SACCSIV – blog ortodox

Urmeaza Mitropolitul Teofan linia Parintelui Justin Parvu?

Posted in Uncategorized by saccsiv on martie 13, 2016

Teofan-cu-Gherghel_slujba-comuna-aeroport-Iasi_1

SERPEASCA de la Mitropolitul Teofan: SA-I PRIMIM PE ISLAMISTI, caci nu ei sunt pericolul, ci noi romanii caci nu facem copii

Foto: IPS TEOFAN a fost si el prezent la adunatura de la Munchen. Mitropolitul Serafim de Pireu a spus-o clar: mucenicia mai spala caderea …

APOSTAZIE? IPS Teofan la “liturghia beatificarii” episcopului catolic Anton Durcovici

RUSINE “DOXOLOGIA.RO”. Adica RUSINE MITROPOLITE TEOFAN. Au scos predica PS AMBROZIE impotriva LEGII ANTI LEGIONARE

„ROMANIA-VATICAN, Craciun 2010″ – emisiune de timbre postale sprijinita de IPS TEOFAN cu ocazia implinirii a 90 de ani de la primele tratative purtate de Vatican cu statul roman în vederea incheierii unui Concordat

VIDEO: IPS Teofan CENZUREAZA? S-ar parea ca la indicatia sa, din omilia arhim. Partenie de hramul Sfintei Parascheva, a fost scoasa referirea la ECUMENISM …

Monitorul Neamt – IPS Teofan: PARINTELE CALCIU SA FIE REINHUMAT

CAR-ul Mitropoliei nu e pentru sarmani. Ba mai mult, nu e doar camata, ci si inginerie financiara. Primul „client“ a fost chiar IPS Teofan

Iata si VIDEO AEROPORTUL IASI: fetite, rugaciune in comun, electorale, toate alea …

CAMPANIA MOASTE SUB TARANA: Mitropolia Moldovei obliga Schitul Radeni sa ingroape Moastele Cuviosului Iosif

 

Tagged with:

24 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. mihai said, on martie 13, 2016 at 3:34 pm

    Fara cuvinte

    Apreciază

  2. Aurora said, on martie 13, 2016 at 7:32 pm

    Cred ca trebuie sa ne rugam pt. ierarhii cazuti si pt. tot clerul. Ce vom face daca se va strica sarea pamantului ? Cred ca mai sunt cativa episcopi curati : Iustin, Paisie si atii pe care eu nu-i stiu…

    Apreciază

  3. monahulteodot said, on martie 13, 2016 at 7:35 pm

    Părintele Justin a spus următoarele despre arhiereii romani :
    ” Din ăștia nu mai faci oameni. ”
    – despre Teofan : ” Din asta mai bun nu poți face, dar mai rău, da. ”
    – este eretic ecumenist, filopapist si filomonofozit. Niciodată nu a retractat in public cele doua erezii :
    1 – ” Același Hristos se afla pe sfintele mese ale Bisericii Ortodoxe si ale bisericii romano-catolice. ”
    2 – ” Este o absurditate sa susțină cineva ca este deținătorul adevărului absolut. ”
    A semnat in ascuns recunoașterea monofiziților ca Biserica mântuitoare, argumentând cu următoarea hula : ” Sf. Părinți nu au avut suficienta dragoste când au dat anatemei pe monofiziți. ”
    Când am fost la palat acum 2 ani la Mitropolie m-a întrebat : „Mai Teodot, tu ești cu P. Justin ?. Da, zic eu.La care el raspunde : ” Mai, acum eu sunt.

    Apreciază

  4. monahulteodot said, on martie 13, 2016 at 7:54 pm

    Acum este trimis de Daniel ca sa reeduce mai mult obștile de călugări si maici de la Petru-Voda si Paltin. Sa se asigure ca nimeni nu va face probleme in marșul triumfal al ecumeniștilor spre intronizare lui antihrist. Teofan e mai periculos decât Daniel. Macar primul te executa pe fata fara scrupule
    Al doilea, pe la spate, amăgind multa lume cu masca evlaviei. Are de gând sa stea la Petru-Voda toată săptămână. Nici un călugăr sau maica nu va mișca in front. Care mișca…Afara. Cei mai mari vrăjmași ai lui Hristos sunt acest soi de arhierei ecumeniști. Cel mai bun pentru stilul fățarnic si fals al antihristului ( afișat la început pentru cucerirea puterii mondiale ) este domnul Teofan Savu. Il depășește pe Daniel in vicleșug si fățărnicie. Nici nu m-am dus la slujbele lui, nu mai iau binecuvântare de la el si nici nu-l mai pomenesc datorita ereziei ecumenismului , nici pe el si nici pe un arhiereu ecumenist pana la ieșirea lor publica din CMB si din toate organismele ecumeniste. Doamne ajuta. Post spre mantuire. Doamne, scăpa Biserica de ecumeniști.

    Apreciat de 2 persoane

    • mihai said, on martie 14, 2016 at 12:08 am

      Problema este ca vor atrage o sumedenie de suflete spre iad, dar cum a zis si sora urora sa speram ca totusi asi vor da seama ca doar speranta moare ultima

      Apreciază

    • valentindortodox said, on martie 14, 2016 at 12:28 am

      aşa scrie în Canonul 15 apostolic de la Sinodul Ecumenic I-II că acela care se desparte de episcop pe unul din motivele – printre care este şi acesta că episcopul a făcut erezie nu numai că nu se osândeşte ci de mare cinste întru slava lui Dumnezeu este aceasta de a fi păzit turma lui Hristos de erezia cea pierzătoare de suflete pe care au propovăduit-o slugile cele viclene.

      E ceva evident că trebuia de la început cu toţii să ne îndepărtăm de acei falşi ierarhi numiţi de sfinţii părinţi şi minciuno-episcopi pentru că propovăduisc o minciună şi nu ortodoxia.

      Apreciază

      • valentindortodox said, on martie 14, 2016 at 1:07 am

        vroiam să mai spun multe despre binecuvântarea falsă primită de la aceşti impostori cu fală lumească de episcopi care nu numai că nu sunt episcopi înaintea sfinţilor şi a lui Dumnezeu dar chiar sunt lupi răpitori care sfâşie oile lui Hristos şi atacă turma Lui cu cuvinte mieroase şi cu amăgiri chiar lumeşti şi de 2 bani dar sub formă de oameni duhovniceşti.

        eu am văzut la ei aceasta şi nu mi-e teamă să întreb – Au ei Apa cea Vie, adică pe Hristos pe Care-L propovăduiesc?

        Cine îl are pe Hristos nu e şi cu erezia şi cu Hristos.

        Apreciază

  5. Adrian said, on martie 13, 2016 at 8:06 pm

    Eu mă tem (în sensul că-mi pare rău !) că NU !
    Și asta e mai de demult, mai înainte de a-l cunoaște pe Părintele JUSTIN ___ https://www.youtube.com/watch?v=dB8c-DPjLMw ___;
    Și mai este un aspect pe care eu nu-l găsesc potrivit cu învățătura DREPTEI CREDINȚE – chiar de la vremea acestei înregistrări, iar mai nou cu atât mai des, l-am auzit pe actualul mitropolit pronunțând numele de Cristos și nu cum ar trebui și anume Hristos (așa este scris în Sfânta Scriptură și în toate scrierile Sfinților Părinți, așa este scris, în mod prescurtat, și pe pecetea de pe prescura din care este scos Sfântul Agneț _ http://www.crestinortodox.ro/files/image/diverse%20-%20articole/prescura/prescura-prescurea-(7).jpg _ ș.a.m.d.), dar poate că sunt eu prea tipicar !

    Oricum, revin cu părerea mea pe care am mai expus-o aici pe blog, cu care poate v-am plictisit, dar cred că nu mai avem EPISCOPI ADEVĂRAȚI MĂRTURISITORI AI DREPTEI CREDINȚE (cred că ultimul dintre acești EPISCOPI a fost, vrednicul de pomenire, ÎPS Bartolomeu Anania !), așa cum în prezent este ÎPS Mitropolit Serafim de Pireu !

    Dar să nădăjduim în mila lui Dumnezeu că nu ne va lăsa fără PĂRINȚI EPISCOPI care să ne fie îndrumători și apărători împotriva lucrării vrășmașului (manifestată prin multe și diverse forme !).

    +++

    Oameni buni, fiindcă suntem la început de Post Mare, vă rog să mă iertați pentru toate cu care v-am stresat, având și pentru mine un strop de îngăduință, că mă strădui și eu cum pot să fiu pe drumul cel bun !
    Bunul Dumnezeu să vă ajute să aveți un post cu folos duhovnicesc încununat cu mare și sinceră bucurie în sufletele voastre la ÎNVIEREA DOMNULUI și DUMNEZEULUI NOSTRU, MÂNTUITORUL IISUS HRISTOS !

    Să auzim numai de bine !
    Doamne ajută !

    Apreciază

  6. ayeaye20 said, on martie 14, 2016 at 12:01 am

    Vasile am o poza dupa juramantu cu care ii obliga daniel pe preoti sa-l semneze mai nou in care se zice 1. sa nu fure si 2.sa tina ascunse unele hotarari (mentionez ca asta e si confirmarea la acelasi lucru ce la spus purtatorul de cuvant al lu daniel pe antena 3 cu vro 2,3 saptamani in urma lasa adresa adresa ta de email sa iti trimit poza

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 14, 2016 at 8:51 am

      saccsivnousaccsivnou@yahoo.com

      Apreciază

      • ayeaye20 said, on martie 14, 2016 at 10:31 am

        Astept confirmare ca ai primt de la tine, ti-am trimis poza daca gasesc video cu purtatoru de cuvant o sa il postez

        Apreciază

      • saccsiv said, on martie 14, 2016 at 10:38 am

        ayeaye20

        Confirm.

        Apreciază

    • valentindortodox said, on martie 16, 2016 at 12:00 am

      dar ce jurământ îi pune săfacă ?

      Apreciază

      • ayeaye20 said, on martie 18, 2016 at 12:03 pm

        https://raduiacoboaie.wordpress.com/2016/03/18/patriarhul-daniel-si-oculta-ne-aduc-cenzura-fericiti-cei-prigoniti-miscarea-pentru-apararea-ortodoxiei-18-martie-2016/
        JURĂMÂNT SAU ACT DE ONESTITATE ȘI FIDELITATE FAȚĂ DE BISERICĂ
        ,,În numele Prea Sfintei Treimi,

        Subsemnatul…………………………, jur înaintea lui Dumnezeu și a Preafericitului Părinte DANIEL, Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române, că nu îmi voi însuși nimic din bunurile Bisericii, că nu îmi voi însuși venituri sau avantaje necuvenite pentru propria persoană sau pentru altă persoană sau entitate, că nu voi tăinui și nu voi favoriza astfel de fapte de care aș lua cunoștință, că voi păstra cu sfințenie confidențialitatea sarcinilor de serviciu, respectând prevederile statutare și regulamentare bisericești, hotărârile Sfântului Sinod al Bisericii Ortodoxe Române și legislația în vigoare privind administrația bunurilor.

        În caz contrar, voi suporta toate consecințele canonice, administrative și disciplinare bisericești, pe care autoritatea bisericească le va dispune.

        Așa să-mi ajute Dumnezeu!”

        Apreciază

      • valentindortodox said, on martie 18, 2016 at 7:09 pm

        Nu i-a pus să jure că primesc vreo erezie. Noi nu ne supunem ereziei. Dar mi se pare ciudat că i-a pus să jure că nu fură.

        Apreciază

      • ayeaye20 said, on martie 19, 2016 at 4:58 am

        I a pus sa pastreze confidentialitatea :)))adica de semneaza erezii sa taca din gura pastreaza ” condientialitatea „

        Apreciat de 1 persoană

  7. carmen said, on martie 14, 2016 at 9:29 am

    http://www.cocoon.ro/?p=13624

    Apreciază

  8. ion said, on martie 14, 2016 at 10:40 am

    @ayeaye
    posteaza aici tot, ca sa vedem si noi, de ce te ascunzi..ti e frica de cineva?
    De PS Longhin ce spuneti? Vrednic este.. sa vina el patriarh in locul PF Daniel

    Apreciază

  9. […] Urmeaza Mitropolitul Teofan linia Parintelui Justin Parvu? […]

    Apreciază

  10. […] Urmeaza Mitropolitul Teofan linia Parintelui Justin Parvu? […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.