SACCSIV – blog ortodox

Mai exista pe net documentarul „In Minciuni Avem Incredere – CIA, Hollywood si Bioterorismul”? Este varianta subtitrata in romana a „In Lies We Trust: The CIA, Hollywood and Bioterrorism”

Posted in DOCUMENTAR, vaccin, vaccinare, vaccinare in masa, VACCINARE OBLIGATORIE, vaccinari, vaccinuri by saccsiv on septembrie 29, 2013

Am primit pe e-mail:

Cel mai elocvent film despre vaccinuri

De pe youtube filmul a fost sters. Daca reusesti sa il gasesti, merita repostat. Eu personal am apucat sa il descarc de pe youtbe. 

Se numeste :
„In-minciuni-avem-incredere”
Cu stima,

[…]

Comentariu saccsiv:

 

Intr-adevar, iata ce scrie la varianta in romana:

 

In Minciuni Avem Încredere – CIA, Hollywood şi Bioterorismul

Am gasit insa varianta in engleza:

In Lies We Trust: The CIA, Hollywood and Bioterrorism (Full Length Documentary)

N-am vizionat-o insa. Il rog pe respectivul cititor ce a apucat s-o descarce sa mi-o trimita ca s-o repunem pe youtube dar ii rog si pe cei ce poate au dat de vreo varianta inca existenta pe net in romana sa-mi dea un semn. Ar fi mai simplu.

 

Tagged with: ,

19 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. IOAN said, on septembrie 29, 2013 at 4:16 pm

    se pare ca P. Elpidie anunta printre altele sI CUTREMURE FOARTE MARI in SUA, CHINA si RUSIA…
    cine stie limba greaca sa traduca acest video de mai jos ca sa ne lamurim

    Apreciază

  2. ManolescuBD said, on septembrie 29, 2013 at 4:37 pm

    Contul de YouTube, OasteaDigitală, ce are postat acel documentar, îmi aparţine. Poftim poza, screenshot-ul din panoul de control – Title : „În Minciuni Avem Încredere – ” Video blocked worldwide.”” ~ http://postimg.org/image/ve4f0cush/ ..O să încerc să contraatac argumentele YT, mai ales că autorul a permis direct în documentar, ca toată lumea să reposteze gratuit.. dar nu garantez reuşita! Oricum, o să îl reuploadez într-o variantă mai bună cu nişte mici modificări în titrare, pe alt sait, asta dacă YouTube-ul chiar nu o să mai permită! Se rezolvă. 🙂

    Apreciază

  3. LgMihail said, on septembrie 29, 2013 at 5:35 pm

    Vasile, nu ai mai spus nimic despre cardurile de sanatate. Se pare ca se amana pentru 2014 – cum era de asteptat.
    Uita-te mai mult pe Casa Nationala de Asig. de Sanatate, pe la comunicatele de presa, studiaza-le si pune cateva articole:

    http://www.cnas.ro/

    De exemplu:
    http://www.cnas.ro/despre-noi/lista-cititoarelor-primite-spre-validare (e pdf)

    http://www.cnas.ro/mass-media/comunicate-de-presa/comunicat-de-presa-primele-carduri-electronice-nationale-de-sanatate-sunt-gata-

    Si uite niste stiri din 18 septembrie: http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/186667.html

    Apreciază

  4. LgMihail said, on septembrie 29, 2013 at 6:14 pm

    Saccsiv, ai pus o stire de pe descopera.ro despre inexistenta sufletului. Marturisesc ca am citit-o ieri si m-au framantat cateva aspecte. Este de folos fratilor sa pui si articolul acesta, pe care eu l-am gasit foarte folositor si lamuritor (poate cel mai bun din cate circula) despre suflet.

    http://www.crestinortodox.ro/religie/cine-cugeta-creierul-sufletul-omului-139774.html

    Apreciază

    • saccsiv said, on septembrie 29, 2013 at 6:22 pm

      LgMihail

      Aia e „stire”, intre ghilimele, de aceea am si numit-o in titlu „hominizi de stiinta bla bla bla”.

      Apreciază

      • LgMihail said, on septembrie 29, 2013 at 6:30 pm

        Mi-am dat seama. Insa citind am vazut ca au ridicat niste chestiuni. Ei vorbeau acolo despre faptul ca vatamand creierul poti altera moralitatea unei persoane (lucru de altfel cunoscut). Mai ridicau probleme de genul „daca si sufletul are facultatea vazului, de ce orbii, care au suflet, nu vad”, s.a.m.d. Am citit putin pe la Sfintii Parinti, insa aspectele pe care cei vechi le puncteaza nu corespund ca si discurs cu ce spune stiinta si astfel, pur si simplu, Sfintii Parinti nu au raspuns la astfel de chestiuni (decat poate accidental), intrucat nu s-au confruntat cu aberatiile astea. Insa articolul pe care l-am citat subliniaza un aspect important: creierul (si sistemul nervos central, in ansamblu) face legatura intre suflet (cu toate facultatile sale proprii) si lumea materiala. Vatamarea creierului, rupe legatura aceasta pe anumite paliere. Destul de lamuritor dupa mine.

        Apreciază

      • saccsiv said, on septembrie 29, 2013 at 6:38 pm

        LgMihail

        Pare logic. Si totusi:

        VIDEO: Un copil fara cerebel socheaza lumea medicala …

        https://saccsiv.wordpress.com/2011/02/15/video-un-copil-fara-cerebel-socheaza-lumea-medicala/

        Apreciază

      • LgMihail said, on septembrie 30, 2013 at 2:45 pm

        Multumesc mult. Am si uitat cazul.

        Apreciază

    • Maresalul said, on septembrie 30, 2013 at 12:13 am

      Ai auzit de expresia ma doare sufletul?Sau un ai simtit niciodata o strngere in piept in tinerete pt o iubita sau cineva drag?Sau sa judeci cu sufletul nu cu mintea sau sa iti asculti inima si sufletul nu ce-ti spune mintea adica un prim impuls care vine nu din cap ci de undeva din launtrul nostru.Poate au legatura dar in acelasi timp nu.Oameni in moarte cerebrala dar care stiau total ce se intampla in jurul lor..Un paradox.

      Apreciază

  5. set said, on septembrie 29, 2013 at 6:42 pm

    Apreciază

  6. Alexandru(Fulger) said, on septembrie 29, 2013 at 10:07 pm

    Frate Saccsiv , am un channel destul de mare pe youtube daca doresti poti sa imi trimiti mie videoclipuri sa postez.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.