SACCSIV – blog ortodox

Teste guvernamentale: Lumina soarelui distruge rapid coronavirusul

Posted in SOARE, virus by saccsiv on aprilie 19, 2020

Rezultatele preliminare a testelor guvernamentale realizate în laborator au arătat că virusul nu rezistă expunerii prelungite la soare şi umiditate ridicată. Oamenii de ştiinţă de la Casa Albă au izolat virusul în laborator şi au simulat lumina solară. În mediul controlat coronavirusul a fost distrus imediat.

Cititi va rog mai multe la:

https://www.mediafax.ro/stiinta-sanatate/razele-soarelui-distrug-rapid-coronavirusul-dar-expertii-afirma-ca-virusul-ar-putea-rezista-pe-timpul-verii-19081761

https://news.yahoo.com/sunlight-destroys-coronavirus-very-quickly-new-government-tests-find-but-experts-say-pandemic-could-still-last-through-summer-200745675.html

Cititi va rog si:

STATI LA SOARE! Vitamina D salveaza vieti

 

7 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cosmin said, on aprilie 19, 2020 at 2:06 pm

    Dar ei ne tin in case ca sa nu moara virusul.

    Apreciază

    • Elena said, on aprilie 19, 2020 at 5:48 pm

      Cine nu te lasă să ieși în fața blocului sau în curte și să stai la soare? Cine nu te lasă să ieși să alergi prin cartier? Zilnic am ieșit afară! Corect, legal, cu declarație.

      Apreciază

      • Cosmin said, on aprilie 19, 2020 at 6:50 pm

        @ Elena

        Ai dreptate.

        Faceam aluzie la #staiincasa

        Apreciază

  2. moonty_man said, on aprilie 19, 2020 at 3:34 pm

    Iisus în celulă
    Azi noapte Iisus mi-a intrat în celulă.
    O, ce trist și ce-nalt părea Crist!
    Luna venea după El, în celulă
    și-L făcea mai înalt și mai trist.

    Mâinile Lui păreau crini pe morminte,
    ochii adânci ca niște păduri.
    Luna-L bătea cu argint pe veștminte
    argintându-I pe mâini vechi spărturi.

    Uimit am sărit de sub pătura sură:
    – De unde vii, Doamne, din ce veac?
    Iisus a dus lin un deget la gură
    și mi-a făcut semn ca să tac.

    S-a așezat lângă mine pe rogojină:
    – Pune-mi pe răni mâna ta!
    Pe glezne-avea urme de cuie și rugină
    parcă purtase lanțuri cândva.

    Oftând și-a întins truditele oase
    pe rogojina mea cu libărci.
    Luna lumina, dar zăbrelele groase
    lungeau pe zăpada Lui, vărgi.

    Părea celula munte, părea căpățână
    și mișunau păduchi și guzgani.
    Am simțit cum îmi cade capul pe mână
    și-am adormit o mie de ani…

    Când m-am deșteptat din afunda genună,
    miroseau paiele a trandafiri.
    Eram în celulă și era lună,
    numai Iisus nu era nicăieri…

    Am întins brațele, nimeni, tăcere.
    Am întrebat zidul: nici un răspuns!
    Doar razele reci, ascuțite-n unghere,
    cu sulița lor m-au străpuns…

    – Unde ești, Doamne? Am urlat la zăbrele.
    Din luna venea fum de cățui…
    M-am pipăit… si pe mâinile mele,
    am găsit urmele cuielor Lui.
    de Radu Gyr

    Apreciază

  3. Ana said, on aprilie 19, 2020 at 4:18 pm

    SLUJBA ÎNVIERII DOMNULUI 2020
    (cu credincioși)

    Mănăstirea Sf. Ioan Bigorski – Macedonia

    Saratov – Rusia

    Tblisi – Georgia

    Minsk – Belarus

    Sofia – Bulgaria

    Apreciază

  4. […] Teste guvernamentale: Lumina soarelui distruge rapid coronavirusul […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.