SACCSIV – blog ortodox

De ce nu mai avem printre noi romani cu varste matusalemice?

Posted in Uncategorized by saccsiv on iunie 24, 2015

De ce in zilele noastre nu mai intalnim astfel de romani?

Varste de 120, 140, 180 si peste 200 de ani la romanii din trecut …

Ca ni se tot spune ca oamenii trăiesc mai mult ca oricând.

Iata comentariul fratelui tataia postat la articolul EMBLEMATIC: Bucurie ECUMENISTA pe contul facebook al MANASTIRII PRISLOP la aflarea vestii ca PAPA FRANCISC I vrea SFINTELE PASTI la DATA FIXA pentru ortodocsi, catolici si protestanti …:

Si off-topic, dar stiti deja damblaua mea. Daca nu aveam si eu personal de suferit din cauza direlor mortii probabil nu ma intresa atit de mult fenomenul. Problema este ca insa multi altii au de suferit din cauza acestora. Cu toate acestea ei nu au auzit de chemtrails iar daca le spui se uita la tine ca la felul 17 si nu te cred sub nici o forma.

Din pacate insa, de cind ne stim am fost mintiti. Am fost mintiti la scoala, am fost mintiti cu televizorul, in presa, in armata etc, etc. Minciuna a devenit parte integranta a vietii nostre si in acest fel, in cele din urma a devenit adevar. SIntem atit de obisnuiti ca boala sa faca parte din viata noastra zilnica incit nu ne mai putem imagina ca s-ar putea si altfel. Sintem atit de disperati sa nu pierdem dreptul la asistenta medicala incit luam si blestematul ala de card de sanatate. SIntem convinsi ca oamenii au fost dintotdeauna bolnavi si doar medicina i-a facut bine, sau le-a alinat suferintele sau a contribuit la cresterea sperantei de viata. Nimic mai fals!

Boala nu este normala in viata omului. Dumnezeu a creat o lume fara boli. Boala nu ar exista daca nu ar exista otrava. Sintem otraviti zi de zi, 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamina, 365 de zile pe an. Unii rezista cit rezista…altii nu mai rezista. Este oare posibil sa simtim MILA CRESTINEASCA fata de cei care ne otravesc zilnic? Eu aproape ca nu ii mai urasc. Este si asta un pas…Mintuitorul a spus: „Iarta-i Doamne caci nu stiu ce fac”. Este cit se poate de real. Satan are un plan cu lumea aceasta. Evident un plan diabolic. Vrea o lume fara oameni. Sau eventual una cu foarte putin oameni. Care sint toti sclavi. Sau posedati. Sau etc. Pentru asta se foloseste de cei carora le-a dat putere vremelnica asupra acestei lumi. I-a convins ca sintem prea multi, ca pamintul nu poate suporta atitia oameni si drept urmare trebuie sa intrebuinteze orice metoda pentru a rari populatia. Ei sint atit de convinsi de acest fapt incit sint dispusi sa sacrifice orice pentr realizarea acestui deziderat. Saraci in duh…Se cred de o inteligenta superioara noua dar nu-si dau seama cit de intunecata le-a devenit mintea din cauza ruperii legaturii cu Dumnezeu. Omul nu are nevoie sa invete BINELE SI RAUL. Omul nu este un aminal pe care trebuie sa il dresezi ca sa stie sa nu sfisie canapeaua stapinului, sa nu trinteasca televizorul pe jos s.a.m.d. Omul stie din nastere ce este bine si ce este rau. Si asta datorita conexinii intre om si Dumenzeu. Dar cum ei au rupt orice astfel de legatura cu Dumezeu, satana le-a intunecat mintea in asemenea masura incit au ajuns sa creada ca binele e rau si raul bine. Ca oamenii trebuiesc stirpiti pentru binele planetei. Vai de capul lor. Cica ei sint inteligenti. Nici sa repare un televizor nu ar fi in stare. Ma intreb oare unde este acea inteligenta de care ei sint atit de mindri? BIne ca au citeva miliarde care sa munceasca drept sclavi pentru ei. Iar dintre acei citeva miliarde exista destui care sint mai inteligenti ca ei. In speta cei care au fost in stare de unii singuri sa descurce itele atit de incurcate ale acestui plan diabolic si sa dea totul in vileag. Asta in conditiile in care „ei” au tinut totul secret timp de sute de ani. Noi oamenii de rind sintem victime ale acestui plan diabolic prin faptul ca ne-a fost scurtata durata de viata, iar viata ne-a fost amarita cu fel de fel de boli. Dar in cele din urma ei sint cele mai mari victime ale planului lui satana, pentru ca ei vor cunoaste viermele cel neadormit. Bunul Dumnezeu sa ne ajute si sa ne intareasca in credinta pentru a nu ajunge si noi in acea situatie.

Clipul urmator este un pamflet…dar din pacate destul de adevarat:

   Iata ce putem citi la 95% din populaţia lumii este bolnavă:

Peste 95 % din populaţia lumii are una sau mai multe probleme de sănătate, existând persoane chiar şi cu cinci boli, potrivit Studiului Global Burden of Disease (GBD) realizat în perioada 1990-2013 şi publicat luni de revista britanică ‘The Lancet’.

Studiul relevă că procentul de ani de viaţă sănătoasă pierduţi din cauza a diferite boli a crescut de la 21 % în 1990 la 31 % în 2013. Pe măsură ce numărul populaţiei creşte şi în acelaşi timp creşte şi numărul vârstnicilor, procentul persoanelor care trăiesc în condiţii nu tocmai sănătoase ar putea creşte în următorii ani, notează conducătorul studiului, Theo Vos, de la Institutul de Sănătate şi Evaluare al Universităţii din Washington, relateaza Agerpres.

Cercetătorii au ajuns la această concluzie după ce au analizat în detaliu aspecte ale stării de sănătate a populaţiei din întreaga lume, în perioada 1990 şi 2013. În ultimii 23 de ani, principalele cauze al deteriorării sănătăţii s-au schimbat considerabil.

În 2013, artritele, durerile de spate, depresia, anxietatea, consumul de alcool şi droguri au reprezentat aproape jumătate din problemele de sănătate ale populaţiei. Autorii subliniază de asemenea şi o creştere a cazurilor de diabet – 43 % în ultimii 23 de ani – ce contrastează cu procentul deceselor generate de această boală de doar 9 %.

GBD a analizat 35.620 de surse de informaţie asupra bolilor şi leziunilor înregistrate în 188 de ţări în perioada menţionată şi impactul lor asupra sistemului medical din aceste ţări. Potrivit studiului, a existat o pierdere a sănătăţii asociată diabetului (136 %), bolii Alzheimer (92 %), abuzului de medicamente (120 %) şi artrozei (75 %).

În ţări, precum Mexic, Nicaragua, Panama şi Venezuela, artrita a fost al treilea factor care a contribuit la generarea unui handicap locomotor. Vos a subliniat şi problemele mentale care afectează populaţia şi care nu au primit atenţia medicală cuvenită.

Sursa: mesaj.md

Iata si comentariul sorei blue postat la articolul Vor dezbatere publica: VACCINARE OBLIGATORIE. Fara vaccin = fara scoala:

Similar cu nebunia vaccinurilor, urmează demenţa medicamentelor. Ştirea de primă pagină azi era că se vor ieftini medicamentele. Treptat lumea, ameţită de reclamele la tot felul de mizerii, va căpăta ideea colectivă că nu poate trăi fără ele aşa cum nu poate trăi fără apă, aer şi măncare. Deja cunosc persoane care se lipsesc de alimentele de bază ca să-şi cumpere reţete mai mult sau mai puţin compensate, ferm convinse că sunt extrem de bolnave şi că fără ele vor muri instantaneu. Voi spune aici ceva ce nu se prea spune: 90% din medicamentele de pe piaţă sunt absolut inutile sau chiar dăunătoare pentru organism, în schimb creează bietului pacient manipulat iluzia sănătăţii veşnice, deşi se poate vedea cu ochiul liber că oamenii nu sunt nici mai sănătoşi nici mai longevivi.

 

75 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. tataia said, on iunie 24, 2015 at 6:02 pm

    La ora actuala principalul motiv pentru care sanatatea populatiei a decazut drastic este fenomenul „chemtrails”. Dar sa nu ne axam numai si numai pe acesta pentru ca ar insemna ca avem o idee fixa si nu vedem padurea de copaci. Fenomenul „chemtrails” a aparut prin anii ’90. Mai intii timid, apoi dupa intrarea in NATO s-a mai intensificat putin..apoi dupa intrarea in UE s-a mai intensificat inca o data iar dupa 2013 incoace parca au turbat…daca ar fi sa tin socoteala cred ca adunate la un loc sint maximum 2-3 saptamini pe an de cer fara direle mortii…

    Dar cum am spus chemtrails au aparut de maximum 20 de ani….santatea populatiei a inceput sa intre in declin chiar de mai mult timp…iar la asta au contribuit de-a lungul timpului plombele cu mercur, vaccinurile, plumbul din benzina, din vopsele, din cerneala de tipar, (existau chiar si jucarii pentru copii – soldatei facuti din plumb), clorul si fluorurile din apa de baut, hrana procesata, organismele modificate genetic, telefoanele mobile (ca tot s-a vorbit de curind de ele)…si nu in ultimul rind interventiile medicale si medicamentele. Sa nu uitam ca pina nu demult in sistemul medical s-au folosit termometre si tensiometre cu coloana de mercur. Aveti idee cit de des se spargeau astfel de instrumente in spitale? Termometrul parca te invita sa il spargi intrucit dupa fiecare utilizare trebuie „scuturat”: Da…rolul real al medicinei nu este sa vindece ci sa imbolnaveasca iar apoi sa te mentina bolnav si dependent de medicamente.

    Deci vedeti ca acest plan de otravire, imbolnavire si scurtare a duratei de viata a popualtiei este in desfasurare de cel putin 200 de ani…S-au scos din uz termometrele si tensiometrele cu mercur? NU e nici o problema pentru ca s-au introdus in uz becuri cu mercur. A disparut plumbul din benzina, din vopsele, din cerneala de tipar si din jucariile pentru copii? NU e nic o problema pentru ca s-au introdus dozele de aluminiu pentru bautri racoritoare si bere, s-au introdus vaccinurile cu aluminiu (in loc de mercur). Si in fond si in definitv de 20 de ani incoace s-a gasit metoda ideala de distribuire a otravii. Chemtrails. Nu ai unde sa fugi nu ai unde sa te ascunzi. Chiar daca esti preocupat de hrana sanatoasa si maninci numai din gradina ta, chiar daca nu bei apa de la robinet ci ai fintina ta, chiar daca refuzi vaccinurile, aer tot trebuie sa respiri. Si aerul nu ne mai apartine de mult timp noua…este „al lor” si fac ce vor cu el. Deci vedeti ca lupul isi schimba parul dar naravul ba. S-au schimbat metodele de administrare a otravii, nicidecum nu am fost scutiti de otrava….De fapt de ceva vreme baga atit de mult otrava in noi de parca au turbat….stiu ca nu mai au timp si vor sa scape de cit mai multi dintre noi.

    Apreciază

    • safimvigilenti said, on iunie 24, 2015 at 10:45 pm

      tataia, excellent, ca de obicei 🙂

      Apreciază

    • cristi o. said, on iunie 24, 2015 at 11:06 pm

      @tataia
      La mine in familie, ultimii centenari s-au prapadit in anii ’80 pana la inceputul anilor ’90 (oameni de 100 – 105 ani). Cu o generatie inainte, unii depasisera sanatosi lejer 106 – 107 ani. In generatia lui taica-meu, rar au mai trecut de 70-80. Ceva s-a intamplat in timpul si dupa primul razboi mondial. Numarul celor nascuti dupa, care mai atingeau varste de 85-95 a inceput sa se imputineze drastic. In familiile unor cunostinte durata de viata a ajuns undeva la 65-75 de ani… Paralel, cantitatea de „cancere” si „alzheimer-e” a crescut exponential. Daca in trecut, o singura strabunica a avut o forma usoara de senilitate in ultimul an de viata si nimeni cancer, in ultimii ani am vazut 4-5 cu alzheimer si alti cativa bolnavi ori morti de diverse forme de cancer/leucemie. Parca ar fi baut apa din centrala nucleara – cancere rapide, agresive. In alta ordine de idei, n-am observat diferente semnificative de longevitate intre oras (Bucuresti) si rude din diverse judete de la tara. Nr. de centenari a scazut si la oras si la tara cam la fel, bolile s-au inmultit la fel. Astea sunt observatii din arealul meu de viata, familie, rude apropiate, rude indepartate, rude din strainatate, prieteni de familie, vecini. Nu am apelat la statistici oficiale. Concluzia mea: Ceva s-a intamplat cu putin inainte, in timpul sau imediat dupa primul razboi mondial…

      Apreciază

      • tataia said, on iunie 25, 2015 at 12:48 am

        Pai….din informatiile pe care mi le-ai expus aici eu trag o concluzie…si imi pare rau ca am uitat de acest amanunt cind am scris comentariul de mai sus. Dupa cel de-al doilea razboi mondial….este adevarat ca in timpul razboiului nu s-au folosit decit doua bombe atomice…dar ai idee cite teste nucleare s-au facut dupa?

        Apreciază

      • aha said, on iunie 26, 2015 at 12:16 am

        eu cred ca un factor destul de decisiv referitor la speranta de viata e si stresul. mai exact toti alearga dupa partea materiala. altceva nu mai conteaza. si saracii si bogatii. fara exceptie. de aici provine un mare stres. cei bogati ii exploateaza fara mila pe cei saraci iar cei saraci fac totul numai pentru bani. se umilesc. nu sunt in stare sa zica: stop…pana aici. de aici incolo deja e sclavie. pur si simplu inghit tot pentru un loc amarat de munca ( sa nu facem confuzia ca nu ar avea productivitate…au productivitate dar am zis „amarat” in sensul ca e salarizat foarte prost ,,,practic ai numai bani numai ca sa nu mori..atat)
        ba chiar cunosc patroni care exploateaza la maxim omul de nu mai are timp deloc pentru el…ce sa mai zic pentru familia lui… si care se inmoaie la sfarsit de saptamana cand vine „sefu” si da o bere:)
        asta e realitatea. combinat cu celelalte. toate se aduna. de aia corporatiile au un sistem draconic de munca…ar dori sa stai numai la job. iti gasesc ei atributii. cica esti „om de cariera” . prosteala pe fata!

        Apreciază

      • blue said, on iunie 26, 2015 at 12:10 pm

        aha
        Foarte bine punctat. Problema de astăzi ( care nu exista în trecutul orândurii anterioare) este faptul că omul de rând este într-o goană dementă după bani. Care bani… oricât ar fi de mulţi tot nu ajung, pentru că ni se induce social prin tertipuri media că ne trebuie… şi asta, şi ailaltă, tot felul de produse fără de care nu putem exista. Jumătate din programele tv sunt marketing, adică cel ce stă să se uite află că are musai nevoie de nu-sh ce tigăi, aparate sofisticate, maşini noi în rate, saltele cu… spumă. Niciodată nu se va spune omului… „frate, ai destul! de acum bucură-te de ce ai şi las-o mai uşor cu munca, vezi-ţi si de suflet, că vei muri azi mâine şi nu iei nimic cu tine în faţa lui Hristos”. Culmea, nici măcar preoţii nu-ţi mai spun asta… Şi atunci sigur că bietul om bombardat cu păienjenişul de manipulări, va alerga ca un disperat să adune bani… pentru meditaţiile copiilor, pentru spăgi în stânga şi în dreapta, pentru o casă mai mare ( cât spaţiu îi trebuie unui om ca să se poată gospodări?), pentru o maşină mai performantă, pentru concedii în afara ţării, pentru cine mai ştie ce… Dumnezeu să ne ierte pe toţi!
        Evident… cât timp poate supravieţui un om în acest ritm? Cât îl duce corpul? Că nu efortul fizic e problema, cum s-a spus şi aici, în vechime se muncea mai mult, ci apăsarea psihică ce îl urmăreşte de dimineaţă până seara. Până într-o zi, când ceva se revoltă în interior şi spune :destul! Şi atunci organismul se manifestă prin boli, prin dereglări de tot felul. După cum am mai spus în trecut, de oricâte otrăvuri am fi atacaţi, nu ne-am îmbolnăvi fără ca problema să nu vină şi din interior….

        Apreciază

      • tataia said, on iunie 26, 2015 at 4:13 pm

        @ aha @ blue

        Intimplarea face ca pina si stressul este cauzat de otravirea cu metale grele…nu credeti?

        In rest, da…ce sa spun, traim intr-o societate de consum si mai toata lumea alearga dupa bunuri materiale. Chiar si cei care erau foarte impotriva acestei societati de consum mai devreme sau mai tirziu au cazut in cite o capcana. Are necuratul cite 1000 de capcane pentru fiecare din noi. NU cazi in prima nu cazi intr-a doua cazi in cea de-a zecea….si tot cazi.

        Acum ce sa spun. As fi ipocrit sa spun ca eu nu mi-am dosrit niciodata bunuri materiale. NU neaparat bani…eu nu pot vedea banii ca si scop asa cum ii vad ceilalti in zilele noastre. Eu am drept scop obtinerea bunurilor respective. Sora blue spui ca nu e bine sa iti doresti o casa mai mare? Dar cei care nu au casa deloc? NU ar trebui sa isi doreasca una? Chiar si una mica?

        O masina mai performanta? Depinde ce inseamna performanta…in ziua de azi lumea este innebunita dupa sistemele electronice de siguranta gen ESP, ASR…numarul de airbaguri si evident….consumul…consumul cit mai mic. Oare cum s-a putut schimba mentalitatea oamenilor in asa hal in doar 30 de ani? In urma cu 30 de ani era iti conferea PRESTIGIU tocmai faptul ca detineai o masina care consuma MULT! Alea erau masini bune! In fond si in definitiv cele mai bune masini ale tuturor timpurilor au fost cele construite de americani din 1950 pina in 1980. Mari, spatioase, elegante, cu motoare V8 de cite 5-8 litri care dezvoltau 200-400 de cai putere, cu toate dotarile: servodirectie, geamuri electrice, banchete electrice si incalzite, aer conditionat, cutie automata etc, etc…Dupa 1980 au inceput pina si americanii sa se zgirceasca in privinta spatiului, a consumului etc..Nu mai vorbim de europeni care au fost zgirie brinza dintodeauna.

        Concediile in afara tarii nu ma pasioneaza, iar restul…tigai, saltele, oale, etc…chiar nu imi atrag atentia deloc….dar in fine eu sint barbat 🙂 .

        Apreciază

      • Irina said, on iulie 1, 2015 at 10:55 am

        Este clar ca in ciuda medicamenteleo si vaccinurilor durata de viata a scazut drastic. Pe langa asta mai reduca viata si poluarea cu diferite substante pulverizate in atmosfera cu intentia d eimbolnavire a oamenilor si alimentele modificate geneteci sua tratate cu tot felul de bazdaganii. Singura solutie este incercarea de a reveni la soiurile vechi romanesti si renuntare la soiurile hibrizi aduse din occident. Ar mai fi o problema si anume faptul ca de cele mai multe ori ploile ca niciodata aduc la manarea legumelor, din cauza ca apa ploii a devenit acida din cauza diverselor substante de prin atmosfera. Din cauza asta a devenit o necesitate serele si solariile. Cand eram copil al tara, bunicii mei nu aveau solarii si se faceau niste rosii mari su suculente si niste castraveti, ardei etc, foarte gustosi, dar azi toata lumea se vaita ca dupa ploi frunzele incep sa se ingalbeneasca si astfel se pierde si rodul daca nu a fost inca copt. Ma intreb oare, judanii astia care conduc lumea nu se gandesc ca ii pot afecta si pe ei, dar si pe copiii lor aceste lucruri? Insa cine stie in ce zone pustii neatinse de poluare au terenuri in care ei isi cultiva cereale si legume in stare naturala, iar pe noi ne omoara cu zile.

        Apreciază

  2. yo said, on iunie 24, 2015 at 6:26 pm

    Cred ca mâncăm cea mai proasta mâncare din toată Europa de aia și murim așa repede

    Apreciază

    • rozalia said, on iunie 25, 2015 at 1:13 am

      Nu, nu mancam cea mai proasta mancare din Europa! In Occident tot ce mananci e nenatural si plin de aditivi de gust, culoare, etc. Oamenii de acolo nu cunosc gustul minunat al unei rosii adevarate ei mancand, de exemplu, orice rosie din aia aproape translucida ,,de plastic”… cu gandul ca au mancat ceva foarte bun. Tot ce vedeti acum la noi : piersici, pepeni galbeni, etc tot ce e in afara sezonului e adus de pe undeva si e fara gust si FARA MIROS!! Ei bine, ei mananca toate astea fara nici o problema. Asta e avantajul romanului (dar ce pacat ca nu realizeaza!!), faptul ca vede aceasta diferenta. Adica mananca o para fara gust din supermarket dar stie ce pere are bunica in gradina. Romanul poate sa faca aceasta comparatie, inca isi poate avea un etalon spre deosebire de cei din afara care habar nu au cxe mananca. Aia nu stiuu ce inseamna sa mergi in gradina si sa te bucuri de o rosie mancata chiar acolo. Sigur ca s-au stricat si aici lucrurile… Dar avem acest avantaj, faptul ca putem compara, ca avem cu ce compara… Ca stim cum e gustul normalului… Eu cand vad cum romanii cumpara din Lidl ceapa, morcov aduse din afara, imi vine sa plang. Cum e posibil asa ceva? Ti-e greu sa cauti un taran in piata si sa iei ceva romanesc si mai natural? Sau cumparand lapte din Lidl, sau Carrefour, etc pasteurizat, etc,,, poate chiar adus de la unguri de ex, cand avem fermele noastre, exista dozatoare prin orase unde gasim lapte adus de la aceste ferme (inca gasim…). Oua de la tarani, cas, etc…Legumele noaste chiar si pesticizate (poate fara discernamant uneori) si tot sunt bune pt ca avem un sol bun si bogat. De-am fi mai treji! De-am sti sa tinem la ceea ce ne-a dat Dumnezeu!

      Apreciază

    • Irina said, on iulie 1, 2015 at 11:23 am

      Nu stiu daca manacam cea mai proasta mancare deoarece i-am copiat pe occidentali si la treaba asta. La mine la tara de 2, 3 ori pe an un german vine sa ia legume, cereale de la noi din tara de la niste romani care inca mai au produse naturale si spune ca in Germania parca toate legumele si fructele sunt din plastic. Si acest german nu este singurul. Am auzit de cazuri de occidentali care au renuntat la tara lor si s-au stabilit in Romania unde spun ca mai gasesc inca alimente sanatoase si viata simpla, dar din pacate si la noi au inceput sa apara tot felul de seminte din Occident care sunt tratate si care nu sunt deloc sanatoase. De exemplu la mine la tara oamenii au semanat un soi de floarea soarelui care inainte reprezenta sursa cea mai importanta de polen a albinelor si de care aceste harnice insecte nu se mai apropie si ajung sa moara de foame efectiv. Ma intreb de ce oare, ce au aceste soiuri? Problema este ca occidentalii si-au dat seama de nocivitatea acestor plante modificate genetic sau tratate, dar in schimb noi abia incepem sa le folosim la scara larga. Din nou prostia romanilor iese la iveala pentru ca in loc sa refuze aceste seminte din afara, ar fi trebuit sa mearga in continuare cu semintele noastre vechi, dar sanatoase, dar nu romanilor li s-a parut trendy si in pas cu moda sa accepte aceste ciudatenii, iar pe langa asta mai folosesc si ierbicide si ingrasaminte artificiale si nocive.

      Apreciază

  3. ileana said, on iunie 24, 2015 at 6:31 pm

    Gresit omul nu stie din nastere ce este bine si rau mama il formeaza apoi societatea

    Apreciază

    • tataia said, on iunie 24, 2015 at 7:52 pm

      Te inseli

      Apreciază

    • tataia said, on iunie 25, 2015 at 12:28 am

      Si pe mama cine o formeaza? Desigur mama ei…dar? Pina la urma de unde a inceput asta? Ideea e ca nu ai dreptate. Dumnezeu a sadit in om constiinta…care intotdeauna te mustra cind faci ceva rau. De ce crezi ca homosexualii isi fac acum atita propaganda si incearca sa ne explice noua cum ca anormalitatea lor este genetica si ca vezi doamne ei nu au ce face daca asa i-a lasat Dumnezeu. Pentru ca de fapt ei nu vor sa ne demonstreze noua nimic, ei vor in primul rind sa isi justifice lor insisi comportamentul lor deviant. Prin fel de fel de „argumente stiintifice” incearca sa isi adoarma glasul constiintei care ii mustra, ii mustra, si iar ii mustra.

      Chestia asta cu omul care nu are de unde sa stie ce e rau si ce e bine daca nu ii explica parintii suna cam ca o faza din aia pe care am patit-o eu in studentie. Ma intreaba un coleg: „De unde stii aia?”. In primul si in primul rind aceasta este una din intrebarile pe care eu unul nu o suport. Pentru ca lumea s-a obisnuit sa vorbeasca folosind eufemisme. Cunosti cazul vecinului care it bate la usa si te roaga extrem de politicos sa dai muzica „putin putin mai incet”? Oricine stie ca datul mai incet al muzicii nu rezolva problema…vecinul va continua sa vina formulind aceeasi cerere ori de cite ori este necesar pina cind tu vei opri muzica de tot. De fapt el a vrut sa spuna ca vrea sa opresti muzica, dar nu a avut curajul sa iti ceara asa ceva.

      In cazul intrebarii „de unde stii”? cel care pune aceasta intrebare vrea de fapt sa spuna ca nu te crede…dar nu are curajul sa formuleze atit de dur. Si de aceea te intreaba „de unde stii?”. Ca apoi sa analizeze el cit de de incredere sint sursele din care te informezi tu. Ca in mod evident tu nu ai discernamintul de a sti care surse sint credibile si care nu…doar el are acest discernamint. In plus de asta eu oricum stiu multe chestii din experientele si analizele mele proprii. Un astfel de individ mi-a spus ca nu am de unde sa stiu pur si simplu de unul singur de un lucru…nu ai cum sa afli ceva decit daca iti spune altcineva sau citesti undeva. Oare lui Isaac Newton cine i-a spus legea gravitatiei?

      Deci vezi ca nu ai dreptate….

      Apreciază

  4. Riko said, on iunie 24, 2015 at 8:05 pm

    Fluturii de haine, molile au ajuns de ani buni deja sa consume haine sintetice 100% din plastic. Find insecte apar generatii dupa generatii timpul de adaptare find mult mai mic dacat la animalele mai mari sau oameni. Nu mai dureaza mult nici ca oamenii sa poata traii doar cu plastic. Ideea cum ca oameniii traiau mai putin mei demult este pentru ca prin evul mediu se murea de la o simpla raceala sau o mica zgarietura. Iar daca prindeai 35 de ani era deja batran. Regii traiau in conditii mult mai rele decat un sarac din ziua de azi. Faptul ca traim mai mult in prezent in ciuda tuturor factorilor care scad sansele de a ajunge la o varsta inaintata cum ar fii poluarea, aglomeratiile urbane, comerturile intercontinentale. Se datoriaza genelor pe care le-am mostenit si medicinei conventionale. Pare aiurea dar comparativ cu oamenii de acum 1000 si ceva de ani suntem mult mai rezistenti si mai puternici fizic. Nu suntem mai destepti dar mai puternici da. Recordurile olimpice din trecut sunt usor intrecute de sportivii incepatori ai zilelor noastre chiar daca nu ar avea conditii de antrenament mai bune.
    Desigur apar boli noi cu care nu s-au mai intalnit oamenii, iar o aparare naturala nu avem pentru acestea.

    Apreciază

    • tataia said, on iunie 24, 2015 at 11:22 pm

      Fals, compet fals. Lasa propaganda! NU prindeau pe vremuri oamenii 35 de ani? Cine ti-a bagat-o si pe asta in cap?…ba mai degraba prindeau 100-110-120…Saracii traiesc azi mai bine decit regii de pe vremuri? Sincer sa fiu suna foaaarte similar cu propaganda comunista..

      Iti garantez eu ca in evul mediu nu murea nimeni de la o raceala sau zgirietura…Dar fie tu crezi asa ceva si esti extrem de naiv….fie esti cu misiune. Si eu inclin sa cred varianta a doua..ca atita timp cit vorbim de cele duhovnicesti acolo toata lumea e experta…vorba aceea dracul e mare teolog. Cind insa se aduc in discutie subiecte sensibile si anume chemtrails, medicina care nu face decit sa ne imbolnaveasca, cum sar unii si altii sa raspindeasca dezinformare cum ca nu e asa…ca in mod sigur nu stim noi bine.

      Sintem mai rezistenti sai mai puternici decit cei de acum 1000 de ani? Si mai cum? Probabil si mai inteligenti dupa tine. Iti spun eu ca sintem de 1000 de ori mai sensibili decit cei de acum 1000 de ani, mai bolnavi si mai si traim mai putin…Cit despre intelgenta ce sa mai vorbim….la ora actuala 90% din populatie s-ar califica cu brio pentru premiile Darwin…

      Nu stiu cum ai vazut tu ca moliile ar minca haine 100% sintetice. Poate nu ai vazut bine..poate erau doar 60% sintetice. Si nici macar asa nu cred ca le-a picat bine…Molii care sa manince haine 100% sintetice NU AM VAZUT NICIODATA!

      In fine…imi pierd vremea cu tine. Intr-un cuvint ceea ce ai scris tu mai sus este PROPAGANDA!

      Apreciază

      • tataia said, on iunie 25, 2015 at 1:34 am

        @ Stefan Corect..100% corect, dar nici nu trebuie sa ne gindim atit de departe….Cind taica-meu a facut armata se faceau exercitii de tragere atit cu carabina clasica cu 6 sau 7 focuri nu mai stiu exact reincarcare manula cit si cu arma automata AK-47 (Kalasnikov). Taica-meu imi spunea ca arma clasica (carabina) iti invinetea umarul…recului lui AK-47 (care e o arma 100% automata, reincarcare pe baza de gaz) nici nu il mai simteai. Cind am ajuns eu sa fac armata eu nu am mai pus mina decit pe AK47….si am fost printre ultimele generatii care au prins armata. Am auzit de la alti mai tineri ca mine ca AK-47 are un recul ca te da pe spate…Unde e adevarul? Ori traica-meu mintea, ori astia mai tineri cu 30 de ani decit taica-meu au ajuns un fel de muieri in loc de barbati!

        Apreciază

      • cristi o. said, on iunie 25, 2015 at 3:08 am

        @tataia
        Inainte de ak47, imediat dupa razboi, in armata, au fost carabine ZB, mauser ’98 mai vechi etc. (folosite si de rezistenta anticomunista din munti). Nu se compara o carabina cu o automata… Mere cu pere… Tevi de lungimi diferite, munitii cu cantitati de pulbere diferite, precizie diferita… Parte din recul, la automata, e consumat si amortizat in operatiunea de dezavorare-evacuare-reincarcare-zavorare, adica arcuri si elemente glisante/partial rotative. La carabina, unde reculul se descarca integral pe pat, prin parti fixe, e normal sa-ti mute umarul din loc. Aia care se plangeau de ak47, ori erau fetite ori au tras la viata lor doar cu cornete pe teava pvc 🙂 Ce se faceau amaratii aia daca in loc de ak47 primeau flinte d’alea de 2 metri lungime de dupa 1700, cu bile de calibru 20-25 mm? Cadeau in fund non-stop si faceau tumbe pe spate… Pana si puscociul cu dopuri/bile/aer comprimat are un usor recul si ar putea fi considerat de unii hipsteri drept „puternic”… E clar, oamenii nu mai au puterea fizica de altadata. Pe vremuri, un ostean se batea o zi intreaga, cu sabia, toporul, ghioaga, sulita, alerga cu platosa, pieptar, coif, scut, cizme grele de piele si oarece zale. Azi, daca echipezi pe unul asa, i se inmoaie picioarele de greutate si cade pe scari de-ajunge-n ghips, inainte sa apuce sa iasa din bloc… la lupta…

        Apreciază

    • Stefan☦ said, on iunie 25, 2015 at 1:04 am

      Complet fals ! Daca te pun sa ridici o sabie de lupta din evul mediu sunt convins ca nici n-o ridici de la pamant darmite sa lupti cu ea călare impreuna cu toata armura de razboi pe tine. Cum poti sa spui asemenea enormitate cum ca oamenii din trecut erau mai slabi ? Ai citit prea multe manuale de istorie alternative.De ce credeti ca se ascund imediat ce se gasesc scheletele de uriasi de catre arheologi ?

      Apreciază

      • cristi o. said, on iunie 25, 2015 at 3:33 am

        Nu confundati sabiile (impropriu spus palos) de despicat armuri, lungi si foarte grele, manuibile doar cu doua maini cu sabiile obisnuite din epoca medievala. E adevarat ca erau mai masive decat cele de la 1800, asa cum cele de la 1800 erau mai masive decat cele de la 1900 (cum avea si bunica-meu). „Sabiuta” de la 1800 era cam dublul greutatii aleia de-o avea bunicul la cavalerie dupa 1900. Ce am vazut eu medieval prin occident, era cam de 2,5 – 3 ori mai greu decat avea bunicul. Adica nu imposibil de manuit cu o mana, dar un om zdravan de azi, n-ar putea lupta o zi (de la rasarit pana la apus) cu asa ceva. Dupa vreo ora-doua e pulbere… Adica da, oamenii de azi sunt doar umbre ale celor de demult, daca ar fi sa tragem, asa, o concluzie…

        Apreciat de 1 persoană

    • Riko said, on iunie 25, 2015 at 4:17 pm

      In EVUL MEDIU nu prindeau 35 de ani (am raspuns la intrebarea ca de ce e propaganda asta ca acum traim mai mult, iar explicatia sau exeplul acesta este dat ca dovada. Si este cat se poate de real, mai cu seama in europa. De vina erau si conditile) Dar inainte de asta, sa traiesti peste 300, 500, sau chiar 1000 de ani era iarasi ceva obijnuit. Depinde la ce perioada te referi.
      Iar regii nu o duceau asa bine cum arata prin filme, cu cateva exceptii din apogeul vreunui imperiu, dar in istoria mai apropiata conditiile erau jalnice.
      Nu am nici o misiune, poate fac propaganda, dar o fac pe lucruri adevarat iar nu pe dezinformare, asta este informatia care imi este oferita si pe aceasta baza sustin ceea ce am zis.
      Medicina are si parti bune si parti rele, Intr-o mare parte din cazuri, fara medicina foarte multi oameni ar fi murit. Si cred ca totusi medicina este un lucru bun, date find minunile care au avut loc in spitale. Partea intunecata a medicinii o stim.
      Suntem mai rezistenti atat la boli, conditii meteo, radiatii, chimicale si traume fizice decat cei de acum 1000 si ceva de ani. Nu comparativ cu persoane din 1900. Daca iei o persoana din trecut si una din prezent si ambele au parte de acelas antrenament, fi sigur ca persoana din prezent este cu mult superiara la rezultate. Motivul find genele mostenite. Asa a facut Dumnezeu oamenii, animalele si plantele pentru ca sa nu ne doboare conditiile. Daca nu eram asa, atunci eram ca soiul ala de bananieri modificati genetic care toti au aceiasi gena, de daca da o boala compromite toti bananierii.
      Daca nu crezi faza cu molile, treaba ta. Plasticul tot e o substanta organica, exista plante care sintetizeaza unele forme de polimeri, de ex arborele de cauciuc. Si japonezii au creeat o planta care iarasi sintetizeaza substante din care se poate face plastic. Nu cred ca e atat de absurd.
      Stefan, Nu stiu cat crezi ca avea o sabie din evul mediu, dar sa stii ca media la acel gen de sabii era la 1,5 kg
      existau sabii destul de folosite de 1kg si cele de de 3 kg pentru ambele maini iar in anumite tipuri de lupta nu depaseau 5 kg. Ori eu cred ca poti ridica un bidon de 5 l de apa intr-o mana.
      Se ascund foarte multe lucruri. Aveam ceva profesor de istorie care sustine ca in subsolul unui muzeu, dar am uitat care, din Romania sunt ceva oase de uriasi, descoperite in timpul comunismului, si spunea ca le-a vazut.

      Apreciază

      • Riko said, on iunie 26, 2015 at 1:43 am

        Acum ma simt prost, am spus si eu ce stiam, nu am vrut sa contrazic pe cineva sau sa par un „a tot stiutor”. Chiar daca eu cred ca am dreptate poate ca nu e asa. Tataie imi cer scuze pentru un raspuns asa ingamfat. Ma cred prea destept, ce sa fac.

        Apreciază

      • isa said, on iunie 26, 2015 at 10:12 am

        Te rog sa nu te supri, dar o sabie din evul mediu sa aiba numai 1,5 kg?!!! Parca nu imi vine sa cred … Cu ceva ani in urma (mai multi) am vizitat castelul Huniazilor … Sabiile vazute acolo cred ca aveau mai mult de 10 kg / bucata …

        Apreciază

      • Riko said, on iunie 26, 2015 at 1:29 pm

        Sabile pentru ceremonii si spectacole aveau 6 kg, par a fi grele dar in nici un caz nu ajung la 10 kg. Multumesc ca ai zis ca sa nu ma supar 🙂

        Apreciază

  5. hilohi bogdan said, on iunie 24, 2015 at 8:10 pm

    păi şi cum rămâne cu „zilele omului sunt 70 de ani ,cine este mai în putere 80 iar ce e mai mult de atât numai durere şi chin…”ps.89 ?deci nu sunt diferenţe mari per ansamblu vorbind doar excepţiile au dispărut…

    Apreciază

    • tataia said, on iunie 24, 2015 at 10:10 pm

      Si ca si fiu si mai clar…speranta de viata peste 100 de ani si lipsa vreunei boli in tot decursul vietii nu reprezentau EXCEPTIA! Reprezentau REGULA! Da’ vad ca tu faci propaganda.

      Apreciază

      • Riko said, on iunie 24, 2015 at 10:48 pm

        Cica orice om ar ajunge la 120 ar face sigur cancer. Nu facem cancer toti in cursul vietii pentru ca nu avem suficient timp.

        Apreciază

      • tataia said, on iunie 25, 2015 at 12:31 am

        @Riko Cancerul este o boala moderna. Nu ar exista cancer daca nu ar exista otrava in viata noastra. De altfel sint convins ca in evul mediu nu exista asa ceva.

        Apreciază

      • cristi o. said, on iunie 25, 2015 at 4:15 am

        @tataia
        Cancerul nu e o boala moderna. E antica. Se numea, popular, „rac”… Moderna e doar frecventa neverosimila cu care apare si varstele din ce in ce mai fragede de debut. Pe timpuri, faceau „rac”, indeosebi oamenii cu o viata de stress, dezmat, betii, desfrau, fumat, prizat tutun&alte balarii (de aia era stiuta drept boala nobilimii) ori unii foarte bolnaviciosi de la nastere, care, la un moment dat, in urma unui trai greu nu mai faceau fata imunitar… Dar chiar si la cazurile alea era ceva extrem, extrem de rar, judecand dupa standardele de azi. Bolile care nu existau atunci sunt alzheimer-ul si unele maladii neurologice moderne, ebola, bolile generate de radiatii (nucleare, electromagnetice, ionizante) unele forme grave de epilepsie (produse de vaccinuri) etc.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 25, 2015 at 4:45 am

        cristi o.

        Si totusi se pare ca nu exista in antichitate:

        STUDIU: CANCERUL este o boala creata de om. El nu exista în antichitate …

        https://saccsiv.wordpress.com/2010/10/15/studiu-cancerul-este-o-boala-creata-de-om-el-nu-exista-in-antichitate/

        Apreciază

      • cristi o. said, on iunie 25, 2015 at 2:01 pm

        @saccsiv
        Cancerul e produs de stilul de viata/chimicalele cu care omul intra in contact. In antichitate nu aveam industrie/chemtrails/arme nucleare etc. Dar aveam tutun/alte ierburi, chimicale ingerate drept medicament ori in ritualuri si inevitabilele roci radioactive (uranit portocaliu etc) pe post de bijuterii. Daca ar fi sa luam numai tutunul, e deja dovedit ca acumuleaza din mediul inconjurator particule radioactive care prin ardere devin mult mai nocive – asa se produce cancerul pulmonar, nu de la tutunul in sine care produce alte boli… Chimicale ingerate in antichitate drept medicamente ori in ritualuri se puteau acumula periculos in organism (ficat, creier)… Unele pietre „pretioase”, frumos colorate, in fapt radioactive, s-au gasit in bijuterii inca din epoci imemoriale… In concluzie, elemente generatoare de cancer existau, fara discutie. Ca posibilitatea intrunirii unui numar suficient de factori declansatori, la o persoana era ceva foarte rar, asta e altceva. Nu mai vorbim de imunitatea mai mare a omului in acele timpuri. Cercetatorii, asa cum ne-au obisnuit, vin cu jumatati de adevar. Ei au testat un numar complet nesemnificativ de trupuri (mumii) din timpuri stravechi, raportat la populatie, pentru a trage concluzia ca nu exista cancer. Majoritatea popoarelor din timpuri stravechi isi incinerau mortii si posibilitatea ca cineva sa faca cercetari pe directia asta e quasi nula. Trebuie sa ne bazam pe analize indirecte – existenta factorilor declansatori si eventuale descrieri ale simptomelor, ramase prin cronici. Logica mea imi spune ca exista posibilitatea cancerului, dar nu putea fi un motiv de preocupare, data fiind raritatea intrunirii factorilor declansatori. Pe de alta parte, cancerul, fiind o boala preponderent interna, exista probabilitatea sa nu fie catalogat ca atare, in lipsa raspandirii unor cunostinte medicale, uniform, pe tot pamantul. Nu acelasi lucru s-a intamplat cu numeroase defecte genetice, majoritatea externe si vizibile, care au ramas prin cronici din cele mai vechi timpuri… Si defectele ADN-ului la progenituri au cauze, uneori apropiate de cele ale cancerului – fumatul, alcoolul, chimicalele, substantele radioactive in perioada de sarcina…

        Apreciază

      • Riko said, on iunie 25, 2015 at 3:28 pm

        Aici cu cancerul ma refer la oamenii din prezent ca daca ar traii peste 100 si de ani ar face cancer si ar murii de la el. Cancerul este o dereglare la nivelul genetic al celulelor. Ele incep sa se multiplice incorect. Cancerul poate sa aiba o gramada de cauze, nici nu stiu cu care sa incep, dar in mare radiatii(inclusiv solare), substante chimice(gasite si in plante sau unele animale, mai ales pesti. sau in apa). Chiar daca este o boala considerata dintre cele mai mortale, sistemul imunitar poate sa ne apere de el prin distrugerea celulelor canceroase in mod natural ca la orice boala. O mare parte din populatia globului are celule canceroase in corp. Nu este nici o boala moderna nici vechie. Daca ar fi sa mai existe oameni peste vre-o 500 de ani, cancerul nici nu va mai fi bagat in seama.

        Apreciază

  6. hilohi bogdan said, on iunie 24, 2015 at 8:22 pm

    referitor la chemtrails se impune o întrebare…păi nu-i afectează şi pe „ei.,? sau dârele interacţionează cu altceva ce „ei” evită să consume sau nu există alternativă la dîre şi ni se ascunde ceva mai grav sau e vorba doar de bani…

    Apreciază

    • tataia said, on iunie 24, 2015 at 10:08 pm

      S-a mai discutat pe marginea subiectului. Daca vrei sa sustii ca nu exista chemtrails n-ai nimerit bine aici. Cum se feresc EI de „chemtrails”? Pai mai intii trebuie sa definim cine sint EI. Ca daca nu definim acest aspect degeaba il mai aducem in discutie. Ei nu sint nici parlamentarii, nici deputatii, nici senatorii nici presedintele Romaniei, nici al SUA. Ei nu sint nici Bill Gates, nici Alec Baldwin, nici…Ei nu sint oameni de care muritorii de rind sa fi auzit vreodata. Ei sint cei care conduc lumea din umbra. In jur de vreo 300 de care nu a auzit nimeni niciodata.

      Cum se feresc ei? Nici nu stiu daca ar trebui sa se fereasca. In primul rind nu e foarte greu sa scoti metalele grele din organism. Doar nu ne sint noua, muritorilor de rind, puse la dispozitie mijloacele. In al doilea rind poate ei nici nu au nevoie sa scoata nimic ca ei nici nu prea se expun…In cele din urma ei sint atiti de convinsi ca fac un bine „planetei” omorind oameni incit sint dispusi inclusiv sa accepte victime colaterale.

      Cit despre faza aia cu zilele limitate la 70-80 de ani restul chin, tin sa mentionez ca e o timpenie. Acum 100 de ani era la ordinea zile sa traiasca oamenii peste 100 de ani si ghici! Nici nu calcau pe la doctor nici nu aveau vreo boala. Daca tu crezi altceva inseamnca ca ai fost spalat pe creier de propaganda actuala.

      Apreciază

      • safimvigilenti said, on iunie 24, 2015 at 10:49 pm

        cred ca in continuare la aceasta tema ar trebuie sa discutam despre cum ne putem proteja, cum putem scoate din noi metalele astea mai ales. stie cineva alte metode mai eficiente decat apa de argila si zeolitul ?

        Apreciază

      • hilohi bogdan said, on iunie 25, 2015 at 2:53 am

        tataia@vă grăbiţi să etichetaţi cu „misiune ” şi „tâmpenii”…păi comentăm liber sau doar ne impunem părerile proprii ?n-am susţinut că nu există chemtraills iar ps.89 e o ,,tâmpenie „??

        Apreciază

      • Arhanghelul said, on iunie 25, 2015 at 9:21 am

        In urma cu 100 de ani nici nu exista doctor la tara … gaseai doar la oras/orasel foarte rar in comunele mai mari si/sau mai „”bogate”” … se tratatu naturist …
        Dupa 1890 … gaseai doar un asisten medical sau vreun medic nou iesit de pe bancile facultatii … si acolo rolul lui era de prim ajutor nu de diagnosticat boli mai grave … asa ca nu prea erau doctori … ci … vraci, babe, mosi si asistentul medical.

        Apreciază

      • Ștefan said, on iunie 25, 2015 at 1:11 pm

        @Tataia
        ”Tâmpenia” de care spui tu este Psalmul 89
        10. Anii noştri s-au socotit ca pânza unui păianjen; zilele anilor noştri sunt şaptezeci de ani;
        11. Iar de vor fi în putere optzeci de ani şi ce este mai mult decât aceştia osteneală şi durere;
        12. Că trece viaţa noastră şi ne vom duce.
        Grijă mare la cuvinte, că-ți bați joc de cele sfinte

        Apreciază

      • el said, on iunie 25, 2015 at 2:32 pm

        Stefan , tataia

        Ps 89 e scris de Proorocul Moisi care ne-a lasat si Cartea Facerii , Duhul Sfant STIE ce NE spune prin Proorocul; Adam si urmasii lui au trait sute de ani si pana la 1000.
        Psalmul l-a scris Moise care a trait dupa Potop cand viata omului avea alte hotare, se slabanogise ca si intreaga natura. Si nu zice ca toti neaparat traiesc atat dar ca luare aminte ca pana la 70 ani e viata omului cand el este in putere sa lucreze mantuirea mai cu usurinta, cei mai puternici pana la 80, restul care depasesc 80 fie ca traiesc mult sau putin dupa se chinuiesc din pricina imputinarii firesti a puterilor trupesti.

        Apreciază

    • cristi o. said, on iunie 24, 2015 at 11:20 pm

      @hilohi bogdan
      Chemtrails (de fapt chimicalele din ele) sunt doar o parte a otravii, care, singura e aproape inofensiva. Conteaza si ce ne baga noua in mancare si in medicamente, vaccinuri, cipuri, gsm etc. E ca la bomba atomica – daca nu ai masa critica de exploziv si mecanismul de initiere la un loc, ai o bomba incompleta si nefunctionala. Ei imprastie toate substantele, le acumulam in corp, dar ne mai ofera si un catalizator pe care ei nu-l ingereaza (vaccin, medicamente, nanoparticule in mancare, plante modificate genetic etc) Asa se protejeaza…

      Apreciază

  7. salutare said, on iunie 24, 2015 at 10:41 pm

    Eu nu vreay sa traiesc mult. Consider un fel de blestem sa trebuiasca sa te chimui atat in lumea asta.
    Sfantul Vasile cel Mare a trait pe pamant 49 de ani

    Apreciat de 1 persoană

    • tataia said, on iunie 25, 2015 at 12:36 am

      Da’ vrei sa mori in chinuri? Nu cred ca este pe aici vreunul care sa vrea viata vesnica pe acest pamint…noi stim ca avem de indeplinit o misiune aici pe pamint iar apoi ne asteapta vesnicia dincolo…In fine poate si bolile actuale fac parte din crucea pe care trebuie sa o ducem, nu zic nu….dar stiu precis ca toata lumea ar vrea sa fie mai sanatoasa decit este 🙂 .

      Apreciat de 1 persoană

      • andrei-d said, on iunie 25, 2015 at 1:26 am

        „[…]De aceea cum pot eu sa fug de Cruce, vazand pe Hristos ca este ridicat pe ea? Cum sa-mi para grele chinurile vazand pe Stapanul meu ca le iubeste si le cere si le socoteste Lui de mare cinste? Rusine-mi este, cu adevarat, de ma voi intrista de relele ce-mi pricinuiesc oamenii, sau de ispitele ce-mi aduc diavolii, trupul si gandul meu cel rau, sau pentru saracia si bolile ce-mi vin din voia lui Dumnezeu pentru pacatele mele, deoarece acestea toate le trimite pentru ca sa ma apropie mai mult de El pentru ca sa-L slavesc si sa ma pedepsesc in aceasta viata pentru binele meu, pentru ca sa ma odihnesc cu mai multa marire intru imparatia Lui cea vesnica.

        Si de vreme ce este asa, inmulteste-mi, Doamne, ostenelile, ispitele si durerile, dar sa-mi inmultesti impreuna si sa-mi prisosesti si rabdarea si puterea, ca sa pot rabda toate cate mi s-ar intampla.” Amin!

        Apreciat de 1 persoană

      • salutare! said, on iunie 25, 2015 at 1:56 pm

        tataie,
        ce folos sa ajungi sanatos la 100 de ani? Pt ce? Daca a lasat Dumnezeu boala ca si prin ea oamenii sa se mantuiasca, atunci oamenii de ce vor mereu altceva? Mie mi se pare aberant ca sanatatea a ajuns un idol pt lumea moderna. Sa-ti dau un exemplu, Anglia : oamneii au un nivel de viata ridicat. Un sistem de sanatate foarte bine organizat. Toata viata oamenii sunt preocupati sa fie sanatosi, daca ii doare o masea fuga la doctor. Ajung la 90 de ani. Dar la varsta aia deja multi sunt senili si fac pe ei, trebuie supravegheati ca si copiii mici. Copiii lor sunt ocupati cu propria viata, cariera, familie , distractie, asa ca ii dau la caminul de batrani particular. Acolo batranii sunt ingrijiti, hraniti, schimbati, spalati de sclavii moderni unii dintre ei provenind chiar din Romania. E o munca grea, foarte grea, dar unii nu au incotro, trebuie sa faca orice, altfel ar muri de foame. Familiile acelor batrani in schimb, sunt ok, nu se stresseaza deloc. Deci spune-mi si mie, nu e un blestem sa se prelungeasca atat viata omului??

        De jidovul ratacitor ai auzit? Pe ala de 1900 si ceva de ani nu il vatama nici chemtrails, nici focul, nici apa, nici foamea, nici otrava, nimic. Doamne fereste!

        Cred ca sunt mai multe forme de mucenicie moderna, iar chemtrails e printre ele. Dumnezeu stie de ce ingaduie si El schimba tot raul in bine. A Lui sa fie Slava in veci amin!

        Va doresc multa sanatate, dar mai ales mantuire!

        Apreciază

      • tataia said, on iunie 25, 2015 at 9:19 pm

        Nu vreau sa prind 100 de ani. In momentul de fata mie si 70 imi par multi. Dar eu stiu cum voi gindi la 60 de ani? Aiurea….nu prindem noi asemenea virste ca vine antihristul mai repede. Pot accepta faptul ca Dumnezu permite chemtrails printre altele si pentru a ne putea mintui….si cu toate acestea tot nu imi pare normal ca o mina de oameni sa decida destinele a miliarde.

        Poate nu sint cel mai bun crestin, nici nu am afirmat vreodata ca as fi si imi pare foarte rau daca cumva din neatentie sau din nestiinta am luat in deridere cele sfinte. Dar ma rog…sa isi vada fiecare birna din ochiul lui si sa lase in pace paiul altuia. Voi sinteti perfecti? Desigur ca pot exista oameni care nu sint sub nici o forma afectati de chemtrails. Acestia se impart in doua categorii: sfintii sau cei care au facut deja pact cu diavolul. Cum noi nu intram in nici una din categorii..sintem afectati….

        Apreciază

      • salutare said, on iunie 25, 2015 at 10:10 pm

        tataie,
        nici vorba, nu sunt perfecta. iertare daca te-am suparat, eu vorbeam in general ca sanatatea ( si as adauga tineretea si frumusetea dupa niste standarde aiurea) sunt chiar idoli in vremea noastra.
        Da, e inspaimantator ce se intampla cu chemtrails astea. Nadejdea numai la Domnul. Faca-se voia Lui!

        Apreciază

    • andrei-d said, on iunie 25, 2015 at 1:11 am

      salutare,
      Mai bine stai si suferi pe pamant zeci de ani, secole in cele mai grele boli [si pe urma sa te mantuiesti] decat un ceas in iad! 😉

      Odată, un bolnav şi-a pierdut răbdarea şi striga către Domnul, cerând să-l slobozească de durerile cele înfricoşătoare. I-a apărut atunci un înger care i-a spus:

      – Prea Bunul Dumnezeu a auzit rugăciunea ta şi va face după cererea ta, însă cu condiţia ca, în loc de un an de viaţă cu chinuri pe pământ, prin care orice om se curăţă de păcat ca aurul în foc, să primeşti să petreci trei ore în iad. Deoarece sufletul tău are nevoie de curăţire prin încercarea bolii, va trebui să suferi boala încă un an. Dar asta ţi se pare greu. Gândeşte-te însă ce înseamnă iad, unde merg toţi păcătoşii! De aceea încearcă, dacă vrei, să rabzi numai trei ore şi apoi te vei mântui cu rugăciunile Sfintei Biserici.

      Bolnavul s-a gândit: „Un an de chinuri pe pământ e foarte lung. Mai bine să fac răbdare trei ceasuri, decât un an“.

      – Sunt de acord cu trei ceasuri în iad, a spus el îngerului.

      Atunci îngerul a luat uşor sufletul bolnavului în mâinile sale, l-a lăsat în iad şi s-a depărtat spunând:

      – Mă voi întoarce după trei ceasuri.

      Întunericul veşnic ce stăpânea acolo, strâmtorarea, glasurile celor ce se chinuiau şi ajungeau la urechile lui şi înfăţişarea sălbatică, toate acestea au pricinuit nefericitului o frică şi o durere înfricoşătoare. Peste tot vedea şi auzea chinuri. Nicăieri vreun glas de bucurie în abisul nesfârşit al iadului. Se vedeau în întuneric numai ochii înflăcăraţi ai diavolilor, gata să-l sfâşie.

      Sărmanul a început să tremure şi să strige, dar la glasurile şi strigătele sale îi răspundea numai abisul. I s-a părut că au trecut secole întregi, şi din clipă în clipă aştepta să vină îngerul, dar acela nu mai venea.

      În cele din urmă, deznădăjduit că nu va vedea niciodată raiul, a început să geamă şi să plângă, dar nimănui nu-i păsa de el. În iad, păcătoşii se gândesc numai la ei înşişi, şi diavolii se bucură de chinurile lor.

      Dar iată că strălucirea dulce a îngerului se văzu în abis. Cu zâmbetul său paradisiac, îngerul a stat deasupra celui chinuit şi l-a întrebat:

      – Cum eşti, omule?

      – N-am crezut că şi la îngeri poate exista minciuna!, a şoptit cel chinuit, cu o voce stinsă.

      – Ce înseamnă asta?, a întrebat îngerul.

      – Cum ce înseamnă?, a continuat ticăloşitul om. Mi-ai făgăduit să mă iei de aici după trei ceasuri, dar de atunci mi se pare că au trecut ani, veacuri întregi de chinuri nesuferite.

      – Binecuvântatule, ce ani, ce veacuri?, a spus cu uimire îngerul. A trecut numai un ceas de când am plecat şi trebuie să mai rămâi aici încă două.

      – Cum? Două ceasuri? Oh! Nu pot suferi, n-am putere! Dacă e cu putinţă şi dacă e voia lui Dumnezeu, te rog, ia-mă de aici. Mai bine să sufăr pe pământ ani întregi, până la ziua Judecăţii, numai scoate-mă din iad. Ai milă de mine!, striga, gemând,cel chinuit, ridicându-şi mâinile spre înger.

      – Bine, a răspuns îngerul. Bunul Dumnezeu, ca un Părinte iubitor de oameni, te va milui.

      La aceste cuvinte, omul îşi deschise ochii şi văzu că se află în patul său de boală, ca şi mai înainte.

      Apreciază

    • andrei-d said, on iunie 25, 2015 at 1:14 am

      cat despre „consider un fel de blestem sa trebuiasca sa te chimui atat in lumea asta”, se pare ca defapt e „curatire a sufletului de pacat ca aurul in foc”! 🙂

      Apreciază

      • salutare said, on iunie 25, 2015 at 1:44 pm

        II multumesc lui Dumnezeu pentru toate si Lui ma rog si faca-se voia Lui!

        Apreciază

  8. Radu Humor said, on iunie 24, 2015 at 11:54 pm

    Se pare nu doar că nu mai avem români matusalemici, dar nu avem nici români care să poată ocupa funcţii de conducere în Statul Român :
    După Helwig şi Johannis… MRUşine !
    Urmează unul de-al lui Marko Bella, prim ministru ?! :mrgreen:

    Apreciat de 1 persoană

    • andrei-d said, on iunie 25, 2015 at 1:21 am

      Radu Humor,
      Tu mai degraba ti-ai reveni si te-ai descotorosi de paganismul promovat si anume arsenismul, caci vei da secoteala, tinere, pentru fiecare suflet ce se pierde citind cartile tale ce promoveaza un „erou” ecumenist sub masca marelui „duhovnic” al poporului, cum vei raspunde pentru fiecare suflet care se pierde in paganismul promovat de Arsenie Boca? Cum vei spune Mantuitorului „n-am stiut Doamne” cand ti-au fost puse ca pe tava ereziile acelui biet calugar si tu inca il promovezi? Cum Radule? Daca ai sti ca pentru fiecare sminteala vom raspunde si ca „nu vom iesi din temnita pana ce nu vom plati cel din urma banut”…
      „Sminteala trebuie sa vina, dar VAI celor prin care vine..”

      Apreciază

      • saccsiv said, on iunie 25, 2015 at 2:15 am

        andrei-d

        Probabil ca am uitat si ca sa nu mai caut, spune-mi te rog, ce anume a scris Radu Humor?

        Apreciază

      • andrei-d said, on iunie 25, 2015 at 8:04 am

        Se lauda ca a coordonat cartea cu arsenie Boca „Grabnic ajutator”, baghetele magice de la Prislop, iar editurile si pangarele de la orase sunt impanzite cu cartile lor eretice si vrajitoresti! Acus apar si acatistele ce sunt hule la adresa lui Dumnezeu, facand din Arsenie un alt dumnezeu.
        Asta e cartea de care spunea …cum poate un ecumenist fara sfinte moaste sa ajute cand nici pe el insusi nu se poate ajuta?

        Apreciază

      • andrei-d said, on iunie 25, 2015 at 8:08 am

        Cred ca l-am incurcat cu Vlad Herman.
        Iertare Radu Humor.

        Apreciază

  9. Patricia said, on iunie 25, 2015 at 1:23 am

    Salutare ai perfecta dreptate!!!

    Apreciază

  10. Andrei said, on iunie 25, 2015 at 8:50 am

    comentariul lui Filoteu:

    „Impunerea unei dogme printr-o lege punitivă este un abuz de ordin fanatic-religios, un afront la adresa Raţiunii care are dreptul să judece dovezi şi să exprime concluzii pro şi contra, şi un abuz asupra conştiinţei care are dreptul la a crede în ce dogmă doreşte.”

    iata ce scrie saracul Filotheu, un monah ratat….care nu trebuia calugarit ci trebuia sa vada ca ar fi ajuns un neica nimenea in Bucuresti

    http://manastirea.petru-voda.ro/2015/06/24/ordonanta-totalitarismului/

    e din comentariul sau aici..pacat de el ca vrea sa apere miscarea Legionara scriind Ratiune cu R mare…mason micut…micut de tot

    Of Filoteule, mergi la o manastire din Rusia si fii acolo calugar, nu iti rata ascultarea…caci mai bine cerseai trei bani la patriarhie si traiai asa in Bucuresti decat sa aperi Legiune cu argumente masonice penibile si antireligioase

    Apreciază

    • andrei-d said, on iunie 25, 2015 at 11:20 am

      Filoteu e un pamflet, intruscu misiune. E mai mandru decat orice calugar pe care l-am vazut. Si are si o greata si grave abateri dogmatice, bate campii si ignora pe fata scrierile Sfintilor Parinti. Vai de el.

      Apreciază

      • Andrei said, on iunie 25, 2015 at 11:48 am

        Desi pretinde ca e savant. Face colectii cu scrieri ai parintilor pustiei in editii dupa metode franceze cu sistem critic. In stil iezuit. „Stiintific” Noi nu avem nevoie de editiile lor. Avem editiile noastre, facute cu binecuvantare. Plus e profund impotriva oricarei linii politice ortodoxe. Dar e pacat de el. Pentru ca totusi a facut jertfa aceasta a intrarii in monahism, care e maximul pe lumea aceasta dupa mucenicie. Si biserica calugarindu-l, caci cineva l-a tuns in monahism(nu stiu cine), i-a recunoscut jertfa. Trebuie sa ne rugam pentru el. Eu simt ca el e invidios pe slavi, pe ortodocsii rusi si greci si aici i se distorsioneaza gandirea.Totul e intr-un fel etnic. Plus sunt sigur ca e invidios pe evrei, desi nu are de ce. multi „antisemiti” sunt asa nu pentru ca vad ca iudaismul de azi e o hahalera cu nu stiu cate secte iudaice ce nu se recunosc intre ele(hasidic, Litvish, yemenit, Sephard), care au insa toate cabala si prostii cu reincarnarea si care acum au bagat femei in curtile rabinice. Si fiind invidios pe evrei vrea sa ii imite. Trebuie sa ne rugam pentru el. Chiar cine l-a tuns in monahism. Ce ierarh a fost la tundere si a aprobat tunderea?

        Apreciază

      • Andrei said, on iunie 25, 2015 at 11:52 am

        Plus nu i se da preotia. Desi daca era mai smerit si asezat, o merita. Ca e demult in monahism, si nu are preotia. E pacat. Sa ne rugam pentru el. E un om rau si in realitate de stofa ecumenista. Dar e in harul monahismului, har care e asupra lui Filoteu real. Ar trebui sa fie mutat intr-o manastire normala o vreme, cumva. Adica la Neamt sau undeva la Tazlau sau Popauti unde nu poate fi vedeta. Ar vedea acolo adevarata legiune a monahilor nostri. Cei mai mari. Daca ar rezista doi ani la Popauti, ar putea fi preotit. Cred eu.

        Apreciază

      • el said, on iunie 25, 2015 at 1:23 pm

        Andrei

        e PLIN iadul de calugari smintiti si mandri. Filoteu NU e bunde preot e un FAKE de calugar si faptul ca n-a fost popit (inca) arata ca harul nu a parasit de tot BOR. Si NU inceputul detremina soarta in vesnicie ci CUM a SFRASIT omul, spune Sf Ioan Scaraul ca unii au venit la calugarie din motine lumesti dar au sfrasit sfinti, iar altii chemati si trasi de insusi HARUL lui Dumnezeu dar au sfrasit rau ; asa ca zice sa NU fericim pe calugar pentru inceputul lui, sau pentru haina ci fericiti sunt cei care si de nevoie sau din intamplarte sa fi ajuns la calugarie dar care au primùit cu mserenie invataura si har si s-au sfintit. NU treapta te mantuieste ci smerenia si Dreapta Credinta pentru care vine harul. Unii cinstiti cu fire netrupeasca au cazut din cin ingeresc si au ajuns draci, iar altii purtatori de trupuri groase din randul desfranatelor, talharilor si vamesilor au ajuns casnicii si prietenii lui Hristos.
        Si din randul Apostolilor cinstiti cu apropierea si prietenia Stapanului Hristos a iesit si tradatorul IUDA.

        Tot o iuda e si Filoteu, sa-i ajute Dumnezeu sa se pocaiasca pana nu-l prinde moartea, mai devreme decat credeel, e la USI Moartea si pe MULTI va secera ea curand, si in ce va fi gasit in aceea va fi judecat ca o sluga vicleana.

        Apreciază

      • Andrei said, on iunie 25, 2015 at 5:29 pm

        E harul integral in biserica, dincolo de pacate. E posibil ca FIloteu insa sa refuze preotia. E o teorie.Din smerenie. In orice caz, ar trebui sa invete de la calugarii Moldovei. Caci el e in rai fata de noi, cei din lume. Fiind monah. Doar ca ura fata de Rusia si alte tari ortodoxe distorsioneaza. Cate am pierdut noi urand rusii. Am blocat intr-un fel cucerirea Constantinopolului in sec. XIX. Am blocat unificarea si legaturile Balcanilor cu Rusia. Am pierdut duhul antiecumenist, duhul vechi marturisitor ortodox. Acum pierdem sansa de a fi parte la o renastere ortodoxa in lume si o sabotam. Filoteu putea fi un purtator de drapel pentru ideile acestea. Dar s-a trufit. Daca era cuminte, in viitor putea ajunge episcop. Dar iata ca el nu a facut decat sa te faca sa te simti vinovat daca iubesti Rusia sau orice tara din jur ortodoxa, sa te simti tradator daca nu iubesti unic poporul roman, si sa te acuze de tradare daca esti contra sistemului acesta social de la noi. Pronato, proeuropa. E pacat. Si cat s-a discutat cu el. Si nimic.

        Apreciază

  11. Andrei said, on iunie 25, 2015 at 8:52 am

    nota de la articolul 6…de la link..mi-e mila de Filoteu…e departe de harul ascultarii sale

    Apreciază

  12. Claudiu said, on iunie 25, 2015 at 9:53 am

    Dar ce parere aveti de schimbarile astea asa de temperatura?..o sa trecem de la 13 grade ziua din nou la 35..cum resimte organismul aceste schimbari..chiar asa de adanc „doarme” lumea, chiar nu vede ca se intampla ceva neobisnuit?..

    Apreciază

  13. anonim said, on iunie 25, 2015 at 11:03 am

    Oamenii cu varste matusalemice erau mult mai rari inainte de 1940 si asta se vede foarte simplu din speranta de viata care era mult mai mica inainte de 1950 si in mortalitatea infantila. Pana acum 100 de ani din opt copiii era lucru mare daca unul reusea sa treaca de 40 de ani sau sa ajunga la 60 de ani. sa ne aducem aminte putin de invatamantul de dupa 1945 cand exista si se aplica in licee din cate stiu eu o materie numita ,,Igiena” , de starea taranului roman de care multi din marii doctori se plangeau – partea in care carnea se manca doar de sarbatori sau partea cea mai importanta de introducerea porumbului in agricultura romana si de avalansa de bolnavi de peleagra. Stereotipuri.
    Eu cred ca mai important e schimbarea structurilor etnice in tot estul european in ultimii o suta de ani si mai putin ,,curiozitatile” de 110 ani sau mai mult: partea cu epurarile etnice din Cadrilater(schimb de populatii), expulzarile de populatii(grecii din Burgas goniti de ,,crestinii” bulgari), epurarile etnice (Bosnia- care pe care) sau genocidurile culturale- Timoc, Banatul de Sud , Transcarpatia sau Crisana .

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 25, 2015 at 11:27 am

      anonim

      Referitor la prima parte a comentariului tau, ai vorbit dupa manual.

      Apreciază

  14. marian said, on iunie 25, 2015 at 11:54 am

    Potrivit ultimelor informatii citite azi, in Grecia se pregăteşte ceva odios, mai exact, se doreste aruncarea Greciei intr-un razboi civil, cu perspectiva interventiei militare a nato, (trupe din Grecia si/sau din Italia), daca va fi cazul. Am citit ca lideri ai formatiunilor politice elene: Noua Democratie, Potami si Pasok, s-ar afla in umbra lui Tsipras, acolo unde el se bate pt obtinerea unui acord. Practic, satanica uniune europeana, vrea fie un alt guvern, fie razboi civil cu interventie militara a nato.
    M-am uitat la bbc sapt trecuta, cam pe sambata si am vazut intr-o „dezbatere” pe tema Greciei, aceea ca, se tot repeta termenul de geopolitic, referitor la Grecia. Un soi de bate saua sa priceapa iapa si iata ca azi, se dau si numele celor 3 partide, impreuna cu ale reprezentantilor lor aflati la bruxelles (Samaras, Teodorakis si Gennimata).
    Imi doresc sa nu fie nimic real din tot ceea ce am scris mai sus. Sa fie niste zvonuri proferate asa, de dragul senzationalului, dar, ma tem ca timpul e scurt, tot mai scurt.
    30 iunie 2015 ar fi dupa unii, data la care, Grecia va fi torpilata de catre ue. Ati vazut ca ieri nu s-a acceptat propunerea Greciei. Pe 30 ale lunii, s-ar putea ca statul elen sa fie declarat falimentar, bancile sa fie inchise, si cineva… sa ceara alegeri anticipate pt a evita haosul. Prin acele alegeri, daca vor fi, Syriza, va disparea. Saptamana aceasta la Atena a fost o manifestatie PRO-UE… Cat de reala sau, nu, nu stiu.
    Steagul sudistilor din sua seamana izbitor cu steagul Noii Rusii si deja cica, e interzis la vanzarea pe AMAZON.
    Doamne iarta-ma!

    Apreciază

  15. marian said, on iunie 25, 2015 at 12:31 pm

    In urmă cu 15 minute banca Greciei a anuntat primirea banilor solicitati.
    Bank of Greece Says Received ELA Funding it Requested -Bloomberg

    Read more: http://www.benzinga.com/news/15/06/5623476/bank-of-greece-says-received-ela-funding-it-requested-bloomberg#ixzz3e42ulfzy

    înseamnă oare aceasta sfarsitul problemelor?

    Apreciază

    • el said, on iunie 25, 2015 at 1:11 pm

      marian

      nu te mai ingrijiora in privinta Greciei ca ea este PAZITA de rugaciunile MULTOR Sfintii, ceea ce patesc grecii acum ii va aduce la saracie dar vor fi paziti de macel, Dumnezeu ii scoate din influenta ue si ii vindeca cu leacuri amare dar NU ii va pierde. Soarta Greciei va fi de INVIDIAT de catre multi; acolo dracii nu pot sa-si faca numarul nestingheriti ca in Romania. Sa ne preocupe soarta Romaniei ca ea va fi lovita CRUNT si oamenii dorm in bocanci si casca ochii la diversiuni la tv in loc sa se pregateasca de ce este mai rau.Si stim ca in ce ne va gasi moartea in aceea vom fi judecati, deci sarguinta pentru un „sfrasit crestinesc si raspuns bun la infricosatoarea Judecata a lui Hristos ” ar fi mai de folos decat sa ne ingrijoram de soarta altora.
      Cu ajutorul lui Dumnezeu grecii sunt si vor fi paziti, iar prin acest „rau” al lor mai mic vor scapa de un rau FT MARE.

      Apreciat de 1 persoană

  16. […] Iata comentariul lui Claudiu postat la De ce nu mai avem printre noi romani cu varste matusalemice?: […]

    Apreciază

  17. blue said, on iunie 26, 2015 at 1:40 pm

    Ca să exemplific adaug aici ( rog pe Saccsiv să accepte linkul) o ştire protv despre… preţurile de pe litoral. Cât costă… şi iar cât costă… unii reporteri de teren stau cu hârtiuţa în mână, colo, colo, „scot românii din buzunar”… în fond acolo e adevărata evaziune fiscală din media căci se plătesc comisioane grase pentru astfel de reclame mascate. Tarifele sunt bine documentate iar ştirile de acest gen nu lipsesc nicio zi de la ora 19.00, jurnalul de maximă audienţă. Evident, nu e singurul canal care procedează astfel. Observaţi că inainte de ştirea video propriu-zisă, e plasată o reclamă la…. ghiciţi! un medicament. Care mizerie de medicament este unul dintre cele mai nocive şi mai agresive de pe piaţa românească!

    Apreciază

  18. Sorin s said, on iunie 26, 2015 at 9:12 pm

    Un raspuns simplu la intrebarea „De ce nu mai avem printre noi romani cu varste matusalemice” ar fi pentru ca se maninca prea mult, se munceste prea putin, iar otrava o bagam singuri in noi prin informatia pe care o acceptam in media. Binenteles vorbim de romani, cititi despre fenomenul Hunza

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.