SACCSIV – blog ortodox

De ce STIINTA NU A PROGRESAT? De peste 50 de ani aproape nimic nou …

Posted in stiinta by saccsiv on iulie 12, 2013

   Cititorul Magneto observa intr-un comentariu la articolul Comentariul zilei (25.06.2013): Daca Pamantul se invarte in jurul soarelui, atunci cum raspundem la intrebari esentiale? De ce a mai fost creat omul? De ce Jertfa de pe Golgota? De ce Parusia? Exista extraterestrii? Unde se afla iadul? Cat timp s-a scurs de la facerea lumii? ca:

„omul are internet, dar de 100 de ani are acelasi mod de locomotie. Masinile de la Ferrari pana la Matiz folosesc acelasi principiu. Nu exista decat 2 motoare, cu aprindere prin scanteie si prin compresie.
100 de ani !!!!!”

   Unii pot zice ca mai exista submarinul atomic … Insa in principiu Magneto are dreptate. In afara de internet – cipuri, aproape totul stagneaza din a doua parte a secolului 20 si pana acum.

   Sa luam pe rand tot ce ne inconjoara: masini, vapoare, trenuri, rachete, radio, televizor, telefon, calculator, electricitate, metalurgie, materiale plastice, medicina, petrol, carbune, energie nucleara, gaze naturale, etc. Pricipiile au fost descoperite sau inventiile au aparut pana circa la jumatatea secolului trecut. Iar de atunci nici alte tipuri de zacaminte n-au mai fost folosite. Iar asa zisele energii neconventionale au fost utilizate de omenire inca demult. Cautati si voi si poate gasiti ceva real nou.

   Asadar, de peste 50 de ani folosim aceleasi chestii pe care insa, ce-i drept, le-am tot modernizat, optimizat si minaturizat. Totusi, nimic fundamental nou care sa fie implementat la nivel macro. De ce?

   Stim ca centrele de cercetare, universitatile, finantarile in cercetare sunt in mana papusarilor ce au creat SISTEMUL si-l stapanesc. De ce aceste ELITE n-au fost interesate si de altceva?

   Probabil deoarece le este suficient pentru ceea ce doresc sa edifice: NOUA ORDINE MONDIALA. Si nu doreau sa se complice. Iar ca noutate, de internet aveau nevoie pentru constructia mega angrenajului pe baza de cip, fara de care nu vom putea cumpara sau vinde:

Autentificare: TATUAJE PE … BRATE. Motorola se implica

Ce inseamna LUCIFER cipher? De ce s-a ales www (666)? De ce exista 666 in codurile de bare? De ce initiatorii acestor tehnologii au fost evrei?

Tagged with:

79 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. tataia said, on iulie 12, 2013 at 3:07 pm

    Bineinteles ca masinile sint la fel de mai bine de 50 de ani incoace….singurele diferente sint acelea ca s-au introdus o gramada de prostii electronice fara rost pe ele. In rest motorul functioneaza la fel, frinele la fel, directia la fel. Ba mai mult de atit…putina lume stie (chiar si dintre cei care se mai intereseaza despre masini cit de cit) ca dotari precum aerul conditionat, servodirectia, geamurile electrice, scaunele electrice si incalzite, oglinzile electrice si incalzite, inchiderea centralizata, cutia automata exista de acum 60 de ani. Nu existau dotari ca ABS, ESP navigatie incorporata….dar acestea dupa mine sint chiar inutile…nu am nevoie de „ajutoare” electronice care sa ma invete cum sa conduc…eu conduc masina nu ea pe mine.

    In fine de-a lungul istoriei omenirii s-au schimbat totusi si mijloacele de locomotie…inaninte de a exista masina a existat trasura, calul. Pina la urma „evolutia” mijloacelor de locomotie se reduce la doar doua epoci…epoca tractiunii animale si epoca tractiunii mecanice. O data ce s-a trecut la tractiunea mecanica lucrurile au cam stagnat ce e drept. Motorul cu ardere interna functioneaza si in ziua de azi la fel ca acum 100 de ani. Cum am mai spus si in alte commenturi…lupta impotriva poluarii este de fapt un pretext pentru ELITE de a culpabiliza si a pune la plata posesorii de masini. Probabil lor nu le place ideea ca oamenii sa DETINA mijloace de transport in PROPRIETATEA lor..prefera ca gloata sa depinda de SISTEM pina si la acest capitol…adica sa foloseasca transportul public. Daca chiar le pasa de poluare faceau masini care sa tina 100 de ani..nu ne invatatu ca trebuie sa le schimbam la 5 ani…daca chiar le pasa de poluare treceau la masini electrice, nepoluante…sau pe baza de hidrogen…schimbau din temelii tehnologiile invechite ale industriei…opreau defrisarile de paduri…dar nu au facut nimic din toate acestea. In schimb au pus enorm de multe taxe pe capul proprietarilor de masini, au pus accize peste accize in pretul carburantilor care au atins cote astronomice…si au convins lumea sa schimbe masina tot la cite 5 ani…ca aia veche e depasita..nu mai este sigura…si nu mai corespunde normelor de poluare.

    Apreciază

    • Bogdan said, on iulie 12, 2013 at 4:21 pm

      Masinile electrice sunt FOARTE DEPARTE de a fi la fel flexibile si ieftine ca cele pe benzina/motorina, din 2 motive principale:

      1. Inca nu exista baterii (ieftine) care sa poata stoca energie cat un rezervor de benzina. Trebuie sa „alimentezi” prea des, si alimentarea dureaza. In afara de asta, daca ramii in pana cu bacteria in camp, nu poti sa mergi la „benzinarie” si sa aduci un bidon de electricitate sa incarci bateria. A, si iarna se mai si descarca de la sine.

      2. Reteaua electrica nu le-ar suporta pe toate. Masinile consuma mult mai multa energie decat toata electricitatea consumata de o tara. La americani de exemplu se estima ca le-ar mai trebui inca 600 – 700 de centrale atomice daca ar fi sa fie toate masinile electrice (momentan au vreo 100 de centrale atomie, deci le-ar trebui de inca vreo 6-7 ori pe atatea).

      Cat despre hidrogen, el nu exista in stare pura, trebuie extras din alte substante, iar procedeul de extragere consuma cam tot atata energie cat se si obtine din arderea lui. Daca arzi carbune/petrol/gaze naturale ca sa faci curent electric si sa scoti hidrogen din apa prin electroliza, tot n-ai facut mare lucru, tot de sursele vechi de energie depinzi. Se mai poate extrage si din gaze naturale direct, dar e evident ca si metoda asta are dezavantajele ei (se consuma prea multe gaze).

      Apreciază

      • tataia said, on iulie 12, 2013 at 5:38 pm

        Bogdane…vezi ca cineva mi-a mai spus mie (persoana importanta, inventator nu dam nume) ca exista mii de tehnologii alternative dar nu se pun in practica deoarece ar avea efecte sociale devastatoare (somaj, criza etc). De parca pe mai marii lumii i-ar fi apucat iubirea de noi peste noapte…hai sa nu ne imbatam cu apa rece. Eu cind am spus automobilul electric am dat un exemplu acolo pentru a da contur unei idei…nu pentru a intra in detalii tehnice…stiu foarte bine care sint avantajele si dezavantajele automobilului electric. Nu este cazul sa mi le spui tu…mai exista si alte alternative. Dar nu se pun in practica. De ce? Nu din iubire fata de semeni…asta cu siguranta. NU mai incerca tu le iei apararea beietilor destepti ca nu tine. Se putea face aia se putea face ailalta. dar nu s-au facut? De ce? Ca nu se poate zici tu….dar atunci ce se poate? Sa gasesti un tap ispasitor si sa il jecmanesti pe acela. Aia se poate da…

        Sa iti raspuns totusi scurt la cele doua puncte pe care le-ai enumerat tu:
        1. Real
        2. Fals

        Apreciază

      • Mihai said, on iulie 14, 2013 at 8:59 am

        Exista povestiri cum ca motorul ce utilizeza apa a fost inventat de multa vreme,undeva prin anii 1960.Marii manuitori de petrol ar fi cumparat brevetul, iar inventatorul ar fi pierit in explozia laboratorului sau, la foarte scurta vreme dupa tranzactie.
        Intrebarea pe care intotdeauna mi-am pus-o este urmatoarea>de ce acesti oameni inspirati nu pun la dispozitia lumii intregi-gratuit si simultan,in cel putin 5 modalitatii sau locuri din lume astfel incat informatia sa ajunga publica-toata inventia lor,atat de importanta pentru imbunatatirea vietii tuturor oamenilor??
        Orice inventie legata de energie ieftina,la indemana tuturor; de miscare motoare; este extrem de periculoasa pentru inventatorul ei, daca acesta considera ca poate face avere din ea…
        Marii manuitori de petrol nu vor lasa niciodata energia sa fie GRATIS la indemana tuturor.Si doar Tesla ne spunea ca ne inconjoara energia, ajunge doar sa intindem mana s-o culegem.
        Asta da cosmar al rochefelerilor si guvernelor din toate vremurile: energie la liber, din belsugul creat de Dumnezeu, gratis si neimpozabila!!!!!!

        Apreciază

  2. gerica64 said, on iulie 12, 2013 at 3:28 pm

    Daca cineva un cap luminat inventeaza ceva bun pentru omenire vin illuminati sa-i ia inventia ori sa o foloseasca in scopuri militare de distrugere.Ei racoleaza toti oameni de stiinta si cercetatori si ii pun sa lucreze numai in scopurile dorite de ei.Daca acesti cercetatori divulga ceva sunt gasiti morti.Masoneria atrage in randurile ei numai oameni inteligenti ,scoliti oameni de top aflati in toate domeniile importante stiinta ,medicina,invatamant,servicii secrete,politica,biserica.Se putea descoperi si obtine energie electrica cu costuri mai mici si nepoluante masinile puteau merge si cu altfel de combustibili afara de petrol dar nu se imbogateau elitele fara el.Energia solara, eoliana puteau fi exploatate la costuri minimale dar iar nu e pe placul ocultei pentru ca nu ne mai poate controla si imbogati.Au dezvoltat numai domeniile cu care ei ne pot controla si hipnotiza (tv) si sa ne creeze idea ca suntem liberi si nicidecum sclavi moderni.Au o singura opreliste care le da planurile peste cap si Acela este Dumnezeu.Au dezvoltat exact ce urla ucifer in Marsul Distrugatorului:

    „Voi urmariti-i pas cu pas si supravegheati-i neincetat pe savantii inzestrati cu talente si genialitate. Acestia sunt cei alesi si cei mai valorosi dintre oameni – ei cerceteaza natura si miraculoasele ei structuri si forme, straduindu-se sa patrunda in taina vietii intru slava Creatorului si a cunoasterii intelepciunii Sale de neconceput.

    Grabeste-te, legiune a sarpelui negrul! Grabiti-va, slujitorilor, pe taramul acestor alesi, savanti si genii ai slavei crucii. Inspirati-le cu prudenta, inselati-i in ascuns si pe neobservate – ca nu exista nimic in lumea suprasensibila si tainica[5]. Iar in ce priveste caracterul treptat al dezvoltarii naturii in toata diversitatea frumusetii si armoniei formelor ei, SUGERATI-LE cu viclenie ideea AUTOCREATIEI

    Asculta, legiune a sarpelui negru, (stapan pe puterea sugestiei), si executa!

    Cat mai multe IMPRESII oamenilor – din cele mai felurite, captivand atentia printr-o succesiune febrila, in fiecare minut, in fiecare secunda – la nesfarsit, fara preget: IMPRESII tot mai NOI si mai NOI, mai ATRAGATOARE, mai SURPRINZATOARE, fixand atentia(44).

    Mai intai de toate – procedeele de transmisie a undelor, gandurilor, dorintelor, a intregii fiinte – sa audieze de la distanta, sa-si comunice gandurile la distanta – ceva nemaipomenit, gigantic, stupefiant…

    SA-I APROPIEM pe oameni, SA-I ADUNAM la un loc – inlaturati IZOLAREA!(45)

    Spulberati INDIVIDUALITATEA, indepartatii de INTERIORITATEA LOR trezindu-le CURIOZITATEA fata de sclipitoarele inovatii si de cresterea fara precedent a inventivitatii intelectuale… Captati-le toata atentia!

    Toata aceasta tehnica nebuna, ne va sluji noua… Dezvoltarea mijloacelor de transport cu ajutorul aburilor, cai ferate si vapoare, vuietul trenurilor, miscarea rapida, cu iuteala fulgerului, pana la zapacirea creierului – zgomot, zdranganeala, fluieraturi, gari uriase, cu galagia si larma lor neincetata, CALEIDOSCOPUL IMAGINILOR SI INTAMPLARILOR PERICULOASE, indraznete pana la insolenta, pana la ameteala, pana la avaria unor garnituri intregi de trenuri, cu tot cu incarcatura lor umana… Telegrafe, telefoane, lifturi, aeronave, fonografe si gramofoane… Motoare electrice, tramvaie electrice, lumina electrica… Toate aflandu-se in mainile omului, in posesia intelectului sau, a omului-imparat, stapanul naturii, pe care si-a supus-o… (trufia anarhica a demonului s-a transmis si omului)”

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 12, 2013 at 3:32 pm

      Text exceptional: MARSUL DISTRUGATORULUI

      https://saccsiv.wordpress.com/2011/03/14/text-exceptional-marsul-distrugatorului/

      Apreciază

    • Bogdan said, on iulie 12, 2013 at 5:09 pm

      „Daca cineva un cap luminat inventeaza ceva bun pentru omenire…”

      Din cate stiu eu, Biserica Ortodoxa nu a incurajat niciodata in nici un fel cercetarea stiintifica. Nu era un parinte din Pateric care spunea „pentru ce cercetezi sau numeri „?

      Acum insa, odata ce descoperirile au fost facute (ma refer la cele medicale), suntem pusi intr-o situatie dificila… Avem apendicita/peritonita, profitam de progresele stiintei si ne operam (presupunem ca inca nu ne trebuie card cu cip), sau ne lasam sa murim ca stiinta e daunatoare?

      Apreciază

      • gerica64 said, on iulie 12, 2013 at 7:41 pm

        Bogdan
        Niciodata Biserica Ortodoxa nu sa opus stiintei de ce s-ar fi opus?Pana sa apara sistemele de invatamant unde se invata nu prin manastiri si lacasuri ocrotite de biserica?Majoritatea oamenilor de stinta declara ca la capatul oricarei cercetari il gasesc pe Dumnezeu Daca la inceput au fost atei cercetarile lor in diferite domenii i-au adus la concluzia ca totul este atat de bine organizat incat numai un mare Creator putea face atat de perfecte cele de pe pamant si din univers.Au ajuns la credinta prin stiinta.

        Apreciază

    • NIMENI said, on iulie 12, 2013 at 11:42 pm

      gerica,
      A fost creat omul si toate cele in 6 zile, in a-7-a DUMNEZEU S-A ODIHNIT.
      DUMNEZEUL NOSTRU stapaneste timpul si STIE tot ce va urma!
      Pentru OM toate la timpul lor.
      Petrol pentru masini, materii prime pentru industrie, soarele la distanta optima pentru mentinerea vietii, apa, luna cu rolul ei, mareele la fel etc ….TOTUL ESTE CREATIE!
      DUMNEZEU are CARTEA, cu ultimele ei pagini.
      DIMNEZEU STIE CE VA URMA, TOTI SUNTEM LA MILA LUI.
      Sigur nu reprezinta adevarul suprem dar TONI VICTOR MOLDOVAN a incercat, cu mintea lui de om, o explicatie in PROGRAMUL TERRA.
      DUMNEZEU VREA CA OAMENII SA SE MANTUIASCA, CAT MAI MULTI!
      Restul …se vor vinde pe nimic. CATI DIN NOI?

      am incercat sa spun cat mai simplu, sa inteleaga tot omul.

      Apreciază

  3. Bogdan said, on iulie 12, 2013 at 3:50 pm

    Cred ca e o afirmatie mult prea generala, si din aceasta cauza e doar partial corecta si mai mult gresita. Stiinta nu stagneaza decat in unele domenii, si in alea nu a inceput sa stagneze in aceeasi perioada.

    In domeniul electronicii si al calculatoarelor abia dupa 1950 a inceput sa se dezvolte, si rezultatele se vad peste tot, orice masina de spalat are cate un mic calculator incorporat. Orice functionar are si un calculator pe birou, etc. Dar se ating si aici limite. Frecventele procesoarelor de serie comerciale s-au orpit pe la 2.5 – 3 GHz de vreo 10 ani si ceva. S-au facut procesoare paralele, cu mai multe core-uri, dar alea cresc performanta calculatorului doar daca programul care ruleaza are algoritmi paraleli, altfel doar un core lucreaza, celelalte stau degeaba.

    In domeniul medicinii, la fel, s-au facut prgrese imense in ultimii 50 de ani, in special in tehnicile de chirurgie, transplanturi si in genetica (ADN, etc). Nu spun ca progresele astea ar fi si bune sau crestinesti, spun doar ca s-au facut, atat.

    In domeniul transporturilor abia dupa 1950 s-a dezvoltat aviatia de am ajuns si noi romanii sa ne permitem sa zburam cu avionul. Masinile, da, intr-adevar, e aceeasi idee de baza de vreo 150 de ani si ceva.

    Deci progrese s-au facut. Progresele astea insa nu sunt (in mare parte) nici crestinesti, nici duhovnicesti, iar unele sunt chiar diavolesti (ingineria genetica de exemplu), dar de facut s-au facut.

    Asta a fost partea intai. Acum urmeaza partea a doua.

    Acest nivel de trai este nemaivazut pana acum in istorie: oare avea vreunul din imparatii romani masina, sau apa calda la robinet, sau aspirina daca il durea capul? Nu. Dar bunastarea asta lumeasca / materiala a unei societati nu sta numai in cuceririle stiintei. Aceasta bunastare materiala depinde la fel de mult si de sursa de energie folosita de societate, iar sursa principala in ziua de azi este petrolul si gazele naturale. Daca am folosi doar lemne sau carbune ca sursa de energie ma indoiesc ca am mai merge vreunul din noi cu masina sau ca am mai avea centrala termica de apartament.

    Ei bine, acest petrol de care depinde toata societatea moderna devine din ce in ce mai scump si mai greu de extras. Nu se termina, asa cum spun unii, se termina doar petrolul ieftin, care il gaseai sapand cu lopata in desert. Chiar daca mai este mult petrol ramas in pamant, extragerea lui e din ce in ce mai dificila si mai scumpa si mai poluanta (petrol din sisturi, gaze din sisturi, etc). Si este normal sa fie asa, ca doar pana acum a fost extras doar din locurile in care era cel mai usor de extras.

    Am vazut odata o comparatie intre extragerea petrolului si a aurului. In apele oceanelor exista de peste 100 (o suta) de ori mai mult aur decat a fost extras din pamant in intreaga istorie a omenirii. Dar acel aur din oceane este atat de dificil si de scump de extras, incat probabil nu vi fi extras niciodata. La fel este si cu petrolul si gazele naturale. Ce era mai la suprafata, mai accesibil si mai ieftin deja s-a cam extras si folosit. Ce a mai ramas, chiar daca este foarte mult, e prin sisturi, nisipuri bituminoase (Alberta, Canada) si alte locuri greu accesibile. Uitati-va de exemplu la ratele de declin ale campurilor petroliere conventionale, Cantarell de exemplu, cel mai mare camp petrolier al Mexicului, a avut declin si de 16% pe an.

    In ritmul asta, daca nu se mai descopera vreun zacamant conventional gigant (cum a fost Ghawar din Arabia Saudita), economia mondiala nu isi va mai reveni in vecii vecilor. Iar la capitolul descoperiri petroliere, anii ’60 au fost anii cu cele mai multe descoperiri. In pofida tuturor progreselor stiintei, descoperirile au fost si sunt in declin de atunci.

    In aceste momente stiinta este intr-o cursa contra cronomentru ca sa inlocuiasca petrolul cu electricitatea, in special cu electricitatea produsa din eoliene si celule solare. Dar dupa cum spun multi insa, stiinta va pierde aceasta cursa pentru ca a intrat in ea prea tarziu, trebuia inceput acum vreo 20 de ani in urma, pentru a avea vreo sansa sa poata inlocui petrolul la timp. Vom vedea, asta doar Dumnezeu stie.

    Ce se va intampla daca petrolul nu va putea fi inlocuit la timp? Cel mai probabil prabusirea economiei mondiale (deja a inceput asta), revolte, falimente statale, razboaie, si probabil noua ordine modiala care va veni sa ne „salveze”. Daca vom trai, vom vedea la fata locului. Daca nu, poate vom vedea din alta parte.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 12, 2013 at 4:15 pm

      Bogdan

      N-ai inteles ideea. Dar chiar deloc. Cu totul neinteresant ce poate face un F16 in comparatie cu avionul lui Vlaicu.

      Iar in privinta internet-cip, am spus, e exceptia, de care aveau nevoie.

      Apreciază

      • Bogdan said, on iulie 12, 2013 at 4:29 pm

        Ba am inteles, dar dupa cum am spus nu sunt de accord cu ea.

        Tu crezi ca „ei” controleaza / limiteaza cercetarea stiintifica, eu cred ca din contra. Avand in vedere ca stiinta e folosita in mare parte in scopuri anti-duhovnicesti, si cu cat progreseaza mai mult, cu atat lumea se departeaza de Dumnezeu, eu cred ca „ei” au tot interesul sa descopere cat mai multe bazaconii utile dpdv material, dar daunatoare dpdv duhovnicesc.

        Insa in porocesul asta de „dezvoltare” era normal sa se izbeasca de niste limite, ca doar n-or sa ajunga sa studieze si sufletul in laborator, nu?

        Apreciază

      • Cosmin M said, on iulie 12, 2013 at 4:40 pm

        Eu zic ca au evoluat si inca mult, dar toata acea tehnologie e tinuta in secret si va fi folosita in razboi si pentru nalucirile antihristului. Exista farfurii zburatoare si probabil multe altele.

        Apreciază

      • adi said, on iulie 13, 2013 at 6:55 am

        @Cosmin

        Farfurii zburatoare ? exista inventia lui Henri Coanda – aerodina lenticulara este destul de veche aceasta inventie.Noi tot vorbim de OZN-uri dar de fapt aceste aparate exista deja.
        http://www.go4it.ro/curiozitati/dosare-3998600/proiectele-necunoscute-ale-lui-henri-coanda-7057481/ozn-ul-lui-coanda-fascinanta-creatie-care-a-inlemnit-america-7099030/
        Multe din asa-zisele aparitii extraterestre sint inselari 3D undeva am citit ca datorita Na-ului care este la citiva kilometri adincime se pot face proiectii 3D pe cer foarte elaborate care sa insele omul.Asta imi confirma ca inselarile antihristului sint f.mari inca de pe acum,acele semne mari pe care le va face ca sa insele daca se poate si pe cei alesi.

        Apreciază

    • tataia said, on iulie 12, 2013 at 4:44 pm

      Tu chiar crezi in terminarea resurselor? Nu exista asa ceva. Petrolul nu e pe terminate….este insa foarte convenabil sa spui ca este pe terminate pentru a-i ridica in continuu pretul. Ca tehnologia noastra merge pe baza de carbune, titei sau electricitate este prea putin relevant…va putea merge pe oricare din aceste alternative pina la sfirsitul zilelor…ca va exista si acela. Schimbarile pe care le fac ei acum cu eoliene si prostii sint doar o campanie de ochii fraierilor…iar criza prin care trecem a fost creata si planuita de mult timp…nu e cazul sa dam vina pe petrol sau pe exploatarea lui. Practic tu vrei sa spui ca mai marii lumii (Elitele) si-au taiat singuri craca de sub picioare ca nu au prevazut…stai linistit..nici pe departe nu este adevarat acest lucru.

      Ce ma incalzeste pe mine ca procesoarele de calculator au devenit mai performante cind de fapt calculatorul indobitoceste omul si il indeparteaza de Dumnezeu? Faptul ca nu s-a mai putut ridica frecventa si a trebuit sa se treaca la procesoare multi-core dovedeste cit se poate de clar ca orice „progres” are o limita…se pare ca in IT a cam fost atinsa…poate in materie de transporturi a foat atinsa inca de acum 50 de ani..cine stie? Sau poate nu s-a dorit. Sint la fel de plauzibile ambele variante.

      In domeniul medicinei nu s-a facut CHIAR NICI un progres….nu ma pune aceum sa insir boli la care medicina nu le stie nici cauza nici leacul ca numai in citeva secunde iti gasesc cel putin 10..Medicamentele sint doar otravuri pe care ei ni le dau…chirurgia chiar rezolva cite ceva dar de multe ori este curata barbarie..s-a inflamat apendicele il scoatem…ca sa dau un exemplu. Stiu ca tu crezi ca in urma cu citeva mii de ani speranta de viata era de 40 de ani pentru ca in zilele noastre sa creasca la 70 de ani…din pacate este tot minciuna si indoctrinare a sistemului…acum mii de ani speranta de viata era binsor peste suta de ani.

      Nu sustin ca in ultima vreme nu ar fi crescut nivelul de trai…dar sa imi spui ca un imparat din roma antica nu avea nivelul de trai pe care il are un om de rind in ziua de azi este totusi o aberatie. Pai in primul rind ca imparatul roman nu locuia la bloc….asta este un prim indiciu ca avea un nivel de trai mai ridicat ca un om de rind in ziua de azi. Apoi nu avea aer conditionat….da dar avea destui slujitori care sa ii faca vint cu evantaiele…apoi nu avea masina…da dar avea caleasca…un alt mod de a obtine acelasi lucru (si anume transportul). Nu avea apa calda la robinet? Asta sincer nici nu sint sigur ca este adevarata….dar baile romane? Alea nu cu apa functionau? Si chiar daca nu se inventase robinetul stai tu linistit ca avea destui slujitori care sa ii pregateasca baia sa ii incalzeasca apa la foc sa ii verifice temperatura inainte ca imparatul sa intre in baie…nu compara tu nivelul de trai al unui imparat roman din antichitate cu al unui amarit care sta la bloc…ca nu se compara. Probabil nici energie electrica nu aveau in roma antica…dar aveau oamenii care sa le aprinda facliile, opaitele sau ce lampi or fi folosit ei in acea perioada. La ce imi este buna aspirina? Niciodata nu mi-au trecut durerile de cap cu absolut nimic. Dumnezeu mi-a dat durerea de cap, Dumnezeu mi-a luat-o. De ce sa bag otrava in mine? Ca asa m-a invatat SISTEMUL?

      Daca chiar s-ar fi dorit inlocuirea petrolului cu altceva s-ar fi facut. Nu s-a dorit nu s-a facut. Si nici macar acum nu am impresia ca s-ar dori…nu se va dori atita timp cit se poate mulge populatia in continuare spunindu-le ca vezi domle…acum deja foarte greu de extras petrolul…In conditiile in care mai marii lumii n-au dorit acesta schimbare de ce sa ma simt eu vinovat ca masina mea cica polueaza? Chestia cu cursa cronometru este o mare vrajeala…

      Apreciază

    • Vranceanu said, on iulie 12, 2013 at 7:06 pm

      Exista in Romania aviatie de linie (transport pasageri) de prin 1930 (Compania Franco-Romana, LARES). de asemenea, s-au fabricat avioane de vanatoare romanesti in anii 30, deci nu este adevarat ca „de abia dupa 1950 ne permitem si noi romanii sa zbupram cu avionul)”. Fipreste, un avion de asageri in anii 30 era mult mai mic deecat unul actual nu nu avea aceleasi performante. Asta era ideea comunistilor, ca ei au inventat toitul si inainte de ei romanii traiau in pesteri.

      Apreciază

  4. tataia said, on iulie 12, 2013 at 3:51 pm

    Principala schimbare tehnologica pe care am vazut-o cu proprii nostri ochi desfasurindu-se in ultimii ani a fost aceea a trecerii de la analog la digital. Si cu toate ca mie parca de la inceput nu mi-a placut aceasta schimbare acum pot sa va spun si motivul pentru care aceasta a fost infaptuita…mai mult control. S-a trecut de la cablu analogic la cablu digital pentru a sti furnizorul de servicii in orice clipa la ce te uiti la TV. S-a trecut de la centrala telefonica analogica (ma rog de fapt niste antichitatii de prin anii ’30-’50 la centrala digitala pentru a se putea pastra logurile apelurilor date si primite de fiecare abonat….etc. Totul s-a facut pentru control. Si totul va culmina cu pecetea fiarei, internetul obiectelor si dominatia antihristului.

    Apreciază

    • timisorean1 said, on iulie 12, 2013 at 5:47 pm

      Am si eu o intrebare aici: daca nu folosesti un decodor de la furnizorul de servicii, ci introduci cablul direct in televizor ramane valabil faptul ca ei stiu la ce te uiti(asta in cazul unui tv analog)? Dar in cazul unui tv cu decodor digital?

      Apreciază

      • tataia said, on iulie 12, 2013 at 11:20 pm

        Nu! Doar cind folosesti decodorul…Doar atunci pot sti la ceea ce te uiti.

        Apreciază

      • timisorean1 said, on iulie 13, 2013 at 2:10 am

        Nici la cele cu decodor digital incorporat? Nu pot sa fac legatura sau nu inca?

        Apreciază

  5. Radu Humor said, on iulie 12, 2013 at 3:57 pm

    Poate că găsim şi aici un răspuns :

    CUI FOLOSESC DREAPTA SI CAPITALISMUL?

    Am revazut azi-noapte filmul “Capitalismul: o poveste de dragoste”, de Michael Moore si vreau sa fac cateva precizari:

    1. Sa stii ca cel care a avut ideea creditelor subprime (care le-au furat oamenilor banii, convingandu-i sa-si ipotecheze casele proprietate personala si sa returneze imprumuturile cu dobanda, care, pe urma, dupa ce oamenii n-au mai putut plati ipotecile, marite intentionat si tot mai mult, le-au furat si casele si care, in final, au bagat SUA si lumea-n criza) a fost evreul (de origine romana, dupa tata) Alan Greenspan, care, inainte de a fi numit de Reagan (facut presedinte de cercurile de afaceri, carora, pana sa intre in politica, le facea reclama ca actor) in fruntea Rezervei Federale a Bancii Centrale (banca PRIVATA, la care sunt actionari cativa mari magnati americani), a lucrat ani de zile in mediul privat (nu-i vorba ca, dupa cum am scris deja, si Banca Centrala tot privata este), fiind director la Aluminum Company of America (Alcoa), Automatic Data Processing, Capital Cities/ABC, Inc., General Foods, J.P. Morgan & Co., Morgan Guaranty Trust Company, Mobil Corporation si the Pittston Company, si sa pretinzi ca responsabil pentru creditele subprime este statul, nu mediul de afaceri, inseamna sa fii ori idiot, ori mincinos;

    2. Sa stii ca ministrul de finante al lui George W. Bush a fost, intre mai 2006 si nu stiu cat 2009, perioada in care a izbucnit criza economica mondiala, Hank Paulson, fost director al bancii Goldman-Sachs – principalul practicant si profitor al creditor subprime – , care a adus in minister o pletora de fosti lucratori la Goldman-Sachs, sa pretinzi ca responsabil de criza este statul si sa te prefaci ca nu remarci ca statul a fost acaparat de mediile de afaceri, care si l-au insusit si-l folosesc in interesul lor, inseamna sa fii ori idiot, ori mincinos;

    3. Sa stii ca cel care a cerut Congresului Statelor Unite sa ia 70 de miliarde de dolari din Trezoreria SUA, din banii contribuabililor, si sa acopere cu ele gaurile bancutelor private care, dupa ce le-au furat oamenilor banii si casele si au bagat lumea-n faliment, au ajuns ele insele in pragul falimentului, inclusiv gaurile de la Goldman-Sachs, a fost acelasi Hank Paulson, fost director la Goldman-Sachs, si sa te prefaci ca nu remarci ca statul a fost acaparat de mediile de afaceri, care si l-au insusit si-l folosesc in interesul lor, inseamna sa fii ori idiot, ori mincinos;

    4. Sa stii ca, intr-o prima faza, Congresul a respins legea ceruta de Paulson si a adoptat-o abia intr-o a doua, DUPA ce Paulson si oamenii lui i-au abordat pe deputatii democrati si i-au prelucrat constiincios, si sa te prefaci ca nu remarci ca statul a fost acaparat de mediile de afaceri, care si l-au insusit si-l folosesc in interesul lor, inseamna sa fii ori idiot, ori mincinos;

    5. Sa vezi filmul lui Michael Moore si sa-l numesti “filmulet patetic”, care promoveaza “tampenii”, doar pentru ca tu, personal, esti “om de afaceri” in Rromanica, un (alt) colt de lume colonizat economic si devalizat de marile corporatii nord-americane, care sug sau vor sa suga de aici, pe mai nimic, toate resursele naturale si energetice si, din aceasta cauza, au interesul sa ne mentina in sudezvoltare economica si fara economie proprie, care tocmai din aceste motive si-au mentinut aici sluga credinciosa, Traian Basescu, in pofida vointei populare si a celor mai elementare principii democratice, inseamna sa fii ori idiot, ori mincinos;

    6. Ma intreb: oare Franklin Delano Roosevelt, care, cu putin inaintea mortii, voia sa adopte o a doua Lege a Drepturilor (abandonata, ulterior, de succesorii sai), care spunea ca orice cetatean are dreptul la o slujba decenta, la o locuinta decenta, la asistenta medicala decenta si gratuita, ca statul are dreptul sa preia anumite proprietati, intreprinderi si afaceri, daca aceasta este in interesul binelui comun (ultimă prevedere legiferată, ulterior, in Germania), oare FDR, asadar, a fost un socialist sau un comunist, care dorea o tara de asistati social?! Sau era pur si simplu constient ca ASTA este rolul statului, ca ASTA este datoria lui, ca DE ASTA l-au ales si il suporta cetatenii, TOCMAI ca sa se implice in economie si sa reglementeze viata conomico-sociala, in interesul binelui public? Pai, eu cred de multa vreme ca FDR (care a scos SUA din prima mare depresiune, cea din 1929, cu al sau New Deal, despre care a spus, in gluma: “Il vom numi <>, pentru ca nu-l putem numi socialism>>, si care, printre altele si cu totul spre deosebire de acum, a promovat si o politica de neinterventie a Statelor Unite in treburile interne ale altor popoare) a fost si va ramane cel mai mare presedinte american existent vreodata; nu degeaba a fost el reales de trei ori si a domnit 12 ani;

    7. Oare Benjamin Franklin, care a spus: “Orice om ar trebui sa detina atatea proprietati cate ii sunt necesare pentru un trai decent. Tot restul ar trebui sa fie proprietatea statului”, a fost socialist sau comunist?

    In concluzie, de ce sa fim de dreapta? De ce sa fim capitalisti? Voi chiar nu vedeti ca “valorile” capitalismului sunt in plina criza, si la propriu, si la figurat? Voi chiar nu vedeti ca dreapta si capitalismul au furat oamenii, i-au escrocat si au bagat lumea-n faliment? Voi chiar nu vedeti ca marele capitalism american ne tine anume pe noi, romanii, in subdezvoltare economica si ne controleaza politica interna, ca in orice tara latino-americana sau ca in orice republica africana bananiera? Nu va dati seama ca, pur si simplu, calea CINSTITA si FIREASCA de urmat NU e capitalismul? Chiar nu?! Pai, iertati-ma, dar asta inseamna sa fii ori idiot, ori mincinos. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar sunt lucruri prea importante ca sa nu le spunem pe nume.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 12, 2013 at 4:20 pm

      Radu Humor

      Care-i legatura intre dreapta reala si capitalism?

      Stapanii capitalismului au creat si stanga (de la revolutia franceza si pana la cea bolsevica)?

      NOUA ORDINE MONDIALA va fi de stanga?

      Care-i definitia dreptei?

      Care-i definitia stangii?

      Chestiuni cu adevarat importante …

      Apreciat de 1 persoană

      • tataia said, on iulie 12, 2013 at 5:00 pm

        Definitiile sint clare…Stinga inseamna LA COMUN. Dreapta inseamna PROPRIETATE PRIVATA. Stinga inseamna multiculturalism….Drepata insemna nationalism. Stinga inseamna „politic corect” Dreapta inseamna sa spui adevarul in fata. Daca doriti imi puteti da exemple de orice fel de doctrine va trec voua prin cap si va explic eu daca sint de drepta sau daca sint de stinga. Doctrina corecta este evident asa dupa cum ii spune si numele cea de DREAPTA! Ma rog poate cu citeva exceptii notabile…de ex abolirea pedepsei cu moartea este o masura socialista (de stinga). La fel si abolirea sclaviei (care de fapt nu a fost niciodata abolita de-adevaratelea). In ziua de azi se face o manipulare subtila a omului sa aiba incredere mai repede in masurile socialiste…de STINGA. NOM va fi de STINGA. Ce treaba au doctrinele de DREAPTA cu sistemul financiar-bancar care i-a facut pe toti sclavi? In ziua de azi exista doua mari probleme ale societatii contemporane (ma rog exista multe, dar pe astea le dau mereu elitele ca exemplu pentru a promova doctrine de STINGA) 1. Dominatia banului si 2 Consumerismul…de fapt consumerismul provine tot din 1…mai bine zis din lacomia marilor corporatii. Si exista pe net o gramada de clipuri care incerca sa ne convinga cit de rau este capitalismul ca i-a facut pe oameni sa cheltuie toti banii pe care ii au pe lucruri care mereu se strica sau se „demodeaza” si sa se indatoreze pentru acest lucru luind imprumuturi de la banci…si solutia? Bineinteles o societate de STINGA.

        In primul rind banul a fost introdus din NECESITATEA de a avea un mijlocitor pentru orice tranzactie…ca de aici unii au ajus sa aiba unic scop in viata acela de a avea bani este alta treaba…Atita timp cit privesti banul ca simplu mijloc este OK. Cind devine scop nu mai este OK. De ex. eu vreau casa! Este dreptul meu sa vreau casa…deoarece traiul la bloc este un chin zilnic. Dar pentru a-mi face casa am nevoie de bani…daca eu voi vedea banul ca simplu mijloc de a obtine ceea ce vreau eu cu adevarat (de ex casa) pina aici totul este OK. Si daca vreau masina, laptop etc se aplica acelasi principiu..Scopul meu real este masina nu banul! Daca vreau bani, doar ca asa da bine sa ai bani, asa cuceresti mai usor femeile, asa poti mitui si corupe pe altii, asa poti exploata oamenii mai usor nu mai este OK. Banul nu are nici o valoare in sine..nu are nici o valoare intrinseca iar dominatia banului in societatea aceasta nu are absolut nimic de-a face cu capitalismul sau doctrina de DREAPTA.

        Nu va lasati manipulati de filme gen Zeitgeist, consuming kids, sau multe altele care promoveaza doctrine de STINGA.

        Apreciat de 1 persoană

    • discerne said, on august 22, 2014 at 7:10 pm

      Michael Moore a facut propaganda socialista si i-a mers cu tine: te-a pacalit. E foarte usor cum poti sa pui o etciheta pe un „dusman” si apoi sa faci cu ou si cu otet eticheta din cauza dusmanului. Este lacomia rea? Este! Hai s-o numim capitalism! La fel se face (pe acelasi rationament care pacaleste) si cu altele, de exemplu: „este mandria rea? Este! Hai sa-i numim „mandri” pe ortodocsii care se opun ecumenismului”. Intelegi unde bat? Cuvintele sunt niste amfore goale, fiecare pune in ele ce vrea. Vezi de ex. si acest articol, despre democratie, scris in revista Graiul Ortodox http://graiulortodox.wordpress.com/2014/07/28/ortodoxie-si-democratie-de-de-parintele-gheorghios-metallinos-profesor-onorific-al-facultatii-de-teologie-a-universitatii-din-atena/
      Trebuie sa intelegi ca este cu adevarat greu sa faci un documentar obiectiv, dar documentarele cele mai valoroase sunt cele care prezinta lucrurile obiectiv. Nu vreau sa iau din meritul lui Michael Moore – este un regizor extraordinar de film american si probabil va mai scoate si altele ce merita vazute. Nu detaliez nici pe marginea subiectului „de ce n-a spus Moore mai pe sleau in „Fahrenheit 9/11″ ca intreaga treaba a fost o manarie americana, cu dovezi concrete (asa cum se vede in filmele lui Alex Jones, William Powell si Jason Bermas)?”. Capitalism a Love Story este un film foarte bun, dar nu e perfect, iar cel mai mare pacat al sau este ca te manipuleaza sa crezi ca socialistii sunt buni si capitalistii sunt rai. Iar propaganda e mai greu de observat cand tinzi sa fii de acord cu ea.

      Apreciază

  6. Vranceanu said, on iulie 12, 2013 at 4:13 pm

    Este ciudata bideea ca tehnica nu progreseaza in ultimii 50 de ani, cand tocmai in ultimii 50 de ani s-a facut un salt urias.
    patefon – pick-up – magnetofon – casetofon – cd player
    radio cu lampi – radio cu tranzistori – radio cu circuite electronice
    tiparul cu litere de plumb – tiparul digital
    calculatorul
    internetul
    aparat foto cu film – aparat foto digital
    zborurile spatiale !!!
    progresele uriase in televiziune
    progresele in aparatura medicala, imagistica, etc
    telefonia mobila !!!
    automobilul electric
    avionul cu reactie
    toata aparatura electrocasnica, masini de spalpat automate, cuptoare cu microunde, etc

    Si mai sunt o multime.

    E drept, roata nu a fost reinventata asa ca masinile circula dupa acelasi principiu.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 12, 2013 at 4:23 pm

      Vranceanu

      Nici tu n-ai inteles ideea.

      Apreciază

    • tataia said, on iulie 12, 2013 at 5:23 pm

      Patefon = Pick-up; Magnetofon = casetofon (daca cumva nu stiai functioneaza LA FEL) CD-player tine de tranzitia la digital care este absolut diabolica. Cum sa stochezi tu muzica prin cifre? Asa a vrut Dumnezeu?

      Radio pe lampi, tranzistoare, circutie integrate = TOT RADIO. In plus de asta Circuitele integrate sint de fapt ansabluri de mai multe tranzistoare realitate pe o singura pastila de siliciu…Si da o sa-mi spui ca s-a trecut de la tranzistorul cu germaniu la cel cu siliciu. Dar aceasta NU ESTE EVOLUTIE. Este doar diversitate. Radioul la fel de bine functiona si pe lampi si pe tranzistoare cu germaniu si pe tranzistoare cu siliciu, chiar daca acestea din urma au inceput sa fie fabricate mai multe la un loc pe aceeasi pastila de siliciu adica circuite integrate. Ba mai mult..un lucru pe care nu il stie toata lumea este ca aparatele pe baza de tranzistori cu germaniu „sunau” mai bine decit cele cu tranzistori pe siliciu, iar cele pe lampi mai bine decit cele pe tranzistori pe germaniu. Vocea omului de la radio se auzea mult mai cald mult mai natural, nu rece, metalic si electronic cum se aude pe aparatele actuale pline de siliciu. Deci unde e evoliutia?

      Calculatorul, internetul nu mai comentam. Prietenii stiu de ce.
      Aparatul foto digital..vezi ce am spus la cd-player
      Zborurile spatiale? Oare la ce au folosit? Gaura neagra de aruncat bani in ea?
      Progrese uriase in televiziune. Care? Acela ca s-a trecut de la analog la digital? Vezi ce am comentat la Cd-player
      Progrese uriase in medicina? Medicina nu este in stare sa vindece un nenorocit de psoriazis pe care il vindeca orice terapeut naturist…despre ce vorbim noi aici?

      telefonul mobil este cea mai diabolica inventie a secolului XX….a fost introdus special cu doua scopuri foarte precise. O data sa putem fi urmariti…a doua oara pentru a ne iradia creierele.

      Automobilul electric? Aici chiar ai dat cu bita in balta Stii cind a fost inventat automobilul electric? Ia arunca un ochi aici…automobilul electric nici macar nu dateaza din Secolul XX…e din secolul XIX !

      http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_automobile#1890s_to_1910s:_Early_history

      Avionul cu reactie? Cine a inventat avionul cu reactie si cind? Iti spun eu daca nu stiai. Henry Coanda in 1910.

      http://ro.wikipedia.org/wiki/Avion_cu_reac%C8%9Bie

      Masina de spalat automata? Dar exista masina de spalat manuala? Ai idee de cind are lumea in case masini de spalat? Bine nu in Romania ca noi am trait sub comunismul bolsevic…cei care nu au avut parte de „binefacerile” comunismului? Poti citi articolul asta daca vrei nu mai stau acum sa il citesc eu pentru tine…

      http://en.wikipedia.org/wiki/Washing_machine

      tot ce pot sa spun este ca tari ca UK, SUA aveau deja masini de spalat cam in toate louintele particulare inca din perioada interbelica.

      Cuptorul cu microunde este inventiie un pic mai noua ca masina de spalat dar nu cu mult mai noua…

      Oricum imi place de astia ca voi care acum au dat de plasme, cuptoare cu microunde, iphone-uri GPS.uri si masini de nu stiu care si voi chiar credeti ca s-a reinventat apa calda. Era inventata inca din Roma antica vezi si raspunsul meu de mai sus.

      C|omentariul cu reinventarea rotii nu merita o replica din partea mea intrucit este sarcastic. Dupa cum vezi raspunsul tau este gresit in proportie de mai bine de 90% dar tot tu ai tupeul sa ne ironizezi.

      Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 12, 2013 at 6:49 pm

        tataia

        Imi plac completarile tale. Ca o paranteza, care poate are si ea importanta ei, cine are un pick-up si placi, poate asculta si acum, mai parait, dar merge. Va rezista insa un CD zeci de ani? Aceeasi treaba cu vechile albume foto.

        Legat de zboruri, folosesc rachete si acum, dupa cat timp?

        Telefonul mobil? Telefon + radio, chestii iar vechi.

        Apreciază

      • Vranceanu said, on iulie 12, 2013 at 7:17 pm

        Eu am dat cateva exemple. De acord ca un radio cu lampi suna maip bipne decat upnpul cu circuite, dar nu despre asta e voprba. „La ce folosesc zborurile spatiale” – asa putem sa ne intrebam legat de orice – la ce foloseste tractorul, nu era mai natural si mai traditional plugul cu boi ?
        Iar daca nu vezi nicio diferenta intre un TV alb negru cu lampi si tub din anii 60 si un LCD de azi, ok, e asa cum spui,. nu a existat niciun progres.
        Da, avionul cu reactie a fost inventat in 1910, dar cand a inceput sa fie folosit ? In aviatia militara, pentru prima data in timpul celui de-al doilea razboi mondial, intai de nemti, apoii si de englezi.
        Hai ca vorbim vorbe. E de ajuns sa privim in jurul nostru.
        Si incearca sa nu mai faci remarci persoinale legate de tupeul meu, nu te-am atacat ci doar mi-am spus arerea lpegat de articol. Si nu mai vorbi la plupral, in numele cui vorbesti, al poorului ” Eu supnt eup, tup estip tup. Daca estip cupmva rereezentantul clasei mumnctoarer spune, ca sa stiu.

        Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 12, 2013 at 7:44 pm

        Vranceanu

        In articol am scris:

        de peste 50 de ani folosim aceleasi chestii pe care insa, ce-i drept, le-am tot modernizat, optimizat si minaturizat. Totusi, nimic fundamental nou care sa fie implementat la nivel macro. De ce?

        Iar tataia dezvolta.

        Ce e asa greu de priceput? Tu vorbesti vorbe, nu noi.

        In exemplul tau, zici de avionul cu reactie ca e inventat demult. Pai asta si e ideea. Pentru a zbura, nu a aparut nimic nou. Avem aceleasi: balon, ceva ce planeaza la care atasam un motor, racheta.

        Cu televizorul la fel. Nu conteaza cat de colorat e acum. Asta tine de altceva. Noi vorbim ca ideea de televizor e veche.

        Apreciază

      • mishuleu said, on iulie 12, 2013 at 9:46 pm

        Vranceanu

        Trebuie sa incerci sa fii calm. Te-ai maniat si fierea a intrat in sange ajungand la creier si determinand disfunctii cerebrale. Le reflecta greselile de gramatica. E posibil sa ai probleme pt ca te uiti si la TV, nu mai zic de influentele psihotronice ale antenelor ce ne inconjoara precum satelitii pamantul si care fara rugaciune nu ne putem apara, nelasarea in voia Lui si cred ca daca citesti si mai scrii pe ric e posibil sa ai cateva cipuri luate pana acum. Mai intai invata sa iti stapanesti demonii si dupa ce te rogi poate vei reusi sa fii linistit si sa intelegi mesajul articolului.

        Apreciază

    • NIMENI said, on iulie 12, 2013 at 11:59 pm

      ASA SI? EGAL CU ZERO!
      Omul ar trebui sa fi atins de mult FERICIREA!
      CE VEDEM IN SCHIMB?
      URGIE!

      Apreciază

    • Adigo said, on martie 12, 2015 at 8:47 pm

      Esti pafarist rau; astea sunt tehnologii, adica aplicatii. NU exista nimic FUNDAMENTAL in ceea ce ai enumerat. NU te da in stamba p-aci, ca rade lumea de tine….

      Apreciază

  7. Ioan said, on iulie 12, 2013 at 4:31 pm

    Eu am obs. chestia asta, faptul ca, desi aflam din presa ca oamenii de stiinta, unii, si inginerii de succes, tot inventeaza motoare pe apa, de ex, sau mai stiu eu pe ce combustibil, totusi, nu li se da curs. De zeci de ani. Pai mi-am raspuns singur, pt ca este f simplu: daca diriguitorii pierd importanta benzinei, nu mai pot face atatia bani si dirija atatea industrii. De fapt, TOTUL. Urmariti atent: totul se dirijeaza prin petrol. In mod normal, orice locuitori normali ai Pamantului ar fi sarit in sus sa descopere motor cu apa. Ce-ar fi insemnat sa mergi cu apa? Ganditi-va… Si totusi?! Nimeni nu pompeaza nimic in aceste descoperiri, practic functionale! – repet, FUNCTIONALE. Sa fim seriosi, lucrurile sunt… f usor de vazut si inteles.

    Apreciază

  8. mishuleu said, on iulie 12, 2013 at 4:40 pm

    Avand in vedere tehnologia existenta pt noi ,pt ca trebuie sa fim constienti ca noua goimilor nu ne este cunoscut nivelul tehnologic la care am ajuns cu adevarat pt ca ni se da numai cu lingurita, e foarte posibil sa se considere ca realizabila apocalipsa cu ceea ce este existent pe piata.

    Apreciază

  9. Cosmin M said, on iulie 12, 2013 at 4:45 pm

    La un anume nivel stiinta va duce la existenta lui Dumnezeu si daca au ajuns pana acolo atunci tac pentru ca nu este in interesul lor ca lumea sa creada in existenta lui Dumnezeu.

    Apreciază

    • Ioan said, on iulie 12, 2013 at 7:11 pm

      Foarte bine zici. Cu partea stiintei pe care Dumnezeu le da voie sa o controleze, asta fac. Slava Domnului ca exista si stiinta care sustine sus si tare Creatia. Ne bucuram.

      Apreciază

  10. Alexandru(Fulger) said, on iulie 12, 2013 at 5:03 pm

    Mai bine zis nu au vrut ca stiinta sa progreseze. Vor folosi acelasi principiu pe care il are automobilul pana vor ramane fara resurse care sa il mai faca functionabil si apoi vor veni cu solutia pe care o prigonesc inca din seculul XIX-XX si anume masina electrica.

    Apreciază

  11. deveghepatriei said, on iulie 12, 2013 at 5:08 pm

    Continua atacurile la adresa Manastirii Petru Voda: acum au clonat si site-ul Apologeticum. Comenteaza de zor pe FrontPress…

    http://apollogeticum.wordpress.com/

    Apreciază

    • Alexandru(Fulger) said, on iulie 13, 2013 at 1:18 pm

      Acuma vad ca au inceput sa dea tot felul de mesaje anticrestine:

      http://petruvoda.ro/

      Apreciază

      • Bogdan said, on iulie 13, 2013 at 5:39 pm

        Nu e prima oara cand e hack-uit, poate ar trebui securizat putin serverul ala… Nu e cineva care se pricepe sa ii ajute?

        Apreciază

  12. blue said, on iulie 12, 2013 at 5:55 pm

    Telefonia mobila a explodat in ultimii ani. Nu-i de mirare. E o posibila parghie de control. Plus comoditatile casnice, masini de spalat rufe, vase care tin pe oameni in timpul liber fixati in fata televizoarelor.

    Apreciază

  13. Aurora said, on iulie 12, 2013 at 5:57 pm

    Da, intr-adevar stiinta nu a progresat foarte mult. Pe luna nu s-a mai ”mers” a doua oara (probabil n-a fost nici prima data), nici mari masinarii nu s-au inventat. Omenirea nu mai are sclipirile de alta data… Are in schimb tendinta de o lua tot la vale…

    Apreciază

    • Maria said, on iulie 12, 2013 at 10:16 pm

      Nu inteleg cum nu a progresat stiinta , cand te observa din satelit , si in multime , iti distinge si culoarea ochilor , pe langa figura perfecta !
      Cand va referiti la stiinta , aveti in vedere doar masinile ?
      Ce stiinta mai vrem , cand poti localiza orice catun de pe Planeta , in cateva secunde , daca introduci datele si adresa ?
      Eu am vazut intr-o zi , pe vecina mea intrand in casa , de pe Google Earth , deasemeni si florile din gradina si buruienile de pe marginea drumului , le puteai numara .
      Ce stiinta mai vreti , sa ajunga la Dumnezeu ? Asta nu se poate .

      Apreciază

      • tataia said, on iulie 12, 2013 at 11:36 pm

        Pai aia nu e stiinta, e tehnologie. Si cind vine vorba de monitorizarea si indobitocirea populatiei, da aici au progresat. In rest pauza. A nu se intelege gresit…noi, sau cel putin eu unul (nu pot vorbi si in numele fratelui Vasile sau a altor frati) nici macar nu ne dorim tehnologie…eu unul nu imi doresc. Am o gioarsa de telefon mobil cu ecran alb-negru…nici pe ala nu mi l-as fi luat daca nu ar fi existat presiuni uriase din partea societatii (cum sa nu ai telefon mobil? Da’ noi cum te gasim?). La televizor nu m-am mai uitat de 8 ani. E drept folosesc internetul zilnic…in rest tehnologiile pe care le folosesc eu sint cele din anii ’80. Am telelvizor din anii 80, casetofon din anii 80, videocasetofon din anii 80 (le mai tineti minte?), camera video din anii 80, masina (autoturism) din anii 80.

        Sint cam foarte retrograd din fire…Sigur acum ca sa nu folosesti nici un fel de tehnologie nu este cu putinta…nici comunitatile Amish nu sint total rupte de tehnologie…nu au energie electrica dar folosesc lampa cu petrol…nu au masini dar folosesc tractiunea animala…toate astea sint tot tehnologii. Vorbeam cu un prieten in urma cu citeva zile si imi spunea ca el este de exemplu impotriva metalelor…nu vede rostul metalelor…omul putea face tot ce avea nevoie din lemn…Ma rog..nu poti face o masina (automobil) din lemn…dar hai sa zicem ca nu e bine sa ai masina…ca masina este EVIL, ca cica polueaza, etc. Poti face insa o caruta din lemn…vehicol mult mai cinstit…mult mai pasnic…doar ca problema e ca nu o poti face daca nu ai nici macar un topor din fier…Asa ca hai sa ne revenim..sint tehnologii la care nu am putea renunta…cum sa traiesti in ziua de azi fara metale? fara energie electrica? Etc. dar eu unul sint subiectiv. Sint total impotriva tehnologiilor care s-au inventat dupa nasterea mea. Cele inventate inainte de nasterea mea sint OK.

        Si in cele din urma hai sa fim seriosi…nu tehnologia ne apropie de Dumnezeu chiar dimpotriva si nu tehnologia ne asigura mintuirea.

        Apreciază

      • Maria said, on iulie 13, 2013 at 5:49 pm

        Pai , tehnologia nu se naste din stiinta ?

        Apreciază

  14. Vranceanu said, on iulie 12, 2013 at 9:17 pm

    Ok, daca ne-am impartit in doua categorii, „voi’ si „eu”, pentru ca am indraznit sa exprim o parere personala diferita de cea a altor 2 – 3 persoane de aici, atunci am sa evit sa mai postez pe acest site, chiar sa intru. Pe razboiintrucuvant nu este atata agresivitate. Toate bune.

    Apreciază

    • saccsiv said, on iulie 12, 2013 at 9:28 pm

      Vranceanu

      Agresivitate? Incredibil.

      Apreciază

      • saccsiv said, on iulie 12, 2013 at 9:38 pm

        Vranceanu

        Tu erai si foarte inversunata impotriva articolului:

        Piciorul tau frumos ispiteste. ACOPERA-L

        https://saccsiv.wordpress.com/2013/07/09/piciorul-tau-frumos-ispiteste-acopera-l/

        Cam asa au inceput toti cei ce ma ataca furibund pe oriunde pot. Majoritatea fetelor, caci nu le conveneau astfel de articole. Altii deoarece erau contrazisi cand promovau tot soiul de rataciri: new age, ecumenism sau cip.

        Apreciază

      • Vranceanu said, on iulie 12, 2013 at 11:18 pm

        Eu nu sunt fata, una la mana, si doi la mana, nu am atacat pe nimeni. Dar vad ca aici nu sunt tolerate discutiile cu pareri diferite, trebuie sa fie totul la unison. De aceea, nu am, sa mai deranjez cu prezenta mea. Sucses pe mai departe.

        Apreciază

      • Ion Roman Popescu said, on iulie 12, 2013 at 11:30 pm

        Din pacate rolul SACCSIV este destul de ingrat. Nu prea ai cum sa moderezi despre Ortodoxie fara a deveni radical. A fi caldicel si impaciuitor cu toti nu este bine. N-ai cum sa pastrezi cota de piata fara sa bati in ‘comercial’. Un fel de zoso pe segment de religie.

        Apreciază

    • mishuleu said, on iulie 12, 2013 at 9:33 pm

      Pe ric nu este agresivitate? Fa un experiment in sensul ca spune ceva de cipuri sa nu le luam ca sunt pecetea si dupa mai vorbim.

      Apreciază

    • Bogdan said, on iulie 12, 2013 at 9:41 pm

      Gresesti, sunt 3 categorii, „tu”, „eu”, si „ei” :). Sau poate noi 2 suntem in aceeasi categorie si nu ne dam seama :).

      La capitolul agresivitate, iti dau oarecare dreptate, exista unii care simt nevoia sa fie ironici / intepatori. E o ispita in care am mai cazut si eu.

      Apreciază

      • gerica64 said, on iulie 12, 2013 at 11:40 pm

        Pentru Bogdan si Vranceanu

        Cred ca exagerati nimeni nu va jignit cu nimic ,problema este ca voi va bazati prea mult pe stiinta care este un nimic inaintea parti spirituale.Un sfant care nu are nimic de-a face cu stiinta poate muta munti si opri soarele de pe cer din cursul lui stabilit de Creator.Eu zic sa continuati sa comentati nu va retrageti pentru ca nu aveti de ce toti mai primim bobarnace si asta pentru ca Dumnezeu chiar si aici ne mai testeaza smerenia si rabdarea.

        Apreciază

  15. cususunsus said, on iulie 12, 2013 at 9:37 pm

    Stiinta a progresat enorm pe acele paliere pe care a fost finantata.
    A nu se confunda progresul stiintific cu accesul popular la cunoastere.
    Stiinta acum , isi pleaca invinsa capul orgolios in fata religiei. Dar nu o face public.

    Apreciază

    • Ion Roman Popescu said, on iulie 12, 2013 at 10:39 pm

      fain! 🙂

      Apreciază

    • crestinul ortodox said, on iulie 13, 2013 at 7:58 pm

      „la ce-i foloseste omului sa aiba lumea toata la picioare cand sufletul sau si-l va pierde ”

      si cand toate aceste inaintari ale „stiintei” la cum s-a ajuns astazi …pentru ca stiinta a fost buna pina intr-un punct restul este …este de la sine de inteles
      toata tehnologia de astazi nefolositoare omului ca fiinta zidita de Creatorul Sau DUMNEZEU ADEVARAT intru SFANTA TREIME cu suflet din Suflu Divin si trup din pamint luat , aceasta tehnologie „avansata ” SE Va INTOARCE impotriva fiintei umane distrugandu-o …se va intoarce impotriva omului distrugandu-l
      pentru ca nu este decat acea inrobire si sclavie a omului sub aceasta tehnologie „avansata ” ;
      acesta este motivul pentru care oculta mondiala a avut grija ca omul sa se modernizeze , sa fie creat conceptul de nou , de new in toate … pentru noua ordina mondiala
      INSA Schimbarea Adevarata in Totul si In Toate in Bine o va face insasi DUMNEZEU ADEVARAT Intru Sfanta TREIME cand aproape totul e spurcat de oamenii ce au baut otrava din cupa otravita si vor fi „mai rai decat dracii pentru ca au trup ” incat „au dat chip fiarei pentru a se inchina acesteia ” ;
      atunci spurcaciunea va fi maturata de pe fata acestui pamint si va ramine numai ce este curat si neatins de spurcaciune in fata Lui DUMNEZEU Adevarat , Cel Ce este Lumina ADEVARATA , Domnul IISUS HRISTOS
      „Eu Sunt Calea , Adevarul si Viata ”
      vor ramine cei care au urmat Calea Adevarata Biserica Lui HRISTOS , Biserica ORTODOXA adica prin Viata lor, in ADEVAR Au Trait , Traiesc si vor Trai in HRISTOS prin Biserica Lui HRISTOS , ORTODOXIA
      „prin Mine ajungeti la Tatal ”
      si
      „Fara MIne nimic nu veti putea face ”
      Amin!

      Apreciază

      • crestinul ortodox said, on iulie 13, 2013 at 8:00 pm

        “prin Mine ajungeti la Tatal ”
        si
        “Fara MIne nimic nu veti putea face ”
        asa ne-a spus Mantuitorul , Domnul Nostru IISUS HRISTOS
        amin!

        Apreciază

  16. Bogdan said, on iulie 12, 2013 at 9:50 pm

    Mai fratilor/surorilor, de ce oare nu ne intelegem intre noi? Oare asta e motiv de cearta intre crestini, progresul sau stagnarea stiintifica?

    Intrebare retorica: Oare daca vom ajunge in Rai, ne vom certa / agresa / ironiza / intepa si acolo?

    Apreciază

    • gerica64 said, on iulie 12, 2013 at 11:57 pm

      Si Apostoli se mai ciondaneau intre ei este tip omenesc acest lucru.Dar dupa dispute care erau inerente faceau exact ce trebuia sa faca dupa voia lui Dumnezeu.Este un fel de sfat pentru a se ajunge la un numitor comun si acceptat de toti.Parerile difera pentru ca fiecare este unic in fiinta si gandire insa fara sfat intre noi vom cadea ca frunzele spun sfintii traitori in pustie.

      Apreciază

    • gerica64 said, on iulie 12, 2013 at 11:58 pm

      erata

      tipic omenesc

      Apreciază

  17. Maria said, on iulie 12, 2013 at 10:22 pm

    Daca cineva are o alta parere asupra unui subiect , nu inseamna ca ne certam , ironizam , intepam s.a.m.d.
    Lumea-i diversa si parerile la fel . Ce ar insemna sa fim toti pe aceeasi idee ? Nu ar mai fi dezbatere si ne-am balaci intr-un totalitarism nepermis , pt un crestin .

    Apreciază

    • Bogdan said, on iulie 12, 2013 at 10:57 pm

      Totusi, in Rai nu va fi asa, ci fiecare va trebui sa renunte la voia (si parerea) sa pentru a intra acolo:

      Zis-a Avva Marcu lui Avva Arsenie: Pentru ce fugi de noi? Zis-a lui
      bătrînul: Dumnezeu știe că vă iubesc pe voi; dar nu pot să fiu și cu oamenii
      și cu Dumnezeu. Cele de sus, mii și milioane, o voie au; iar oamenii au
      multe voi. Deci nu pot să las pe Dumnezeu, și să viu întru petrecerea cu
      oamenii.
      (Patericul Egiptean)

      Să ne amintim aici de pățania rusului din secolul XIX, care după moarte
      a fost trimis de Dumnezeu înapoi în trup, pentru că nu era încă pregătit,
      și atunci s-a auzit glasul a milioane de puteri cerești, care la unison au
      încuviințat cuvintele Domnului.
      (mentionat pe scurt de Pr. Serafim Rose in Sufletul dupa moarte, dar se gaseste si pe larg intr-o carte).

      Apreciază

  18. Christian said, on iulie 12, 2013 at 10:32 pm

    Stiinta a progresat probabil dramatic in ultimele decenii, insa rezultatele nu sunt popularizate. Energia libera, de exemplu, e prezentata ca o teorie (indoielnica) a conspiratiei. In realitatea, ea exista, insa promovarea ei ar insemna independenta fata de SISTEM. Ori sistemul ne vrea dependenti 100 % de el. In caz contrar, nu ar mai exista parghiile necesare instaurarii sclavagismului. Exista solutii inovatoare in mai toate domeniile: militar, alimentar, medical etc. Acestea sunt, insa, apanajul elitei. Informatia e putere! Vulgul nu trebuie informat, ci dezinformat. Decimat, nu protejat. Indatorat si supus, nu liber. Adevarul (fie el si tehnologic sau stiintific) te elibereaza. Un om informat isi va rupe mai devreme sau mai tarziu lanturile. Accesul liber la noile tehnologii ar elimina controlul si manipularea individului. Elita ar fi condamnata disparitiei. Daca si robotii pot scapa de sub control, ce s-ar intampla cu o populatie informata? Informata nu de puterea elitei, ci informata cum sa utilizeze acea putere devenita accesibila!

    Apreciază

  19. Bogdan said, on iulie 12, 2013 at 11:25 pm

    Mai e un aspect de avut in vedere. De multe ori descoperirile stiintei sunt cu 2 taisuri, adica pot face si bine si rau. Cel mai un exemplu este energia atomica / bomba atomica.

    Sa ne imaginam acum ca un savant descopera o metoda super usoara si ieftina de a purifica uraniu/plutoniu. Ce inseamna asta? Orice tara va avea combustibil ieftin pentru centralele atomice si deci si energie electrica ieftina, da? Da. Dar mai inseamna ceva: orice grup de dementi cu un o aumita suma de bani nu prea mare isi va putea construe o bomba atomica.

    La fel e si cu fuziunea atomica, energia din antimaterie, si alte surse de energie uriase si inepuizabile: depinde cum sunt folosite, o sursa imensa de energie (cum e energia atomica) poate fi foarte usor folosita si pentru a face rau, nu numai pentru a face bine.

    Apreciază

  20. gerica64 said, on iulie 13, 2013 at 12:26 am

    Bomba atomica din ce am citit eu se poate face artizanal se pot obtine elementele pentru a o produce.Dar asa cum inafara de ce sa dat la Hiroshima si Nagasaki nimeni nu a apasat pe vreun buton a vreunei rachete purtatoare de bomba atomica( de mii de ori mai puternice decat cele 2 amintite) pana nu va ingadui Dumnezeu asta.Totul este in „mainile” lui Dumnezeu nimic nu se intampla fara voia Lui.

    Apreciază

  21. adriandirnescu said, on iulie 13, 2013 at 11:45 am

    Am vizionat de ceva timp un documentar pe national geo. in care se vorbea despre tehnologii superioare cu aplicabilitate in urmatorii 20 de ani. Se dadeau cateva detalii despre masini de zbor personale, relativ accesibile la pret, fel de fel de retele de comunicare super inteligente, case inteligente construite din materiale care nu se strica teoretic niciodata, in mare emisiunea asta prezenta o viata care pentru cei mai multi inseamna un vis, un sistem nou in care nu mai gasesti notiunea de trai greu, saracie… Totusi in documentar , la final, se face precizarea ca aceasta schimbare in societate nu se poate pune in practica pana nu se rezolva o problema de baza si anume suprapopularea planetei. Se dadeau si unele sugestii si cel putin eu am inteles mesajul. Am ramas oricum scarbit de esenta mesajului acestui documentar. Traiul bun, super tehnologiile nu sunt pentru toti. Acest pas tehnologic nu va fi facut pana nu vor dispare foarte multi oameni.
    Eu ma intreb cum de au putut sa realizeze documentarul asta, mai ales sa transmita ideea ca cei mai multi pe planeta asta sunt inutili ” suntem prea multi” ?
    Oricum , sa facem cat de multe putem pentru sufletele noastre, sa ne pastram credinta si sa ne simtim in familie in credinta noastra . Nu suntem inutili in Lumea asta, avem o valoare de nemasurat ca suflete, copii ai lui Dumnezeu. Ni se prezinta pe la tv si prin reclame ideea ca viata trebuie sa fie tot mai usoara, mai luxoasa, un concurs in care noi trebuie sa iesim pe locul intai, ni se propune mereu sa fim pe valul nebuniei, al galagiei, ni se propune o viata in care fiecare sa ajungem cineva in lumea noastra. Dar simtim pe pielea noastra ca nu e deloc asa in realitate. Adevarata viata e aceea de a vedea pe cel de langa tine, de a putea privii in jur mai departe de planurile tale, de a recunoaste ca suntem dependenti de ceva ce ne uneste pe toti, ca apartinem unei familii in care ne putem spune unii altora ” buna ziua” si aduce lauda si muiltumirea lui Dumnezeu .
    Doamne ajuta !

    Apreciază

  22. Christian said, on iulie 13, 2013 at 1:58 pm

    Tehnologiile superioare vor deveni probabil mediatizate doar in momentul in care controlul mental (via biochip) va fi total! Fiintele umane nu doar ca vor deveni incapabile de revolta, dar prin spalarea creierului vor fi programate sa tolereze, ba chiar sa-si doreasca o conditie inferioara sau un nivel de trai scazut. Elitele nu doar ca nu vor fi invidiate pentru puterea si confortul lor fatis si ostentativ, furnizat de noile tehnologii, ci vor fi idolatrizate, iar raportul stapan-sclav nu va fi privit doar ca fiind o situatie normala, ci una dezirabila! In concluzie, pentru ca tehnologia superioara sa fie utilizata public, ea va trebui sa nu trezeasca reactia: „Vreau si eu!” Controlul mental va suprima una dintre cele mai mari probleme ale omenirii: dorinta! Demotivat si inept. omul viitorului nu va incerca niciodata sa uzurpe pozitia privilegiata a conducatorilor. Mai mult, Stapanul planetar va fi adulat si venerat ca un dumnezeu!

    Apreciază

  23. mircea.v said, on iulie 13, 2013 at 3:29 pm

    Pe domeniile in care intervine energia la nivel macro, si unde e nevoie de multa energie, nu ai ce progrese sa mai faci. Sant limitari puternice: principiul conservarii energiei, principiul transformarilor de energie, legile legate de entropie care deriva de aici… La motoarele cu ardere interna cam totul s-a spus pina in anii 1930. Nu vorbesc de principiul in sine ca ala e ca in 1880, ci de tot ce e acum pe masini: turbo, 4 supape pe cilindru, distributie variabila…. Totul dpdv teoretic s-a zis pina in 1930. Apoi avansul tehnologiei a permis aplicarea in practica a acestor idei. (ex. motor diesel pe submarin german in primul razboi mondial, turbo, 4 supape pe cilindru, injectie directa, injector central).
    Sant cateva pricipii care nu pot fi incalcate si asta e. Si au legatura cu Creatia. Pina la caderea lui Adam in pacat era conservarea energiei si conservarea calitatii energiei (entropie constanta, lucrurile nu se degradau, erau nestricacioase, omul nu murea) ca o consecinta a conservarii celor create. Apoi, omul a introdus moartea in lume, lucrurile au devenit stricacioase, adica energia se conserva dar se degradeaza calitativ. Si din cauza asta nu poate exista perpetuum mobile de speta 1 si 2. Asa ca povesti cu motoare cu apa, energie din nimic, raman doar la nivelul de povesti.

    Electronica doar a reusit optimizari de procese in procesele de tip macro, in procesele care transforma energie.
    Fara electronica nu am fi avut motoare care sa polueze de 100 ori mai putin ca cele de acum 30 de ani, de exemplu. Dar consumul a scazut doar cu un 5-10% fata de un motor de acum 30 de ani. Si pt orice exista un randament maxim teoretic, care nu poate fi depasit. Astea sant principiile termodinamicii si nu au cum sa fie incalcate.

    In schimb pe parte de micro, inca nu s-a ajuns la limitarile impuse de fizica cuantica, deci e camp deschis.

    La nivel macro stiinta s-a dat deja cu capul de tavan. La nivel micro inca nu.
    Problema e ca pt nano nu sant limite impuse de fizica cuantica, asa ca electronica de tip nano si interactiunea cu adn, sistem nervos se pot dezvolta fara probleme.

    Stiinta in general accelereaza totul in viata omului, zapaceste omul. Ca e la nivel macro sau micro. Deci si daca ar fi fost energie gratis, zboruri cosmice pe nu stiu ce planete gratis, transport gratis… omul ar fi folosit toate astea spre raul sau. dar, de la caderea omului in pacat nu mai e nimic gratis. „Cu sudoarea fruntii iti vei castiga existenta”. Nici nu vreau sa ma gandesc ce ar fi insemnat energie gratis, transport gratis…

    Dar e clar acum ca micro e miza, ca prin micro se poate controla omul. Daca il lasi fara caldura, transport, energie nu e pr. Asta e un santaj grosier, cu rezultate minime. Omul se obisnuieste. Insa daca i-ai bagat cipul in cap, la revedere.

    Eu zic ca e o „potriveala” in povestea cu macro-micro, care avantajeaza sistemul, si sistemul speculeaza din plin.

    Apreciază

  24. Dan said, on iulie 13, 2013 at 10:14 pm

    Ai dreptate. Tot ce vedeti sunt doar inbunatatiri si derivate a unor tehnologii vechi. Ultima inventie reala a fost microprocesorul in 1970. De atunci totul nu e decat un mare rahat.

    Apreciază

  25. […] SACCSIV = https://saccsiv.wordpress.com/2013/07/12/de-ce-stiinta-nu-a-progresat-de-peste-50-de-ani-aproape-nimi… […]

    Apreciază

  26. Ciprian said, on iulie 15, 2013 at 12:51 am

    Cu ajutorul Lui Dumnezeu ma straduiesc sa duc o viata duhovniceasca. In saptamana care a trecut am fost rupt de ceea ce fac zilnic (IT), si m-am ocupat cu chestii care nu implica calculatorul, telefonul etc. Dupa aceasta saptamana „curativa” am participat la Sfanta Liturghie, cu mare intarziere, am ajuns undeva pe la „Cuvine-se cu Adevarat”, dar bucuria duhovniceasca, disparuta de cand ma tot calculatoricesc, a reaparut ca dupa prima Spovedanie… Ca un vanzator si reparator de calculatoare, nu pot decat sa confirm ca „tehnica omoara Duhul” asa cum spunea dragul Parinte Justin Parvu, imi pare rau ca folosim acest mediu de comunicare si as vrea ca toata lumea sa comunice, cat mai putin cu tastatura si mouse-ul… si nu e prima data cand, cu mila Lui Dumnezeu, experiez, fara sa fiu vrednic cu ceva, atare bucurie. Ma iertati. In filmul „Ingerul Digital„ 1 sau 2 se asociaza tehnologia, digitizarea cu 666, cred ca acum se contureaza si un oarecare raspuns… NUMAI DACA FACEM RUGACIUNE PE CAT STAM IN FATA ACESTOR MASINARII SIMTIM DUHUL… de aceea, deseori, Parintii, care fac multa Rugaciune, considera tehnica inofensiva, dar pentru mireni, la care primeaza tehnica si nu rugaciunea, acest lucru poate face diferenta de la Rai la iad… Mai putem adauga aici profetiile care vorbesc despre masinariile vorbitoare care vor sta in locul Sfintelor Icoane si vom avea o imagine cat mai clara…

    Apreciază

  27. Adigo said, on martie 12, 2015 at 8:24 pm

    Domnule Sassciv. eu mpartasesc mult din opiniile Dvs. (desigur nu toate, ca asta e imposibil) Insa aici aveti 100% dreptate. Dupa ce am studiat ceva mai mult timp, pot sa va spun ca INTREAGA stiinta moderna e FALSIFICATA. Si nu intamplator, fiindca aproape 80% din fundamentele falsificarii sunt legate de …Einstein. Toate au fost realizate de el in jurul anului 1905, din insarcinarea lui Rockefeller (partener JP Morgan, cel care i-a ingropat inventiile dar si teoriile lui Tesla). Rockefeller fiind si finantatorul principal al lui Einstein…

    Un matematician german a calculat in 1810 (cu 100 ani inainte) aceleasi valori ale curburii razei de lumina ca si Einstein prin teoria relativitatii, folosind insa fizica lui …Newton, evident! Iata deci ce „relative” sunt stiintele exacte…

    Insa principala „dracie” a fost inventia „particulei foton” care pana la el NU EXISTA! TOTI savantii incl Poincare, Heaviside, Hertz, Tesla, etc, considerau lumina o UNDA in eter. Eterul a fost INTERZIS in stiinta fiind inlocuit cu absurditatea „curburii spatiului” (cum recunosti o curbura daca n-ai ca punct de referinta alt spatiu… drept!!!???).

    De asemeni dupa cum stim din Aristotel, din 250 I.Chr. pana in anul 1970, NU se considerau decat 3 dimensiuni ale spatiului… ceea ce e fals. (in strings se considera 11 dim, adica 9+3, exact ca cele 3 dimensiuni+ 9 ceruri+ 1 pentru Primum Movens, din Antichitate..)

    Tot in 1905 Einstein a introdus o dovada FALSA a miscarii haotice-browniene care duce indirect la o confirmare falsa a legilor termodinamici (toate 3 infirmate partial de anume experimente moderne). LEgile trmodinamicii au fost bagate in stiinta pe usa din dos, nici un savant mare nu le-a facut ci unii de valoare medie…

    Odata puse fals bazele > teoria cuantica derivata de la foton si de la ea celelalte, NU pot sa ajunga mult mai departe. Teoria „stringurilor” de la CERN este cea a corzilor lui Pythagora, rebotezata. In spate se incearca remodelarea UNIVERSULUI prin Apocatastazie (Dvs stiti ce inseamna asta; impacarea Lumii cu Antilumea, raului cu binele etc, vezi Origen ). Asta include si un Creator Nou, probabil de genul celui grecesc; Demiurgos, cel care REMODELEAZA din materia existenta deja…. Alt scop nu prea vad acestor experimente, n-ar avea absolut nici un sens… Greetings, asta e adevarul. Oricum e mai bine ca oamenii sa nu stie astea (se vede ce-au facut cu ele), ceea ce a subliniat si Tesla spre sfarsitul vietii…

    Apreciază

  28. Adigo said, on martie 12, 2015 at 8:36 pm

    P.S. Calculatia relativitatii (curbura luminii) a fost facuta de SOLDNER. https://en.wikipedia.org/wiki/Johann_Georg_von_Soldner
    „Soldner calculated… that light would be diverted by heavenly bodies. In a paper written in 1801 and published in 1804″
    ” Albert Einstein calculated and published a value for the amount of gravitational light-bending in light skimming the Sun in 1911, leading Phillipp Lenard to accuse Einstein of plagiarising Soldner’s result.Lenard’s accusation against Einstein is usually considered to have been at least partly motivated by Lenard’s Nazi sympathies (??!!??)” …. ce magarie! Nici o legatura! Einstein era un PLAGIATOR NOTORIUA, copiind in 1905 teoria relativitatii restranse publicata in 1904 de POINCARE, fara absolut nici o referinat de subsol sau similara!!!!

    Apreciat de 1 persoană

  29. […] De ce STIINTA NU A PROGRESAT? De peste 50 de ani aproape nimic nou … […]

    Apreciază

  30. […] Reiau o tema ce am postat-o in urma cu peste 10 ani: […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.