SACCSIV – blog ortodox

Refuzarea vaccinarii din motive religioase

Posted in Coronavirus, vaccin, vaccinare, vaccinare in masa, VACCINARE OBLIGATORIE by saccsiv on august 3, 2021

Toți angajații Washington Post, ziarul deținut de Jeff Bezos, vor fi obligați să prezinte dovada vaccinării complete anti-Covid-19 până la jumătatea lunii septembrie, aceasta fiind condiție de angajare, cu excepția celor care au motive religioase sau medicale pentru care nu se imunizează, a anunțat pe 27 iulie 2021 editorul Fred Ryan într-un mesaj către echipă, relatează Reuters:

Washington Post va obliga toți angajații să se vaccineze anti-Covid

Articolul de pe Hot News nu ne da insa si detalii despre aceste motive religioase. Ceva mai multe despre motive religioase aflam dintr-o stire din Marea Britanie, conform articolului Regulile obligatorii de vaccinare la locul de muncă nu se pot aplica veganilor de pe ALEPH NEWS:

Avertismentele avocaților evidențiază probleme etice în încercarea de a forța toți lucrătorii să faca vaccinul.

Peste jumătate de milion de vegani vor fi scutiți dacă companiile introduc reguli obligatorii de vaccinare în Marea Britanie, deoarece credințele lor sunt protejate de legislația muncii, au spus experții legali, potrivit The Telegraph.

Așa-numitul veganism etic a fost considerat o caracteristică protejată la un tribunal anul trecut, ceea ce înseamnă că angajatorii ar risca acțiuni în justiție dacă ar ordona vaccinarea personalului.

Este probabil ca alte persoane din categorii protejate să fie protejate de legile drepturilor omului, inclusiv unele grupuri religioase, precum și persoanele cu anumite dizabilități sau afecțiuni medicale.

Un purtător de cuvânt al firmei Lewis Silkin, o firmă de avocatură, a declarat: „Unii vegani etici pot să nu fie de acord cu vaccinările pe baza faptului că inevitabil vor fi fost testați pe animale. Veganismul etic a fost găsit anterior de un [tribunal pentru ocuparea forței de muncă] ca echivalent cu o credință, capabilă să fie protejată”.

Legislația privind egalitatea poate, de asemenea, să îngreuneze companiile să ceara noilor angajați sa fie vaccinați dacă se încadrează în una dintre categorii.

Asadar, in Marea Britanie, veganismul etic este echivalent cu o credință iar acesti vegani pot sa nu fie de acord cu vaccinarile deoarece respectivele vaccinuri au fost testate pe animale.

Unui crestin i se poate permite insa sa nu fie de acord cu vaccinarile deoarece sunt utilizate celule de la fetușii avortați? Treaba reala, iar Institutul Charlotte Lozier din Statele Unite chiar oferă, pe baza unei analize riguroase a literaturii științifice și a rezultatelor studiilor clinice, un sondaj precis al companiilor farmaceutice care utilizează sau nu linii celulare derivate de la fetușii avortați: Vaccinurile împotriva Coronavirusului și utilizarea celulelor de la fetușii avortați: situația actuală

Din pacate, tema nu este dezbatuta in Romania nici de Patriarhie si nici de mass-media. Vaticanul insa s-a aplecat asupra chestiunii, dar mesajul transmis credincioşilor catolici, inca din decembrie 2020, este ingrozitor: utilizarea vaccinurilor anti-COVID-19 este acceptabilă din punct de vedere moral chiar şi atunci când aceste produse farmaceutice utilizează linii celulare provenite din ţesuturile prelevate de la fetuşi avortaţi. Cititi va rog mai multe la:

Vaticanul aprobă vaccinurile anti-COVID care folosesc celule prelevate de la fetuşi avortaţi

Iar in Grecia lucrurile stau si mai oribil, Sinodul transmitand la sfarsitul lui iulie o enciclica in care credinciosilor li se spune cum ca „Niciunul dintre vaccinurile Covid-19 utilizate în țara noastră nu conține celule embrionare”:

Biserica Ortodoxă din Grecia: Vaccinurile nu conţin microcipuri, nici celule embrionare / Sfândul Sinod îi îndeamnă pe credincioși să se vaccineze

Este absolut sigur faptul ca Patriarhia Romana cunoaste subiectul, cu atat mai mult cu cat chiar s-a si manifestat in curtea sa cu patru ani in urma (caci utilizarea liniilor celulare derivate de la fetușii avortați nu-i o treaba noua):

VIDEO (interzis la tv): ORTODOCSI manifestand la PATRIARHIE deoarece VACCINURILE contin celule din COPII AVORTATI iar Patriarhul pune preotii sa … sustina vaccinarea

De ce Patriarhia Romana tace totusi, nu stim. Biserica Elim Chicago nu tace insa, ba mai mult, ii sustine prin documente si avocati pe cei ce refuza vaccinarea tocmai din astfel de motive:

Rau a ajuns Patriarhia Romana daca penticostalii ii dau lectii de crestinism…

In concluzie:

Cum necum, se pare ca in vest se mai poate refuza vaccinarea din motive religioase iar mai sus am dat trei exemple: la vegani, la penticostali si chiar la angajatii Washington Post.

Acolo ii ajuta legea, organizatii, avocati.

La noi Patriarhia nu ne ajuta, nu stiu ce spune legea si n-am auzit de vreo asociatie sau de vreun avocat care sa se implice…

38 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Duhul Capitanului said, on august 4, 2021 at 1:04 am

    Exact cum am facut la cardul de sanatate:am spus ca il refuz din motive de constiinta.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Catalin said, on august 4, 2021 at 7:14 am

    de la IoT la https://www.weforum.org/agenda/2020/06/internet-of-bodies-covid19-recovery-governance-health-data
    „We’re entering the era of the “Internet of Bodies”: collecting our physical data via a range of devices that can be implanted, swallowed or worn.
    The result is a huge amount of health-related data that could improve human wellbeing around the world, and prove crucial in fighting the COVID-19 pandemic.”

    Apreciază

  3. Ioana said, on august 4, 2021 at 7:51 am

    Să ieșim și noi în stradă împotriva sodomiților

    Marș pentru normalitate 14 august

    Am primit pe mail de la Alexandru Balcu de la Noua Dreaptă :

    „Noi (cei de la Noua Dreapta), incercam sa anuntam cat mai multa lume de Marsul pentru normalitate, ce este traditional pentru ND incepand din 2004. Acesta va avea loc pe 14 august 2021, incepand de la ora 13.00, pe traseul Piata Victoriei – Romana – Universitate- Unirii – Dealul Patriarhiei.
    De obicei actiunea avea loc in iunie, dar pe 14 august si-au anuntat si sodomitii intentia de a tine parada lor nenorocita, asa incat o sa avem actiunea si noi in aceeasi zi. Poate puteti anunta si dvs din cunoscuti, credinciosi, etc, pentru a fi cat mai multi pe 14.
    O seara frumoasa, Doamne-ajuta!”

    „Multumesc, Doamne-ajuta! E important pentru noi acest Mars, mai ales ca, dupa cum cred ca ati observat, in afara de Incorect Politic nu ne promoveaza nici o alta publicatie nationalist-crestina.”

    Apreciat de 2 persoane

    • Marian said, on august 4, 2021 at 1:21 pm

      @Ioana dar tot pe 14 August { fix c-o zi inainte de Sfanta Maria } este programat si marsul alora de la LGBT . Mergi la pariu ca , alora ce fac parte din ” parada ” gay , jandarmii le vor asigura protectie cu temenelele de rigoare iar pe cei ca noi care clamam NORMALITATEA , ne vor lua la bataie in secunda doi in care …vor primi ordinul ? Sa ne-ajute Dumnezeu sa fim acolo , nu cateva zeci sau cateva sute de oameni NORMALI ci….MACAR UN MILION , CACI NU-MI VINE A CREDE CA-N TARA ASTA N-AR MAI FI MACAR UN MILION DE OAMENI , NORMALI LA CAP !!!

      Apreciază

      • Cristian Daniel said, on august 4, 2021 at 2:26 pm

        …atunci, pe 14 august, in timpul marsului sodomitilor, ar trebui ca in toate bisericile, schiturile si manastirile din tara sa se traga clopotele, credinciosii sa participe, alaturi de preoti la procesiuni cu sfintele icoane, sa se inalte rugaciuni si imne de lauda Domnului, Este ceva sfidator ca acest mars sa fie tinut chiar in ajunul Adormirii Maicii Domnului, este hulă si blasfemie si va coborî foc din cer si pe neamul romanesc daca restul populatiei sta indiferenta si nepasatoare. Cum spunea un parinte, tacerea si indiferenta sunt tot lepădare de Hristos… Romania nu este sodoma si gomora, ar trebui ca atunci sa fie ceva dupa modelul a ceea ce a fost la Chisinau, ati vazut in acel filmulet, sa o imploram pe Maicuta sa ne ierte si sa-i intoarca pe acei nefericiti cu fata catre Dumnezeu. Nu este de glumă, parerea mea, coroborând ce au spus parintele Iulian, parintele Elpidie, dar si parintele Ioanichie de la Frasinei (https://ortodoxinfo.ro/2021/06/05/parintele-ioanichie-de-la-frasinei-in-curand-va-fi-foarte-greu-ne-indreptam-spre-o-noua-ordine-mondiala/) este foarte probabil ca in aceasta luna sa se intample ceva teribil, pare a fi o luna cruciala…poate ma insel si sper sa ma insel, sa fie doar in mintea mea, nu stiu, dar efectiv simt ca ceva plueste in aer…

        Apreciat de 2 persoane

  4. Ioana said, on august 4, 2021 at 7:55 am

    Din ce motive NU SUSTIN Partidul Nationalist al Asociatiei Noua Dreapta?

    Știu ca toate partidele sunt confiscate de oculte, dar acest mars e un lucru bun impitriva sodomitilor si in mijlocul acelor oameni se poate face marturisire și misiune. E un loc unde putem cunoaște alți frati si invita la trezire

    Apreciat de 1 persoană

  5. Mihai T said, on august 4, 2021 at 8:15 am

    ”Elim Chicago” este denumită în articol ”Biserică”, ori noi ştim că există o singură Biserică (Ortodoxia). Aceia sunt penticostali, care s-au abătut de la adevărul de credinţă, deci sunt eretici.

    Apreciază

    • saccsiv said, on august 4, 2021 at 11:13 am

      Mihai T

      Asa isi zic ei, precum si alti eretici isi spun, de exemplu, biserica catolica. Si nu-i gresit a le folosi denumirea cand te referi la ei, cu toate ca nu sunt nici Biserica si nici Catolica.
      Altii isi zic biserica lui satan.
      Adica, le zici cum isi zic ei, ca sa ai un subiect la propozitie.
      Am specificat sub video:
      “Rau a ajuns Patriarhia Romana daca penticostalii ii dau lectii de crestinism…”
      Chiar este cu totul neavenit sa-mi dai “lectii” pe acest blog despre ce inseamna Biserica si ce inseamna erezie.

      Apreciat de 3 persoane

      • Dana said, on august 4, 2021 at 7:22 pm

        In videoclipul postat, vorbeste bine acest pastor, l-am asculatat si prin Ianuarie ca vad cum inteleg si alti oameni vremurile prezente. Mai este si un alt penticostal roman care din 2019 atragea atentia asupra semnelor vremii, a manifestarilor climatice. Domnul sa ne ajute pe toti!

        Apreciază

  6. guti flo said, on august 4, 2021 at 8:24 am

    Este avocata Marina Alexandrescu…care a transmis la miting, ca celui care ii se impune obligatoriu sa se vaccineze, sa ceara de la cel in cauza (patron, director, politician) , o hartie in care se dovedeste ca este obligat (cu semnatura) …si dupa, se descurca ea.

    Apreciat de 4 persoane

    • astridcezara said, on august 4, 2021 at 3:39 pm

      marina alexandru

      Apreciază

    • Marian said, on august 5, 2021 at 7:54 am

      @guti flo Chestia cu acea cerere ca , ” cel in cauza { patron , director , politician } ” , sa-ti remita o HARTIE in care sa se dovedeasca …etc etc , asta se poate face foarte usor . Exista un singur impediment : DUPA ASTA , ce te faci caci , SIGUR vei fi pus pe farash ?! Iar pana la doamna avocat Marina Alexandru si evident hotararea unei instante d e judecata …te mananca ” sfintii ” !!! Am patit asta { in alt context evident } deci…cam stiu despre ce-i vorba .

      Apreciază

      • guti flo said, on august 5, 2021 at 8:46 am

        „Parca” totul e facut sa te descurajeze.
        Astea sunt vremurile…

        Apreciat de 1 persoană

      • gigimutu said, on august 5, 2021 at 12:47 pm

        da Mariane,

        da ceri si despagubiri, ca sa te poti descurca pina iti gasesti altceva de lucru!

        Apreciază

      • P.M. said, on august 5, 2021 at 5:40 pm

        @@@Marian,mai exista posibilitatea ca acel patron sa dea inapoi;dumneata ai patit o;am patit o si eu in urma cu cateva luni;nu cu patron,ci cu mascaricii care i coordoneaza afacerea;coordonatorul echipei mi a ordonat(nu exagerez)sa fac test pentru guvid fiindca intrasem in contact cu unul care a fost descoperit cu covrig;eu nu;el ca ma trimite acasa;i am zis sa mi dea ceva la mana cum ca ma tine in fara plata;el zicea ca ma tine cat vrea el acasa,mai exact pana am sa mi fac testul;ca trebuie sa i trimit rezultatul testului prin watap inainte de a veni la munca a doua zi;mi am vazut de treaba,m am prezentat la munca.
        M a abordat celalalt tartor,pardon,coordonator,cel principal(director);ca trebuie sa l fac,ca el si a facut 5 teste pana acum,ca daca nu,trebuie sa stau acasa;ca o sa chepe DSP ul,bla,bla,tra la la;i am spus sa mi dea ceva la mana ca ma tine acasa;trala la la,ba la la,testul nu l am facut si tot aici sunt!

        Asa ca mai bine nu descurajati oamenii de a lupta contra mascaradei,de a lupta pentru drepturile lor;parerea mea.

        Apreciat de 2 persoane

      • Marian said, on august 6, 2021 at 7:19 am

        @gigimutu Glumesti nu-i asa ? Ai dreptate , ceri despagubiri insa , alea sant acordate doar in urma unei hotarari judecatoresti asa incat , pana cand n-ai acea hotarare { iar asta dureaza… } iti cam ascuti dintii pana-ti gasesti altceva de lucru ! Crede-ma ca , stiu despre ce vorbesc .

        Apreciază

      • Marian said, on august 6, 2021 at 7:31 am

        @P.M . Omule , ai mare dreptate in cam tot ce spui insa , nu uita ca sintagma EXISTA POSIBILITATEA , este conditionata de mai multi factori iar macar unul dintre acestia arata ca …s-ar putea sa NU EXISTE POSIBILITATEA ! Ma rog , eu personal n-am prea intalnit patron care sa dea inapoi intr-un clinci cu persoana mea deci , s-ar putea sa fiu subiectiv mai ales ca dumneata afirmi contrariul . ” Asa ca mai bine nu descurajati oamenii de a lupta contra mascaradei,de a lupta pentru drepturile lor;parerea mea. ” Bine omule dar , cand sau unde , am incercat macar odata ca , prin comentariile mele sa …descurajez pe cineva SA LUPTE PNTRU DREPTURILE SALE ? Eu am luptat si-am fost …hai sa spunem doar DEZAMAGIT insa , NICIODATA N-AM INDEMNAT PE CINEVA SA-MI URMEZE EXEMPLUL . Pentru numele lui Dumnezeu , ma cheama ” Marian ” nu … Branzovenescu ! 😦

        Apreciază

    • noname 7 said, on august 4, 2021 at 4:29 pm

      Multumesc Ioana, chiar ma gandeam sa merg in pelerinaj la Nicula. Acum nu stiu ce sa zic…

      Apreciază

    • noname 7 said, on august 4, 2021 at 5:01 pm

      Nu stiti, e doar initiativa autoritatilor, sau are si manastirea coada bagata in treaba asta? Daca manastirea se opune- ceea ce nu va face-?

      Apreciază

      • Arhanghelul said, on august 5, 2021 at 12:25 am

        De ce sa nu se opuna … ori sunt proprietari … ori sunt chiriasi …

        Aceasta este intrebarea?

        Apreciat de 2 persoane

  7. acelas said, on august 4, 2021 at 8:10 pm

    Duminică, 08 august 2021, ora 18:00, în Piața Victoriei din București, vom săvârși o manifestare religioasă la care sunt chemați toți credincioșii, cu icoane.
    Scopul rugăciunilor noastre este de a opri Parada homosexualilor, paradă care are loc în perioada 06-14 august, cu scopul de a pângări imaginea Maicii Domnului, așa cum au făcut-o în nenumărate rânduri cu toate valorile sfinte ale creștinilor.
    Vă rugăm să îndemnați credincioșii să participe în număr cât mai mare, pentru ca Dumnezeu să oprească această avalanșă a ideologiei de gen!
    Precizăm că manifestarea va consta în rugăciuni și discursuri ale liderilor de opinie teologi.
    Pentru ca răul să triumfe, este de ajuns ca oamenii buni să nu facă nimic!
    Mesaj de la Frăția Ortodoxă „Sf. Mare Mucenic Gheorghe purtătorul de biruință”

    Apreciat de 4 persoane

  8. P.M. said, on august 6, 2021 at 11:32 am

    @@@Marian,cred că dumneata știi că cei mai mulți dintre români au prejudecăți când vine vorba de interacționarea cu patronii din Romånia;ei gândesc din start că nu au nici o șansă de izbândă când vine vorba de o confruntare pe motive întemeiate,de aceea cei mai mulți conaționali pun capul jos,se supun orbește;dacă mai citesc și exemple de astea negative,cred că nici prin cap nu le mai trece să treacă la acțiune și să i înfrunte;la asta m am referit când scriam de descurajarea celor care totuși au capacitatea psihică să și ceară drepturile,să i înfrunte pe patroni,pe manageri,pe directori.
    Iartă mã pe mine dacã greșesc în ceea ce vreau să exprim.

    Apreciază

    • Marian said, on august 7, 2021 at 10:35 am

      @P.M. Omu’ lu’ Dumnezeu , eu am incercat de cel putin patru ori sa ma pun cu patronii si , daca am luat-o in mana , n-a fost din cauza prejudecatilor si nici macar din cauza educatiei mele , hai sa-i spunem doar … precara . A fost din cauza faptului ca , in cel putin doua cazuri , patronii respectivi luau cina in compania potentatilor politici ai vremii dar , de cele mai multe ori , din cauza dezinteresului organizatiilor sindicale sau ale statului : ITM , Ministerul Muncii si etc . Ai dreptate : ” multi dintre romani au prejudecati cand vine vorba de interactionarea cu patronii din Romania ” iar asta , am trait-o pe pielea mea cel putin odata ! Gandeste-te ca , dupa TREI {3} luni in care nu mi-am luat salariul , am explodat si , i-am indemnat si pe ceilalti muncitori care , ca si mine muncisera trei luni gratis , fie sa declaram greva fie sa mergem la Ministerul Muncii si Tribunal pentru a depune o reclamatie colectiva deoarece , asa credeam eu , are mai multa greutate . Ma crezi sau nu , NIMENI n-a vrut sa ma asculte desii , nici aia nu erau mai pricopsiti decat mine iar dupa fix o saptamana , eu am fost am fost dat afara . Banii restanti i-am recuperat dupa inca vreo cinci luni , in urma unui proces in care-am actionat in judecata respectiva firma insa , pana atunci… La fel am patzit si dupa ce mi-am exprimat nemultumirile vis a vis de noile conditii d e munca pe care incepuse sa le pretinda un patron nou ce , taman ce achizitionase firma italiana la care eram angajat . Am fost dat afara instantaneu { fireste , astia mi-au achitat salariul pentru luna respectiva } iar faptul ca vorbeam italiana , in loc sa constituie un avantaj , asa cum fusese la angajare , s-a dovedit a fi in viziunea patronatului un mare dezavantaj deoarece le puteam spune celorlalti muncitori ceea ce nu spuneau patronii . Deci , dupa cum vezi : 1] STIU PE PIELEA MEA si 2] NICIODATA , BA CHIAR DIMPOTRIVA , N-AM INDEMNAT PE CINEVA SA NU LUPTE PENTRU DREPTURILE SALE SI ASTA…FARA CA VREODATA SA FI AVUT … VEDERI DE STANGA . P.S. Daca in urma cu vreo treizeci de ani , mi-ar fi spus cineva ca , voi ajunge ca , in calitatea-mi de absolvent al unei Facultati de Subingineri , voi ajunge s a muncesc din greu la shaiba si la matura l-asi fi injurat de mama insa…am intalnit un INGINER care , era angajat ca portar si , din aceasta ” calitate ” , inaltza rugi la Dumnezeu pentru sufletul si sanatatea trupeasca a patronului care-i oferea astfel , posibilitatea de-a pune copiilor pe masa…PAINEA CEA DE TOATE ZILELE ! Trist dar , adevarat .

      Apreciază

  9. […] a demonstra ca minte, reiau cele ce le-am mai scris in articolele Refuzarea vaccinarii din motive religioase din 3 august 2021 si Oare cum spera sa scape de IAD crestinii ce se lasa injectati cu vaccinuri […]

    Apreciază

  10. […] a demonstra ca minte, reiau cele ce le-am mai scris in articolele Refuzarea vaccinarii din motive religioase din 3 august 2021 si Oare cum spera sa scape de IAD crestinii ce se lasa injectati cu vaccinuri […]

    Apreciază

  11. […] a demonstra ca minte, reiau cele ce le-am mai scris in articolele Refuzarea vaccinarii din motive religioase din 3 august 2021 si Oare cum spera sa scape de IAD crestinii ce se lasa injectati cu vaccinuri […]

    Apreciază

  12. […] a demonstra ca minte, reiau cele ce le-am mai scris in articolele Refuzarea vaccinarii din motive religioase din 3 august 2021 si Oare cum spera sa scape de IAD crestinii ce se lasa injectati cu vaccinuri […]

    Apreciază

  13. […] a demonstra ca minte, reiau cele ce le-am mai scris in articolele Refuzarea vaccinarii din motive religioase din 3 august 2021 si Oare cum spera sa scape de IAD crestinii ce se lasa injectati cu vaccinuri […]

    Apreciază

  14. […] a demonstra ca minte, reiau cele ce le-am mai scris in articolele Refuzarea vaccinarii din motive religioase din 3 august 2021 si Oare cum spera sa scape de IAD crestinii ce se lasa injectati cu vaccinuri […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.