți și de băieți, și de fete, îi vor expune pe aceștia la activități și experiențe diferite în care copiii sunt condiționați de gen – băieții nu au voie să plângă, iar fetele, indiferent de temperamentul lor, trebuie să fie frumoase și docile, mai degrabă decât puternice și curajoase.
Ar putea părea neobișnuit ca Ariel, o marcă de detergenți, să propună o abordare de incluziune socială, dar noi considerăm că este oportună. Pentru că momentele banale din familie, cum ar fi discuțiile despre egalitatea în împărțirea treburilor casnice, sunt momentele care creează sau curăță pete invizibile în viitorul copiilor noștri. P&G și-a asumat o misiune globală de a fi o forță a schimbării, mărcile P&G fiind de încredere în milioane de case.

În 2023, campania de educație și incluziune socială lansată de brandul Ariel implică (1) studii, pentru a înțelege aspectele legate de stereotipurile de gen, (2) colaborarea cu experți care pot susține schimbări concrete în direcția unei mai mari egalități și incluziuni și (3) susținerea unor proiecte de conținut care să transmită importanța depășirii stereotipurilor de gen.
„Prin noua campanie Ariel, ne propunem să deschidem o conversație despre limitările impuse de normele convenționale, ajutând la construirea unui viitor în care toți indivizii au șanse și oportunități egale. Ne dorim o societate mai incluzivă și mai echitabilă prin promovarea unei educații bazate pe potențialul fiecărui copil, indiferent de gen”, a declarat Elia Cazan-Bulacu, Brand Director Southeast Europe Procter & Gamble.

„Studiile arată că societățile care își doresc tineri mai sănătoși din punct de vedere fizic și mental trebuie să facă schimbări în abordarea stereotipurilor de gen”, a completat  Mirona Păun – Psiholog clinician, Psihoterapeut, Fondator al Programului de Educație Emoțională Tzitzi-Poc și Partener al Ariel – P&G în această campanie.
Utilizarea publicității și a vocii media este una dintre zonele pe care P&G se concentrează pentru a promova E&I. Printre alte domenii se numără eliminarea barierelor din calea accesului fetelor la educație, oferirea de oportunități economice pentru femei prin programe corporative și de marcă și promovarea egalității de gen și intersectoriale la locurile de muncă din întreaga lume, astfel încât fiecare să poată contribui la potențialul maxim. În fiecare dintre aceste domenii, P&G colaborează cu organizații extrem de dedicate, care ne împărtășesc angajamentul și alături de care contribuim cu resursele, talentele și abilitățile noastre pentru a avea un impact mai mare. Mai multe informații despre activitatea acestora pot fi găsite la https://ro.pg.com/egalitatea-de-gen/.

Comentariu saccsiv:

Asadar, pe baieti sa nu-i pregatim pentru a deveni barbati curajosi, ci sa-i imbracam in fuste…

Procter & Gamble a fost fondata in 1837 de William Procter si James Gamble.

Clarence J. Gamble a fost unul dintre stalpii ce au pus bazele eugeniei, fiind de asemenea unul dintre primii avocati ai avortului. Fondatorul Pathfinder International. Impreuna cu evreica Margaret Sanger (iubita lui H.G. Wells) si Robert Latou Dickinson au reusit raspandirea avortului in intreaga SUA, dupa care si-a inceput o intensa activitate de promovare a sa la scara globala.

4 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. scortisoara said, on septembrie 8, 2023 at 8:47 pm

    Detergentul il cumpar de la farmaciadedetergent ( producator roman, Ilie Pana) .
    Foarte multumita sunt . De 2 ani cumpar de la el . Eu nu mai sustin escrocii . Detergentul lichid din magazine e mai mult apa chioara. Adio Persil,Ariel etc… Boicot nu doar pt propaganda transgen ci si pt produsele de calitate slaba.
    Si incaltaminte imi cumpar de la producatori romani .

    https://www.activenews.ro/stiri/Multinationale-din-Romania-intra-in-campania-internationala-pentru-egalitatea-de-gen-homosexualism-si-transsexualism-alaturi-de-INSTITUTII-ALE-STATULUI-insarcinate-cu-PROTECTIA-COPILULUI.-Ariel-si-Engie-au-trecut-la-propaganda.-BOICOT-184218

    Apreciază

  2. scortisoara said, on septembrie 9, 2023 at 10:03 am

    Cum sa-i boicotezi pe toti astia ?????

    https://www.cartadiversitatii.ro/semnatari

    Apreciază

    • Radu Humor said, on septembrie 9, 2023 at 5:51 pm

      Par mulți, dar în realitate sunt o mână de , era să zic oameni, adică cei care semnează și trimit sumele de bani care-i țin în actualitate prin diferite manifestări/manifestații pidosnice !Niște nenorociți, bătuți de soartă, adică ! Ca să nu le zic pe nume…. 😎

      Apreciat de 1 persoană

  3. Ania said, on septembrie 10, 2023 at 5:29 am

    Eu oricum nu cumpar P&G. Insa cred ca de acuma ar trebui interzisi si bagate alte produse.
    Eu pur si simplu m-am enervat de ce aberatii pot sa inventeze. Nu e natural, nu e nici normal.

    Apreciat de 1 persoană


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.