SACCSIV – blog ortodox

SCRISOARE CATRE PREOTI (varianta 3) anti cip si anti ecumenism

Posted in CIPURI, ECUMENISM, PREOT by saccsiv on iulie 28, 2013

   Iata si varianta Danutzei

SFINȚITE PĂRINTE,

După cum bine ştiţi, Taina Preoţiei este un lucru foarte mare şi chiar atât de mare încât unii sfinţi au fugit de ea considerându-se nevrednici.

Un om simplu, în privinţa mântuirii, are răspunderea sa şi, după putinţă, a celor din jur, dar preotul este răspunzător pentru turma din satul său, din oraşul său, din zona sa, din ţara sa, turmă pentru care Dumnezeu îi va cere socoteală.

Vremurile de pace şi linişte au trecut şi acum trăim vremurile din urmă, vremuri de prigoană, vremuri în care preotul şi omul de rând nu mai pot fi neutri, ci trebuie să aleagă în fiecare clipă între Dumnezeu şi satana. De altfel, niciodată vreun om nu a putut să fie neutru…

În Siria sunt omorâţi zeci de mii de ortodocşi şi, în scurt timp, prigoana care a început prin introducerea actelor cu cip se va amplifica şi se va ajunge şi la noi la aşa ceva.

Cei care marturisesc după puterea lor aleg pe Dumnezeu, iar cei care tac, prin tăcerea lor , il tradeaza pe Dumnezeu, asa cum ne spune Sf Grigore Teologul: „Prin tacere Il tradam pe Dumnezeu!”.

Ca simplu mirean, fără binecuvantare, nu ai voie sa predici în public, dar ca  preot ai o putere extraordinara de a-i învaţa pe oameni, mai ales duminica, după Sfânta Liturghie și, în particular, la scaunul Sfintei Spovedanii. Pe cât de mare e această putere a preoţilor pe atât de mare va fi şi răspunderea lor în faţa lui Dumnezeu.

Ce mare schimbare s-ar face dacă în toate bisericile, în fiecare duminică, preotul ar spune oamenilor despre ceea ce se întâmplă astăzi şi i-ar îndemna să nu ia actele biometrice, sa nu accepte ecumenismul, sa sustina familia crestina si dreptul la viata, sa ia atitudine impotriva homosexualitatii si a avortului, adica sa nu abdice de la invatatura milenara a Mantuitorului !

Nu așa au predicat marii dascăli ai Bisericii: Sf. Ioan Gura de Aur, Sf. Vasile cel Mare, Sf. Nicolae Velimirovici, Sf. Luca al Crimeei? Nu așa a făcut și Sf. Prooroc si Înaintemergător Ioan? Altfel a facut Hristos? Cu câtă putere învățau aceia poporul! Unii preoți le urmează și astăzi exemplul, dar sunt prea puțini…

Mulţi preoţi se tem să mărturisească. Dar cine să mărturisească atunci? Pietrele? Femeile? Adevărat au grăit cei dinaintea noastră când au zis că și la aceste lucruri se va ajunge, ca femeia căsatorită și copilul ei să învețe drept poporul, iar pleiada de preoți, pe care anual îi licențiază facultățile de teologie de pretutindeni, să taca. Acesta este tristul adevăr, că apostolii – puțini la număr și fară știință de carte – au cucerit o lume, mărturisind până la moarte (și ce moarte!), iar miile de teologi, cu master și chiar cu doctorat, abia mai ridică o mână de oameni. De ce? Pentru că ne plac colocviile lungi și discursurile academice, dar ne temem de mărturisit!

Despre tacere si nemarturisire, ne vorbeste si Părintele NICOLAE STEINHARDT, care vorbea”  despre trei fenomene ale timpului: invazia verticală a barbarilor (expresia e a lui Rathenau), domnia proştilor, trădarea oamenilor cumsecade.

Primul: năvălesc nu barbarii din alte continente ci, de jos în sus, derbedeii. Barbarii aceştia preiau locurile de conducere.

Al doilea: au sosit – pur şi simplu, în sensul cel mai categoric – proştii şi inculţii la putere şi în ciuda tuturor legilor economice şi tuturor regulilor politice fac prostii, ca nişte ignoranţi ce se află.

Al treilea: în loc de a se împotrivi, oamenii cumsecade adoptă expectative binevoitoare, se fac că nu văd şi nu aud, pe scurt trădează. Nu-şi fac datoria. Imparţialii şi încrezătorii înregistrează şi tac. Sunt cei mai vinovaţi”. (Părintele NICOLAE STEINHARDT – 1937, Paris).

Dacă un preot tace și nu mărturiseşte Adevarul, adica pe Hristos, se pot trage de aici următoarele concluzii:

– preotul iubeşte mai mult funcţia, lumea, scaunul, familia şi prin acest lucru calcă ceea ce a spus Hristos:

“Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine. Şi cel ce nu-şi ia crucea şi nu-Mi urmează Mie nu este vrednic de Mine.” (Matei 10: 37-38)

– preotul nu e vrednic de Hristos, pentru ca el  cunoaște cuvintele Mântuitorului, dar nu le aplica:

„Oricine va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi şi Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri. Iar de cel ce se va lepăda de Mine înaintea oamenilor şi Eu Mă voi lepăda de el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri. Nu socotiţi că am venit să aduc pace pe pământ; n-am venit să aduc pace, ci sabie. Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, pe noră de soacra sa. Nu vă temeti de cei ce ucid trupul, dar sufletul nu pot să-l ucidă; ci mai degrabă temeţi-vă de acela care poate ca şi sufletul și trupul să le piardă în gheenă. Cine ţine la sufletul lui îl va pierde, iar cine-şi pierde sufletul lui pentru Mine îl va găsi.” (Matei 10: 32-35, 28, 39)

– preoţii nu sunt uniţi şi se tem de caterisire, se tem de oameni, iar nu de Dumnezeu.

Părintele Teodot de la Mănastirea Petru-Vodă spunea că un preot caterisit  pe nedrept nu își pierde harul, lucru ce se poate vedea foarte uşor făcând aghiasmă și văzând dacă se strică sau nu. De asemenea, Părintele Arsenie Boca învăța același lucru, iar împreună cu dânsul și Sfinții Parinti, cel mai bun exemplu fiind Sfântul Ioan Gură de Aur, el însuși fiind caterisit și exilat. Dar Dumnezeu a fost cu el.

Se mai pune încă o întrebare: dacă preoţii ar fi uniţi ar putea fi caterisiți cu toţii?

În Grecia au ieșit în stradă peste 1 milion de oameni în frunte cu preoții si mitropolitii lor. La fel au făcut și sârbii. La fel s-a întamplat și în Republica Moldova. La noi ce se întâmplă?

Preoţii care nu se opun acum vor ajunge la pecetea implantată (nanocipul implantat, după cum spunea şi Pr. Elpidie) şi atunci nu vor fi caterisiţi de Patriarh, ci de Însuşi Dumnezeu şi se va şterge numele lor din cartea vieţii.

Să nu creadă nimeni că acestea sunt povești! În SUA implantarea a fost ceruta de populație, prețul implantului fiind de 200$.

Exemple ca sistemul nu doarme si lucreaza in directia acceptarii impantului:

Don Mattrick, preşedintele diviziei Interactive Entertainment Business de la Microsoft, estima recent că peste 10 ani persoanele care folosesc astăzi dispozitive electronice avansate vor purta, în medie, 10 senzori pe corp.

Recent, o organizaţie a lansat un senzor care poate fi implantat în organismul unui om şi transmite către un smartphone, prin intermediul unei aplicaţii, informaţii despre starea sângelui acestuia.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=h1KUFw-guE8

http://luptapentruortodoxie.blogspot.ro/2011/09/americanii-stau-la-coada-ca-sa-se.html

Iar in Romania ni se pregateste actul unic. Din articolul:

http://www.realitatea.net/noul-buletin-va-fi-si-card-de-sanatate_1214757.html

afla ca:

„O noutate este contopirea buletinului cu cardul de sănătate, astfel încât să avem un singur document.

Noua carte de identitate va avea dimensiunile unui permis, datele titularului vor fi tipărite atât pe faţă cât şi pe verso, şi va conţine faimosul cip. Însă noutatea absolută este că noul buletin va fi şi card de sănătate. 
Vor fi emise în paralel două tipuri de buletin, iar fiecare îşi va putea alege varianta dorită.

„Vor fi două mari categorii de CI. Una simplă, care va conţine doar acel cip, conţinând datele de pe cardul de sănătate şi un al doilea tip, mai profesionist, să spunem, care va conţine acele date biometrice şi datele de pe cardul de sănătate”, spune Cătălin Chiper, secretar de stat MAI. „

Asadar, nu avem alternativa la actele biometrice, asa cum ne-a promis guvernul.
După cum bine ştiţi marele nostru mărturisitor şi luptător anticip, Părintele Justin Pârvu,  a trecut în Biserica Triumfătoare. Sfințenia lui este de netăgăduit: mai întâi sfințenia vieții, asceza, perioada de temniță grea, lucrarea sa de duhovnic și de stareț, ctitoriile, minunile din timpul vieții, înainte-vederea mărturisită de mulți fii duhovnicești și mai ales minunile ce au avut loc imediat după moartea sa (busuiocul înverzit, mirul ce a izvorât din ochii părintelui și din mâna dreaptă, demonizații care strigau “e sfânt!” ș.a.). Îl mai proslăvea Dumnezeu cu astfel de semne minunate, dacă cele spuse de el  referitoroare la actele biometrice, la vremea de prigoană pe care o trăim și la înrobirea poporului român de către străini  ar fi fost sminteală, neascultare sau erezie?

Și cuviosul Paisie Aghioritul a fost de aceeaşi părere şi a avertizat lumea încă din anii ’90: „Asadar, in spatele “sistemului perfect”, al “cartelei de ajutorare”, al computerului de asigurare, se ascunde dictatura mondiala, sclavia lui Antihrist. “… ca sa-si puna semn pe mana lor cea dreapta sau pe frunte, incat nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, decat numai cel ce are semnul, adica numele fiarei, sau numarul numelui fiarei. Aici este intelepciunea. Cine are pricepere sa socoteasca numarul fiarei, caci este numar de om. Si numarul ei este sase sute saizeci si sase” (Apoc. 15, 16-18)”

“Părintele Paisie: Cei care primesc pecetluirea se leapădă de Hristos. Chiar şi atunci când primeşte buletinul electronic, tot se leapădă de Hristos. Dacă, de pildă, nu mi-ar fi cerut să semnez pe buletin, pot să spun că… mi-ar fi dat o hârtie.

Ţi-ar fi spus: „Acesta este buletinul tău”. Să zicem că nu ar fi contat. Dar atunci când are pe el simbolul diavolului şi este vorba de identitatea mea, oare voi semna? Iar aceasta (adică a primi buletinul în acest fel) nu este un lucru neînsemnat. Prin urmare, arăt că primesc acest lucru (se referea la simbolul diavolului: 666). Dar Evanghelistul Ioan ce spune? Sfinţii Părinţi ce spun? Ai citit cât de puţin? Lucruri foarte clare! Este lepădare!”

“Parinte, ce legatura are acest buletin de identitate cu pecetluirea ?
– Buletinul de identitate nu este pecetea; este introducerea pecetluirii”

Poate veti apuca sa traiti si voi multe din semnele scrise in Apocalipsa. Incet-incet destule incep sa iasa la iveala. Strig si eu netrebnicul de atatia ani! Situatia este infricosatoare, ciudata. Nerozia a intrecut limitele. A venit lepadarea si ramane ca acum sa vina “fiul pierzarii”(2 Tes. 2,3). Totul va deveni un spital de nebuni. In harababura ce va stapani, fiecare stat se va ridica sa faca orice-i spune cugetul. Dumnezeu sa ajute, ca interesele celor mari sa fie astfel incat sa ne ajute. Din ce in ce vom auzi de ceva mai nou. Vom vedea facandu-se lucrurile cele mai neasteptate, mai nerationale. Numai ca evenimentele se vor derula cu repeziciune. 

Lista sfinților, duhovnicilor si stareților care au grait impotriva acestor acte biometrice poate fi vreodată scrisă? Numim doar câțiva dintre cei de un neam cu noi: Pr. Arsenie Papacioc, Pr. pustnic Proclu, Pr. Adrian Făgețeanu, Pr. Melchisedec Velnic de la Putna, Pr. Ioan de la Rarău, Pr. Simeon de la Sihăstria, Pr. Antim de la Bistrița – Neamț, Pr. Eftimie Mitra, Pr.prof.dr. Mihai Valică, Pr. Amfilohie de la Diaconești, Pr. Neonil de la Frăsinei, Pr. Crăciun Oprea , Monah Teodosie Chiril și mulți alții. La care, desigur, se adaugă cei din Rusia, Serbia, Grecia și din toată lumea ortodoxă. Amintim si trei ierarhi romani care au grăit împotriva actelor biometrice: IPS Bartolomeu Anania, PS Iustinian Chira și PS Sebastian Pașcanu.

Părintele Arhimandrit Justin Pârvu:
“Cei ce acceptă în cuno
ștință de cauză documentele biometrice și nesocotesc proorociile mântuitoare și protectoare, ar putea săvârși păcat împotriva Duhului Sfânt, dacă persistă în necredință și împietrirea inimii, deoarece acest păcat grav constă în respingerea, indiferența, viclenia, împotrivirea și lupta contra evidențelor revelației dumnezeiești.”
“Fiecare este dator să-şi mântuiască sufletul. Fiecare să se intereseze şi să vadă că ne aflăm în faţa unui moment de cumpănă în care ai de ales: să-ţi pierzi sufletul sau să-ţi salvezi sufletul. Cel care nu s-a interesat până acum, nu e târziu încă să afle şi să se dumirească”.

Monah Teodosie Chiril  ne vorbeste in ÎNDOSARIEREA ELECTRONICĂ, PRINCIPALUL INSTRUMENT DE SUPRAVEGHERE SI CONTROL AL DICTATURII MONDIALE 
despre Bio-cip
“Datoritã fobiei ce se va declansa, multi vor pierde aceste cartele sau le vor declara furate. În plus, pentru multi dintre cunoscãtorii de soft, solutia cartelei nu oferã o adevãratã protectie a datelor personale, putîndu-se extrem de usor „sparge” coduri si extrage informatii din orice computer legat la retea.
Proiectul L.U.C.I.D. prevede si acest lucru, oferind solutia implantãrii unui bio-cip în ureche (sau la ceafã). Pînã în prezent, testele fãcute la animale, pãsãri si pesti, au dovedit o fiabilitate si un control remarcabil, astfel încît se putea depista în foarte scurt timp coordonatele pozitiei acestora. Acest microcip contine un cod dinainte programat cu un numãr unic de identitate alcãtuit din opt cifre separate de cele trei caractere de control (cei trei de „6”) ce poate fi doar citit si nu sters (memorie RAM). Modelele folosite astãzi se numesc „Transponder” si au capacitate de emisie-receptie, fiind de mãrimea unui bob de orez. Specialistii spun cã aceste solutii constituie solutia perfectã pentru stabilirea cu precizie a oricãrei fiinte vii si astfel cei ce vor crea aceste cipuri vor putea fi usor controlati, localizati si supravegheati în toate miscãrile. Acest sistem de îngrãdire a libertãtii omului va permite ca nimeni sã nu poatã cumpãra sau vinde fãrã marcarea cu bio-cip.

Si Staretul Antonie ne-a vorbit despre vremurile de sfarsit:

“La venirea lui ( antihrist) aici, totul deja e pregătit, centralizarea e deplină, poporul e numărat, fiecare e cu numărul său şi cu cartela sa, iar în ea e inclus totul, până şi opiniile omului şi concepţia lui despre lume. Cu această cartelă se va putea controla orice mişcare a omului şi pe pământ, şi sub pământ, şi sub apă.”
Mitropolitul AUGUSTIN DE FLORINA la pomenirea  SFÂNTULUI DIMITRIE:
Va veni sita. Vine Antihristul. Numărul lui, 666, are o importanţă. Şi buletinele cu 666 sunt în programul instaurării lui. Să nu ia nimeni un astfel de buletin. Este semnul lui Antihrist. Acesta va cutremura lumea, îi va cerne pe cei mici şi pe cei mari, şi pe conducători şi pe supuşi, şi pe femei şi pe bărbaţi şi pe copii. Va încerca să-i pecetluiască pe toţi. Noi o singură pecete avem, pecetea Sfântului Botez. Antihristul va încerca să pecetluiască lumea cu pecetea satanei”.

Răsplata veşnică a unui preot vrednic – asemenea celor deja amintiți – este mare, dar şi pedeaspa celor nevrednici va fi mare.

Cat despre ecumenism, marii nostri duhovnici au fost categorici, iar sfintii au marturisit impotriva lui:

Pr. Dumitru Staniloaie: „Eu nu sunt pentru ecumenism! A avut dreptate un sarb, Iustin Popovici, care l-a numit panerezia timpurilor noastre” 
Pr. Gheorge Calciu Dumitreasa: „Eu sunt impotriva ecumenismului! O socot cea mai mare erezie a secolului nostru” 
Pr. Arsenie Papacioc: „Sunt impotriva! Pe viata si pe moarte impotriva! Ce ecumenism?”
Pr. Adrian Fageteanu: „Ecumenismul este o erezie, erezia secolului XX” 
Pr. Ilie Cleopa: „Noi ortodocsii suntem putini dar suntem Biserica intreaga. Noua nu ne lipseste nimic! Noi n-avem ce imprumuta de la protestanti dar nici de la catolici!” 
Pr. Iustin Parvu: „Ecumenismul nu e nascut din parerile bisericilor, ci din gandirea proprie a unor pastori ce nu au nimic profund crestin si religios in ei ci doar o viata politica” 
Cuv. Paisie Aghioratul: „Cu durere in suflet marturisesc ca, dintre toti filounionistii (ecumenistii n.e.) pe care i-am cunoscut, nu am vazut pe nici unul sa aiba nu miez, dar nici macar coaja duhovniceasca. Cu toate acestea, stiu sa vorbeasca despre dragoste si unire, desi ei insisi nu sunt uniti cu Dumnezeu, fiindca nu L-au iubit.” 
Sf. Efrem Sirul: „Vai acelora care se intineaza cu blasfemiatorii eretici! Vai acelora care batjocoresc Dumnezeiestile Scripturi! Vai de cei citi murdaresc sfinta credinta cu eresuri sau incheie vreo intelegere cu ereticii!”
 
Pr. Arsenie Boca: „Ecumenismul? Erezia tuturor ereziilor! Caderea Bisericii prin slujitorii ei. Cozile de topor ale apuslui. Numai putregaiul cade din Biserica Ortodoxa. Fie ei: arhierei, preoti de mir, calugari sau mireni, inapoi la Sfanta Traditie, la Dogmele si Canoanele Sfintilor Parinti ale celor sapte Soboare Ecumenice, altfel la iad cu arhierei cu tot. Fereasca Dumnezeu!”
Prof Ion Patrulescu: 
„Băgaţi de seamă, când auziţi cuvântul „ecumenist”, spuneţi „egal apostazie”. Ştiţi ce înseamnă apostazie? În limba greacă înseamnă „lepădare de Hristos”. Şi spuneţi-le tuturor, că v-o spun cu autoritatea pe care o am, ca unul care ştie ce spune, spuneţi-le tuturor – că acum face ravagii ecumenismul, toată mass-media e cucerită, la nivelul ierarhiei se face acest compromis cu politica – că ecumenismul este proiecţia în Biserică a Noii Ordini Mondiale, globale. Adică este, hai s-o spunem până la capăt, este pregătirea venirii şi instalării lui Antihrist la guvernarea lumii şi a Bisericii. Cine se face părtaş la această poveste, eu vă spun de pe acuma, va da seama!”

Nu va mai trece mult timp şi fiecare luptător al armatei lui Hristos – arhiereu, preot, călugăr, mirean – va fi chemat să dea socoteală în faţa lui Dumnezeu şi nu în faţa oamenilor de care, de multe ori, poate că acum se teme.

Unii zic: episcopii Bisericii sunt puși de Duhul Sfânt (Fapte 20, 28) și, în concluzie, Sinodul nu poate greși. O astfel de înțelegere este șubredă, istoria învățându-ne altceva. Și nu mă refer la istoria grăită de un profan, ci de cea oglindită în viața Sfântului Marcu al Efesului, de pildă. Când episcopii au alergat la Papă pentru a primi ajutor militar în lupta cu agarenii, acceptând și semnând pentru unire, singur Marcu, prealuminatul mărturisitor, nu a semnat! El a fost Sinodul! De asemenea. poporul dreptslăvitor a fost parte activă din adevăratul Sinod, neîngăduindu-le episcopilor (dupa întoarcerea lor de la Ferrara – Florenţa) să pună în faptă cele iscălite.

Duhul Sfânt îi alege pe episcopi, ca să păstreze Biserica, însă pe aceștia îi așteaptă o și mai aspră judecată, pe măsura misiunii lor! Această alegere nu este o autoritate, cât este o misiune!

Altii spun ca patriarhia este de acord cu actele biometrice  sau cu ecumenismul  si ca trebuie sa facem ascultare. Da, cand pastorul ne conduce spre adevar si mantuire. Dar cand acesta e inselat de cel rau?? Atunci ne ridicam glasul si ii aratam calea cea buna.

Atatia duhovnici cu viata sfanta ne-au atras atentia asupra pericolului  reprezentat de aceste acte biometrice sau asupra ereziei ecumeniste. Oare se inselau ei? Sau noi, cei care privim indiferenti cum lupii in blana de oaie ne arata calea spre iad?

 Semnele ca vremurile sunt aproape  ni se arata, dar trebuie  sa stim sa le citim.

Despre inselare, vrednicul de pomenire parintele Paisie Aghioritul spunea:

“Vin ani grei, vom avea incercari mari. Crestinii vor avea mare prigoana. Si uita-te:oamenii nici nu inteleg ca traim in semnele vremurilor, ca pecetluirea inainteaza. Traiesc ca si cum nu s-ar intampla nimic. De aceea spune Scriptura ca va cauta sa insele, de va fi cu putinta, si pe cei alesi (Mt. 24,24; Mc. 13,22). Cei care nu vor avea intentie buna, care nu vor fi luminati, se vor insela in anii apostaziei. Pentru ca cel ce nu are harul dumnezeiesc, nu are claritate duhovniceasca, asemeni diavolului. “

  Parintele  prof univ. Theodorus Zisis  ne-a vorbit, la conferintele tinute in Romania, despre ascultarea cea rea si despre neascultarea cea buna.Ce s-ar fi intamplat daca sfintii ierarhi Chiril  si Atanasie , patriarhi ai Constantinopolului ar fi tacut si ar fi lasat ereticii sa vorbeasca? Mai amintim si pe sfinţii preoţi, Evloghie şi Protoghen, prigoniti  de imparatul Valens pentru pastrarea dreptei credinte sau prigoana Patriarhului  Ioannis Vekkos al XI-lea al Constantinopolului impotriva  părinţilor  athoniţi. Patericul e plin de exemple de sfinti prigoniti de ierarhi  aflati in inselare, dar ei, cu orice consecinta, au ales sa marturiseasca ADEVARUL. Si Dumnezeu a aratat ca dreptatea a fost de partea lor.

 Acestea fiind scrise, în chip nevrednic și cu multă durere, de noi – cei ce am lucrat la această scrisoare (și pe care ne știe Dumnezeu, înaintea Căruia și suntem, pururea), încheiem adresarea noastră cu o plecăciune în duh, rugându-vă să nu treceți cu vederea turma cea cuvântatoare! Căci al sfinției voastre este a lega si a dezlega, către care și nădăjduim aici, pe pământ, ca unul ce iconomisiți Tainele lui Dumnezeu.

Părinte, alegerea vă aparţine!

Dumnezeu să vă lumineze și să vă dea cuvânt cu putere multă!

Va sarutam dreapta!

   Cititi va rog si:

ANTI CIP – un DVD pentru preoti

ANTI CIP – un DVD pentru preoti, varianta 2

 

45 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. adi said, on iulie 28, 2013 at 9:15 pm

    Fratilor intru Hristos!

    Tot ritualul liturgic este unul incarcat de mesaje(rugaciuni) ecumeniste,citez din Ectenia Mare,2 ex:
    „Pentru pacea a toată lumea, pentru bună-starea sfintelor lui Dumnezeu Biserici şi pentru unirea tuturor, Domnului să ne rugăm.”
    „Unirea credinţei şi împărtăşirea Sfântului Duh cerând, pe noi înşine şi unii pe alţii şi toată viaţa noastră lui Hristos Dumnezeu să o dăm.”
    Anatema data anul trecut prin mitropolitul Serafim de Pireu(2012) ne priveste direct pe noi pentru ca in Biserica se huleste fara ca multa lume sa isi dea seama ,ex:biserici in loc de Biserica ,unirea bisericilor si unirea credintei apartin ecumenistilor nu Ortodoxiei patristice.
    Am vorbit cu unul din frati cum e mai bine sa procedam ,sigur fiecare poate proceda dupa voia sa dar noi trebuie sa facem voia Domnului nu pe a noastra.Va recomand faceti hirtie in atentia mitropoliei de care apartineti (intii o duceti la preotul(i) parohiei de care apartineti si daca va da(u) binecuvintarea continuati procedura)prin care solicitati ca in masura in care exista sa va indrume spre un locas de inchinare unde Sfintele Slujbe se fac dupa ritualul Ortodox patristic.Daca nu exista asa ceva in apropiere de locatia dvs. in semn de protest scrieti ca nu veti mai participa la Sfintele Slujbe,caci asa au cerut Parintele profesor Theodoros Zisis si Preotul Matei Vulcanescu adica marturisire dar si protest daca nu se poate altfel.Toate trebuie facute cu ascultare de Preotul(i) parohiei de care apartineti si nu prin scindare sau dezbinare.
    Citat din Parintele profesor Theodoros Zisis:
    „Despre indepartarea poporului de clerul ecumenist, in semn de protest. Marturisirea ca necesitate. Cine nu marturiseste adera la al treilea tip de ateism, dupa cei care neaga existenta lui Dumnezeu si dupa eretici, cf. Sf Grigorie Palama”
    sursa – http://ciprianvoicila.blogspot.ro/2013/06/parintele-teodoros-zisis-la-capidava.html
    http://ortodoxiacatholica.wordpress.com/2013/06/29/un-site-despre-intreruperea-comuniunii-cu-ecumenistii-analize-comentarii-teologice-pr-matei-vulcanescu/
    Nu inteleg altfel indepartarea de clerul ecumenist decit neparticiparea la Sfintele Slujbe.In momentul in care vor aparea si Preotii marturisitori atunci intr-adevar va fi un cistig enorm pentru crestini.Sa ne rugam pentru preotii nostri sa faca si acest pas de marturisire a Adevarului.Cel mai probabil adevaratele Slujbe se vor tine de acum inainte in pesteri,paduri,corturi cu Preoti marturisitori.Marturisirea de credinta nu inseamna doar sa-ti declari Crezul ci si sa te indepartezi de cei care cu stiinta sau din nestiinta deformeaza Adevarul. Mi se pare o copilarie sa iti declare preotul ca e anti-ecumenist si totusi Sfinta Slujba se face in continuare dupa ritualul ecumenist, atitudinea de acum inainte trebuie sa fie una transanta.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • guby said, on iulie 29, 2013 at 12:16 pm

      adi,

      Biserica se roaga in Ectenii pentru unirea bisericilor dar intr-una Sfanta Soborniceasca si Apostoleasca Biserica. Asta inseamna unirea din punct de vedere ortodox, revenirea ratacitilor la adevarata credinta ortodoxa.
      Eu cred ca observatia ta este exagerata.
      Doamne ajuta!

      Apreciază

      • adi said, on iulie 29, 2013 at 2:25 pm

        @guby

        Daca te rog fii mai explicit ,despre care biserici crezi tu ca e vorba in Ectenii ?

        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • guby said, on iulie 29, 2013 at 3:05 pm

        adi,

        bisericile ratacite, care nu au pastrat sau au adaugat elemente suplimentare celor stabilite la Sinoadele Ecumenice.
        Hristos s-a rastignit si a inviat pentru toata lumea, noi trebuie sa ne rugam ca Dumnezeu sa ii lumineze si pe cei rataciti si sa se intoarca la adevarata credinta. Unirea din Ectenie nu se refera la o unire, de exemplu, intre ortodocsi si catolici ci la trecerea catolicilor la ortodoxie.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

      • adi said, on iulie 29, 2013 at 4:06 pm

        @guby

        revin si spun din dex:
        „ECUMENÍSM (‹ fr.) s. n. Mișcare de refacere a unității universale a Bisericilor creștine, cu respectarea autonomiei lor, pe calea acordurilor și a dialogului teologic. ”
        ecumenismul este sau satanic? eu zic ca da,un ortodox nu are de ce sa se roage pentru unirea bisericilor adica a ratacitilor cu Biserica ,cei care vor sa revina la Ortodoxie pot sa o faca botezindu-se.Eu ma rog si pentru ei(rataciti) ca persoane sa revina la Dreapta Credinta dar nu ma rog pentru unirea bisericilor,unitatea de credinta si alte chestii ecumeniste.Asta este una din marile probleme in Biserica Ortodoxa ca de aproape 100 ani sint impreuna ortodocsi patristici si ecumenisti,anul trecut am primit anatema ca sa constientizam cit de grave sint problemele in interiorul Bisericii noastre.Unirea bisericilor nu se face intr-una Sfinta Soborniceasca si Apostoleasca Biserica ci intr-un soi de ghiveci global in care vor fi amestecate invataturile adevarate cu pseudo-invataturile de la alte religii adica unire in eres.Ca sa fii convins de chestia asta uita-te sa vezi cine se ocupa de dogma asta noua(unificata),consiliul mondial al bisericilor(am scris intentionat cu litere mici pentru ca le contest autoritatea in materie de teologie).Noi credem intr-un Domn,o Credinta ,un Botez.Nu este deloc exagerata observatia mea ,asta este realitatea actuala din pacate.
        „Cine nu marturiseste adera la al treilea tip de ateism, dupa cei care neaga existenta lui Dumnezeu si dupa eretici, cf. Sf Grigorie Palama.”

        Doamne ajuta!

        Apreciază

    • stefan said, on iulie 29, 2013 at 6:22 pm

      SI Hristos S-a rugat ca toti sa fie una, precum SF. Treime este UNA. Si Biserica noastra se roaga pentru ca toti sa fim una precum inainte de 1054, dar prin intoarcerea ereticilor la credinta cea adevarata ortodoxa. Ca idee si in Liturghierul din 1937 sunt aceleasi ectenii

      Apreciază

      • adi said, on iulie 29, 2013 at 9:10 pm

        @stefan
        Gresesti – Domnul nostru Iisus Hristos S-a rugat ca toţi „să fie una” (Ioan 17,21), în Duhul Sfânt, iar adevăraţii închinători să se închine Tatălui „în duh şi adevăr” (Ioan 4, 23), pentru că „Duh este Dumnezeu, şi cei ce I se închină trebuie să I se închine în duh şi în adevăr” (Ioan 4, 24).
        Intoarcerea ereticilor se poate face doar prin Botez,nu prin unirea bisericilor si in niciun caz noi ortodocsii sa ne rugam pentru asa ceva.Exclus!
        Ce anume te indreptateste pe tine sa crezi ca din unirea bisericilor va rezulta Sfinta Soborniceasca si Apostoleasca Biserica? Cei care lucreaza la dogma unificata sint oameni fara Har ,pur lumesti ca sa nu zic diavoli,adica cei de la consiliul mondial al bisericilor.
        sursa http://www.apologeticum.ro/2013/01/ecumenismul-este-satanic/
        Poti sa te documentezi si de aici daca doresti.Se face referire la unirea bisericilor,unitatea in credinta toate concepte ecumeniste.Chiar daca in Liturghierul din 1937 sint aceleasi ectenii sint tot ecumeniste,sigur poate iti pui problema de ce doar in 2012 s-a dat anatema?
        S-a dat anatema anul trecut pentru ca programul sincretist inter-religios si inter-confesional al BOR a dus la derapaje grave de la canoanele ortodoxe care sint relativizate daca nu chiar ignorate complet,aici ma refer la rugaciuni comune cu ereticii ba chiar si coliturghisiri adica un tablou complet al ereziei.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

    • Mihail Lg said, on iulie 29, 2013 at 8:01 pm

      Fratilor! E traducere gresita, iar noul Liturghier (din pacate, exagerat de criticat) a modificat in bine. Traducerea din greaca nu e „unirea tuturor”, ci „unitatea tuturor” (intelegandu-se „biserici” ca si comunitati ortodoxe de pretutindeni, adica eclesia). Nu am fost noi in schisma cu Ierusalimul? Ori pentru unitatea dintre ortodocsi se roaga Biserica in ectenii. La ectenia catehumenilor se cere de la Dumnezeu intoarcerea la Ortodoxie a ereticilor si paganilor.

      Apreciază

      • adi said, on iulie 29, 2013 at 10:19 pm

        @Mihail Lg
        sa nu ne imbatam cu apa rece 🙂
        Cum i-am scris lui dante mai jos iti scriu si tie:
        Nici vorba de asa ceva,termenul de “biserici” a aparut in 1920 cind a fost data Enciclica Patriarhiei Ecumenice Ortodoxe din Constantinopol.Te poti documenta la pct 6 aici:
        http://www.impantokratoros.gr/d98a904d.ro.aspx
        Iti recomand sa te uiti si la lista de semnaturi ca sa nu mai fie dubii sau controverse,aici nu e vorba de nicio greseala este parerea Sfintului Munte Athos referitor la aceasta problema.Nu degeaba am primit anatema anul trecut,e vorba de caderi repetate ale Bisericii Ortodoxe in fata ecumenistilor.

        un mic conspect de acolo :
        Enciclica cu titlul „Către Bisericile lui Hristos de pretutindeni”, care, pentru prima oară, caracterizează în mod oficial ereziile ca biserici, care nu sunt înstrăinate de Biserică, ci sunt casnice (intime) şi rude. Recomanda „să se reaprindă şi să se întărească înainte de toate iubirea între Biserici, neconsiderându-ne unele pe altele ca străine şi ale celorlaţi, ci rudenii şi apropiate (casnice) în Hristos şi împreună-moştenitoare şi in corpore ale făgăduinţei lui Dumnezeu în Hristos”.

        Cu alte cuvinte e vorba de celelalte biserici catolica,protestanta,anglicana etc care au devenit “surori” Bisericii Ortodoxe.Liga Natiunilor prin masonii de acolo a insistat si reusit dupa primul razboi mondial sa impuna aceasta noua ordine bisericeasca,ca pe urma prin consiliul mondial al bisericilor sa le poata “unifica” prin minimalism dogmatic.

        Ca sa te documentezi exact ce scrie in Enciclica ,o poti descarca de aici,vezi:
        http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CDEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ecum.ro%2Finfoecum%2Ffiles%2Fenciclica_patriarhiei_ecumenice.pdf&ei=vDf2UbrUGKbe4QTI2YGoBw&usg=AFQjCNHyr6dDoNWu-2CcMLmm14r5BuqqPA&bvm=bv.49784469,d.bGE&cad=rja

        Apreciază

  2. Prahovean said, on iulie 28, 2013 at 9:45 pm

    La „Patericul e plin de exemple de sfinti prigoniti de ierarhi aflati in inselare”, cred că mai bine ar fi așa: „Sinaxarele sunt pline de exemple de sfinti prigoniti de ierarhi aflati in inselare”.

    Apreciază

  3. mishuleu said, on iulie 28, 2013 at 10:47 pm

    Snur rosu caracteristic personajelor care urmeaza cultul demonic numit kabbalah.

    Apreciază

  4. cosminml said, on iulie 28, 2013 at 11:25 pm

    Si mai buna varianta decat cele doua dinainte, de acum inainte eu o voi folosi pe aceasta.

    Apreciază

  5. cristina said, on iulie 29, 2013 at 2:01 am

    Preotii sunt amenintati cu caterisirea din cauza ca in fruntea BOR se afla un mason,care se numeste DANIEL si care din pacate este patriarch adica preafericit;dar el este NEFERICIT pt ca il tradeaza pe Dumnezeu si il slujeste pe Satana.Daca ar fi omul lui Dumnezeu,i-ar indemna el insusi pe preoti sa lupte impotriva cipurilor si sa adune oamenii in biserici pt ai sfatui sa nu accepte aceste documente satanice.Preotii ar trebui sa fie alaturi de oameni si sa urmeze cuvantul lui Dumnezeu,nu pe al patriarhului mason.

    Apreciază

  6. dante said, on iulie 29, 2013 at 7:45 am

    @adi
    “Pentru pacea a toată lumea, pentru bună-starea sfintelor lui Dumnezeu Biserici şi pentru unirea tuturor, Domnului să ne rugăm.”
    “Unirea credinţei şi împărtăşirea Sfântului Duh cerând, pe noi înşine şi unii pe alţii şi toată viaţa noastră lui Hristos Dumnezeu să o dăm.”

    Aceste rugaciuni se refera la Bisericile aflate in comuniune si care sint ortodoxe, ( Biserica Romana, Biserica Greciei, Biserica Rusiei, etc), nu este vorba de unirea tuturor „bisericilor” cazute de la dreapta credinta asa cum pare la prima vedere.
    Mare grija!

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • crestinul ortodox said, on iulie 29, 2013 at 12:05 pm

      dar ce spui de brosuri de invatatura ce stau pe la pancarde in Sfintele Biserici Crestin Ortodoxe cu titlu mare
      „Ce este Botezul Crestin …”
      nu suna oare mai Drept si poate despica piatra inimii in doua
      cu un astfel de Titlu ” Ce Este Botezul Crestin Ortodox …” ?
      caci botez crestin au si lepadatii de DUMNEZEU baptisti , adventisti si toate sectele desprinse din ADEVAR , din ORTODOXIE
      sa vedeti cum ecumenismul intra pe din dosul usii atat prin verba scriptum cat si prin verba volant
      si ecumenismul nu este decat produsul masoneriei

      toti la un numitor comun pentru a-i numara sarsaila , ca numarator comun Ucigal-a-r Sfanta CRUCE Lavra Pecerska
      se evita in mod clar , voit atat in scris cat si in vorbit aceste cuvinte crestin ortodox … , Ortodoxie ca fiind Dreapta si ADEVARATA Credinta , Sfintii si Martirii temintelor comuniste …
      mai sunt si altele … care se fac de dragul eparhului locului respectiv de mangaierea manoasa a acestuia care este vandut si prin tacere isi vinde si turma spre prapatia fara de margini sau gura iadului

      PRIN TACERE V-ATI VANDUT SI NE VINDETI si pe noi , turma de oite naive si ascultatoare
      DARA
      mai suntem care cunoastem Glasul Pastorului Celui Adevarat si Bun si nu va fi voia voastra lupi in chiei de oaie
      ci
      va fi Voia PreasFanta A Domnului si DUMNEZEU ADEVARAT Intru SFANTA TREIME pe Acest Pamint de la Nistru pin’la Tisa
      Amin!

      Apreciază

    • adi said, on iulie 29, 2013 at 12:44 pm

      @dante

      Nici vorba de asa ceva,termenul de „biserici” a aparut in 1920 cind a fost data Enciclica Patriarhiei Ecumenice Ortodoxe din Constantinopol.Te poti documenta la pct 6 aici:
      http://www.impantokratoros.gr/d98a904d.ro.aspx
      Iti recomand sa te uiti si la lista de semnaturi ca sa nu mai fie dubii sau controverse,aici nu e vorba de nicio greseala este parerea Sfintului Munte Athos referitor la aceasta problema.Nu degeaba am primit anatema anul trecut,e vorba de caderi repetate ale Bisericii Ortodoxe in fata ecumenistilor.

      un mic conspect de acolo :
      Enciclica cu titlul „Către Bisericile lui Hristos de pretutindeni”, care, pentru prima oară, caracterizează în mod oficial ereziile ca biserici, care nu sunt înstrăinate de Biserică, ci sunt casnice (intime) şi rude. Recomanda „să se reaprindă şi să se întărească înainte de toate iubirea între Biserici, neconsiderându-ne unele pe altele ca străine şi ale celorlaţi, ci rudenii şi apropiate (casnice) în Hristos şi împreună-moştenitoare şi in corpore ale făgăduinţei lui Dumnezeu în Hristos”.

      Cu alte cuvinte e vorba de celelalte biserici catolica,protestanta,anglicana etc care au devenit „surori” Bisericii Ortodoxe.Liga Natiunilor prin masonii de acolo a insistat si reusit dupa primul razboi mondial sa impuna aceasta noua ordine bisericeasca,ca pe urma prin consiliul mondial al bisericilor sa le poata „unifica” prin minimalism dogmatic.

      Ca sa te documentezi exact ce scrie in Enciclica ,o poti descarca de aici,vezi:
      http://www.google.ro/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CDEQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.ecum.ro%2Finfoecum%2Ffiles%2Fenciclica_patriarhiei_ecumenice.pdf&ei=vDf2UbrUGKbe4QTI2YGoBw&usg=AFQjCNHyr6dDoNWu-2CcMLmm14r5BuqqPA&bvm=bv.49784469,d.bGE&cad=rja

      Doamne ajuta!

      Apreciază

      • Mihail Lg said, on iulie 30, 2013 at 9:13 am

        Frate, iarta-ma ca-mi permit, dar deja discutam inutil. Termenul de „biserica” – literal – provine din cuvantul grecesc „basilica”, definit ca „locuinta imparatului” (basilios = imparat; de unde numele de Vasilie). In crestinism, lacasul de cult s-a numit basilica (biserica) pentru ca el este acum locuinta Imparatului vesnic. Cu toate acestea, in limba greaca mai exista si termenul de eclesiae (de unde si cuvantul compus „ecleziologie” sau „eclesiastic”), care inseamna „adunare”. Traducatorii romani au tradus atat „eclesiae”, cat si „basilica” prin Biserica si asta nu din 1920, ci din cele mai vechi timpuri, de la cele mai vechi traducere facute in tara noastra in limba romana. Uite cel mai sugestiv exemplu: Biblia lui Cantacuzino de la Bucuresti (1688) ( http://www.sfantascriptura.com/Biblia_Bucuresti_1688.pdf )
        Cauta Apocalipsa 1,4 (doar un singur exemplu) si citeste: „Ioan, celor sapte Bisaerici ce-s in Asia”.
        Care erau alea? Unitariana, bapstia, iehovista, catolica? …

        Dar poate cele mai sugestive sunt epistolele Sfantului Pavel. Un exemplu: I Cor. 1,2: „La Beseareca lui Dumnezeu ceaea ce iaste in Corinth”. Aceeasi maneira o adopta la mai toate epistolele catre toate „bisericile” (din Efes, Galatia, Roma s.a.m.d.).

        Tu, in principiu, zici bine: anateme, semnaturi (de altfel nimic nou…). Insa daca incepem sa exageram, pierdem credibilitate. Te-as invita daca stii greaca veche, slavona sau macar alfabetul chirilc, sa citesti cateva tiparituri mai vechi (Liturghierul lui Macarie din 1508) si sa-mi spui: sunt la fel ecteniile sau nu?

        Apreciază

      • adi said, on iulie 30, 2013 at 12:51 pm

        @Mihai Lg
        o mica completare la ceea ce spui despre biserici in Apocalipsa 1:4
        inainte de sinodul de la Niceea au existat intr-adevar 7 Biserici ,ex:
        Apocalipsa 1:11 „Care zicea: Ceea ce vezi scrie în carte şi
        trimite celor şapte Biserici: la Efes, şi la Smirna, şi la Pergam, şi la Tiatira, şi la Sardes, şi la Filadelfia, şi la Laodiceea.”
        Deci nu este vorba despre asa-zisele biserici iehovista,baptista,unitariana,catolica etc cum intrebai tu adineauri ci este vorba exact asa cum scrie Apostolul Neamurilor marele Pavel in epistolele sale Romani,Corinteni,Coloseni,Tesaloniceni,Filipeni,Galateni,Efeseni cu capitalele corespunzatoare mentionate in Apocalipsa 1:11.
        Dupa sinodul de la Niceea(325 d.H) prin Harul Sfintului Duh care s-a pogorit asupra celor 318 Parinti s-a ajuns la Sfinta Soborniceasca si Apostoleasca Biserica(evident prin completari si celelalte 6 sinoade ecumenice).Nu cunosc chirilica,slavona ,greaca dar ma feresc de inselari oricum inteleg unde se vrea sa se ajunga,faptul ca tu indemni la non-combat e alegerea ta insa daca smintesti si pe altii nu cred ca e bine.Anatema a fost data tocmai ca sa marturisim si sa ne indepartam de clerul ecumenist,cel care predica unirea bisericilor.

        Doamne ajuta!

        Apreciază

  7. geo said, on iulie 29, 2013 at 9:19 am

    Estimates of the numbers of Christians under assault range from 100-200 million. According to one estimate, a Christian is martyred every five minutes. And most of this persecution is taking place at the hands of Muslims. Of the top fifty countries persecuting Christians, forty-two have either a Muslim majority or have sizeable Muslim populations.

    http://frontpagemag.com/2013/bruce-thornton/christian-tragedy-in-the-muslim-world/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+FrontpageMag+%28FrontPage+Magazine+%C2%BB+FrontPage%29

    Apreciază

  8. mishuleu said, on iulie 29, 2013 at 9:22 am

    Grecia vrea să reducă TVA la cumpărăturile prin card, pentru a combate evaziunea.

    Planul Ministerului de Finanţe vizează încurajarea folosirii cardurilor inclusiv pentru achiziţiile cu valoare mică, practică comună în alte ţări din Uniunea Europeană.

    http://www.mediafax.ro/economic/grecia-vrea-sa-reduca-tva-la-cumparaturile-prin-card-pentru-a-combate-evaziunea-11168361

    Apreciază

    • pcmouse said, on iulie 29, 2013 at 1:04 pm

      mishuleu-ii mai crede cineva pe acesti antihristi care conduc guvernele?cand stim ca acesta este drumul catre scoaterea banilor si catre pecete/semn
      au sau vor avea tupeul sa zica ca daca ai bani in buzunare esti evazionist.atat de mare e spalarea pe creier

      Apreciază

  9. crestinul ortodox said, on iulie 29, 2013 at 12:18 pm

    SA NE INTOARCEM la Credinta ADEVARATA , Dragoste Nefatarnica , Nadejdea Sfanta TOATE in Domnul IISUS HRISTOS , In MANTUITORUL caci timpurile se implinesc si ce au spus Sfintii Parinti asemeni ;
    Cei Botezati intru HRISTOS ,
    Crestini Ortodocsi
    Cati In HRISTOS V-Ati Botezat in HRISTOS v-ati si Imbracat
    si
    candela cea mare de la Schitul Sfanta Ana , Muntele Athos s-a miscat pe 12 aprilie anul acesta sub Forma SFINTEI CRUCI de la inceputul slujbei pin’la sfarsit ,
    ca DUMNEZEU ne Arata dar lupii in chiei de oaie sunt multi si prin Tacere ne vor a duce la pierire
    INSA
    ” In Acest SEMN Veti Birui ” in SFANTA CRUCE
    Bucura-Te Cinstita CRUCE de Lemn Lavra Pecerska , pazitoarea crestinilor ortodocsi
    Amin!

    Apreciază

    • pcmouse said, on iulie 29, 2013 at 2:26 pm

      STOP RFID-la unguri nu face legea fmi!pt acolo mai e cineva cu coloana vertebrala.!!!hai sa nu dam vina numai pe fmi..ei incearca peste tot in lume..nu inseamna ca le merge peste tot.

      Apreciază

  10. STOP RFID 666 said, on iulie 29, 2013 at 12:24 pm

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/1049692.html

    Apreciază

  11. STOP RFID 666 said, on iulie 29, 2013 at 12:34 pm

    http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/184766.html

    Apreciază

  12. STOP RFID 666 said, on iulie 29, 2013 at 1:02 pm

    Ati vazut probabil ca face-book, are functia de cautare faciala. Exista un patrat, care incadreaza fata, in care se poate scrie numele persoanei. In acest fel se poate gasi persoana, printr-un singur clik.

    Chiar daca nu-ti declari numele pe face-book, te demasca altul.

    Pentru cine isi pune poalele in cap, pe aceasta retea de socializare, este un motiv in plus de ingrijorare.

    Apreciază

  13. gerica64 said, on iulie 29, 2013 at 1:29 pm

    Grecii spun ca dupa al 3 lea razboi mondial lumea va fi condusa de regele Ioan care va fi indicat de ingeri ca conducator unic PE TOT PAMANTUL.El in momentul de fata este ascuns intr-un loc secret si sta ca si adormit are in maini o sabie iar cand aceasta va iesi din teaca este semn ca razboiul va incepe.Restul cititi din sursa.

    http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=el&u=http://inkarp.com/ipb/index.php%3Fshowtopic%3D78324&prev=/search%3Fq%3Dhttp://geoment.e-e-e.gr/profities.htm%26biw%3D1072%26bih%3D475

    Apreciază

  14. gerica64 said, on iulie 29, 2013 at 2:38 pm

    Am citit prin surse grecesti ca acel cutremur urmat de tsunami si distrugerile care au urmat la reactoarele de la Fukushima nu au fost intamplatoare In muntele Athos la manastirea Esphigmenu exista un calugar numit „tatal” de catre greci.Acesta a spus ca Japonia a fost pedepsita de Dumnezeu pentru ca acolo s-au dezvoltat tehnologiile de fabricare a microcipurilor biometrice.In Japonia urma sa fie fabricate cipurile care se puneau pe cartile de identitate ale grecilor iar aceasta catastrofa a distrus in asa masura locurile unde se fabricau cipurile incat au oprit pe o perioada nedeteminata aceste actiuni diabolice cu cardurile de identitate.

    Apreciază

  15. dante said, on iulie 30, 2013 at 11:18 am

    @adi
    In principiu sint de acord cu tine ca s-au modificat anumite dogme si canoane, dar cred ca aici gresesti. Dupa cum ti-am spus, termenul de „biserici” se refera strict la cele ortodoxe si care sint in comuniune, si asta o stiu de la duhovnicul meu cu care am stat de vorba despre aceasta chestiune si eu avind aceleasi nelamuriri.
    Acuma, tu ce crezi, la Sfinta liturghie parintele Iustin o fi rostit aceasta rugaciune, daca da, de ce?

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  16. […] SCRISOARE CATRE PREOTI (varianta 3) anti cip si anti ecumenism […]

    Apreciază

  17. […] SCRISOARE CATRE PREOTI (varianta 3) anti cip si anti ecumenism […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.