SACCSIV – blog ortodox

ROMANIA CE FACE? Marți, la reuniunea NATO de la București, Ungaria a anunțat că nu va permite convocarea Comisiei NATO-Ucraina până când autoritățile de la Kiev nu vor restabili drepturile maghiarilor din regiunea Transcarpatia

Posted in NATO, Romania, Ucraina, UNGARIA by saccsiv on noiembrie 30, 2022

Sursa: https://www.capital.ro/ungurii-fac-legea-in-europa-anuntul-care-a-zguduit-tot-continentul-nu-am-uitat.html

Ungaria nu va permite convocarea Comisiei NATOUcraina până când autoritățile de la Kiev nu vor restabili drepturile maghiarilor din regiunea Transcarpatia, a declarat ministrul de Externe al Ucrainei, Peter Szijjarto, la reuniunea miniștrilor de Externe ai NATO de la București.

„Am spus clar cu mulți ani în urmă că, până când Ucraina nu le va reda drepturile etnicilor maghiari din regiunea Trascarpatia, nu vom contribui la convenția unei astfel de comisii.

Toată lumea poate vedea că ţara noastră nu a mai ridicat chestiunea drepturilor ungurilor din Transcarpatia”, a declarat Peter Szijjarto.

Ungaria blochează activitatea Comisiei NATO-Ucraina

El a subliniat că, de când a început conflictul ucrainean, Ungaria nu a ridicat această problemă și nici nu intenționează să o facă.

„Nu aducem această chestiune în discuţie, dar nici nu am uitat-o. Să sperăm că pacea va veni cât mai curând posibil și atunci vom putea reveni la această chestiune”, a spus ministrul.

Ungaria blochează activitatea Comisiei NATO-Ucraina la nivel ministerial din 2017. Ungaria a protestat împotriva legii „Cu privire la educație”, adoptată de autoritățile de la Kiev, care a încălcat drepturile minorităților etnice, în special ale diasporei maghiare din regiunea Transcarpatia.

De atunci, reuniunile Comisiei NATO-Ucraina au avut loc doar la nivelul reprezentanților permanenți.

Dmitro Kuleba a fost împiedicat să participe la reuniunea oficială de la București

Ministrul ucrainean de Externe, Dmitro Kuleba, nu a putut participa la reuniunea oficială de la București, din cadrul Comisiei Ucraina-NATO, din cauza veto-ului impus de Ungaria. Kuleba va participa doar la o întrunire avută într-un format separat, informează publicația ucraineană „European Truth”.

Unul dintre subiectele principale ale reuniunii de la București a miniștrilor de externe din țările NATO îl reprezintă sprijinul suplimentar pe care țările Alianței Nord-Atlantice urmează a-l acorda Ucrainei în războiul cu Rusia.

Dmitro Kuleba a fost nevoit să se întâlnească cu miniștrii de externe ai NATO în cadrul unei „cine separate”, după ce Ungaria s-a opus participării oficialului ucrainean la sesiunea oficială, conform publicației citate.

Ministerul ucrainean de Externe a explicat situația prin „necesitatea găsirii unui format special, pentru a depăși obstacolul provocat de veto-ul maghiar”.

De asemenea, Kuleba va avea la București discuții cu miniștrii NATO în cadrul unei întâlniri separate, special organizate de secretarul general al NATO, Jens Stoltenberg.

 

Comentariu saccsiv:

Asta face Ungaria. Romania ce face?

Sa ne amintim ca pe 28 noiembrie:

104 ani de la Unirea Bucovinei cu România

Apoi ne-au fost smulse teritoriile din est:

VIDEO: 23 august 1939, pactul RIBBENTROP – MOLOTOV…

Dupa care, le-am luat inapoi. Dar pentru scurta vreme:

Soldatii romani s-au jertfit degeaba pe frontul de est

Iar dupa caderea lui Ceausescu, a urmat:

Tratatul cu Ucraina – Un act de trădare naţională

3 mai 1997: 23 ani de la una dintre cele mai mari TRĂDĂRI din istoria României: Tratatul cu Ucraina. Cum au fost cedate teritorii ale patriei-mamă pentru a intra în NATO, la îndemnul lui Silviu Brucan

TRASEUL TRADARII: In 1991 Parlamentul Romaniei declara ca TERITORIILE ROMANESTI DIN UCRAINA sunt de drept ale Romaniei. In 1997, la cererea NATO, teritoriile romanesti AU RAMAS ALE UCRAINEI. In 2014 Traian Basescu declara ca NU VA RECUNOASTE UN REFERENDUM al ROMANILOR din UCRAINA…

Acum am ajuns sa ascultam asa ceva:

OROARE: Un istoric spune la Radio Romania Actualitati ca Bucovina nu trebuia sa se uneasca la 1918 cu Romania deoarece era a … Ucrainei

 

Tagged with: , ,

27 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geo said, on noiembrie 30, 2022 at 4:17 pm

    https://www.bursa.ro/antony-blinken-califica-drept-barbare-atacurile-rusiei-asupra-infrastructurii-civile-din-ucraina-42314842

    Au uitat ce au făcut în 1999 in Serbia…atunci era justificată bombardarea infrastructurii civile…

    https://www.cotidianul.ro/o-imagine-emblematica-pentru-reuniunea-de-la-bucuresti/

    Prozatoare care vorbeam zilele trecute…

    Apreciază

    • ave said, on decembrie 2, 2022 at 12:44 am

      scurtisoara, acel canal nu merita atentie, se viseaza profet omul, a tot prezis cutremure si alte chestii care nu au ajuns niciodata realitate

      Apreciază

  2. scortisoara said, on noiembrie 30, 2022 at 5:10 pm

    Bai,nene … avand in vedere ca am trecut de una singura prin viroza asta de 2 ori ( cu simptomele aferente ) fara sfaturile pretioase ale ,,eroilor in halate albe ,, si fara vaxurile de kkt inseamna ca plandemia asta a fost un bullshit la care voi , medicii ( unii) ati fost complici . Ce ati gestionat ,criminalilor , mortii din saci de plastic ? Mama voastra de secaturi …. nu poate omu , sa aiba o viroza ca ati transformat-o in tragedia secolului … Faceti o minima educatie farmacologica oamenilor asa cum sunt cursurile de acordarea primului ajutor sa stie omul sa se descurce singur , sa stie ce sa-si cumpere si sa isi faca aprovizionarea pentru sezonul rece cand oamenii sunt predispusi la viroze ,raceli ,gripe.

    https://www.activenews.ro/stiri/Reactie-nevrotica-Un-psihiatru-de-pe-Lista-Vaccinistilor-sare-in-apararea-cioclului-Musta-prins-cu-testarea-mica-177863

    Apreciază

  3. scortisoara said, on noiembrie 30, 2022 at 5:24 pm

    ” Romania tace vinovata ” … asta face . dar de ce ar fi vinovata, ca n-am inteles ?

    https://flux24.ro/romania-tace-vinovata-ungaria-nu-va-permite-convocarea-comisiei-nato-ucraina-pana-cand-autoritatile-de-la-kiev-nu-vor-restabili-drepturile-etnicilor-maghiari/

    Apreciază

  4. vlad tepes said, on noiembrie 30, 2022 at 6:59 pm

    Romania, prin slugoii din fruntea ei, face ceea ce stie mai bine vreme de 33 de ani : sta in pozitia ghiocelului sau in cea de capra!

    Apreciază

  5. Bond said, on noiembrie 30, 2022 at 8:12 pm

    Apreciază

  6. Simion P. said, on noiembrie 30, 2022 at 9:26 pm

    Asta nu-i pe youtube sau pe net: Se pare ca Armata e de partea lui Bolsonaro
    Matthew Tyrmand- Massive election protest continue across Brazil
    https://www.bitchute.com/video/9n5jufyoJvAg/?list=subscriptions

    https://mobile.twitter.com/MatthewTyrmand/status/1597428323549782016

    Apreciază

  7. Nicusor said, on decembrie 1, 2022 at 7:53 am

    Da, si cei ce conduc tara asta ce fac in cazul asta? Dorm ca porcu-n in cucuruz?

    https://www.capital.ro/cutremur-total-in-romania-ungaria-face-legea-de-1-decembrie-vor-sa-devina-o.html

    Apreciază

  8. scortisoara said, on decembrie 1, 2022 at 8:28 am

    Va fac o mărturisire : și eu am pățit ceva asemanator dar nu cu clor ci cu ….șervețele cu viruși de covid . Am niște vecini ( pe care-i știu de 50 de ani ) bătrâni ,specializați în rele . Mi-au pus în cutia poștală șervețele cu mucozitati cu bacterii și viruși ca sa mă sperie de covid , neștiind ca eu trecusem prin boala și oricum nu m-aș fi speriat dar m-au scârbit . Eu nu am pățit nimic. Murise în spital unul de-al lor , prietenul lor intru fărădelegi , ucis de cadrele medicale cu prea mult oxigen ,omul fusese internat de …covid . I-a crăpat inima …de la prea mult oxigen sau de la prea multa ….invidie . Eu am spus la mine în bloc ca am trecut prin boala ,sa nu se mai obosească atâta, sa isi poarte de grija ca ei sunt aia vaccinați nu eu ,adică se moare și din vaccin nu doar de la oxigen. Și-au rumegat furia …. Cum, nu îmi pun eu nădejdea în Sistem, rușine
    să-mi fie ! Cum îndrăznesc sa trec prin toate precum gasca prin apa ??? Uite așa ,cu grija ,fac slalom.
    Nu știu dacă va mai amintiți articolul lui saccsiv pe tema citirii Psaltirii în Postul Mare , cum ca dacă iti pui la Psaltire dușmanii s-ar putea sa se duca „putin” pe lumea cealaltă, deci nu obligatoriu.
    Cineva a comentat în articol ca s-ar putea sa mi se facă nu știu ce farmece și sa pice pe cei implicați. Ei bine ,fix așa s-a întâmplat : adică cineva se ocupa cu treburi necurate și prin natura consecintei chestiile alea se întorc asupra celor care le inițiază.. Doar ca eu nu am pus pe nimeni la Psaltire . Nici nu mă obosesc . Eu trebuie sa fiu ZEN când citesc Psaltirea și mai nou citesc mai mult Ac Bunei Vestiri .
    Și din răzbunare , anul trecut mi-au pus mizeria aia în cutia poștală. Razbunarea ,arma prostului .S-au purtat de parca eram eu Dumnezeu sa hotărăsc cine moare și cine trăiește. Am făcut mishto în bloc pe tema asta și am spus sa fie atenți sa nu pățească ceva de la vaccinuri , ca toți sunt vaccinați. Fiecare moare cum traieste.
    Lumea chiar e canibalizata.

    https://www.activenews.ro/opinii/Cora-Muntean-Musta-Gainaria-si-Teroarea-Cioclilor-Apocaliptici-177872

    Apreciază

  9. scortisoara said, on decembrie 1, 2022 at 8:37 am

    Sa îmi fie cu iertare dar grija asta …nu o am. Cineva agita borcanul cu nevaccinați și vaccinați.
    Adică trebuie sa mă apuce vreo psihoza împotriva vaccinatilor ???? Nup. Nu pun botul la din-astea.

    https://www.activenews.ro/covid-dezvaluiri-covid/DEZVALUIRE-CUTREMURATOARE-VACCINATII-transmit-componente-ale-vaccinurilor-NEVACCINATILOR.-Documente-confidentiale-Pfizer-si-un-nou-studiu-al-Universitatii-Colorado-confirma-ca-„excretia-vaccinului-COVID-a-avut-loc-cu-consecinte-periculoase-177874

    Apreciază

  10. Clement said, on decembrie 1, 2022 at 9:11 am


    La Multi Ani fara dusmani tuturor romanilor care isi iubesc si respecta tara in care s-au nascut stramosii lor!

    Apreciază

  11. George said, on decembrie 1, 2022 at 1:15 pm

    România ce sa faca…spune SST! ca sa nu, care, cumva, sa pomenim de teritoriile românești din Ukraina. A incercat unul – Andrei Marga, dar s-a ales cu o nominalizare pe lista neagra a lui Zelenski, care nu e terorist, nu? Aurescu s-a infoiat si el putin, patrihoțul de el, alti cativa ”destoinici” l-au certat si ei pe Andrei Marga…în rest, ce sa mai faca RO, mai cumpără niste vechituri din SUA, mai dă si niste bani Ukrainei, ca noi o ducem prea bine – frigul din case, nu de afară, scumpirile, supravegherea lui Burduja, astea sunt atribute ale unui nivel de trai ridicat. Dar, ma intreb, ungurii ăștia obraznici de la noi din țară, de ce nu s-or duce ei sa se stabileasca in Ungaria, in Transcarpatia – ca tot iubesc Ukraina mai mult decât pe România sau in Slovenia/ Slovacia? De ce mai stau ei in RO, ca sa ne faca si nouă nervi si sa nu le fie nici lor bine?

    Apreciază

  12. George said, on decembrie 1, 2022 at 1:31 pm

    Blinken s-a ocupat de toate loviturile de stat, din Libia, Siria, etc. Serbia a fost lovita cu 60.000 proiectile cu uraniu sărăcit, in ziua de Paste, iar pe bombe scria ”Paste fericit”. Au bombardat obiective civile in special, spitale, institutii, poduri si in mod intentionat ambasada Chinei. Ukraina nu trece prin nimic comparativ prin ce a trecut Serbia. Acum NATO agită iar populatia din Kosovo, nu se lasă pana nu izbucneste un conflict. Serbia este o tara suverana si traditionalista si asta le displace. Despre filmul video cu prizonierii ruși impuscati in cap de nazistii ucrainieni nu spune nimic. Blinken este un ignorant, inainte de razboi a fost in Ucraina si Zelenski i-a arătat o harta cu Ucraina Mare pe care o viseaza el. Ăsta a crezut ca asa este si a postat-o pe facebook, spunand ca astea sunt granitele Ucrainei. Ziaristi straini au prezentat si au scris despre asta, in RO, nimic. Doar Ssst! Si bani pentru Ucraina. O televiziune din SUA a aratat ca oligarhii ucrainieni si-au cumpărat proprietati in Elevetia, din banii trimisi de USA pentru inarmare. Toti banii se duc la firmele lor, la politicienii lor, iar noi cetatenii suntem constransi sa stam in frig, sa facem sacrificii, si noi ce obtinem? Nimic! Noi nu beneficiem de nici 1 leu din cei alocati pentru Ucraina. In schimb, Johannis, Ciuca, Blinken, Zelensski, Biden, Ursula, etc. etc. se imbogățesc din comisioane si din banii furati. De-asta țipă fiecare cat mai vârtos, asta le umflă conturile.

    Apreciază

  13. Ioana said, on decembrie 2, 2022 at 10:31 am

    EU warns Musk that Twitter faces ban over content moderation -FT
    https://www.reuters.com/technology/eu-warns-musk-that-twitter-faces-ban-over-content-moderation-ft-2022-11-30/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.