SACCSIV – blog ortodox

Video (in direct): Nou protest in Piata Universitatii

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Alex said, on octombrie 29, 2021 at 10:29 pm

    Nu se vede video

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 29, 2021 at 10:51 pm

      Alex

      Eu il vad. Mai este cineva care nu-l vede?

      Apreciază

      • Alex said, on octombrie 29, 2021 at 10:56 pm

        Am incercat cu browserele edge si brave dar poate fi si de la setarile mele.

        Apreciază

  2. Catalin said, on octombrie 30, 2021 at 7:10 am

    Se vede (cu firefox) doar pe aceasta pagina, nu si pe pagina principala.

    Apreciază

  3. Marian said, on octombrie 30, 2021 at 10:52 am

    Pai ce , ala a fost ” protest ” ? Ala a fost o gluma d e prost gust ! Cativa insi , majoritatea aceeasi , oameni care ne cunoastem intre noi , harsiti in proteste…ala a fost protest ?! Protest a fost la Washington , la Paris chiar si la Moscova sau Barcelona dar la Bucuresti… Vorba lui ledpanell : ” pe romani…daca-i arzi de vii…tre sa le mai tragi si un sut in c**, ca altfel tot nu se misca. ” Cu litere de aur ar trebui scrisa chestia asta pe cinstea mea !!!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.