SACCSIV – blog ortodox

MUGUR VASILIU: „Crucea şi Coroana”. Monarhia in Romania – o unealta a masoneriei …

Posted in MUGUR VASILIU by saccsiv on noiembrie 6, 2011

   Preiau integral articolul Crucea şi Coroana:

Şi, iată vorbim despre zilele noastre. Adică de chiar zilele în care Majestatea Sa Regele Mihai I de România a fost invitat în Parlamentul României, unde a rostit cu demnitate o alocuţiune, pentru ca mai apoi să fie sărbătorit de români, la frumoasa vârstă de nouăzeci de ani, în frumoasa sală a Operei Române şamd. Aceste evenimente au fost larg mediatizate. Pentru culoarea locală, trebuie să spunem că unul dintre cei care au sprijinit cu toată puterea aceste evenimente este unul dintre conducătorii partidului liberal, adică partidul care are ca punct fundamental doctrinar – ca orice partid liberal – convingerea republicană. Revenind, iată că în societatea românească, cu acest prilej, apare insistent o întrebare: „Poate monarhia să salveze România?” Şi, pentru că suntem încredinţaţi că aceasta este o chestiune deosebit de importantă pentru români, vom stărui mai jos asupra ei – fără a ne pune probleme referitor la Regele Mihai I de România sau la alocuţiunea din parlament sau la liberalismul extrem de „original”, din România sau… Şi dacă ne vom mai referi la Majestatea Sa, ne vom referi la cel de-atunci şi nu la cel de acum.

După cum am mai afirmat şi în alte ocazii, faptul că suntem direcţionaţi prin clişee este un fapt clar. Ceea ce nu este clar se referă la faptul că, deşi cunoaştem acest lucru, continuăm să ne lăsăm conduşi în eroare. Cu alte cuvinte, dintr-un fel de neputinţă – care îşi are punctul de pornire în viaţa noastră păcătoasă – nu aplicăm ceea ce ştim. Ştim şi, totuşi, ne lăsăm păcăliţi. Şi într-un mod de-a dreptul sincer – aproape înduioşător de sincer. De câteva dintre aceste clişee ne vom folosi în cele ce urmează. Mai întâi precizăm că este vorba de clişee care se află în sertarul de istorie – adică sunt foarte importante, mai importante decât celelalte care se bazează pe cele dintâi. La fel cum se spune – la grămadă şi cu totul dogmatico absolut – că domniile fanariote au fost un dezastru pentru ţările româneşti, se afirmă că domniile sau, mai corect – dinastia de Hohenzollern – a fost „benefică” , „a creat România modernă”, „a pus bazele instituţionale ale României” de care vorbeam mai sus, „a cucerit independenţa” – prin Carol I -, „a întregit Ţara” – prin Ferdinand –  „a ridicat România din punct de vedere cultural şi economic” – prin Carol al II-lea – şi, în fine, „a salvat România de la o catastrofă iminentă” – prin Mihai I. Acestea nu sunt toate, sunt doar cele mai cunoscute şi practicate clişee.

Nu vom face analiza fanarioţilor, care în mare parte au fost nefaşti pentru ţările române – dar nu în totalitate -, fiindcă este cu mult mai spectaculos cel de-al doilea clişeu istoric – cel cu „cât de minunată” şi de „de bine” a fost monarhia casei de Hohenzollern pentru România – şi ne şi plasează în interiorul subiectului din pagina de faţă.

Este cu mult mai spectaculos, fiindcă rolul şi consecinţele perioadei familiei de Hohezollern în România sunt integral nefaste. Din pornire şi până în actul final. Dar, aici este necesar să fac o precizare, referitoare la propria-mi persoană: sunt printre cei mai antirepublicani şi, în acelaşi timp, antisovietici – onest în felul meu – indivizi din univers; adică sunt român.

Dacă facem o trecere succintă prin istoria acestei perioade – şi nu ne pasă de clişeele fie ele iudeofrancmasonice, cu variantele capitaliste, comuniste sau neocomuniste – vom observa, ca foarte clare următoarele evenimente simple. Mai întâi că domnia străină pe care o tot cereau trădătorii lui Al. I. Cuza – de altfel, fratele lor de lojă iudeofrancmasonică, dar un frate care începuse să creadă că România e mai importantă decât scopurile umanitaro, evoluţionisto, iluminato, etco iudeofrancmasonice; fiindcă lucrul este dovedit: urmarea domniei lui Cuza era proiectată a fi instaurarea republicii, dar asta doar din pornire -, aşadar domnia străină, a cărei necesitate a fost şi este justificată în istoria oficială exact cum justifică Ion Iliescu lovitura de stat din decembrie 89, ca fiind revoluţie, această domnie străină a avut un singur scop: îndepărtarea de la conducerea şi din preajma conducerii statului a tuturor celor care ar fi putut împiedica planurile iudeofrancmasoneriei. Este exact ceea ce se întâmplă şi astăzi, şi nu doar în România. Cu alte cuvinte, a fost şi este periculos, pentru scopurile şi idealurile organizaţiei sataniste universale, ca la conducerea statului român să se găsească români; chiar şi pentru simplu fapt că un român, oricât de ticălos ar fi, poate la un moment dat să iasă din ascultarea lojelor şi să nu fie de acord cu distrugerea propriului său popor. Este un risc pe care conducătorii ocultei nu şi-l mai asumă; Al. I. Cuza i-a costat aproape 100 de ani, până când, din balconul palatului, marele maestru iudeofrancmason Mihail Sadoveanu, a declarat România ca fiind republică, adică a anunţat victoria satanismului împotriva lui Hristos. Poporul, în ordinea iudeofrancmasoneriei, este o noţiune inacceptabilă, cum inacceptabilă este pentru ei credinţa în Învierea lui Hristos. Aşa au sosit, nu regii, ci domnitorul Carol I de Hohenzolern, despre care cred că este suficient să observăm doar câteva lucruri. Primul este că Majestatea Sa este campionul dărâmării de biserici şi mânăstiri, în curgerea tulburatei noastre istorii. Nici tătarii, nici Cuza şi nici Ceauşescu – care în adevăr au fost anticreştini înverşunaţi – nu au reuşit să dărâme atâtea biserici şi mânăstiri. Ei, iată cum v-aţi enervat, iubiţi cititori – şi asta pentru că tocmai am lovit un alt clişeu după care vă ghidaţi viaţa; şi unul tot istoric. Dar, ca să mă iertaţi, mă dau în vileag: cine are curiozitatea poate verifica la Biblioteca Academiei lista cu bisericile şi mânăstirile dărâmate de Carol I – de altfel, Podul Mogoşoaiei, cunoscut astăzi sub numele de Calea Victoriei (nici nu se mai ştie care victorie, a cui împotriva cui), era plin de mânăstiri. Şi, ca un exerciţiu: dacă am vrea să ne exprimăm corect din punct de vedere politic, atunci am spune: Carol I nu a dărâmat biserici şi mânăstiri, ci a modernizat România. Şi, mai departe: iată ce clădiri frumoase s-au construit – Cecul Mare, Casa Oştirii (CCA) şamd -, pe locurile pe care până nu demult erau nişte mânăstiri vechi şi înapoiate. În ceea ce ne priveşte pe noi, trebuie să înţelegem odată pentru totdeauna: acesta este chiar modul în care se cântăresc şi astăzi lucrurile, şi asta pentru că, acei care cântăresc, sunt aceiaşi urâtori ai credinţei şi neamului românesc. E şi ăsta un fel de a vedea lucrurile, pe care însă, eu personal nu pot să-l împărtăşesc. Încă un lucru şi doar atât despre acest conducător catolic, urâtor de români: independenţa, pentru care au murit mii şi mii de români luptând, nu a fost cucerită prin jertfa lor; fiindcă Regatul Român devenea independent automat la capătul războiului, la care nu avea nici un rost să participe. Dar, dacă tot a participat – fiindcă aşa au cerut obligaţiile lui Carol I – pentru a ne fi recunoscută independenţa (încă odată, pentru care am dat mare jertfă de sânge), Majestatea Sa Carol I a împământenit multe, extrem de multe familii evreieşti în Ţară. Aşadar, am murit şi am şi plătit pentru acest lucru. Este chiar situaţia în care am mai fost puşi şi de Majestatea Sa Mihai I. Despre Carol al II-lea nici nu ştiu de ce mai trebuie spus ceva. Dar o voi face totuşi, fiindcă am suferit o traumă, când am asistat la victoria anticreştinilor, care l-au adus în ţară acum câţiva ani (după cum spuneau ei, au adus „moaştele” lui Carol al II-lea), pentru a-l îngropa lângă Sfinţii noştri Domnitori. Dar foarte scurt: Carol al II-lea este unul dintre cei mai criminali conducători pe care i-au avut vreodată românii, în oricare dintre ţările române. Şi asta fiindcă a ucis sistematic tineretul românesc. Totodată, a fost pe bună dreptate considerat de casele regale înrudite ca un escroc ordinar – ceea ce a şi fost (în sensul acesta sunt sute de mărturii istorice). Nu vom vorbi despre moravurile Majestăţii Sale, pe care nu s-a sfiit să le arate întregului popor român al vremii. De regele Ferdinand n-am uitat, dar este chiar inutil, în economia textului de faţă. Acestea sunt doar nişte rânduri. O analiză serioasă a fenomenului Monarhia de Hohenzolern în România, ar duce, pe orice om normal la cap, la evidenţa că domniile fanariote au fost depăşite în lupta împotriva poporului român, împotriva lui Hristos.

Dar, ce ne interesează în rândurile de faţă, nu este că unii au fost mai răi ca alţii şi nici că acelaşi sistem, aceeaşi reţetă a fost folosită şi atunci şi acum; cum, deşi aceste lucruri sunt foarte importante, nu ne interesează, în rândurile de faţă, nici că astăzi nu este decât un ieri reşapat şi iar reşapat şi iar, cu un singur scop, tot acelaşi al iudeofrancmasoneriei „iluminate”: de a ne îndepărta de Hristos şi de drumul nostru mântuitor ca neam. Dar, ceea ce ne interesează însă, este faptul că ideea de regalitate – corect pentru noi românii: de domnie – este legată de domniile străine (indiferent dacă greceşti, austriece sau alogene în amestec eterogen). Aşadar, avem pe de-o parte forma de guvernământ, care este total contraindicată pentru poporul român, denumită republică – formă de guvernământ care este creaţia  Revoluţiei Franceze (republica Greciei antice este o antică prostie – sau, mai frumos spus, un alt clişeu -, fiindcă niciodată Grecia nu a fost republică; lucrul acesta îl cred cei care citesc Republica lui Platon, fără să cunoască că titlul real al dialogului este Politeia, adică Cetatea multor zei – şi nu, niciodată Republica, decât pentru a folosi pentru legitimarea aberaţiei revoluţiei din Franţa) şi este definită în primul rând prin ateism şi (ca urmare) prin nerecunoaşterea a chiar noţiunii de neam, popor şcl -, iar pe de cealaltă parte avem monarhia străină. Toate acestea se întâmplă fiindcă, pentru români, firescul – adică domniile pământene -, a ajuns un lucru pe tot atât de îndepărtat cum îi este şi trăirea firească, adică în Hristos. Sigur că de aici nu se vede nici o ieşire: alegeţi între Băsescu, Iliescu şi regele Mihai I, prinţu’ Dudă. Nu e nimic de ales. Evident. Numai că acestea nu sunt opţiuni reale, ci opţiunile impuse nouă. Reţineţi de mai sus? Aceeaşi reţetă, aceiaşi care cântăresc, şamd? Unde sunt românii? Sau, mult mai simplu şi mai clar, unde ne este Hristos? Cei care participă la astfel de „alegeri” – adică aleg între satan şi satanel – nu sunt nicidecum românii. Şi atunci? Poate aţi uitat sau nici n-aţi ştiut: coroana, pentru poporul român, se aşează pe un creştet care poate duce crucea. E legătura aceea cu Golgota. Pe un creştet care a fost scufundat de trei ori şi a fost îmbrăcat în Hristos. Poate totuşi vă aduceţi aminte: a existat ceva şi înainte ca poporul român să cadă în sclavia urâtorilor de Hristos, iar ceva-ul acesta nu este departe de noi, este chiar la îndemână. Trebuie să vă aduceţi aminte: suntem oameni liberi prin Sfânta Taină a Botezului şi suntem făcuţi de Însuşi Dumnezeu. Suntem liberi să trăim, tot aşa cum suntem liberi să murim – şi asta nu are nici o legătură cu „ei”. Noi suntem cu Dumnezeu, iar cu noi este Dumnezeu. Nu sunt doar vorbe. Trebuie să vă amintiţi, chiar şi doar fărâme. Trebuie, fiindcă altfel ne va lua nefratele sufletele. Şi îi va fi uşor s-o facă, fiindcă chiar noi i le vom da.

Coroana cu Sfânta Cruce nu o poate ţine orice scăfârlie de drac – este tare grea. Nu contează cum se numeşte – preşedinte sau rege, de altfel nu mai este nici o diferenţă, fiindcă monarhiile moderne sunt constituţionale. Pentru noi sunt străini. Pentru români este cel ce poate duce Coroana cu Cruce. Fiindcă, s-ar părea că a conduce poporul român este un fel de a urca Golgota.

66 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 6, 2011 at 3:26 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 6, 2011 at 3:51 pm

    Dar ce partid sau sistem politic de dupa razboi nu a fost lovit de influenta masonica ?
    Este legatura pe care am vazut-o si eu,toata opinia publica,acorda atentie monarhiei si lui Mihai,dar ma gandesc ca poate asta ar mai salva tara,regele e uns de Dumnezeu,doar ati vazut ca toti amrii duhovnici l-au iubit pe rege,toti vor monarhie,toate tarile care au un monarh sunt majoritatea infloritoare,poate face o elita in jurul sau,un concurs de imprejurari,o schimbare,moment oportun,o sa dea Dumnezeu o schimbare in bine,si asa cu rege mason,cum o fi,numai o schimbare sa fie,ca de miscari antionaliste puternice si influente,nici nu e vorba,si oricum,miscarile nationaliste sprijina ideea de monarhie !

    Cunosc foarte bine problema,dar prefer sa avem un rege,mandrie si onoare

    Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 6, 2011 at 9:21 pm

      TheSpirit : In primul rand,nu toata opinia publica ,acorda atentie monarhiei ,asa cum sustii tu ,in al doilea rand ,Hohenzollernii ,n-au fost unsi de Dumnezeu ,ci de Dracul ,la cat rau au facut poporului ,insusindu-si terenuri si palate ,dupa ce au venit cu traisa-n bat din Germania ,apoi tarile care au monarhie nu sunt nici pe departe bogate ,bogatia aflandu-se doar la palatele regale si nu la popor .Se stie ca dictatura comunista este „sora”cu dictatura monarhista ,asa ca un rege nu aduce mandrie nici onoare pt ca ei traiesc pe picior mare ,iar poporul trage jugul ca boul pt bunastarea familiei regale si a toata suita .Cum asa ?Acceptam orice numai sa fie o schimbare ?Pai decat masonerie ,mai bine saracie .Inca ceva ,ar fi ,bogatiile cu care a plecat regele Mihai intai de Hohenzollern,cand a abdicat ,si anume : zeci de tablouri originale ,aur si bunuri de valoare cat au incaput intr-un tren .Aceste vagoane de tren cu care a plecat regele Mihai ,au fost prezentate ,intr-un film documentar ,pe canalul tv ,Discovery .Si acum au venit sa jecmaneasca Romania ,dindu-le Tariceanu sute de hectare de padure si palate ,din averea poporului ,fara sa aiba vreun merit ,pt ca ei au venit cu mapa din Germania si nu cu palate sau paduri .Noi nu mai avem mandrie de roman si nici onoare daca suntam asa de prosti ,de ne calca toti parvenitii in picioare ,in tara noastra .Acei „mari duhovnici „,care l-au „iubit ” pe rege ,probabil erau si ei masoni .Adevaratii ,bravi conducatori care au tinut la tara ,aparand-o cu pretul vietii lor ,au fost toti Domnitorii .Astia de azi sunt niste TRADATORI .

      Apreciază

    • marcel said, on noiembrie 7, 2011 at 6:38 am

      the spirit captain ,nu oricine isi zice rege e si rege !! este si acolo niste reguli !!! era un rege roman ??? pai prima regula a regelui este sa fie din neamu pe care l conduce !!! acum acum o sa fie un rege pe tot pamantul ,dar dupa care reguli ?? fi mai complex nu simplist,toate bune !

      Apreciază

      • TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 7, 2011 at 12:13 pm

        @marcel

        ”este si acolo niste reguli ”

        pana sa vorbesti mie despre patriotism,si apartenenta la un popor,te rog sa treci pe la orele de limba romana,poate vei invata sa te exprimi corect

        Apreciază

    • Nae said, on noiembrie 8, 2011 at 1:04 am

      Hai ca nici tu nu ai trecut pe la orele de gramatica. Cine te-a invatat ca se pune virgula intre subiect si predicat? „Este legatura pe care am vazut-o si eu,toata opinia publica,acorda atentie monarhiei si lui Mihai,”

      Apreciază

  3. MMG said, on noiembrie 6, 2011 at 4:33 pm

    Frumos!
    Chiar ma gandeam care este „smenu”, daca-mi permiteti sa-i spun asa.

    Apreciază

  4. dante said, on noiembrie 6, 2011 at 4:50 pm

    ” alegeţi între Băsescu, Iliescu şi regele Mihai I, prinţu’ Dudă. Nu e nimic de ales”,

    total de acord.
    De fapt, la noi in tara monarhia ne-a fost virita pe git, la fel cum ne-a fost virit si comunismul, in toti acesti ani poporul roman nu a fost decit o marioneta in spatiul european. Sa ne aducem aminte, trecind peste episodul marii tradari a tarii de catre regele Mihai in 1944, care putea sa sa se ridice si el, de la inaltimea functiei pe care o detinea, la mucenicia lui Brincoveanu… la marea rascoala din 1907, in care mii de romani au fost omoriti, doar pentru ca cereau un drept al lor, PAMINT. Nu era tot monarhie in 1907 ?| Nu marile partide istorice care se bat cu caramida in piept acum, sint parte a crimei petrecute in acei ani….despre cine vorbim, de fapt?

    @TheSpiritOfCaptain
    Cum adica, „si asa cu rege mason,cum o fi,numai o schimbare sa fie…”?
    adica de dragul schimbarii sa cadem din lac in put, ca pina acuma am cazut din put in lac, adica tot o nuanta de gri, niciodata alb. Pai ori e alb, ori e negru, griul deja, este tot un fel de negru, dar mai lumesc, mai ecumenist…
    Pentru mine adevaratele repere, ramin: Mihai Viteazul , Brincoveanu, Stefan cel Mare si lista mai poate continua, restul sint pleava.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • Cristian. E. said, on iulie 20, 2014 at 8:03 pm

      Monarhia nu a fost varata pe gat ci a venit perfect democratic in urma plebiscitului din aprilie 1866. Comunismul si republica au fost varate pe gat romanilor de tancurile sovietice…
      In 1907 rascoala a izbucnit pe mosia fratilor fisher, ce treaba are monarhia cu asta?
      Comunismul a omorat milioane de oameni in puscarii, canal, etc…
      Traiasca Monarhia!! Traiasca Regele!!

      Apreciază

  5. TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 6, 2011 at 5:24 pm

    @dante

    Mihai Viteazul , Brincoveanu, Stefan cel Mare , Neagoe Basarab ,Corneliu Zelea Codreanu si lista poate continua,sunt si reperele mele,dar din pacate nici unul dintre ei nu mai este printre noi !

    Sa alegem ceva mai bun dintre toti,un rau mai mic,ceva ce se vindeca……
    Eu nu sunt de acord sa votez cu Mihai,eu vreau sa fie pus rege pe tron,sa fie monarhie adevarata,autoritara,nedemocraica,sa construiasca o elita,noi generatii ,dinastii de boeri,cum erau bratienii,si ceilalti apropiati de coroana regala care au ridicat tara romaneasca !

    Sa nu uitam ca Eminescu contesta pe cei de langa regele CArol 1 ,pe Carp si pe ceilalti,dar ei au contrinuit la ridicarea tarii,daorita moralitatii lor,despre care vorbea Paulescu,doar asa se poate face ceva !

    Cunosc infectia din jurul partidului taranist,catolcismul militant de acolo,in partea cealalta ateismul si prefacatoia lui absescu si ”liber cugetatorul” ateu jidan iliescu….. man gandesc ca ar aduce ceva bun regele tarii,eu ascult ce spun si sfintii nostri duhovnici depsre coroana regala,si as prefera o manarhie decat republica,e cel mai bine,se vor duce odata si partidele astea,si o sa se formeze o noua elita si noi dinastii domitoare,sa avem rabdare !

    Spune si mie pe cine sa aleg acum,sa semene cu Brancoveanu,sau cu Stfen, cu CZC sau cu Ion Mota…. ????
    Logic ca o sa dau un vot unei organizatii nationaliste in primul tur,dar apoi….cine stie ce va fi…..nu voi vota deloc ! Eu nu vreau sa aleg pe rege ca presedinte sa fie o unealta ca basescu,ci vreau sa fie pus pe tronul regal,sa fie teocrat,sa conduca dupa legile organice ale neamului ,alaturi de biserica si de mai marii bisericii,insa e cam greu,e posibil sa faca din daniel ciubotea un miron costin 2…… dar totusi,simbolul regal,regalitatea asa cum era ea,era mai buna decat comunismul,ea ar fi ridicat tara,si acum tot un rege o sa o ridice,pentru ca e uns de Dumnezeu

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 6, 2011 at 5:45 pm

      TheSpiritOfCaptain

      SISTEMUL asta vrea, sa te faca sa alegi din doua rele, raul ce pare cel mai mic.

      Apreciază

  6. nimic said, on noiembrie 6, 2011 at 5:32 pm

    călăuza nu poate fi rege. rege e doar adevărul care din Viață vine, pe calea Lui. țineți minte vorba ceasta, că nicio călăuză de pe pământul Pământului nu poate pretinde roialitate. iar cel ce-o acceptă (numirea-i astfel), smintit este. nu pot frații fi robi fratelui. imposibil. dar mare e fiecare în lucrarea sa. atât i s-a dat făpturii ce-i omul și aceasta spre rânduirea vieții îndeobște. faptele din iubire sunt coroana a toată lucrarea și aceasta spre distrugerea votului este că cine iubește nu numără, nici nu înșeală. iar drumul se păstrează (drept) cu bucuria inimii milostive ce se uită pe sine.

    Apreciază

  7. dante said, on noiembrie 6, 2011 at 6:09 pm

    In momentul de fata, chiar nu ai pe cine sa votezi, dar vezi tu, mare e puterea lui Dumnezeu, iar daca noi ne-am ruga Lui si am fi dreptcredinciosi, cu siguranta ca si-ar intoarce fata catre noi. Toate sperantele noastre trebuie puse in seama Lui, si nu pe seama unui rege vremelnic, sau unui presedinte de stat tradator. Sa nu ne indoim de mila si de puterea lui, ca el este cel ce a facut cerurile si pamintul, iara diavolul este doar un tolerat. In istoria unui stat intotdeauna au existat momente de cotitura, care dupa parerea mea, s-au datorat credintei sau necredintei acelui popor. De ce crezi ca la un moment dat, in istorie, a aparut un CZC?
    Nu a fost ca un raspuns al lui Dumnezeu pentru poporul nostru? De fapt miscarea legionara a dat examenul muceniciei, prin comunism.
    Deci, sa ne rugam, Lui Hristos si cu siguranta ne va dezvalui la momentul oportun „persoana” care va fi demna si capabila sa tina in miini destinele noastre.
    ……TOTUL este dupa credinta noastra, avem conducatorii pe care ii meritam…. deci ” buba” e la noi.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  8. TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 6, 2011 at 6:19 pm

    Inca mai dainuie in mine omul vechi,astept ca cineva sa ridice statul,pentru ca oric stat se preocupa de cetatenii ei,cat de cat,oricat de tiran ar fi,dar parca ca la noi nu e nicaieri la fel d rau,raul vine din afara,nu din interior,mai bine ne bataem cu musulmanii cum se bat sarbii,si ne intaream muceniceste altfel,decat asa,prefera conducatorii sa nu duca greul,sa ne vanda si sa isi bata joc,decat sa scoata sabia,pleaca capul…..
    atatea dezamagiri,atatea sperante in oameni politici…. da,noi ne vom mantui separat,in curand nici duhovnici mari nu vom ami aveam,din generatia interbelica,se vor duce cu totii treptat,va trebui sa ne sfintim noi….cred ca un CZC se va arata in vitor in pustie,nu vor mai veni in lume,vor fugi de potopul apocaliptic de aici

    Apreciază

    • eagle said, on noiembrie 6, 2011 at 7:56 pm

      TheSpiritOfCaptain vad ca nu mai intri deloc pe youtube, ti-am lasat un mesaj mai demult acolo in care te-am atentionat in privinta unui clip, intra si ai sa vezi

      Apreciază

      • TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 7, 2011 at 12:16 pm

        @eagle

        prefer sa ignor atacurile venite din partea unor cercuri oculte,ale sustinatorilor lui mircea dogaru,comunisti si falsi patroti,neonazi,filosionisti,ce s-au unit si ahtiat impotriva mea sa ma distruga,am facut multe clipuri,am urcat alte documentare importante,care a deranjat,si deranjeaza,asta ii doare cel mai tare,si am sa las deocamdata lucrurile sa mearga de la sine,pana si absenta si umbra mea sperie pe acei slugarnici ai masonilor si jidanilor,carora le servesc,las sa-i fierb si sa-i ametesc,iar al momentul oprtun am sa revin sa fac ravagii ,deocamdata stau retras,dar stai linistit ca vor raspunde tuturora !

        Apreciază

  9. nea Anderthal said, on noiembrie 6, 2011 at 6:50 pm

    ..asta Mi$u Viteza este tot $idov!Familia lor este de fapt KOHEN-ZOLLERN !

    Apreciază

  10. Dumitru said, on noiembrie 6, 2011 at 7:13 pm

    Dictatoria din Grecia condusa de Gheorghe Papadopulos intre anii 67′ /74 ‘ ,tineti minte noi eram deja sub comunism si EL vazuse ce patisem noi si vecinii nostrii ?. Acest om mic de statura avea 3 idei de baza si de promovat ; 1 ”DREAPTA CREDINTA ”intarita prin mergerea tuturor copiilor crestini la biserica , mai mult obligati , / invatatorii la sate era in fiecare biserica duminica sa vada cine lipseste ?/ ,din spusele uni grec ?. 2 Intarirea patriotismului si 3 Libertatea , ce oare altceva mai trebuie unui popor crestin ? . Din spusele a mai multe de acest grec care lucrez inca cu EL aici in SWEDIA , era o asemanare de tip LEGIONAR ,dar mai din topor sa zicem ?, oricum spunea ca ,era f. bun sistemul ,ordinea ,disciplina ,nu hotie ,controlul firmelor care faceau infrastructura ,f. ASPRU , / nu coruptie ?/ , programul de distractie cu limita sambata ,2 dimineata maximul , seara in cursul saptamanii 12/01 maximul , a facut cea mai mare infrastructura in acesti ani .Puterea sionista a Americii era invidioasa pe EL si nu asculta anumite propuneri ale americanilor ,fiind f. autoritar si bun crestin si luptator care participase la anumite lupte intre cele doua razboaie ,nu le/a facut pe plac si uite asa prin alti vanzatori de tara si atei ,la/au doborat de la putere ,facand inchisoare pana la moarte . A bagat toti comunistii si dusmanii tarii in inchisori ,pe doua insule izolati .Socialismul modern si DEMON-CRATIA le arata atat lor cat si noua ,cat de sanatos este .

    Apreciază

  11. BulaTheKing said, on noiembrie 6, 2011 at 9:07 pm

    Sunt doua tipuri de lideri: cei care vor putere cu orice pret si acestia calca peste cadavre sa obtina ce vor; stim de ce violente, torturi si fatarnicii sunt in stare cei ce lucreaza de partea satanei. Cealalta categorie de lideri sunt cei care lasa puterea in mainile lui Dumnezeu si iubesc poporul mai mult decat viata lor, dar ca sa vina un conducator de asta poporul trebuie sa fie vrednic. In primul rand trebuie sa inteleaga ca daca un conducator este drept, nu poate fi in acelasi timp si puternic. Dreptatea si puterea sunt incompatibile! Un conducator drept nu poate fi decat Unsul lui Dumnezeu, adica un Rege.Oamenii din pacate nu vor un Rege adevarat, ei vor un fel de „mesia” cu sabia in mana care sa taie coruptii si sa faca ordine in tara tragand in teapa pe toti burtosii cu bani (cum asteptau si evreii de la Hristos). Ei uita ca insasi a gandi astfel despre cineva se osandesc pe ei insisi si merita o pedeapsa la fel de mare ca si cei pe care ii judeca. Asta ar insemna ca un conducator drept ar trebui sa traga tepe in cur la 90% dintre romani…nu cred ca le-ar convenii. E mult mai convenabil sa se victimizeze cat de nenorociti sunt ei datorita lui Basescu. Iar Basescu si cei din spatele lui nu trebuie sa faca altceva decat sa gaseasca cat mai multe probleme false ca sa aibe prostii motive sa se planga. Una dintre diversiuni este sa ne faca sa credem ca ei vor doar bani nu si putere! De cate ori am auzit cliseul asta: „Astia nu stiu numa sa fure!!!” Oare stiu numa atata? Oare oamenii chiar nu vad ca de fapt miza este puterea si nu banii, sau se fac ca nu vad?
    Nu stiu daca pentru falsa asta smerenie a noastra exista alta solutie decat un razboi, Dumnezeu sa ne pazeasca ca numai El stie…

    Apreciază

  12. TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 7, 2011 at 2:15 am

    @Maria deja bati campii rau de tot,si o dai in paranoia,la fel ca alti contestatari care au scris cu ura si manie,acum il fac pe rege evreu,cohen-holler si alte teorii care apar peste noapte ca ciupercile !

    Daca tot doresti sa iti spui parerea vizavi de masonerie si de coroana,ecumenism,si subiecte care te depasesca draga Maria,habar ai ce vorbesti ! Adica pr. Ioanichie Balan era mason ???? Cand l-a primit pe rege cu onoruri la Sihastria,a facut ceva rau ?
    Elisabeta Rizea,care l-a respectat pe rege de mica,au fsot prieteni de mici,si-a expriamt simpatia fata de el dupa 90,era masoanca ???? Voi vedeti ca unii dintre voi,vorbiti doar cu ura,in nestiinta de cauza,si lipsa de argumente,doar de dragul de a contesta ceva,fara argumente solide ?

    Da,e uns de Dumnezeu,pentru ca a fost uns ca rege, Mihai 1, si dintr-un concurs de imprejurari,a fost nevoit sa adbide !
    Dealungul istoriei au existat destui oameni inselati,regele e unul dintre ei,pentru ca nu a avut o situatie deloc favorabila,nici nu a tinut cu noi soarta deloc…… si Maniu,si Bratienii,si Antonescu au facut compromisuri politice,si se pare ca au dorit o politica ce dorea sa fie prietena de fatada cu uniunea sovietica pana ce paraseau tara,dar nu le-a reusit,tot ce au facut au facut pentru a nu vinde tara si a lasa pe niste jidani sovietici sa puna mana pe tara,dar nu au reusit !
    Si Antonescu a fost sfatuit gresit si a facut greseli multe, asta datorita politicienilor libidinosi din jurul lor care i-au mintit,inrait si invrajbit unul contra altora !
    Ma doare ca multi oameni de onoare la un moment dat au cedat,dar ma pun in locul lor,ii inteleg si nu-i condamn,asta daor Dumnezeu o va face !
    Orice tara condusa de o coroana e altceva fata de o republica,nu e tot aia,oricat de eretic ar fi regele !
    Preotul este hirotonic si are har,chiar daca cade in pacat,si daca cade in erezie din nestiinta,din naivitate,tot are har,leaga si dezleaga,oricat ar carti si contesta unii asta,pana ce nu e caterisit de biserica,fie el preot,sau episcop,patriarh,de nu priemste afurisanie,ce hotaraste e valabil,chiar de duce turna in jos ! Daca Dumnezeu nu doreste ca un anumit mpersonaj sa fie episcop sau rege,ii vine de hac, ii cade o piatra in cap,face un accident,si-l ucide,daca Dumnezeu vrea asta,dar el lasa lucrurile sa mearga si asa,sa nu secere si graul si neghina ! O sa faca el dreptate pentru toti,noi din pacate suntem neputinciosi sa facem ceva,sa nu ne abatem de la dreapta credina,sa nu cadem in una din cele extreme,ecumenismul si stilismul,si va avea Dumnezeu grija de toate !
    Ati vazut in Rusia ce a patit biserica aceeea in care au pus steaua lui david ? a luat foc imediat,Dumnezeu a aratat ca atuci cand vrea intervine si da foc. Sa nu uitam de o biserica ortodoxa la noi,unde savarseau slujbe cu catolicii,a luat foc….. are grija de toate Dumnezeu,sa nu deznadajduim !
    Sa nu cadem in erezie,noi cei care nu stim,si sa trezim pe cei cazuti in nestiinta fara voia lor !

    Si va rog dragi frati romani,cautati sa intelegeti istoria poporului roman asa cum a fost ea !
    Aceasta familie Hohenzoller ne-a ajuat si ne-a ridicat mult de tot,CArol 1 un mare rege,a facut prima sosea din tara,spunea pr Arsenie PApacioc,un alt adept al monarhiei,si sper ca nu o sa-l faci si pe el mason,Mariuco :)))
    Sa nu uitam de regele Ferdinand,despre care toti istoricii de rahat,gen mircea dogaru,care a spus ca era betiv,altu spunea despre regina Maria ca era spioanca a vienezilor…..multe minciuni si vorbe pe care unii le iau de bune !
    Ar urca sa spui draga marie ca ceausestii nu s-au ales cu nimic,si uite ce patrioti erau,nu ca regele care a luat cu el tablouri si alte valori…….
    Las’ ca de va urca alt rege pe tron, va lua inapoi castelul care se cuvine dpar familiei regale ce conduce !
    Va cred ca aveti ravna si sabie ridicata,enorm ma bucur de trairea ta la puls inalt,dar te rog,incerca sa gandesti si cu inima,cu sufletul,nu asa sa te arunci alandala,iti spun din propria experienta,si eu am acest defect,pe care doresc sa-l corectez,sa ma stapanesc si sa incerc sa nu vb aiurea,din impuls,asa cum cred eu ca ar fi,subiectiv,ci mai bine obiectiv !

    Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 7, 2011 at 9:20 am

      TheSpirit :Sa stii un lucru :Tot ce am afirmat pe blog ,stiu de la bunicii mei ,care povesteau cu lux de amanunte ,viata poporului ,din acele vremuri .Spuneau ca ,omul de rand o ducea foarte greu ,ca munceau pe mosiile regale si boieresti ,pe nimic ,ca regele Carol al doilea era un desfranat (ca nu mai puteau de bine in Romania),ca ,aveau amante evreice ,si ca regele Carol intai ,a demolat multe biserici si manastiri (ca sa introducem si credinta ortodoxa .in subiect),si nu iubeau poporul ,pt ca nu erau ROMANI ,si din cate stiu eu si nu numai ,regele Mihai ,n-a fost niciodata uns ca rege .Daca a fost primit de anumite fete bisericesti ,l-au primi din ospitalitate ,dupa cum aceasta fiind o caracteristica a poporului Roman.Cum explici fatarnicia fara margini a celor care ,i-au refuzat intrarea in tara ,si acum dupa atatia ani de dupa 89 (Iliescu si toti masonii si KGB-istii lui,)il pupa undeva ?Pai cine are ochi ,sa vada ,cine are urechi de auzit ,sa auda .Bunicii mei ,au lucrat pe Domeniul Coroanei ,fiind slugile putorilor de la palat ,care nu stiau ce-i munca si vedem si acum dupa ce au jefuit tara cu asa zisele „revendicari „ce fac si din ce traiesc .?Din ce li s-a dat de pomana .de Tariceanu .

      Apreciază

      • TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 7, 2011 at 12:22 pm

        @maria

        draga mariuca,de unde sa stiu eu ca tu nu esti decat un pseodonim, in spatele cariua sa un agent basist,din gasca lui roncea ?

        Daca ti-am dat mai sus raspunsuri la tot ce ai spus tu,ai incercat alta fraza,alta idee,alta futilitate,din lipsa de argumente,asa ca nu cred nimic din ce ai scris mai sus,tu esti doar un agent de propaganda !

        Da,Carol al doilea era un desfranat,renegat si de fiul sau, Dumnezeu l-a batut,sa-l lasam in plata Domnului,asa cum a spus si Sima despre Iorga,cand i s-a propus luchidarea lui,a spus sa-l pedepseasca Dumnezeu si asa s-a si intamplat !

        Cum imi explic ? Simplu,regele are multa sustinere din occident si este sustinut de toate casele regale renumite din Europa,mai bine cazut decat oricine din tara,are chiar legaturi de rudenie cu uniii dintre marii suverani ai europei

        Apreciază

      • Maria said, on noiembrie 7, 2011 at 1:46 pm

        TheSpirit ,ai gresit ,tot ce am spus ,este din ceea ce stiu datorita informatiei ,ca om al acestei Planete ,ca oricare altul ,nu sunt basista ,ca si pe asta l-as lua de cap ,daca da la hoti Rosia M ontana pt exploatarea zacamintelor noastre ,pe care le-a dat Dumnezeu noua romanilor ,ca putem si noi sa le exploatam in folosul tarii si nu strainii si toti parvenitii,.Judeci ,cu subiectivitate .Pot si eu spune ,ca esti un membru al familiei de Hohenzollern .

        Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 7, 2011 at 1:22 pm

      TheSpirit:Draga prietene ,ma uimesti cu asemenea „filosofie „Cum adica ?Chiar daca esti eretic ,ca si preot ,leaga si desleaga ,si Dumnezeu primeste ?Sau daca duce turma in jos asa cum afirmi tu ,Dumnezeu inchide ochii ?Hai ca e de ras !Tot ce se lucreaza in afara Duhului Sf ,e , Anatema .Parintele Papacioc o fi fost adeptul manarhiei ,dar nu a celei rusinoase monarhii ,de Hohenzollern .care a dat bir cu fugitii si a lasat tara pe mana comunistilor ,dupa ce a facut pact cu ei .Regele Mihai ,juca la 2 capete .Era si cu nemtii ,compatriotii si cu rusii .El , „era bine cu toata lumea „.Sunt oameni in tara asta care cunosc bine aceste evenimente ,di acea vreme ,mult mai bine ca noi .Si daca e sa vorbim de Ceausescu ,abia acum imi dau seama ,(pt ,ca ,atunci nimeni nu cunostea dedesubturile acesrei asa zise Revolutii),ca Ceausescu a facut multe pt tara ,a fost omorat miseleste ,fara o judecata ,in sf. zi de Craciun pt ca ,eram tara cu 0 datorii in lume ,si asta nu era pe placul ocultei mondiale .Nu vezi ca cu cat te imprumuti mai mult ,cu atat esti mai bine vazut ,pt ca numai asa te poate cumpara .Grecia este doar un experiment..Este cobaiul Europei.pt asasinii economici mondiali .Daca actualii ,ne vand tara de 20 de ani (e deja vanduta ),ce ar face un rege care nu-i roman?

      Apreciază

      • TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 7, 2011 at 2:08 pm

        @Maria

        De unde te-ai informat,de la bunicii tai ? Dar daca ei erau entuziasti ai sistemului comunist,si iti spuneau ca preotii sunt hoti,sa te feresti de ei, ce faceai, ii credeai si spuneai mai departe teoria asta ?

        Ia si citeste Sfantul Ioan Gura de aur – Atletul lui Hristos,si o sa vezi ce spune despre ascultare si neascultare,cum a infruntat pe episcopii mincinosi si talhari,dar cum respecta deciziile mai marilor,si se supunea dciziilor initiale,desi erau gresite si incerca prin sinoade sa le indrepte,dar respecta randul,cinul preotesc,oricat de talhar ar fi respectivul,episcopul cat timp tine slujba i se iarta orice pacat,e inger pe pamant,si ce leaga el e laegat si in cer,sa incercam sa indrpetam greselile lor,de preferabil ar fi prin sinod,cum fac grecii,asa e cel mai bine,adunarea bisericeasca sa decida,sa nu rupem legatua cu ei !

        Ai citi cartea ne vorbeste Pr Arsenie ,partea 2 ?
        Nu cred,pentru ca acolo spune clar,despre CArol 1 de Hohenzoller,si de realizarile sale,impotanta regelui a monarhiei !
        Daca vorbim de monarhie in Romania,de familia de Hohenzoller putem vorbi,cu bune si cu rele,cu buni si cu rai,dar ai nostri dati de Dumnezeu,daruri de la Dumnezeu !

        Eu stu ce vorbesc si nu ma arunc aiurea ca tine,si nu ma inspir din articole,si vorbe aruncate la ura,manipulatorii,asa ca ar fi bine !

        Imi spunea un calugar de la Petru Voda sa am grija cu internetul, sa iau intai cartileparitelui Cleopa,sfaturi duhovnicesti,carti de dogmatica,apoi sa gandesc asupra problemelor lumesti,ca sa nu ma stric !
        ASa ca ,daca ai citi pe amrii duhovnici romani,ai vedea importanta monarhiei.
        Ce spui despre Pr .Staniloaie ,care, l-a sprijinit chiar si pe Carol al doilea,si aplauda initiativele de a omagia biserica,si legile si decretele pe care le aproba preotilor,era eretic ?
        Daca el a sustinut si tineretul legionar,si Coroana regala,regele ca monarh,nu ca om,era eretic ?

        Apreciază

      • Maria said, on noiembrie 7, 2011 at 5:58 pm

        TheSpirit:In primul rand ,eu nu compar Biserica Lui Hristos ,cu casa de Hohenzollern si nici cu clerul care nu slujeste Bisericii .Sa nu uitam ca si Biserica (prin cler),a avut multe avantaje pe timpul monarhiei avand ., mari averi ,paduri terenuri etc .Cum se face ca pt cler ,saracia reprezinta unul din cele 3 voturi monahale .Nu trebuie sa traiesti in lux din moment ce ai jurat Domnului ,saracie ,ascultare si feciorie.Poate asta-i motivul pt care monarhia se bucura de aprecieri in fata unor monahi ,fie ei din cei mai cunoscuti .Ne-am saturat de dictaturi ,ori monarhia este o dictatura ,vorbind la modul general .Cat despre Hohenzollerni ,au stapanit tara ,pusi de masonerie Poate vrea regele M sa-si puna pe tron progeniturile ,care arata ca niste stafii si nici nu stiu sa vorbeasca romaneste Bine ca au luat averi si si-au rezolvat problema traiului ,prin bunavointa unuia care ,a vandut si petrolul din Marea Neagra ,chiar inainte de a fi castigat procesul cu Ucraina .,care se numeste Tariceanu .De astia conducatori avem .Cine vine si cere orice noi dam ,ca doar e averea poporului .

        Apreciază

  13. marcel said, on noiembrie 7, 2011 at 6:46 am

    the spirit necapitan esti asa de speriat ca altii gandesc diferit de tine si incepi sa arunci cu ce ti cade la indemana ?? tu sti lucrurile de la suprafata care ti au fost livrate de catre cenzura ! tu le ai luat de bune si faci spume ca atii sant mai profunzi ?? tu nu vezi ca esti singur cu gandirea asta stupida?? cand iti spune unu ca gresesti nu i mare lucru ,dar cand iti spun mai multi ai face bine sa studiezi si alte surse ! dar daca spui ca regii erau romani deja nu mai are rost sa vorbim cu tine !! tu ai auzit ca sa fie romanii regi in germania ?? mai glumetzule !!articolul este prea greu pentru tine si prea bun asa ca du te si citeste alt articol mai usor ca ti au explodat lampile ,te a solicitat prea mult acest articol !!

    Apreciază

    • TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 7, 2011 at 12:25 pm

      @marcel

      esti asa de incult incat nici nu ma complic sa raspund la intrebarile unui semidoct si oligifren

      Unul care spune ”este si acolo niste reguli ” ,apoi imi da lecti de patriotism si apartenenta la neam,nici nu merita luat in seama,mai intai fa-ti autocritica si apoi vino sa ma critici pe mine,te rog….
      Marcel=Maria ? (agent de influenta,platit de ong baiste,soroiste de propaganda)
      sau Marcel=Maria = agenti de influenta,ong-isti,platiti sa faca propaganda ?

      Apreciază

      • marcel said, on noiembrie 7, 2011 at 1:04 pm

        capitane se vede de ce nu ai ajuns general !! te faci sau chiar nu ai vazut ca ti am spus in gluma ,dar mai comenteaza caci cu gramatica stai fff bine , imi zici oligofren si mi spui despre iertarea pacatelor ? tu nu ai treaba cu religia cu ai cu barabas ,adica vrei sa organizezi tu lumea,nu te am criticat ci chiar ti am spus ca nu este o critica dar tu cum vezi ca cineva nu e ca tine te inrosesti si faci spume ,ramai cu gramatica ta ,cu gradele tale ca ale lui gadaffi,ca ale lu ceasca..iar nu ai adus argumente decat ai scris injuraturi pe 6 randuri pentru ca asta poti tu plutonierule

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 7, 2011 at 1:37 pm

        TheSpiritOfCaptain

        Exprima-te te rog frumos.

        Apreciază

      • danutza said, on noiembrie 7, 2011 at 5:41 pm

        cred ca trebuie sa-ti revizuiesti limbajul, care nimic de-a face cu spiritul acestui blog.!!!!!

        Apreciază

  14. Dan said, on noiembrie 7, 2011 at 6:51 am

    Propaganda antimonarhica e specifica socialistilor egalitaristi care considera ca toti suntem egali si deci cei care sunt economic si social mai sus de plebe pe scara ierarhica trebuiesc nivelati. Asta au facut iubitorii egalitatii la Revolutia Franceza, au proletarizat intreaga Franta, taind capetele ierarhiei (clericale si laice deopotriva). Acuzele stangii la monarhie sunt insa nefondate istoric, proletariatul nu a fost niciodata asuprit de monarhi.
    Studiile economice recente, pana si a universitatilor din Vest, demonstreaza clar ca in „Evul Mediu intunecat” mobilitatea sociala a unui european (i.e. posibilitatea lui de a urca pe treapta sociala, in ierarhie si conditii materiale) era mult mai mare atunci decat in zilele noastre, in care majoritatea oamenilor mor asa cum se nasc (saraci sau bogati) fara prea multe oportunitati de a-si imbunatatii soarta sociala/materiala.
    In intunecatul Ev Mediu in care monarhia era forma de guvernamant, un taran nu muncea mai mult de opt ore pe zi potrivit afirmatiilor profesorului James E. Thorold Rogers de la Oxford University. Un studiu mai amanuntit asupra declinului timpului liber din Evul Mediu in prezent zugraveste o cu totul alta imagine asupra istoriei fata de cea aruncata de iluministi, cu acuzele lor la adresa monarhiei. In „The Unexpected Decline of Leisure”, Juliet B. Schor detaliaza cu lux de amanunte acest aspect.
    O familie de tarani englezi din secolul al XIV – lea nu muncea mai mult de 150 de zile pe an. Vechiul Regim (i.e. monarhia) din Franta garanta 52 de sambete nelucratoare, 90 de zile de odihna si 38 de zile de sarbatoare (pt. detalii, a se vedea „Time, Work and Culture in the Middle Ages”, Chicago University Press 1980, de Jacques le Goff).
    Specificitatile monarhiei in Romania sunt de alta natura, in primul rand ca a fost un model importat neancorat in traditia romaneasca a voievodatelor. Cu toate pacatele regilor, ei raman Unsi ai lui Dumnezeu, asa cum Saul a ramas Uns al lui Dumnezeu chiar cand s-a abatut de la credinta; imparatul prooroc David l-a avut pe Saul in mana insa nu s-a atins de el, nu l-a omorat, tocmai pt. ca era Uns al lui Dumnezeu. Diferenta dintre monarhie si presedintie e enorma – in primul rand ca cea din urma forma pleaca de la premisa iluminista „Vox populi, vox Dei”, o aberatie menita sa justifice uzurparea puterii de conducere de catre „popor”. In sistemul electoral nu Dumnezeu „unge” conducatorul ci poporul, prin vot majoritar.
    Iar costurile monarhiei sunt intentionat exagerate de socialisti; mai bine s-ar uita la sistemele lor sociale nesustenabile care traiesc pe credit bancar si impozite si taxe ridicate inainte de a se lua de paiul din ochiul vecinului. In Anglia, casa regala consuma 200 milioane euro de la buget anual, insa aduce in tara multi turisti, mai ales la palatul Buckingham, care compenseaza din plin o parte din cheltuieli; in Romania presedintia cheltuie anual numai 40 milioane de euro cu aproximatie, insa nu aduce nimic indiferent de presedinte (nici turisti, nici prestigiu). Nu mai are rost sa precizam ca pt. un englez 200 de milioane e un fleac la ce PIB au, insa pt. un roman, cu 40 milioane de euro se pot da atatea burse elevilor si studentilor cu rezultate bune la invatatura (printre multe alte utilizari). De exemplu cu banii consumati de presedintie se pot da 16000 de burse anuale a cate 2500 euro fiecare unor elevi/studenti merituosi.
    Pe langa aceste aspecte, ceea ce-i arde pe luminatii moderni e ca monarhia impune o ordine ierarhica, total opusa egalitarianismului propovaduit de socialisti. Cat de betiv ar fi regele, el e simbolul autoritatii, a limitarii libertatii de a face ce vrei (libertinismului), a ierarhiei. Oamenii moderni, care nu mai accepta decat ierarhia banului, este de asteptat sa fie deranjati de orice sistem monarhic autentic (nu cel constitutional), ca doar toti suntem egali, nu? Iar daca toti suntem egali nimeni nu are vreun drept sa impuna altuia o Lege. Caci dac-ar face-o, ar renunta la egalitatea sociala/economica si ar uzurpa drepturile naturale ce revin monarhului.
    In plus monarhia are si rol de coagulare a unui popor, lucru pe care democratia nu-l va putea face niciodata. Fuga de organizarea medievala monarhica este fuga de legile naturale care calca in picioare egalitatea si dorintele unora ca toti sa fim la fel. E o utopie care va duce omenirea la o alta ierarhie, mult mai inumana decat i se atribuie primei ca este.
    In sistemul monarhic medieval, erau multi aristocrati, burghezi, tarani liberi s.a.m.d. Sistemele egalitariste socialiste au reusit ca, in tarile unde au fost aplicate, sa proletarizeze mai bine de 95% din populatie. Nu din prea multa dragoste de popor e criticat sistemul monarhic in sine, cat din invidie si ura de oameni (proletarul nu poate suporta sa vada pe cineva mai presus de el, daca s-ar putea l-ar reduce si pe Dostoievski la masura unui cizmar numai sa se simta fericit ca „suntem toti egali” – repet din nou, o aberatie ce contravine legilor naturii, care e caracterizata prin diferentieri si inegalitate, nicidecum prin uniformitate). Doctrinele rasuflate de la care pleaca asemenea oameni sunt atat de demontate incat nici nu merita sa fie luate in seama/considerare. In mintea proletarului, el e mereu progonit, persecutat, exploatat, si i se cuvin mai multe. Nu are rost sa-ti prinzi mintea cu asemenea specimene.

    Apreciază

    • Dan said, on noiembrie 7, 2011 at 7:07 am

      Apropo, articolul de fata e foarte bun pt. prezentarea monarhiei din Romania, eu ma refer la sistemul monarhic in general. Acolo unde traditia locului nu a permis asemenea forma, e o cu totul alta problema, insa vechiile voievodate au structura monarhica chiar daca nu-s numite ca atare. Acestia erau „regii” romanilor, la fel cum tarul e „regele” rusilor. Chiar daca denumirile difera, modul de organizare e acelasi (al sistemului tarist si sistemului voievodal de pilda).
      Al. I. Cuza insa, precursorul monarhiei, a fost ales democratic de popor, dovada ca oamenii l-au imbratisat atat pe el cat si ceea ce a urmat in Romania sub domnitor. Un studiu util ar fi masura in care alegerile din tarile romanesti a lui Al. I. Cuza au fost falsificate sau nu.

      Apreciază

  15. abc said, on noiembrie 7, 2011 at 7:05 am

    Fratilor, nu stiu eu prea multe sa una stiu. Prin anii 90 eream mare sustinator al regelui. Am plans cand nu l-au lasat sa intre in tara, visam ca Romania sa aiba candva un rege.
    Acum parca totul s-a intors cu susul in jos.
    Dusmani declarati ai regelui, devin peste noapte aparatori de moarte ai lui. Securistii de prin toate televiziunile au devenit cei mai mari sustinatori ai regelui si ai monarhiei.
    Nu stiu, da ceva pute aici. SI PUTE RAU.
    Nimeni, si in special mii si mii de dusmani ai regelui, nu isi schimba peste noapte convingerea.
    Ceva e putred in ….. casa regala. Ceva e putred rau.

    Apreciază

    • Dan said, on noiembrie 7, 2011 at 7:10 am

      Asta pt. ca comunistii nu au nimic cu persoana regelui ci cu monarhia in sine ca forma de organizare socio-economica. Pe Silviu Brucan nu l-a deranjat venirea regelui in tara cat ceea ce el simboliza. Astazi nu mai simbolizeaza nimic, intrucat regele Mihai I de Romania a renuntat de bunavoie la functia sa (cu responsabilitati cu tot). Un „monarh constitutional” nu sifoneaza pe nimeni cata vreme constitutia e scrisa de masoni.

      Apreciază

  16. patrascu_voda said, on noiembrie 7, 2011 at 7:46 am

    Da, ne place diversitatea de opinii, dar The spirit…si Dan, voi sunteti din alt contingent.Daca ganditi asa cum reiese din postarile voastre, nu prea aveti ce cauta pe aici.
    Familia Hohenzollern NU poate avea coroana Romaniei, pentru ca sunt straini.Coroana monarhiei implica o ereditate ancestrala, puterea lumeasca se impleteste cu cea divina.Regii acestui popor primeau in mod ereditar secrete si simboluri care ii faceau inainte-statatori legitimi.
    Urmasii de drept ai regilor din neamul nostru sunt pe undeva, poate un om modest, care nici nu stie(inca) cine este.Daca acel urmas nu ar exista, nici acest popor nu ar mai fi existat.
    Cat despre lacomii Hohenzollern, niste impostori.Voi chiar nu ganditi?Pana in 89 Mihai nici n-a catadicsit sa isi invete odraslele limba romana.Cat despre ciuma de nevasta-sa, dispretul si greata pentru Ro i se citesc limpede pe zbarcitura.Daca le pasa de Ro, ar fi trait zi de zi cu speranta intoarcerii in patrie.Le-ar fi insuflat fiicelor dragoste de Romania.In anii comunismului ar fi facut actiuni de mare protest: grava foamei, declaratii rasunatoare, lobby.Dar el ce a facut?A primit LUNAR 10.000 de dolari de la statul roman, bami dusi de agenti ai Securitatii cu valiza.
    In fine, sa nu va obosesc : voi, sustinatorii monarhiei venetice sunteti niste tzoape snoabe, pentru care articolele lui Plesu sunt mai pline de miez decat scrierile politice ale lui Eminescu si Tutea.Pentru voi, spectacolul „casei regale”, cu fetze imobile si reci este o telenovela care va satisface frustrarile de neamuri proaste.

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 7, 2011 at 9:26 am

      patrascu_voda

      Dan se referea la monarhie in general, nu la aceasta Casa Regala.

      Te rog renunta la exprimari de genului celor de la finalul comentariului tau.

      Apreciază

  17. emilian said, on noiembrie 7, 2011 at 11:19 am

    Ultimul domn roman, imparat, cum explica Iorga, a fost Brancoveanu. Primul comunist a fost Cuza voda care a furat pamantul bisericii, a desfiintat manastiri, a facut copii cu amanta si a pus-o navasta-sa sa-i creasca si sa-i infieze. Cuza era cu amanta in timp ce navastasa era in camera alaturata cu copiii lui, atunci cand a scris abdicarea. Si Doamna Elena era tot rosie, lucru recunoscut de Cuza. Si copiii lui au murit nelasand urmasi. Oricum pentru mine faptul ca mIhai nu a avut un baiat inseamna sfarsitul acestei dinastii. Modificarea statutului casei regale e fara valoare juridica, orice ar spune actualii monarhisti masoni. Oricum ar fi nu mai conteaza, fiind membri UE nu mai avem suveranitate, mai ales dupa ce am votat si ultimele modificari. E praf in ochi chestia asta cu monarhia. am trait sa-l vad pe iliescu monarhist.

    Apreciază

  18. TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 7, 2011 at 12:41 pm

    Cuza a fost de asemenea marxist,un comunist,asa cum arata pe atunci comunismul neretusat si teoretizat de sovieticii jidovi

    Dane bravo,explica-le si celor care nu inteleg ce inseaman a fi rege,si uns de Dumnezeu, si ce inseamna presedintele,ales de voturi trucate,unde voteaza pana si mortii pentru ei…..

    Casa regala de acum e distrusa si influentata de multe curente straine de ortodoxie,victime ale sistemului comunist,care i-a alungat si ale masonilor in palsa carora au cazut, si de la care au primit sprijin,sun de acord cu asta ,asa este !

    Dar sa lovesti in Carol 1 si in Ferdinand, domn al tuturor romanilor mi se pare prostie,incultura si nestiinta,oricate greseli a facut ,si stiu ca a facut multe,faza cu impartasania catolica,a cedat papei,sunt multe de spus,dar totusi,il inteleg si respect,el nu a fost roman,a avut in el ramasite ale catolicismului,asa cum au avut imparatii romani teocrati care incepusera sa srpijine crestinismul,dar au mers pe linia neamului si aparat tara romaneasca,oameni buni,nu disperati si vorbiti ca niste isterici si aruncati cu noroi in tot !

    Asa cum e Anglia,eu tot o cred o forta,sa nu uitam ce spunea si Parintele Paisie,ca tot anglo americanii vor salva iasari Grecia ! Asa cum sunt ei de distrusi si termianti,va sti Dumnezeu sa intoarca totul in bine !

    Coroana regala e Coroana,Biserica care unge pe rege e BISERICA , are Dumnezeu grija de tot,si stie el planurile,vor fi dictaturi peste dictaturi si imperii peste imperii,toate-s vechi si noua-s toate !
    Subscriu la tot ce a spus Dan,ma bucur ca mai sunt ca ei prinre noi

    Si sa nu uitam ca in Anglia,pana de curand,existau institutii de invatamant conservatorii,regiuni autonome,care aveau legile lor,unde era permis sa se aplice copiilor si pedeapsa corporala la scoli pentru indisciplina,si ieseau de acolo oameni ! In anglia crestinii de acolo,asa anglicani cum erau,au luptat si ei cu abuzurile,au dat tributul,au fost dati afara de la munca ca erau contra gay lor si contra invataturilor anti crestine din scoli…. eu cred ca si la ei vor reainvia valorile crestine,consevatoare,cum vor reinvia si la noi valorile ortodoxiei,sa avem rabdare si sa dam trinutul,poate copii si nepotii nostri se vor bucura de tributul pe care noi o sa-l dam acum,cazand victime ale msistemelor totalitare,ateiste,materialiste,ideilor progagate de ei,si mentalitatii stricate fara voia noastra,contra carora vom lupta,sa biruim omul vechi,si sa facem un om nou,si vor reinvia si neamurile prin Hristos,si, de ce nu,vor ajunge cu totii sa priceapa ca ortodoxia este adevarata religie si se vor intoarce la radacini !
    Monarhia ramane monarhie,indiscutabil,ca e cnezat,voievodat,regat,orice,dar suveranul e suveran

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 7, 2011 at 1:43 pm

      TheSpiritOfCaptain

      Copile, in loc sa inveti, tu le zici prosti si inculti celor ce atentioneaza ca aceasta casa regala a fost unealta masoneriei?

      Apreciază

      • TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 7, 2011 at 2:18 pm

        sa invat ce ?

        Eu le spun una ,ei comenteaza alta,vorbeam de regalitatea de al noi,situatia de atunci,ei incep cu propaganda comunista,ca uite ce bine era cu ceausescu i nu avaem datorii,si asa si pe dincolo,ceva ce nu avea legatura,asta e alta discutie !

        Nu-mi plac deloc provocatorii,si cei care intentionat produc astfel de discutii contradictorii,si doresc haosul acesta,intentionat schimba subiectul si pun in discutie alte subiecte care nu au legatura !

        Da domnilor,casa regala de acum,e sprijinita de masonerie,in special paul ala de ”Romania” , mai de graba paul de masoneria,nu are drept la tron,are o nevasta care nu stie bine romaneste,sa plece !
        Regele a ratacit prin lume,a intrat in cercuri oculte,de care e si acum ajutat,fara ei nu se putea ridica,nici el,nici basescu,nici iliescu,nici unul,si nici chiar ceausescu nu isi facea atata imagine prin 60-70 si nu era primit fara ajutorul lor,si al lui shapira,al altor colaboratori ai sai !
        Nu mai era mediatizat atat,nu mai incerca nimeni sa readuca in fata coroana regala,daca nu era o marioneta ! E bine ? Am spus bine ?

        Mai oameni buni,aceste partide se vor duce,tot,o sa primeasca toti palta pentru tot,si tot un suveran,un monarh,un voievod,un cneaz,ce rand o avea el,ne va aduce gloria,prin elite intelectuale si dinastii,nu prin partide, e bine ?

        Voi cei care aveti evlagie la Capitan, a citit careva ce spunea Capitanul despre regle Ferdinand si Carol 1 ? despre importanta monarhiei ?
        Daca da, cum puteti sa loviti in intreaga dinastie regala de la noi,uitand ce au facut pentru neam,cum ne-a scos din razboiul satanic pe care-l avea Cuza cu biserica,el un neamt , apoi Ferdinand ,alt neamt,care s-a luptat cu prorpiul popor ?

        Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 7, 2011 at 2:48 pm

      The Spirit :Draga capitane !Ce ne tot vari pe gat alte monarhii din Europa ,precum Anglia?Anglia ,a luat cu japca si a facut colonii Britanice sute de insule din aproape tot teritoriul Planetei .Au ucis bastinasii ,au ocupat ,s-au instalat pe aceste teritorii si acum sunt bravii lumii .Noi nu am ocpat pe nimeni niciodata ,ci doar ne-am aparat teritoriile credinta si neamul .Nu avem nevoie de atata fratietate cu casele regale din lume ,atata timp ,cat du ne da nimeni nimic degeaba .Ati vazut ce nunta regala a fost in aceasta vara in Anglia ?Cat lux ,cata risipa de bani ce sfideaza toata populatia infometata a Planetei ! Asta-i Monarhia fratilor .Prostii bat din palme casa regala traieste in lux si criza Mondiala ingroapa de vii popoarele lumii .

      Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 8, 2011 at 1:13 pm

      TheSpitit :Sa-ti mai spun o bomba ,ca sa poti dormi bine :Am auzit ca Hohenzollernii ,si-au cumparat titlu de rege ,pt ca erau de cumparat pe piata .Deci cum se spune ,nu aveau „sange albastru „.Asa ca regele nu numai ca nu a fost uns niciodata rege ,dar nici nu era din vita de rege .

      Apreciază

  19. TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 7, 2011 at 3:55 pm

    @Maria,ai vazut mai sus ce a spus Dan, palatul Buckingham aduce un profit mult mai mare Angliei decat consuma casa regala !
    Anglia s-a ocupat fata de cetatenii sai,a luat masuri anti criza, a platit datoriile celor imprumutati la banci , pe o anume perioada,da somaj foarte mare tinerilor,ca si in Spania,tot monarhie si face foarte mult pentru ai sai cetateni !

    Daca ne punem problema materiei,tot vorbim de salarii scazute,si ne facem probleme in privinta materiei,atunci luam in calcul si argumentul materiei,ori ne lipsim de el,ori nu !

    Ce sa mai vorbim de monarhiile scandinave,si ce nivel de treai au cei de acolo……
    Daca ne referim strict la materie,cetatenii au foarte multe drepturi,si demnitati,dar din alte puncte de vedere,gasim alte bube occidentului , dar daca tot imi vorbesti de trai greu,si furt si palate,si bani si materie si faci din toate o ciorba,atunci prmesti raspunsuri la ce afirmi tu !

    Si sa ne uitam si la beneficii,Anglia a depaganizat multe teritorii,si apoi acolo a fost loc epntru evanghelizare !
    Sa nu uitam ce spunea Pr Paisie,ca tot raul e spre bine,si toate le intoarce Dumnezeu,pana si ecumenismul se va face in bin,si nu vor fi cum vor dori ei,toate planurile lor satanice vor fi prefacute in bine,si in unitate a bisericii,sionistii nu vor doni mult si tot ce au sa faca ei se va intoarce in bine !
    Ferice de catolici ca merg cu evanghelia la neamuri,dar vai de ei ca nu se intorc la vechile canoane ortodoxe,vai de ei,spunea parintele Calistrat !
    Mai spunea parintele Paisie si despre cultura greaca, Alexandru macedon si iportanta raspandirii culturii grecesti pe acolo,care, a fost benefica pe viitor pentru crestinism si dezvoltarea culturii ortodoxe,bizantine,desi a fost rau,stim si noi din pilda macabeilor,ce rau au facut elinii idlatri totalitari,dar apoi totul s-a transformat in bine,cultura greaca a favorizat enorm ortodoxia !
    Are Dumnezeu planuri cu toti monarhii si prin ei actioneaza,iar cine spune ca in satana nu e Dumnezeu,anatema sa fie,spunea Grigore Palama,penteu ca Dumnezeu coordoneaza tot,orice,absolut orice,chiar de nu doreste,El da libertate sa se petreaca !
    A trai la tara,a cultiva pamantul,a bea apa de izvor, a creste alaturi de natura,e ceva lasat de Dumnezeu,asta e mersul naturii,legile pamantului,asa cum e dat ca doi soti sa creasca impreuna copii,in cadrul unei familii,protectoare,asa si un stat e lasat sa fie protejat de un rege,de un tata mai mare,care sa apere interesele neamului

    Eu nu te invat nimic,si nici nu vreau,imi bat capu degeaba, se pare ca iti face placere sa afirmi idiotenii in continuare !

    Tu ai intrat sa iti dai in petec,sa spui de marii duhovnici ca sunt masoni,sa imi spui ca Pr Arsenie nu sustinea dinastia regala a lui Carol 1 ,dupa care imi versi utopiile tale cu causescu,schimbi subiectu,faci totul o ciorba,si tot tu faci pe deasteapta,dar habar ai !

    Ai vazut probabil ca m-am enervat,si vrei intentionat sa ma provoci,dar nu am sa-ti fac jocul,ai un caracter josnic,iti place sa scoti omul din sarite,sa-l enervezi,si cand vezi ca vorbesti prostii,si nu ai rpetate,si iti raspund cu argument,tot cu nasul pe sus esti.

    Vai de cel care te-o lua de nevasta,cred ca se apuca de bautura cu tine,o sa ajunga la balamuc,asta daca nu te omoara in bataie,esti o pacoste la casa omului :)))) Dar cum te vei intelege cu soacra,cred ca va luati la bataie :)))))) hahahahaha

    Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 7, 2011 at 6:18 pm

      TheSpiridus:N-am auzit in viata mea ,pe cineva ,sa spuna ca (reproduc cuvintele tale)”cine spune ca in satana nu e Dumnezeu ,anatema sa fie „Cum sa fie Dumnezeu in satana ?Satana a fost inger de lumina care s-a razvratit impotriva lui Dumnezeu ,s-a facut razboi in cer ,cu arhanghelul Mihail ,capetenie a ingerilor,(pe care-l sarbatorim maine ,)si a fost aruncat in intunericul pamantului .S i nu face nimic fara sa-i ingaduie Dumnezeu .Hai ca esti si comic..ha ha ha ha ……

      Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 7, 2011 at 6:44 pm

      TheSpirit nu trebuie sa fim atat de patimasi in a da o replica la un comentariu ,pt ca nu castigam nimic .Practic e un schimb de pareri ,de convingeri ,avem aceasta libertate ,de a ne spune parerea ,si de a ne consola intr-un fel ,pt ca suntem toti asupriti in tara noastra ,de catre straini .Majoritatea dintre noi ,o ducem greu si de multe ori o luam razna .Daca am suparat ,imi cer scuze .

      Apreciază

  20. patrascu_voda said, on noiembrie 7, 2011 at 4:19 pm

    Saccsiv, imi cer scuze pentru cuvintele…nepotrivite de mai devreme

    Apreciază

  21. dante said, on noiembrie 7, 2011 at 4:49 pm

    TheSpiritOfCaptain

    Vad ca ai monopolizat toata discutiile de pe aici…de smerenie ….nu poate fi vorba, dar treaca.
    Regele a ratat o mare ocazie de a intra in istorie in 1944 ca martir, macar ca ar fi incercat sa tina piept hoardelor bolsevice. Deh, asa e cind esti rege, trebuie sa-ti asumi si riscurile, caci altfel te numesti oportunist. BRANCOVEANU este cel mai elocvent exemplu de conducator adevarat. Daca ar veni acuma regele MIhai cu monarhia lui, tu crezi ca drumul croit noua de elita mondiala ar fi ignorat, ca el ar fi garantul crestinatatii noastre ca popor? Da-mi voie sa am mari rezerve, cred ca salvarea noastra ca neam nu va veni de la casa regala, si nici de la tradatorii de tara care s-au perindat pe la conducere, dupa lovitura de stat din ’89, ci de la Dumnezeu… dar asta trebuie s-o meritam mai inainte.
    Europa a avut nevoie de o zona tampon, in perioada monarhiei de Hohenzolern, intre orient si occident. Cind elitele au considerat ca trebuie schimbat regimul, au trecut la treaba, au inlaturat monarhia si au facut republica, asa ca nu e nici o diferenta intre una si cealalta, doar doua unelte, cu care isi executa planurile.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  22. TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 8, 2011 at 12:09 am

    O ia razna omu’ cu voi,se apuca de bautura !
    In afara de Dan,nimeni nu a aprobat ce am spus eu,desi ama vut dreptate, si mi-am argumentat ideile,barem capiatei de Maria i-am raspus mereu obiectiv si nu subiectiv,argumente,citate,evocari,si dupa ce-i dau raspuns la ce aberatii da,tot gasete un motiv sa se contrazica,numai de dragu de a avea ultimul cuvant,se pare ca e boala grea asta,desi vad toti ca am dreptate,dar le place sa ma scoata din minti cu totii !
    Ma apuc de bautura cu voi…… cat de stresanti puteti fi cate unii sacaitori si pisalogi,vedeti ca nu aveti dreptate,dar va sustineti ideile idioate, le aliemntati cu elemente de propaganda ceausista sau de antiregalista,si reveniti mereu cu bazaconiile voastre iarari !

    @Dante,ultimul mare conducator adevarat a fost CZC,daca ar fi trait in vremea lui Brancoveanu ar fi mers sa i se taie capul,a trait in vremea camarilei regale,a fost strangulat,tot martir este !

    Nu am monopolizat nico o discutie,va tot bagatii cate unii ca musca in lapte,de dragul de a face propaganda si a va contrazice . Cum se numeste asta, false-flag ?

    Sunt satul de unii ca voi,am fugit de fb si yt,sa nu o iau razna,sa nu ajung la balamuc cu nebuni ca voi,dar sunteti peste tot,e plin internetul de voi,sacaiti omul,aveti o placere sadica pentru asta,ori primiti bani,sunteti vampiri energetici,mi-ati mancat toate puterile,o sa dau cu PC pe geam sa scap de voi vampirilor

    Si pentru doamna danutza !
    IAr judecati omul dupa aparente, desi aveam dreptate,desi am fost provocat si nu eram eu de vina,mi-ati facut tot mie observatie,nici nu cred ca ati citit comentariile,dar ce o-ti fi zis, uite-l si asta,iar se ia aici la cearta,stai sa-i zic si eu vreuna,dar doar de dragul de a ma certa,fara a vedea din ce cauza a reactionat asa !

    Va rog oamen buni,dragi useri care v-am jignit , va rog sa am iertati,voi regreta ce am facut,pentru ca m-ati adus in halu asta,nu ami suport bataia de joc,ignoranta,sa va aruncati in vorbe fara sa ganditi intai ,aveti ideile voastre care le sustineti cu ardoare,sunteti orbi,vedeti drept si atat !
    Stimata mariuco,cum cine ar putea sa zica ca si in satana e Dumnezeu,doar scrisesem mai sus ca Sf Grigorie Palama,tu chiar nu citesti,sau citesti doar partial? Ca si eu cand nu gandeam,citeam dintr-o fraza fara sa imi dau seama,ce nu scria,vedeam primele cuvinte,si mi se parea ca ar fi vrut sa zica ceva,dar alta era ideea…..cred ca putin calm ti-ar prnde bine,nu ranchiuna ,rautacioaso !
    Daca spune in biblie sa nu minti,dar in pateric,parintii egitpeni spuneau ca daca un om condamant la maorte,cere ajutor,protectie de politie,si trebuie sa spui autoritatilor ca nu l-ai vazut,sa nu-l dai la moarte ?
    Mai aveti de invatat,aveti ,la fel ca si mine multe de invatat,ravna aveti,asa ca,nimeni nu va sta in cale,aveti dialogui duhovicesti cu parintele cleopa,arsenie,cartile pr arsenie boca,le gasiti si pe net,sau la pangare,peste tot,pateric,filocalie,pe net,cata vreti,sa ne bucuram de libertatea asta,si sa nu pierdem timpul aiurea,in dispute fratesti,tocmai intre noi,car avem unele idei comune,desi ne mai contrazice,sa nu ne risipim energiile aiurea,asa ar fi bine,ca poti gasi si studia aici pe net ce nu inveti nici la scoala nici acasa,nu pierdeti timpul aiurea sa imi sariti in cap pe nedrept

    Apreciază

    • emilian said, on noiembrie 8, 2011 at 7:01 am

      Doamne ajuta! Istoria se studiaza fara patima. Asta a fost soarta noastra a romanilor, ca a oricarui popor mic, sa fim la mana strainilor. Chiar daca am fost infiintati ca urmare a unor interese masonice aici nu trebuie uitat niciodata ca au existat masoni romani care au incercat sa scoata totul pentru tara, iar ulterior cand si-au dat seama ce e cu masoneria au lasat cu limba de moarte copiilor sa nu mai aiba de a face cu ea. Ma refer aici la Ion Bratianu. Si eu sunt de acord cu dumneavoastra ca trebuie sa analizam totul cu bune si rele, iar monarhia la noi a avut si bune si rele.

      Apreciază

      • Maria said, on noiembrie 8, 2011 at 11:10 am

        Emilian ,numai ca Doamne fereste ,daca intri in masonerie ,nu mai poti scapa de ea ,decat pe lumea cealalta ,cand ii vom vedea in cazanele cu smoala incinsa .Fereasca Dumnezeu de aceasta organizatie oculta ,care intretine iadul pe pamant .Toate razboaiele si toate nenorocirile de pe planeta ,sunt rezultatul faptelor acestora .Doamne pazeste-ne .

        Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 8, 2011 at 11:02 am

      Draga ,TheSpirit Nu pot sa nu-ti raspund si azi ,la niste aberatii ,de nesuportat :Nu sunt „capiata ,”ci foarte informata ,nu de la tv -ul cumparat de masonerie ,ci din cartile pe care le citesc ,dupa o atenta selectare .Nu mi-ai dat un citat ,a sf Grigorie Palama ,in care sa justifici ,afirmatia ,ca ,”cine spune ca in Satana nu e Dumnezeu ,e Anatema „.si atunci ,m-am intrebat :Cum sa fie satana in Dumnezeu ?A doua problema ,este ,ca ,in Biblie spune sa nu minti ,in una din cele 10 porunci ,dar ,minciuna (a ocoli adevarul ),este acceptata atunci cand ,prin asta salvezi viata unei persoane ,in contextul in care tot in biblie spune ca viata unui om este data de Dumnezeu si tot ELare dreptul de a o lua .Dupa cum ai spus tu ,nu se stie ca acel condamnat la moarte ,a fost condamnat pe drept sau pe nedrept.Judecata dreapta ,ii apartine in exclusivitate lui Dumnezeu .Judecata noastra este la mintea omului ,mai mult sau mai putin sanatoasa .Este bine sa discerni ,de aceea ne-a dat Dumnezeu minte ,intelepciune si posibilitatea de a alege intre bine si rau .Si de pe internet trebuie sa alegi bine informatia .Si ,mai lasa adjectivele care supara .

      Apreciază

  23. TheSpiritOfCaptain said, on noiembrie 8, 2011 at 11:28 am

    @Maria,eu vreau astazi sa punem punct,sa nu ne certam in aceasta zi sfanta a Arhanghelului,mai ales ca este si ziua mea !
    Am sarit si eu calul si poate am exagerat,dar vreau sa spun ca te informezi cred gresit,si eu tot din carti atent selectate vorbesc si nu de la televizor,si vad ca sustii o idee ,o singura idee pe care vrei sa o sustii cu patos,dar fara argumente ! Dar sa o lasam mai bine asa !

    Emilian,nu este numai cazul lu Bratianu,ci si Goga,un alt mare patriot,cu care Codreanu a incercat sa cada la pace,a trecut peste prigonirile pe care le-a vaut din aprtea domnului Goga,a incercat sa faca pactul cu Bratianu,desi era inconjurat de masoni ,la fel ca si Averescu,pe care Codreanu l-a respectat,stia ca sunt oameni de onoare si de caracter ! Spunea Paulescu ca,desi pasoptistii au intrat in cercuri oculte la Paris, nu au adus ateismul si celelalte mizerii din loji,au fost mai de bun simt !
    Trifu il compatimea pe Goga,Trifu viind senator legionar,spunand ca desi e mason,habar are ce e masoneria,el a infiintat loja national crestina,ceea ce masonii nu i-au iertat vreodata ! Si asa a si fost !
    Aici mai e si vrerea Domnului,spunea si parintele Paisie,cand a fost intrebat ce sa facem ca toti sunt masoni,si a spus ca,totul e in mana Domnului,El mai tine lumea,conteaza cat de mult crede in doctrina masonica,si cat crede in neam……..
    Masoneria are putere deplina,dracu a inconjurat lumea cu intreaga lui coada,gata sa o sugrume,dar Dumnezeu mai tine lumea,pentru rugaciunile sfintilor sai ! Sunt arme nucleare,bombe de tot felul ce ar distruge planeta,dar mai tine Dumnezeu lumea,sa nu pierdem timpul si sa ne caim cat mai degraba !

    Sunt multe adevaruri dureroase,sa nu ne smintim insa de ele !

    Draga Maria,fa cum ti-am zis eu,pentru ca imi faceam destule griji ca tine,si eu am ramas intrigat cand mi-a spus acel calugar de la Petru Voda,sa citesc intai pe sfinti,si apoi sa am bag in cele lumesti,si asta si vreau sa fac ! La fel parintele Stefan si al calugar de la Dionisiu,muntele Athos,imi spunea mai intai studiaza pe Dumnezeu,apoi pe dracu !
    Daca ai fi studiat pe Dumneze intai cat ar fi trebuit,ai fi raspuns altfel pana acum !

    Apreciază

    • emilian said, on noiembrie 8, 2011 at 12:48 pm

      De acord sa-i studiem intai pe sfinti. Cat despre masonerie am ramas surprins ca l-au legat pa Pastorel, Dumnezeu sa-l ierte!. Nu toti masonii au ramas pana la sfarsit in masonerie. Am citit ca Nicolae Balcescu a fost lasat sa moara in mizerie si ingropat in groapa comuna la Palermo pentru ca a scris Romanii sub Mihai Voda Viteazul desi i s-a interzis asta. Istoria noastra e plina de lucruri dureroase.

      Apreciază

  24. Maria said, on noiembrie 8, 2011 at 1:38 pm

    TheSpirit :BINE ,SI LA MULTI ANI ! FACEM PACE .BINE AI ZIS.

    Apreciază

  25. eagle said, on noiembrie 8, 2011 at 9:27 pm

    @Maria

    uite-te atent la citat, in el scrie: „cine spune ca in satana nu e Dumnezeu,anatema sa fie”, acolo nu spune ca satana ar fi in Dumnezeu, citeste atent citatul

    Apreciază

    • Maria said, on noiembrie 9, 2011 at 12:10 pm

      eagle :Ce sa inteleg din acel citat ?”cine spune ca in satana NU e Dumnezeu ,anatema sa fie „,deci daca spui ca in satana NU e dumnezeu ,esti anatema ,cu alte cuvinte ,ca sa nu fii anatema,trebuie sa spui ca satana este in Dumnezeu .Daca nu ar fi fost intradus acel NU in fraza ,s-ar intelege ca satana nu este in DUMNEZEU .,si nu poti fi anatema .Anatema inseamna o pedeapsa pt ca ,spui ca in satana NU,este IN Dumnezeu .Daca ar fi spus ca „cine spune ca in satana nu este Dumneze ,NU POATE FI ANATEMA ,era altceva .Acolo spune clar ,ca este ANATEMA ,cine spune ca satana NU este in DUMNEZEU .

      Apreciază

  26. eagle said, on noiembrie 9, 2011 at 10:19 pm

    Maria eu inteleg din citat ca ca sa nu fii anatema trebuie sa fii de acord ca in satana e Dumenezeu, eu asa inteleg

    Apreciază

    • eagle said, on noiembrie 9, 2011 at 10:24 pm

      Maria, deci in citat nu spune ca satana ar fi in Dumnezeu, cum spui tu, ci din el reiese ca in satana e Dumnezeu, asta am vrut sa precizez

      Apreciază

  27. […] MUGUR VASILIU: „Crucea şi Coroana”. Monarhia in Romania – o unealta a masoneriei … […]

    Apreciază

  28. […] MUGUR VASILIU: „Crucea şi Coroana”. Monarhia in Romania – o unealta a masoneriei … […]

    Apreciază

  29. […] MUGUR VASILIU: „Crucea şi Coroana”. Monarhia in Romania – o unealta a masoneriei … […]

    Apreciază

  30. […] MUGUR VASILIU: „Crucea şi Coroana”. Monarhia in Romania – o unealta a masoneriei … […]

    Apreciază

  31. Impostorii regali said, on decembrie 4, 2018 at 4:30 am

    Se pregateste pt Romania o corcitura de rege si regina.Nicolae si alina binder.El,desi era cu alina binder se ,,joaca,,cu fete pe biciclete si lasa pe una gravida.Si lupta sa convinga sa faca avort pe mama acelui copil.Dupa ce se naste copilul nu ii recunoaste paternitatea legal.Ea,practicanta yoga si alte exercitii ii accepta lui nicolae trecutul.Astia doi,asa fara umbra de morala vor sa devina regii Romaniei.Desi ei seamana la fizionomie si competente lustruite cu diplome cu fostul cuplu ceausescu.

    Apreciază

  32. […] MUGUR VASILIU: „Crucea şi Coroana”. Monarhia in Romania – o unealta a masoneriei… […]

    Apreciază

  33. […] MUGUR VASILIU: „Crucea şi Coroana”. Monarhia in Romania – o unealta a masoneriei … […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.