SACCSIV – blog ortodox

Propunere de dezbatere: FLUTURAS ANTI ECUMENISM

Posted in ECUMENISM, ORTODOXIE by saccsiv on martie 19, 2012

   Cativa frati au lucrat la un fluturas anti ecumenism. Il gasiti pe acest forum:

http://ortodoxia.it.cx/viewtopic.php?f=47&t=86&start=20

Sau aici:

fluturas antiecumenism_v4

Le-am promis ca pana la sfarsitul zilei de azi voi veni cu un text cu ceea ce consider ca ar trebui schimbat. Nu m-am tinut de cuvant, caci m-am luat cu altele …

De aceea, cum oricum doream sa-l supun atentiei voastre, iata ca o fac inainte de a propune eu oarece modificari.

Cum vi se pare? Ma gandeam ca in definitiile din dreapta sus sa reiasa clar ca e falsa invatatura conform careia papistasii (zis catolici) sunt fratii ortodocsilor. Ca e fals ca exista mai multe cai de a se ajunge la acelasi Dumnezeu. Ca ecumenismul de fapt pregateste terenul antihristului.

Apoi consider ca ar trebui sa fie un fluturas de informare, de trezire, nu unul de, sa-i zicem, adeziune anti ecumenism. Deci as opta pentru eliminarea acelui tabel din stanga sus. In locul sau sa punem un alt text sau un desen expresiv.

84 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on martie 19, 2012 at 5:25 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. demni said, on martie 19, 2012 at 5:58 pm

    Iti multumesc Saccsiv ca ai facut un articol despre asta.Pe forum din pacate e putina activitate si mai rar isi da cineva cu parerea.
    Cum am mai spus,pliantul in forma actuala e bun,cred ca este destul de lamuritor.Dar cum zici si tu,ar trebui sa mai lucram o varianta cu mai multa informatie,fara acel tabel.

    Apropo de articol,despre ce promisiune e vorba?

    Apreciază

    • saccsiv said, on martie 19, 2012 at 6:02 pm

      demni

      Am promis ca rescriu o varianta a textului.

      Apreciază

      • demni said, on martie 19, 2012 at 6:15 pm

        Am inteles asta.Insa nu am vazut nicaieri sa fi promis cuiva ceva.

        Pe fratele Apologeticum il poate contacta cineva in legatura cu aprobarea?Am trimis mesaj acum cateva zile dar nu am primit raspuns.

        Apreciază

      • saccsiv said, on martie 19, 2012 at 7:00 pm

        demni

        Promisesem pe mess.

        Referitor la Apologeticum, ce aprobare?

        Apreciază

      • demni said, on martie 19, 2012 at 7:02 pm

        I-am trimis mesaj daca este de acord sa trecem blogul sau ca sursa de informare in pliant.
        Am scris 2 comentarii zilele astea insa nu a raspuns.

        Apreciază

    • admin said, on martie 20, 2012 at 2:39 am

      demni
      esti liber sa preiei ce vrei
      numai sa nu modifici, daca ai sa citezi sursa
      daca modifici, nu mai poti cita sursa

      Apreciază

  3. stefan said, on martie 19, 2012 at 6:02 pm

    eu nu sunt foarte priceput dar as fi dispus sa scot cateva la imprimanata si sa le pun pe undeva pe strada. As vrea ca atunci cand cei care sunt mai avizati sa isi de-a cu parerea si se ajunge la o forma finala sa gasim tot aici pe site ca sa o putem printa cei care pot sa o raspandeasca

    multumesc

    Apreciază

  4. Clau said, on martie 19, 2012 at 6:38 pm

    😕 Urmaresc de mult timp acest blog..insa nu am vazut niciodata discutandu’se despre partea buna a muzicii..si in special..muzica Rap..pentru cei care nu stiu..muzica Rap nu inseamna Bug Mafia si alte trupe din astea „de cartier”…ala e Rapul vechi care se baza pe bata in cap si cartier..O alta parte mai necunoscuta,datorita punerii in umbra de catre sistem si mass-media..e muzica Rap bazata pe credinta in Dumnezeu,pe inteligenta,pe patriotism…cateva recomandari..,ar fi raku,Cedry2k,Sisu,Haarp Cord…A scos ieri Cedry2k un album…Clipa schimbarii se numeste..e fenomenal..ca sa va faceti o idee..am atasat un link cu coperta albumului -> http://bronews.com/wp-content/uploads/cedrea-album.jpg Saccsiv..daca vrei cateva melodii care le recomand..contacteaza’ma pe mail…Iar pentru cei interesati..cautati pe youtube – Codul lui Oreste – Invitat raku. Pace si dragoste in suflete fratilor !

    Apreciază

    • cineva said, on martie 19, 2012 at 6:54 pm

      tu vorbesti serios? Rap crestin? Cauta intai sa vezi ce inseamna cuvantul rap..

      Apreciază

      • demni said, on martie 19, 2012 at 7:09 pm

        RAP=Rhythm And Poem

        Apreciază

      • cineva said, on martie 19, 2012 at 11:24 pm

        @demni

        Asta e explicatia infrumusetata.. Rap vine de la verbul to rap adica a lovi si provine din ritmurile spasmodice ale tam-tamurilor africane. De ce i se pare lui Clau ca este compatibila cu ortodoxia ma depaseste

        Apreciază

      • demni said, on martie 19, 2012 at 11:51 pm

        Nu stiam „varianta aceasta cu africanii”.Oricum acest hiphap/rap este si el o unealta spalatoare pe creier.

        Apreciază

    • G-man said, on martie 19, 2012 at 7:46 pm

      urmaresti ..sau urmariti ?
      de ce nu va ajung saiturile voastre sataniste ?
      tu asculti ce de injuraturi iti baga crestinu tau in melodia „clipa schimbarii”?
      iti recomand un spam ca sa nu mai deviezi discutia aiurea criticand Biserica ..care se vede ca nu stii care e..si sa recomanzi niste porcarii ,,
      bineinteles neintentionat .. !!
      spam pentru intrus.

      Apreciază

      • Clau said, on martie 20, 2012 at 6:54 am

        :)) ce revoltat esti…omule care n’ai injurat niciodata..bun..Cedry2k nu e bun de nimic..dar de raku ai auzit ? Unul din versurile lui suna asa… ” Scriu versuri fara sa injur de vreo 10 ani..da cu toate astea’s cenzurat si difuzat cam rar..ca mesaju’i clar..unde atinge frige..”

        Si cu ce te consideri tu mai presus de mine,de ma faci pe mine intrus??

        Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on martie 19, 2012 at 7:57 pm

      Apreciază

    • danutza said, on martie 19, 2012 at 9:00 pm

      tu esti ori sectant, ori new age-ist. ce sa vad la muzica lui sisu? numai numele lui imi da fiori. rapul asta bazat pe credinta in Dumnezeu, crezi ca-i e placut lui Dumnezeu? numai negrii mai urla in adunarile lor zicand ca-I aduc slava lui Dumnezeu.
      pacat ca, desi urmaresti blogul asta, n-ai inteles/invatat nimic!!!!!!!

      Apreciază

      • demni said, on martie 19, 2012 at 10:08 pm

        Referitor la artistul Cedry2k.

        Am terminat de ascultat ultimul sau album(Clipa schimbarii).
        In mare parte se vrea a fi un mesaj crestin.O schimbare in bine,apropierea de Dumnezeu.
        Are cateva extrase audio cu Parintele Amfilohie,Petre Tutea si Antonie Iorgovan.
        Masoneria este atacata si deconspirata „intr-un fel”,caci pana la urma este vorba de versuri/rime.La fel sta treaba si cu Noua Ordine Mondiala.
        Mai sunt mesaje care indeamna la ascultarea fata de Sfinti Parinti,ascultarea fata de Sfanta Scriptura,ascultarea fata de Hristos.
        Rataciri nu prea am auzit.Chiar se atrage atentia fata de unele erezii(exemplu: extraterestrii).
        Artistul este crestin – ortodox si acesta se pare ca a fost ultimul sau album solo.
        A declarat ca este vorba de o schimbare a vietii,nu doar a carierei muzicale.

        Cat despre Sisu…Este un fost membru al trupei Haarp Cord,in componenta careia este si Cedry2k,iar din ce am ascultat eu acesta regreta trecutul sau(cand a consumat droguri) si de asemenea doreste o schimbare in bine,apropierea de Dumnezeu.

        Prima piesa de pe album este urmatoarea:

        Apreciază

  5. dante said, on martie 19, 2012 at 6:39 pm

    Cred ca aici, ar trebui mentionat si Sf. Nectarie de Eghina, care in lucrarea sa – De ce Papa si supusii sai, s-au despartit de Biserica Lui Hristos – spunea ca o concluzie „…daca Fotie n-ar fi existat, cu adevarat n-ar fi existat nici schisma, insa n-ar fi existat nici Ortodoxie, nici popoare ortodoxe, ci ar fi existat o robie spirituala si un mod de gindire religios si etnic gresit. Pe amindoua acestea Fotie le-a salvat prin lupta lui impotriva invaziei apusene”

    Fotie fiind patriarhul de Constantinopol, in timpul caruia s-a desavirsit ruptura bizantului, de Roma cazuta in erezie, si pe care papistasii nu l-au putut uita pina in zilele noastre.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  6. valentin said, on martie 19, 2012 at 6:45 pm

    ce spuneti de cateva materiale sumare care sa prezinte actiuni ecumeniste din Romania ?
    tabelul si lista de semnaturi sunt acolo pentru indemn la marturisire din partea ierarhilor si sa ne faca mai unitari in lupta contra ecumenismului.

    Apreciază

  7. dante said, on martie 19, 2012 at 6:50 pm

    @Clau
    Ce este muzica?
    Muzica este o desfatare a simturilor, indiferent de gen, cu exceptia celei psaltice. Prin muzica, omului i se activeaza niste simturi, care nu sint departe de cele ale mincarii, bauturii, sexului, etc.
    Din aceasta cauza, in Biserica Ortodoxa sint interzise instrumentele, pentru ca acestea, de fapt ii „gidila” omului urechea si il departeaza de Dumnezeu, cit despre versuri…ce sa mai vorbim.
    Pina si muzica psaltica, daca se face spre lauda celui care o cinta, sau spre desfatarea simturilor, nu e ziditoare, ci amagitoare.
    Cit despre artistii pe care i-ai enumerat, au vreo viata duhovniceasca adevarata?

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  8. Ioan C. said, on martie 19, 2012 at 6:55 pm

    Vă rog, corectaţi, citatul din dreapta sus, din Sfânta Scriptură, nu e exact; nu e “Nu toţi ce-mi vor zice Doamne, Doamne sunt ai Mei…”.
    Ci „Nu oricine Îmi zice: Doamne, Doamne, va intra în împărăţia cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu Celui din ceruri.” (Matei 7, 21)

    Apreciază

    • demni said, on martie 19, 2012 at 6:58 pm

      Inca nu e forma finala.S-a luat in considerare si pe forum.

      Apreciază

    • valentin said, on martie 22, 2012 at 7:22 pm

      frate daca poti ajuta mai mult cu fluturasul intra pe forum: http://ortodoxia.it.cx/viewtopic.php?f=47&t=86&start=20

      Apreciază

      • G-man said, on martie 23, 2012 at 7:16 am

        valentin daca ati putea pune acolo la inregistrarea pe forum ca o conditie pe langa cele , cu limbajul vulgar..etc sa fie si ceva genu „va angajati sa va lepadati de satana si de toate rautatile lui inainte de orce comentariiu pe forum”..sau ” ma angajez sa ma lepad de satana si de rautatile lui cu care ma invata zilnic si sa ma rog Domnului Hristos sa ma izbaveasca de patimi” eventual scrisa tot cu litere mici , sau gasiti voi ceva mai inspirat. Nu stiu daca ii va impiedica cu ceva pe comm gen. „anonim” care are o legiune in el , dar .. putem fi si noi un pic mai vicleni ..ca omu” se lauda ca s-a inscris pe toate forumurile.

        Apreciază

      • Ioan C. said, on martie 23, 2012 at 11:55 am

        Nu sunt logat, dar pot fi gasit aici http://iisusestedomnul.wordpress.com/

        Apreciază

  9. mishuleu said, on martie 19, 2012 at 7:02 pm

    Mirajul tinichelei cu patru roti. Carnetul auto cu cip care baga multi tineri in iadul deznadejdei si a pierderii sufletului. In fiecare, an sute de tineri, constient sau inconstient isi vand sufletul pentru a conduce o coaja de nuca vorba pr. Iustin.

    Apreciază

  10. valentin said, on martie 19, 2012 at 7:03 pm

    motto-ul (din antet) corect este: Nu toţi cei care Îmi vor spune Doamne, Doamne vor intra in Împaratia Cerurilor

    ce spuneti daca in loc de titlul: Ecumenismul? Erezia tuturor ereziilor !
    sa folosim un indemn: Nu va alaturati rugaciunilor ecumenice

    Apreciază

  11. Clau said, on martie 19, 2012 at 7:06 pm

    🙂 dante..nu vreau sa te supar..dar..esti cam spalat pe creier cu religia si cu Biserica Ortodoxa…dupa cum merge biserica Ortodoxa…in curand o sa se accepte casatoriile intre homosexuali..impotriva carora eu sunt..atunci o sa vii sa’mi spui ca gresec ca sunt impotriva bisericii Ortodoxe ?? Cei enumerati de mine sunt niste oameni care incearca sa deschida ochii unei generatii de spalati pe creier.. 🙂 cat despre viata duhovniceasca…arunci tu prima piatra?? Sunt intru-totul de acord cu tine in legatura cu muzica aceea de la tv care te instiga la dansuri parca „dracesti”…dar..asta e cu totul altceva…Si muzica aceasta..ma apropie mult de Dumnezeu…

    „Pastreaza datina ca face mai mult ca platina..pastreaza esenta sau degeaba pui cratima..Cu ochii vezi aurul,cu inima vezi cuvantul lui Dumnezeu,egaland cu zero tot tezaurul….Ar tre’ sa ne lasam ghidati de torte ca’s multe..da lumina n’are forta ca’i de la forte oculte..asa ca bajbaim in bezna cautand scanteia..da’ ochii sufletului raman inchisi retine ideea..ca sistemu’i carnivor se pregateste sa te consume…”

    Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on martie 19, 2012 at 7:39 pm

      Clau

      Ce parere ai de Oreste?

      Apreciază

      • Clau said, on martie 20, 2012 at 6:59 am

        😕 Stiu ca s’a discutat candva despre el..ca ar avea niste legaturi ciudate..cu diverse stiinte oculte.. In emisiunea de care am zis..mi se pare pe langa subiect oricum..si el considera ca rap inseamna bug mafia si parazitii..trupe care sunt la polul opus…

        Apreciază

    • saccsiv said, on martie 19, 2012 at 8:13 pm

      Clau

      Zici:

      „esti cam spalat pe creier cu religia si cu Biserica Ortodoxa”

      Prietene, tu ai venit pe aici sa inveti ceva sau de ce ai venit?

      Apreciază

      • Clau said, on martie 20, 2012 at 7:05 am

        🙂 Asta ma intreb si eu uneori..de ce am venit…Pai am venit in incercarea de a va fi de folos..si a va da un mic ajutor…pentru ca prin muzica lor pe mine m’au „trezit” din „somn”…daca nu as fi descoperit muzica lor..care mai apoi sa’mi indrepte mai mult atentia spre credinta..biserica si Dumnezeu..as fi luat’o pe cai gresite…Acum nu am zis ca muzica lor..sau ei ca persoane..sunt mai presus de biserica si Dumnezeu..Doamne fereste! Va multumesc ca mi’ati sarit toti in cap…oricum ideea e ca nu am vazut niciodata vorbindu’se de acesti artisti..si..vroiam sa stiu ce parere aveti..m’am lamurit acum!

        Apreciază

    • Maria said, on martie 20, 2012 at 12:00 am

      Clau,
      Scuza-ma te rog ,dar esti dus cu sorcova ,rau de tot .Tu crezi ca Dumnezeu are nevoie de muzica ta ca sa
      fie laudat ?Orice muzica din afara Bisericii (indiferent de ce cuvinte te folosesti ,ca sa aduci vorba despre Dumnezeu )aduce o blasfemie ,tocmai pt faptul ca nu-i din cadru bisericii .In Biserica ,se foloseste mai putin
      termenul de muzica ,ci mai mult termenul de cantari bisericesti sau cantari psaltice ,fara de care nu se poate sluji .Aceste cantari ,nu le savarseste oricine ,ci cantareti alesi ,carora li se da binecuvantare sa le savarseasca in timpul sf Liturghii ,dupa o intensa pregatire teologica .Aceasta „muzica „o primeste Dumnezeu si nu cea din” strada” cu instrumente si topaituri .
      Daca spui ca aceasta muzica te apropie de Dumnezeu ,te inseli amarnic .
      Abia atunci cand vei simti o respingere din partea ta , pt orice fel de muzica lumeasca si distractii lumesti din afara bisericii ,sa stii ca atunci , te apropii cu adevarat de Dumnezeu .
      Imi amintesc de niste sectari ,pe care i-am vazut cu ani in urma pe o scena din oras ,cu instrumente , cantau despre Dumnezeu si pomeneau numele „Domnul Isus „,foarte des printre acordurile chitarelor si a altor instrumente .Am grabit pasul mai repede ,sa ajung in statia de tramvai ,simtind in fiinta mea ,un mare dezgust ,pt faptul ca primaria le-a permis o astfel de actiune satanica ,in centrul orasului ,intr-o tara ortodoxa .
      Deci ,numai cantarile din Biserica ,sunt pt Dumnezeu ,restul sunt amagiri si lucrari diavolesti ,interpretate cu instrumente si jocuri de scena .

      Apreciază

      • Clau said, on martie 20, 2012 at 7:18 am

        Sa te/va lamuresc si pe tine/dumneavoastra…Dus cu sorcova?! Posibil…mi’am pierdut calea incercand sa ma regasesc si inca ratacesc..Nu am zis ca Dumnezeu are nevoie de muzica „mea”..Ai impresia ca Cedry2k s’a gandit sa faca o melodie despre Dumnezeu..ca sa’L impresioneze pe Tatal ceresc ? cantari bisericesti…muzica..spune’i cum vrei..nu are importanta ce denumire poarta..ci are importanta ce transmite…De asemenea..nu am zis sa cante Cedry2k la slujba la biserica…Muzica lui Cedry2k are alta destinatie…De pe buzele lui..ajunge in urechile celor rataciti..si care isi cauta calea…si apoi in inima…si acestia se vor intoarce cu fata inspre Dumnezeu…Nu are instrumente muzica asta..mai nou se lucreaza pe calculator..si se face instrumentalul..si topaituri…crede’ma ca nu imi amintesc sa fi topait vreodata pe melodiile lui.. 🙂 Nu’s manele..nu se arunca cu bani…De multe ori cand sunt pierdut..dezamagit..si nu gasesc scaparea..ma retrag in camera mea..citesc un acatist..si..apoi ma retrag pe balcon contempland la ceea ce se intampla in zilele noastre…simt o mare respingere si dezgust pentru muzica de la tv..care spala creiere..pentru distractii lumeste de asemenea.. 🙂 nu sunt o persoana foarte distrata..in cluburi..cred ca am fost..o data sau de 2 ori..si asta cand eram mai „tanar”…nu sunt de acord cu genul asta de distractii… 🙂 sunt un tip pasnic..non-violent..iubesc natura si tot ce a a creat Dumnezeu.. Dezgustul fata de sectari si de primarie ca le’a permis aceasta actiune..il simt si l’as fi simtit si eu..parerea mea e ca’i mare diferenta intre sectari si Cedry2k si altii ca el..nu e singurul..dar sunt putini… Iti respect punctul de verede! O zi buna sa ai si Doamne ajuta!

        Apreciază

      • danutza said, on martie 20, 2012 at 7:37 am

        clau, poate ca noi am avut o reactie cam exagerata, dar sa stii ca provine din dorinta noastra ( poate prea dur manifestata) de a nu amesteca lucrurile si mai cred ca provine din experienta noastra legata de rataciri ( cred ca toti am luat-o prin balarii pana sa ajungem la ortodoxie).
        probabil ca vrem ca tu sa nu treci prin asta, sa ajungi direct unde trebuie.
        e minunat ca incerci sa tii calea cea dreapta. trebuie doar sa inveti sa te feresti de capcane, caci diavolul este f f viclean.
        eu nu stiu ce imoact are muzica lui cedric ala, dar poate ca e o alternativa la mesajele sataniste din muzica actuala, poate ca intr-adevar, va influenta in bine multi tineri. nu stiu, nu am ascultat-o, dar ce pot sa-ti spun este ca sunt multi lupi in blana de oaie.
        fereste-te de oreste!!!!!!!
        sminteste, desi pare om al lui Dumnezeu.
        daca sisu s- a pocait, s-a spovedit si merge pe calea lui Dumnezeu, e o veste f buna.
        doar tu sa ai grija!
        mai e unul, parca bodo sau nu mai stiu cum, care zice ca de cand e la pocaiti, L-a cunoscut pe Dumnezeu!
        auzi ce eroare!
        si el zice ca nu mai injura, nu mai bea, nu mai desfraneaza, dar asta pt ca-i indoctrinat de sectanti.
        atentie, deci, ca numai Hristos este Calea, Adevarul si Viata si doar ortodoxia este dreapta credinta ( iti spun ca una care nu constientiza acest lucru, pana acum 6-7 ani).
        tu urmareste in continuare acest blog si altele ca mai sunt bloguri crestine de folos ( nu prea multe) , invata si du-te neaparat la un duhovnic sa te spovedesti si sa te consulti cu el. poate ca te va lamuri si cu rap-ul.
        de cate ori ai nevoie, intreaba, dar important este sa vrei sa stii.
        Doamne-ajuta si iertare pt duritatea initiala!

        Apreciază

      • Clau said, on martie 20, 2012 at 7:48 am

        danutza…apreciez blandetea ta..si intelegere..m’a emotionat postarea ta pana aproape de lacrimi…Orice miriste arde inainte sa renasca…Va multumesc ca ati incercat sa ma ajutati si apreciez..Blogul am sa’l urmaresc..pentru ca il urmaresc de mult timp..insa…”Degeaba citesti zeci de carti,vezii mii de filme,daca nu treci totul prin propriile’ti filtre”…Asta fac si eu..mai filtrez cum pot..prin filtrul meu care..poate mai are niste gauri pe ici pe colo…Cat despre lupii in blana de oaie..sunt constient ca umbla printre noi si sunt din ce in ce mai multi..insa sunt precaut..si incerc sa ma feresc de ei..Stiu si povestea lui bodo..cunosc si persoane care’s de la pocaiti,sectanti si se dau exemple si zic ca ei nu pacatuiesc..dar prin spate..o comit mai rau ca noi…am sa iti ascult sfatul si am sa fiu atent…Doamne ajuta..si iertati sa fim toti de Domnul.

        Apreciază

  12. Student said, on martie 19, 2012 at 7:07 pm

    Sunt de acord cu eliminarea tabelului.

    Apreciază

  13. dante said, on martie 19, 2012 at 7:29 pm

    Clau
    Sa stii ca sint o gramada de culte asazis crestine care cinta despre Dumnezeu, dar sint eretice si tu vii sa-mi spui de….rap?
    Pai cu acel dumnezeu se vor duce in iad, nu oricine zice Doamne, Doamne e ste si credincios, satana ia multe forme spre amagirea noastra.
    Sa stii, ca Biserica nu se rezuma la ceea ce poate crezi tu ca este, adica niste cladiri, patriarhia si Daniel portofel, biserica sintem noi toti, cei care incearca sa merga pe calea cea dreapta, asa ca niciodata Biserica Ortodoxa nu va legaliza casatoriile intre homosexuali, pentru simplu motiv, ca ea va inceta sa fie Biserica Lui Hristos.

    P.S. Parca Sisu e tipul ala cu drogurile???!!!

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

    • demni said, on martie 19, 2012 at 7:40 pm

      Apreciază

      • demni said, on martie 19, 2012 at 7:41 pm

        Ascultati de la 2:07 pentru a va face o prima impresie.

        Apreciază

      • Clau said, on martie 20, 2012 at 6:50 am

        Demni..sa inteleg ca imi sustii punctul de vedere ? 🙂

        Apreciază

      • Ciprian said, on martie 20, 2012 at 8:38 am

        Spunea un Parinte ca muzica e buna sau nu in functie de ce trairi naste in sufletul tau, daca te indeamna la patima, la ura e de la cel rau, daca te indeamna la introspectia propriei vieti asa cum e si cea din clipul de mai sus, ne ajuta sa spargem „borcanul cu purici” eu zic ca este in regula. Se mai trezeste omul, marturisirea e EXPLICIT ortodoxa, caci mai sunt si sectari care canta rap. Daca duhul ce ii anima e unul ortodox si inraurirea asupra celor care asculta va fi una buna. Pe mine m-a miscat marturisirea lor m-a miscat si mi-a dat nadejde ca tanara generatie nu e intrutotul pierduta. Sa dea Dumnezeu sa ii tina tari in Credinta si marturisire, sa avem cat mai multi artisti ca ei sa marturiseasca Ortodoxia!

        Apreciază

      • Clau said, on martie 20, 2012 at 8:57 am

        Ciprian…sa iti dea Dumnezeu sanatate..Ma bucur..si sper..ca i’ai facut si pe ceilalti sa inteleaga ideea…:) ai reusit sa exprimi si sa explici intr’o postare..ce eu n’am reusit in 10..Doamne ajuta!

        Apreciază

  14. danutza said, on martie 19, 2012 at 9:14 pm

    si eu am propus pe forum eliminarea tabelului. eu as propune asa: prima parte-explicatii sau definitie: ce inseamna ecumenismul ce urmareste, ca este creatia ocultei sioniste, legatura cu NOM, etc. apoi explicat ca toti care s-au rupt din trupul Bisericii sunt eretici ( cu citate din Biblie), c anu ne inchinam aceluiasi Dumnezeu, etc.
    a doua parte, citate din sfintii parinti si din Biblie, despre strambarea credintei si ecumenism.
    a treia parte- indemn de a nu participa la rugaciuni impreuna cu ereticii, la slujba comuna, cand va veni papa aici, etc.
    putem indemna oamenii sa semneze marturisirea de credinta, indicand un link spre aceasta.

    eu am facut un articol impotriva venirii papei in care am incercat sa adun materiale despre eretici si ecumenism: http://luptapentruortodoxie.blogspot.com/2011/02/argumentele-pentru-care-nu-ar-trebui-sa.html

    de aici s e mai pot lua cateva citate.

    si am mai propus folosirea urmatoarelor citate:
    Pr. Dumitru Staniloaie: „Eu nu sunt pentru ecumenism! A avut dreptate un sarb, Iustin Popovici, care l-a numit panerezia timpurilor noastre”
    Pr. Gheorge Calciu Dumitreasa: „Eu sunt impotriva ecumenismului! O socot cea mai mare erezie a secolului nostru”
    Pr. Arsenie Papacioc: „Sunt impotriva! Pe viata si pe moarte impotriva! Ce ecumenism?”
    Pr. Adrian Fageteanu: „Ecumenismul este o erezie, erezia secolului XX”
    Pr. Ilie Cleopa: „Noi ortodocsii suntem putini dar suntem Biserica intreaga. Noua nu ne lipseste nimic! Noi n-avem ce imprumuta de la protestanti dar nici de la catolici!”
    Pr. Iustin Parvu: „Ecumenismul nu e nascut din parerile bisericilor, ci din gandirea proprie a unor pastori ce nu au nimic profund crestin si religios in ei ci doar o viata politica”
    Cuv. Paisie Aghioratul: „Cu durere in suflet marturisesc ca, dintre toti filounionistii (ecumenistii n.e.) pe care i-am cunoscut, nu am vazut pe nici unul sa aiba nu miez, dar nici macar coaja duhovniceasca. Cu toate acestea, stiu sa vorbeasca despre dragoste si unire, desi ei insisi nu sunt uniti cu Dumnezeu, fiindca nu L-au iubit.”
    Sf. Efrem Sirul: „Vai acelora care se intineaza cu blasfemiatorii eretici! Vai acelora care batjocoresc Dumnezeiestile Scripturi! Vai de cei citi murdaresc sfinta credinta cu eresuri sau incheie vreo intelegere cu ereticii!”
    Pr. Arsenie Boca:Ecumenismul? Erezia tuturor ereziilor! Caderea Bisericii prin slujitorii ei. Cozile de topor ale apuslui. Numai putregaiul cade din Biserica Ortodoxa, fie ei: arhierei, preoti de mir, calugari sau mireni, inapoi la Sfanta Traditie, la Dogmele si Canoanele Sfintilor Parinti ale celor sapte Soboare Ecumenice, altfel la iad cu arhierei cu tot. Fereasca Dumnezeu!

    mi se pare f important citatul din par Cleopa.

    o parte sunt folosite,d ar cred ca argumentul cel mai convingator este parerea sfintilor despre ecumenism.
    sper sa am timp sa concep si eu o macheta si sa o prezint pt ca unde sunt mai multe capete, sunt si mai multe idei. important este sa iasa un lucru de folos, adica sa trezim cat mai multi, pt c a am vazut multi ortodocsi care spun ca papistasii sunt tot crestini, ca atare merg la slujbele lor.

    Apreciază

  15. marian said, on martie 19, 2012 at 9:43 pm

    Ca mai tot ce e bun pe You Tube, incet-incet, dispare, fara explicatii. A disparut excelentul serial Istoria Orientului Mijlociu, facut de britanici, in 5 episoade de cate 48 de minute, difuzat si titrat in romana, pentru TVR CULTURAL. L-am avut integral, dar, s-a distrus si suportul pe care l-am avut.
    Se pare ca vor mai disparea si altii de pe You Tube. Nu stiu daca e de vina acta sau jidanimea ofuscata de propaganda extrem de negativa care i se face.

    Apreciază

  16. minionita said, on martie 19, 2012 at 11:26 pm

    Mie mi se pare ca ar trebui niste explicatii mai simple, astfel incat sa fie pe intelesul oricui, de la copilul de 10 ani pana la intelectual. Si trebuie argumente valide, pe care le avem. Ecumenism inseamna unirea cu biserici care se auto denumesc crestine dar care promoveaza invataturi contrare Evangheliilor si scrierilor Sfintilor parinti( argumente: modificarea Crezului, Purgatoriul etc). Iisus este capul Bisericii deci se exclud papa-inlocuitorul Lui pe pamant sau un monarh. Ortodoxia isi intinde bratele oricui primeste adevarul dar nu accepta comuniunea cu cei care rastalmacesc invataturile incredintate noua prin intermediul apostolilor. Unirea e posibila numai in temeiul acceptarii invataturii ortodoxe.Iubirea aproapelui este fundamentala dar trebuie sa fugim de cei care ne pot corupe si sa ne rugam pentru ei. Si, din pacate, biserica privita ca structura, incepe sa fie scindata, insa Biserica vie, luptatoare e la fel de puternica precum era in timpul prigoanei anticrestine. Prigoana care incepe sa se faca simtita din nou, sub alte forme.
    Din experienta proprie stiu ca lipsa unei educatii corespunzatoare si absenta unor notiuni de baza pot conduce la interpretari de genul: aproapele meu e orice om, deci trebuie sa fiu bun si tolerant cu cei de alta credinta, homosexuali, desfranati etc. Am gandit si eu la fel pentru ca fundatia exista insa nu era bine construita. Majoritatea oamenilor au ca sursa de informare ziarul si televizorul care tembelizeaza. Inainte sa citezi duhovnicii sau ierarhii de mare valoare trebuie sa determini omul sa isi puna intrebarile corecte, al caror raspuns il constituie tocmai aceste cuvinte.

    Apreciază

  17. daves said, on martie 19, 2012 at 11:27 pm

    FLUTURASI ANTI DAN DIACONESCU TREBUIE CAT MAI RAPID PUSI IN CIRCULATIE . ALTFEL PROSTIMEA IL VA VOTA PE ERETICUL SECTAR MASON CARE VA”EXECUTA” PREOTII

    Apreciază

  18. G-man said, on martie 20, 2012 at 7:31 am

    clavn ..are saccsiv atatea articole despre muzica .. daca urmaresti demult de ce nu ai postat la un articol din acela?
    de ce pentru ca sa se faca praf articolul asta in care o sa fie mai multe mesaje de rapul tau si al lui demni decat despre fluturasi ..asa sa nu se mai inteleaga nimic .. deci esti un intrus raman la aceasta parere.

    Apreciază

    • Clau said, on martie 20, 2012 at 7:38 am

      Despre muzica stricatoare da…are..dar desrpre muzica si in special de artistii..oamenii..de care vorbesc eu nu am vazut niciodata..Si sa stii ca am mai postat o data la un articol legat de muzica…Intentia mea nu era asta..sa fac praf un articol..insa ideea a fost sa postez pe cel mai recent articol..ca daca postam pe un articol de 2 ani in urma..nu cred ca ar mai fi vazut nimeni ce am de zis si eu.. Imi pare rau daca v’am „deranjat” si il rog pe saccsiv sau cine e admin..sa stearga toate postarile mele..nu ma supar… 🙂 Eu intrusul..ma retrag…va lasa pe voi in „marea si luminata voastra intelepciune”…Ma simt ca un vames printre farisei..

      Apreciază

      • danutza said, on martie 20, 2012 at 7:42 am

        e hai, ca acum exagerezi cu ultima propozitie. adica noi suntem farisei????? wow, e o acuzatie grava!
        poate, poate ca ne-am comportat prea dur, dar asta doar ca tu sa te indrepti sau sa nu gresesti.
        acum, fii si tu mai smerit, ca nu strica la cv.lasa-l pe Dumnezeu sa stabileasca cine e fariseu si cine e vames…..

        Apreciază

      • Clau said, on martie 20, 2012 at 7:50 am

        🙂 Nu am zis ca voi sunteti farisei..nu va cunosc pe nici unul personal..Incerc sa fiu cat de smerit se poate…Tocmai pentru ca mi’am zis ca sunt vamesul cel pacatos…Dar..ati tabart toti pe mine..ca si cum..as fi vames…asta am vrut sa zic…iarta’ma daca ai inteles altceva!

        Apreciază

      • michael said, on martie 20, 2012 at 11:57 am

        @Clau
        Dar de curiozitate, tu ți-l poți imagina pe Părintele Arsenie ascultând o astfel de muzică( la căști, eventual) ??

        Apreciază

      • Clau said, on martie 20, 2012 at 12:01 pm

        Sincer nu…dar nu ma pot ridica la nivelul lui…si nu ma pot compara cu el..si nu cred ca se poate cineva dintre noi..pacatosii…ma folosesc si eu de ceea ce pot in incercarea de a merge pe calea cea dreapta…

        Apreciază

  19. un pacatos said, on martie 20, 2012 at 7:42 am

    Clau, ca tot suntem in postul Pastelui

    Apreciază

    • Clau said, on martie 20, 2012 at 7:51 am

      Iti multumesc frumos…Dar..Prohodul Domnului..nu se asculta in saptamana Patimilor? Parca asa stiam..iertare daca gresesc.

      Apreciază

      • un pacatos said, on martie 20, 2012 at 8:24 am

        Nu stiu, dar daca vreau sa cunosc smerenia, puterea, frumusetea, lucrarea Lui Dumnezeu ascult aceasta minunata cantare ce o regasesti doar in Biserica ortodoxa.

        Apreciază

      • Maria said, on martie 21, 2012 at 9:49 pm

        Clau,
        Cu ani in urma ,eram la manastirea Sihastria din jud Neamt ,si am auzit sfatul parintelui Varsanufie (care
        a trecut la domnul )pe care-l dadea unui baiat ce avea fanfara,(instrumente ) cu care canta pe la nunti si petreceri .
        Parintele i-a spus sa-si distruga toate instrumentele cu care distra oamenii el si familia lui ,pt ca spunea parintele „Nu numai tu te vei duce direct in iad ,ci si cei pe care-i atragi la petreceri si cei carora le canti la nunti „.I-a spus sa le distruga ,sa nu le vanda pt a ispiti pe altii cu acelasi pacat .Printre altele ,spunea parintele ca orice fel de muzica din afara cantarilor din biserica ,este pt al slavi pe diavol ,prin atasamentul
        crestinului fata de aceasta forma de distractie si de relaxare ,inlocuind timpul credinciosului destinat
        rugaciunii ..
        Odata cu trecerea timpului ,nu se mai tine cont de aceste invataturi de la marii duhovnici ,pt ca sunt multi dintre preoti si chiar calugari ,carora le place muzica lumeasca , fiind promovata de radio Trinitas ,ascultata in toate manastirile din tara de catre maici si calugari ,fara pic de jena ,pt ca este un post de radio al bisericii si muzica le-a fost „servita pe tava „.
        Mai mult , in sarbatori este promovata sub forma de concerte ,chiar in marile catedrale si in toate bisericile de parohie .
        Noi ca si crestini cu buna cuviinta ,nu trebuie sa ne lasam contaminati de aceste devieri de la randuielile care au fost stabilite de inaintasii nostri si de sfinti , in credinta ortodoxa si care reprezinta temelia Ortodoxiei ,pe langa doctrina si dogmele ei .
        .

        Apreciază

      • Ciprian said, on martie 21, 2012 at 10:09 pm

        Maria
        Dumnezeu are caile Lui, eu am regasit Adevarul citind un site new-age ce avea un link catre RIC, si am simtit ca acolo, in scrierile Sfintilor e Adevarul, am simtit in inima mea. La fel si cu Trinitasul, cand am ascultat pe Parintele Arsenie Papacioc am simtit ceva aparte si am aplicat ce a spus el si am vazut ca e bine. Asa si cu muzica asta tineretul aude intr-un loc „impropriu” de Sfintii Parinti, de jertfa, daruire, rugaciune si isi va pune, cu ajutorul Lui Dumnezeu, si intrebari existentiale. Daca ne vom rezuma la litera nu vom face alceva decat sa ne asemanam cu fariseii care il urmareau pe Mantuitor. Spune-mi tu o metoda practica de a aduce tineretul de 18-30 ani la Biserica. Practica insemnand sa asculte de cuvantul oamenilor care e Surla inaia a Lui Dumnezeu. Cati mai asculta simplu? E nevoie ca cei dintre ei sa dea marturie asa cum pot pentru a se trezi cat mai multi. Cand demonii sunt infipti in inima nu ai aplecare spre cele sfinte. Si demonii se scot cu lacrimi si rugaciune intr-o prima faza, iar daca una din melodiile astea il face pe un om sa isi constientizeze starea si sa culeaga cateva lacrimi mult face. Daca acel om se gandeste si la Dumnezeu ca urmare a melodiei face si mai mult. Daca mai da o cautare pe Google dupa „Sfinti Parinti” ar putea sa fie un suflet intors la Pocainta (Taina Ortodoxa). Si asta nu e lucru putin…

        Apreciază

      • Clau said, on martie 22, 2012 at 6:26 am

        Maria! Nu se compara muzica de care vorbeam eu…cu o fanfara..lautareasca…sau muzica de la tv..In nici un caz..la inceput ascultam house..si eram din ce in ce mai „bagat” in asta…si acum realizez ca pornisem pe un drum gresit…foarte gresit..am ratacit o perioada..rau de tot..poate mai ratacesc si acum putin..Insa muzica de care iti vorbesc..m’a facut sa vad care e importanta vietii..rolul ei..M’au facut sa inteleg rostul bisericii si al rugaciunii..M’au facut sa ma intorc cu fata inspre Dumnezeu si sa-L caut…M’a trezit…Mi’a spus: „Hooo baa! ca mergi inspre prapastie ca orbul!! Intoarce’te…” Si asta bineinteles cu ajutorul lui Dumnezeu..Si stai linistita ca citesc si din cartile Sfintilor Parinti..si uneori..mai ascult si muzica bisericeasca..am CD-uri..Si nu’ti imagina ca’s vreun pusti care stau la colt de bloc si bea si se drogheaza si asculta rap si da din cap…si apoi vine aici si zice cat de minunata e muzica rap..In nici un caz..muzica de care am vorbit e bazata pe spirit si credinta…Nu se topaie pe ea..nu te distreaza..nu se asculta la petreceri..sau in cluburi…Intre noi fie vorba si simtindu’ma ca printre frati aici..Nu merg prin cluburi..nu fumez..si de baut..doar un vin de casa…rar beau…si asta cand ma intalnesc cu un frate de suflet…si mai povestem mersul lumii…ce mai pun astia la cale..dezbatem subiecte discutate si aici de altfel..:) Nu incercam sa’ti spun cat de „sunt”..vroiam doar sa’ti faci o idee..Sunt un pacatos..am si eu pacatele mele..Dumnezeu sa ma ierte..Insa..imi port „razboiul” cu ele zi de zi…Dar acum cel putin..am trecut dincoace de baricada..am intrat in cazarma 🙂 Dumnezeu sa ne ierte si sa ne ajute pe toti sa vedem calea cea dreapta si sa rezistem in zilele ce vor veni!

        Si era sa uit…Cum cineva spunea..sa lasam muzica mea si sa revenit la subiect..ca intradevar..s’a cam abatut discutia..de la Fluturas la muzica…

        Apreciază

  20. un pacatos said, on martie 20, 2012 at 7:43 am

    si apoi,

    Apreciază

  21. danutza said, on martie 20, 2012 at 7:46 am

    sa revenim la SUBIECTUL ARTICOLULUI!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

  22. mel said, on martie 20, 2012 at 8:21 am

    Chiar asa! Subiectul este fluturasul anti ecumensim!
    Cred ca ati surprins foarte bine trezirea oamenilor la realitate. Cunosc foarte multi ortodocsi, chiar enorm de multi care au auzit de toti acesti Sfinti Parinti enumerati in fluturas si care habar nu au ce insemna ecumensimul si sunt de acord cu el. Ei cred ca e o modalitate de a se face pace intre religii si ca a venit momentul sa ne respectam credintele unii altora. O aberatie mai mare nu poate exista! Cum sa respecti o religie in care nu crezi, sau mai mult o consideri o erezie? Trebuie sa ne respectam si sa ne iubim aproapele, insa nu si credintele lui desarte!
    O alta minciuna strigatoare la cer pe care o propovaduiesc chiar si ortodocsii ecumenisti este ca toti avem un singur Dumnezeu. Cand aud aceste cuvinte mi se ridica tensiunea! Cred ca ar trebui cumva printr-o fraza scurta metionat si acest aspect in fluturas. Exista UN SINGUR DUMNEZEU ADEVARAT, insa nu este universal pentru toate religiile, ci doar pt cei ce cred in EL! Restul se inchina la orice altceva decat Dumnezeu.
    Majoritatea tinerilor din ziua de azi sunt ortodocsi doar cu numele, habar nu au ce inseamna Ortodoxia! Sunt atat de ingrozita de acest lucru incat sper cand voi avea copii sa pot sa le ofer macar jumatate din invatatura Ortodoxa pe care am primit-o de la parintii mei.
    Cred ca acesti fluturasi nu vor avea un impact decat asupra unei mici parti din tinerii din ziua de azi, insa pentru acea mica parte trebuie luptat!
    Ma angajez, cu ajutorul Lui Dumnezeu, sa sustin acest proiect atat cat timpul si sanatatea imi permite!
    Dumnezeu sa va ajute si voua propovaduitori fara de odihna ai lucrarii Lui!

    Apreciază

  23. Ciprian said, on martie 20, 2012 at 9:11 am

    Cred ca pe fluturas trebuie sa fie si Rugaciunea Lui Iisus pentru ca ea arde pe demoni si, cu ajutorul Lui Dumnezeu, cuvintele de pe fluturasi, vor fi pricepute mai lesne de oamenii care chia o citesc macar o data.

    Mai apoi trebuie tinut cont de cuvintele Mantuitorului „dupa roade ii veti cunoaste” iar „roadele” papistasilor sunt casatoriile homeosexuale mii de „preoti” pedofili, rata divorturilor aproape egala cu cea a casatoriilor ca urmare a faptului ca nu mai e sfintenie la ei, nu mai e har, iar aceasta se vede prin nefericirea existentiala in care se balacaresc si cautarea satisfactiei in material. La fel si despre secte: „preotese” lesbiene etc, adica ei prin acceptarea acestor pacate infierate in Biblie isi reneaga chiar si ceea ce ei numesc „credinta”. Adica cum crezi in Biblie daca faci ceea ce chiar in Biblie scrie ca a fost pedepsit cu baie de foc (Sodoma si Gomora)

    Mai trebuie puse si cuvintele Mantuitorului care la un moment dat spune: „El le-a zis: Nu stiati ca trebuie sa fiu in casa Tatalui Meu”? (Luca 2:49) in „CASA” nu in „CASELE” iar in alt loc „chemati PREOTII BISERICII” nu „BISERICILOR” si cred ca sunt mai multe locuri unde este folosit LA SINGULAR cuvantele „casa, biserica”. Iarasi „Eu sunt Calea, Adevarul si Viata”, mai multe „adevaruri”=nici un adevar. Daca la Ortodocsi avem mii de sfinti cu semne mai presus de fire ca si roade bineplacute Lui Dumnezeu, la eretici nu avem nimic, nici un semn de indumnezeire. Scopul vietii crestine e dobandirea Duhului Sfant, cum sa Il dobandesti daca tu nici macar nu marturisesti drept de unde vine… Cei mai cunoscatori in ale Noului Testament pot ajuta cu mai multe referiri. De asemenea trebuie infierate daca e posibil traducerile dupa ureche ale sectarilor cat si erezia papistasa legat de purcederea Duhului Sfant.

    Limbajul folosit trebuie sa fie unul „babesc” cum spunea cineva mai sus, altfel se creeaza impresia ca e o problema strict teologica nu una existentiala asa cum e ea de fapt. Am avut si eu aceasta ispita cum ca ecumenismul nu ma priveste cand de fapt e deosebit de important, cat esti in Dreapta Credinta esti pe cale cand accepti macar cu gandul ereziile nu mai esti pe cale. Trebuie starnit in om curiozitatea cea buna si condensat in putine cuvinte.

    Poate ar fi util de pomenit si armele de lupta impotriva fortelur intunericului:

    „Semnul crucii

    În calea mântuirii sau a întoarcerii noastre Acasă, se mai ridică o stavilă: vrăjmaşul însuşi, puterea răului în persoană, sau îngerul rău. Mândria lui nu poate răbda bătaie; acesta-i chinul păcatului său, că totuşi trebuie s-o capete. Deci, dacă a fost bătut când se lupta cu noi din afară, prin gura lumii, dacă a trebuit să fugă ruşinat după zeci de ani de lupte dinăuntru, din trup şi din suflet, atunci sufletul şi mintea, făcându-se curate, îl prind în prezenţa nevăzută. Atunci, nemaiavând ce face, vine în persoană să se războiască cu noi. De acum începe războiul minţii omului cu mintea cea vicleană, sau războiul nevăzut. Spre războiul acesta însă să nu îndrăznească nimeni, de n-a fost chemat de Dumnezeu cu rost de a ruşina puterea vrăjmaşă şi a mai întări neputinţa oamenilor spre război, căci nu e un război de glumă. Deocamdată să ne mulţumim a şti că asupra diavolului avem acestea trei: Numele Domnului şi al Maicii Domnului, Sfânta Cruce (Aş întreba pe cei care nu-şi fac semnul crucii: cu ce semn vă apăraţi voi de diavolul?) Ei însă n-au semn, că nu-i lasă să-l facă. Iar a treia armă de apărare este smerenia sufletului. Deci, chiar în ceasul tulburării tale să zici în adâncul inimii tale: „Pentru păcatele mele pătimesc acestea, Doamne izbăveşte-mă de cel rău”. Şi întoarce-te cu inimă bună către Dumnezeu, orice gânduri rele ai avea, pălmuindu-ţi mintea, căci vede Tatăl osteneala fiului şi nicidecum nu-l lasă …” ( http://www.nistea.com/cararea/cararea-neajunsurile-duhovnicesti.htm )

    Apreciază

    • florin said, on martie 20, 2012 at 9:32 am

      Sunt placut impresionat de faptul ca foarte multi tineri isi fac semnul crucii pe strada sau cand trec pe langa o biserica.Ei sunt principalul ogor si pentru grau,dar si pentru neghina in momentul de fata.Cred ca teologii de pe aici vor gasi o solutie la aceasta problema,insa intalnirea virtuala e oare suficienta in acest sens?

      Apreciază

      • Ciprian said, on martie 20, 2012 at 9:52 am

        Fiecare face cat poate, fireste ca „intalnirea” virtuala nu e suficienta. Sunt altii care tin conferinte, altii care combat pe ziarele online, altii fac filmulete, altii au blog-uri, fiecare dupa putiinta si priceperea lui. Important este SA FIM si Dumnezeu va lucra prin fiecare. Rugaciunea ramane in continuare cea mai puternica arma si faptele caci credinta fara fapte este moarta spunea cineva. Ar fi multe de facut dar e osibil ca multi dintre noi nu cauta unde trebuie sau se asteapta la prea mult de la cineva, dar sa nu deznadajduim, are Dumnezeu caile Lui pentru fiecare din noi. Eu nu sunt teolog ci simplu mare pacatos.

        Apreciază

  24. Ciprian said, on martie 20, 2012 at 9:22 am

    Iar tabelul cred ca e bine sa fie eliminat. Reamintesc celor care vor sa printeze ca sunt imprimante laser foarte economice, fata verso, pe la 170 RON cu transport inclus, Kyocera 1020D, garantie 1 an, se gasesc pe net, iar hartia folosita sa fie din cea „de scris” 50mg, astfel e mai usor de indoit, mai ieftin si arata „mai profi” decat printata pe 80mg (cea clasica de copiator).

    Apreciază

  25. daniel said, on martie 20, 2012 at 10:29 am

    Si eu cred ca tabelul si celel ce il insotesc trebuie eliminat. Cred si ca citatele din Evanghelie trebuie date cu indicarea sursei exacte. Si… mitropolitul Serafim de Pireu a spus: ANATEMA, NU ANATEMĂ. De asemenea, toate citatele trebuie sa fie cat mai exacte si acolo, unde se poate, cu sursa exacta in care sunt scrise si ar trebui sa existe un text care sa explice mai clar ce inseamna ecumenismul si ca toate celelalte asa-zise culte crestine sunt false Biserici.

    Apreciază

  26. Traian P. said, on martie 20, 2012 at 10:34 am

    Ce ar putea fi luat în calcul din punct de vedere tehnic la aceşti fluturaşi:

    – câte exemplare vreţi să tipăriţi.
    – apelaţi la un centru specializat, tipografie, sau le printaţi dumneavoastră.
    – în funcţie de punctele de mai sus decideţi dacă aveţi nevoie de tipar offset (mii-zeci de mii de fluturaşi), tipar digital sau imprimanta laser.
    – dacă le printaţi dumneavoastră şi nu aveţi imprimantă laser aţi putea lua în calcul un sistem CISS pentru imprimanta inkjet care permite un cost mai mic la cerneală.
    – în funcţie de banii pe care-i aveţi disponibili decideţi formatul fluturaşului , A4 faţă-verso îndoit în două, A4 faţă-verso îndoit în trei, A5, o treime din A4, mai multe culori sau doar o culoare, etc.
    – hârtia este cea care decide în mare măsură costul final al tipăriturii dar în cazul de faţă nu cred că este cazul să apelaţi la hârtii speciale.
    – faceţi un test înainte de a da comanda finală, este posibil ca pe o hârtie subţire să se vadă textul de pe partea cealaltă.
    – dacă tiparul va fi executat pe o hârtie mai groasă, peste 130-150 gr ar trebui să luaţi în calcul şi biguirea ( îndoirea ) pentru a evita crăparea tipăriturii.
    – foarte mult text poate dilua mesajul.
    – tabelul poate rămane şi poate fi gândit ca o parte care se poate detaşa şi trimite prin poştă la adresa pe care o consideraţi necesară. În acest caz va mai apărea o operaţie în plus, perforul.
    – trebuie luată în calcul şi imaginea asociată cu mesajul transmis după cum bine aţi menţionat. Am încercat eu un model, a trebuit să scot din text pentru a obţine un A5 faţă-verso dar dumneavoastră decideţi în funcţie de importanţa textului şi a imaginii pe care o aveţi care va fi forma finală.

    http://dl.transfer.ro/transfer_ro-20mar-0eae4f8bd2d8e.zip

    Apreciază

  27. geo said, on martie 20, 2012 at 1:15 pm

    Nu uitati sa imprastiati fluturasi si prin fata catedralei din Cluj,ca are cine sa ii culeaga si sa-i duca inauntru,seminaristi cu randul fac planton pentru alungarea cersetorilor.Si multa nevoie ar fi,ca Doamne pazeste-ne kir Vasile a fost participant la vecernie cu eretici.

    Apreciază

    • florin said, on martie 20, 2012 at 10:15 pm

      Geo,
      ,
      Vrei sa spui ca P.S. Vasile a participat la o slujba alaturi de eretici? Cand si unde?

      Apreciază

  28. Ciprian said, on martie 20, 2012 at 2:08 pm

    Trebuie folosit alt termen decat „ecumenism”, ceva care sa starneasca curiozitatea, de genul: „ce se ascunde in spatele unirii bisericilor (ecumenismul)” pentru ca prea putini stiu ce e ecumenismul iar cei care stiu nu mai au reala nevoie d pliante, caci atunci cand stii iti este vadita si minciuna.

    O miscare ecumenista tot mai acceptata e marsul pentru viata…

    Trebuie scoase in evidenta cuvintele din Biblie referitoare la rugaciunea impreuna cu cei rataciti si clui care ii spui a doua oara sa te departezi de el daca nu asculta.

    La Sfanta Liturghie noi ne rugam pentru „unirea Credintei” nu „credintelor” iar credinta una este.

    La pacate impotriva Duhului Sfant avem: „Lepadarea de Biserica Ortodoxa. Fereste-te de aceste pacate, caci Mantuitorul spune: Dar cine va huli impotriva Duhului Sfant nu are iertare in veac, ci este vinovat de osanda vesnica (Mc. 3:29).” din indreptarul de spovedanie a Mucenicului Valeriu Gafencu

    La invocarea ecumenismului se face uz de iubirea de aproapele, dar oare noi, daca iubim aproapele, si STIM ca suntem in adevar, cladit pe mii de jertfe ale Sfintilor, il vom minti „politic corect” ca si „adevarul” lui e bun? Sau il vom indrepta cu dragosete si intelegere catre singura cale de izbavire din mana vrajmasului: Ortodoxia?

    Daca eu stiu ca hrana mea e buna, simtit si istoric vadit, se cade ca din iubire sa accept picaturile de otrava ale altora astfel ca sa nu mai avem nici unii nici altii de unde ne hrani?!? Sau nu e asta crunta nebunie? Oare nu e mai firesc sa stam cu viata noastra chezasie decat sa murim in veac? Sa nu fie! De aceea e bine sa ducem cu intelepciune lupta cea buna inca de pe acum, caci unde-s multi puterea creste si dusmanul nu sporeste. Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu!

    Apreciază

  29. valentin said, on martie 20, 2012 at 7:17 pm

    din ce am citit pana acum mi-am format urmatoarea parere asupra continutului

    1. fluturasul trebuie sa se axeze pe cateva idei:
    ortodoxia este singura credinta adevarata
    papismul este erezie
    ce este ecumenismul si ce ascunde acesta

    2. in jurul acestor idei putem folosi citate, marturii ale Sfintilor si marilor duhovnici

    3. in loc de titlul folosim la fiecare idee un indemn: „exemplu: NU va alaturati rugaciunii ecumenice”

    4. cateva exemple de activitati ecumeniste alaturi de anateme

    Apreciază

  30. minionita said, on martie 21, 2012 at 1:02 am

    In forma actuala, fluturasul este pentru cei care stiu ce e ecumenismul si cu ce se mananca. Pentru cei care nu au habar e ca si cum vrei sa citesti inainte sa inveti alfabetul.

    Apreciază

  31. Alexandra said, on martie 21, 2012 at 5:09 pm

    rf. pliant anti-ecumenism

    Felicitari tuturor, cred ca cu acele mici imbunatatiri, a iesit un material foarte bun! Multumim pentru munca depusa!

    rf. muzica rap.

    Desi nu ascult si nici nu am fost fan muzica rap, cred ca pentru tinerii care isi dau seama ca lipseste ceva din viata lor si ca ceva nu e ok in societatea noastra, e un lucru benefic si un exemplu de urmat. Nu este lucru de neglijat ca o persoana publica sa aiba curajul sa spuna lucrurilor pe nume, mai ales cand ne uitam in industria muzicala ce se ascunde si ce mesaje se transmit. Cred ca este un inceput. Si mai cred ca odata ce vrem sa ne incredem in Dumnezeu, o sa ne arate cum si ce sa facem. Spovedania, participarea la viata Bisericii! Dumnezeu nu ne lasa, numai sa avem credinta si sa Il ascultam!

    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Clau said, on martie 21, 2012 at 8:21 pm

      ” E ultima ora in care poti sa realizezi..ce inseamna o raza fina de lumina in bezna..E ultimu’ ceas in care poti sa’ti dai seama ca nu psihiatru ci dragostea invingea teama..E ultima ta sansa sa te intorci la Dumnezeu..atunci cand urci spre culme orice drum e greu ca si intr’o lume de basm tre’ sa’l infrunti pe zmeu..E ultimul ceas al suprematiei minciunii si apoi vom iesi din labirintul stricaciunii…Ca nu putem sta in genunchi doar ca asa vor unii..dar vom sta in genunchi pentru implinirea rugaciunii…In loc sa ratacim ca la nebuni..undeva pe drum..pentru bani si bunuri ce’o sa fie toate scrum..E ultima ora in care ne mai putem salva..urmand pe Dumnezeu formand armata Sa..ca sfintii din dreapta Sa..ce cu inima inteleapta ne indreapta ca Iisus..cand mergem inca o data in gand si fapta in sens opus..Ne cearta..ne iarta..ne’arata alta treapta si ne’asteapta acolo sus..”

      Alexandra! Bine punctat..ma bucur ca nu ai atacat direct afirmatiile si recomandarile mele…sunt constient ca exista artisti rap care au versuri pline de rataciri..insa nu trebuie bagati toti in aceeasi oala.. :-?? Poata nici nu se cheama rap ce face Cedry2k.. 🙂 poate e un gen nou..inventat de el..spuneti’i cum vreti..dar..nu e nimic din ce a fost pana acum in ceea ce priveste muzica..Cat despre artistii care instiga doar la dezmat..ce ne da noua mass media sa inghitim..acestia sunt de cealalta parte a baricadei.. Doamne ajuta!

      Apreciază

    • Ciprian said, on martie 21, 2012 at 8:31 pm

      exista o versiune finala/semifinala a pliantului?

      Apreciază

  32. Ciprian said, on martie 21, 2012 at 9:34 pm

    In urma cu 2000 de ani ni s-A revelat O Cale, UN Adevar pentru a găsi Viata. De atunci cei care au urmat Calea si Adevarul au gasit Viata, marturisind cu viata proprie pentru asta. Acestia au ramas ca niste faclii, marturii pe Cale, punctand din vreme-n vreme Adevarul pentru a nu ne lipsi de Viata. Dar iata ca la 1054, s-a gasit „un ghid” pe Cale, care neascultand Adevarul, a pierdut Viata. Practic nici nu mai stie ce e Viata, si pe „calea” lui si-a construit un „adevar” pentru a-i obloji constiinta lui si a celor ce l-au urmat. Dar Constiinta nu e oarba, pentru ca ea e din Adevar, e Vocea Adevarului in Om care-i arata Calea. Astfel, pe multi arzandu-i Constiinta in bezna lor si-au facut cate un „adevar”, dar care nu e nici Cale nici nu duce la Viata. Se face astfel ca avem acum mai bine de 3000 de „adevaruri” care dor, si ele cred ca daca s-ar uni cu Adevarul facandu-L „adevar”, „calea” lor nu ar mai fi asa usturatoare deoarece nu ar mai exista nici Viata care e pe Cale. Dar noi stim ca mai multe „adevaruri” inseamna nici un adevar, deci minciuna. Atunci ce are a face Adevarul cu minciuna? Au nu e mai bine pentru toata lumea ca minciunii sa i se spuna pe nume, de fapt e singurul adevar care poate face ca minciuna sa vada Adevarul si sa i Se inchine Lui. Daca nu iubim Adevarul, nu respectam intaia porunca, dar nici pe a doua daca Il consideram „adevar” si astfel iesim de pe Cale pierzand Viata. Sa nu fie!

    Apreciază

  33. Viorel said, on noiembrie 25, 2012 at 8:01 pm

    In legatura cu Cedry2k si muzica rap…

    Am ajuns intamplator pe acest site prin intermediul indirect al lui Cedry2k(cautam ceva despre el si m-am pomenit aici).In mare parte am urmarit ce s-a discutat aici si am decis sa ofer niste lamuriri suplimentare.Daca gresesc,astept sa ma corectati sau sa ma sfatuiti(imi place sa primesc sfaturi cordiale,nerautacioase).

    De la inceput muzica rap a generat o cultura urbana de rezistenta impotriva mentalitatilor deja trasate sau sugestionate din lumea mainstreamului.Atitudinea era una de protest si intr-adevar,la o privire superficiala,nu a avut nimic de-a face cu religia sau invatatura cea buna.Dar lucrurile au evoluat si s-au diversificat mesajele transmise de acesti artisti.Perceptia actuala despre rap e una deformata,deoarece cei mai multi au auzit doar de trupele comerciale(Mafia,Parazitii),care au un mesaj neortodox,distructiv.

    Cedry2k insa a tinut sa fie diferit,sa iasa din tipare(nu e singurul,mai sunt si altii care vorbesc de Dumnezeu si au un mesaj pozitiv).Dupa ce l-a descoperit pe Dumnezeu a gasit de cuviinta sa insemineze cate ceva din invatatura cea buna si in mintile celor ce-l asculta,prin muzica sa(una poetica si cu totul deosebita de altfel).Aceasta muzica nu e una de dezmat sau desfrau,ci una care stimuleaza introspectiile si meditatia adanca asupra unor chestiuni esentiale(ca ortodoxia-credinta adevarata,constiinta crestina a neamului romanesc,iubirea ca arma impotriva raului si raspuns la rataciri,dezaprobarea avortului,a familiilor gay,influenta masoneriei,manipularea prin intermediul televizorului si multe alte teme regasite in textele acestui artist).Pe langa faptul ca ne indeamna spre pocainta,Cedry2k atrage atentia si asupra unor aspecte negative din societate,de care trebuie sa ne ferim.

    Toata aceasta munca asidua de luminare a mintilor tinere ,nu poate sa-i displaca lui Dumnezeu.Daca omul acesta a reusit macar pe unul sa-l faca sa se intoarca la Dumnezeu sau macar l-a pus pe ganduri,sunt convins ca va avea plata in ceruri.In fond ce poate fi mai sublim decat sa intorci un suflet ratacit la Domnul?(dar eu sunt convins ca mult mai multi au fost miscati de aceasta muzica).

    Va propun sa vizionati niste materiale video de la lansarea albumului Clipa Schimbarii semnat Cedry2k:


    Astept pareri sau impresii.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.