Facebook, YouTube si Twitter au semnat un acord cu marii advertiseri pentru combaterea continutului online daunator. Ce contine documentul considerat „de referinta”
Advertiserii s-au plans ani de zile ca marile companii din sectorul mediei sociale iau prea putine masuri pentru a preveni ca reclamele lor sa fie afisate alaturi de continut care raspandeste ura, stirile false si alte tipuri de continut daunator.Pe de alta parte, companiile mari de tehnologie vor sa arate ca iau masuri, pentru a respinge apelurile pentru reglementarea mai stricta a activitatii lor.Potrivit acordului anuntat miercuri, 23 septembrie, de Federatia Mondiala a Advertiserilor (World Federation of Advertisers), vor fi adoptate definitii comune pentru formele de continut daunator, cum ar fi discursul care raspandeste ura si bullyingul, iar platformele vor adopta standarde armonizate de raportare.
Platformele au convenit ca unele practici sa fie evaluate de auditori externi si sa ofere advertiserilor un control mai mare in privinta continutului afisat alaturi de reclamele lor. Acordul a avut loc la mai putin de sase saptamani inainte de alegerile prezidentiale din Statele Unite.
„Este un moment de referinta in calatoria noastra de refacere a increderii online. In timp ce schimbarile nu se pot produce peste noapte, ziua de astazi marcheaza un pas important in directia corecta”, a declarat Luis Di Como, vicepresedinte executiv pentru media globala la grupul Unilever, unul dintre cei mai mari advertiseri din lume.
Carolyn Everson, vicepresedinte pentru Solutii de Marketing la Nivel Global al Facebook, a afirmat ca acordul „a aliniat industria pe un plafon de siguranta al brandului si un cadru de sustenabilitte, oferindu-ne tuturor un limbaj unificat pentru a progresa incombatera urii online”.
Cei care fac campanie pentru reglementarea mai buna a companiilor de media sociala s-au declarat sceptici in privinta masurilor voluntare anuntate miercuri.
„Orice progres pentru reducerea continutului online daunator este binevenit. Cu toare acestea, pana acum nicio masura voluntara a companiilor de media sociala nu s-a ridicat la nivelul promisiunilor initiale. Timpul va spune ce diferenta va face aceasta initiativa”, a declarat pe email David Babbs, din partea grupului britanic Clean Up the Internet.
Răspândiți:
- Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Twitter(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a trimite o legătură prin email unui prieten(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a imprima(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Reddit(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pinterest(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe LinkedIn(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Pocket(Se deschide într-o fereastră nouă)
- Dă clic pentru a partaja pe Tumblr(Se deschide într-o fereastră nouă)
Similare
3 răspunsuri
Subscribe to comments with RSS.
Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate. Anulează răspunsul
Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.
O situatie de care nu am mai auzit pana acum – SUTE de balene trag sa moara langa Australia :
https://www.stiripesurse.ro/video-dezastru-470-de-balene-au-esuat-intr-un-golf-din-tasmania-doar-70-au-fost-salvate_1508800.html
ApreciazăApreciază
Păi la un moment dat trebuie să existe și această uniune. Ca să poată presta servicii de spionaj eficiente. Nu?
ApreciazăApreciază
A republicat asta pe Octavpelin's Weblog.
ApreciazăApreciază