SACCSIV – blog ortodox

N-am auzit nici macar un ziarist sau analist sa critice RETETA ELECTRONICA cu cod de bare sau CARDUL DE SANATATE cu cip. Cum „critica” insa unii ce figureaza in tabara ortodoxa?

Posted in CARD NATIONAL DE SANATATE, CIPURI, COD DE BARE, RETETA ELECTRONICA by saccsiv on martie 22, 2012

Iata ce aflam din articolul Reteta clasica va fi inlocuita cu un cod de bare de la 1 iunie. Beneficii pentru pacient:

De la 1 iunie vom iesi din cabinetul medical cu un cod de bare in loc de reteta. Casa Nationala de Asigurari a anuntat ca vom avea, in sfarsit, sistemul medical electronic pe care oficialii ni l-au promis acum zece ani.

Dar care ridica, ce-i drept, si acum intrebari spinoase – nu se stie cine plateste pentru cititoarele de card, imprimante si conexiunile la internet, adica dotarea de care va fi nevoie in farmacii si cabinete.

Toti furnizorii de servicii medicale, privati si publici, vor fi obligati sa adopte acest soft si sa-si procure echipamentele necesare. Altfel vor pierde decontarile cu statul.

Scenariul ideal ar arata asa: cand asiguratul merge la consult, medicul ii scrie tratamentul pe calculator intr-un soft securizat, care va atentiona medicii atunci cand prescriu doze prea mari dintr-un anumit medicament sau o asociere de medicamente care e toxica pentru pacient.

Reteta e apoi publicata pe internet. Iar pacientul va primi o foaie scoasa la imprimanta. Asadar, prescriptia electronica se transforma intr-o hartie in care codul de bare este elementul esential. Farmacistul deschide online programul si scaneaza foaia, ca si cum ar fi un produs. Pe monitor apar imediat medicamentele de care aveti nevoie. Daca nu e pe stoc tot ce ti-a indicat medicul, tot poti ridica medicamentele disponibile fara sa-ti fie oprita reteta. Programul va sti ce iti lipseste si iti poti incerca norocul in alt loc.

Sunt deja doctori sau farmacisti care le cer oficialilor sa mearga in paralel, cu reteta online si cea clasica in 3 exemplare. Cu un an in urma, o alta varianta a softului a provocat un imens blocaj la numai doua zile dupa lansare. Sute de oameni au asteptat zadarnic o simpla adeverinta de asigurat.

Pe langa cele 9 milioane de euro, bani europeni, cat va costa prescriptia electronica, alte 50-60 de milioane de euro vor intra in softul, tiparirea si distributia acestui card electronic. Se pare ca, in sfarsit, il vom primi in august. Incepand de la anul, va reflecta in orice spital, farmacie si cabinet, starea noastra de sanatate si tratamentele primite in trecut.

Dar asta nu e totul. Iata si ce mai aflam din articolul De la 1 august vor fi livrate cardurile de sănătate. Când vor deveni funcţionale:

Distribuţia cardurilor naţionale de sănătate începe în 1 august, cu întârziere de cinci ani, putând fi livrate câte un milion de documente pe lună, iar în noiembrie folosirea acestora va fi experimentată mai întâi într-un singur judeţ, a anunţat, miercuri, preşedintele CNAS, Lucian Duţă.

Potrivit Legii sănătăţii 95/2006, cardul naţional de sănătate trebuia să fie introdus până la sfârşitul anului 2007. Acest lucru nu s-a întâmplat şi abia la 1 august va putea începe distribuţia cardul naţional de sănătate, a spus preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate (CNAS).

Cardul naţional, împreună cu prescripţia electronică şi cu dosarul electronic, fac parte din „Platforma informatică a asigurărilor de sănătate – PIAS”, a mai spus Duţă.

Preşedintele CNAS a precizat că atât cardul, cât şi prescripţia electronică reprezintă măsuri pentru eliminarea fraudei din sistem şi pentru verificarea prescrierilor.

Valoarea unui card este puţin peste doi euro, fiecare asigurat urmând să beneficieze de un astfel de document, a mai spus Lucian Duţă.

Lucian Duţă a precizat că Sistemul Informatic Unic Integrat (SIUI) este baza pentru introducerea elementelor noi, respectiv prescripţia electronică şi cardul naţional de sănătate în 2012 şi dosarul electronic 2013.

Cititi va rog si:

Din iunie, medicii vor prescrie reţete electronice. Cardul de sănătate va fi distribuit din august

   Comentariu saccsiv:

   Cititi va rog si:

Despre Hewlett Packard si Novensys, companiile ce vor furniza solutia IT pentru CARDURILE DE SANATATE

Am prezentat aceasta agenda de lucru si acum 10 zile:

CARDUL NATIONAL DE SANATATE – din august. RETETA ELECTRONICA – din iunie

   Dar daca tot se vorbeste intens in mass-media despre acest subiect in aceste zile, il voi aborda din nou, dar subliniind un alt aspect.

N-am gasit nimic critic in mass-media. Cel mult cate o „critica” de genul: „sistemul nu va functiona cum trebuie” sau „de ce n-a fost implementat mai demult?”. In rest, n-au nici o tresarire. Macar asa, cat de-o usoara adiere de scepticism. Pune SISTEMUL din ce in ce mai vizibil fundatia societatii de tip „fara semn nu vei mai putea cumpara sau vinde”, dar ziaristii si analistii lui peste prajit n-au nici o treaba.

Daca mass-media e ticalosita iar guvernanti sunt marionete ale ELITELOR, ce fac insa cei ce figureaza a fi in tabara ortodoxa?

Iata de exemplu ce putem citi la rubrica de comentarii a articolului http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2012/03/13/din-august-cardul-de-sanatate-si-din-iunie-reteta-electronica/:

Anda Barbulescu

Catre admin
Am mai intrebat, ne mai putem opune cumva?
Ce se intampla cu cei care vor refuza cardul de sanatate?
Unde ne-am putea interesa daca exista aceasta optiune?
N-am inteles de ce in problema pasaportului electronic a existat o forma de protest, iar acum n-a mai zis nimeni, nimc.In fond e aceeasi problema – sunt pasi mari spre lepadare, nu?
Multumesc!

Razboiintrucuvant:

@ Anda Barbulescu:

Nu stiu daca ne mai putem opune, in faza in care s-a ajuns si in conditiile in care orice sansa pentru o forma credibila de “societate civila” crestin-ortodoxa, care sa poata reactiona la asa ceva a fost pulverizata in anii acestia, din o mie de cauze. Cine sa mai protesteze acum? Mai exista vreo unitate in luema ortodoxa sau s-a facut totul spre a sapa la temeilia ei, prin reusite manevre securistice, in acesti ani?.

[…]

Iar protestele din tara s-au topit o data cu zapada, aceleea mai erau singura posibila sperietoare pentru aceasta clasa tradatoare.

Nu e vorba de lepadare, asta e alta manipulare grosolana a unora, ci e vorba de totalitarism digital si de abuzuri la adresa persoanei, de pasii care se fac spre confiscarea oricarei libertati si intimitati personale, catre controlul unui stat dince in ce mai global asupra vietilor noastre… pentru o mai eficienta actiune asupra fiecaruia, la nevoie.

[…]

De cand ni se spune ca trebuie sa ne pregatim duhovniceste pentru vremuri grele, de grea robie si de dictatura?

   Comentariu saccsiv:

   Tocmai ei au tupeul sa intrebe:

Mai exista vreo unitate in luema ortodoxa sau s-a facut totul spre a sapa la temeilia ei, prin reusite manevre securistice, in acesti ani?.”

Ei, cei care au facut totul pentru a sparge ceea ce incepuse la Manastirea Petru Voda in 2009. Ei, care din 2010 au fost neobositi in a ataca furibund pe cei ce indemnau la a nu fi acceptat nici un document cu cip:

N-AM VRUT SA LOVESC IN PARINTELE IUSTIN PARVU. Punct

Ei, care impreuna cu un parinte au incercat chiar sa manipuleze pe unul din stalpii ortodoxiei:

VIDEO (si transcriptul): Parintele ARSENIE PAPACIOC de vorba cu Parintelui Mihail Stanciu pe tema ACTELOR CU CIP. Parintele Arsenie: MIROASE A 666. Parintele Mihail insista ca Parintele IUSTIN PARVU se afla la limita EREZIEI … Strategia celor de la RAZBOI INTRU CUVANT: agitarea BAU BAU-ului schismei

Si nici acum, in al 12-lea ceas nu se lasa. Intrebati fiind „In fond e aceeasi problema – sunt pasi mari spre lepadare, nu?”, ei raspund:
Nu e vorba de lepadare, asta e alta manipulare grosolana a unora, ci e vorba de totalitarism digital si de abuzuri la adresa persoanei, de pasii care se fac spre confiscarea oricarei libertati si intimitati personale, catre controlul unui stat dince in ce mai global asupra vietilor noastre… pentru o mai eficienta actiune asupra fiecaruia, la nevoie.

Adica, treaba cu reteta electronica cu cod de bare si cardul de sanatate cu cip nu au nici o legatura cu semnul fiarei, ci cu o simpla dictatura digitala, care, evident ca nici ea nu are legatura cu 666. Caci daca ar fi considerat ca dictatura asta are vreo legatura cu semnul fiarei, atunci nu ar mai fi debitat nazbatia, cum ca cardul si reteta nu au legatura.

Cat de intunericit trebuie sa ajungi ca sa consideri ca totul se limiteaza la o dictatura, fara nici o legatura cu cele scrise in Apocalipsa?

Incheie ei comentariul:

„De cand ni se spune ca trebuie sa ne pregatim duhovniceste pentru vremuri grele, de grea robie si de dictatura? ”

Este manipulare grosolana. Pentru ca in profetii ni se spune clar despre antihrist, nu despre o simpla dictatura:

STARETUL ANTONIE DESPRE CARTELE SI SEMNUL FIAREI: „La venirea antihristului, totul deja e pregatit, centralizarea e deplina, poporul e numarat, fiecare e cu numarul sau si cu cartela sa, iar în ea e inclus totul”

O EXCEPTIONALA PROFETIE din secolul XV descrie lamuritor cum va fi in timpul ANTIHRISTULUI. Vor pricepe macar acum adormitii ce e cu eGuvernarea, internetul obiectelor si documentele cu cip?

Text remarcabil despre APOCALIPSA – VIZIUNILE STARETULUI ANTONIE

OBLIGATORIU DE CITIT. Sfantul Ierarh Nifon: VEDENIE DESPRE INFRICOSATA JUDECATA

Text remarcabil despre ANTIHRIST

PROFETIA Sfantului LAVRENTIE DE CERNIGOV despre ANTIHRIST

Profetia Sfantului CALINIC de la Cernica despre 1992, inceputul SFARSITULUI LUMII …

Pomenirea Cuviosului NIL izvorâtorul de mir. Profetia sa despre ANTIHRIST

Pomenirea Sfantului Cuvios NIL ATHONITUL. Sa ne reamintim de extraordinarele sale PROFETII despre ANTIHRIST si MUNTELE ATHOS …

PROFETIA Sfantului ANATOLIE al OPTINEI despre vremea cand ERETICII VOR PUNE MANA PE BISERICA …

Sfantul EFREM SIRUL despre ANTIHRIST …

Sfantul mitropolit Varlaam: PROOROCII DESPRE VREMURILE DIN URMA si caderea crestineasca a Moldovei. DACA NE UITAM IN JUR, CE OBSERVAM?

Skartsiuni Dimitriu: “Profetii despre antihrist”

Vedenia Sfantului Ioan de Kronstadt despre ANTIHRIST, caderea in erezii, semnul fiarei, sfarsitul lumii …

Ca nu degeaba ne indeamna marii duhovnici sa refuzam documentele cu cip:

Parintele PAISIE AGHIORITUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

Parintele Paisie Aghioritul: „CHIAR SI ATUNCI CAND PRIMESTE BULETINUL, TOT SE LEAPADA DE HRISTOS”. Despre U.E., pecetluire si buletinele electronice

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

VIDEO (si transriptul): Parintele ADRIAN FAGETEANU despre ACTELE CU CIP. Inregistrare din AUGUST 2010!!! Nu indeamna doar SA NU LE LUAM, spune lucruri chiar cu mult mai grave …

VIDEO: Inca din 2009 PARINTELE IOAN DE LA RARAU spunea foarte clar SA NU LUAM BULETINE sau orice act CU CIP …

VIDEO: Parintele NEONIL STEFAN (staretul manastirii FRASINEI) despre CIPURI …

VIDEO – PS Sebastian, Episcopul Slatinei: „Nu acceptati cipurile nici macar in pasapoarte”

VIDEO: 100 000 de greci cu preoti in frunte au manifestat IMPOTRIVA CARDULUI CETATEANULUI. Ati vazut ceva la tv? La noi stirile ii prezinta pe Oana si Pepe …

Asadar, mass-media tace, unii dintre cei ce trebuiau sa vorbeasca, o cotesc serpeste, deci ce ar fi de facut?

Sa nu le luam si sa trezim pe cat mai multi sa nu le ia.

Cititi va rog si:

Vom muri fara cip? CUM VOM PUTEA TRAI FARA SA PUTEM CUMPARA SAU VINDE? Parintele Daniel de la Rarau despre cum vor trai crestinii ortodocsi in vremurile antihristice

Parintele IUSTIN ne indeamna SA NU LUAM CARDUL DE SANATATE CU CIP. Asadar, sa nu ne luam dupa cei ce ne mint ca fara card vom muri in chinuri …

 

43 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on martie 22, 2012 at 1:34 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Adrian.I said, on martie 22, 2012 at 1:47 pm

    Eu n-am auzit nici un ierarh.

    Apreciază

  3. C.Preda said, on martie 22, 2012 at 3:18 pm

    Dr. Vasile Astarastoae critica cardul de sanatate cu cip: http://www.youtube.com/watch?v=f64mXGm0CV4&feature=related

    Reportaj TVR de la dezbaterea despre cardul de sanatate cu cip: http://www.youtube.com/watch?v=DRoszhdxEI8

    Zilele trecute pe B1, la o emisiune de prezentare a cardului de sanatate cu cip, unul dintre participantii la emisiune, facea o anologie, intre detinatorii unui astfel de card, cu membrii unui „club select”. Da! vom face parte din „clubul” unde toti membrii sunt monitorizati, toti mebrii au obligatii, si marea majoritate a membrilor(excluzand asa zisele elite) nu are aproape nici un drept. Eu am avut, zilele aceastea, un parinte spitalizat si supus unei operatii: cu exceptia glucozei si serului am platit toata medicatia – mai exact, am mers la farmacie si le-am cumparat(cca. 4000 lei), restul „platilor” nu se iau in calcul.

    Daca nu reactionam acum, maine sigur va fi prea tarziu.

    Apreciază

  4. Mălin said, on martie 22, 2012 at 3:36 pm

    Eu cred ca se putea face un sistem electronic si fara cod de bare…
    La fel in supermarcheturi cred ca ar fi existat nenumarate alte metode prin care sa fie numerotate articolele si care sa ajute la inlesnirea actelor de comert fara sa includa 666 sau vreun cod de bare,

    Insa jidanimea si-a pus oamenii care s-au ocupat si se ocupa de asta in continuare in posturile strategice.
    Intereseul lor este sa impanzeasca lumea cu 666 si chiar daca ar exista alte sisteme mult mai ediciente si care sa nu contina 666 cred ca ar eliminate din start de catre jidano-sionisti …

    Apreciază

  5. o crestina said, on martie 22, 2012 at 4:13 pm

    Dragi crestini acum ce ve-ti face?? Ve-ti avea curajul sa refuzati acest card de sanatate? Am auzit zilele acestea ca incepind cu luna iunie alimentele se vor da tot pe card. Voi stiti ceva?

    Apreciază

    • codrut said, on martie 22, 2012 at 4:57 pm

      nu stiu de ce dar am senzatia ca dumneata nu esti ” o crestina” ci mai degraba o unelata a regimului, menita sa sondeze un pic starea de spirit a „habotnicilor” si sa verifice cum mai stau cu moralul….e ok..

      .poti raporta ca:

      1) nu ne pasa de cardurile de sanatate, ca oricum nu sunt bune de nimica, totul e pe spaga, cu sau fara card, iar medicamentele din ziua de azi oricum sunt toxice si otravite asa ca noi nu luam nici din astea

      2) nu te mai obosii sa „cartelezi” alimentele…zvonurile din categoria asta nu prind nici la sugari

      in rest, numai de bine sa ai parte , sluga credincioasa…a jidanimii
      (shalom tie si la sefii tai)

      Apreciază

  6. mishuleu said, on martie 22, 2012 at 4:32 pm

    DRAGOSTEA CARE NE SMINTESTE
    Ieromonah Savatie Bastovoi

    Odata a trebuit sa ma duc la gara sa întîmpin un pachet de carti de la Bucuresti. Pentru ca încurcasem autobuzele, am ajuns cu o ora mai devreme. Am hotarît sa nu ma mai plimb aiurea încolo si încoace si m-am asezat pe o banca. Era foarte frig si eu m-am folosit de prilej pentru a ma ascunde sub gluga de privirile trecatorilor care, atunci cînd vad un popa, fluiera, rîd sau vor sa-i dea un leu. Asta nu pentru ca as fi un timid, dar uneori si aceste lucruri pot deveni obositoare.
    De banca s-a apropiat un barbat care, înainte de a vorbi, m-a trezit cu norul de miros de vin pe care îl raspîndea. “Parinte, pot sa stau si eu?” (vorbea în rusa). “Stai”, i-am zis. S-a asezat cu greu (se sprijinea într-un bat), pe urma a adaugat: “Pot sa te întreb ceva?”
    M-am pregatit sa aud refrenul clasic despre cum i-a ars casa si a ramas cu cinci copii fara mama, ca vine din spital si are nevoie de cîtiva lei ca sa ajunga acasa. M-am si gîndit ca am numai doi lei ca sa ajung acasa si ca daca-i dau unul trebuie pe urma sa împrumut de la cineva. Cu alte cuvinte, ma aflam într-o situatie penibila.

    “Parinte, ce sa fac ca sa ma mîntuiesc?”, au fost primele lui cuvinte. Aceasta întrebare a fost pentru mine ca o palma trasa nu de om, ci de Dumnezeu. Eu stiam ca asa încep discutiile numai în Pateric, iar în gara la Chisinau discutiile sînt de alta natura. Zic: “Iarta pe toti, din tot sufletul”. “Eu îi iert”, zice. “Si nu vorbi despre nimeni de rau”. S-a gîndit putin, pe urma a zis: “Eu nu vorbesc pe nimeni de rau”. “Daca faci acestea, poti sa te mîntuiesti” – i-am zis, desi pe moment m-am gîndit ca nu-si da seama ce vorbeste. Apoi am adaugat: “Si sa crezi în Dumnezeu”. “Cred”, a zis.
    A urmat o discutie destul de protocolara în care eu a trebuit sa-i raspund pe rînd la întrebari: daca trebuie sau nu sa respectam sîmbata, daca Dumnezeu e unul sau trei, daca icoana este idol si restul, ca în revistele pe care le gasim pe banci.
    Discutia noastra s-a încins atunci cînd eu am zis ca Dumnezeu îsi schimba de multe ori hotarîrile. “Nu! Dumnezeu nu este fatarnic, El nu poate sa-si încalce cuvîntul”, a încercat el sa-L apere pe Dumnezeu. “Ba-l schimba, zic. Adu-ti aminte ce a zis Dumnezeu pe vremea lui Noe – si s-a cait Dumnezeu ca i-a facut pe oameni si a zis: voi stîrpi neamul acesta -, dar pe urma s-a razgîndit si a hotarît sa-l lase pe Noe cu familia sa ca sa prelungeasca neamul omenesc. Dumnezeu îsi schimba hotarîrile, Dumnezeu nu este mîndru si încapatînat ca oamenii, El ar face orice din dragoste pentru om, El ar face orice, numai sa ne cîstige dragostea noastra”. Barbatul acela de lînga mine, care pîna atunci îmi parea un cersetor beat cu curaj de vorba, s-a înviorat de o durere si o bucurie cunoscuta mie, iar ochii lui s-au înlacramat discret: “Sa stii ca tu ai dreptate”, a zis.
    “Dumnezeu este dragoste – a continuat el si se vedea ca aceste cuvinte sînt singurele pe care îi place sa le pronunte. Eu stiu ca Dumnezeu este dragoste si eu stiu ca El este”. Apoi s-a lovit cu mîna peste genunchiul stîng si a zis: “Vezi? Asta nu-i!” Pe urma, lovindu-se peste celalalt picior a adaugat: “Si nici asta nu trebuia sa fie!” Abia atunci mi-am dat seama ca nu are un picior. “Eu trebuia sa nu mai fiu deloc. Dar eu sînt. Eu am trecut tot Afganistanul. Si eu stiu ca Dumnezeu este”.
    Arata prea batrîn pentru Afganistan. M-am gîndit ca poate a fost ofiter, ma rog, chiar daca nu prea arata. Dar am pus îmbatrînirea lui atît de grabnica pe seama bauturii si a suferintei.
    “Eu am fost în Afganistan chiar de la început. Am tinut 6 ani, dar pe urma m-au “decontat”… am calcat pe o mina. M-am trezit în spital. L-am vazut numai pe medicul-sef, un colonel, aratînd cu degetul: Pe asta duceti-l “încolo”, adica…, întelegi, la groapa. Un picior îmi zburase, celalalt abia se mai tinea, eram numai bucati. Atunci eu m-am rugat la Dumnezeu, pentru ca eu nu credeam în Dumnezeu, si am zis: “Daca esti, ajuta-ma sa ma ridic”. Si atunci eu am simtit o putere. Dumnezeu mi-a dat putere, Dumnezeu mi-a dat a Lui putere si eu m-am ridicat. Cînd m-a vazut colonelul s-a holbat la mine si m-a întrebat: “Tu ce faci? Eu parca am zis ca tu sa mergi “încolo”… “Eu n-am sa merg “încolo” – i-am zis -, si nici tu n-o sa mergi “încolo”… nimeni nu trebuie sa mearga “încolo”. “Da, dar tu… cum te-ai ridicat?” “Dumnezeu m-a ridicat”. “Care Dumnezeu? Tu trebuie sa mergi sa te lecuiesti la cap! Sau nu stii ce a zis Darwin?” “Eu stiu ce a zis Darwin. Dar uite ca tu ai zis ca eu sa ma duc “încolo”, dar Dumnezeu nu m-a lasat sa ma duc “încolo”. “Care Dumnezeu? Ce vorbesti? Unde este Dumnezeu?!” “Cum unde? Iata, Dumnezeu”. “Unde?” “Aici Dumnezeu si aici Dumnezeu, pretutindeni Dumnezeu”.
    „Stii, parinte – ma asigura el -, Dumnezeu este si el este dragoste. Eu stiu ca El ma iubeste, eu nu stiu pentru ce El ma iubeste, eu sînt betiv si, ce sa mai spun, sînt cel mai murdar om din lume. Dar cred ca El ma iubeste pentru ca eu sînt al Lui. Si el pe fiecare om îl iubeste asa. Stii ce înseamna ca Dumnezeu e dragoste? El nu spune fa cutare sau cutare, El nu îndrazneste sa spuna nimic, pentru ca El ne iubeste. Dar El se uita la mine si zice: Tolia, nu este bine ca tu te tavalesti în glod, hai, ridica-te, hai, te rog, ridica-te, uite, Eu o sa te ajut sa te ridici. Si eu ma ridic putin si pe urma iara cad, dar Dumnezeu nu înceteaza sa ma iubeasca. Si eu simt asta si mie mi-i rusine. Eu si azi l-am rugat pe Dumnezeu pentru un lucru si El m-a ascultat si a îndeplinit. Întelegi? Dumnezeu m-a crezut! Dumnezeu pe mine m-a crezut…”
    M-am gîndit a mia oara ca aceasta dragoste a lui Dumnezeu ne sminteste. De multe ori noi ne surprindem la gîndul ca nu e drept ca Dumnezeu sa iubeasca, fara masura si fara socoteala, chiar asa pe oricine, calcînd orice buna rînduiala si orice închipuire a noastra despre dragoste.
    Autobuzul meu venise de jumatate de ora si a lipsit putin ca sa-l scap. M-am ridicat si am multumit noului meu prieten si parinte pentru ca m-a mai învatat ceva despre Dumnezeu. Ne-am îmbratisat fara patos si fara schimb de adrese, fagaduindu-ne ca nu ne vom uita unul pe altul.

    Apreciază

  7. mishuleu said, on martie 22, 2012 at 4:57 pm

    S-ar parea ca se apropie vremea. Rugati-va si invatati sa supravietuiti in salbaticie. Macar teoretic daca practic nu aveti cum. Tot e ceva sa ai o idee despre cum se face un foc, un adapost, cum sa cauti mancare, ce sa papi, etc. Duceti-va cate o zi doua fara cort , invantand sa faci un adapost, ce plante se pot manca, cum sa vanezi, cum sa faci o capcana sa prinzi un iepure, unde au arealul animalele din fauna noastra, etc, si asa reusiti sa capatati incredere si cu nadejde la bunu D-zeu veti pleca mult mai usor. Ca daca tot o sa lasati dracu sa va insele ca o sa primiti mura in gura de la D-zeu, si nu va puneti pe treaba o sa fie cam greu de trait prin munti. Credeti-ma ca e mare diferenta de la supermarket, centrala de apartament la adapost cu lipsa de mancare si foc . Asta e scopul supermarketului sa va faca neputinciosi. Acuma multa lume nu e constienta, dar usurinta cu care ne traim viata ne-a intrat mult mai tare sub piele decat un cip. Si urmarea poate fi pierderea nadejdei datorita lipsei de experienta in mediul natural lasat de D-zeu omului, pentru a trai si a fi sanatos. Si fara nadejde apare pericolul acceptarii cipului. Mergeti pe munte. Incercati acuma cat inca se mai poate si e pace sa identificati posibile locuri de retragere, pesteri. Eu sunt constient ca bunu D-zeu ne va indruma pe toti cei care vrem sa marturisim dar asta va poate ajuta foarte mult in luarea deciziei finale si corecte mai ales.
    Nu mai tagaduiti ca nu se stie cand ingaduie bunu D-zeu sa se testeze credinta noastra.

    Apreciază

  8. ady said, on martie 22, 2012 at 5:00 pm

    Saccsiv, in ceea ce ma priveste stiu ce trebuie facut , dar astept un copil, cum il scot din maternitate fara acest card?

    Astept raspunsuri, sfaturi

    Apreciază

    • codrut said, on martie 22, 2012 at 5:07 pm

      de ce mergi la maternitate? acolo e „parohia” statului satanic…cauta o moasa, si un medic crestin..si de restul se ocupa Dumnezeu

      Apreciază

    • saccsiv said, on martie 22, 2012 at 5:53 pm

      ady

      Dar care este legatura dintre card si scosul copilului din maternitate?

      Apreciază

    • valentin said, on martie 22, 2012 at 6:30 pm

      ady vezi sa te informezi asupta vaccinurilor care se fac inca din spital.
      gasesti aici pe site o cerere de refuz.
      daca nu esti convins informeza-te, merita sa stii adevarul, macar pentru copilul tau.

      de la maternitate nu ai nevoie de card de sanatate, te duci cu buletinul sotiei.

      Apreciază

  9. ady said, on martie 22, 2012 at 5:16 pm

    da frate, ai dreptate, dar nu port eu copilul, mi-ar sari in cap familia mea, a sotiei, chiar si ea….etc

    Apreciază

  10. Ioan C. said, on martie 22, 2012 at 5:23 pm

    1. Nici mie nu îmi place ideea cardului cu codul de bare, îmi întăreşte ideea că semnul Fiarei se va introduce cât mai curând în corp, că doar se va spune: Să nu vă pierdeţi cardul, să nu vi se fure…. şi apoi gata, ai pierdut pentru totdeauna mântuirea.
    2. În altă ordine de idei, vedeţi, vă rog, definiţia de aici: http://iisusestedomnul.wordpress.com/2012/03/22/cine-sunt-ereticii/

    Apreciază

  11. ady said, on martie 22, 2012 at 6:09 pm

    Saccsive, eu am inteles ca trebuie sa ii faci si copilului cardul, pentru consultatii, etc……stii mai multe? eu nu il voi lua, mai bine mor linistit, am mai spus-o, chiar daca sunt considerat prea aberant, dar nu vreau sa fiu osandit daca voi fi obligat sa ii fac copilului ca sa poata trai, la privat ar fi o solutie cred, dar….nu sunt finante.

    Doamne Ajuta-ne sa luam decizii corecte!

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 22, 2012 at 6:34 pm

      ady

      Asa ai inteles? Unde ai citit? Nu e card pentru asigurati?

      Apreciază

  12. iulian said, on martie 22, 2012 at 6:49 pm

    „Şi al treilea înger a venit după ei, strigând cu glas puternic: Cine se închină fiarei şi chipului ei şi primeşte semnul ei pe fruntea lui, sau pe mâna lui,Va bea şi el din vinul aprinderii lui Dumnezeu, turnat neamestecat, în potirul mâniei Sale, şi se va chinui în foc şi în pucioasă, înaintea sfinţilor îngeri şi înaintea Mielului.” Apocalipsa 14:9,10.
    Asadar cine se inchina si primeste pe frunte sau pe mana.De ce se adaugam noi si altceva in plus (cardul de sanatate,de ex) din moment ce el nu se incadreaza aici? Nu cred ca ne putem permite.
    asta nu inseamna ca acest card e bun,nu,nu e.Dar nici nu se incadreaza in cele de mai sus.

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 22, 2012 at 6:58 pm

      iulian

      Nu se incadreza prietene. Si nici buletinul biometric, nici documentul unic, nici eGuvernarea, nici disparitia banilor cash, nimic nu se incadreaza. Tu asteapta pana se incadreaza.

      Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on martie 22, 2012 at 7:28 pm

      iulian

      Era unu care se semna antihrist si zicea……..,,lasati cardurile sa vina la mine”. Tu nu zici asa dar nici mult nu mai ai. Stii cum zice sistemul?………..LASATI-MA SA VA LEG iar apoi spune……….PUTETI SA MERGETI ACUM. Pai cum sa mai mergi daca te-au legat fedeles si de maini si de picioare si in asemenea pozitie incat la cea mai mica miscare risti sa te spanzuri?

      Apreciază

  13. ady said, on martie 22, 2012 at 6:50 pm

    Ba da frate, dar stii cum e, multi isi dau cu parerea desi putin cunosc, ideea e ca m-am interesat si nu stiu exact cum va fi cu al meu copil, stii ca trebuie sa il inscrii la un medic, care il va monitoriza, trebuie sa ii fac card? sau doar cand va avea medic de familie(18 ani)?

    Apreciază

    • Maria said, on martie 22, 2012 at 9:31 pm

      ady,
      De ce trebuie sa inscrii copilul la medic pt a-l monitoriza ? Copiii care se nasteau inainte aveau card de sanatate ?
      Sau daca ai trai intr-o tara mai izolata din Africa ,n-ar mai trai copilul ?Nu traiesc copii in lume fara sa aiba medicul la picioare ?Ne intoarcem cu 50 de ani in urma ,daca asa sunt vremurile .
      Ce asa mare medicina se mai practica in Romania de azi ?
      Nu vezi cate cazuri de neglijenta si de lipsa de profesionalism exista in medicina din Romania ?
      Am ajuns incat ,din punctul meu de vedere ,iti este frica sa te mai duci la doctor ,din lipsa de incredere .
      Mai bine te tratezi acasa cu leacuri babesti ,cum se mai spune ,asa ca pe vremuri .
      Acesti medici, care cunosc cu exactitate pericolul si ineficienta vaccinurilor in general ,stiind ca vor sa fie testate pe cobaii de romani ,totusi le recomanda pe toate canalele tv .
      Sunt mana in mana cu cei care vor sa imbolnaveasca populatia si copiii (vaccin contra cancerului de col uterin ,la fetitele de 12 ani si altele )si fac reclama la medicamente ca sa vanda din ele cat mai mult ,pt ca banul conteaza si nu omul .La farmacie daca ceri un medicament si nu-l are ,iti baga pe gat un inlocuitor, asa zis ,numai sa nu pleci fara sa cumperi ceva ,ca in piata ,daca nu gasesc patrunjel ,pot cumpara leustean .
      Chiar acest carnet de sanatate ,nu mai reprezinta un ajutor pt un bolnav ci este un instrument ordinar de inregimentare a individului ,asa cum sunt stampilate animalele sa nu se piarda .
      Fac din oameni ,simpe numere .Te descrestineaza ,pt ca nu mai ai nume de botez in acte ci doar un numar ,sau un cod .
      Trebuie sa refuzam categoric acest card de sanatate si sa fim stapani pe propria persoana .

      Apreciază

    • Ciprian said, on martie 23, 2012 at 9:03 pm

      cauta un doctor in oras cu care sa si nasti in maternitate, la eco mergeti numa daca nu va puteti abtine, lasati mai multe in Mana Domnului si El va ajuta. Aveti si voi cunoscuti cu bebelusi vedeti cine cu cine a nascut, daca a fost bine etc. Ori la privat ori la stat tot trebuie sa marchezi banu. Din ce zona a tarii sunteti?

      Apreciază

  14. Aurora said, on martie 22, 2012 at 8:33 pm

    Off topic
    Fratilor, vin in fata voastra cu o mare rugaminte, daca puteti sa dati o mana de ajutor. Nu este vorba de mine, ci de o prietena de-a mea care se afla intr-o situatie foarte dificila. A intrat intr-un impas financiar din care practic nu mai poate iesi. Sotul ei este batran si bolnav – cancer de piele, pareza si Alzheimer, iar din salariul ei de profesor nu reuseste sa mai achite datoriile care s-au acumulat. Au si un fiu student care are si el niste probleme de sanatate si nu s-a putut angaja, sunt debransati de la caldura de cativa ani, se zbat intr-o saracie lucie, n-am cuvinte sa va descriu drama lor. Eu ii mai ajut cu bani, de cate ori pot, dar singura nu fac fata. M-am gandit sa apelez la voi, poate contribuiti fiecare cu picatura lui si reusim astfel s-o aducem pe o linie de plutire. Nu v-as fi deranjat cu cererea mea, dar credeti-ma ca e singura in fata greutatilor cumplite , se gandeste zi si noapte numai la datorii si mi-e teama sa nu faca un atac cerebral, o depresie sau un infarct. Daca doriti s-o ajutati, puteti depune bani in contul
    RO40RZBR0000060002139299, banca Raiffeisen, Viorica Musat. Va multumesc.

    Apreciază

  15. lenalina said, on martie 23, 2012 at 8:02 am

    Reblogged this on lenalina.

    Apreciază

  16. Ioan Dan said, on martie 23, 2012 at 8:10 am

    Suntem in Postul Pastelui si fara iertare nu ne putem impartasi. Frate saccsiv ma intristeaza mult dezbinarea asta intre tine si cei de la Razboi intru cuvant si cred ca Il intristati si pe Hristos si pe Maica Domnului. Nu ar fi trebuit totusi sa te legi si acum, in Postul Pastelui de ceea ce spun ei caci pana la urma noi o sa decidem daca vom lua sau nu cardul de sanatate sau retetele cu codul de bare. Cereti-va unul altuia iertare si nu ne mai smintiti cu dezbinarea voastra caci va/ne pierdeti credibilitatea.

    Apreciază

  17. mircea said, on martie 23, 2012 at 9:29 am

    Parerea mea:
    Cam dur atacul impotriva ric. Lucrurile s-au despartit acum ceva timp si era suficient.
    Sant multi care citesc si saccsiv si ric.
    Fiecare alege, se informeaza, decide, se roaga.
    Nimeni nu e perfect, nimeni nu detine adevarul absolut.

    Dar daca tot s-a pornit discutia, nici pe razboiintrucuvant nici aici,
    nu prea se vorbeste si de amprentare. Si nici BOR oficiala.

    „Cezarului – moneda, banii, cu efigia cezarului.
    Lui Dumnezeu? – şi sufletul şi trupul: căci pe trup şi în suflet este întipărit chipul lui Dumnezeu. Chipul lui Dumnezeu se află şi pe trup şi în trup, pentru că trupul trăieşte prin sufletul asemănător lui Dumnezeu. Deci, şi unul şi altul aparţin lui Dumnezeu – veşniciei, vieţii veşnice, Adevărului veşnic, Dreptăţii veşnice, Raţiunii veşnice.”

    in: Arhimandrit Iustin Popovici, Biserica şi statul – Adevărul despre Biserica Sârbă în Yugoslavia comunistă, editată de Schitul Sfântul Serafim de Sarov

    Deci, dam amprentele statului???????????

    Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on martie 23, 2012 at 10:13 am

      mircea

      Astia de la RIC sunt mult mai periculosi, pentru ca ei manipuleaza mai subtil decat altii iar cei mai naivi ,,pun botu’ la prosteala lor. Sunt manipulatori de profesie SI PROBABIL primesc si ei ceva de ros. Sa nu fim naivi, orice act cu cip este o lepadare, indiferent ceea ce zice oricine. Referitor la amprentare, cine si-o da inseamna ca si-a vandut corpul asa cum fac si prostituatele. Implicatiile sunt prea mari pentru a nu te afecta in viata. Orice furt de amprente poate insemna puscarie. SISTEMUL te va duce acolo unde vrea el fara putinta de scapare.

      Apreciază

      • mircea said, on martie 23, 2012 at 1:33 pm

        Intrebarea era pt cei care sustin ca actele biometrice, electronice, cu cip sau cum s-or mai numi, nu reprezinta o pr. „Intamplarea” face ca acestea sa fie legate si de amprentarea omului.
        Cei care sustin ca aceste acte nu reprezinta o pr, vin cu 1000 de argumente si explicatii, dar uita de aspectul – amprentare.
        Eu cred ca se „uita” de acest aspect, tocmai pt ca nu poate fi combatut sub nici o forma ceea ce spune parintele Iustin Popovici si ceea ce este scris si in Biblie.

        Deci statului, moneda , banii, dar nu ceea ce apartine trupului nostru.
        Ca doar nu a luat statul atomi sa-i puna unul linga altul si sa faca om.
        E foarte simplu si clar.

        Apreciază

      • saccsiv said, on martie 23, 2012 at 1:39 pm

        mircea

        Parintele Ioan Sismanian de la Manastirea Petru Voda mai facea o legatura intre aceasta colectare de date biometrice (deci inclusiv amprentarea) si practicile vrajitoresti.

        Apreciază

    • saccsiv said, on martie 23, 2012 at 1:36 pm

      mircea

      De amprentarea, de la acte biometrice si pana la intrarea in scoli, am vorbit. Sigur ca nu le dam.

      Dar ia abordeaza tema pe ric. Pune-i sa dea un raspuns clar cu da sau nu …

      Atac dur? Tu chiar citesti ric sau parcurgi doar pagina principala? Ia intra si pe paginile celelalte, mai ales la comentarii. Vei gasi atacuri nu dure, ci mizerabile impotriva celor ce indeamna la a nu fi luate actele cu cip. Cel mai atacat sunt eu, caci eu ma si stradui mai mult pe tema cipurilor.

      Dar poate vrei sa-i cunosti mai bine. Incearca sa postezi un comentariu similar cu cel ce l-ai postat aici, in care sa-i mustri. Le vei observa adevarata fata.

      Apreciază

  18. Alexandru(Fulger) said, on martie 23, 2012 at 1:38 pm

    Nu am avut incredere in mass-media si nici nu voi avea , nu trebuie sa avem incredere in mass-media caci si ea este controlata tot de elite , daca un ziar incearca sa lupte impotriva elitelor ei vor face inca 3 ziare care sa elimene ziarul ,,daunator”. Depinde de noi sa luptam impotriva cardurilor de sanatate cu cip asa ca hai sa facem fluturase sa le raspandim , sa abordam tema aceasta cat mai mult pana la punerea in functiune in iunie si poate vom reusi sa il mai amanam.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: