SACCSIV – blog ortodox

Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei îndeamnă statele membre să ia în discuţie vaccinarea obligatorie anti-COVID-19

Posted in Coronavirus, Uncategorized, vaccin, vaccinare in masa by Vali on ianuarie 28, 2022

Sursa https://ziare.com/vaccinare-obligatorie/vaccinare-obligatorie-consiliul-europei-anti-covid-state-membre-1722380

Adunarea Parlamentară a Consiliului Europei (APCE) a aprobat joi, 27 ianuarie, o rezoluţie prin care îndeamnă cele 47 de state membre ale organizaţiei să ”iniţieze o dezbatere politică asupra posibilităţii de a legifera ca vaccinarea (anti-COVID-19) să fie obligatorie”, transmite agenţia EFE.

Conform textului rezoluţiei, aceasta recomandă vaccinarea obligatorie pentru ”grupuri specifice sau pentru întreaga populaţie”, cu excepţia minorilor sau a persoanelor care nu pot fi vaccinate din diverse motive medicale.

Tot APCE a aprobat anul trecut o rezoluţie în care cerea să se ”garanteze că cetăţenii sunt informaţi că vaccinarea nu este obligatorie şi că nimeni nu este supus presiunilor politice, sociale sau de alt tip pentru a se vaccina dacă nu doreşte acest lucru”.

Raportorul ultimului text votat, social-democratul austriac Stefan Schennach, a susţinut că ”nu există contradicţii” între cele două rezoluţii. Cea adoptată joi, argumentează acesta, ”deschide posibilitatea iniţierii unei dezbateri naţionale asupra obligativităţii vaccinării şi ca aceasta să fie dezbătută în parlamentele naţionale, mai ales pentru a o aplica personalului sanitar”.

Vaccinarea obligatorie anti-COVID-19 va fi instituită în Austria pentru toţi adulţii începând cu 4 februarie şi este în vigoare în Grecia pentru persoanele cu vârste de peste 60 de ani.

Autor: Teodor Serban

20 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Paul said, on ianuarie 28, 2022 at 5:41 pm

    Mai aveți puțin… vom privi în direct pieirea voastră!

    Apreciază

  2. dante said, on ianuarie 28, 2022 at 6:05 pm

    O lume nebuna, nebuna, nebuna. Cam asta ar fi de observat daca ne-am chinui sa punem cap la cap toate informatiile care ne parvin zilnic prin media. Totul se face cu stiinta dezinformarii controlate creindu-se un haos controlat cu finete.
    Pe deoparte ni se spune ca statele Europei vor sa renunte la pecetea verde, iar pe de alta parte sintem informati ca se ia in calcul vaccinarea populatiei europene, o vaccinare care nu are nici o relevanta medicala sau profilactica. Totusi, chiar daca nu te protejeaza la nimic, vaccinarea trebuie sa mearga inainte si stai si te intrebi: de ce, care e scopul?
    Inseamna ca prin intermediul acestor rapeluri de vacinare se introduc in corpul uman niste elemente foarte necesare sau indispensabile societatii de miine, menite sa te tina captiv intr-o matrice gindita de cineva.
    Citeam mai zilele trecute pe Wikipedia ce este grafenul si ceva curios mi-a atras atentia si anume: numarul de neutroni, protoni si electroni ai atomului de grafen, mai precis cite 6 din fiecare .
    Ciudata coincidenta!!!

    Wikipedia – Grafenul
    ” A fost descoperit și izolat în 2004, prin exfolierea grafitului, de către un grup de cercetători britanici de la universitatea din Manchester condus de profesorul olandez Andre Geim, care pentru aceasta a fost distins cu Premiul Nobel pentru Fizică 2010, împreună cu colaboratorul său Konstantin Novoselov, ambii de origine rusă.[1]
    Distanța dintre atomii de carbon ai grafenului este de 0,142 nm. Grafenul este elementul structural de bază al altor alotropi ai carbonului incluzând grafitul, nanotuburile de carbon și fulerenele 6 neutroni 6 protoni 6 electroni pe invelisul electronic „

    Apreciat de 2 persoane

  3. acelas said, on ianuarie 28, 2022 at 6:25 pm

    Am vazut stirea asta pe UM digi24, pe ne-adevarul, hoitnews si atatea altele. Mi-a fost mai mult decat clar ca daca un tanar de 20 de ani a murit a doua zi dupa ce se „vindecase” de covid, iar astia nu pomenesc nimic de vaccin, sigur a fost vaccinat. Altfel, mama-mama ce caz ar fi facut astia ca tinerii „ca el” – nevaccinati, sa se vaccineze altfel risca sa pateasca la fel. Precizarea celor doua doze, e gasita abia aici.

    https://www.stiridiaspora.ro/un-elev-roman-a-murit-subit-in-curtea-scolii-in-fata-colegilor-lui-de-clasa_483270.html

    l-a ajutat vaccinul anti-covid de … l-a bagat in groapa (sigur, si asta ca un facut avea probleme cu inima, alte chestii, „nu” era de la vaccin..)

    Apreciază

  4. Felix said, on ianuarie 28, 2022 at 6:45 pm

    Sfantul Nicolae Velimirovici:

    In vremurile din urma toate „bisericile” eretice s-au apucat sa construiasca ziduri de sustinere pentru Evanghelie din teoriile stiintifice. Si-au impropriat multe teorii stiintifice ca pe ceva absolut, desi cei mai mari oameni de stiinta ai veacului nostru au incetat sa mai considere chiar si cunoasterea pozitiva (ca sa nu mai vorbim de teorii) ca fiind ceva absolut.
    Precum ostasii lui Pilat L-au imbracat pe Domnul Hristos in purpura ieftina, iar Irod in haina alba, tot astfel si teologii eretici L-au imbracat pe Mantuitorul in hainele ieftine ale filosofiei pagane si ale stiintei mincinoase. Asta pentru ca, pasamite, sa-L imbrace mai frumos si sa-L impodobeasca! Dar in ambele cazuri Hristos este in egala masura batjocorit si injosit.
    Credinta ortodoxa este singura din lumea care a pastrat credinta in Evanghelie ca singur Adevar absolut, care nu are nevoie de sprijin si de sustinere din partea niciunei filosofii sau stiinte lumesti. De aceea cand rostim al noualea articol al Crezului:
    Intru Una, Sfanta, Soborniceasca si Apostoleasca Biserica – noi intelegem prin “Una Biserica” Biserica Ortodoxa, si aceasta din motivele de mai sus.
    Teologii eretici au dat Bisericii Ortodoxe un nume de batjocura: “biserica impietrita”(Harnack, “Das Wesen des Chrisentums”). De ce? Pentru ca, pasamite, aceasta Biserica “nu merge in pas cu vremea” sau pentru ca “nu se adapteaza vremurilor”! Insa tocmai aceasta este slava Ortodoxiei, ca ea nu merge in pas cu vremea, nici nu se adapteaza vremurilor, potrivit poruncii Sfantului Apostol Pavel: Nu va potriviti dupa acest veac! (Rom. 12, 2).
    Cum ar putea vesnicia sa se potriveasca cu vremelnicia? Cum s-ar putea adapta absolutul la ceea ce este trecator? Cum s-ar putea impaca Imparatia cereasca cu imparatiile pamantesti? Cum s-ar intovarasi ceea ce este scump cu ceea ce este ieftin? Daca toata lumea zace in minciuna, precum a fost spus, oare binele vesnic il vom imprejmui si il vom sprijini cu raul, iar lumina cereasca o vom intari cu fumegoasele focuri din carbuni si petrol?
    Exista, intr-adevar, si unii teologi in Biserica Ortodoxa, care merg pe urmele teologilor eretici, considerand ca Evanghelia nu este destul de puternica ca sa se sustina singura pe sine si sa se apere de furtunile lumesti. Lor le insufla respect cugetele si metodele eretice. Cu tot sufletul lor ei sunt de partea ereticilor, dar pe dinafara se mentin in Biserica Ortodoxa doar asa – de dragul mentinerii.
    Biserica Ortodoxa ii respinge pe asemenea teologi si nu ii recunoaste ca fiind ai sai, dar ii rabda din doua motive: primul, pentru ca ii asteapta sa se pocaiasca si sa se schimbe, iar al doilea, pentru ca nu respingandu-i sa faca din rau in mai rau, adica sa-i impinga cu capul in jos in prapastia ereticilor, marind prin aceasta numarul ereticilor si pierzand sufletele lor. Acesti teologi nu sunt purtatori ai constiintei si si simtirii ortodoxe, ci madulare bolnave ale comunitatii Bisericii. Purtatorii constiintei si ai simtirii ortodoxe sunt poporul, monahismul si preotii care urmeaza Sfintilor Parinti.
    A zis Domnul nostru cel slavit: Eu nu primesc slava de la oameni. Atitudinea ereticilor este tocmai opusa acestei atitudini a Mantuitorului. Ei cauta slava de la oameni. Ei se tem de oameni. Din aceasta cauza ei se agata de asa-zisii oameni “slaviti” din istoria omeneasca, ca sa sprijine Evanghelia si ca sa fie mai placuti oamenilor acestei lumi. Ei se indreptatesc pe sine, zicand: “ca sa ii dobandim!”
    Dar, o, cat de amar s-au amagit! Cu cat mai mult lingusesc lumea – ca prin aceasta, chipurile, sa atraga lumea la Biserica -, cu atat acea lume lingusita fuge mai departe de Biserica. Cu cat se arata ei mai culturalizati, neinduhovniciti, adaptati vremurilor, cu atat lumea ii dispretuieste mai mult. Cu adevarat, nu se poate sa fii placut si lumii, si lui Dumnezeu. In afara de aceasta, fiecare crestin iscusit stie ca inca se mai poate face placut lui Dumnezeu prin adevar si dreptate, in timp ce lumii nu i te poti face placut nicidecum, nici prin adevar, nici prin minciuna, nici prin dreptate, nici prin nedreptate. Pentru ca Dumnezeu este vesnic si neschimbator, in timp ce lumea este trecatoare si schimbatoare.
    Domnul nostru cel slavit a mai zis evreilor si acestea: Cum puteti sa credeti (in Evanghelie, in Vestea Mea de Bucurie) cand primiti slava unul de la altul, iar slava care este de la Dumnezeu nu o cautati? Cu totul potrivite [aceste cuvinte] pentru teologii eretici. O definitie cu totul suficienta a pozitiei lor si o judecata potrivita a lui Dumnezeu asupra lor. Daca ar cauta slava care este de la Dumnezeu, ei ar crede in Evanghelia lui Dumnezeu si nu s-ar intoarce nici la stanga, nici la dreapta. Dar ei vor slava si lauda de la oameni, de aceea tind sa dovedeasca si sa sprijine marturia lui Dumnezeu cu marturiile oamenilor. Acesta este un pacat si o greseala. Este un pacat si o greseala si daca nu ar cauta slava de la oameni pentru ei insisi, ci pentru biserica lor. Pentru ca se aduce o jignire Celui Preainalt, atunci cand marturiei Sale i se adauga marturia omeneasca ca si confirmare. Ca o confirmare a oamenilor pentru ceea ce Dumnezeu vorbeste!
    Care sunt consecintele unei astfel de ploconeli a ereticilor in fata lumii? Distrugatoare. Intr-adevar, distrugatoare din punct de vedere al intregii vieti, individuale si sociale, a popoarelor eretice. Distrugatoare din punct de vedere al credintei, al politicii, al moralei, al casatoriei – vai, din toate punctele de vedere. Caci legatura noastra cu Hristos, Vestitorul Vestii de Bucurie, determina cu precizie matematica toate celelalte legaturi ale noastre cu toti si cu toate.
    In timp ce Hristos a spus: Fara Mine nu puteti face nimic, lumea eretica in sute de feluri a exprimat acest gand: “Fara Hristos putem face totul!” Toata cultura moderna este indaratnica fata de Hristos. Toate stiintele moderne se intrec intre ele care va lovi mai puternic in stiinta lui Hristos. Aceasta este revolta slujnicei impotriva stapanei sale – revolta stiintelor lumesti impotriva stiintei ceresti a lui Hristos. Dar toata aceasta revolta se sfarseste in zilele noastre prin aceea ce este scris, iar aceasta intr-o masura si cu o claritate nemaiintalnita:
    Zicandu-se pe sine a fi intelepti, au innebunit (Rom. 1, 22).
    Cu adevarat nu se stie unde este mai mare nebunia lumii moderne, departata de Hristos: oare in experienta personala a individului sau in casatorie; oare in scoala sau in politica; oare in sistemul economic, sau in prescriptiile legale; oare in razboi sau in pace? Peste tot s-a ajuns la expresia deplina a acestor doua lucruri: vulgaritatea si brutalitatea. Si acolo unde Hristos este mai absent, acolo este mai mare vulgaritate si brutalitate. Minciuna si violenta in triumf deplin.
    Sa se rusineze teologii eretici si mai-marii „bisericilor” si popoarelor eretice, care cu ajutorul lui Hristos s-au ridicat ca stapani si conducatori ai tuturor popoarelor lumii. Au pentru ce sa se rusineze. Caci precum necugetatii galateni, tot asa si ei au inceput in duh si au sfarsit in trup. Ei sunt principalii vinovati pentru ca aceste popoare au iesit de pe calea cea dreapta si au inceput sa schiopateze cu ambele picioare, inchinandu-se cand lui Dumnezeu in Ierusalim, cand viteilor de aur in Samaria.
    Caci precum odinioara necredinciosii evrei au calcat porunca dupa porunca a lui Dumnezeu si au mers dupa dorintele lumii si ale inimii lor, tot asa au facut si ei cu stiinta lui Hristos, Stapanul peste toate stiintele. Ei au macinat pe dedesubt si au daramat dogma dupa dogma; au distrus porunca evanghelica dupa porunca; au lepadat canon apostolic si patristic dupa canon; cuvintele sfintilor le-au luat in ras; pildele de nevointa le-au numit legende.
    Cea mai grea lovitura asupra Evangheliei au adus-o teologii eretici prin aceea ca s-au indoit de dumnezeirea lui Mesia al lumii; unii s-au indoit doar, iar altii s-au dezis cu totul de ea. Apoi a urmat grabnic un sir de negari ale realitatilor duhovnicesti, precum negarea existentei ingerilor si a demonilor, negarea Raiului si a iadului, negarea slavei nemuritoare a sfintilor si a dreptilor, negarea postului, negarea puterii crucii si a valorilor rugaciunii, si asa mai departe.
    Intr-un cuvant, teologii eretici s-au ocupat cu adaptarea si echivalarea inca de la desprinderea Apusului si a Rasaritului, si cel mai intens in ultimii 150 de ani. Au adaptat cerul pamantului, pe Hristos celorlati “intemeietori de credinte”, iar Vestea de Bucurie celorlalte credinte israelite, musulmane si pagane. Toate acestea, chipurile, in numele “tolerantei” si in “interesul pacii” dintre oameni si popoare. Insa acesta este chiar inceputul si originea celor mai scandaloase razboaie si revolutii din istoria lumii. Pentru ca Adevarul nu se lasa niciodata echivalat cu jumatatile de adevar si cu minciunile.
    Ideea teosofica ca adevarul se gaseste raspandit prin toate credintele, filosofiile si misterele, a precumpanit si la teologii eretici ai lumii apusene. Potrivit acestora, si in crestinatate trebuie, pasamite, sa fie ceva adevar, precum si in islam si in hinduism, ori in budism, la Platon si Aristotel, in zend-avesti, precum si in tantrele si mantrele tibetane. Daca ar fi asa, atunci corabia omenirii ar pluti pe intunecatul ocean al vietii fara de nadejde, fara capitan si fara busola.
    Atunci de ce a mai zis Hristos acest cuvant nemaiauzit: Eu sunt Adevarul? Nu a spus: Eu sunt o parte din Adevar, ci Eu sunt Adevarul. Si inca: Eu sunt Lumina lumii. Prin urmare, El este intregul Adevar si intreaga Lumina. Pe langa aceasta, El mai este, potrivit propriilor Sale cuvinte si singura cale spre viata vesnica. Pe langa aceasta, si afirmatia Sa, ca doar El Il cunoaste pe Dumnezeu – nu l-ati cunoscut, a spus evreilor, iar eu Il stiu pe El; si daca as as spune ca nu Il stiu, as fi mincinos ca voi. Oare Hristos S-a inselat sau ne-a inselat?
    Sa ne ierte Dumnezeu ca si punem aceasta intrebare. Nu o punem noi; ereticii si-au pus-o lor demult si neintrerupt ii raspund cand intr-un fel, cand intr-altul; o data precum evreii, ca Hristos a inselat, iar altadata precum teosofii, ca S-a inselat El singur. Pentru noi aceasta intrebare nu exista.
    Popoarele ortodoxe cred si marturisesc ca Iisus Hristos este unicul si singurul Mesia, Mantuitorul lumii, Rascumparatorul neamului omenesc din pacat, innoitorul, Fiul lui Dumnezeu intrupat din Fecioara Maria si de la Duhul Sfant, Dumnezeu din Dumnezeu, plinatatea adevarului, izvorul vietii, biruitorul mortii, incepatura invierii, singura cale dreapta catre adevaratul tel, judecatorul viilor si al mortilor.
    Exista pana acum ceva nelamurit, care constituie deosebirea fundamentala intre Biserica noastra Rasariteana si „bisericile” eretice apusene. Dar inainte de a explica aceasta diferenta, trebuie sa explicam ca noua era pentru „bisericile” eretice apusene nu incepe nici de la reforma, nici de la revolutia franceza, ci din secolul al zecelea, de la despartirea Apusului crestin de Rasaritul crestin. De atunci s-a ivit in crestinatatea apuseana adaptarea si echivalarea. Aceasta si este esenta noii ere a lor, a vremurilor moderne, a modernismului cu care ei se falesc. Pentru Biserica Rasariteana nu exista nici era noua, nici era veche, de cand Hristos s-a aratat lumii, ci ea este tot aceeasi si deopotriva de adevarata, indiferent de vremuri si de ocazii si de conjuncturi.
    Totusi, diferenta fundamentala dintre Biserica Rasariteana si Apuseana de la marea schisma din anul 1054 pana astazi consta in intelegerea diferita a Evangheliei lui Hristos. Apusul in acea vreme si chiar mai inainte de aceea a inceput sa inteleaga Evanghelia ca o teorie, iar apoi si ca una din multele teorii despre lume si viata, in vreme ce Rasaritul intelegea Evanghelia ca nevointa si practica. De aici s-a ajuns la aceea ca Dogmatica a devenit in Apus o stiinta curat teoretica, adica una din multele filosofii, in timp ce in Rasarit a fost si a ramas pana in ziua de astazi o stiinta practica.
    Dogmatica este o stiinta practica. Acesta este un lucru pe care teologii eretici fie nu l-au cunoscut, fie l-au uitat. Dogmatica chiar de la inceput a fost o stiinta practica. Aceasta au stiut-o apostolii, sfintii si ascetii Bisericii Rasaritene, si s-au straduit ca fiecare dogma sa o implineasca in ei insisi, in viata lor.
    De pilda, dogma Sfintei Treimi, despre Dumnezeul intreit si unul, a parut multor laici, ba inca si teologilor eretici, cea mai abstracta dintre toate dogmele. Insa in Mineiele Bisericii Rasaritene se spune despre multi sfinti cum prin nevointa s-au facut pe sine “lacasuri ale Sfintei Treimi”. Caci ei si-au indumnezeit si mintea lor, si inima, si vointa; pe toate trei le-au umplut de Duh Sfant ca pe niste vase, precum in pilda lui Hristos despre cele trei masuri de faina.
    Preafrumos a exprimat aceasta slavitul Apostol Pavel prin cuvintele: Oare nu stiti ca trupul vostru este locas al Duhului Sfant, ce locuieste intru voi, pe care Il aveti de la Dumnezeu, si nu sunteti ai vostri? (I Cor. 6, 19). Bineinteles, unde este Dumnezeu-Duhul Sfant, acolo este si Dumnezeu-Tatal si Dumnezeu-Fiul, Treimea Sfanta, nedespartita, neamestecata si de viata facatoare. De aceea se si spune in stihirile de lauda la unii sfinti: “Si ai fost lacas al Sfintei Treimi”.
    Toate slujbele dumnezeiesti din Biserica Rasariteana, ca si multe rugaciuni, incep cu invocarea Sfantului Duh: “Imparate Ceresc, Mangaietorule, Duhul adevarului…vino si Te salasluieste intru noi”. Noi ne rugam deci ca Duhul lui Dumnezeu sa vina si sa Se salasluiasca intru noi. Aceasta nu se intampla imediat, ci dupa indelungate nevointe in rugaciune, post, milostenie si truda; si abia cand prin toate acestea, si prin dese lacrimi si suspinuri se curateste inima, atunci Duhul Se salasluieste in inima, ca sa indumnezeiasca si inima, si mintea, si vointa. Atunci Dumnezeul cel Preainalt locuieste in om si lucreaza totul in toate.
    Mintea, inima si vointa reprezinta treimea omului. In sufletul pacatos si patimas aceasta treime nu se afla in unitate si in armonie dumenzeiasca, ci este dezbinata si lipsita de armonie. In acest caz, omul este ca o casa dezbinata in sine, care nu poate sa dainuiasca, ci este sortita sa se prabuseasca. Pe o astfel de casa a sufletului nimic nu o poate mantui de la pieire decat pocainta si credinta in Evanghelie.
    Daca totusi omul cunoaste Adevarul, adica realitatea Domnului Hristos si Mantuitorului sau, Mesia al lumii si Vestitorul ceresc, atunci incepe a se preda Lui in intregime si a-si deschide inima sa pentru primirea Lui, impreuna cu Tatal si cu Duhul Sfant, in sine. Atunci pentru el stiinta lui Hristos inceteaza de a mai fi teorie sau filosofie si devine regim practic de tamaduire, baie a renasterii si metoda de indumnezeire. Tot atat de reala precum sangele de pe cruce, tot atat de indispensabila precum painea si apa si tot atat de practica precum zidirea unei noi case.
    Hristos a savarsit trei lucrari mari, trei minuni uimitoare, semne limpezi ale Intruparii Fiului lui Dumne­zeu. In scurt timp Domnul a dezvaluit oamenilor trei binecuvantari negraite:
    puterea Sa asupra firii, puterea Sa asupra demonilor si puterea Sa asupra pacatului si bolii, si acestea sunt trei mari prilejuri de bucurie pentru oameni. Lanturile cu care ne inlantuie natura sunt cumplite; cine nu se bucura sa scape de ele? Dar si mai cumplite sunt lanturile cu care ne leaga demonii, si cu care ne biciuie pana ajungem la nebunie; cine nu se bucura sa fie izbavit de cei mai mari dusmani ai sai ? Lanturile cu care ne leaga pacatul, facandu-ne robi naturii, demonilor si bolii, sunt lanturile primordiale in care omul singur se infasoara inca de la inceput, indaratnicindu-se sa nu asculte de Ziditor si sa nu se smereasca in fata Lui.
    O, muritorilor, care dintre voi nu s-ar bucura sa fie izbavit de aceste lanturi infasurate pe dedesubtul tuturor celorlalte lega­turi care va inrobesc? Puterea lui Hristos asupra demonilor, pacatului si a bolii s-a aratat oameni­lor.
    Dupa cum la zidirea dintai „Dumnezeu a zis, si a fost aşa”, acum la zidirea cea nouă, Domnul spune si se face.
    Paraliticul pe care nu-l putea ridica toată împărăţia Romei, s-a sculat la dumnezeiescul cuvânt al Mântuitorului si s-a vindecat.
    Boala e sluga lui Dumnezeu şi când Dumnezeu spune: „Pleacă”, se duce, iar când spune: „Vino”, vine.
    Bolnavul s-a făcut sănătos fără leacuri si unsori, pentru că slujitorul a auzit porunca Stăpânului şi s-a dus.
    Nu doctoriile şi unsorile vindecă: ci Dumnezeu. Dumnezeu vindecă, fie nemijlocit prin cuvântul Său, fie mijlocit prin leacuri — după credinţa omului. Nici un leac din lume nu poate stârpi boala fără puterea, prezenţa si cuvântul lui Hristos Dumnezeu.
    Slavă Dumnezeului Celui Viu pentru fără de număr tămăduirile Sale asupra credincioşilor Săi prin cuvântul Său cel puternic, din vremurile trecute si din ziua de astăzi.
    Ne închinăm sfântului şi puternicului Său cuvânt, cu care zideşte iarăşi, vindecă bolnavii, ridică pe cei căzuţi — toate în Iisus Hristos Fiul Său cel Unul-născut, Domnul si Mântuitorul nostru şi în puterea harului Sfântului Duh!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Felix said, on ianuarie 28, 2022 at 11:38 pm

    Biserica: Sfantul Ierarh Luca Doctorul și vaccinul.

    „Bea aghiasma, cât de des poți. Acesta este cel mai bun și cel mai eficient medicament. Vorbesc nu numai ca preot, ci ca medic. Din experiența mea în domeniul Medicinei”.

    Sfântul Luca Medicul, Arhiepiscopul Simferopolului și Crimeei.

    (Sfatul de mai sus al Sfantului Luca nu prea mai este prezent pe buzele secularizate ale episcopilor care urmează ascultător sugestiile unei științe militante și costisitoare care promovează politica vaccinării globale).

    Suntem deosebit de întristați și amărâți de atitudinea ierarhiei Bisericii a Greciei, care exercită presiuni intolerabile, evidente sau ascunse, asupra fiilor săi duhovnicesti, adică asupra preoților și laicilor pentru a fi vaccinați cu injectii experimentale și potențial dăunătoare sănătății, în timp ce efectele secundare și efectele secundare pe termen mediu și lung ale vaccinării asupra sănătății umane sunt încă necunoscute.

    Din această poziție, însă, suntem obligați să le reamintim membrilor Sfântului Sinod Permanent că adevăratul și autenticul slujitor al lui Hristos (și nu cel care se prezinta credulului și naivului, ca un lup în haina de oaie) respectă alegerea liberă și nu constrange persoana; clericul trebuie să se abțină conștient de la orice act sau motiv care vizează subjugarea conștiinței și neutralizarea voinței individuale a persoanei umane.

    În istoria și tradiția ecleziastică de două mii de ani există exemple strălucite de ierarhi ortodocși intransigenți care luau atitudine cu hotărâre și vigoare, dar și cu riscul vieții lor, considerand ca atare fiecare amestec arbitrariu al statului, nedreptatea și aberația morală a conducătorilor politici, fiind ca preoti pilde de ethos (vietuire) ecleziastic fără egal și de viață ortodoxă model pentru poporul credincios.

    În Evanghelia după Ioan (capitolul I, versetele 11-13), referatul Evanghelistului Iubirii oferă definiția păstorului cel bun, pe care o afirmă în mod caracteristic cu următoarele cuvinte:
    „Păstorul cel bun isi pune viata pentru oi. Dar slujitorul naimit (functionarul platit) care nu este păstor, lasa oile si fuge cand vede lupul venind, iar lupul mananca și împrăștie oile. Pe slujitorul naimit nu-l doare inima de oi, căci este platit”.

    Cu toate acestea, în epoca de astăzi, care se caracterizează prin marea apostazie și morala secularizata, deoarece un virus contagios a infectat aproape complet clerul și poporul, înalții prelati apar „ca angajați platiti” caci sunt lipsiți de traire ecleziastică și ethos, schimbând complimente și daruri fără discernământ cu reprezentanții puterii politice și economice și sacrificându-și turma pe altarul cultului vaccinului.

    Există un anumit vladica care, în efortul său de a neutraliza rezistențele și obiecțiile duhovnicesti ale credincioșilor Bisericii în legătură cu vaccinarea, invocă în mod constant și cu încăpățânare si avand o poziție propagandistică pe Sfântul Luca Doctorul (Biserica noastră își cinstește sfânta praznuire la 11 iunie) și îl promovează ca model perfect de credință și știință, în persoana căreia coexistă armonios credința profundă în Dumnezeu și atașamentul față de cercetarea științifică.

    Acest mitropolit selectează tendentios în mod deliberat anumite pasaje din viața Sfântului Luca pe care le interpretează greșit pentru a-și susține fanatismul vaccinării, ascunzând în mod deliberat referirea la martiriul general al Sfântului, ca episcop ortodox persecutat, și nereușind să se concentreze asupra faptului că greutățile și durerile pe care le-a trăit în viața sa nu s-au datorat, desigur, statutului său medical, ci credinței sale creștine intransigente și credinței sale marturisitoare și hotărârii sale de a apăra cu orice preț adevărul evanghelic batjocorit.

    Pentru ca întreaga viață a Sfântului Luca Medicul a fost un parcurs al martiriului si al durerii, întemnițării, persecuției și exilului de către un regim ateu și antihristic, care l-a respectat pe Sfântul Luca ca medic, persecutându-l în același timp ca pe un credincios traitor, deoarece i-a interzis să predea la universitate purtând rasa și camilafca, dar capacitatea sa medicală sa nu a umbrit dragostea neclintită pe care o avea pentru Hristos și amenințările și interdicțiile autorităților nu i-au diluat mentalitatea marturisitoare.

    Cei care exploatează propagandistic viața Sfântului Luca ascund marele adevăr că Sfântul a ales să fie hirotonit episcop în mijlocul unei persecuții fără precedent dezlănțuite de regimul bolșevic ateu, fără ca el însuși să țină cont de reacțiile autorității de stat (care dintre mitropoliții de astăzi ar îndrăzni să facă acest lucru?) căci în el a fost aprins focul chemarii Evangheliei de a deveni „lucrator la secerisul” lui Hristos”, iar de-a lungul slujirii sale episcopale a refuzat să se supună poruncilor ilegale și iraționale ale autorităților care îi afectau credința și conștiința religioasă.

    Cei care îl invocă în mod constant pe Sfântul Luca se agață de o dispoziție egocentrica a prejudecatilor lor, fără a îmbrățișa sensul mai profund al martiriului său, concentrat în dragostea care nu cauta ale sale, jertfitoare a sfântului față de Biserică și oile raționale ale lui Hristos.

    Pentru ca Sfantul Luca Doctorul nu a fost sfintit pentru contributia sa la Stiintele Medicale, care a fost intr-adevar enorma, ci pentru ca a stat liber si neinfricat impotriva oricarei amenintari si presiuni a puterii de stat si a aratat ca un om poate ramane liber si puternic impotriva oricarui regim de tiranie, care impune obedienta si supravegherea totala.

    De aceea, ne întreabăm, care dintre mitropoliții de astăzi care invocă și își aduc aminte constant de Sfântul Luca Doctorul, s-ar ridica la aceasta înălțime marturisind impotriva regimului de vaccinare impus în zilele noastre?

    Dar adevăratul păstor al lui Hristos ar trebui să se arate ferm pe poziție și să nu participe direct sau indirect la exercitarea politicii guvernamentale, ci ar trebui să aibă grijă de progresul duhovnicesc al poporului credincios, punându-se în slujba turmei și nu in cea dedicata cultului vaccinului.

    Unii dintre acesti mitropoliții moderni străini de spiritul iubirii jertfelnice, au devenit predicatori eminenți ai vaccinării și, în loc să tempereze (așa cum ar fi facut Sfântul Luca Doctorul) autoritatea de stat care impune captivitatea științifică și subjugarea omului în chemările ilegitime și inumane ale gestionarii crizei sanitare, se îmbrățișează și se bucură cu politrucii, raman indiferenti față de turma încredințată lor de Hristos și se bucura de slava efemeră și deșartă care le-a fost oferită prin părtășia cu conducătorii politici.

    Cu toate acestea, impunătoarea istorie hagiografică a Sfântului Luca transmite un mesaj puternic de marturisire curajoasă, deoarece:
    „libertatea este Hristos Care ne-a eliberat, nu mai stam sub jugul sclaviei în care eram robiti” adică rămânem neclintiți în libertatea cu care Hristos ne-a eliberat și nu cedam din nou jugului robiei. (Apostolul Pavel, Epistola către Galateni, cap. V, versetul 1).

    Mai nou, unii mitropoliți exprimă poziția că ar trebui să ascultăm de pozitia oficială și nu de vocile individuale. Cu toate acestea, factorul decisiv și crucial care va reglementa comportamentul nostru este dacă cei care reprezinta Biserica oficială urmeaza cuvântul Adevărului.

    Merită subliniat faptul că adevărul și cunoașterea sunt cucerite prin pluralism, libertate de exprimare, dialog științific, prin sinteza diferitelor opinii și nu prin evitarea dialogului sau batjocura, ironie și dispreț față de opiniile diferite.

    Reprezentantii Bisericii oficială, din păcate, greșesc și persistă cu privire la problema vaccinării credincioșilor, deoarece acest lucru este, de altfel, dedus în mod rezonabil din refuzul său persistent, de neînțeles și sistematic de a vorbi public în termeni de bun simt și dreptate atunci cand se adreseaza credinciosilor pentru siguranța, eficacitatea și protecția imunitatii, a vaccinurilor care provoacă consecințe spirituale, sociale și medicale semnificative în cursul vieții unei persoane și, prin urmare, sub presiunea acestor condiții, nu există nici o dovadă a obligației poporului credincios de a urma recomandările și sugestiile oficinei.

    Unii mitropoliți pretind in mod papist o supunere oarbă, necondiționată și fără discernământ, obedienta și subordonare fără discernământ a oamenilor față de autoritatea lor episcopală, ceea ce, însă, nu este specific trupului Bisericii Ortodoxe, ci mai mult susținătorilor unui partid politic care urmează cu supunere fiecărui lider, în timp ce creștinul ortodox cu discernamant trebuie să lupte cu vigoare și hotărâre pentru apărarea Credinței Ortodoxe și respectarea inalienabilă a Sfintei Tradiții.

    Datoria și responsabilitatea poporului credincios al lui Dumnezeu pentru apărarea Ortodoxiei este evidențiată în enciclica istorică din 1848 a Patriarhilor Răsăritului, potrivit căreia se afirmă că:

    „Nici Patriarhii, nici Sinoadele nu au putut vreodată sa introduca inovatii, căci apărătorul credintei este acest trup al Bisericii, și anume acest popor ortodox, care va pastra credinta sa veșnic neschimbătoare și identica cu cea a Sfintilor Părinților”.

    După cum bine spusese Sfântul Paisie din Muntele Athos:
    „Biserica nu este o corabie a fiecărui Episcop, ca să facă ce vrea el cu ea”. (Isaac Ieromonahul, Viața Cuviosului Paisie Aghioritul, Muntele Athos 2009, Sfântul Schit „Sf. Ioan Botezătorul”, Schimbarea la Față a Halkidiki, p. 731).

    Prin urmare, criteriul decisiv pentru determinarea comportamentului poporului credincios față de ierarhia Bisericii care guvernează este dacă cuvântul ei indruma corect opiniile oamenilor. Utilizarea obligatorie a măștilor, antisepticelor, testelor rapide continue și repetate, recomandările puternice pentru vaccinare, au transformat spatiul bisericilor, adică Casa lui Dumnezeu, într-o zonă comunală a serviciului public.

    Oricine este odihnit de pastoratia actuală din biserici n-ar decat să continue să meargă, dar cei care caută să traiasca in ethosul eclezial tanjind dupa frumusețea străveche bisericeasca, de ce ar trebui să fie persecutați și stigmatizați ca negaționiști și fundamentaliști? În contextul oricărui stat guvernat democratic, exprimarea unei opinii, poziții sau opinii diferite este perfect legitimă și compatibilă cu libertatea de exprimare garantată constituțional.

    Atunci când o propunere este formulată cu documentație ecleziastică, teologică și medicală, dar care nu este în conformitate cu poziția oficială a Bisericii Greciei, atunci, în acest caz, pentru a ieși din impasul social, trebuie luată inițiativa de a desfășura un dialog public, liber, deschis și democratic prin confruntarea cu datele și studiile științifice, pentru a preveni un climat de polarizare și divizare în cadrul societății.

    Cu tristețe, însă, observăm că exprimarea științifică diferențiată (în raport cu narațiunea oficială de sănătate a guvernului) a opiniei și narativei cu privire la problema crucială a vaccinării, declanșează tensiuni sociale, pasiune și fanatism, acesta fiind un semn foarte puternic al alunecării societății într-un obscurantism medieval cu caracteristici totalitare care amenință să șteargă libertatea de gândire, de exprimare și cercetarea științifică.

    Mărturia conștiinței personale, a ethosului ecleziastic și a atitudinii confesionale de neclintit a Sfântului Luca Medicul care a trăit într-o perioadă furtunoasă și întunecată pentru drepturile omului, în care demnitatea umană, libertatea conștiinței religioase, dreptul la liberă exprimare au fost interzise și persecutate, sunt pentru epoca distopică de astăzi a vaccinării agresive și a supravegherii digitale, o sursă inepuizabilă de inspirație, curaj a spiritului de luptă.

    Astăzi, un regim totalitar sanitar repetă într-un mod studiat și organizat științific, exact același efort al trecutului îndepărtat, care are ca scop neutralizarea liberului arbitru, renunțarea la auto-determinare și subordonarea omului cultului idolatriei științei.

    Marturisirea lui Hristos data de Sfantul Luca Medicul intr-un regim de ateism militant sa fie pentru noi un motiv si un sprijin de neclintit, astfel incat sa ne putem da fara teama propria marturie de constiinta in intunericul fricii sociale si al terorismului psihologic impus de regimul modern al tiraniei sanitare.

    Autorul: Dimitrios Nick. Daskalakis, avocat în Atena.

    Η Εκκλησία ο Άγιος Λουκάς ο Ιατρός και το εμβόλιο. | ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ
    https://tasthyras.wordpress.com/2022/01/28/%ce%b7-%ce%b5%ce%ba%ce%ba%ce%bb%ce%b7%cf%83%ce%af%ce%b1-%ce%bf-%ce%ac%ce%b3%ce%b9%ce%bf%cf%82-%ce%bb%ce%bf%cf%85%ce%ba%ce%ac%cf%82-%ce%bf-%ce%b9%ce%b1%cf%84%cf%81%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84/#more-43808

    Apreciat de 1 persoană

  6. acelas said, on ianuarie 29, 2022 at 5:32 am

    MetaVerse toata ziua…, in metrou

    cica „sa ne scoata din griul cotidian” .. Au prestat gratis. Evident, f gratis .. pt metaverse

    https://m.ziare.com/metrou/desene-metrou-bucuresti-semnificatie-1722578

    Apreciază

  7. Felix said, on ianuarie 29, 2022 at 12:29 pm

    IATĂ CE NE PREGATESTE ORGANIZAȚIA NAȚIUNILOR – „AGENDA 2030”

    ЕВО ШТА нам спремају Уједињене нације – „АГЕНДА 2030“
    https://www.intermagazin.rs/evo-sta-nam-spremaju-ujedinjene-nacije-agenda-2030/

    O natiune mondială fără suveranitate națională, sentimente religioase și demnitate personală, o masă umana fără chip, formata din vite care vor fi pecetluite cu cipuri, cu plata taxelor și impozitelor catre globaliști, iata ce este, pe scurt, in esența acest document al Organizației Națiunilor Unite, cunoscut sub numele de Agenda 2030 a ONU.

    Este o mare și aprofundată reiterare a regimului sclavilor – cu elita lumii în rolul noilor monarhi, cu scheme locale de impunere a impozitelor și un „paradis” al cărui singur privilegiu este ca oamenii să produca spre beneficiul „hărțuitorilor” globaliști.

    La sediul Organizației Națiunilor Unite a avut loc un summit care vizează adoptarea documentului „Transform the World: Agenda 2030 of Sustainable Development”.
    Papa Francisc, care a ținut un discurs în fața Adunării Generale a ONU, este unul dintre principalii promotori ai „transformării” lumii.
    Până în 2030, se estimează că proiectul va costa 5.000 de miliarde de dolari pe an și este alcătuit din 17 puncte, cu 169 de obiective specifice.

    Fiecare utopie promisă se termină într-o dictatură totalitară, la fel ca în cazul „Agendei 21” despre injectarea steroizilor. Organizația ONU și-a asumat rolul de facto al guvernului mondial (global), cu autoritatea puterii absolute asupra tuturor țărilor – fără a avea loc alegeri.

    Promisiunile ONU ca guvern mondial autoproclamat sunt grandioase, dar anunțarea utopiei lor ar trebui citită printre rânduri:

    eradicarea sărăciei sub toate formele nu înseamnă că bogații își vor da banii săracilor, ci mai degrabă centralizează sistemul monetar prin Banca Mondială și FMI pentru a controla finanțele și pentru a aboli banii cash prin implantarea cipurilor.

    Eradicarea foametei, furnizarea de alimente și agricultura durabilă ca soluție salvatoare la „problema foametei la nivel mondial”, va fi nu numai o promovare, ci o obligație legală de a cultiva alimente adica Organisme Modificate Genetic însoțite de interzicerea alimentelor sănătoase și ecologice care asigură o viață sănătoasă la toate vârstele, folosind standardele Codex Alimentarius.

    Alimentele ecologice sănătoase achiziționate de la micii producători vor fi scoase în afara legii, iar „o viață sănătoasă pentru toate vârstele” va fi o referire clară la vaccinarea impusa obligatoriu prin lege – fără opțiunea de a o alege sau de a o putea respinge. Educația egală și de înaltă calitate pentru toată propaganda globalistă de „spălare a creierului” din mass-media va fi convertita în educație, iar sistemele de învățământ din toate statele vor funcționa conform unui program comun.

    Egalitatea de gen, un termen bine-cunoscut pentru noi, implică formarea obligatorie a copiilor cu mentalitatea queer, transgenderism, pedofilie și ca un „brand de civilizație occidentală” prin împuternicirea femeilor în egalitatea de gen cu barbatii; cu un control bine brenduit al populației prin „planificare familială” forțată.

    Gestionarea durabilă a apei a anunțat deja privatizarea tuturor surselor de apă potabilă, cu introducerea fluorului inutil, dar inevitabil, implementarea energiei moderne durabile pentru toți, care implică citiri prin contoare „inteligente”, gestionare și oprirea energiei de la distanță, însoțite de creșteri drastice ale prețurilor catalogate drept „aliniere a prețurilor”.

    Creștere economică durabilă care deschide granițele pentru buna circulație și fără taxe a capitalului mare al companiilor internaționale, însoțită de adoptarea acordului TTIP – care va fi, de asemenea, sfârșitul infrastructurii de circulatie destinate deplasarii private, a activitatii persoanelor in regim privat si independent și va fi promovata industrializarea durabila.

    Singura formă de „industrializare durabilă” pentru o noua ordine mondială este dezindustrializarea, însoțită de controlul total și centralizarea maximă a tuturor formelor de călătorie (interzicerea automobilelor private) . Accentul va fi pus pe obligativitatea transportului public, ușor de controlat și taxat în detrimentul transportului privat, care se va realiza prin creșterea dramatică a prețurilor la motorina, benzină și (falimentarii) taxiurilor de dragul „conservării mediului”.

    Reducerea inegalității în interiorul țărilor nu implică o distribuție uniformă, ci mai degrabă regionalizarea și divizarea statelor naționale în regiuni mici, controlate și impozitate de guvernul mondial, crearea de orașe și așezări durabile adica a enclavelor frumos etansate ale Gulagului global – sub supravegherea strictă și absolut deloc discretă a organizațiilor (para)polițienești de tip „Big Brother”.

    Producția și consumul durabil, un proces denumit popular „strângerea curelei”, prin reducerea puterii de cumpărare, consumul va deveni într-adevăr (ne)sustenabil, ceea ce se potrivește perfect cu aceasta: nu se va produce nimic, dar asta e bine pentru că nu vei avea un loc de muncă și un salariu și nu vei avea nimic de cumpărat – aceasta va fi o viziune de „sustenabilitate”.

    Lupta împotriva schimbărilor climatice, numită inițial „lupta împotriva încălzirii globale” după o lipsă de încălzire dovedită științific, a fost rebranduită ca „schimbare climatica”, dar cu exact același scop – prin impozitarea fiecare activitati umane de pe pământ prin plata unor taxe de respirație (taxa de carbon) catre companiile private globaliste.

    Dezvoltarea durabilă a oceanelor, mărilor și resurselor marine implică restricționarea accesului la mediul marin, reducând în același timp drastic pescuitul – pentru cel mai bun control al drepturilor costisitoare de exploatare a mineralelor, petrolului și gazelor.

    Protecția și refacerea ecosistemelor terestre care limitează viața și munca oamenilor în orașe și așezări, dezactivând producția privată de alimente, în principal prin creșterea taxelor și apoi prin impunerea interdicției legale prin implementarea unui monopol al Organismelor Modificate Genetic ca singura modalitate posibilă de hrana „durabilă”…

    Crearea unei societăți pașnice și durabile, mai întâi cu metode de programare neurolingvistica, apoi adoptarea unor legi care sa sanctioneze existenta „potențialilor teroriști” periculoși pentru societate care susțin concepte de viață sănătoasă, hrană sănătoasă, acei opozanți ai vaccinării și globalismului, precum și a jurnaliștilor independenți care informează publicul diferit de mass-media mainstream oficială – eliminarea lor va crea o societate foarte pașnică și durabilă (sclavi ascultători)

    Abolirea suveranității națiunilor și a puterii de apărare a statelor creează o „problemă” a cărei „soluție” va fi o organizație globală de poliție militară responsabilă de întreaga lume. Odată cu „transformarea” anunțată, lumea va intra intr-un Gulag globalist, o utopie promisă care va sfârși într-o dictatură totalitară (sub conducerea lui Antihrist n.n.).

    Viziunea unei noi ordini mondiale va fi comunismul global – dar nu într-un sens pozitiv al vreunei egalități.
    Scopul final al „Agenda 21” prin injectarea de steroizi este obtinerea unei populații uniforme lipsite de chip uman.

    O populație fără suveranitate națională, sentimente religioase și demnitate personală. O masă fără chip uman, un staul planetar de vite, in care fiecare om „nou” va fi branduit cu pecetluirea unui cip, prin intermediul caruia va plati impozite globaliștilor, aceasta ramanand unicul scop al existenței sale biologice.
    Agenda ONU 2030 este o reiterare a sclavagismului – cu elita lumii în rolul noilor monarhi, cu scheme locale de impunere a impozitelor și a unui „paradis” al cărui singur privilegiu va fi plata darilor catre globaliști.
    Agenda 2030 va realiza înrobirea oamenilor fără a fi tras macar un glont inutil.

    Apreciază

    • Dr. Badass said, on ianuarie 29, 2022 at 4:53 pm

      Fluorul nu este inutil. Pe lângă aspectul toxic, este foarte rentabil să scapi de reziduurile lăsate în urmă de producerea aluminiului.
      Așa a fost găsită la început soluția cu pasta de dinți cu flor. Mai nou este sarea iodata și fluorata care a început să apară în magazine.
      PS. Experientele efectuate în state la începutul secolului trecut și confirmate în lagărele germane în WW2 au stabilit că oamenii care beau apă fluorata devin mai docili și mai ușor de controlat.
      De aceea este rentabil economic să vinzi deșeuri rezultate din procesul de producție și convenabil să decretezi la nivel de stat ca apa potabilă să fie obligatoriu fluorata.
      Totul pentru „binele suprem”.

      Apreciat de 1 persoană

      • Felix said, on ianuarie 29, 2022 at 7:52 pm

        Multumesc pentru precizarea pertinenta!

        Apreciază

  8. Felix said, on ianuarie 29, 2022 at 12:46 pm

    Papa cere o noua putere globala care sa lupte cu incalzirea planetei – Ortodoxie-Catolicism.RO
    http://www.ortodoxie-catolicism.ro/2015/06/18/papa-cere-o-noua-putere-globala-care-sa-lupte-cu-incalzirea-globala/

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.