SACCSIV – blog ortodox

VICTOR PONTA (40 %) si KLAUS JOHANNIS (31 %) in turul doi

Posted in Uncategorized by saccsiv on noiembrie 2, 2014

201 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

    • mariusv said, on noiembrie 3, 2014 at 12:51 pm

      razboinicii de cacao (cuvantul cacodox), propagandistii SISTEMULUI, folosesc imaginea Sfantului Mircea Vulcanescu pentru propaganda lor antilegionara, cum ca nu a fost legionar, dar uitati ce scria Vulcanescu in articolul „O CRUCE PE MORMÎNTUL EROULUI NECUNOSCUT”. Se gaseste in cartea de la http://scribd.com/doc/196269855/VULCANESCU-Mircea-Bunul-Dumnezeu-Cotidian
      Ar fi bine sa postezi acest articol al Sfantului Mircea Vulcanescu ca sa vada toata lumea.

      Mircea Vulcănescu

      O CRUCE PE MORMÎNTUL
      EROULUI NECUNOSCUT

      Aşadar, tineretul românesc înscris în Garda de Fier a vrut să pună o cruce la Mormîntul Eroului Necunoscut şi a fost împiedecat s-o facă.

      Stranie împiedicare…

      Stranie, pentru că tineretul Gărzilor de Fier a avut gîndul cel bun, gîndul adevărat al oricărei conştiinţe creştineşti în faţa unui cult străin, adus din ţări ce nu mai cred în Dumnezeu şi care au simţit totuşi, în primii ani după război, nevoia unui substitut, a unui simulacru de credinţă.

      Căci fără cruce la mormînt, cultul „eroului necunoscut” nu e un cult creştinesc ! Pentru cei care cred în Iisus Hristos, nu există mîntuire în afara Lui şi nimeni nu poate sta pentru semenul său în fata lui Dumnezeu şi a oamenilor, decît în măsura în care se împărtăşeşte prin Biserică, de îndoita Lui Fire: Omenească şi Dumnezeiască. În termeni teologici, Iisus Hristos, Dumnezeul întrupat, este singurul om care are o fire generală, o „natură universală”, la care pot lua parte toţi oamenii şi care poate, cu alte cuvinte, să stea pentru toţi, să-şi ia asupră-şi păcatele lumii şi să se jertfească pentru ele.

      Figura jertfei tuturor celor căzuţi pentru neam, printr-un om singur, în care toţi românii să le aducă prinosul sufletului lor de recunoştinţă şi-nchinare, nu e îngăduită creştinilor decît întru Hristos. În afară de cruce, acest semn văzut al jertfei universale, care rămîne „semnul mîntuirii, chiar dacă l-au înfipt necredincioşii”, piatra de pe Mormîntul Eroului Necunoscut e pentru creştini o piatră de poticnire, de idolatrie, de sminteală. De lucrul acesta, fireşte, puţin le-a păsat statelor din Apus, căzute pe mîna cultului fără Dumnezeu, pe mîna francmasoneriei. Ele nu puteau privi decît cu ochi buni o astfel de substituire, care slăbea resorturile rugăciunii creştinilor cu care nu se prea aveau bine! Dar de lucrul acesta sîngera inima celor care, pierzînd părinte, soţ, fiu, frate, urcau cu gînd duhovnicesc la Mormîntul din dealul Expoziţiei.

      Şi iată că tineretul acestei ţări simte instinctiv aceste lucruri. Preoţii merg alăturea de el să-nfigă o cruce la căpătîiul Eroului Necunoscut, spre a-l cuprinde şi pe el în nădejdea mîntuirii creştineşti universale, prefăcînd astfel în locaş adevărat de rugăciune locul unde zace semnul viu al jertfei româneşti. Căci crucea nu-i numai simbol, dar şi putere !

      Dar tineretul e împiedicat s-o facă din motive… urbanistice se zice.

      Amară rătăcire e rătăcirea celor rupţi de sufletul acestui neam !

      Şi să fie numai atît ? Să nu ascundă oprirea aşezării crucii vreun alt gînd ? Nu şi-or fi zis cumva cei care au zidit Mormîntul Eroului Necunoscut că acesta ar putea fi „turc”, „ovrei” sau necreştin – şi de aceea vor fi împiedicat-o ?

      Şi mai amară rătăcire… Căci aceasta ar însemnă că statul recunoaşte un „cult universal” al omului, care trece peste cultele particulare, adică, cu alte cuvinte, că statul român tăgăduieşte Bisericii caracterul ei absolut şi-i substituie un cult al „omenirei anonime”, peste cultul creştinesc. Dar atunci, nici un creştin n-ar mai putea merge la mormîntul acestui erou dezmoştenit, pentru care faptul de a fi ales să reprezinte jertfa neamului românesc echivalează cu un blestem, acela de a zace fără cruce, în afară de nădejdea învierii universale, smuls din comunitatea veşnică a Bisericii din care a făcut poate parte în viaţă…

      Nu. Lucrul acesta nu-i îngăduit. Nu-l poate îngădui nici o conştinţă creştinească temătoare de soarta de după moarte a celor ce i-au fost dragi. De orice „cult” particular ar fi în fapt, ca reprezentant al jertfei neamului românesc, Eroul Necunoscut nu poate fi smuls din nădejdea mîntuirii, aşa cum o aşteaptă imensa majoritate a acestui neam, fără a fi smuls din chiar sufletul lui. Încă o dată, crucea aşezata chiar de necredincioşi nu e mai puţin semnul mîntuirii tuturor.

      Oprirea aşezării crucii face parte din cortegiul nemărginit de jigniri la care e supusă conştiinţa creştinească a acestei ţări, din partea celor ce nu mai cred în nimic şi care cred că pot strica, pe nesimţite, sufletele celor slabi de suflet. (Cine se roagă astăzi fără cruce face la fel mîine, şi-or fi zis !) Din fiecare, tineretul a-nţeles lucrul pe care oficialitatea bisericească ar fi trebuit să-l înţeleagă. E un semn bun.

      Că lucrul nu poate fi făcut, în chip deschis, printr-o procesiune a credincioşilor ? Prea bine. Lucrul poate fi început din nou, pe furiş. Şi să vedem cine va mai îndrăzni atunci să smulgă crucea care se va găsi înfiptă într-o zi, acolo, la Mormînt.

      Să avem încredere în tineret.

      Apreciază

      • Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 2:02 pm

        Foarte frumos articol (oare in ce an l-o fi scris ?), aratand multa intelegere fata de fenomenul legionar.
        Se stie foarte putin faptul ca si Liviu Rebreanu are un roman, putin cunoscut si citit, „Gorila”, in care vorbeste tot cu simpatie si intelegere despre legionari, aratand curatenia sufletelor lor si prigoana la care erau supusi. Gorila era sistemul partidelor politice tradatoare.

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 4, 2014 at 5:53 pm

        mariusv

        Doamne ajuta!

        La ce pagina e?

        Apreciază

      • radu iacoboaie said, on noiembrie 4, 2014 at 9:06 pm

        Cine este Victor Ponta?

        Alegatorii lui VV Ponta,sunt mai ignoranți decat prevede legea ….

        Doamne ajută!

        Apreciază

      • radu iacoboaie said, on noiembrie 4, 2014 at 9:14 pm

        AȘA SE FACE POLITICA ÎN ROMÂNIA FRAȚILOR? UN FILM RELEVANT!

        Tigania romaneasca sau idiotii si propaganda

        DOAMNE AJUTĂ!

        Apreciază

      • Otilia said, on noiembrie 3, 2014 at 4:10 pm

        Devine ridicol tot demersul dumneavoastra de a-i ridica osanale „doamnei” Elena Udrea. Ca o cangrena. Oare n-ar fi cazul sa admiteti ca ati gresit, eventual sa va cereti scuze si sa va opriti?
        Sau suneti irecuperabil?

        Apreciază

      • Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 5:27 pm

        Bine spus Otilia.
        Dar acesti oameni nu au simtul ridicolului sau al masurii.

        Apreciază

      • STOP RFID said, on noiembrie 3, 2014 at 7:05 pm

        Radu

        Orice sistem electronic este fraudat. Ce-l face pe cel care este la buntoane sa bage in loc de 100, 500? Sau cine-l controleaza pe cel care este la butoane? Nimeni!

        Apreciază

      • radu iacoboaie said, on noiembrie 3, 2014 at 8:35 pm

        STOP RFID

        BEC ar trebui să coopereze cu anumite instituții ale statului pentru a fi asigurată securitatea centralizării voturilor, pentru a elimina orice fraudă electronică…

        Apreciază

      • anonim said, on noiembrie 3, 2014 at 7:21 pm

        radu te am intrebat acum ceva timp..esti ofiter?

        Apreciază

      • radu iacoboaie said, on noiembrie 3, 2014 at 8:21 pm

        Cred că trebuie să mă repet. Sunt ofițer, dar în armata ortodoxă. Și vreau să mor pentru Hristos în fiecare zi. Nu doresc să se facă voia mea, ci voia lui Dumnezeu…

        Apreciază

      • STOP RFID said, on noiembrie 3, 2014 at 10:56 pm

        Unul din citatele care m-a facut sa nu mai merg la vot.

        Sf. Lavrentie de Cernigov

        Acum, când noi îi votăm pe conducătorii noştri suntem fie cu cei „de dreapta” fie cu cei „de stânga”. Dar nu ăsta e amarul, căci va veni o vreme când vor impune lumii să-şi aleagă un singur împărat. Iar când omenirea va vota pentru un singur împărat, să ştiţi că acela „el e” – antihristul – şi să te ferească sfântul de vei vota.

        Si ne intrebam de ce mijloacele de defecatie masiva se rasteste la noi sa mergem la vot. Deci antihristul va fi ales prin vot democratic.

        Apreciază

      • DF said, on noiembrie 4, 2014 at 1:27 pm

        @Radu Iacoboaie: Un ofiter are o singura identitate: juramantul si respectarea juramantului si restul e gargara.

        Apreciază

      • radu iacoboaie said, on noiembrie 4, 2014 at 7:46 pm

        ,,Opriţi validarea alegerilor din 2 noiembrie!”, se spune într-un document primit la redacţie din partea GPCS. Între 300 şi 400.000 de români care acum se află la muncă în străinătate au fost votaţi ilegal în secţiile de votare ( a se înţelege că s-a votat în locul lor) din judeţele Mehedinţi, Dolj, Vrancea, Vaslui, Olt, Teleorman, Argeş, Giurgiu şi Ialomiţa. Asta în timp ce, în ţara în care au vrut să voteze au fost ţinuţi pe la uşi. În străinătate, votul lor s-ar fi dus în altă parte! În toate aceste judeţe, se spune în document, cu excepţia reprezentanţilor ACL, în secţiile de votare au fost numai reprezentanţi ai candidatului Victor Ponta. Fie că reprezentau PSD/UNPR/PC, fie că reprezentau toate celelalte partide. Candidaţii independenţi nu au avut reprezentant în secţiile de votare. Mai mult decât atât, se afirmă în document, în toate localităţile unde s-a utilizat urna mobilă, fără excepţie, reprezentanţii ACL au fost trimişi câteva ore pe teren. În acest timp, secţiile de votare au rămas la dispoziţia reprezentanţilor lui Victor Ponta. Aceste lucruri pot fi probate în fiecare judeţ, localitate cu localitate şi secţie cu secţie. Acest plan a fost pus în aplicare nu numai în localităţile rurale ci şi în oaraşe şi în reşedinţele de judeţ.

        Acest sistem a fost folosit cu succes la Referendumul pentru demiterea preşedintelui din anul 2012. Iar la dosar, majoritatea cazurilor de voturi fraudate se referă la acest mod de a frauda. Dacă ancheta nu ar fi fost stopată s-ar fi descoperit toate cele 1,5 milioane de voturi care nu au existat.

        În fiecare secţie din judeţele sus menţionate a existat o persoană desemnată care a avut asupra sa o listă cu persoanele care nu se află în localitate în ziua votului. Cele mai multe persoane dintre acestea figurează că au votat.

        Votul din 2 noiembrie nu trebuie validat până nu se verifică aceste lucruri.

        Pentru votul din 16 noiembrie ar trebui ca Autoritatea Electorală Pemanentă să solicite înscrierea tuturor celor din străinătate care doresc să voteze 16 să se înscrie pe o listă în ţara unde votează şi numele lor să fie scos urgent de pe listele electorale permanente din România. Sunt cel puţin 3 milioane de români plecaţi din ţară. Peste un milion figurează încă pe listele permanente din Romănia. Acum se vede de ce au fost ţinuţi bieţii români pe la uşi prin străinătate.

        Şefii SRI ar trebui să demisioneze imediat pentru ascunderea tuturor acestor date.

        CCR să amâne validarea scrutinului din 2 noiembrie şi să ceară verificarea acestor date.

        Facem apel la toţi cei care au fost în secţiile votare, în judeţele menţionate, să confirme fără teamă aceste lucruri.

        SURSA: Cu bratele goale nu putem invinge SISTEMUL SATANIC.
        http://www.comisarul.ro/politic/exploziv/intre-300-si-400000-de-romani-din-straina_263773.html

        Apreciază

    • radu iacoboaie said, on noiembrie 4, 2014 at 7:36 pm

      DOUĂ ARTICOLE PE ACEASTĂ TEMĂ IMPORTANTĂ:

      http://raduiacoboaie.wordpress.com/2014/10/05/cei-care-vor-vota-cu-ponta-sau-iohannis-vor-da-votul-in-mod-implicit-masoneriei-radu-iacoboaie-5-octombrie-2014/

      http://raduiacoboaie.wordpress.com/2014/10/25/votand-pe-victor-ponta-sau-pe-klaus-iohannis-votati-practic-refacerea-oculta-a-usl-sa-votam-dar-nu-cu-dansii-radu-iacoboaie-25-octombrie-2014/

      ÎNTRE DOUĂ MARI RELE PRACTIC NU POȚI SĂ ALEGI, NU AI CUM SĂ ALEGI UN RĂU MAI MIC…
      PENTRU CĂ DIFERENȚA DINTRE CELE DOUĂ VARIANTE RELE NU POATE CONTA FIIND PREA MICĂ…
      AȘA CUM COMUNISMUL ȘI CORPORATISMUL NU SUNT DECÂT CELE DOUĂ FEȚE ALE ACELEEAȘI MONEZI (GLOBALISMULUI)…

      Apreciază

      • aha said, on noiembrie 4, 2014 at 7:51 pm

        bre domnul Radu si noi pana acum ce tot am indrugat? e valabila asta pentru toti cei 14 fosti candidati. dar e bine si asa pentru ca au ramas doar doi si ai vazut mai clar raul. Doamne ajuta!

        Apreciază

  1. eu said, on noiembrie 2, 2014 at 9:27 pm

    Imi explica si mie un om destept de aici cum de nu se considera conflict de interese candidatul Ponta cu functie de Prim Ministru?
    Are cine idee?

    Apreciat de 2 persoane

    • cristi o. said, on noiembrie 2, 2014 at 10:32 pm

      Nu ma consider nici destept nici „ne”destept. Sunt doar un om normal. Individul e marioneta lor. Daca nu se nastea el, gaseau pe altul. Si daca omora pe cineva, in direct, la A3, tot candidatul lor, tot cu 38%-42% la vot… Avocatul poporului a fost schimbat ilegal in 2012. Au revenit la normalitate? Nu! S-a votat parlament de 300 de insi? Da! S-a pus in aplicare? Nu! (avem vreo 580/590 de hoti acolo) In ’89 si in 2012 au fost lovituri de stat? Categoric da! S-a revenit in legitimitate? Nu! Adica traim intr-un regim ilegitim si ilegal! Nu vreau sa fiu rautacios, dar pentru ei nu conteaza ce vrea si ce „voteaza” „boborul” sau ce scrie legea… In timpul regimului comunist, comunistii de la putere nu erau in stare sa respecte nici macar legile facute de ei; de ce ne mai miram ca fiii si nepotii lor fac la fel? Cand hotii pun mana pe putere, o mentin prin orice mijloace (frauda, minciuna, inselaciune, fals, jaf, crima, etc.)… „Lovilutia” din ’89 si ce a urmat dupa sunt un exemplu ce ilustreaza clar acest lucru.

      Apreciază

      • unu said, on noiembrie 2, 2014 at 11:37 pm

        Auzi bre, dar cand 7 milioane de cetateni romani au votat suspendarea lui Basescu (mai mult decati au votat pentru alegerea lui in functie), dar Basescu a refuzat sa plece si a ramas in functie ajutat de catre UE si SUA, aia cum se cheama?

        Apreciază

      • Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 12:20 am

        Nu basescu, clica lui si basismul sunt o solutie. basescu si ai lui au fost la fel de rai ca si ceilalti.

        Apreciază

      • Ioannis said, on noiembrie 3, 2014 at 2:35 am

        Şi, din câte ştiu eu, chestia cu 600 de parlamentari a fost tot moştenirea guvernării portocalii, deşi băsescu declarase în mod ipocrit altceva, că chipurile voia subdimensionarea aparatului legislativ

        Apreciază

      • cristi o. said, on noiembrie 3, 2014 at 2:41 am

        @unu
        Pai tocmai ca n-au fost „7,4 milioane de romani” (ca sa citez exact pe Ponta, A3, rtv, etc.)! Cei ce s-au prezentat „legal” (ca n-a fost legala toata tzigania de atunci – nu mai intru in amanunte) la vot sa-l dea jos pe „marinar” s-au situat in jurul cifrei de 4,6 – 5 milioane. 1,4 miloane de voturi s-au dovedit a fi frauda. Raman vreo 2 milioane de voturi luate cu urna mobila (sub amenintari si alte prostii gen traseism electoral). Nu vorbesc din balarii, am vazut siruri de microbuze si autocare cu tzigani la vot si rude de-ale mele din zona rurala (oameni total paraleli cu politica) au fost fortati sa voteze „impotriva chiorului”, la urna mobila, ca nu mai primesc pensie si ii asteapta amenzi usturatoare. Cu asta s-au ocupat primarii si oamenii trimisi in teritoriu. Si asta cand lumea era pornita rau impotriva lui Basescu (unii cu motivatii reale, altii manipulati de media). Nici atunci „cei scarbiti de clasa politica” n-au putut fi mobilizati sa participe la mascarada. „Suspendarea” respectiva, care ne-a costat pe noi toti o caruta de bani, fie a fost o rafuiala intre bandele de mafioti politici aflati in lupta pentru ciolan, fie a fost o mare diversiune cu rol dublu: sa dezbine masele si sa devieze atentia de la unele tranzactii (energie, gaze de sist, electrica, Rosia Montana, CFR sau altele de care vom afla cine stie cand). Basescu e departe de a fi sfant si nu merita sa-l vedem altfel decat drept un politician din aceeasi clasa politica murdara, de origine comunista, ca si ceilalti, dar demonizarea sa totala combinata cu reflectoarele media puse exclusiv in directia lui ar fi trebuit sa trezeasca suspiciuni oricarui om normal. Ilici Iliescu e copartas la uciderea a peste 1000 de oameni la „revolutie”, sute de studenti trimisi la moarte in 1956, si zeci (dupa unii, sute) de morti la mineriade. Dar nu am vazut pe vreunii sa fi urlat vreodata la tv ori in poarta Cotroceniului „Suspendati-l!”, „Terminati-l!”, „Sa-l omoare cineva!”, „Iesi afara… etc etc” Trageti singuri concluzia. Un criminal dovedit sta linistit si liber in umbra psd-ului (Ilici ex-fsn), Un presedinte demonizat e facut troaca de porci dar scapa „miraculos” facand balet politic in umbra pdl-ului (Basescu ex-fsn). Ce legatura are vointa ori votul poporului cu asta?? Chiar credeti ca Ilici a fost ales in ’90? Atunci de ce s-au inchis fsn-istii in biroul electoral 48 de ore si n-au lasat nici presa si pe nimeni altcineva? Ce garantii avem ca nu s-a manipulat votul? Niciuna! Impotriva comunismului erau manifestatii monstru la vremea respectiva, nu 150 de insi aglutinati in fata camerelor A3 in 2012. Aceleasi intrebari le putem pune in 2009 cand serviciile s-au jucat iar cu procentele dintre Geoana si Basescu – unde a fost vointa poporului? Votul? (nu-l regret nicicum pe Geoana dar n-a fost lucru curat nici atunci) Am spus-o si o repet: traim, cel putin din ’89 incoace, intr-un sistem mai fals si mai pervers decat isi pot inchipui multi. In media (tv, radio, ziare) nu e decat dezinformare si manipulare. Cel ce voteaza o face in cunostinta de cauza? Are acces la suficiente informatii corecte? Daca da, ii este votul luat in considerare? Ma tem ca nu…

        Apreciază

      • Ionut said, on noiembrie 3, 2014 at 9:04 am

        In 2012 a fost lovitura de stat, dar in sensul ca vointa populara a fost incalcata. Loviturile de stat nu se dau de catre Parlament si nu se dau prin referendum. Partea buna, daca putem spune astfel, e ca ne-ar fi fost mai rau daca PSD-ul punea mana pe toata puterea, dar atunci nu aveam cum sa stim asta.
        In ’89 a fost o revolta populara, dublata, din pacate, de o lovitura de stat securista.
        In ceea ce priveste legitimitatea regimului, e o problema inca din 30 dec.1947.

        Apreciază

      • cristi o. said, on noiembrie 3, 2014 at 10:15 am

        @Ioannis
        Mostenire de la portocalii sau nu, cei rosii n-au renuntat la ea, au profitat din plin. De fapt, niciun partid n-a renuntat. Au fost voci palide de ochii lumii, presupun, in rest tacere vinovata pe toate fronturile. Practic, romanii au votat 300 de parlamentari, votul a fost valid, dar toate partidele din parlament au facut ceva pe vointa oamenilor! Cam atat valoreaza poporul in ochii politicienilor (din orice „stanga” sau „dreapta” ar fi ei)… Si hai sa fim un pic sinceri, credeti ca e vreo diferenta intre culorile din politica romaneasca? Eu vad, mai degraba, grupuscule de indivizi onerosi care se faulteaza reciproc in goana dupa bani si putere, pe un teren comun, acoperiti strategic de perdelute colorate, arbitrati fiind de tatuca/mamuca fosta securitate (si el/ea o unealta a noii ordini)…

        Apreciază

    • Valentin said, on noiembrie 3, 2014 at 8:56 pm

      nu știam despre acel eveniment de la 1926 – Mântuitorul arătându-li-se unor copii spunând că Lavra Poceaev va fi ultima mânăstire rusească ce se va opune lui antihrist.

      Apreciază

  2. cristian said, on noiembrie 2, 2014 at 9:32 pm

    ponta va iesi presedinte.si daca el va iesi presedinte asta inseamna eutanasia romaniei din toate punctele de vedere.sa nu uitati de declaratiile facute de Joe Biden cand a venit ultima data in romania.

    Apreciază

    • Iani said, on noiembrie 2, 2014 at 9:53 pm

      Ponta sau Iohannis, dar nu e nicio diferenta esentiala intre ei,. Oricare ar iesi presedinte, Romania tot colonie va fi.

      Apreciază

      • AKRITAS said, on noiembrie 3, 2014 at 2:01 pm

        majoritatea care decide” democratic” inseamna un popor adus in stadiul de populatie, indobitocita,controlata si manipulata cu paine si circ, card si cip, care poate dicta legea, dreptatea, adevarul, in defavoarea minoritatii care spune Adevarul.
        adica,daca 99 de indivizi din o suta, decreteaza,voteaza anormalul, nefirescul, omul trebuie sa aiba 4 degete la o mana, sa zicem, iar unul singur se declara impotriva, acela este in ilegalitate si este obligat sa-si taie un deget pentru a fi in „legalitatea” dictata de majoritatea manipulata si indobitocita.
        Adica este politic corect, in „statul de drept”! Iar in spatele acestei majoritati indobitocite se afla un grup restrins, de indivizi rau intentionati, arhitecti ai noului turn babel, satanisti, anticristi….iudeomasonii secreti, deveniti discreti acum, cand majoritatea, poporul transformat in populatie e deajuns de indobitocit, de pervertit, incit sa primeasca uraciunea pustiirii, sa spuna la alb negru, si la negru alb, sa perceapa adevarul ca minciuna, si minciuna adevar.
        „votul” zis democratic, inseamna puterea lor, a lupilor care au imbracat blana de oaie, tradusa prin minciuna, viclenie, diversiune….armele occidentului iudeomason : monopol pus pe mijloacele de indobitocire in masa : tv, radio, ziare…si avantajul celui care numara….stiut fiind ca ei sant aceiasi, toate partidele :straini de neam in primul rand :e v r ei , occidentali….tradatori in al doilea rand, masoni, spalati pe creier, indoctrinati….rezultatul e acelasi de 25 de ani nefericiti de „civilizatie” si „valori” occidentale : ies in fata javrele, vasalii, oportunistii, oamenii de nimic….ne controleaza, prin banci, card si cip…ne vand tara, pamantul, sufletul, familia, omenia…pentru a fi colonia de sclavi in noul imperiu occidental comunisto-capitalist babilonic, satanic, anticristic : ue !

        Apreciază

  3. DF said, on noiembrie 2, 2014 at 9:35 pm

    Ma ia cu groaza sa-l vad pe neamt presedinte. Asta inseamna o noua campanie de retrocedari cu mii de familii aruncate in strada ca in Palestina. Bine ca echipa de lesbience Udrea-Macovei au pierdut.

    Apreciat de 1 persoană

    • Iani said, on noiembrie 2, 2014 at 10:30 pm

      Asa, deci subliminal incerci sa ne sugerezi sa votam cu Ponta, nu ?

      Apreciază

      • DF said, on noiembrie 3, 2014 at 8:38 am

        Sublimal iti spun ca ati luat teapa cu totii. Voturile le numara serviciile, voi doar dati cu stampila. Ai inteles?

        Apreciază

      • Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 2:06 pm

        Eu nu am fost la vot (si multi de pe acest blog nu au fost), asa ca nu mai spune „voi” cand imi raspunzi mie.
        Iti schimbi adresa email la fiecare comentariu ?

        Apreciază

      • DF said, on noiembrie 3, 2014 at 5:44 pm

        @Iani: Chiar conteaza? Peste un an sa nu incepi sa plangi de mila a sute de familii de romani care ajung in strada pentru un excroc imobiliar votat doar ca e neamt – asta e un complex de inferioritate exploatat la maximum de liberali si de gasca de pedelei. Atitudinea asta de noncombat e o mana cereasca aia care au dat concesiunile de pana acum.

        Apreciază

    • unu said, on noiembrie 2, 2014 at 11:40 pm

      Uai, da, de mizeria umana numita Macovei imi era cel mai frica. Acu posibil sa avem razboi cu rusii din cauza mizeriilor in care ne baga Ponta/Iohannis, dar de cea mai mare mizerie, Macovei, am cam scapat.

      M-au trecut transpiratii reci ieri cand am vazut pe TVR un reportaj de la exercitiile comune Romania-SUA din Marea Neagra, unde i-au luat interviu la un fraier de-al nostru care zicea ca suntem pregatiti de razboi cu rusii… Si o mai zicea si asa pe un ton mandru!

      Apreciază

  4. aha said, on noiembrie 2, 2014 at 9:36 pm

    ma gandesc doar la R.I. cred ca e dezamagit. lasand gluma la o parte….suntem de plans. apa de ploaie, desi cred ca e mult mai folositoare apa de ploaie. mi-am mentinut optiunea si nu am participat la vot. nu vreau sa legitimez oameni care nu merg cu Dumnezeu. am considerat ca nu e niciunul care sa se apropie cat de cat de credinta crestin-ortodoxa, ca sa nu mai vorbesc ca ar trebui sa fie ortodox get-beget! sa dea Dumnezeu sa ma insel dar nu cred ca va fi vreun candidat pe care sa il votez pana la sfarsitul vietii mele! ma rog lui Dumnezeu sa nu fiu inselat de antihrist! atat. macar atat!
    Doamne Iisuse Hristoase, miluieste-ne pe noi, pacatosii!

    Apreciat de 1 persoană

    • radu iacoboaie said, on noiembrie 3, 2014 at 3:48 pm

      Nu sunt dezamăgit. Este foarte puțin spus. Sunt revoltat de manipularea și corupția din România. Românii trăiesc și astăzi sub imperiul fricii moștenite din comunism și de aceea atât de puțini își manifestă conștiința civică și luptă pentru o cauză dreaptă, oricare ar fi aceasta…

      Apreciază

      • Ioannis said, on noiembrie 4, 2014 at 2:08 am

        Nu ştiu de ce dar de fiecare dată când îţi citesc comentariile am impresia că eşti beat şi vrei să faci caterincă de noi. Să fie doar impresie? E ceva tare suspect cu dumneata.
        Curat murdar, coane Fănică! 🙂

        Apreciază

  5. ioan said, on noiembrie 2, 2014 at 9:39 pm

    un sf. parinte a fost intrebat. parinte, matale cu cine votezi? la care parintele a raspuns. eu votez cu … Hristos. nu vreau sa par lupul moralist, dar oricare va castiga nu va face nimic altceva decat sa-mi mai ia o bucatica din painea de pe masa. singurul care nu numai ca nu-mi va lua, dar va si adauga, esta Iisus Hristos. ps. am vazut la televizor un grup de maicute votand. ma intreb, ele cu cine au votat? pps. nimeni nu poate sluji (vota) la doi domni.

    Apreciat de 1 persoană

  6. Ionut said, on noiembrie 2, 2014 at 9:57 pm

    poate si-au anulat votul , si o data ce erau la vot inseamna ca aveau binecuvantare

    Apreciază

  7. eu said, on noiembrie 2, 2014 at 9:58 pm

    Nici unul nu s-a dus la slujba dimineata in schimb s-au inghesuit la poze in fata urnelor.

    Apreciază

  8. ETRN said, on noiembrie 2, 2014 at 10:01 pm

    Gresit.
    Eu stiam ca e asa:

    EXIT – POLL ora 19

    1. G. Soros – 41,5%

    2. G. Soros – 31,5%

    3. G. Soros 6 %

    4. G. Soros 5 %

    5. G. Soros 4 %

    6. G. Soros 4 %

    7. G. Soros 4 %

    8. G. Soros 3 %

    9. G. Soros 1 %

    Apreciază

  9. cristi o. said, on noiembrie 2, 2014 at 10:03 pm

    Mai sa fie… Nu m-am uitat la tv (ca am renuntat la el de ceva vreme…), dar daca astea sunt procentajele avansate de ei, atunci pot sa ma duc la culcare, serviciile vegheaza in continuare… (la linistea lor, desigur…) Nu s-au obosit macar sa aduca cifrele in zona credibilului, nu mai vorbesc de realitate… E penibil, Udrea si Tariceanu mai mult decat Macovei sau Funar. (sunt destui care l-au preferat pe Funar, pentru ca nu-l mai inghiteau pe Vadim, omul securitatii). Ponta 40% doar in vis, Johannis 31%, la fel. Se stia de o luna procentajul asta, Ponta-Johannis. Am dubii ca serviciile au darul inainte-vederii… Mascarada, teatru ieftin, circ de doi bani, balci, tziganie, murdarie, batjocura, blasfemie etc. – asa se poate caracteriza campania electorala si „alegerile libere” cu corupti impusi si rezultate cunoscute de dinainte de a se naste „candidatii”… Bineinteles, in functie de reactia publicului, se mai „netezesc” rezultatatele in orele urmatoare…

    Apreciat de 1 persoană

    • danielvla said, on noiembrie 2, 2014 at 11:57 pm

      cristi o,
      Ba nu e deloc asa. Cifrele sunt relativ aceleasi pentru ca populatia a fost spalata pe creier sa voteze asa. S-o mai fi furand si voturi dar in mare procentele se apropie de realitate. PSD-ul insusi e un sistem complex care angreneaza o buna parte a populatiei implicata direct sau indirect in partidul lor, afara de cei pacaliti prin mass-media.

      Apreciază

      • cristi o. said, on noiembrie 3, 2014 at 3:50 am

        Pai, eu nu inteleg un lucru: in viata reala vad o ura cu mult mai mare fata de clasa politica, chiar si la psd-isti inraiti! Nu mai spun ca multi nu l-au votat pe Ponta, iar altii, care nu lipseau de la vot nici legati de calorifer, la ultimele alegeri si azi nu s-au miscat de acasa. Traiesc intr-o zona cu blocuri ticsite de familii de fosti activisti pcr, votanti captivi si devotati psd. Doar vreo trei-patru babute (neveste de fosti mahari pcr, raposati de mult) s-au mai dus la vot (de fapt se duc la vot aproape mecanic). Restul s-au dus la tara, la munte, prin cluburi (tineretul) iar ceilalti (pensionari, etc) nu s-au prea sinchisit. Din fereastra eu vad sectia de votare. La un moment dat au fost ceva mai multi insi, dar s-au topit repede. Una peste alta, ce constat in teren, nu corespunde cu cifrele oficiale. Pur si simplu e ceva in neregula. La unele sectii au fost multi oameni, la altele (multe) nu s-a inghesuit lumea. La alte alegeri cand participam si eu la vot, la o prezenta de 45-48%, misunau destui oameni pe la sectie toata ziua si trebuia sa astepti ceva sa apuci o stampila. Acum omul intra si iesea in 2 minute. Cand s-a votat pentru Iliescu/Constantinescu, in 1996, am stat la coada, in afara sectiei o ora si ceva, in sectie 20 de minute pana am prins stampila. La Nastase/Basescu in 2004, trei sferturi de ora. Atunci, ca si acum, aceeasi poveste: 6 cabine de vot si 4 stampile disponibile! Faceti singuri calculul. Nu vreau sa spun ca stiu precis ce se intampla, dar de ce altadata 40 si ceva de procente prezenta se traduceau prin multi oameni iar acum, la aceleasi procente prezenta vad foarte putini?! Restul voteaza invizibil, prin corespondenta/procura/delegatie, sau imi pierd eu mintile?! Sincer, nu inventez nimic de dragul senzationalului, nici nu-mi prea arde de glume, dar vad procente batute in cuie, nemodificate de ani dar lume care s-a imputinat vizibil ca prezenta de la an la an. De asta n-am mai avut incredere in sistemul asta de vot.

        Apreciază

      • danielvla said, on noiembrie 3, 2014 at 10:50 am

        cristi o
        Eu am fost chiar intr-o sectie de votare si din aproximativ 560 de voturi exprimate 295 au fost pentru Ponta. Si nimeni n-a votat de mai multe ori. Cel putin acolo. Asa ca… Tradatorii care se tot perinda la putere isi fac rost de legitimitate pentru ca lumea chiar voteaza. Pacaliti si prostiti fiind…

        Apreciază

      • cristi o. said, on noiembrie 4, 2014 at 5:31 am

        Nu contest ca sunt inca multi incapabili sa se desprinda de partidul-stat. Am, de asemenea, convingerea ca nu s-a furat peste tot (nici in 2012, cand fraudarea a fost infernala, nu s-a putut fura peste tot). Ceea ce m-a intrigat, a fost imputinarea oamenilor la sectie fata de alti ani, procentele afisate la tv fiind aproape constante (ma asteptam sa scada si acestea intr-o anumita masura). Ma sperie gradul de spalare pe creier la care au ajuns unii oameni. Am intalnit azi un cunoscut, profesor respectabil, om cu un intelect deosebit, cultura vasta, etc. Imi spunea ca l-a votat pe Johannis, dar ca nu-i suporta pe pdl-istii din jurul lui. Pana aici nimic anormal. „Delirul” abia de acum incepe… Mi-a spus ca un presedinte are sansa sa devina un erou (?!?), un personaj de legenda (?!?). Ca Ponta are sansa sa fie un Kogalniceanu (?!?), un tanar deosebit, cu viitor maret in fata… Siderat, l-am intrebat daca are habar cine e Ponta si ce biografie are, daca are vreo informatie serioasa despre cine sunt oamenii din jurul lui si ce porcarii si crime au facut la viata lor. Omul s-a blocat. S-a scremut, s-a foit, dar n-a putut preciza o sursa anume. Si el era mirat. Stia in meseria lui si numarul paginii unde a citit cu ani in urma o chestiune marunta, dar nu stia unde a citit ca Ponta e un erou (?!?) si n-a putut preciza cum de i-a venit sa-l asocieze cu Kogalniceanu (?!?)… I-am spus tot despre plagiatorul national si l-am sfatuit sa-i verifice in amanunt pe toti candidatii, sa nu mai suspecteze de buna-credinta „tembeliziunile”. Daca un om, cu un nivel ridicat de pregatire si inteligenta poate fi transformat intr-o leguma atat de usor de catre servicii, de la distanta, ce nevoie mai au ei de puscarii pentru cei ce au libertatea cugetului. Ajungi sa cugeti ce vrea partidul/sistemul, chestii de genul: ala e „pontist”, ala e „basist”, albul e negru, ecumenismul e solutia, cipul e bun, etc. Un adevarat „Pitesti” la scara nationala… Si oamenii astia, spalati pe creier, inca nu au cip implantat. Incerc sa-mi dau seama cum va fi cand vor avea si cip… Asa ca ajungem iar la votul „democratic”… Mai e democratic, liber consimtit si in cunostinta de cauza votul unor oameni lipsiti (natural sau artificial) de discernamant? Trebuie sa admit ca e posibil ca multi sa-l fi votat pe Ponta. Dar asta inseamna ca suntem intr-o situatie foarte grava.

        Apreciază

    • a said, on noiembrie 3, 2014 at 12:06 am

      Domne, nu-i minciuna, lumea din jurul meu chiar a votat, in ciuda stradaniilor mele de a-i zadarnici! unii cu udrea, altii cu johannis… de ponta nu pariez, ma surprinde si pe mine procentul.

      Apreciază

  10. cosminmatiu said, on noiembrie 2, 2014 at 10:04 pm

    A existat posibiliatea de a alege intre 14 diavoli. Cine a fost la vot sa nu se planga de ce va urma. Indiferent cine va iesi trebuie sa urmeze agenda satanica.

    Apreciază

  11. cosminmatiu said, on noiembrie 2, 2014 at 10:10 pm

    Presedinte va iesi Ponta pentru ca ambele partide au masini de voturi. In timp ce PDL-ul si cu cine o mai fi el asociat are votanti mai greu de pus in miscare si cu costuri mai mari , PSD -ul are votanti mai multi si mai ieftini, cu alte cuvinte pleava tarii. Va fi si un lucru bun ca va iesi Ponta , sfarsitul va fi mai aproape ca va scurta Dumnezeu zilele. Mai repede spre cipul implantat

    Apreciază

    • Iani said, on noiembrie 2, 2014 at 10:36 pm

      Nu stiu daca va iesi ponta fiindca majoritatea din cei care au votat cu ceilalti candidati cred ca vor voita cu Iohannis in turul 2. dar nu are importanta, va fi acelasi lucru, aceeasi agenda

      Apreciază

      • cosminmatiu said, on noiembrie 2, 2014 at 10:40 pm

        A lui Ponta de aceeasi bani pot fi cumparati mai multi.

        Apreciază

      • mada said, on noiembrie 3, 2014 at 6:57 pm

        Aici ai dreptate.Dar e o mica sansa poate se schimba guvernu si Banicioiu cel cu cardurile,O mica speranta.

        Apreciază

    • Valentin said, on noiembrie 3, 2014 at 9:03 pm

      pentru cine-i cu Dumnezeu toate-s bune.

      Apreciază

    • Aurora said, on noiembrie 3, 2014 at 9:04 pm

      Ma trec fiori !

      Apreciază

  12. Iani said, on noiembrie 2, 2014 at 10:27 pm

    Oare de ce o fi demisionat Melescanu asa iute de la SIE ca sa candideze si sa ia 1 % ? Era limpede ca nu o sa-l voteze nici securistii lui. Care o fi fost scopul acestei miscari ? Mie mi se pare fara sens. E clar ca a primit ordin sa faca asta, dar nu vad nimic logic. Sau poate ala care i-a dcat ordin sa faca asa ceva o fi vreun imbecil ? 😀 Tot ce se poate. Sa nu ne asteptam ca securistii sa faca lucruri geniale, diabolice, sclipitor de inteligente. Eu cred ca multi dintr ei sunt niste boi si ca atare fac si multe prostii.

    Apreciază

    • Ionut said, on noiembrie 3, 2014 at 9:14 am

      O posibila explicatie a fost data la Realitatea TV. Se parte ca o parte din PNL (inclusiv Crin Antonescu), dar si Monica Macovei se pregateau sa-si anunte sprijinul pentru Melescanu, insa a avut loc scandalul legat de SIE (Ponta ofiter acoperit etc.)

      Apreciază

  13. nikodim said, on noiembrie 2, 2014 at 10:31 pm

    ETRN, just clasamentul tau.
    cristian,oricine din lista lor iese presedinte, v-a eutanasia Tara.

    Apreciat de 1 persoană

  14. aha said, on noiembrie 2, 2014 at 10:42 pm

    ma uitam acum la tv si erau romani din diaspora ca vroiau stampile!!! nu credeam ca o sa traiesc sa aud asa ceva! adica nu vroiau ceva bun pt noi, ci vroiau stampile ca sa voteze! e ca si cum le-ar fi luat jucaria! probabil ca spre sfarsitul lumii o sa auzim ca oamenii scandeaza ca vor semnul pe mana! Doamne fereste!

    Apreciat de 1 persoană

  15. adriandav said, on noiembrie 2, 2014 at 11:13 pm

    AM VOTAT SI EU!

    Unde ești tu Țepes, Doamne? Ca punând mâna pe ei,
    Să-i imparți în două cete, de nebuni și de mișei,
    Și în două temniți large cu de-a sila să-i aduni,
    Să dai foc la pușcărie și la casa de nebuni!

    http://i.imgur.com/dZY261k.jpg?1

    Apreciază

  16. Iones said, on noiembrie 2, 2014 at 11:18 pm

    Olivia Steer, sotia lui Andi Moisescu: „Vaccinurile sunt un mit, NU te protejează, te îmbolnăvesc”
    https://ro.celebrity.yahoo.com/olivia-steer-vaccinurile-sunt-un-mit-nu-te-092010430.html

    Apreciază

  17. aha said, on noiembrie 2, 2014 at 11:23 pm

    uite ca au legitimat si alegerile astea: cica am fost la vot vreo 54%. cum naiba se face ca mereu se depaseste procentul de 50%! ca altfel ar avea o mare problema. mereu m-am intrebat de ce toti candidatii , indiferent daca au pierdut sau au castigat, au multumit in primul rand ca am venit la vot! oare chiar asa de neinteresati sa faca anuntul asta de fiecare data? toti candidatii sa multumeasca in primul rand pentru ca am fost la vot? hmm….miroase a ceva urat! de aia se agita si isi foflosesc multi chiar reputatia numai ca sa ne convinga sa mergem la vot! ca sa para legitime! sa nu aiba nimeni nimic de obiectat! sper sa ne ajute Bunul Dumnezeu sa ne dam seama majoritatea romanilor, intr-o zi, si sa nu mai legitimam toti hotii si sarlatanii sufletului!

    Apreciază

  18. Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 12:22 am

    Cei care au votat – indiferent cu cine – sa nu se mai planga in urmatorii 5 ani de sistem, de clasa politica, de situatia Romaniei.

    Apreciază

  19. Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 12:29 am

    A fost vreun candidat care sa fie crestin, sa aiba un trecut nepatat, sa spuna ca nu vom mai oferi gratis toate resursele subsolului strainilor, care sa fie contra exploatarii rosiei montane, contra gazelor de sist, care sa spuna ca familia este 1 barbat + o femeie, iar casatoriile homosexuale sunt o nebunie, a fost vreunul care sa spuna ca Uniunea Europeana este o noua Sodoma, ca Nato agreseaza Rusia dorind o confruntare, ca trebuie sa refacem industra, ca trebuie sa ne protejam interesele economice, ca vanzarea in nestire a terenurilor agricole la straini este o mare greseala, ca sistemul de sanatate este dezastruos, ca invatamantul este la pamant, si asa mai departe, etc etc etc ? a fost vreunul ? NU, fratilor, nu a fost. A fost vreunul care sa vina cu o echipa de oameni nepatati in jurul sau si sa propuna ceva concret pentru Romania, in sensul – ca sa dau un exemplu – al celor semnalate de dl Ilie Serbanescu ? Cineva care sa spuna ca Romania nu trebuie sa mai fie o colonie, ci a romanilor ? Cineva care sa denunte francmasoneria care a pus stapanire pe aceasta tara si o impinge pe drumul noii ordini mondiale – satanice ? A spus careva o vorbulita macar despre asta ?
    Si atunci, cei care au iesit la vot legitimeaza in continuare DEZASTRUL. Eu macar sunt cu constiinta impacata – nu am fost la vot.

    Apreciază

    • Cosmin said, on noiembrie 3, 2014 at 8:01 am

      A fost un candidat…dar e scos pe ultimul loc…defapt nici nu apare in clasament…Gheorghe Funar.Daca urmariti pe youtube exista emisiuni unde zicea si despre faptul ca Romania e o colonie in care se experimenteaza diferite chimicale…etc.Asta cred ca e singurul crestin-ortodox si patriot.Doamne ocroteste-i pe romani!

      Apreciază

      • Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 2:10 pm

        Este in politica din 1990, a fost primar, a fost in partidul de securisti „Romania mare”. Acum il vedeti ca mare patriot si crestin ?

        Apreciază

    • danielvla said, on noiembrie 3, 2014 at 11:00 am

      Si eu sunt de acord cu Cosmin. Singurul care merita cat de cat votat a fost Gheorghe Funar, chiar daca avea el niste idei ciudate cu privire la religia dacilor. Singurul ortodox dintre canditati, desi cam naiv…

      Apreciază

    • mada said, on noiembrie 3, 2014 at 6:41 pm

      Ai mare dreptate cu Sodoma si gomora si ca Nato agreseaza Rusia.Sunt putini care afirma asta.

      Apreciază

  20. mario said, on noiembrie 3, 2014 at 2:14 am

    Cate ceva despre halloween

    Apreciază

  21. Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 2:39 am

    Poate ca salvarea nu mai e posibila decat individual. Poate nu mai are rost sa ne agitam, din moment ce romanii asta vor – politicieni ticalosi si tradatori, vanzarea tarii, saracie, umilinta, masonerie, etc. Din moment ce de 25 de ani voteaza cu aceiasi oameni, desi e tot mai rau, desi tara se prabuseste, inseamna ca asta vor. Eu unul nu le voi mai plange de mila. daca faci un sondaj, probabil peste 70 – 80 % vor spune ca Romania merge intr-o directie gresita si ca sunt nemultumiti. Dar la o adica, ies ca oile la vot, de un sfert de secol, fara sa gandeasca, fara sa cracneasca, si – ceea ce e tragi-comic – fara sa ii oblige nimeni.
    Din partea mea, sa il manance copt pe Pontohannis, sa se sature.

    Apreciază

    • Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 2:45 am

      Intr-un interviu, filmat, parintele Adrian Fageteanu a citat formula francezilor din 1940: „Sauve qui peut !” (Scapa cine poate !). Oare de ce ? Nu cumva pentru parintele intelesese, de acum cativa ani de cand era filmat interviul, ca se mai poate rezista numai individual ?

      Apreciază

  22. trecator said, on noiembrie 3, 2014 at 3:25 am

    Iani, este Funar, care a contestat in doua rapoarte ilegalitatile cu Rosia Montana si gazele din sist la Barlad. Singurul care nu are cazierul patat. Nationalist, patriot, iubitor de tara si ortodox si care ar fi vrut sa-i scoata pe unguri de la conducere ca si partid politic. Si cu dorinta de a se implica in unire a Basarabiei cu tata mama. A fost votat de multi din cate am vazut, dar cred ca va avea putine voturi la numărătoare, ca sa fiu realist…

    Apreciază

  23. Anto' said, on noiembrie 3, 2014 at 7:26 am

    Acum ca au ramas doi, din care unu e evanghelist, un ortodox macar ca o fi ortodox cu numele, cu cine voteaza? , probabil ca si absentismul e o varianta dar o fi cea mai buna? , Pontanel o fi ortodox macar cu numele? ca dupa vide-oul ala cu “Vom avea mai mult timp sa sarbatorim HANUKA” nu mai inspira asta.
    Si trebuie luat in calcul si: http://www.youtube.com/watch?v=fZ971qfcGgE

    Apreciază

    • papadiu said, on noiembrie 3, 2014 at 10:50 am

      si eu sunt curios daca ponta e ortodox botezat.
      cununia ( a2-a ) facut-o ortodox la biserica icoanei, s-ar putea deduce ca e botezat.
      poate are cineva informatii din interior sa ne lamureasca

      Apreciază

      • ETRN said, on noiembrie 3, 2014 at 1:55 pm

        Hai sa va spun ceva: MAI BINE UN EVANGHELIST PROFESIONIST (ca presedinte de tara, profesionist = TOT ce poti face si gandi ca sa respecti tara si oamenii – de ATAT e nevoie), decat un ortodox CU NUMELE, ortodox DECLARAT si atat, iar prin FAPTE… cel mai mare ateu paganizat.
        Eu NU ZIC CA UNUL SAU ALTUL E IN UNA SAU ALTA DIN POSTURI, am prezentat doar IDEEA MEA. Atat.
        Eu nu ma leg de nicio persoana, pentru ca TOTI suntem Trupul lui Hristos.

        Apreciază

      • georgel said, on noiembrie 3, 2014 at 4:56 pm

        Ponta e nepot de preot

        Apreciază

      • Lucian said, on noiembrie 3, 2014 at 6:20 pm

        Mai multe despre bunicul evreu comunist al lui Ponta: http://www.voceavalcii.ro/2013110318054/Dezvaluiri-CINE-ESTE-BUNICUL-LUI-VICTOR-PONTA.html
        Mie personal mi se pare absolut ingrozitor ca o parte din oamenii care frecventeaza acest blog ar fi gata, la o adica, mai degraba sa-i dea votul acestei jigodii decat lui Iohannis, pe considerentul ca acela nu-i ortodox. Ponta nu e nimic, nici ortodox, nici altceva, ci doar un oportunist, un mincinos patologic si un incompetent cum n-a mai cunoscut vreodata tara asta.

        Apreciază

      • Ioannis said, on noiembrie 4, 2014 at 2:14 am

        NU TREBUIE VOTAT NICIUNUL! Nu se pune problema alegerii răului cel mai mic! „Toţi dracii sunt ai dracului” era vorba Pr Arsenie Papacioc! Noi dacă nu avem ce vota, fie ne anulăm voturile, fie abdentăm de la vot.

        Apreciază

      • papadiu said, on noiembrie 5, 2014 at 10:39 am

        nu pentru votare am intrebat.
        ponta, ca si majoritatea politicienilor de la varf, s-a inchinat dusmanilor lui Hristos; eram doar curios daca a fost botezat ortodox anterior.

        Apreciază

  24. kosk said, on noiembrie 3, 2014 at 8:19 am

    aia din strainatate sunt spalati pe creier 100% ati vazut cozile kilometrice si cum zbierau caprele cu spume si ochi bulbucati ca ei vor ‘voteze’ ca e ‘dreptul lor democratic’..te apuca lehamitea…probabil tot asa vor urla si dupa ‘semn’

    Apreciat de 1 persoană

  25. scortisoara said, on noiembrie 3, 2014 at 9:37 am

    Pentru mine nu a existat ziua de ieri . Cel putin nu cum au vrut mai marii tarii manandu-ne ca pe vite la urnele de vot . Nu am deschis tv-ul .
    Intr-un fel am avut o optiune : toata saptamana m-a preocupat momentul pomenirii mortilor , astfel ca mi-am concentrat tot efortul si toata atentia pentru a face ce se cuvine pentru cei din neamul meu care au trecut la Domnul . Am avut asa o liniste prin comparatie cu vanzoleala si tulburarea pe care au indus-o astia cu alegerile lor . Ieri am trait ziua in spiritul zilei de sambata , asa mi-am gasit multumirea si pacea sufleteasca ….
    Bine ar fii sa nu se mai tulbure nimeni , sa stam cu mintea in iad si sa nu deznadajduim .
    Stiu ca mai sunt oameni care isi pun nadejdea in conducerile lumesti dar nu ele ne salveaza de la dezastru ci Dumnezeu , pe fiecare in mod diferit . Sa se faca voia lui Dumnezeu ! Cum spunea dna. Aspazia Otel Petrescu : ” Lupta pare sa fie castigata de astia …” aici pe pamant … Nici nu mai conteaza ce forma de guvernare va fii aici , sau cine va fii seful trib ( ca sa zic asa ) , pe noi trebuie sa ne preocupe mantuirea . Ce asteptari sa avem de la pionii satanei = regele mustelor ?

    Apreciază

  26. mircea.v said, on noiembrie 3, 2014 at 9:55 am

    Alte argumente pt neprezentarea la vot:

    „Nu te teme turma mica”. Pai turma mica inseamna sub 50%, ca daca era peste 50%, ar fi fost „turma mare”. Deci, turma mica, e clar, nu prea are treaba cu sistemul asta democratic. Turma mica pierde intotdeauna in jocul democratiei.

    Turma mare pur si simplu este o medie intelectuala. Este mediocritatea insasi. Cei care fac jocurile si manipuleaza sant f inteligenti. Si deci, mediocritatea nu are nici o sansa in fata celui mult mai destept.

    Cum a fost rastignit Iisus? In urma unui exercitiu democratic. Cu cine votati, cu Baraba sau cu Iisus? Mediocritatea care cu cateva zile inainte il primise cu entuziasm si bucurie pe Iisus, sub manipularea fariseilor, preotilor Templului… care erau f inteligenti si pusi la punct cu toata teoria si viclesugurile, acum aleg democratic rastignirea lui Dumnezeu. Mediocritatea, in 2-3 zile s-a schimbat 180 grade.
    Dreptatea si adevarul nu este la cei multi. Oare democratia asta asa cum este ea nu este o creatie a diavolului? Ca doar diavolul este cel mai bun teolog, cel cel mai bun analist… Stie si el cuvintele Mantuitorului:

    „Nu te teme, turmă mică, pentru că Tatăl vostru a binevoit să vă dea vouă împărăţia.”

    Si oare nu s-o fi gandit diavolul cum ca prin sistemul asta democratic prin care cei destepti ii manipuleaza pe cei prosti (ca medie) poate introduce toate nelegiuirile lui, poate legifera toate nelegiuirile lui? Prin pasi mici, care se insumeaza…. Azi un pic, la urmatoarele alegeri un pic si tot asa.

    Mica analogie cu sahul. La sah pot fi 100 de insi de o parte si 100 de insi de cealalta parte. Doar cel mai inteligent conteaza. Nu se face medie, nu se insumeaza inteligente. Aia care manipuleaza in democratie se folosesc de cel mai inteligent al lor. Astilalti de voteaza, nu au dreptul sa-l delege pe cel mai inteligent sa joace, ci sant ferm convinsi ca daca voteaza democratic care e mutarea cea mai buna, aia si e mutarea cea mai buna. Total fals, pt ca astfel, ei joaca cu echivalentul unei inteligente medii, pe cand ceilalti se folosesc de genii.

    Concluzionand la cele de mai sus, nu pot intra intr-un joc al diavolului in care totul este conceput astfel incat cel bun sa piarda intotdeauna. Chiar daca se intampla sa creada ca a castigat, este doar o iluzie.

    Democratia este dictatura celui mediu, care prin definitie are o vedere limitata.

    Cand ma gandesc la democratie, asta am in minte: mediocritatea il alege pe talhar si ucigas si il omoara pe Dumnezeu – Fiul. Acesta este discernamantul mediocritatii, multimii.

    Apreciat de 1 persoană

    • blue said, on noiembrie 3, 2014 at 11:41 am

      mircea.v
      Da, aşa este, perfect adevărat, mulţimea este uşor manipulabilă, dar nu numai din cauza inteligenţei scăzute ca medie, dar mai ales din cauza moralităţii scăzute. Că dacă poporul ar trăi după legile lui Dumnezeu şi ar face ascultare de Cuvăntul Său, n-ar fura, curvi/preacurvi, nu şi-ar urî aproapele, nu l-ar pizmui sau prigoni, i s-ar deschide inima şi pe urmă mintea şi ar vedea minciunile şi manipulările celor al cărui rost e să fie de partea întunecată a baricadei. Nu cu mintea vedem Adevărul, ci cu inima, sunt oameni cu un înalt grad de inteligenţă dar care sunt orbi în percepţia celorlalţi. Şi în acelaşi timp sunt oameni simpli, fără multă carte, dar cu o curăţie sufletească venită din ascultare, care înţeleg din prima mersul lumii. Doamne ajută!

      Apreciază

      • Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 2:15 pm

        A nu se confunda stiinta de carte cu inteligenta. Poti avea diplome si sa fi prost, sau poti avea 4 clase sau chiar analfabet si sa fi extrem de inteligent. Da, in primul rand conteaza ce spui, curatenia sufleteasca, dar nici prosti sa nu fim

        Apreciază

      • mircea.v said, on noiembrie 3, 2014 at 5:18 pm

        Iani,

        sau cum spune personajul Forest Gump: „prost e cine face prostii”. Si cu cat esti mai inteligent, cu atat poti sa faci prostii mai mari.

        Apreciază

      • Liliana said, on noiembrie 3, 2014 at 5:37 pm

        Doamne ajuta!
        blue,asa este.

        Apreciază

      • Vantelegar said, on noiembrie 3, 2014 at 9:02 pm

        Al.Paleologu ne spunea ca ,contrariul prostiei nu e inteligenta ci bunul simt;altfel cum am putea vedea oameni inteligenti dand dovada de prostie crasa ?Sunt cuvintele lui si mare dreptate are.

        Apreciază

      • Ioannis said, on noiembrie 4, 2014 at 2:19 am

        Iani, confunzi înţelepciunea cu inteligenţa. Sunt foarte diferite noţiunile! Dumnezeu caută mai mult la înţelepciunea noastră, care de multe ori se află la mulţi oameni simpli dar cu frică de Domnul. Ca să discerni mersul lumii ai nevoie în primul rând de înţelepciune. Şi ce este înţelepciunea? „Începutul înţelepciunii este FRICA DE DOMNUL” – spune Psaltirea

        Apreciază

    • blue said, on noiembrie 3, 2014 at 11:45 am

      Frate, pe om nu dracul îl pierde, ci propria cădere în păcat.

      Apreciază

      • mircea.v said, on noiembrie 3, 2014 at 1:30 pm

        Blue, e asa cum spui. Discernamantul omului provine din gandirea lui si din luminarea lui Dumnezeu. Cu cat esti mai curat si mai aproape de Dumnezeu, cu atat Dumnezeu te face sa discerni mai bine. Dar, cati in ziua de azi sant aproape de Dumnezeu? Si atunci, in procesul electoral, multimea se foloseste de gandirea sa proprie; pe asta se bazeaza; pe o judecata fara de Dumnezeu. Gandind fara de Dumnezeu, si pacatosi fiind, intram in competitie cu gandirea diavolului, si nu avem nici o sansa, pt ca el este mai inteligent, are o experienta de mii de ani, dispune de o informatie imensa si o „analizeaza pana la distrugere”… Doar Dumnezeu il face pe om sa fie peste diavol in privinta discernamantului. Si asta doar cand omul este curat.

        Apreciază

      • mircea.v said, on noiembrie 3, 2014 at 2:02 pm

        Adica, cel cu un inteligenta mai mica dar mai fara de pacate, cu ajutorul lui Dumnezeu este mai destept decat diavolul, iar cel foarte inteligent dar pacatos este mai prost decat diavolul. Cei din prima categorie nu au fost multi niciodata, ca de asta „turma e mica” de la inceputurile crestinismului. Dar ca turma mica sa nu influenteze turma mare, ca turma mica sa nu aiba putere in societate, eu pt asta zic ca diavolul a inventat sistemul asta democratic. Si nu mai conteaza adevarul celor putini si curati ci „adevarul” celor multi si pacatosi. Si asa, acest „adevar” a devenit legal, corect…

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 5, 2014 at 7:16 am

        blue

        Doamne ajuta!

        Poti te rog traduce?

        Putin: Turkey is governed by a demagogue dictator who supports terrorists

        http://awdnews.com/top-news/10102-putin-turkey-is-governed-by-a-demagogue-dictator-who-supports-terrorists.html

        Apreciază

    • ozana said, on noiembrie 3, 2014 at 3:10 pm

      @ mircea v. Frumos spus draga Mircea. Nu mai stiu unde dar am citit undeva o chestie care mi-a placut enorm si anume ca ,, democratia este pentru ingeri, nu pentru oameni”….Si cu asta am spus tot.

      Apreciază

    • radu iacoboaie said, on noiembrie 3, 2014 at 3:52 pm

      Există și o formă de democrație participativă și în care oamenii merituoși sunt promovați. Este democrația elitistă, în care elitele aparțin poporului ortodox, în opoziție totală cu masonii sau autointitulatele elite…

      Apreciază

      • aha said, on noiembrie 3, 2014 at 6:30 pm

        adica un fel de „meritocratie”? hmm….poate ai vazut emisiuni ale baiatului respectiv si poate ai observat ca nu sufla un cuvant de Dumnezeu , de Iisus Hristos.

        Apreciază

      • radu iacoboaie said, on noiembrie 3, 2014 at 8:16 pm

        Nu sunt de acord cu meritocrația și monarhia. Doar dacă monarhia ar fi ortodoxă. Democrația elitistă și participativă presupune alegerea unor tehnocrați, care nu au făcut parte din partide. Cam în genul elitelor legionare… Adică să fim conduși de tehnocrați patrioți.

        Apreciază

      • aha said, on noiembrie 3, 2014 at 9:22 pm

        dar de ce nu am alege, de exemplu , ortodocsi practicanti? de ce sa ne referim la tehnocrati? pai poate alegem IT-isti in felul asta….poate avem cipurile gratis!
        PS. cu rezerva ca e greu sa identifici un ortodox practicant si care merge pe calea cea buna.

        Apreciază

      • Ioannis said, on noiembrie 4, 2014 at 2:28 am

        Şi unde mă rog putem găsi acea democraţie „parci pita tivă” ? În ce ţară model? Mai spui că e acea democraţie ELITistă?!? $$ Mai bine spuneai ETIListă, în care cârciuma devine plen unicameral. Eram de acord cu dumneata

        Apreciază

      • radu iacoboaie said, on noiembrie 4, 2014 at 7:24 pm

        Da. Sunt de acord că trebuie să fie ortodocși practicanți. Este ideal și foarte bine să fie așa. Ne trebuie tehnocrați ortodocși și patrioți…

        Apreciază

  27. costea said, on noiembrie 3, 2014 at 10:14 am

    Si-a facut Vantu blog in puscarie. Interesant primul lui articol.
    http://sov.ro/2014/10/31/576/

    Apreciază

  28. C.E E..Elohim said, on noiembrie 3, 2014 at 10:38 am

    Cine nu se duce la vot, nu exista ca cetatean. Chiar daca nici unul dintre candidati , aparent, nu este bun, sa se voteze cu cel mai putin rau dintre cei rai. Cum a spus Sfintul Parinte Justin Parvu: daca pe viitor ar fi sa alegem , ca natie, intre rusi si americani, ambii rai fiind, sa alegem cu cel mai putin rau, si evident, daca cititi cartile si inyerviurile cu Sfintia Sa, s-a referit la imperialistii rusi.
    Eu am fost la vot si toti vecinii si familia mea si nu facem parte din nici un partid politic. Este datoria mea ca roman patriot sa merg la vot. Daca nu s-ar duce nimeni la vot si s-ar duce numai ceicare sunt membri de partide, acestia ari fi fericiti si le-ar fi si mai usor sa manipuleze sa minta si sa cistige cum vor ei pe seama absenteismului si ar ruina si mai mult Romania. DE CE ROMANII DIN STARINATATE STAU 4 ORE SI CHIAR ZECE ORE LA COADA SA VOTEZE LA LONDRA SI IN LATE CAPITALE EUROPENE? PENTRU CA SUNT DESTEPTI SI PENTRU CA ESTE ESENTIAL SA VOTEZE! PIINEA DIN STARINI ESTE AMARA SI SE SPERE LA O REDRESARE A SITUATIEI IN TARA PENTRU CA ACESTI ROMANI SA SE INTOARCA ACASA LA O ROMANIE MAI BUNA! DOAMNE – AJUTA!

    Apreciază

    • Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 2:19 pm

      Cand ai de ales intre 14 draci, mergi la vot ca sa faci o Romanie mai buna ?
      Voua, desteptilor care indemnati turma sa mearga la vot, v-a trecut prin cap si ideea ca mai intai trebuie sa existe o alternativa, ca sa ai cu cine vota, si abia pe urma sa indemnati la prezenta la urne ?

      Apreciat de 1 persoană

    • Mihail said, on noiembrie 3, 2014 at 2:43 pm

      C.E.E. Elohim : ce te face să crezi că votul tău contează în vreun fel ? Cum a zis și fratele Vasile, prezența masivă la vot, cu sau fără anularea votului, reprezintă o legitimare a acestei clase politice corupte și imorale, indiferent de aparteneța partinică…

      Apreciază

    • aha said, on noiembrie 3, 2014 at 6:33 pm

      da ce bre am vrut eu sa fiu cetatean? eu vreau sa fiu om. atat. cu nume si nu cu numar.

      Apreciază

    • mircea.v said, on noiembrie 3, 2014 at 11:38 pm

      Romanul „Ora 25″ – Virgil Gheorghiu

      Definitia cetateanului:

      „Cetateanul este un om care traieste numai dimensiunea sociala a vietii. E ca un piston de masina, nu face decat o singura miscare si o repeta la infinit. Cetateanul e cea mai apocaliptica fiara, aparuta pe fata pamantului prin incrucisarea omului cu sclavul tehnic [ masina]. Are cruzimea animalului si indiferenta rece a masinii. Cel mai desavarsit tip de cetatean a fost creat de rusi: comisarul!”

      Apreciază

    • andrei-d said, on noiembrie 4, 2014 at 11:55 am

      ceeeeeelohim,
      Eşti îndoctrinat frate! Ce ai spus cu rau mai puţin bla bla bla sunt prostii inventate de masonerie. Oare nu statul te-a facut sa gandesti asa? Si daca da, atunci defapt NU TU GAMDESTI, ci statul a gamdit pentru tine. Un sfat bun este acesta: „Mergeti o vreme la manastire, sa scapati de cele mai multe patimi(cu totii avem deci fara suparare), acolo sa va dezintoxificati creierul, sa-l faceti sa judece curat si din punct de vedere normal, sa va intariti in credinta si sa aveti discernamant. Nu mai mancati mult, cat mai multa rugaciune si postiti cat mai des(dupa calendar), spovedanie cat mai deasa, citit carti sfinte, vietile sfintilor si Patericul. Doar asa va veţi naste din nou!” si va spun ca veti deveni o amenintare pentru sistem, si stiţi de ce? Pentru ca V-AŢI TREZIT!

      Apreciază

  29. Otilia said, on noiembrie 3, 2014 at 10:45 am

    Saccsiv, ti-am trimis un mail.
    Te rog sa-mi raspunzi cand ai timp.

    Apreciază

  30. geo said, on noiembrie 3, 2014 at 11:31 am

    https://saccsiv.wordpress.com/2014/11/02/victor-ponta-40-si-klaus-johannis-31-in-turul-doi/#comment-238644

    Da, ruseasca…de cite ori a fost in vreo alianta fie cu Anglia, Franta sau SUA fie cu Germania Romania a ajuns sub cizma ruseasca…sint binecunoscute relatiile privilegiate dintre Germania si Rusia (firmele germane cumpara energie si materii prime din Rusia la preturi foarte mici ajutind de fapt la cresterea economica a acesteia produsele fiind apoi vindute in…UE la preturi umflate)…

    Apreciază

  31. C.E E..Elohim said, on noiembrie 3, 2014 at 11:41 am

    Draga saccsiv, de ce nu imi publicati comentariile?Nu cred ca am jignit pe nimeni si am comentat in Duhul Adevarului, fara sa jignesc pe nimeni. Poate v-am laudat site-ul prea mult, ca fiind cel mai bun site roman crestin ortodox. Se pare ca m-am inselat… Ma rog la Dumnezeu sa va arate Adevarul, Doamne-ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 3, 2014 at 11:54 am

      C.E E..Elohim

      Era unul la spam. I-am dat drumul. Mai sunt si altele?

      In rest de ce atatea vorbe? Nu puteai fi mai scurt, precum ceilalti, sa ma anunti doar ca nu ti-a aparut un comentariu?

      Apreciază

      • C.E E..Elohim said, on noiembrie 3, 2014 at 12:46 pm

        Multumesc de postare. Doamne-ajuta! Ma rog pentru dvs,, frate saccsiv. Sa nu va dati batut niciodata!

        Mai erau ceva comment-uri la capitolul ,cu citeva saptamini in urma… Era vorba despre „”Rugaciunea inimii a lui Iisus Hristos”” data tuturor romanilor de catre Sfintul Parinte Arsenie Boca :

        „” Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu ,
        Miluieste-ma pe mine pacatosul!””

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 3, 2014 at 12:49 pm

        C.E E..Elohim

        Mai pune-le te tog o data caci spamul elimina automat din cand in cand tot ce e vechi, de nu le mai pot gasi.

        Apreciază

      • Mirela said, on noiembrie 13, 2014 at 4:22 pm

        saccsiv, CEE care te dai Dumnezeu

        E normal ca, pe un blog ortodox, un comentator să-ia ia numele Elohim? Elohim e pluralul lui El (Dumnezeu) în Vechiul Testament. Şi, câtă vreme a ales să-şi spună astfel, cred că ştie.
        Să ne semnăm şi alţii cu Sfântul Petru, Sfânta Paraschiva etc. şi să scriem aiureli sub numele lor?

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 13, 2014 at 5:47 pm

        Mirela

        Iertare, ma certi si pe mine?

        Apreciază

      • Mirela said, on noiembrie 13, 2014 at 6:16 pm

        Nu cert, ci atrag atenţia asupra numelui pe care şi l-a luat acest comentator, aşa cum am mai făcut-o şi acum vreo săptămână sau două.
        Te-am inclus şi pe tine, de data asta, pentru că e blogul tău şi pentru că mi s-a părut straniu să i te adresezi cu Elohim. Mi-am dat seama că ai făcut-o din neştiinţă, dar nu cred acest lucru şi despre respectivul comentator.

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 13, 2014 at 6:32 pm

        Mirela

        Pai i-am raspuns exact cum le raspund tuturor, adica scriu intai asa cum isi zice singur fiecare si mai jos ce am sa le zic.

        Apreciază

      • Mirela said, on noiembrie 13, 2014 at 6:40 pm

        Din punctul meu de vedere, nu doar că e păcat să îţi atribui nume de Dumnezeu, dar îi faci şi pe alţii să Îl ia în deşert pe Dumnezeu. Ce să facă cel care vrea să îi dea o replică, eventual mai aspră, pretinsului dumnezeu? Poate cineva să îi spună unei atare persoane că greşeşte sau că bate câmpii? Făcând asta, nu ar fi o impietate faţă de Dumnezeu? Cum să scrii: Dumnezeu, eşti razna?
        Ce fel creştin e acest comentator?

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 13, 2014 at 7:47 pm

        Mirela

        Ai dreptate.

        Apreciază

  32. aniush said, on noiembrie 3, 2014 at 11:52 am

    E disperare mare. Protestatari au atacat MAE si acolo noaptea, daca e cineva, sunt oameni care lucreaza simpli functionari, care nu au nicio vina ca mai marii lor au manipulat alegerile.
    Am vazut care e treaba…romanii se duc cu turma la vot si multi habar nu au nici ce vor. Voteaza cu Ponta sau Udrea, ca asa le-au zis vecinii sau cine stie cine. Treaba urata e ca acei oameni decid si pentru noi. Dramatic.

    Apreciază

    • ozana said, on noiembrie 3, 2014 at 2:57 pm

      @ aniush Disperare mare , asa este. Cu ajutorul celor de aici am inteles importanta neprezentarii la vot. Eu mergeam pe ideea (total gresita se pare) de a ma prezenta doar pentru a anula biletul de vot. Ar fi fost oricum pentru prima data dupa ,,revolutie” cind m-as fi ostenit sa intru intr-o cabina de vot. Ca de fiecare data lucrurile stau prost si sint cusute cu ata alba. Ies din palarie , asa cum am scris acum ceva vreme , atitea voturi cite sint necesare in favoarea celui agreat de terminatori…Pai cum sa-i mai numesc ? Puteam baga mina in foc ca va iesi Ponta presedinte …Si va iesi ! Simt o revolta aproape viscerala la gindul ca acest impostor va fi presedinte. Ai perfecta dreptate in ceea ce priveste calitatea alegatorilor , lipsiti de cel mai elementar discernamint. Eu nu am reusit sa conving pe nimeni sa nu se prezinte la vot dar cei cu care am discutat pina acum l-au votat pe Klaus Johannis. De unde a iesit Ponta ? Revoltator, revoltator, revoltator ! Ma sufoc de atita indignare. PSD-ul trebuie sa dispara ca partid, cu trecutul lui criiminal cu tot. Saccsiv, scuze, ai avut dreptate, erau si numere acolo, in filmul cu alegatorii. O zi buna tuturor.

      Apreciază

  33. geo said, on noiembrie 3, 2014 at 11:56 am

    Din ultimele realizari ale „imperiului” pus in slujba raului:

    David Cameron has been warned by German chancellor Angela Merkel that she would rather see the UK leave the European Union than change freedom of movement rules, according to reports.

    http://yalibnan.com/2014/11/02/germany-threatens-kick-uk-eu/

    Singapore will deploy a huge tethered surveillance balloon to boost its maritime and air security, the defence ministry has announced.

    The helium-filled “aerostat” will be equipped with radar equipment that can spot threats from as far as 200 kilometers (125 miles) away, the ministry said in a post on its website late Tuesday.

    http://www.defencetalk.com/singapore-to-deploy-massive-surveillance-balloon-60914/

    The U.S. will consider arming tribes in Iraq’s al-Anbar province with the precondition that the move is approved by the Iraqi government, Anadolu Agency reoprted reffering to the statement by the chairman of Joint Chiefs of Staff.

    Gen. Martin Dempsey said Iraqi security forces in the province are in defensive positions and would be unlikely be able to respond to a request for assistance from the Albu Nimr tribe, stranded by IS.

    http://en.trend.az/world/arab/2328150.html

    Asa au facut si cu mujahedinii in Afganistan, pe vremea sovieticilor, ori cu Al-qaida…nimic nu invata americanii astia…sau nu vor…

    BEIRUT – When Sunni rebels rose up against Syria’s Bashar Assad in 2011, Turkey reclassified its protege as a pariah, expecting him to lose power within months and join the autocrats of Egypt, Libya, Tunisia and Yemen on the scrap heap of the Arab Spring.

    Assad, in contrast, shielded diplomatically by Russia and with military and financial support from Iran and its Shiite allies in Lebanon’s Hezbollah, warned that the fires of Syria’s sectarian war would burn its neighbors.

    http://www.japantimes.co.jp/news/2014/10/30/world/politics-diplomacy-world/assads-warnings-start-to-ring-true-as-syrian-strife-arrives-at-turkeys-doorstep/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:%20japantimes%20%28The%20Japan%20Times:%20All%20Stories%29

    Degeaba…Assad este un dictator si trebuie indepartat…chiar daca o Tara este distrusa…iar oamenii pleacain bejenie, daca nu sint decapitati…

    Geopolitical risks make the Turkmenistan-Afghanistan-Pakistan-India (TAPI) construction project practically impossible, the invited expert at the German Council on Foreign Relations, former director of the Center for Strategic Studies under the President of Azerbaijan, Doctor of Political Sciences Elkhan Nuriyev told Trend.

    He said that the current situation, which is related to the construction of the TAPI, is more reminiscent of renewal of the „Great Game” around the region of Central Asia, which also involves Pakistan, Iran, Russia and Central Asian countries, which have a common border with Afghanistan, in addition to the US and its NATO allies.

    http://en.cihan.com.tr/news/Geopolitical-risks-make-TAPI-project-practically-impossible_2128-CHMTU3MjEyOC8z

    Cine oare e de vina pentru situatia tensionata din zona???

    „There are dozens – even hundreds of ‘Blackwaters,’ if you count the small firms scattered across the four corners of the planet, and the undisputed number two is G4S, by far the biggest employer in the world (staff of 625,000) after the unassailable Wal-Mart. … These ‘ugly’ mercenaries are therefore to be found in Middle East countries, in Afghanistan and even in Latin America, notably alongside Colombian rebels or Peruvian drug traffickers. … Barack Obama, who has committed not to send GI’s to the banks of the Euphrates River, but who hasn’t breathed a word about an eventual ‘civilian’ presence – is gambling on it.”

    http://worldmeets.us/lorientlejour000047POSTED.shtml

    Oare de ce au fost create armatele private care lupta cot la cot cu armata americana pe glob?

    Total darkness: Country-wide blackout in Bangladesh as power grid collapses

    http://rt.com/news/201571-bangladesh-blackout-power-collapse/

    Daca refuzi sa te imprumuti la IMF asta primesti: slugile pun in aplicare planul B…cam asa a fost si cazul Siriei – am postat o analiza zilele trecute – Assad a refuzat un contract cu qatarezii si imediat au aparut rebelii…ce a urmat se vede si astazi – tragedia siriana…

    Brazil is building a cable across the Atlantic to escape the reach of the U.S. National Security Agency (NSA). The move is one of many ways the Brazilian government is breaking ties with American technology companies – but it won’t come cheap.

    The 3,500-mile fiber-optic cable will stretch from Fortaleza to Portugal, with an estimated cost of $185 million, Bloomberg reported. Of course, none of this will go to American vendors.

    http://www.ibtimes.com/brazil-builds-internet-cable-portugal-avoid-nsa-surveillance-1717417

    http://www.bloomberg.com/news/2014-10-30/brazil-to-portugal-cable-shapes-up-as-anti-nsa-case-study.html

    Rind pe rind China, Rusia, acum Brazilia, renunta la programele de calculator si echipamentelede comunicatii produse de firme americane – numai in cazul de mai sus se estimeaza pierderi pentru americani de 35 miliarde dolari – din cauza spionajului practicat de NSA…in schimb in Romania nenorocitulcontract semnat de nastase cu microsoft continua nestingherit si se vor mai cumpara licente de o bagatela de 50 milioane de dolari…Franta, Norvegia, Germania au trecut in procente diferite la programe open source…folosind echipamentele existente…

    O stire din aceeasi gama:

    Amazon-CIA $600 Million Deal Facing Scrutiny: ‘What’s the CIA Doing on Amazon’s Cloud?’

    http://antiwar.com/blog/2014/10/29/amazon-cia-600-million-deal-facing-scrutiny-whats-the-cia-doing-on-amazons-cloud/#.VFOuCN9k0Mk.twitter

    Nici macar in cloud nu mai esti in siguranta…oricind pot aparaa intrusi sau disparea date…

    WASHINGTON (AP) — The U.S. government agreed to a police request to restrict more than 37 square miles of airspace surrounding Ferguson, Missouri, for 12 days in August for safety, but audio recordings show that local authorities privately acknowledged the purpose was to keep away news helicopters during violent street protests.

    On Aug. 12, the morning after the Federal Aviation Administration imposed the first flight restriction, FAA air traffic managers struggled to redefine the flight ban to let commercial flights operate at nearby Lambert-St. Louis International Airport and police helicopters fly through the area — but ban others.

    http://wolfstreet.com/2014/11/02/whos-tripping-up-the-designs-of-the-global-corporatocracy/

    http://www.sfgate.com/nation/article/Ferguson-no-fly-zone-was-to-keep-media-from-5865231.php

    In timp ce ei isi iau masuri de a-si secretiza miscarile…

    I just bought a new TV. The old one had a good run, but after the volume got stuck on 63, I decided it was time to replace it. I am now the owner of a new “smart” TV, which promises to deliver streaming multimedia content, games, apps, social media and Internet browsing. Oh, and TV too.

    The only problem is that I’m now afraid to use it. You would be too — if you read through the 46-page privacy policy.

    The amount of data this thing collects is staggering. It logs where, when, how and for how long you use the TV. It sets tracking cookies and beacons designed to detect “when you have viewed particular content or a particular email message.” It records “the apps you use, the websites you visit, and how you interact with content.” It ignores “do-not-track” requests as a considered matter of policy.

    http://www.salon.com/2014/10/30/im_terrified_of_my_new_tv_why_im_scared_to_turn_this_thing_on_and_youd_be_too/

    Printre alte cauze pentru care am renuntat la a mai ma uita la obiectul inutil numit televizor…

    Right now federal funds covers less than a fourth of families in the United States eligible for a Section 8 housing voucher. Waitlists for voucher in big cities are often years long, if not closed all together. As Wyoming Public Radio’s Miles Bryan reports that made small cities like Cheyenne more attractive to those seeking housing aid, because of shorter wait times.

    Cheyenne’s Somali population has grown rapidly in the last couple of years. That’s surprising because Wyoming doesn’t have an official refugee resettlement program, and most jobs around here require fluent English.

    But Cheyenne has one really big draw: housing assistance.

    https://refugeeresettlementwatch.wordpress.com/2014/11/02/so-why-are-those-somalis-moving-to-cheyenne-wy-prepare-to-be-shocked/

    Si uite asa din Tara urmasilor colonistilor crestini nu va mai ramine decit un stat islamic…

    This Halloween, if you’re willing to wear a hard hat and brave a late October sea breeze, you can visit one of the great haunted sites in America for the first time in decades. Abandoned to the elements since the 1950s, the Ellis Island Immigrant Hospital has been reopened to specially guided tours in all of its dilapidated glory. Sitting across the ferry quay from the excellent, successful Immigrant Museum (the old immigrant arrival hall), the Immigrant Hospital was used to care for, and in some cases isolate, immigrants who were too ill to let in to the country. Sometimes the cause of delay was temporary or even pleasant–350 babies were born in the hospital, for instance–but often not. 3,500 immigrants died there, Moses-like, within sight of what they had sought.

    http://www.the-american-interest.com/2014/10/31/the-ghosts-of-quarantines-past/

    Facebook Joins Tor, And The Dark Web Gets A Little More Useful (If A Little Less Cool)

    https://www.techdirt.com/articles/20141031/13480629002/facebook-joins-tor-dark-web-gets-little-more-useful-if-little-less-cool.shtml

    Ukraine just held its first post-revolution parliamentary elections, and amid all of the oligarchs, EU enthusiasts, neo-Nazis, nepotism babies, and death squad commanders, there is one newly-elected parliamentarian’s name that stands out for her connection to Silicon Valley: Svitlana Zalishchuk, from the billionaire president’s Poroshenko Bloc party.

    Zalishchuk was given a choice spot on the president’s party list, at number 18, ensuring her a seat in the new Rada. And she owes her rise to power to another oligarch besides Ukraine’s president — Pierre Omidyar, whose funding with USAID helped topple the previous government. Zalishchuk’s pro-Maidan revolution outfits were directly funded by Omidyar.

    http://pando.com/2014/10/30/omidyar-funded-candidate-takes-seat-in-new-ukraine-parliament/

    In one of the bluntest statements on the topic by any globalist thus far, controversial German Finance Minister Wolfgang Schäuble (shown) openly called for “global standards” and “global governance” in taxation to ensure that governments can continue extracting huge sums in taxes from the wealth-producing class in perpetuity. In an October 30 column, Schäuble, who regularly promotes globalism and domestic police-state measures, also touted the global tax-information regime long pushed by socialists and globalists just signed in Berlin between more than 120 governments and regimes.

    http://www.thenewamerican.com/world-news/europe/item/19431-taxation-must-go-global-says-german-finance-minister

    Globalizarea taxelor si impozitelor…spre asta se vrea a se ajunge?

    Apreciază

  34. geo said, on noiembrie 3, 2014 at 12:04 pm

    Intre timp indienii si chimezii se mai joaca putin…

    India-China Border Standoff: High in the Mountains, Thousands of Troops Go Toe-to-Toe Biggest Border Clashes in Decades a Sign of Growing Friction Between World’s Most-Populous Countries

    http://online.wsj.com/articles/india-china-border-standoff-high-in-the-mountains-thousands-of-troops-go-toe-to-toe-1414704602

    …iar rusii le arata americanilor de ce sint in stare:

    Russia Test-Fires Topol-M Intercontinental Ballistic Missile: Defense Ministry

    http://en.ria.ru/military_news/20141101/194939154/Russia-Test-Fires-Topol-M-Intercontinental-Ballistic-Missile.html

    Chinezii isi vad de treaba:

    China’s secret submarine caves extend Xi Jinping’s naval reach

    http://www.smh.com.au/world/chinas-secret-submarine-caves-extend-xi-jinpings-naval-reach-20141101-11fe1i.html

    Isi intaresc prezenta si amenintarea in Marea Chinei de Sud obligind tarile riverane sa cheltuie din ce in ce mai mult pentru inarmare…

    Apreciază

  35. G-man said, on noiembrie 3, 2014 at 2:15 pm

    daca ar fi sambata ……
    daca ziua de vot ar fi sambata , nu ar mai vota nici un sabatist fie el :..evanghelist , adventist , sau mozaic…si nici gadea nu ar mai fi in direct …live si in reluare …live .. daca ar fi sambata !
    noi de ce ne rupem camasa de pe noi ,ca sa mergem dumminica la vot ?

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 3, 2014 at 3:10 pm

      G-man

      Doamne ajuta! Bine ai revenit, frate drag.

      Apreciază

      • G-man said, on noiembrie 3, 2014 at 3:44 pm

        Doamne ajuta! Bine te-am regasit frate drag .

        Apreciază

    • aha said, on noiembrie 3, 2014 at 6:58 pm

      pai am comentat odata pe un site ca nu stiu de ce se pun alegerile duminica si am primit raspuns ca e un argument insuficient. probabil un argument insufuicient e ca sunt foarte multe manifestari „cetetenesti” exact in posturi sau in anumite sarbatori mari ortodoxe ma refer, de exemplu, la o moda aparuta de catva ani cu zilele urbei)! de exemplu intre 1-15 august , adica in postul Adormirii Maicii Domnului, e mare sarbatoare „cetateneasca” in Mangalia. or fi chiar toate „intamplari”?

      Apreciază

      • Iani said, on noiembrie 3, 2014 at 8:31 pm

        Sau alt exemplu, de 1 decembrie in plin post al Craciunului, se dau carnati pe varza, mici si alte chestii ca e ziua nationala.
        In postul pastelui se facea nu stiu ce targ al producatorilor autohtoni cu carnati, cascaval, branzeturi si altele.

        Apreciază

      • cristi o. said, on noiembrie 4, 2014 at 12:45 am

        @aha
        „Sarbatori” inventate si incluse abil in posturi, unde nu lipsesc mititeii, carnatii, bautura, muzica, fumul de carne arsa… Numai hora dracilor nu se vede… Chiar daca unii mai slabi in credinta au totusi tendinta de a mai tine un pic post, trecand dupa serviciu, cu colegii prin centrul urbei, se trag unul pe altul si, de dragul uzantelor sociale, se spurca la mici, bere, barfa, prin localuri improvizate, pline de betivi zgomotosi si urat mirositori, in fum de carne arsa si muzica oribila. Un preambul pentru iad… Alegeri, concursuri pentru scolari/adulti, intreceri sportive, targuri etc. programate in sfanta duminica drept contrapondere la sfanta liturghie… Nu sunt deloc intamplatoare aceste chestiuni.

        Apreciază

    • Alexandru(Fulger) said, on noiembrie 3, 2014 at 7:30 pm

      G-Man

      Doamne ajuta frate , nu mai folosesti messengerul ca ti-am trimis un mesaj.

      Apreciat de 1 persoană

      • G-man said, on noiembrie 4, 2014 at 8:24 am

        nu-l mai folosesc frate Alexandru , dar mailul e acelasi .Doamne ajuta!

        Apreciază

  36. Moga Hanina said, on noiembrie 3, 2014 at 2:48 pm

    Campania lui Iohanis seamana cu a lui Basescu. In urma cu 10 ani Basescu spunea ca daca va ajunge presedinte justitia va fi libera. A mintit la fel cum face azoi Iohanis. Cauta pe google despre traficantul de organe klaus Iohanis si vei vedea ce il asteapta daca nu ajunge presedinte. Fosta lui amenta care acum e procuroare si il protejeaza va fi ministru al justitiei.

    Apreciază

    • clement said, on noiembrie 3, 2014 at 8:53 pm

      Afirmatia aceasta privind traficul de organe o faceti in calitate de benevol sau semnati pe vreun stat de plata?Probabil ca nu va este frica de Dumnezeu..Johanis nu are stofa unui erou, a unui patriot incoruptibil, nu este in mod sigur o Dilma Rusef si acestea sunt suficiente motive pentru a avea retineri in privinta alegerii sale.
      Difuzati zvonuri din aceeasi categorie cu cele privind drogurile de la PNTCD.

      Apreciază

  37. Iustina Bacosca said, on noiembrie 3, 2014 at 3:32 pm

    Alegeri mizerabile! Hotie pe fata! Romanii din Diaspora nu au fost lasati sa voteze! Ponta Tonta, seful Guvernului mafiot, a fraudat alegerile. Acest scrutin trebuie anulat pe motivul incalcarii Constitutiei Romaniei! Este penal ce s-a intamplat. Ne-au luat dreptul fundamental de a putea vota democratic. Guvernul antisocial trebuie sa dea socoteala pentru fraudarea acestor alegeri. Romanii sunt sabotati. S-a inceput in forta de cand au votata legea traseismului. Romania este pierduta ca stat national, suveran, independent, unitar si indivizibil!!!!!!!!!!!! Suntem doar ai Lui Hristos!

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 3, 2014 at 4:27 pm

      Iustina Bacosca

      Fiind furat cine?

      Apreciază

    • Mălin said, on noiembrie 3, 2014 at 7:04 pm

      @Iustina Bacosca
      La vot nu se vine cu o oră înaintea închiderii secţiilor, atunci când se îngrămădesc toţi. Dacă ar fi vrut să apuce să voteze ar fi venit mult mai devreme. Nu-mi plac românii care au plecat în străinătate ca să-şi critice ţara de acolo. Asta este o mare ipocrozie şi trădare să-ţi speli rufele în public ca în ziarele de can can. Dacă nu au apucat să voteze nu înseamnă că a venit sfârşitul lumii. Nu era nevoie să ponegrească şi acolo încă odată imaginea ţării că şi aşa străini caută să exploateze orice ocazie pentru a ponegri tot ce înseamnă românitate Nu vedeţi că peste tot această ţară horopsită şi românii sunt scuipaţi de către străini. Când o să le vină mintea la cap?

      Apreciază

  38. dflorin78 said, on noiembrie 3, 2014 at 3:33 pm

    Noi votăm … sau nu votăm… dar să vedem cine va câştiga alegerile (controlul stânei)… Germania cu Iohannis sau Statele Unite cu Ponta, desigur indiferent de voinţa noastră, Când este vorba de miliarde şi control geopolitic oricine ar face la fel. Oricine care poate şi care este prea atras de lumescul acestei vieţi…

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 3, 2014 at 4:31 pm

      dflorin78

      Germania fiind actualmente dusmanul SUA? Sau in competitie? Sau geva de genul? Dupa tiparul asta sunteti toti autorii de pe wikipedia?

      Apreciază

      • dflorin78 said, on noiembrie 4, 2014 at 12:02 pm

        Ce legătură are acest comentariu al meu cu ”autorii de pe wikipedia?” Răspunsul tău saccsiv este ”în duhul Ortodoxiei”?? Sau eşti mânat de vreun duh negru al răzbunării…. ????? Europa susţine pe Iohannis (Europa fiind Germania) pentru că, printre altele, d-na cancelar Merkel face o vizită în România tocmai acum între turul 1 şi turul 2! Bine, e doar o ”coincidență”! Cât despre USA şi Ponta să nu uităm de vizita acestuia recentă în capitala Petrolului unde a dat cu subsemnatu pe mai multe documente în alb. Desigur, e doar o altă ”coincidență”! Cât despre ”duşmănia” dinte SUA şi Germania, este doar o prietenie a … concurenței!

        Apreciază

  39. vali said, on noiembrie 3, 2014 at 4:00 pm

    ĂŞTIA SUNT OAMENII CE NE CONDUC !

    http://www.frequency.com/video/tia-sunt-oamenii-ce-ne-conduc-distribuie/195260455

    Apreciază

  40. ozana said, on noiembrie 3, 2014 at 4:17 pm

    Inca o vorba sa va mai spun. Cautam acum pe net jurnalisti independenti curajosi pentru a le cere sprijinul pe probleme de mediu. Am ajuns la CENTRUL ROMAN PENTRU JURNALISM DE INVESTIGATII. Zic , hopa, am dat lovitura, vin baietii si investigheaza acum cum de a fost posibil sa se intimple in satul asta un asa dezastru ecologic, asa un genocid si sa puna pe hirtie pentru a mediatiza apoi problemele noastre. Ghi-ni-on ! Cine credeti ca ii sponsorizeaza pe ,,independentii” astia ? Fundatia… George Soros ! Frumos , nu ?

    Apreciază

  41. andrei-d said, on noiembrie 3, 2014 at 4:55 pm

    Ştiti de ce nu nu mai avem monarhie si Rege? pentru ca toti conducatorii dupa Ferdinand I au dovedit că au o inimă şi un cap prea mic pentru o coroană şi o ţară aşa Mare! Observam ca fără interventia Bisericii la conducere nu exista ordine intr-o ţară, liderii nu mai au temelie sanatoasa si puternica, nu au principii iar scopul lor nu mai este Împaratia Cerurilor, nici macar un rai pamantesc, ci un iad inainte de iad! Fereasca Dumnezeu, nadejdea noastra, a tuturor ortodocşilor sa fie in Sfanta Treime si Maica Domnului. Presimt intr-un viitor apropiat anarhie, aceasta duce foarte usor la revolte de strada si dupa razboaie civile! Asta e ideaa, un haos artificial, si apoi Razboiul Elitelor de exterminare a populatiei majoritare. Solutia va veni tot de ‘nicaieri’ si vor astepta toti pacea….pacea si ‘revelaţia’ unui conducator ‘vrednic’ sa conduca ce a mai ramas…si asa iese din umbra antihristul.

    Apreciază

  42. cristi said, on noiembrie 3, 2014 at 5:19 pm

    stie cineva daca la manastirea prislop se face sf. liturghie in fiecare zi, si daca da la ce ora incepe?

    Apreciază

  43. Andrei D. said, on noiembrie 3, 2014 at 5:22 pm

    Aveti de ales intre un JIDAN si alt JIDAN.

    Dupa cum vedeti, aveti de unde alege.

    Doriti sa justificati sistemul demonocratic prin iesirea la vot ??

    Apreciază

  44. vali said, on noiembrie 3, 2014 at 5:26 pm

    Aseara la 21.00 au anuntat asa: udrea 6, tariceanu 6, makovei 6. 666 va multumim!

    Apreciază

    • Ioannis said, on noiembrie 4, 2014 at 2:41 am

      Ce e foarte ciudat, că toate 3 cifrele sunt 6,0. Nu 5,9 sau 6,1! Nefiind cifre oficiale, ne dăm seama de seriozitatea celor ce întocmesc exit-pollurile…

      Apreciază

    • andrei-d said, on noiembrie 4, 2014 at 9:01 am

      Pot spune ca NE-AM RAS!!! Suntem terminaţi! 666 ţi-arata cat de prost esti, diavolul si-a aratat ‘codiţa’ pacat ca oamenii vad altceva! Cred, cu parere de rau, ca urmatorul care va iesi PREŞedinte va duce poporul in muncile cele veşnice ale iadului, ne va ataca mama spirituală(Biserica), va ataca tineretul cu si mai multe vicii, va raspandi in societate toate demersurile pentru ca tineretul sa devina leguma, va fi un bun orator(ca toţi sofiştii) si astfel, prin cuvinte dulci va AMĂRÂ poporul! Iohannis sau Ponta va fi CALĂUL ACESTUI POPOR ce nu se va trezi niciodata, iar tinerii de acum(deja ii vad ca daca le spui ceva bun si adevarul sunt in stare sa te….taie) îşi vor spala mainile in sangele celor ce vor apara Biserica cu straşnicie, pentru ca nimeni nu va suferi mai mult decat Biserica, clerul si poporul(cel binecredincios)…daca mai e popor aşa.
      „[…]daca voi spuneţi ca Eu scot pe demoni cu belzebul, atunci mai marii voştri cu cine ii scot? De aceea va spun ca ei(demonii) va vor fi judecatori!”
      Daca v-aţi pus nadejdea in ei(oameni/presedinti), ei va vor judeca!

      Apreciază

  45. iustina said, on noiembrie 3, 2014 at 5:28 pm

    A ramas de ales intre un criminal care la omorat pe tatsu, homosezual si tradator ca Ponta si un tradator corupt si traficant de organe ca Iohanis. Nu fiti invidiosi pe cei de la Pungesti ca niciunul dintre cei doi candidati nu va rezista cererii domnului George Fredman si o sa le dea la toti romanii cu jandarmeria. Din nefericire majoritatea batranilor care merg la biserica au votat cu Ponta. Am incercat sa-i conving pe enoriasi sa nu mearga la vot , va spun ca au o frica de neanchipuit . Pot spune ca nu frica de Dumnezeu sau dragostea de El ii aduce pe cei mai multi la biserica ci frica de stapanire si de pierderea mamaligii de sub nas. Asta i-mi confirma azi si un frate slujitor care a incercat si el acelasi lucru.

    Apreciat de 1 persoană

  46. Cosmin said, on noiembrie 3, 2014 at 6:01 pm

    Si voturile anulate pe ce loc sunt ? Sau nu a anulat nimeni votul ? Mai sa fie…

    Apreciază

    • cristi o. said, on noiembrie 4, 2014 at 12:58 am

      @Cosmin
      Ca de obicei, sub 4% voturi anulate… Adica tot boicotul e solutia…

      Apreciază

  47. mada said, on noiembrie 3, 2014 at 6:45 pm

    care este forma pamantului?

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.