SACCSIV – blog ortodox

Ce-ar fi daca 1 000 000 de romani ar refuza orice document cu cip?

Posted in CIPURI, Iustin Parvu by saccsiv on februarie 28, 2012

Au trecut mai bine de trei ani de la inceperea celebrei campanii anti cip de strangere a unui milion de semnaturi. Iar de atunci si pana acum Parintele Iustin Parvu ne tot indeamna sa le refuzam. Si nu e singurul:

Sa facem un DVD cu indemnul marilor duhovnici de a refuza documentele cu cip

Video: CONVORBIRI DESPRE APOCALIPSA. Preoti rusi despre pasaportul biometric, CNP, ecumenism, Tarul Nicolae al II-lea al Rusiei, globalizare, desfranare … (Partea 1)

Video: CONVORBIRI DESPRE APOCALIPSA. Preoti rusi despre pasaportul biometric, CNP, ecumenism, Tarul Nicolae al II-lea al Rusiei, globalizare, desfranare … (Partea 2)

VIDEO: Preot rus predicand in 2007 impotriva cipurilor. Judecatoria a considerat predicile sale extremiste. Ierarhii i-au interzis sa mai slujeasca. In 2010 a murit de cancer …

VIDEO – Parintele Gavriil (UCENIC AL PARINTELUI PAISIE AGHIORITUL) despre actele electronice: NU LE LUATI SAU DISTRUGETI-LE

Daca s-au strans un milion de semnaturi, putem presupune ca mai multi de un milion erau anti cip.

Ce-ar fi daca 1 000 000 de romani ar refuza orice document cu cip? Atunci SISTEMUL ar avea o reala problema. Si s-ar face multa valva, iar multora dintre cei ce le-ar accepta, li s-ar aprinde pana la urma oarece beculete. Mai mult, vestea ar ajunge si peste hotare si poate si altii ne vor urma exemplul.

Dar asta este o utopie … Caci de atunci si pana acum, multi s-au inmuiat. Si s-au inmuiat nu din cauza vreunei indoctrinari directe a mass-mediei sau a oficialitatilor, ci prin lucrarea unora ce teoretic trebuiau sa fie in aceeasi tabara. Caci de trei ani incoace, dintre preoti si mireni cu bloguri, reviste, conferinte, din ce in ce mai multi au intors armele si nu doar ca-i indeamna pe ucenici, fii duhovnicesti, cititori si spectatori sa accepte cipurile, dar ii mai si ataca furibund pe cei ce inca indeamna la a nu fi luate.

Pe de alta parte, de la semnatura la fapta e cale lunga …

Cititi va rog si:

Vom muri fara cip? CUM VOM PUTEA TRAI FARA SA PUTEM CUMPARA SAU VINDE? Parintele Daniel de la Rarau despre cum vor trai crestinii ortodocsi in vremurile antihristice

 

36 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on februarie 28, 2012 at 11:58 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. ady said, on februarie 28, 2012 at 1:43 pm

    pcmouse, asemanator situatiei mele, vrei sa spui ca si cardurile au cip rfid?

    Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on februarie 28, 2012 at 2:01 pm

      ady

      Foarte putine carduri au rfid. RFID-ul este foarte mic in comparatie cu smart card care este ca cipul din telefon.

      Apreciază

      • STOP RFID 666 said, on februarie 29, 2012 at 10:04 am

        pcmouse

        Nu am spus niciodata ca acel 666 nu s-ar gasi in cardurile bancare. Cine plateste cu un card nu plateste cu bani ci cu un numar si acela nu poate fi decat 666.

        Eu cred ca acele carduri ratb au cip contactless, dar asta nu conteaza, ci trebuie sa nu primim asa ceva. Nu conteaza daca un cip este smart, contactless sau rfid, toate trebuiesc aruncate la groapa de gunoi a istoriei.

        Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on februarie 28, 2012 at 2:10 pm

      SIMBOLUL CIPULUI RFID IN PARTEA DE JOS A PASAPORTULUI

      RFID-ul este atat de mic incat este ascuns in coperta pasaportului.

      Apreciază

  3. dante said, on februarie 28, 2012 at 1:58 pm

    Nu stiu ce ar fi, dar eu unul sint hotarit sa nu-l iau. Totodata am vorbit si cu un avocat, care, mi-a zis ca in prealabil sa fac o cerere la CAS, precum ca voi refuza Cardul, pe motive….religioase, urmind sa mi se dea un raspuns in scris, ca dupa aceea, cu acest raspuns, sa-i pot da in judecata, ca sa nu mai fiu obligat sa platesc statului niste bani, de care eu ma voi putea folosi.
    Si fie vorba intre noi, oricum acest sistem al CAS, este putred pina in strafundurile lui.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • un tânăr creştin ortodox said, on februarie 28, 2012 at 2:08 pm

      dante
      …parca zicea*i ca esti de prin SLATINA….
      …CE MAI SPUNE EPISCOPUL SEBASTIAN PRIVITOR LA ECUMENISM, CIPuri…etccc
      …am auzit de pe la cineva ca EPISCOPUL SEBASTIAN este pro/ECUMENISM iar despre CIPURI ar fi spus ca nu ar fi chiar asa rele ? poti da detalii ? sau te poti documenta ?
      ..cel mai bine ar fi daca poti face un interviu EP. SEBASTIAN si apoi sa fie vazut pe youtube ? poti face asta?

      Apreciază

  4. ady said, on februarie 28, 2012 at 2:15 pm

    stop rfid

    adica cele din card sunt… ”inofensive”, sau care e treba cu smart cardurile?

    Apreciază

  5. dante said, on februarie 28, 2012 at 2:31 pm

    Ce sa zic, atitudinea PS Sebastian este una destul de vehementa. In legatura cu ecumenismul, pot sa spun ca la biserica unde merg, aproape ca nu exista predica la sfinta liturghie, care sa nu atace ecumenismul (catolicismul, sectarismul protestant si neoprotestant, etc.), si cred ca asta se datoreaza si acestui episcop.
    Cit despre CIP-uri….aici e de discutat, daca inaite era ferm, acuma s-a mai „calmat”, intr-adevar, aici este o urma de indoiala, dar sa nu judecam, caci s-ar putea, ca singur fiind, intr-o lume de masoni, sa-i fie si lui foarte greu, caile Domnului sint foarte intortocheate.
    Sa fac eu, un neica nimeni, un interviu cu acesta este foarte greu, dar s-ar putea totusi sa ma intilnesc cu el la vara, intr-o anumita conjunctura…Doamne ajuta…si poate asa as avea o imagine mai clara cu ceea ce gindeste cu adevarat.
    Oricum, la Slatina, este totusi o oaza de marturisire ortodoxa.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  6. STOP RFID 666 said, on februarie 28, 2012 at 2:34 pm

    ady

    Nu sunt inofensive, numai ca cele de tip rfid fac direct legatura cu fiara (calculatorul unic). Toate cardurile sunt periculoase chiar si cele de banca sau de fidelizare. Dracilor cel mai mult le place tehnologia rfid, si stiu ei de ce.

    Apreciază

  7. oroles said, on februarie 28, 2012 at 3:21 pm

    DA, frate saccsiv, ar fi forate bine. Aici trebuie dusa lupta, pentru deschiderea ochilor celor ce inca nu stiu cu cine se lupta. Ca este o utopie sau nu, asta ramane de vazut. Noi avem datoria sa luptam. Si un singur suflet daca reusim sa smulgem din ghearele sistemului si sa il aducem pe calea Domnului si lupta tot nu a fost degeaba. Nu stim noi in ce forma se va prefigura victoria, chiar daca aparent s-ar parea ca lupta este fara sorti de izbanda. Dumnezeu le va randui pe toate asa cum trebuie. Capitanul spunea:
    „Cel ce luptă, chiar şi singur pentru Dumnezeu şi neamul său nu va fi învins niciodată”
    Am convingerea ca asa este.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  8. danutza said, on februarie 28, 2012 at 3:37 pm

    ar fi f bine sa le refuzam, dar tare ma tem ca oamenii sunt mai legati de trup decat de suflet. cum sa nu -mi iau eu doctoriile ca-s bolonva??? cum sa nu iau eu retete compensate? astea vor fi lamentariile.
    nu cred ca vor fi multi care vor refuza si ma rog la bunul Dumnezeu sa ma intareasca sa fiu in stare sa le refuz si eu.
    daca le-am returna, ar fi o treaba. sa fim peste 1 milion. e. atunci poate s-ar gandi satanicii conducatori. dar, sansele sunt minime. totusi, ar fi bine sa mai informam lumea, ca multi dorm, sa facem putina propaganda anticip, macar la prieteni si rude.

    Apreciază

  9. Alexandru(Fulger) said, on februarie 28, 2012 at 5:17 pm

    Ce eram atunci si ce suntem azi , cred ca acum suntem mai putini cititori care refuza cipurile decat cand eram frati cu Razboi intru cuvant.

    Apreciază

  10. cineva said, on februarie 28, 2012 at 5:25 pm

    Ar fi frumos, ar fi ideal.. dar sa nu ne imbatam cu apa rece: 1 000 000 de romani NU vor refuza actele cu cip. Ca un numar atat de mare sa refuze actele cu cip ar trebui ca toti acesti oameni sa aiba o pregatire spirituala puternica, adica sa fie crestini adevarati. Ori noua ni se spune ca abia vor fi cativa care vor ramane neclintiti. „Dar Fiul Omului, cand va veni, va gasi, oare, credinţa pe pamant?” Daca am avea 1 000 000 de credinciosi ortodocsi romani, plus inca pe-atatia rusi, greci, bulgari si sarbi lumea n-ar fi in prag de colaps si antihristul n-ar fi la usi. Nu spun asta ca sa descurajez pe nimeni, ci ca sa nu ne amagim. Toti cei care vom lupta sa ne mantuim va trebui s-o facem pe riscul nostru, pentru ca nu va fi un fenomen de masa… Nici macar intre noi nu ne vom mai cunoaste si nu vom mai putea vorbi. Sa nu va imaginati ca atunci cand va incepe mucenicia vor mai fi bloguri. Nu, vom fi fiecare singur precum in vremea lui Lot si nu vom sti daca mai sunt si altii care lupta sau daca nu cumva toti ceilalti au cazut. Si cred ca aceasta izolare va fi cel mai greu de indurat..

    Apreciază

    • cineva said, on februarie 28, 2012 at 5:28 pm

      ma iertati, am adaugat din greseala trei zerouri in plus la al doilea milion…

      Apreciază

    • saccsiv said, on februarie 28, 2012 at 5:30 pm

      cineva

      Am taiat trei zerouri.

      De aia tot zic, sa ne cunoastem …

      Apreciază

      • nea Anderthal said, on februarie 29, 2012 at 1:29 am

        @sacssiv
        Ok,sa ne cunoastem.Cind ma intorc in tara te anunt si ne intilnim!Ok?

        Apreciază

      • nea Anderthal said, on februarie 29, 2012 at 1:32 am

        @saccsiv
        Ok, ne cunoastem.Cind revin in tara te anunt si ne intilnim!Ok?

        Apreciază

      • Alexandru(Fulger) said, on februarie 29, 2012 at 4:39 pm

        Cum am putea sa ne cunoastem daca noi ne tot ascundem ?

        Apreciază

    • ayannis said, on februarie 28, 2012 at 6:01 pm

      De aceea Pr. Amfilohie Branza a apus sa stam uniti . Si mai trebuie sa ne invrednicim de pe acuma sa cautam preotii buni , fiecare in localitatea de unde provine pentru ca mai sunt preoti luptatori …. trebuie gasiti . Plus de asta trebuie pastrata legatura cu o manastire . Nu cred ca toate manastirile se vor da dupa antihrist . De ex. la Busteni , la Man. Caraiman , au fost mutati cativa calugari de la Man. Crasna unde obisnuiam sa merg in anii trecuti . Am stat de vorba ( prin 2009 ) cu unii din calugarii de acolo despre actele cu cip , nu le vor lua …. Nu intrati in panica gandindu-va ca va trebui sa indurati prigoana pe cont propriu …

      Apreciază

    • Maria said, on februarie 29, 2012 at 9:30 pm

      1 000 000 de romani daca ar refuza actele cu cip ,ar fi mult, din 20 000 000 ?
      Eu spun ca ,cel putin jumatate din populatia tarii sa fie luminati si sa nu primeasca cipul ,sau cel putin pecetea .
      Daca vor fi putini prigoana va fi mare pt ei .

      Apreciază

  11. Doru said, on februarie 28, 2012 at 6:07 pm

    Spunea cineva pe la inceputul comentariilor ca ne este greu sa refuzam cardul bancar cu cip, card care nu este obligatoriu. Ce va fi atunci cand va trebuie sa refuzam ceva ce este obligatoriu? Numai cei care nu mai au nimic de pierdut vor renunta la cip. Sau cei care din timp au pierdut totul, constienti, pentru a nu mai avea la ce renunta.

    Care lasa afaceri de miliarde sau salariu foarte mare, sau pozitie inalta sau avantaje, sau…. sau….
    Pr. Arsenie Boca: „Numai putregaiul va cadea din Biserica Ortodoxa” iar Biserica suntem noi.

    Daca la nivel de conducere al BOR s-ar face o astfel de cerere catre popor ca sa se renunte la CIP-uri, eu sunt convins ca nu 1 milion ci 5 milioane de romani vor renunta, daca Biserica va lupta pentru siguranta si nevoile lor.

    Romanul e si prigonit, ani de comunism, revolutie, capitalism agresiv, criza, impozite, E VLAGUIT, E BOLNAV sufleteste si fizic, E OTRAVIT prin mancaruri sintetizate, prin apa de la robinet prin aerul toxic, E STRESAT peste tot si FURAT. SPRIJINUL BOR ar fi o bula de ozon, un punct de sprijin, un front de atac, dar nici acesta nu-i vine in ajutor. De aceea dragostea multora se va racii.
    Cum a fost in comunism va fi si acum: studierea maselor si interventia in forta prin Ordonante de Urgenta si Legi. POLITIA din postura de prigonit ce o simte acum cu disponibilizari si salarii rase, va primi bani si putere deplina, credeti ca nu va reveni la vechile obiceiuri?

    Apreciază

    • ayannis said, on februarie 28, 2012 at 6:53 pm

      Si tu ce ai vrea , sa vina Hristos sa ne ia in brate si sa ne duca la un loc sigur si caldicel dupa care sa putem spune : Acuma , poate sa vina Apocalisa !… ? Povestea Drobului de sare o stie toata lumea … cred . Cum sa ne intarim daca nu facem nimic , nu cautam preotii sa discutam cu ei si doar ne lamentam pe net ?

      Apreciază

  12. Danielo said, on februarie 28, 2012 at 6:14 pm

    Da, ar fi bine sa ne cunoastem. Caci ei (nu ma intrebati cine adica ei) ne cunosc pe noi, macar asa, in mare… Asa ca daca tot ne cunosc ei pe noi, nu prea avem mare lucru de pierdut. Oricum, pornim de la 99% premisa ca vom fi supravegheati si infiltrati. Foarte bine! Scuze, nu am citit posturile mai vechi despre aceste initiative, nu am vazut acolo ce argumente s-au adus ref la cunoasterea aceasta. Desigur, ca ALTII sa refuze orice cip este minunat, dar va marturisesc ca personal azi nu am taria (mai bine zis, nu mi-am pus serios problema, nici macar nu m-am documentat suficient, nicidecum sa ma gandesc cum ar fi daca + ce riscuri si ce viata vor urma pentru mine si pentru cei dragi) ca, de maine, EU sa nu iau cipuri, de niciun fel. Cred ca in chestia asta (altii vs eu) sta marea problema a multora. Sa nu ma intelegeti gresit, nu pledez pro-cip! In actele de identitate pot sta linistit cativa ani buni, pana expira. K, voi citi si re-citi mai multe, pentru a imi face o parere mai in cunostinta de cauza.

    Apreciază

    • cosma said, on februarie 28, 2012 at 6:42 pm

      E destul de tarziu, frate ortodox, tarziu…trebuie sa ne grabim.

      Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on februarie 28, 2012 at 6:50 pm

      Danielo

      Nu te baza pe expirarea actelor, pentru ca la un moment dat vor spune………singurele acte valabile sunt cele cu cip. Si atunci politia va fi pe strazi ca sa te controleze de acte.

      Apreciază

      • Bodicelu said, on februarie 29, 2012 at 4:18 pm

        Este foarte simplu, sa zicem ca toate buletine vor fi din data x cu cip. Mai apoi se face reorganizarea teritoriala si toate adresele se vor schimba. Atunci obligatoriu vor trebui schimbate si toate cartile de identitate.

        Apreciază

  13. cineva said, on februarie 28, 2012 at 6:51 pm

    Stiti vreo metoda sigura de-a ne cunoaste? Si cand zic sigura nu ma refer la adapost de serviciile de informatii, ca asa ceva este imposibil, suntem cu toti stiuti, marcati si cu profilul facut, ci ma refer la gainarii care fura informatii ca sa le vanda, sa ne hackheze conturile de email si sa-si bata joc de familiile noastre. Acum cativa ani cand vizitam blogurile romanesti nu mi-am luat precautia de-a folosi proxy si nu pot sa va povestesc ce-am patit… Nu mi-e frica, mi-e sila. Si incerc pe cat posibil sa nu-mi expun inutil familia.

    Apreciază

  14. AB said, on februarie 28, 2012 at 7:31 pm

    Parerile unor mari duhovnici, pe scurt:
    http://paginadefolos.blogspot.com/2012/02/ecumenismul-pozitia-parintilor.html

    Apreciază

  15. Victor said, on februarie 28, 2012 at 8:16 pm

    La ora actuala stiti ce acte sunt fara cip ?

    Apreciază

  16. studentperole said, on februarie 28, 2012 at 9:28 pm

    Reblogged this on Studentperole’s Blog.

    Apreciază

  17. Cosmin M said, on februarie 29, 2012 at 11:34 am

    Sigur actele cu cip nu sunt bune si cum spunea cineva intr-un comentariu vor face legatura cu fiara. Dar parerea mea personala este ca sunt premergatoare pecetuirii pentru ca daca nu ar fi asa nu ar mai avea rost sa vina antihristul. Scopul satanei este sa duca cati mai multi oameni in iad iar daca asta ar fi pecetuirea ar impune linistiti actele cu cip si nu ar avea rost sa se osteneasca mai departe cu pecetea pe mana sau pe frunte sau sa duca sistemul pana acolo unde sa nu poti cumpara sau vinde fara semn.
    Cati oameni ar fi pierduti pentru ca iau permisul de conducere cu cip? sau vor lua cartile de identitate cu cip chiar daca fara ele vor putea cumpara sau vinde?
    Cine refuza acum actele cu cip taie raul de la radacina si va fi bine pregatit cand vor scoate banii si vor impune pecetea cea pe frunte sau pe mana dreapta care constituie lepadare. Pentru cei care vor lua cartea de identitate sau permisul cu cip nu va fi imposibil dar nici departe sa renunte atunci la pecetuire, va trebui o vointa de fier.

    Apreciază

  18. Cosmin M said, on februarie 29, 2012 at 11:37 am

    @ victor

    la ora actuala permisul de conducere are cip, pasaportul are cip iar cartea de identitate se face doar in unele judete fara cip.

    Apreciază

  19. Maria said, on februarie 29, 2012 at 10:00 pm

    Cum sa se trezeasca tot poporul si sa cunoasca pericolul ,ca nu toti au calculatoare nu toti au internet
    si nimeni nu discuta despre acestea in biserici .?
    Nu am auzit niciodata la vreo predica ,nici cea mai mica aluzie la aceste acte cu cipuri sau la pericolul
    pecetluirii populatiei .De unde sa stie omul simplu de la tara ,despre aceste semne ale satanei ?
    Si noi cei ce mai schimbam cate o parere pe acest blog ,suntem putini si vorbim doar noi intre noi ,comentand doar aceste subiecte .
    Antihristul inainteaza spre noi si populatia este nepregatita ,nu cunoaste pericolul .
    Totusi suntem o tara ortodoxa dar , „oile sunt fara pastori si lupul in preajma lor „.
    Poate trebuie sa ne implicam fiecare cum putem ,sa vorbim cu oricine ne intalnim si avem ocazia ,sa lamurim cat de cat oamenii simpli si neinformati ,sa nu primeasca aceste semne dracesti ,ca-si pierd sufletul .

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.