SACCSIV – blog ortodox

Rugaminte catre fratii si surorile care citesc acest blog

Posted in saccsiv by saccsiv on iunie 27, 2012

Doamne ajuta.

O parte din voi stiti ca am ceva probleme de sanatate si ca am fost operat de curand. Totul a decurs bine, dar mai am nevoie de o alta interventie, ceva mai serioasa, motiv pentru care medicii mi-au recomandat multa odihna, atat inainte, dar mai ales dupa aceasta interventie. Altfel lucrurile se vor inrauti foarte mult. Imi este greu sa renunt la activitatea mea pe blog si voi fi prezent pe net doar cat imi este permis, tocmai pentru a putea reveni cat mai curand.

Va rog sa intelegeti si mai mult ca oricand sa va rugati pentru mine. Va rog sa scrieti pe pomelnicele voastre si numele Vasile, iar Domnul se va milostivi si de mine in aceste clipe de incercare.

Sunt binevenite articolele facute de voi, importante pentru noi toti si pe care le puteti trimite pe adresa de mail saccsiv@yahoo.com. Le voi publica cum voi avea acces la internet.

Va multumesc tuturor, imi cer iertare celor care le-am gresit si sa dea bunul Dumnezeu ca totul sa fie bine.

259 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pr Timotei said, on iulie 4, 2012 at 10:36 am

    Cine ziceti voi ala sunt! Agramat, prost, nu conteaza! Cum ziceti voi!

    Apreciază

  2. ionut ignat said, on iulie 5, 2012 at 5:01 pm

    ‘nea timotei, te rog frumos sa nu mai postezi pe acest blog sectar. ortodoxule ce esti !

    Apreciază

  3. Valentin Dorneanu said, on iulie 6, 2012 at 11:52 pm

    Sfântul Nectarie să vă ajute!

    Apreciază

  4. Alex said, on septembrie 22, 2012 at 12:43 pm

    Alexandru, ma rog din tot sufletul meu,ma rog in genunchi si cu fruntea plecata la pamant, cerand ajutor Bunului Dumnezeu pentru mama mea Gabi, care ma creste singura de cand aveam 3 ani. Ea este singurul meu sprijin material si spiritual.Cu eforturi numai de ea stiute munceste de dimineata pana seara pentru a putea duce povara casei in spinare.Sunt ultimul an la facultate, departe de ea, cu probleme de sanatate si ma macina gandul ca nu-i pot fi aproape pentru a o apara,macar cu incurajarea mea, de oamenii , care-i fac atata rau de cca 12 ani de cand locuim intr-un bloc cu oameni rai foarte rai. Mama nu sta la barfe, nu se amesteca cu aceasta gloata pusa doar pe rele.A vrut liniste sa se poata odihni ca a doua zi sa poate fi buna de munca. Eu am scapat din acel calvar, ea a ajuns sa fie hartuita si batjcorita de oameni fara caractere, fara frica de Dumnezeu hartuind-o, injurand-o si mai nou lovind-o. Sa ajungi sa pleci si sa vii de la munca cu teama ca iti iese un vecin in usa si te loveste sau te injura, nu este omenesc. Mama indura de ani de zile aceasta batjocora ignorand pe cat posibil toate aceste acte de huliganism, dar acum au lovit-o miseleste intrand peste ea in casa. Politia nu intervine pentru ca nu sunt martori iar mama tocmai pentru ca reespecta credinta noastra, nu poate recurge la a cauta martori care nu erau de fata. Dumnezeu a vazut si stie si de aceea ma rog cu lacrimi de sange pentru descoperirea acestora si dovedirea lor. Vreau sa o stiu linistita pe mama, singura mea alinare, singurul meu sprijin. Da Doamne dusmanilor mei minte luminata, paine si sare, si da-le Doamne semnele tale cele sfinte pentru a nu mai avea grija scumpei mele mame. Dumnezeu numara lacrimile femeii singura iar cei care i le provoaca pe nedrept, cu atata ura si o lipsa de credinta cum nu am vazut trebuie sa fie avertizati de Prea Bunul Dumnezeu ca nu este in firea lucrurilor se hartuiesti oameni fara aparare. Descopera PreaBunule faptele lor si arata-Le semnele Tale cele sfinte acestora : Valerica cu familia, Manuela-Camelia cu familia,Gheorghe cu familia, Simona, Marcel – Gabriel, Traian, Valentin, Mihaela,Dana-Elena ,Constantin, Iulian Diac cu familia,Constantin A, Aneta, Vasile,Cristina, Mioara, Steluta, Veluta, Alecsandrina(Sanda) si toti cei uitati si nestiuti. Asa sa ne ajuta Dumnezeu
    Sarut Mana!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.