SACCSIV – blog ortodox

Video: PROTESTELE de la MADRID si VIENA pentru ELIBERAREA copiilor lui FLORIN BARBU

Posted in Uncategorized by saccsiv on iunie 20, 2016

9 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Radu-Cristian said, on iunie 20, 2016 at 7:56 am

    Salut,
    Astazi este ziua cea mare pt ei. Sa ne rugam pentru ei.
    Eu n-am inteles un lucru : doar atatia oameni s-au mobilizat la proteste ? Daca asa este intr-adevar este destul de trist. As fi vrut sa scriu mai mult dar m-am intristat. Poate gresesc.
    Doamne Dumnezeule ajuta-i pe acesti oameni greu incercati !

    Apreciază

    • saccsiv said, on iunie 20, 2016 at 8:27 am

      Radu-Cristian

      E bine si atat, tinand cont ca o caracteristica a acestui neam de la Burebista incoace este DEZBINAREA.

      Totusi, oleaca mai multi pot fi scosi din case, daca e facuta treaba profesionist. O sa-mi dau cu presupusul intr-un articol separat.

      Apreciază

      • NIMENI said, on iunie 20, 2016 at 12:27 pm

        Si este foarte posibil ca sa fie folosita CASA POPORULUI pentru distrugerea ortodocsiei sau/ si CATEDRALA MANTUIRII NEAMULUI.
        Din cate am aflat acum, au fost date „indicatii pretioase” catre conducerea sindicatelor din Romania sa „voteze” folosirea fondului de pensii la construirea CASEI POPORULUI, si s-a „votat” !

        Apreciază

  2. împotriva ecumenismului said, on iunie 20, 2016 at 9:00 am

    Iata ce ne mai pregătesc pe viitor
    http://www.aparatorul.md/israel-interzice-clonarea-umana-pana-in-2020/

    Apreciază

  3. […] Video: PROTESTELE de la MADRID si VIENA pentru ELIBERAREA copiilor lui FLORIN BARBU […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.