SACCSIV – blog ortodox

ITALIA: Tranzactiile ce depasesc 1 000 de euro se vor efectua doar cu cardul …

Posted in BANI LICHIZI, carduri, cash by saccsiv on ianuarie 11, 2012

Iata cateva interesante comentarii postate la articolul BANCILE SI SODOMIA: Ungaria va primi bani doar daca va permite casatoria intre homosexuali …:

Mihai:
Hai sa va zic o faza reala din patria adoptiva a multor concetateni de ai nostri, Italia: guvernul a adoptat o lege prin care tranzactiile ce depasesc cuantumul de 1000 de iepuroi sa nu se mai desfasoare decat cu cardul. Asta pentru inceput, caci vor sa reduca pragul la 300. Asta inseamna ca cine va fi gasit cu mai mult de 300 de iepuroi in buzunar, poate fi luat la intrebari de carabinieri dar, mai grav, ca toata suflarea din peninsula va trebui sa posede card (cu cip, evident!). Treaba asta mi-a fost confirmata de o cunostinta care “activeaza” pe la Milano si a tinut sa imi “explice” si motivul: “Ideea e ca tu sa nu mai poti plati nicaieri cu cash ci numai cu cardul ca asa esti obligat sa-ti treci banii prin banca si automat ii inregistrezi…deci sa reduca tranzactiile in negru…”. De parca eu as fi un taun. Partea proasta e ca motivul e altul (il stim cu totii: inregimentarea in sistemul antihristic ) iar cunostinta mea a ajuns la nivelul de spalare pe creier de 100%… Trist.

Tataia:
Pai inregimentarea in sistemul antihristic exact acest scop il are, si anume sa nu mai existe tranzactii la negru. Deci ce ti-a spus cunostinta ta este 100% adevarat si se pare ca nu face parte deloc din tagma “spalatilor pe creier” asta daca nu cumva considera ca tranzactiile la negru sint “rele” sint “evil” si trebuiesc eliminate. Eu unul sint pentru tranzactii la negru cit mai multe. Mi-a oferit mie cumva ceva acest stat ticalos? NU! Atunci eu de ce sa ii ofer lui mereu comision din tranzactiile mele? De aceea sustin si voi sustine mereu tranzactiile la negru. Acest sistem antihristic de inregimentare exact acest scop final il are, eliminarea tranzactiilor la negru. Statele lumii si mai ales cei care conduc destinul intregii planete (bancherii aka camatarii mondiali) turbeaza ca oamenii tranzactioneaza si la negru iar ei nu au cota parte din aceste tranzactii

Seby:
ce spune mihai este adevarat si o stiu toti cei ce au rude sau prieteni in ITALIA … si masura asta este luata din luna decembrie …din cate imi aduc aminte cineva spunea ” asistam la predarea puterii din mana politicienilor in mana bancherilor .” si se parea ca avea dreptate cel putin in cazul greciei si al italiei ( la noi iticzsarescu ne vinde de 20 de ani , nu cred ca mai e cazul sa ne facem probleme )… si totul spre controlul total.. si monstre din aberatiile controlului total http://www.realitatea.net/cand-statele-unite-o-iau-razna-elev-arestat-pentru-ca-arunca-avioane-de-hartie_902868.html

STOP RFID 666:
Mihai

SISTEMUL are mers de broasca testoasa gigantica si miscari de felina. Este clar ca vor sa scoata banii lichizi, dar asta o fac treptat asa cum ai spus. Si uite asa cine va poseda cateva sute de euro e posibil ca sa infunde si puscaria pentru ca nu e tranzactie legala si nu au ei controlul. Cred ca in curand multe supermarketuri nu vor mai da pe bani lichizi. Deja cand le zici ca nu ai card mai au putin si te plesnesc. Daca acum fac in felul acesta ce-o sa faca atunci cand taraboiul va fi in floare?

Cititi va rog si:

A refuza CIPURILE va insemna a nu plati IMPOZITELE … Din acel moment, SISTEMUL va turba si va actiona nemilos, folosind inclusiv puscariile si lagarele

ECONOMIA SUBTERANA II AJUTA PE ROMANI? FMI vrea sa bancarizeze si acesti bani. Va omori aceasta Romania?

A murit in inchisoare deoarece a refuzat sa retina impozitele pe veniturile angajatilor sai …

Intr-adevar, se urmareste eliminarea banilor lichizi:

SUEDIA, prima ţară FARA BANI LICHIZI? Ce bine le mai zicea parintele Paisie Aghioratul …

Louisiana: INTERZICEREA PLATII CASH pentru produsele la mana a doua

VIDEO: Oficial, daca platesti CASH esti suspect de TERORISM. Locuitorii din Discovery Bay (California) nu vor mai putea plati cash serviciile publice …

VIDEO (reclama): Mecanismul merge perfect. Banii cash il perturba …

94 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 11, 2012 at 9:07 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • Cantemir said, on ianuarie 12, 2012 at 5:06 pm

      Pare off-topic pentru subiectul de fata…
      …dar de ce nu vorbim de faptul ca in 2012:
      – se vor naste cei mai putini copii de cand exista Romania ca stat modern, sau ca:
      – 2011 este OFICIAL anul cu cele mai putine nunti si botezuri din istoria post-decembrista a Romaniei, in conditiiile in care a fost AN OMAGIAL al Sf. Botez si Sf. Cununii in BOR?!
      http://camarasdelumini.wordpress.com/2012/01/12/viata-la-romani-in-2012/

      Apreciază

      • saccsiv said, on ianuarie 12, 2012 at 5:44 pm

        Cantemir

        Ba vorbim, cum sa nu vorbim.

        Apreciază

    • Anda said, on ianuarie 12, 2012 at 8:04 pm

      In Italia, aceasta lege are ca segment EXCLUSIV categoria liberilor profesionisti: notari, avocati, stomatologi, medici, comercianti, tocmai pentru a fi usor de controlat de FISC. De asemeni, bancnota de 200 de euro circula numai in mediile mai sus mentionate tot ca o forma de control si prevenire a evaziunii fiscale. Se stie ca Italia este campioana europeana la acest capitol , majoritatea presoanelor cu venit inalt preferand sa-si pastreze averile in bancile elvetiene. Sa nu uitam ca in Italia, taxele pe venit pot ajunge pana la 49%.

      Apreciază

  2. adriandirnescu said, on ianuarie 11, 2012 at 10:07 pm

    Ce sa mai zicem noi astia micii…??? Mie imi cam sare in ochi faza cu baietii care fura banii de pe cardurile altora; Treaba e ca apar pe la stiri sunt pedepsiti astia prinsii si totusi fenomenul parca ia amploare. Cineva nu se implica in stoparea acestor practici, si cred ca e probabil ca la un moment dat de la atatea fraude cu carduri sa ni se sugereze ca alta tehnologie e mai buna, de nefraudat… chipul (cipul) fermecat… Uite asa lucrurile parca merg cum vor ei si lumii nici nu-i pasa. Momeala comisioanelor 0 si a castigurilor de 0,x procente la platile cu cardul mie mi se pare o prosteala mare. Oricum se pare ca tendintza egoista si goana dupa lux ne vor tine in continuare orbi fatza de adevar. Libertatea si capul sus vor devenii probabil amintiri intr-o lume cu miliarde de lumi. Fiecare cu fericirea lui, cu numarul lui si tot asa… Pacat , ne ducem spre iad cu toata viteza si drumul asta ni se pare dulce. Sa ne fereasca Dumnezeu !
    Nu am vrut sa fiu pesimist dar mi se pune cateodata un nod in gat… Sa nu ne lasam fratilor sa incercam fiecare sa dam cate un exemplu si cel putin sa venim Duminica la Sfanta Liturghie !

    Apreciază

  3. Aurora said, on ianuarie 11, 2012 at 10:56 pm

    Incet, incet, banii vor disparea. Se fac pasi mari, nu marunti spre controlul general.. Sistemul lucreaza, nu se odihneste deloc. Iar noi trebuie sa ne gandim serios spre ce pestera sa apucam, caci in 2-3 ani, fara card nu cred ca mai e de trait in orase. Stiti vorba aceea veche „Codrul e frate cu romanul” care parea rupta din vremurile de haiducie ? Nici nu va dati seama cat de actuala devine.

    Apreciază

    • DM said, on ianuarie 11, 2012 at 11:35 pm

      Doamne ajuta!

      2-3 ani este foarte optimist.

      Daniel

      Apreciază

    • Maria said, on ianuarie 12, 2012 at 12:09 pm

      Eu ma tem ca va fi, incepand din anul acesta .Unde ne ascundem ?Ce facem ?Din ce vom trai ?Pt ca nu vom accepta cardul cu cip ,nici daca ne impusca ,atunci nu vom mai putea lua salar sau pensie ,ca sa nu ne vindem satanei .Cine ne invata ce sa facem ?Biserica este condusa de cei din gasca si nu vor invata populatia .Ei vor lua orice le ofera Antihristul .S-a vazut ce a declarat purtatorul de cuvant al Patriarhiei ,Constantin Stoica (cipul in pasapoarte ),ca el este primul din Biserica Ortodoxa ,care va primi pasaport cu cip si nu are de ce sa-i fie teama .Declaratie publica ,la tv ,care a starnit reactii de indignare si teama in randul credinciosilor .Dar si clerul in general (cei din treapta superioara a ierarhiei ),evita discutiile pe acest subiect ,probabil din teama de a fi dati jos din ierarhii si pedepsiti de Patriarh .Si acesta-i un lucru destul de grav ,insemnand o tradare a lui Hristos .Deci teama de Patriarh mai mult decat teama de Dumnezeu .Va trebui fiecare sa se descurce singur ,cum poate si dupa cum il lumineaza Dumnezeu .

      Apreciază

      • Mihai said, on ianuarie 12, 2012 at 12:30 pm

        Nu va mai isterizati atat, ca nu va fi de anul asta disparitia banului, cel putin la noi… si pana la urma, nu stim care o prinde si care nu… e drept ca trebuie sa ne gandim la vremurile acelea dar nici sa deznadajduim si sa hiperbolizam totul. Cu Dumnezeu inainte!

        Apreciază

  4. stef said, on ianuarie 11, 2012 at 11:21 pm

    Finanta satanista a pus gaba pe toata puterea – ajungem sa traim culmile tiraniei – nu-mi place deloc ce se intampla – In scurt timp nu vom putea folosi banii cash …I-mi pare rau ca nu am pastrat casa de la tara – Am vandut-o fara sa banuiesc ce vremuri vom prinde….

    Apreciază

  5. Patricia said, on ianuarie 11, 2012 at 11:41 pm

    Aici in Olanda ,nu se mai poate plati mai mult de 1000 euro bani cash,de vreo doi ani.Au infiintat magazine unde se plateste numai cu cardul,bine inteles experimental deocamdata.Si guvernul Oladei a spus ca din 2014 ,Olanda va adopta legea de a nu mai exista bani cash.Deci nici nu ne putem imagina cit de aproape este incoronarea lui Antihrist.

    Apreciază

    • calin_ulm said, on ianuarie 12, 2012 at 7:43 am

      nu te supara dar tu din Sodoma ne vorbesti despre Antihrist? din taramul unde preotii sunt gay si pedofili si unde homosexualitatea este tratata ca si normalitate??? unde drogurile sunt legalizate si unde exista parc special amenajat pt. sex??? nu contesc civilizatia lor, si eu imi doresc dar civilizatia atrage cu ea musuroiul de mizerii inumane.
      draga Patricia sa te indignezi cand vei fi pe pamant ortodox ca altfel esti ipocrita!

      Apreciază

      • Mihai said, on ianuarie 12, 2012 at 12:22 pm

        a trai in Sodoma nu inseamna neaparat a fi din tagma lor…

        Apreciază

  6. ROmanul said, on ianuarie 12, 2012 at 1:20 am

    Off-topic:

    Iata ce vor sa faca si in Romania cu noua lege a sanatatii:

    Sicko (2007) – un documentar ce compara sistemul de sanatate american cu cel al altor tari. Filmul include povesti terifiante despre organizatiile americane de intretinere a sanatatii.

    Sistemul de sanatate al Americii este defectuos si are multe decese pe constiinta; cam asta spune filmul autorului “Fahrenheit 9/11″ sau “Bowling For Columbine”.

    GENOCID! Asta se va intampla in ROMANIA!!!

    Apreciază

    • saccsiv said, on ianuarie 12, 2012 at 12:07 pm

      ROmanul

      Te rog nu mai da link spre filme gratis on line.

      Apreciază

    • Maria said, on ianuarie 12, 2012 at 12:37 pm

      ROmanul
      Nu va fi chiar genocid la noi pt ca ,avem biserici si manastiri ,la tot pasul si asta conteaza enorm pe Planeta .Noi nu suntem Olanda ,Belgia ,Germania ,Suedia ,Portugalia ,Franta ,etc ,ude este legalizata prostitutia de orice fel si care propun si impun celorlalte tari crestine sa legifereze acestea .Inca ne mai apara sfintii (noi avem multi sfinti romani ,pe langa cei straini care se afla la noi )care stau de paza .Altfel ar fi fost si la noi ,ca la ei .La noi pamantul este cu mult mai curat si oamenii cu mai mult bun simt si mai rabdatori cu nedreptatile ,ceea ce ne inalta in fata lui Dumnezeu .Romania este o tara crucificata .A rezistat sute de ani tuturor cotropitorilor ,invadatorilor pagani si barbari ,prin credinta si ajutor de la Dumnezeu .Tarile Europei au devenit bogate ,datorita imperiilor care au invadat si luat bogatiile ,dar nu au reusit descrestinarea neamului.In vremurile acestea Dumnezeu ne va ajuta sa rabdam si sa nu ne invoim cu satana (sa primim pecetea ).Deocamdata ne bucuram inca de faptul ca ,bisericile sunt deschise se slujeste sf Liturghie zilnic ,avem preoti la care sa ne ducem ,ne spovedim ,impartasim etc Cand acestea vor inceta ,atunci va fi jale !

      Apreciază

  7. Petru said, on ianuarie 12, 2012 at 3:41 am

    Pe aici este vara… Cu ceva timp in urma (vreo 4 luni) am pus la compost si ceva frunze de varza; dupa vreo luna, observind ca sunt nealterate, le-am taiat marunt, pt a grabi procesul de descompunere. Celelalte resturi vegetale putrezisera (trebuie sa precizez ca acest compost se macereaza intr-un container cu capac). Au trecut mai mult de 120 de zile, iar bucatile din frunzele de varza sunt la fel de … proaspete (alb-verzui) ca in luna septembrie! Deci intr-un mediu de descompunere (din cind in cind se adauga si ceva apa), varza (cu siguranta modificata genetic!) nu se strica!!! Pina si crengutele (lemn!) din compost sunt putrezite! Asadar, oamenii asa-zisi de stiinta sunt foarte avansati in „progresul” diabolic catre o lume artificiala (adica cit mai departe de Dumnezeu).
    Legat de postarea cu „tranzactiile” numai cu cardul: aceasta manevra merge mana in mana cu construirea unei cantine mondiale (lanturile de restaurante cunoscute, plus cele noi ce vor sa vina). Adica: toti combustibilii (gaz, electricitate, etc.) vor deveni foarte scumpi, ceea ce va duce la imposibilitatea (in viitorul apropiat) de a mai gati acasa! Iar sa faci focul cu lemne, va fi de-a dreptul o actiune amendata penal! Plus taxa pe … respiratie! Asadar, pretul gatitului acasa (chiar daca, sa zicem, cartofii din piata sunt relativ ieftini) va fi foarte, foarte mare!!! Prohibitiv pentru multi din sarmanii lumii! Ce ar mai ramane? Laturile din cantina de pe marginea strazii, ceva mai scumpe decit produsul „crud”, dar cu „beneficiul” de a te imbolnavi de tot felul boli de la e-urile si substantele chimice din aceste mancaruri!
    Mila Domnului, cu rugaciunile Maicii Sale, cu noi toti!

    Apreciază

  8. SNG90 said, on ianuarie 12, 2012 at 7:31 am

    Eu am un card de student si imi tin marea parte a economiilor mele pe el. Acest card are cip? Ar fi bine sa renunt la el? Ce imi recomandati? Eu in principiu mi-am facut acest card pentru a putea juca poker online…este gresit crestinesc sa joc poker( din moment ce si alti o fac constienti ca si-ar putea pierde banii?)

    Apreciază

    • Maria said, on ianuarie 12, 2012 at 12:47 pm

      SNG90
      Sigur ca este gresit crestineste sa joci poker si orice altfel de jocuri de noroc Toate acestea sunt ale Satanei .Poti renunta la card care inseamna drac citit invers si la orice fel de jocuri dracesti din care se spune ca se „castiga bani „,ca sa fii un adevarat crestin .

      Apreciază

  9. SNG90 said, on ianuarie 12, 2012 at 7:35 am

    Salut. Eu am un card de student pe care imi tin marea parte a economiilor…credeti caar fi bine sa renunt la el?Dar despre pokerrul online ce parere aveti? E gresit crestinesc sa joc poker online?Totusi nu fur bani de la alti desi multora li se pare ca nu sunt bani cinstiti…dar si ceilalti jucatori sunt constienti de riscul ca ar putea sa isi piarda banii… Am nevoie de sfaturile voastre.

    Apreciază

    • Mihai said, on ianuarie 12, 2012 at 12:35 pm

      Daca ti-ai facut card sa joci poker on-line inseamna ca o duci bine. Felicitari! 🙂
      Altii nu stiu ce sa puna pe masa maine sau cu ce sa isi plateasca asociatia la sfarsitul lunii, dar ce mai conteaza? Nu?
      Logic ca e impotriva Ortodoxiei sa joci orice fel de joc de noroc, fie on-line, fie live, fie loto etc. Dar decizia iti apartine, ca de asta ti-a dat Dumnezeu puterea de a alege. Sper sa alegi binele…

      Apreciază

    • tataia said, on ianuarie 12, 2012 at 5:59 pm

      Daca joci poker pe bani adevarati este FOARTE GRESIT! Si intr-adevar nu sint bani cistiti aceia. E mai cinstit de 1000 de ori sa iti lase un unchi sau o matusa bogata o mostenire de 2 mil de euro decit sa iei banii altora la jocuri de carti. Am mai jucat si eu poker de 2-3 ori la viata mea dar NICIODATA ONLINE ci doar cind ma intilneam cu prietenii si NICIODATA pe bani adevarati. Sint constient ca nici macar asta nu este bine..deoarece asa lucreaza mereu ispita diavolului.
      „Este adevarat ca Dumnezeu a spus sa nu musti din acel fruct…dar a zis cumva si ca nu te poti uita? Uita-te la el ce frumos e ca nu se intimpla nimic rau. Acum daca te-ai uitat nu ai vrea sa pui si mina pe el? A zis cumva Dumnezeu ca nu il poti atinge? Dar poti sa si gusti din el, ca daca nu inghiti nu e problema!” etc…
      Una peste alta imi pare, cel putin in momentul de fata, sper sa nu sara pe mine cu gura fratii, ca e chiar mai grav faptul ca folosesti cardul pentru a juca jocuri de carti pe bani decit faptul ca are CIP acel card. Am avut si eu card bancar cu CIP si mi-a expirat acum in dec 2011. Banca foarte grijulie mi-a emis unul nou inca de acum 2-3 luni dar am hotarit sa nu il iau deoarece cred ca acesta nou are deja cip contactless..nu cip cu contacte ca acela vechi. Sint convins ca banca nu are nici un interes sa ma informeze ca noul card inglobeaza deja tehnologie contactless si mi-a fost si lehamite sa ii intreb despre acest lucru. Sint convins ca as fi primit un raspuns evaziv..de genul ca „cu ce va deranjeaza?” sau „nu stiu” sau „este mult mai sigur cel nou deoarece e bazat pe tehnologie de ultima ora”..sau m-ar fi mintit direct. Si oricum am hotarit ca e mai bine sa renunt complet la card. Insa cind m-am dus acum prima oara la ghiseul bancii sa retrag o suma din cont, am completat frumos o hirtie din aceea de retragere a banilor, am semnat-o m-am dus la ghiseu cu hirtia respectiva si buletinul si angajata bancii m-a pus sa semnez pe un dispozitiv electronic de scanare a semnaturii. La care eu am intrebat „pentru ce? nu aveti deja semnatura mea pe foaia de retragere numerar?” la care angajata a spus ca au nevoie pentru ca sa introduca semnatura mea in baza lor de date, ca pe viitor sa nu mai fie nevoie sa ma legitimez cu buletinul. Va vine sa credeti? Am avut de ales intre a nu lua banii sau a semna…acum au semnatura mea in baza de date. Ma tem sa nu fi scapat de dracu’ si sa fi dat de tac-su.
      Oricum pe viitor cred ca ii voi invata pe diversii clienti ai mei sa ma plateasca trimitindu-mi bani cu mandat postal prin posta romana si voi renunta complet la serviciile bancare. Desi probabil ca multi o sa ma injure imi pare mult mai curat si cinstit asa.

      Apreciază

      • Mihai said, on ianuarie 12, 2012 at 6:16 pm

        tataie, aia este semnatura scanata. tot asa ai semnat si pentru permis…

        Apreciază

      • tataia said, on ianuarie 12, 2012 at 7:56 pm

        @Mihai Stiu ca aceea e semnatura scanata nici nu am sustinut altceva. De asemenea stiu foarte bine ca asa am semnat si pt permisul auto, dar atunci din cite stiu, cel putin ei sustineau ca semnatura scanata este necesara DOAR pentru a aparea pe noul meu permis de conducere. Si daca tin eu minte bine cind am avut permisul vechi (cel non EU) m-au pus sa semnez pe un formular de hirtie intr-un chenar si mi-au atras in mod expres atentia sa nu depasesc chenarul. Evident acest lucru a fost necesar pentru a-mi scana semnatura care a fost ulterior inclusa pe permis. Cind mi-am preschimbat permisul acum doi ani si am primit din aceesta EU, cu insemnele satanice ale uniunii, intr-adevar de data aceasta am semnat direct pe un dispozitiv electronic. NU mi s-a parut mare diferenta…am considerat ca e aceeasi marie cu alta palarie, scanarea semnaturii este necesara pentru ca ea sa apara pe permis. Dar la banca insa, in prima luna a acestui an mi-au spus cu gura lor ca pe viitor semnatura scanata din baza lor de date imi va tine loc de buletin?? Asta parca nu mi-a sunat bine….in fine. Pina la urma cum am mai spus-o in postari anterioare nu exista o demarcatie neta, cipul asta e inofensiv, iar asta e al satanei si o data ce il iei arzi in iad si nu mai exista cale de intoarcere. Noi trebuie sa intelegem ca intreg sistemul de indosariere a persoanelor este unul satanic, ca tehnologia aduce de fapt mai mult rau decit bine, ca CNP-ul nu este de fapt nimic altceva decit parte integranta a acestui sistem de indosariere diabolic, unul din precursoarele pecetluirii si de aceea noi crestinii trebuie sa incercam sa ne rupem de acest sistem incetul cu incetul acum cind inca mai este timp. NU zice nimeni ca de miine trebuie sa renunti la toate cardurile, la salariu, la toate actele, la telefonul mobil si internet….dar incet incet fortati de imprejurari aici vom ajunge. Asta desigur daca nu vrem sa ne inchinam in fata antihristului. Si de aceea am considerat ca deja este cazul sa facem pasi. Unii mai mici, altii mai mari, fiecare dupa posibilitate dar ideea e sa fim pregatiti din timp.

        Apreciază

      • Mihai said, on ianuarie 13, 2012 at 8:22 am

        @ tataia
        eu inca nu stiu daca permisul EU are sau nu cip?! tot am sugerat pe aici un material bine documentat, dar… cu sugestia am ramas! 🙂

        Apreciază

  10. Altarul Ortodox said, on ianuarie 12, 2012 at 7:43 am

    Cum ne Aparam Fratii?

    Fratilor haideti sa-i ajutam cumva pe acesti oameni ai strazi sa-i informam cumva se pare ca dupa caini maidaneji ei cersetori sunt urmatorul expermient si dupa ei noi .

    Ei cersetori sunt frati nostri haideti sa ne ajutam frati cumva.

    http://nogovernment.wordpress.com/2011/01/05/primarul-oprescu-vrea-microcipuri-pentru-toti-cersetorii-bucurestenii/

    Apreciază

  11. calin_ulm said, on ianuarie 12, 2012 at 7:50 am

    sfarsitul e aproape, ne-am nascut in cea mai nepotrivita decada a omenirii.
    cred ca in 1900 eram foarte fericit cand totul se rezuma la bec, la muzica clasica, citit, familie si natura!
    eu stiu, poate se inventeaza masina timpului(desi nu ar avea cum sa fie disponibila publicului) 🙂

    Apreciază

    • tataia said, on ianuarie 12, 2012 at 6:05 pm

      Calatoria in timp este IMPOSIBILA, este doar subiect de romane si filme SF. Probabil si mie mi-ar fi placut cel mai mult sa ma fi nascut prin 1910 si deja cel tirziu prin 1990 sa fi murit..dupa mine anii 50-80 au fost cei mai frumosi de trait..desigur parerea mea este una subiectiva. Intimplarea face ca noi traim acum perioada cea mai nepotrivita si mai sumbra cu putinta, dar in mod sigur Dumnezeu are un plan cu noi de a ingaduit sa traim in acesta perioada.

      Apreciază

    • Oleg said, on ianuarie 12, 2012 at 7:43 pm

      Acum timpurile sunt mai usoare pentru mintuire. Sa multumim lui Dumnezeu, ca ne-a invrednicit sa traim in aceasta vreme. Caci cum spun prin marturisirea credintei putem dobindi mintuirea. Nimic nu ne leaga de pamint, toata mintea sa o avem la Domnul si la venirea lui. Asemenea ca primii crestini care asteptau ca Domnul sa vina degraba. Unde este „Vino Doamne Iisuse„ ca asa trebuie sa fie crestinul.

      Apreciază

  12. calin_ulm said, on ianuarie 12, 2012 at 7:51 am

    nu apar comentariile…de ce??

    Apreciază

  13. Altarul Ortodox said, on ianuarie 12, 2012 at 7:53 am

    Incepem sau nu o campanie de informare a oamenilor nevoiasi?

    Uitati aici ce urmeaza .Fac experimente pe cei nevioasi si apoi vom urma noi.

    http://nogovernment.wordpress.com/2011/01/05/primarul-oprescu-vrea-microcipuri-pentru-toti-cersetorii-bucurestenii/

    Cei care sunt Preoti sa-i informeze pe cei amarati de langa biserica noi pe restul.

    Apreciază

  14. Dorin +Altarul Ortodox + said, on ianuarie 12, 2012 at 7:58 am

    http://nogovernment.wordpress.com/2011/01/05/primarul-oprescu-vrea-microcipuri-pentru-toti-cersetorii-bucurestenii/

    Fratilor sa incepem o Campanie de Informare a oamenilor nevioasi fara de adapost sau cu o situatie de informare zero.

    Haideti sa ne unim toti cei crestini ortodocsi si sa-i informam pe acesti oameni necajiti.

    Apreciază

    • Prahovean said, on ianuarie 12, 2012 at 11:33 am

      „Marele” Oprescu își exprimase încă din 2009 această idee, de fapt, din câte am citit eu pe net acum ceva vreme.

      Apreciază

  15. gerik64 said, on ianuarie 12, 2012 at 9:25 am

    Eu ma gandeam ca poate razboiul asta pe care toti il simtim ca se apropie poate sa mai stopeze pasii astia rapizi in domeniul buletinului si cardurilor cu cip.Eu unu sunt hotarat sa nu iau, ce-o fi o fi.Acu vor sa faca card si la metrou cu asta mai circulam si eu.Cu tranvai si autobuz numai circul de cand au bagat si acolo card.Vorba Aurorei au pasi de girafa slugile satanei.

    Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on ianuarie 12, 2012 at 10:42 am

      gerik64

      Daca nu-ti cere buletinul atunci cand iti faci card de transport cred ca nu este nici o problema.

      Apreciază

      • Ioan Pelasgul said, on ianuarie 12, 2012 at 2:17 pm

        Eu am cartela de abonament la metrou… Dar e nominala….Ce parerea ai de asta?

        Apreciază

      • STOP RFID 666 said, on ianuarie 12, 2012 at 3:19 pm

        Ioan Pelasgul

        Nu prea e in regula deloc. Este nominala pentru ca se vrea un singur scop si anume urmarirea. Eu am avut in Spania cartela de autobuz dar nu era nominala. Daca privim superficial am spune ca e prea putin urmarirea prin cartela. Eu cred ca SISTEMUL cu cat va stii mai multe despre noi acum cu atat va putea sa ne faca rau in viitor. Acest sistem va aluneca din Bucuresti spre alte orase, si nimeni nu va scapa. Trebuie sa vedem urmarirea in ansamblu si prin toate sistemele. Sistemele de urmarire sunt facute ca sa vada efectiv ce viata duce fiecare si sa-l agate mai usor in functie de slabiciunile si punctele puternice ale fiecaruia. Biserica spune ca acceptarea actelor cu cip inseamna ca omul este de acord cu o intruziune in taina vietii. Iar oamenii isi pun pe tava viata lor pentru un mai bun control al stapanului. Sistemele de urmarire sunt nenumarate si nu stau acum sa le innumar dar daca privim totul integrat vedem un tablou absolut infricosator care nu se vede acum ci mult mai tarziu.

        Apreciază

  16. gerik64 said, on ianuarie 12, 2012 at 9:31 am

    Toate cardurile bancare vor fi cu cip anul asta toate tarile din UE trebuie sa aibe ATM updatate compatibile cu dracovenia de cip.La noi in tara cardurile au cip dar si banda magnetica pentru ca noi suntem mereu codasi si in cazul asta e foarte bine.

    Apreciază

  17. gerik64 said, on ianuarie 12, 2012 at 9:46 am

    Bancile or sa cada in curand sunt sanse mari ca in 4 / 5 luni sa intram in incapacitate de plata. De unde au tampiti astia care ne conduc sa plateasca datoriile acumulate la FMI.Sotia mea avea 1850 lei salariu si bonuri de masa fiind asistenta cu grad principal.Acum are 1300 si bonuri in 2014 mai vad daca sunt cuminti ha ha!Datoria Romaniei este estimata la 80 miliarde iepuroi( cum se zice acu) statul zice ca numai 35 de miliarde dar mint.Pe vremea impuscatului aveam 4 miliarde de dolari si va aduceti aminte ce” bine” era.Nu vreau sa sperii pe nimeni dar ne asteapta iadul pe pamant.

    Apreciază

    • Dan said, on ianuarie 12, 2012 at 10:17 am

      Datoria nu este o problema, ea poate fi anulata prin decizie guvernamentala, problema in sine este statul modern supraponderal dependent de credit bancar. Daca statul si-ar reduce dimensiunile considerabil si ar reveni la o forma autosuficienta ce poate fi intretinuta usor dintr-o fiscalitate modica (10% din PIB), nu am mai avea problema camatarilor; insa cum statul vrea cu orice pret sa se implice in orice domeniu, nevoia de finantare fiind mare, nu ajunge nici o fiscalitate impovaratoare cu tot cu credite sa-i satisfaca pe politruci caci mereu vor gasi ceva de construit, de subventionat, cu alte cuvinte vor gasi mereu obiect de risipit resurse.
      Problema e ca daca statul sub forma actuala va anula datoria publica se va confrunta cu necesar de finantare, iar cum camatarii nu-l vor mai finanta de frica sa nu-si piarda banii, sau vor aplica dobanzi usturatoare, se va intoarce catre resursele interne si ii va sanctiona tot pe contribuabili intru sustinerea Leviathanului modern.
      Bancile sunt deja in faliment tehnic, numai subventiile de stat le mai tine in picioare :). Doar ca nu vor sa recunoasca realitatea ca sa nu produca panica si retrageri masive de numerar, ceea ce ar accelera falimentul bancar. Dealtfel pt. asta a venit FMI-ul in Romania, sa socializeze pierderile bancilor in carca contribuabililor si a investitorilor falimentari. Problema e ca aceasta socializare nu functioneaza la infinit, odata si-odata ramai fara banii altor oameni, fara vaca de muls (economie) si-atunci sa vezi plansul bancherilor ce vor cadea mai abitir ca Lehman Brothers sau AIG.

      Apreciază

  18. danutza said, on ianuarie 12, 2012 at 9:54 am

    ingrijorator: Pro tv-ul va difuza sambata un film care va sminti pe multi: codul lui da vinci!!!
    ar trebui sa scriem pe siteul lor sa ne exprimam nemultumirea!

    Apreciază

    • Mihai said, on ianuarie 12, 2012 at 12:36 pm

      Iacata ca eu n-o sa ma uit! 🙂

      Apreciază

      • Anda said, on ianuarie 12, 2012 at 3:20 pm

        Eu am vazut filmul Asta dar sincer este un film care nu m-a smintit deloc . Chiar m-a scarbit tot tam tam-ul facut de biserica catolica facut cu scopul de a promova tampenia Asta de film . Eu nu sunt o persoana foarte religioasa dar ideile promovate sunt niste aberatii .
        PS: faceti o treaba foarte buna aici , continuati asa sunt multi care trebuie treziti

        Apreciază

    • Maria said, on ianuarie 12, 2012 at 1:08 pm

      Pro tv-ul este televiziunea masonilor ,ca si realitatea tv si cealalta realitate sau Rtv ,devenita in urma scandalului de acu ceva timp dintre cei doi patroni .S-a impartit aceasta adunatura de „jurnalisti „,in doua televiziuni .Aceleasi Marii ,cu aceleasi palarii.Dezinformare ,manipulare ,minciuni inghitite de cei care se uita .Cei ce se vor uita la aceasta blasfemie de film ,vor fi partasi cu cei ce l-au realizat.Nu cred ca un crestin adevarat ,se va putea uita la o asa batjocura adresata Creatorului ,fara sa lesine de indignare si sa cada cu fata la pamant ca si mort .Eu nu pot pronunta acest titlu ,fara sa tremur .La aceste televiziuni ,Dracul este la el acasa .Ce poti sa faci ?

      Apreciază

  19. Dan said, on ianuarie 12, 2012 at 10:01 am

    In legatura cu acest aspect nu stiu cat de practicabil va fi… Eu ca firma eram obligat sa-mi cumpar masina prin banca, atunci cand am mers la firma de leasing cu banii cash mi-a zis ca nu se poate asa ceva, iar eu i-am dat replica „Ma duc in alta parte”, si mi-a acceptat plata cash pana la urma :). E o diferenta intre aberatiile decretate de autoritatea centrala si ce se-ntampla in realitate…

    Apreciază

    • emilian said, on ianuarie 12, 2012 at 10:13 am

      Din pacate va fi foarte practicabil cand nu vor mai fi decat bani electronici.

      Apreciază

  20. Ioan C. said, on ianuarie 12, 2012 at 10:11 am

    Creştinul şi statul

    http://iisusestedomnul.wordpress.com/2012/01/12/crestinul-si-statul/

    Apreciază

  21. Cosmin said, on ianuarie 12, 2012 at 10:32 am

    Ecest comportament financiar este destul de vechi in Franta si Germania, am trait-o pe piele proprie, inca de acum 7-8 ani, mai concret la un control de rutina al politiei, pe strada sau intr-un local public, daca se gaseau bani cash asupra ta, sume peste 100 de euro, daca nu puteai face dovada provenientei (o hartie bancara sau ceva de genu cum ca ai scos banii aceia din banca) se retineau sumele respective pana la dovada provenientei. Dar ca sa va convingeti si de reactia populatiei in general din occident, incercati sa platiti in supermarket sau in benzinarii cu bancnote de 100, 200 sau 500 de euro sa vedeti ce reactie au casierii.

    Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on ianuarie 12, 2012 at 11:01 am

      Cosmin

      Deja la METRO nu poti sa cumperi daca nu esti inregistrat sau card sau nu stiu ce. Eu am incercat sa cumpar ceva si nu am putut. Comportamentul acesta se va abate si peste alte supermarketuri mari gen Carefour. Vor mai ramane sa cumparam de la cele mici. Dar si aceia vor fi obligati sa se incadreze. Multe se vor inchide pentru ca nu vor putea sa faca fata costului de implementare a sistemului. Acest lucru se va intampla si cu mijloacele de transport in comun.

      Apreciază

      • Cosmin said, on ianuarie 12, 2012 at 11:23 am

        Da, sunt familiarizat si la faza cu METRO. Am avut un incident sa zic neplacut cu METRO, in sensul ca nu am avut la mine legitimatia de client METRO, legitimatie facuta pe firma. Nu au vrut sa ma lase sa intru daca nu prezint acea legitimatie sau buletinul prin care puteau verifica daca sunt inregistrat la ei, deoarece eu nu prea umblu cu acte la mine, tocmai pt a evita birocratia in caz de pierdere a lor. Totusi am intrat „cu forta” spunandu-i domnisoarei care deja se isteriza, ca poate sa cheme politia sau sa ma dea in judecata, caci oricum doar 5 minute stau inauntru sa vad daca este ceva ce cautam si nu gaseam nicaieri. Nu am gasit si de atunci nu am mai calcat in METRO, exact pt motivul ca au incalcat un principiu de etica in vanzari: „Clientul nostru stapanul nostru”, care se pare ca, se transforma in ultima vreme in: „Clientul nostru, la picioarele noastre”.

        Apreciază

      • Mihai said, on ianuarie 12, 2012 at 11:24 am

        La Metro sistemul cu card este inca de la venirea brandului in Romanica. Ii bun macar ca nu are cip (sau are? ca nu am mai vazut demult unul si in trecut erau doar cu banda magnetica). Dar este un soi de „antrenament”. Alte supermarketuri dar si benzinarii emit carduri de fidelitate: adica ai card, beneficiezi de reduceri si promotii; nu ai, asta este 🙂 deocamdata nu ne obliga. Dar probabil ca o vor face. E clar ca multe magazine se vor inchide, voe ramane doar marile corporatii care vor vinde otrava frumos ambalata (cum fac si acum, dealtfel).

        Apreciază

      • tataia said, on ianuarie 12, 2012 at 8:33 pm

        @Cosmin Acum sa stii ca nici principiul „clientul nostru, stapinul nostru” nu este unul corect. Daca ai sti citi clienti dificili am intilnit eu, pretentiosi, care te invata ei pe tine meserie, care cred ca pentru citiva lei aruncati acolo in scirba ar trebui sa le pupi picioarele, doar pentru simplu motiv ca ei au X6 iar tu un opel din 84, am intilnit eu…In primul si in primul rind relatia prestatator de servicii/vinzator – client trebuie sa fie una echitabila in care nici unul nu se considera superior celuilalt si nici unul nu permite sa fie exploatat de celalalt, dar in care totusi balanta sa incline PUTIN in FAVOAREA PRESTATATORULUI DE SERVCII/VINZATORULUI. O sa ma acuzatii ca am idei comuniste desi nu este deloc asa, dar sa va explic si de ce trebuie ca Vinzatorul/prestatatorul de servicii sa fie PUTIN avantajat. In momentul incheierii unei tranzactii de tip vinzare/prestare servicii-plata ambii parteneri au interesul sa incheie respectiva tranzactie. Clientul deoarece ARE NEVOIE de respectiva marfa/serviciu iar vinzatorul/prestatatorul de servicii deoarece are nevoie de BANI. Acum se pune problema cine are nevoia mai mare? Ii sint mai necesari prestatorului de servicii banii decit ii este necasara clientului marfa sau invers? Doctrina lumii moderne capitaliste ne invata ca ii sint mai necesari vinzatorului banii decit clientului marfa..dar in realitate este exact invers…doarece altfel ar fi idolatrie a banului. Ce pui mai presus? Marfa sau banii? Pentru mine raspunsul este unul clar: MARFA/SERVCIILE!
        Si ca sa exemplificam acum. Eu am cont pe okazii unde mai vind vechiturile de prin casa. Consider ca este un lucru mult mai bun decit sa la dau la centrele de reciclari pe nimic doar pentru simplul fapt ca am fost indoctrinati cu toata timpeala asta ecologista. Daca UN OM are nevoie de un lucru de care eu nu mai am consider ca am facut un lcuru mai bun dindui-l lui decit la centrele de reciclari. Evident nu le dau pe gratis dar preturile sint derizorii…un telefon de care nu mai am nevoie 10 lei…un casetofon auto 30 de lei..etc.. Acum ma solicita un client pentru un produs la care eu ii stabilisem pretul la 5 lei. Si are pretentia SA IL SUN EU si sa i-l livrez acasa personal (in aceeasi localitate) la care ii raspund frumos ca si telefonul costa bani iar daca mai ard si benzina sa i-l duc acasa eu ies in pierdere. Iar el imi raspunde sa ma duc cu tramvaiul nu cu masina! De parca eu as trai din vinzarile de pe okazii, unde evident ca se si platesc comisioane destule.

        Apreciază

      • Cosmin said, on ianuarie 13, 2012 at 1:10 pm

        @ tataia

        Ai dreptate in legatura cu clientii dificili. Lucrez in vanzari si cunosc exact categoria la care faci referire. Referitor la cine trebuie sa fie mai avantajat intr-o tranzactie, nu iti impartasesc ideea. Conform uneia din zecile de definitii ale marketingului, activitatea economica se rezuma la indeplinirea scopurilor companiei prin satisfacerea nevoilor clientilor. Din aceasta definitie rezulta ca, corect este ca intr-o tranzactie, ambele parti sa fie satisfacute in mod echitabil. Revenind la ce am patit eu in METRO, afirm si in acest moment ca atitudinea angajatilor METRO cat si a companiei in sine nu a fost una corecta fata de mine ca si client care intram la ei cu bani in buzunar si cu intentia serioasa de a achizitiona ceva. In fond si la urma urmei ei au fost cei care ar fi putut sa piarda refuzandu-mi accesul. Si atunci vin si te intreb: ce interes au ei inafara de asi vinde marfa, incat pe ei nu i-a interesat atat de mult faptul ca eu vreau sa cheltui in magazinul lor, cat i-a interesat o chestiune legata de acte? Acesta atitudine a lor ar trebui sa ne dea foarte mult de gandit.

        Apreciază

      • tataia said, on ianuarie 13, 2012 at 7:25 pm

        @Cosmin Cunosc situatia METRO si nu am afirmat nicaieri ca le-as da dreptate. Cu toate acestea ei te-au oprit sa intri in magazin cu acel drept pe care il are orice fel de agent economic de a-si selecta clientela. Ei au pierdut ca nu le-ai dat bani. Si tu ai pierdut pentru ca nu ai putut cumpara ceea ce iti doreai. Si eu cred ca tu ai avut mai mult de peirdut aici. Tu nu consideri asa. Spui ca una din primele legi ale marketingului sustine nu stiu ce…orice fel de scoala unde esti invatat despre marketing este cumva altceva decit o istitutie de indoctrinare care iti impune idolatria banului? Satisfacerea nevoilor clientilor….asta e alta vrajeala pentru ca de fapt marketingul nu satisface nevoile clientului ci CREEAZA nevoi.
        De ex la un astfel de „curs” de marketing unul din „conferentiarii” de acolo a dat urmatorul exemplu…ca pe vremea cind nu fusese „exportata” „civilizatia” in toate colturile lumii pleaca doi vinzatori de pantofi intr-un colt indepartat al lumii. Si peste o saptamina ambii trimit scrisori acasa…primul zice:
        „nu am nici o speranta…aici nimeni nu poarta pantofi!”
        Iar al doilea zice:
        „Este o oprtunitate grozava! Aici inca NIMENI nu poarta pantofi!”
        Deci acei oameni „primitivi” considerati de noi NU AVEAU NEVOIE de pantofi. Evident cursurile de marketing promoveaza atitudinea celui de-al doilea vinzator de pantofi…dar te intreb eu : „Este moral sa incerci sa convingi un om ca are nevoie de un lucru caruia nu i-a simtit niciodata lipsa pina atunci?”
        In concluzie referitor la dictonul „clientul nostru stapinul nostru” afirm din nou raspicat: Simplul fapt ca detii o suma de bani in mina NU TE FACE STAPINUL NIMANUI. Asta este parerea mea si este cea corecta.

        Apreciază

    • Mihai said, on ianuarie 12, 2012 at 11:28 am

      In Spania, bancnotele de 500 de euro se primeau doar la marile magazine care aveau aparate de verificat autenticitatea. Restul comerciantilor nici nu se uitau la ei! 🙂

      Apreciază

      • Cosmin said, on ianuarie 12, 2012 at 11:46 am

        Am vazut si la noi in hipermarketuri, deja angajatii sunt dati cu smirghel pe creier si te intreaba foarte robotizat daca ai card de fidelitate, iar cand faci plata produselor si ii inmanezi o bancnota mai mare de 100ron, o verifica cu lampa de UV. Dar am remarcat o insistenta frustranta chiar, in momentul cand spui ca nu ai si nu doresti card de fidelitate, incep sa intrebe din ce motiv, ca si cum a nu avea card de fidelitate e ca si cum nu ai putea respira. La banca, la fel, renuntand la carduri, scot banii cash de la ghiseu si de fiecare data ma intreaba daca nu am card, explicandu-mi ca e in avantajul meu ca nu platesc asa mare comision daca scot de la bancomat. Eu le raspund usor elegant, ca doresc ca ea, casiera, sa aiva un loc de munca si ca in momentul cand toata lumea va avea card, prezenta ei la ghiseu nu va mai fi justificata si va fi data afara. Se uita la mine si face niste ochi mari, si totusi nu reuseste sa prieceapa. Zambesc si plec, dar povestea se repeta de fiecare data cand scot bani de la ghiseu.

        Apreciază

      • STOP RFID 666 said, on ianuarie 12, 2012 at 12:23 pm

        Cosmin

        Ele sunt platite sa te intrebe de card. Daca nu spun sunt date afara. Cine nu vede decat partea vazuta a lucrurilor nu poate sa inteleaga.

        Apreciază

      • Cosmin said, on ianuarie 12, 2012 at 12:41 pm

        Da, sunt constient ca ele sunt platite sa puna acele intrebari, in alta ordine de idei, le si inteleg faptul ca ele, dar nu numai angajatii bancilor, ci in general, o fiinta umana nu poate intelege sistemul pentru care lucreaza, deoarece salarul sau depinde de acel sistem.

        Apreciază

      • Mihai said, on ianuarie 12, 2012 at 12:43 pm

        Nu stiu daca sunt neaparat date afara… Dar alta este faza ciudata: toti cei care lucreaza in multinationale de astea, branduri europene si mondiale, dupa ce fac perioada de „training” dom’le, zici ca sunt batuti cap cu palnia. Poti sa bagi mana in foc ca au fost spalati pe creier, la drept vorbind. Gandesc numai prin prisma firmei respective, raporteaza totul la standardele ei (de obicei alte chestii sunt inferioare 🙂 ), traiesc parca doar pentru brand-ul respectiv. Cum sa te astepti sa nu te intrebe de un banal card? 🙂 E „buna ziua”, in limba lor!!!
        Nu te teme, nu ii da nimeni afara, ca nu au de ce! E exact cum a spus Cosmin: sunt ca niste robotei!

        Apreciază

  22. gerik64 said, on ianuarie 12, 2012 at 10:34 am

    Pai gata daca pun cipuri in noi si mai inainte ia luat pe amarati dupa strada ce semn mai asteptam ca sa ne dam seama ca pecetluirea a si inceput.Mine vin si la noi astia care nu stam prin boscheti.

    Apreciază

  23. gerik64 said, on ianuarie 12, 2012 at 10:36 am

    PRIMARUL OPRESCU vrea MICROCIPURI pentru toţi cerşetorii Bucuresteni

    Dupa ce vor termina de capsat urechile la toti cainii maidanezi din Bucuresti si le vor implanta microcipuri de ultima generatie sub piele, autoritatile au decis sa foloseasca aceleasi proceduri si in cazul cersetorilor, care vor fi sterilizati, hraniti si deparazitati in prealabil. ”Este o masura necesara tinand cont ca virusul gripei porcine afecteaza din ce in ce mai multi oameni.Primii afectati vor fi cersetorii, de aceea trebuie sa stim in orice moment unde se afla ca sa ii depistam repede si sa prevenim o eventuala epidemie”, a declarat un reprezentant al Consiliului General al Municipiului Bucuresti. Autoritatile au facut un apel la populatie sa declare toti cersetorii vazuti in zona, pentru ca echipele speciale de interventie sa-i ridice pentru a fi supusi procedurilor chirurgicale de implantare in ceafa a cipurilor.
    Prin micro-cipuri, cersetorii vor fi identificati usor si ridicati din locurile unde cersesc, astfel incat bucurestenilor sa nu le mai fie rusine cu orasul lor. “Este singura solutie sa scapam de cersetori”, a declarat primarul Capitalei, Sorin Oprescu, pentru times.ro.Persoanele care au copii neascultatori sau batrani senili in grija pot apela la implantul de micro-cipuri, pentru a afla unde se afla acestia, de altfel o solutie utila si pentru cei care calatoresc mult in grupuri si obisnuiesc sa se rataceasca.

    Apreciază

  24. Mihai said, on ianuarie 12, 2012 at 11:18 am

    Tataia a argumentat corect. Ceea ce voiam sa spun in ultimele randuri ale comentariului meu postat de administrator este ca telul principal nu il reprezinta reducerea tranzactiilor la negru, cat cipuirea. Legea asta este doar una din parghiile cipuirii.
    O alta parghie consider ca este magaria cu SMURD-ul. Fara card de sanatate (cu cip!) nu beneficiam decat de servicii medicale de urgenta – ceea ce este SMURD- de stat. Acum, daca vor sa scoata la licitatie si acest serviciu, e clar ca doar cine va avea bani (deci in viitor cip!) va putea beneficia. Dar Dumnezeu este mare si nu va ingadui inrobirea celor drepti (printre care eu nu ma aflu, dar nici cip nu vreau sa iau).
    Or sa scoata la licitatie pana la urma sufletele noastre…
    Si ca sa revin la subiect, treaba asta cu cardurile e foarte amagitoare, fie ele fara cip. Esti furat mult mai usor pentru ca nu esti de fata. Cand unul vine sa iti dea in cap ca sa iti ia banii, macar poti sa te aperi sau sa fugi; ai sanse de reusita. Pe partea cealalta, odata capturat sau clonat cardul…adio bani, ca acolo ii ai pe toti. Este o limita de retragere zilnica, intr-adevar, dar sunt multe alte magarii care se pot face, spre exemplu plata cu cardul respectiv, in care caz nu exista limita.
    In Anglia se fura bani de pe carduri la greu. Am prieteni si acolo care povestesc. Iti blocheaza cardul intr-un dispozitiv care se cheama matza, iti filmeaza PIN-ul, apoi banii sunt pe mana lor. Se spune ca si politia de acolo stie cum se cheama dispozitivul in romaneste, si asa si intreaba de el la controale si filtre: „Matza, matza?”. E de ras nu? Societate mai sigura se spune…

    Apreciază

    • Mos Darie said, on ianuarie 12, 2012 at 1:56 pm

      Se spune ca, in Franta, toate ambulantele vor fi echipate cu cititoare de cipuri, iar asta in scurt timp!

      Apreciază

  25. stef said, on ianuarie 12, 2012 at 12:08 pm

    OFF -Programul spatial rusesc sabotat electromagnetic incepand cu 2010 – Aproximativ 7 acident grave au destabilizat mai multe misiuni pe parcursul anului 2010 – In consecinta, o ancheta desfasurata recent arata modul in care se actioneaza asupra echipamentelor plasate pe orbita exact in momentele cand ies din aria de acoperire radar si radio a statiilor de comanda rusesti
    – Primul accident in dec 2010 -o racheta Proton-M cade in ocean dupa lansare avand la bord si 3 sateliti ce urmau sa finalizeze reteaua GLONASS – echivalentul rusesc al GPS – gandita de specialistii rusi si pentru utilizare militara

    Restul in engleza: „It continued with the crash of a Rokot launcher carrying a military satellite in February, a failed Proton mission in early August, and the spectacular destruction of an unmanned Progress freighter later in August, which rained debris over western Siberia and called into question Roskosmos’ ability to resupply the International Space Station (ISS).

    Russia suspended space flights after the accident, and launched an investigation into its causes. Roskosmos resumed supply flights to the ISS in late October, and his since successfully sent one unmanned Progress freighter and two manned Soyuz missions to restore links with the international station.

    However, in November, the agency’s long-planned Phobos-Grunt Mars probe failed to boost out of its orbit, and is now expected to crash back to earth on Jan. 15. Last month a Soyuz-2 rocket crashed in Siberia, along with a new generation Meridian satellite that was a vital part of a program to update Russia’s military communications links.

    Roskosmos did have several successes in 2011, including the orbital deployment of a powerful radio-telescope, Spektr-R, that will be able to deliver images of remote corners of the universe at 10,000 times the accuracy of the Hubble Space Telescope.”

    Apreciază

  26. dante said, on ianuarie 12, 2012 at 4:36 pm

    Ce va minunati de Italia, doar a fost pus in postul de premier un pion de baza al masoneriei, la fel ca si in Grecia. Toate tarile trebuie sa urmeze inregimentarea impusa de oculte, cu voie sau fara voie (vezi cazul recent al Ungariei), iar finalizarea o stim cu totii. Cum spunea o sora mai sus, tara noastra este o tara de martiri si cred ca totusi Dumnezeu, nu ne va lasa, chiar daca majoritatea dintre noi sintem sclavii banului. Amintiti-va ca Dumnezeu, ar fi vrut sa salveze Sodoma si Gomora, daca in ele ar mai fi gasit un singur om cu frica de El. Nu ne va fi usor, dar cred, ca cei care vor fi fermi pina la capat, vor avea de partea lor pronia divina.
    Banii vor disparea cu siguranta, ideea este, ca noi cei care sintem constienti de pericol, sa ne gasim cumva o alta alternativa de subzistenta. A trai, nu inseamna automat a avea bani, ci cu totul altceva. In acele vremuri negre care vor veni, pe linga credinta in Dumnezeu, ar trebui sa mai stim ca undeva pe linga noi, mai sint si oameni care traiesc si gindesc la fel ca mine….deci ar trebui cunoscuti.
    Asadar, ce se mai aude cu initiativa aceea de a ne cunoaste, sau ramine tot asa, in coada de peste?

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  27. El_Dani said, on ianuarie 12, 2012 at 10:39 pm

    Sa ne amintim de filmul Idiocracy, a carui campanie de scoatere de pe youtube e nemaivazuta. El poate fi totusi gasit. In actiunea filmului, un personaj contemporan noua ajunge intr-un viitor al oamenilor tampiti, unde – ghiciti! – e obligatoriu sa fii scanat pe mana. Mai jos e faza din film de care spun, dar recomand tot filmul. In el se vede clar catre ce se merge.

    Apreciază

    • tataia said, on ianuarie 13, 2012 at 12:55 am

      Am vazut si eu acest film. Din pacate contine prea mult adevar. Filmul este relativ recent (2006) asa ca nu prea inteleg stradania de a-l scoate de pe youtube decit din perspectiva incalcarii drepturilor de autor. Altfel ce ar avea de ascuns, ca doar este vorba de un film care a rulat in cinematografe, pe care unii l-au cumparat pe DVD si il detin in colectia proprie si care in mod sigur se gaseste de downloadat si in retelele de file sharing. Si la urma urmei papu$arii planetari oricum lucreaza foarte pe fata deja. Oricum la data cind l-am vazut eu, unele persoane care l-au vazut impreuna cu mine au spus ca este mult prea fantasmagoric…ca este absolut imposibil ce sustine filmul. Si nu se refereau la faza cu criogenia din pacate. Sustineau ca este absolut imposibil ca populatia sa se prosteasca in asa hal, ca nu are cum ca de fapt coeficientul de inteligenta mediu creste in continuu in lume la ora actuala..ca noile generatii sint din ce in ca mai inteligente. Da..cum sa nu…au trecut doar 5 ani de la lansarea filmului, perioada de timp in care am vazut cu ochii mei cum lumea se prosteste pe zi ce trece. Nimeni nu mai stie SA SCRIE corect romaneste, nimeni nu mai stie sa vorbeasca corect romaneste, greselile gramaticale, de ortografie sint la ordinea zilei, nimeni nu mai stie citi de „i” trebuie sa aibe un cuvint, oamenii se exprima din ce in ce mai greu, nu isi mai gasesc cuvintele, se bilbiie, nu mai reusesc sa formuleze corect frazele si in loc sa se straduiasca se dau batuti si se exprima cum le vine, fiind perfect constienti ca s-au exprimat gresit dar pur si simplu negasind exprimarea corecta in timp util se bizuie pe faptul ca interlocutorul a inteles oricum ideea, a inteles ce voiau ei sa exprime:
      Exemplu: „Baga foc in soba” in loc de „Fa focul in soba!” sau „pune aia deasupra la dulap” in loc de „deasupra dulapului” sau „am decit 10 lei” in loc de „am DOAR 10 lei” etc etc…Evident exista si explicatii pentru acesta prostire accelerata a populatiei, va las pe voi sa le ghiciti.
      „Religia” new age vine cu o explicatie pentru acest fenomen..”omenirea evolueaza, oamenilor le este din ce in ce mai greu sa se exprime in cuvinte scrise sau vorbite deoarece in curind nu va mai fi nevoie de cuvinte pentru ca toti oamenii vor comunica telepatic” Daaaaa…cum sa nu!
      In filmul depsre care s-a vorbit mai sus se spunea la un moment dat ca limba engleza devenise o serie de mormaieli si grohaieli („grunts and growls”) De asemenea sint notabile deformarile pe care le suferisera unele cuvinte care aveau o forma prea complicata sau erau greu de retinut pentru omul de rind si au fost inlocuite cu altele mai simple si mai usor de pronuntat care doar din punct de vedere fonetic sunau oarecum asemanator, de ex. „connoly” in loc de „economy” – economie in limba romana. Stiu ca intr-o varianta de traducere, deoarece exista cu zecile, pentru a pastra deformarea au tradus „englezescul” CONNOLY din film cu CONOLIILE…care ar fi in cazul acesta forma stricata in romana de la „economiile”. Trebuie sa remarcam ca exista un asemenea „jargon” la ora actuala si la noi in Romania indeosebi intre persoanele cu o profesie care necesita studii deosebit de reduse, cum ar muncitorii de pe santiere. Filmul contine prea mult adevar din pacate. In afara de faza cu criogenia restul e perfect plauzibil si din pacate intr-acolo ne indreptam cu pasi mari.

      Apreciază

      • roxie said, on ianuarie 15, 2012 at 9:07 pm

        Asta asa e. Cel mai des am remarcat fenomenul asta in spatiul anglo-saxon, mai ales in SUA. Chiar la talk-show-uri unde vin diverse personalitatii au obiceiul de a se exprima folosind interjectii, onomatopee si de a gesticula mai mult … un fel de „you know what I mean”; probabil pt. ca fiind multi emigranti si multi care nu stapanesc bine engleza se exprima mai putin articulat atata in clasa de jos dar fenomenul s-a aextins si mai sus.

        Apreciază

  28. ed said, on ianuarie 13, 2012 at 7:43 am

    @tataia
    …sa nu te superi,dar pe santiere lucreaza multi oameni cititi…unii o fac de placere si pt ca se castiga relativ bine daca te pricepi, altii…de nevoie…daca ai umblat pe afara trebuie sa stii…situatia este valabila si in tara…oricum nu este nevoie sa generalizezi…eu am lucrat cu profesori de fizica si biologie…faceau asta de ceva ani si datorita lor stiu baieti ce s-au reapucat de soala,la seral…mai stiu multe cazuri de genul…
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • tataia said, on ianuarie 13, 2012 at 2:40 pm

      Imi cer scuze daca s-a simtit cineva jignit. NU am generalizat si nu aveam cum sa generalizez deoarece in tinerete si eu am lucrat pe santier. De acolo detin informatii „din interior”. Iar prostirea accentuata a populatiei o vad inclusiv pe pielea mea. Cei care au mai citit commenturile mele probabil stiau deja ca si eu am lucrat pe santier.
      Dumnezeu sa ne aiba in paza.

      Apreciază

  29. dumitru said, on ianuarie 14, 2012 at 11:47 pm

    citit adevarata fata a manifestatilor antiBasescu http://www.pantocrator.ro/adevarul-despre-manifestarile-din-tara-antibasescu/

    Apreciază

  30. Mihai said, on ianuarie 17, 2012 at 10:01 am

    uitati si o reactie din peninsula, vis-a-vis de legea asta:
    „din punctul de vedere a multora e o constrangere … si asa e … dar daca ne gandim bine e ceva corect …
    Gandeste’te la singurul individ … eu nu cred ca tu ai cumparat vre’o data ceva ce costa mai mult de 1000 de euro cu bani cash … eu cel putin n’am facut’o … si nici n’ash umbla cu 1000 de euro in buzunar …
    In primul rand ei vor sa combata mafia si spalatul banilor (ceea ce nu cred ca o sa reuseasca dar e un inceput bun). In al doilea rand Italia e printre primile puteri a europei care inca uzeaza banii cash in tot … si asta dauneaza grav economiei din mai multe privinte …
    Prin asta vor sa combata munca in negru care in Italia e in floare …
    Asta e unul dintre cele mai mici masuri care se vor adopta pt ca Italia sa ajunga macar la linia de plutire … avand in vedere ca guvernele precedente au pus’o in genunchi ..
    Parerea mea este ca guvernul actual (Un guvern tehnic format numai din persoane capabile .. ex, profesori, doctori, ingineri etc ..) este cel mai bun guvern care l’a avut Italia pana acum … si care ar trebui sa fie si in alte tari …
    In fine … cred ca este o masura foarte buna si nu cred ca afecteaza persoanele de rand … ci doar super bogatii care evita sa plateasca foarte multe taxe si care prin tot ce fac incearca sa fure statul … in consecinta pe noi … pt ca daca ei nu platesc niste taxe care ar rebui sa le plateasca, statul devine vulnerabil si consecintele le platim noi, care nu ne permitem sa avem luxul de a ne cumpara un ferrari si care facem sacrificii sa acoperim gaurile pe care ei le produc … Deci legile astea afecteaza in cea mai mare masura bogatanii si nu persoanele normale.”
    Deci este clar, nu? Oamenii adora rahatul servit la tava de guvernele antihristice…

    Apreciază

  31. […] Visa, MasterCard si companiile de telefonie fac pasi decisivi pentru eliminarea numerarului – ITALIA: Tranzactiile ce depasesc 1 000 de euro se vor efectua doar cu cardul … – AUTOMATELE INTELIGENTE si DISPARITIA BANILOR FIZICI – Louisiana: INTERZICEREA PLATII CASH […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.