SACCSIV – blog ortodox

Mitropolit grec condamnat la 7 luni de inchisoare pentru “discursuri de ura” impotriva homosexualilor

Posted in Uncategorized by saccsiv on ianuarie 31, 2019

Traducerea Ortodoxinfo:

MITROPOLIT GREC CONDAMNAT LA 7 LUNI ÎNCHISOARE PENTRU „DISCURSURI DE URĂ ȘI INCITARE LA VIOLENȚĂ” ÎMPOTRIVA HOMOSEXUALILOR

Mitropolitul Ambrozie de Kalavrita al Bisericii Ortodoxe Grecești a fost condamnat la 7 luni de închisoare si 3 ani termen de incercare pentru instigarea violenței împotriva homosexualilor și abuzul realizat de biroul său, a raportat, ieri, Express Tribune.

Clopotele din biserica din Mitropolia sa au batut în semn de protest față de condamnare, raportează orthodoxia.info.

Mitropolitul a fost achitat în luna martie a anului trecut, instanța nu a constatat nici o incitare la violență într-o postare pe blog controversată din 2015, în care episcopul a scris despre păcatul homosexualității.

Înaltpreasfințitul a fost acuzat de discurs de ură după postarea de pe blogul său, în care a condamnat relațiile între persoane de același sex și a cerut credincioșilor să se opună acestora, numind homosexualitatea o deviere de la legile naturii. Postarea de pe blog a venit deoarece parlamentul grec votase 193-56 în favoarea parteneriatelor civile homosexuale.

În apărarea lui, Mitropolitul Ambrozie a afirmat atunci că luptă împotriva celor care sunt împotriva lui Dumnezeu. „Dumnezeu a creat bărbat și femeie, nu o anomalie. Mă lupt cu cei care sunt împotriva lui Dumnezeu. Homosexualii sunt frații și surorile noastre, dar nu copii ai lui Dumnezeu”, a spus prelatul, explicând că, în starea lor căzută, trăind împotriva naturii, ei nu sunt creații ale Domnului. Dumnezeu se îndepărtează de toți.

Diferite grupuri pentru drepturile omului au descris decizia inițială drept o „rușine”, numind-o „parodie” a unui proces, raportează Keep Talking Greece .

Acest caz a fost primul de acest gen din Grecia – care a acuzat un reprezentant al Bisericii Ortodoxe influente. Procurorul a atacat verdictul inițial, iar instanța penală din Aigio a dat ieri o sentință de șapte luni de închisoare.

În timpul recursului, Ambrose a remarcat că, atunci când a scris postarea pe blog, homosexualitatea a fost o infracțiune penală.

„Această zi este istorică in viața mea, pentru că sunt persecutat pentru dragostea de Hristos”, a spus Mitropolitul.

Avocații săi au spus că vor face apel la Curtea Supremă de Justiție să declare sentința nulă.

Comentariu saccsiv:

Cititi va rugam si:

Mitropolitul Ambrozie de Kalavrita si procesul cu homosexualii

Sa ne amintim si ce spunea despre refugiati:

ISLAMIZAREA GRECIEI. Avertisment din partea unor Mitropoliti greci

 

18 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ioansperling said, on ianuarie 31, 2019 at 10:39 am

    Vredic este!
    asa se baga pumnul in gura adevărului!

    Apreciază

  2. ioan cotfas said, on ianuarie 31, 2019 at 10:50 am

    Inca un rai al dezaxatilor homosexuali,alaturi de Olanda!Grecia trebuie exclusa din rindul tarilor ortodoxe,normale,trebuie intrerupte legaturile diplomatrice si comerciale !

    Apreciază

  3. gheorghe said, on ianuarie 31, 2019 at 10:57 am

    Cand legislatia devine anti-crestina, sustine pacatul si este facuta impotriva firii atunci Adevarul este scos in afara legii facute de om.
    Altfel spus, legislatia afirma ca lumina este intuneric.
    Sa-l intareasca Dumnezeu si sa ne intareasca pe toti caci prigoana devenit regula.
    Este indreptata – concret – impotriva firii, impotriva realitatii obiective, impotriva lui Dumnezeu.

    Apreciază

  4. rr said, on ianuarie 31, 2019 at 11:19 am

    ”Azi m-a cautat politia acasa. Cica m-am luat de gay cu un cont fals. ma rog. treaba lor. Cica am un cont fals de pe care i-am injurat pe gay. Asa zice Politia. Fiica-mea se uita la ei, cei doi politisti in civil si nu prea stiau ce sa zica. I-am explicat ca Mozaiq vrea sa desparta o familie, si ea, fiica mea, eventual sa fie adoptata de o familie de gay, dusa la Londra, sau ma rog…in orice alt oras…fiica mea a inceput sa planga, poilitistii radeau. Si cica nici macar nu m-am luat de o persoana anume ci de o „comunitate”…ii zice Mozaiq…dar nu eu, Paul Hitter, ci unu Corcodus nu stiu cum, un cont fals, dar cica e contul meu…asa zice Politia. Cica am facut un …hm..cum ii zicea…instigare la ura..asa ii zic ei, gay-ii. Ca am zis ca daca vin ei la noi la usa sa ne ia copiii …ma rog, facem ce fac fermierii puiulor pe care ii mancam la KFC….hm…plodul a inceput sa planga-adica fimea…o fi bine? o fi rau?”, a povestit Paul Hitter pe Facebook.

    ”Si cica o sa vina sa o ia la intrebari si pe sotia mea, Roxana, ca vezi doamne si ea il cunoaste pe – adica pe Facebook s-a imprietenit cu un cont numit Corcodus nu stiu cum…ma rog…cu asta se ocupa Politia Romana. (…) Politia a zis ca vrea sa o audieze si pe sotia mea, gravida in 8 luni. Adica mai are un pic si naste. Cu asta se ocupa Politia, si cu asta se ocupa Gay-ii pe care ii sustineti voi. Deranjeaza o familie sudata, o familie frumoasa. Sa va fie de bine monstrilor!”, a mai relatat artistul.”

    Sursa: https://www.dcnews.ro/paul-hitter-cu-politia-la-usa-motiv-bizar-cu-asta-se-ocupa-oamenii-legii_634549.html

    Apreciază

  5. George said, on ianuarie 31, 2019 at 5:03 pm

    off topic
    cu riscul de a ma repeta
    ATENTIE urmeaza 5G = Nu te vei mai putea ascunde !

    Apreciază

  6. marian said, on ianuarie 31, 2019 at 6:56 pm

    31 ianuarie: Opt ani de la trecerea în veșnicie a Mitropolitului Bartolomeu Anania. Cuvintele sale, mai actuale ca oricând: Am dorit să intrăm în Europa. Dar Europa, nu Sodoma! De ce această ofensivă de poluare a spiritului în România?
    DE ȘTEFANIA BRÂNDUȘĂ 
    Joi, 31 ianuarie 2019, 17:11
    „Nu este important că pleci, important e să te întorci. Să nu mori rătăcind prin străinătăți, fără să îți aduci aminte că ai un părinte care te așteaptă cu brațele deschise”.Așa spunea într-una din învățăturile duhovnicești Mitropolitului Clujului, Bartolomeu Anania de la a cărui trecere la cele veșnice se împlinesc opt ani.

    Tocmai ieri ce îmi aminteam despe I.P.S. Bartolomeu Anania!
    Să îl ierte și să îl odihnească Dumnezeu!

    https://m.activenews.ro/stiri/31-ianuarie-Opt-ani-de-la-trecerea-in-vesnicie-a-Mitropolitului-Bartolomeu-Anania.-Cuvintele-sale-mai-actuale-ca-oricand-Am-dorit-sa-intram-in-Europa.-Dar-Europa-nu-Sodoma-De-ce-aceasta-ofensiva-de-poluare-a-spiritului-in-Romania-149035

    Apreciază

  7. Nimic nu sunt fara Dumnezeu said, on ianuarie 31, 2019 at 8:28 pm

    Cam asa se dobandeste mantuirea in zilele noastre. Exista niste standarde morale şi religioase pe care ni se cere sa le respectam pentru a fi placuti lui Dumnezeu. Vine si Antihrist si ne cere sa le incalcam pentru a fi placuti lui. E o problema de alegere. Mitropolitul grec a ales sa fie placut lui Dumnezeu. Atat.

    Apreciază

  8. Aristide said, on ianuarie 31, 2019 at 9:38 pm

    Despre pedofili

    Apreciază

  9. fulger carmen said, on februarie 1, 2019 at 1:20 pm

    Bună ziua! Un crestin autentic nu doreste publicitate, pt. lucrarea  facuta in Numele DOMNULUI…totuşi, aflaţi că dl.Răzvan Dumitrescu, nu este singurul care a vorbit pe un post T.V.! NU ATI  VAZUT  EMISIUNILE  POSTULUI NATIONAL  TVRM  : BABILON SURSA FALSEI  RELIGII,  RELIGIA INCEPUTULUI DE MILENIU,   în care s au spus ..prea multe lucruri reale ..despre monitorizare, Taina  faradelegii,etc realizate  din 2007 până când  ….. am fost  oprită.. otrăvită   şi  MULTUMESC  LUI  DUMNEZEU ,nu mai fac televiziune ..,după  25 ani, sunt bine şi SLAVĂ  DOMNULUI , nu mi a furat nimeni mărturisirea, – prin publicitate – din aintea  DOMNULUI! Am finalizat însă un film despre ..profilul adevăratului crestin …şi mi ar plăcea să vă trimit …MOSTENIREA  OLIVIEI…!

    Apreciază

  10. marian said, on februarie 1, 2019 at 9:17 pm

    Doamne ajută!
    Am văzut că ai refuzat să publici despre ÎPS Bartolomeu Anania. Cineva mi-a încercat contul de mail

    Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 2, 2019 at 12:14 am

      marian

      Ce-ai vazut? Ce am refuzat? Cine ce a incercat?

      Apreciază

      • marian said, on februarie 2, 2019 at 7:50 pm

        marian pe ianuarie 31, 2019 la 6:56 pm

        Comentariul tău așteaptă moderare. 
        31 ianuarie: Opt ani de la trecerea în veșnicie a Mitropolitului Bartolomeu Anania. 
        Iertare, dar cred ca esti monitorizat, atat tu, cat si vizitatorii blogului tau.
        Doamne ajută!

        Apreciat de 1 persoană

      • saccsiv said, on februarie 3, 2019 at 8:36 am

        marian

        Tu te miri ca e monitorizat?
        Insa in cazul comentariului tau este vorba despre cu totul altceva. Ceva vechi, ceva despre care am tot spus, ceva ce sigur ai citit dar ti-a intrat pe o ureche si ti-a iesit pe ailalta.
        Treaba e simpla, frate. Se mai intampla sa nu vad un comentariu sau sa ajunga direct la spam. Si atunci v-am rugat de fooooarte multe ori sa semnalizati omeneste ca aveti un comentariu la moderare. Unii au inteles. Altii insa, asa ca tine, o baga iute pe aia cu teoria conspiratiei sau ca eu sunt rau sau tot din astea.

        Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.