SACCSIV – blog ortodox

Cum sunt “alesi” presedintii statelor democratice …

Posted in EVREI, Woodrow Wilson by saccsiv on februarie 7, 2012

Reiau un articol din 2009:

Personalitati si organizatii: Un EVREU greu, rabinul STEPHEN SAMUEL WISE

   Stephen Samuel Wise (1874-1949), nascut in Ungaria, plecat in SUA, lider sionist. Fondator al New York Federation of Zionist Societies in 1887. Secretar onorific al Federation of American Zionists, colaborator apropriat al lui Theodor Herzl. Prieten apropriat al presedintelui mason Franklin Delano Roosevelt.

Intr-o conferinta in New Jersey din 1911 spunea:

Marti presedintele Princeton University va fi ales guvernatorul statului vostru. Nu-si va termina mandatul si va fi ales presedintele SUA. In martie 1917 va fi pentru a doua oara presedinte. Va fi unul din cei mai mari presedinti din istoria Americii

Vorbea despre Woodrow Wilson … Dupa cum vedeti, in istoria moderna a lumii democrate, alegerile sunt de ochii lumii, in fapt sunt desemnari. Aidoma s-au petrecut lucruile cu presedintele Obama. Cititi va rog Detalii esentiale despre PAPUSARII si sforile prin care este manuit presedintele marioneta Barack Obama. Sau la noi chiar si cu patriarhul Daniel. Amintiti-va va rog cum a iesit la rampa masonul Frunzaverde pentru a-l desemna castigator pe actualul Preafericit inca inainte de a fi ales … De fapt chiar Woodrow Wilson recunostea acest intr-un final:

Unii dintre cei mai mari oameni din Statele Unite, din domeniul comertului si productiei, se tem de ceva. Ei stiu ca undeva exista o putere atât de organizata, atât de subtila, atât de atenta, atât de completa, de perseverenta încât nu au curajul sa o vorbeasca de rau sau sa o condamne, decât în soapta.“

In 1914 Stephen Samuel Wise co-fondeaza NAACP (National Association for the Advancement of Colored People) impreuna cu evreul Jacob Schiff, unul din fondatorii Federal Reserve.

Co presedinte al American Zionist Emergency Council, precursor al American Israel Public Affairs Committee (AIPAC)

In primavara anului 1941 a decis un embargo complet al tuturor ajutoarelor catre evreii din tarile ocupate de nazisti. In acest sens a trimise ordine stricte delegatilor Congresului Mondial Evreiesc din Londra si Geneva: “Toate operatiunile catre Polonia trebuie sa inceteze imediat. Si in engleza imediat inseamna IMEDIAT, nu in viitor”. Asta se leaga cu ce spuneau unii rabini invitati la o emisiune televizata in care acuzau sionistii ca au refuzat sa-i salveze pe evrei, desi o puteau face. Cititi va rog si articolul:

SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism”

Mai mult, ELITELE camatariei planetare evreiesti au finantat nazismul …

NAZISMUL (partea 2): finantatorii si sustinatorii national-socialismului

 

50 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on februarie 7, 2012 at 11:40 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • Stefan said, on februarie 7, 2012 at 3:51 pm

      Te rog varifica-ti mailu cand poti,macar sa verific daca am adresa care trebuie.

      Apreciază

    • Stefan said, on februarie 7, 2012 at 4:07 pm

      este imposibil sa dureze mai mult de 24 de ore, nici macar nu a avut nimic atasat.

      Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 7, 2012 at 5:18 pm

        Stefan

        Acum, la 6:19, am primit un e-mail cu textul „test”.

        Apreciază

    • Stefan said, on februarie 7, 2012 at 4:13 pm

      Mai las 24 de ore dupa care o sa-ti scriu din nou acelas lucru.esti sigur ca nu-i in junk sau ceva?
      Daca ai primit mailuri in ultimele 24-48 de ore si pe al meu nu inseamna ca o fii pe teava cumva.

      Apreciază

    • Stefan said, on februarie 7, 2012 at 5:52 pm

      hmm pai asta nu-i bine
      Atunci cum de nu l-ai primit pe ala de l-am scris ieri ?
      Ti-au mai trimis altii mail recent si pe ale lor le-ai primit?

      Apreciază

      • saccsiv said, on februarie 7, 2012 at 6:14 pm

        Stefan

        Asta nu stiu. Dar m-ai pus pe ganduri. Am trimis niste e-mailuri si asteptam niste raspunsuri care n-au venit inca. Si ma intrebam daca nu le-au citit inca sau ce-o fi.

        Apreciază

      • Stefan said, on februarie 7, 2012 at 7:12 pm

        Mai lasa asa inca 24 de ore,vedem maine.
        Mailul meu a fost mai lung,cine stie.

        Apreciază

  2. Toma said, on februarie 7, 2012 at 12:00 pm

    Mi se pare firesc sa fie o iluzie alegerile.

    Ganditi-va ca oamenii cand merg la vot ce fac?
    Dau buletinul, semneaza undeva si primesc stampila si buletinul de vot da?
    Apoi dupa ce voteaza secret pun votul in urna si predau stampila si iau buletinul si pleaca acasa da?

    Deci voturile raman intr-o cutie. Avand semnaturile aia care predau cutia spun ca inauntru sunt 523 de voturi sa spunem da?
    Daca vine altul cu o cutie cu 523 voturi si o schimba?

    Eu m-am uitat la ultimele alegeri la cutie. E o cutie simpla, sigilata chipurile cu o stampila si un sigiliu cu ceara.
    Pai asta e un nimic. Oricine poate falsifica aceste „protectii”.
    Cat despre buletine, doar le tragi la xerox si mai iti trebuie o stampila cu VOTAT. Nimicuri!

    Si mai remarcati ceva. De fiecare data la alegeri toate partidele urla sa vina lumea la vot.
    Daca nu s-ar prezenta la vot oamenii falsurile nu ar mai avea valoare ca trebuiesc repetate alegerile. Acest lucru ii enerveaza ca trebuie sa repete infractiunea si sa dea iarasi bani grei celor care se ocupa de asta.

    Eu personal nu am inteles niciodata de ce VOTUL E SECRET?
    Intr-o societate in care se stie si ce tata ai supt de la mama, cand iti scrii CNP-ul pe usa sa nu iti dea amenda ala cu recensamantul, intr-o era cu Facebook cand tu iti faci publice opiniile politice pe internet (ba chiar unii se si cearta pe aceste opinii public pe Facebook) la ce bun un VOT SECRET?

    Ca daca voturile nu sunt secrete, e cam greu sa realizezi furtul, ca omul poate vedea undeva online cu cine a votat si iese scandal daca apare altfel. Smecheria sta chiar in VOTUL SECRET ma intelegeti?

    Furtul poate fi oprit in 2 situatii:
    1. nu se mai duce nimeni la vot si atunci puterea politica isi da seama ca are o problema.
    2. fortam politicul sa nu mai fie vot secret si atunci sa vedem cum stau lucrurile.

    Dar evident suprizele nu vor inceta sa apara. Sistemul are si el hotii lui creativi. Plus ca multi oameni vor vota sedusi de promisiunile politice.

    Apreciază

    • stef said, on februarie 7, 2012 at 12:31 pm

      Interesant – nu m-am gandit la asta niciodata

      Apreciază

      • emilian said, on februarie 7, 2012 at 1:06 pm

        Lucrurile nu stau asa deloc. In fiecare sectie de votare exista o comisie din care face parte cate un reprezentant al fiecarui paritid. Dupa ce se termina votarea se numara voturile pe partide si se face un proces verbal semnat de toti membri ai comisiei, fiecare numara sau poate numara voturile pentru fiecare partid. Fiecare reprezentant al partidelor isi noteaza voturile pentru fiecare partid si fiecare transmite la centru numarul de voturi si asa apare namaratoare paralela. Pacaleala vine prin pariticiparea la vot, pe ei neinteresandu-i pe cine votezi intrucat toti cei cu sanse de a intra in parlament sunt controlati de sistem. Orice organizatie presupune o finantare si cel care plateste comanda si muzica, asa e de cand lumea. Se insista cu participarea la vot pentru a da legitimitate celor care vor iesi (nu intereseaza cine iese pt ca orice varianta e a celor cu bani, a celor care sponsorizeaza). In momentul in care nu ar mai vota decat cei care participa la alegeri pt functii si familiile lor ar fi intr-adevar o mare problema pt sistem.

        Apreciază

      • Toma said, on februarie 7, 2012 at 1:37 pm

        @ emilian said, on februarie 7, 2012 at 1:06 pm

        Cunosc oameni care iti pot fura portofelul din buzunarul interior al hainei fara ca tu sa banuiesti ceva.
        Tu ai vazut cum arata cei din comisii? Sunt oameni care pentru o suma modica inchid ochii la orice.
        Si voturile stau in cutie. Pai pot intra eu la vot secret, pun stampila pe 10 buletine si le bag in urna.
        Niciodata nu m-a verificat nimeni ce bag eu in urna.
        Si daca vorbim de cutii, crede-ma ca sunt multe metode de a frauda o cutie cu oamenii de fata. Am vazut cum unii bagau sabii sau taiau oameni in cutii, fara ca acei oameni sa pateasca ceva.
        Nu subestima un hot niciodata.

        Eu nu sustin neparticiparea la vot. Eu sustin ca votul sa nu mai fie secret. Asa e aproape imposibil de furat.
        Oamenii sa aleaga intre neparticipare in masa si vot deschis. Asa hotia nu mai are succes.

        In plus de asta exista culpabilizare. Ai votat PDL si aia au furat si-au facut, atunci toti se uita la tine. Poti fi apostrofat si e bine ca in viitor deschizi mai bine ochii la ce votezi.

        De asemenea, as fi pentru un sistem national electronic de referendum. Daca tot fac astia eGuvernarea de ce nu e folosita cum trebuie. Sa voteze omul sub forma de referendum pentru diverse probleme care il afecteaza direct.
        Fiind o votare electronica si libera, transparenta, sa fie referendum la diverse probleme:
        – acte biometrice;
        – imprumuturi FMI;
        – Rosia Montana;
        etc.

        Cine e impotriva atunci e impotriva vointei poporului.
        Iar cine indeamna lumea la vot cat mai multi sa fie, dar sa fie tot secret ca sa se poata fura, se face partas cu voie sau fara de voie, la furtisagul altora.

        Apreciază

      • emilian said, on februarie 7, 2012 at 6:45 pm

        Toma, prin vot a inceput toata nebunia asta atee. Nu ai dreptate in legatura cu numaratul voturilor, ti-am spus se numara voturile de catre toate lumea, se anuleaza de comun acord, se semneaza cu sau fara obiectiuni procesul verbal, se confrunta nr. buletinelor cu listele de prezenta (de asta semnezi inainte de a vota). Votul public e o parodie si mai mare decat cel secret. Poate ai citit Psihologia maselor a lui Gustave le Bon, gasesti acolo princiii de manipulare ale turmei. A participa la vot inseamna a face parte dintr-o piesa unde nu tu esti regizorul. Pacat ca nu toti intelegem in acelasi timp ca nu mai trebuie sa mai participam la asemenea parodii ieftine. Platon cand se referea la democratie avea in vedere o republica cu maximul 5000 de oameni. Teoretic democratia si votul ar putea fi reale doar intr.un stat mic ca populatie si cu cetateni nu sclavi. Nu i-a trecut lui Platon prin cap ca principiile lui vor fi aplicate la nivel de milioane de oameni din care majoritatea sunt sclavi. Crezi ca cei care incepand cu rev franceza le.au aplicat nu stiau la ce se va ajunge? Stiau foarte bine de la inceput, au creat paradigme de gandire din care cei mai multi nu mai pot iesi. Toate acestea combinate cu distrugerea credintei in Iisus Hristos a dus la ceea ce traim azi.

        Apreciază

      • Toma said, on februarie 7, 2012 at 8:56 pm

        @ emilian said, on februarie 7, 2012 at 6:45 pm

        Deci vrei sa imi sugerezi ca nu se fura voturile? 😀 😀

        Ti-o zic direct, Vadim il invingea pe Iliescu la vot, dar s-au furat voturi.
        Si Geoana avea mai multe voturi dar a fost furat.

        Tu imi spui cum se numara si niste chestiuni care nu prezinta nicio securitate.
        Daca vrei sa ma convingi lasa-ma sa studiez de aproape acest sistem cu votul secret si iti garantez ca gasesc imediat metode de a fura.

        Atata timp cat nu cauti sa controlezi deciziile si le dai voie sa controleze doar ei deciziile, practic ii inviti la tiranie si dictatura. Daca nu faci nimic atunci nu mai are sens, putem inchide acest blog si plecam fiecare la casele noastre ca oricum vine Apocalipsa. Suntem fiecare un Petru care aude cocosul cantand.
        Dar si Petru a renuntat pana la urma sa mai fuga. Si a devenit Sfant!

        Dar hai sa facem altfel. Vreau lumea vot secret?
        Hai sa facem un referendum cu opinii pro si contra si apoi sa se decida. Eu nu caut sa impun un punct de vedere asupra metodologiei de vot. Dar sunt suspicios cu privire la aceasta metodologie. Eu sunt Toma necredinciosul si nu cred in corectitudinea acestei metodologii.

        Si hai sa iti mai zic una. Voturile sunt numarate cu un soft. E un soft cu cod sursa inchis care ruleaza sub Windows si e facut de nici nu stim cine. Precis a costat o caruta de bani acest banal soft, dar numaram destinul unei tari cu cod sursa inchis?????????????????????
        Pe un sistem de operare cu cod sursa inchis??????????????????

        Stii, se stie in toata tara ca aparatele alea la care isi joaca amaratii banii au un soft care te invinge mereu.
        Ba mai mult, acele aparate de poker au chiar setari in soft ca sa il cureti mai rapid sau mai incet pe prost.
        Desi acest lucru este cunoscut sunt sali gramada cu prosti gramada care intra si isi pierd banii acolo.

        Personal daca as avea putere decizionala as declara acest tip de business o escrocherie care sa se pedepseasca penal dar totusi se face.

        Si nu mai spune „mase”. Pentru elite exista mase. Pentru un crestin exista comunitate.
        Pentru elite un retardat mintal este un balast. Chiar sunt voci care sustin eugenia pentru bebelusii de pana in 2 ani care sufera de diverse boli grave. Deci se trece dincolo de avort.
        Dar pentru crestini un retardat mintal poate fi un excelent om de serviciu. Poate face curatenie intr-o locatie sau alte sarcini simple, si are si el rolul lui. Mananca o paine si se bucura de lumina soarelui la fel ca geniul.

        Apreciază

      • emilian said, on februarie 8, 2012 at 7:29 pm

        Nu prin vot se schimba ceva in tara si in lume. Cu timpul o sa-mi dai dreptate.

        Apreciază

    • tataia said, on februarie 7, 2012 at 1:27 pm

      Da..doar ca eu unul NU am primit recenzorul in casa si nu i-am comunicat nici un fel de date, nu folosesc Facebook si nici vreo alta retea de socializare, as fi preferat sa nici nu fi auzit de ele iar oriunde a fost nevoie sa imi fac un cont pe net (ex mail) nu am dat NICIODATA datele reale. Asa ca pentru unii ca tine poate ca intimitatea si confidentialitatea sint de domeniul trecutului pentru altii dintre noi insa nu. De aceea e foarte bine ca votul sa fie secret si nici nu as fi de acord vredata sa fie altfel decit secret. Dar asta ma priveste mai putin pe mine totusi..ii va privi pe cei care vor mai calca pe la sectia de votare, eu unul insa sa fiti siguri ca nu o voi mai face cit voi trai.

      Apreciază

      • Toma said, on februarie 7, 2012 at 1:48 pm

        Secreta nu e decat spovedania pe lumea asta. Cine sustine secretosenia pentru treburi de interes public atunci acela nu e om bun.

        Inteleg secretul cand e vorba de chestiuni intime. Inteleg secretul cand poate exista o amenintare. saccsiv are o identitate secreta publicului (nu si politiei sau serviciilor secrete) pentru ca exista o presiune a raului.

        Dar aici nu vorbim de astfel de chestiuni ci de binele public. Nu poti sa faci bine natiunii asa din secret.
        Ce e aia vot secret?

        Secretul asta e bolnav. Sa nu stie altul de langa tine ce gandesti, cu cine votezi sau cum te pozitionezi fata de anumite probleme ale societatii? Doar masonii gandesc asa.
        Vor sa voteze secret cu bile albe si negre.

        Daca vecinul meu voteaza cu un extremist sau comunist, care sustine poponarii sa spunem si casatoria intre poponari, eu vreau sa stiu asta. Am dreptul asta pentru ca facem parte din aceeasi societate, din aceeasi natiune.

        Ma mira sa vad ca oamenii nu vor sa spuna cine sunt cand voteaza, cand semneaza impotriva diverselor rele (Rosia Montana, casatorii intre persoane de acelasi sex, etc) dar dintr-o data sunt deschisi cand se duc la banca sau platesc lumina. Efectiv e dezgustatoare aceasta atitudine.
        Ca sa aiba salam in frigider renunta la orice secrete, insa pentru a insanatosi mintal aceasta natiune, dintr-o data toti devin secretosi.

        Daca statul vrea sa foloseasca eGuvernarea sa ne platim impozitele atunci hai sa-l obligam sa o foloseasca si pentru a ne da acordul cu diverse actiuni care tin de siguranta nationala. Sa ne intrebe de Rosia Montana, sa ne intrebe de gazele din Marea Neagra, sa ne intrebe daca vrem sa exploateze gazele de sist, etc.
        Fara niciun secret! Direct si noi sa raspundem.

        Evident statul nu o sa vrea asta. Dar ar trebui sa ne asculte si sa il facem sa ne asculte.

        Apreciază

      • tataia said, on februarie 7, 2012 at 5:24 pm

        @Toma Esti din Bucuresti, nu? Sau cel putin din apropiere. Tine si tu cont de faptul ca lumina este de la Dumnezeu si drept urmare NU SE PLATESTE. Ceea ce platasti tu prin factura la Enel este ENERGIA ELECTRICA. Numai in Bucuresti si in zonele limitrofe acestuia am auzit sa se spuna „lumina” in loc de energie electrica. Cit despre faza aia ca cei care sustin secretosenia in chestii de interes public nu sint oameni buni tine de spalarea pe creier…la fel sustin si cei care vor cipurile..ca daca nu esti imoral nu ai nimic de ascuns. Eu unul sint pentru secretosenie maxima de exemplu. Si nu vreau ca tu sa stii nimic despre mine de ex. A..ca tu de aici traagi concluzia ca sint un imoral este problema TA. In fond si in definitiv faptul ca eu sint secretos nu inseamna nici pe departe ca sint imoral. Este drepul meu lasat de Dumnezeu sa fiu secretos. Si in fond si in definitiv nici macar nu e problema ta daca eu sint moral sau imoral…Eu singur voi da socoteala in fata lui Dumnezeu pentru faptele mele iar nu tu. Ce problema ai tu ca unul voteaza pentru legalizarea casatoriilor homosexuale? Fa-ti tu datoria de cetatean si voteaza tu bine…caci cei care vor vota rau dau ei socoteala in fata lui Dumnezeu pentru modul cum au votat.

        Apreciază

      • Toma said, on februarie 7, 2012 at 7:58 pm

        @ tataia said, on februarie 7, 2012 at 5:24 pm

        Stai stai stai. Sa nu confundam discretia cu secretosenia. Sunt de acord sa existe discretie si secret cand e vorba de familie, educatie, investitia fondurilor familiei, discutia cu duhovnicul (nu neaparat spovedania) si altele asemenea.
        Dar nu sunt de acord cu discretia cand cineva voteaza pentru avort sau casatorii homosexuale.
        Rusinea e de la Dumnezeu. Daca te rusinezi sustinand asta e bine. Si fiind vorba de un interes public e nevoie de transparenta nu de secrete.

        Sa nu uitam ca traim intr-o societate. Tocmai de asta nu toleram societatile secrete. Acest blog chiar asta face. Nu tolereaza secretele care afecteaza societatea.

        Eu inteleg ca fiecare dam socoteala in Fata Domnului, dar asta inseamna ca nu mai avem nevoie de preot?
        Mantuirea nu se obtine doar asa de unul singur. Domnul te judeca pentru cum gresesti in fata comunitatii.

        E foarte important sa invatam sa ne facem prieteni si sa cunoastem inclinatiile celor de langa noi.
        Am sa iti spun un lucru. Sa spunem ca am un vecin, un prieten. Si aveam impresia despre acest prieten ca este mult mai credincios decat mine. De fapt nu e o impresie. Chiar asa este. Insa la o discutie despre antihrist spunea ca semnul fiarei reprezinta faptele noastre rele, nu un semn fizic.
        AOLEU! Pai nu e deloc asa. Si am inceput sa ii explic una alta, sa ii dau filme sa vizioneze, informatii si tot ce am gasit de cuviinta sa ii schimbe parerea.

        Daca nu eram prieteni atunci poate nu cunoasteam acest „secret”. Dar intre prieteni nu exista secrete.
        Asa trebuie sa fie si intr-o comunitate sanatoasa. Sa nu existe secrete de acest gen.

        Adevarul ne elibereaza.
        tataia tocmai o societate transparenta care decide cu adevarat i-ar speria cel mai mult pe netrebnici.
        Tu nu vezi? Ei vor vot, dar secret ca sa poata fura.
        Ei vor eGuvernare dar doar ca sa ne ia banii si sa ne controleze. Nu vor sa foloseasca acest sistem ca noi sa controlam deciziile importante.
        Bancile vor sa ne cunoasca toate datele dar cand citesc in ziar ca nu stiu ce banca a atacat leul nu i se precizeaza numele.
        Asta nu mai poate continua. Daca vor transparenta, atunci sa fie o strada cu 2 sensuri, nu cu sens unic!!

        Apreciază

      • Toma said, on februarie 7, 2012 at 8:00 pm

        @ tataia

        Am gresit cu exemplul bancilor. Asta e exemplul cel mai bun:

        Cand eu intarzii cu ratele la o alta banca, banca vrea sa stie asta. Dar cand banca ataca leul eu nu am voie sa ii stiu numele in articolul din ziar.

        Cum poate fi asta corect?

        Apreciază

    • agerstress said, on februarie 7, 2012 at 6:44 pm

      Sunt de acord cu votul la vedere si afisat online. In plus, as prefera sa am si posibilitatea de vot negativ (impotriva) in cazul unor candidati. Daca un candidat primeste 50%+1 voturi negative trebuie sa iasa din politica sau sa aiba restrictie de a candida in functii publice un anumit numar de ani.

      Apreciază

      • Toma said, on februarie 7, 2012 at 8:06 pm

        Si nu numai asta.
        Ei au creat eGuvernarea. Ar trebui sa ne unim si sa ii intrebam direct.

        De ce sa nu fie chiar o eGuvernare. Poporul isi alege destinul deci va trebui sa decida pentru fiecare decizie importanta nu?

        Ai pus la punct un sistem electronic de urmarire a taxelor?
        Pai acest sistem poate functiona foarte bine si pentru un referendum electronic.

        Daca intrebi populatia Romaniei ce parere are despre proiectul Rosia Montana si peste 50% declara in mod transparent pe net ca este de acord cu acest proiect, atunci sa se faca.
        De fapt, nu sunt de acord nici cu acest procent de 50%. Ar trebui sa fie mai mare prin lege ca e vorba de bunul unei natiuni.
        La fel si in cazul imprumuturilor FMI sau integrarii in zona euro.

        Evident nu poti intreba populatia daca sa se foloseasca ace cu cap verde sau gri la spital. E o chestiune tehnica. Insa o poti consulta daca vor sare cu iod sau nu.

        Daca statul nu accepta un astfel de sistem atunci e clar ca nu putem avea incredere in el cand ne cere transparenta. Si nu mai putem fi acuzati de nesupunere civica.

        Apreciază

    • marcel said, on februarie 8, 2012 at 7:56 pm

      Toma ,da sa se faca la vedere caci tot ce este ascuns este de la dracu !! dar ei asta vor sa se faca pe ascuns ,numai ideea ca se face la vedere si nu se mai duce lumea la vot .caci lumea nu spune cu cine a votat si daca iese rau zice ca a votat cu opozitia …asta este :lipsa de raspundere !! asta face ca sa nu fie nici pocainta pentru nimic nu numai pentru vot,in general oamenii nu si vad defctele lor ci pe ale altora

      Apreciază

      • agerstress said, on februarie 8, 2012 at 10:13 pm

        …Si cui ii este frica sa-si asume dreptul de a vota in mod deschis, la vedere, nu-l obliga nimeni sa voteze. Vot la vedere cu asumarea in mod public a responsabilitatii alegerii personale. Cine voteaza rau si se vinde pentru trei mici si o bere merita sa fie stigmatizat public ca urmare a actiunii sale. Mi se pare foarte corect.

        Apreciază

  3. singur100 said, on februarie 7, 2012 at 12:14 pm

    Personaje cheie in formarea profesionala a tanarului viitor sef al spionajului romanesc, ______atat Marc Rich cat si George Soros au contribuit cu sume semnificative pentru finantarea burselor de studii ale lui Razvan Mihai Ungureanu._______ Daca Soros si reteaua de organizatii non-guvernamentale patronata (si condusa in Romania, la un moment dat, chiar de Ungureanu) au suficienta notorietate in societatea autohtona, despre Marc Rich e suficient sa precizam averea de peste 1 miliard de dolari ii asigura un loc onorabil in topul international al miliardarilor. Avere obtinuta din comertul cu materii prime, printre care si petrol.

    Considerand si aurul o forma de “materie prima”, observam cum, dincolo de pasiunea pentru afaceri internationale, prieteni comuni si companii implicate in actionariatul mai mult sau mai putin public al Gold Corporation, Rich si Soros cunosc un alt numitor comun: Mihai Razvan Ungureanu.

    Proaspatul Prim-ministru desemnat. Desemnat si agreat de actuala coalitie de guvernamant. Si nu numai.

    Apreciază

  4. Vantelegar said, on februarie 7, 2012 at 12:15 pm

    off topic
    se cauta agenti de promovare CARDURI DE SANATATE. dracul lucreaza.

    http://www.netjobs.ro/locuridemunca-joburi-agent-de-promovare-card-de-sanatate-afisare-38073.html

    Apreciază

  5. Dan said, on februarie 7, 2012 at 1:14 pm

    Presedintii statelor nu au nici o putere, adevarata putere este la Banca Centrala, cea care falsifica preturile prin emisiune monetara, prin stabilirea dobanzii de referinta (pretul banilor) si a rezervelor minime obligatorii (rezerve mici inseamna o expansiune mai mare a creditului si deci multiplicarea masei monetare din nimic, fara a avea acoperire in economiile populatiei).
    Dupa banca centrala, Parlamentul si Guvernul reprezinta cea de-a doua putere in stat. Presedintele e mai mult de umplutura, simbolic, nu ar fi nici o pierdere pentru tara daca nu ar mai exista aceasta functie care practic la noi e inutila. Presedintele Romaniei nu este nici seful Armatei ca in SUA, nu poate da legi de natura economica, nu poate decide cu de la sine putere sa implice tara in razboi, nu poate face nimic. Deci de ce sa mai votam vreun presedinte, care conform constitutiei este mai neputincios decat un brutar?
    Consider ca tot circul alegerilor este pastrat pentru oameni needucati sau ignoranti care chiar cred ca Presedintele are puterea suprema in tara. Nu e deloc asa, nici macar regele in monarhie nu avea puterea suprema, trebuia sa tina cont de nobilime ca sa nu aiba probleme interne ce i-ar fi afectat domnia.
    Probabil multi viseaza la un conducator ca Mihai Viteazul sau Stefan cel Mare insa si acesti mari domnitori ar fi neputinciosi in functie de presedinte. Ei au fost conform terminologiei moderne „dictatori”, ori astazi un Stefan cel Mare si Sfant ar primii numeroase mustrari din partea CNCD, CEDO, Conventiei de la Geneva, NATO, ONU, legislatiei internationale in vigoare, Curtii Constitutionale si altor organisme legislative nationale si internationale, daca ar proceda in acelasi mod ca in vremea sa. Pana si Protectia Animalelor s-ar lega de un asemenea domnitor, si organizatia jurnalistilor fara frontiere si multi altii.
    In concluzie functia de presedinte prin insasi natura sa constitutionala este DE UMPLUTURA. De ce oare de cancelarul Germaniei a auzit toata lumea, dar de presedintele Germaniei nimeni nu are habar’ (sau prea putini)? Pentru ca functia prezidentiala nu are nici o putere. In SUA presedintele are o putere destul de mare in comparatie cu tarile europene insa pana si la ei atributiile lui sunt LIMITATE.
    Oricum democratia e o porcarie chiar daca ar fi ales cineva in proportie majoritara de populatie fara falsificari. Hitler a fost ales tot in mod democratic :). In tarile vestice, comunismul s-a impus democratic prin acceptul liber consimtit al populatiei, numai in Est era nevoie de varsari de sange pentru instaurarea sa. Deci vointa poporului nu este garantia dreptatii si domniei legii NICIODATA.

    Apreciază

    • stone said, on februarie 7, 2012 at 3:20 pm

      Adevarata putere a unui presedinte sta in forta poporului pe care il conduce. Daca presedintele ar face voia majoritatii atunci sprijinul populatiei ar fi imens, deloc de neglijat. Putine forte s-ar putea opune unei natiuni care ar avea incredere in conducatorii sai.

      Apreciază

      • Dan said, on februarie 7, 2012 at 4:11 pm

        Legile economiei sunt impasibile la popor si la ce vrea majoritatea. Chiar daca un presedinte cu suport popular ar putea conduce tara ca un dictator fortand deciziile Guvernului, Parlamentului si pana si a Bancii Centrale, nu va putea lupta cu legile economiei de piata cum nu poate lupta nici cu gravitatia, nici cu matematica :).
        Degeaba vrei daca nu poti. De vrut, multi vor multe, dar de platit pentru ele, putini se-nghesuie s-o faca.

        Apreciază

  6. Ioan Pelasgul said, on februarie 7, 2012 at 1:33 pm

    Ia uite cine vine la Cluj http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Bosch  His father, a freemason, was unusually well-educated for someone of his class, and placed special importance on a good education for his children. http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/E_cert-_Bosch_vine_la_Cluj_in_17_februarie_0_641936030.html

    Apreciază

  7. acadennis said, on februarie 7, 2012 at 1:39 pm

    Poate să afle despre tine și ceea ce nu vrei să se știe. Cum te ascunzi de GOOGLE

    http://supraveghetorul.wordpress.com/2012/02/07/poate-sa-afle-despre-tine-si-ceea-ce-nu-vrei-sa-se-stie-cum-te-ascunzi-de-google/

    Apreciază

  8. adi said, on februarie 7, 2012 at 2:39 pm

    http://www.romania-actualitati.ro/rrapages/view/37780

    Mă deranjează când instituţii media de anvergură se referă la Banca Naţională a României numind-o ”Banca centrală”!

    Şi nu e prima dată când observ aceasta la unii din actorii mari din mass-media românească.

    Dar în cazul Radio România este cu atât mai grav, fiind o instituţie plătită din banul public.

    Doamne ajută!

    Apreciază

  9. Ioan C. said, on februarie 7, 2012 at 3:03 pm

    După ce poate fi recunoscut un creştin?

    http://iisusestedomnul.wordpress.com/2012/02/07/dupa-ce-poate-fi-recunoscut-un-crestin/

    Apreciază

  10. un_mare_pacatos said, on februarie 7, 2012 at 4:06 pm

    Ce ministri a nominalizat jidanul Ungureanu,toti tineri!

    BABA CATALIN OVIDIU – 44 de ani,decan la Facultatea de Stiinte Politice din Cluj -ministrul Educatiei
    GABRIEL BERCA – 43 de ani,inginer proiectant – ministrul Internelor
    BOGDAN DRAGOI – 32 de ani,memru al Bancii Europene si un apropiat al lui Stanculescu -ministrul Finantelor
    ANDREEA PAUL VASS – 33 de ani, JIDANA-consilier in Parlamentul European,memrba a comisiei de vanzare a Hidroelectrica – ministrul Economiei
    ALEXANDRU NAZARE – 32 de ani,europarlamentar la UE – ministrul Transporturilor
    CRISTIAN PETRESCU – 41 de ani,contracte ilegale cu statul- ministrul Turismului
    RAZVAN MUSTEA – 34 de ani,unul din cei mai bogati din judetul Vrancea,tatal lui a avut afaceri super-necurate imediat dupa Revolutie,nevasta lui lucreaza in spitalul SRI,lector universitar – ministrul Telecomunicatiilor
    CLAUDIA BOGHICEVICI – 37 de ani,apropiata lui Ungureanu – ministrul Muncii
    STELIAN FUIA – 44 de ani – ministrul Agriculturii- afaceri cu MONSANTO adica cu seminte modificate genetic din Sua.EXTREM DE GRAV!

    Apreciază

  11. gerica64 said, on februarie 7, 2012 at 4:27 pm

    Pai acu sa rasucit lumea batrani trebuie sa fie condusi de cei tineri… ce sfat al batranilor, aia era odata.Ce mai conteaza in ziua de azi experienta celor batrani?Poporul care nu-si respecta batrani nu poate ajunge decat rau.La fel si copii care -i trateaza rau pe parinti .

    Apreciază

    • george said, on februarie 7, 2012 at 6:23 pm

      Pai daca alegea din cei mai batrani, erau catalogati comunisti, printre multe altele.
      Daca sunt tineri, nu e bine.

      Nu ma intelegeti gresit, nu simpatizez cu vreunul, mai ales ca pe majoritatea nu-i cunosc. Propuneam decat un exercitiu de imaginatie.

      Apreciază

  12. Graiul Ortodox said, on februarie 7, 2012 at 4:55 pm

    Sinodul al VIII-lea Ecumenic condamnă ereziile papiste

    http://graiulortodox.wordpress.com/2012/02/07/96-sinodul-viii-condamna-ereziile-papiste/

    Apreciază

  13. dante said, on februarie 7, 2012 at 5:30 pm

    Off topic!

    De vreo 3 zile vad o reclama cu „primele bancomate biometrice”, Hitachi, din Romania. In reclama se vede foarte explicit un deget uman cu venele de singe din interiorul acestuia, iar aluzia ca siguranta cardului se realizeaza numai biometric, este foarte evidenta. Usor, usor, pas cu pas constiinta noastra se adoarme, iar calea spre pecetluirea finala este frumos impodobita. Doar un pas mai e pina la implantul subcutanat.
    Din pacate, cred ca sintem printre ultimele generatii, daca nu chiar ultima generatie de oameni pe acest pamint, si cu parere de rau recunosc, ca ne meritam soarta.

    Doamne ajuta!!

    Apreciază

  14. qwert said, on februarie 7, 2012 at 7:47 pm

    Stie cineva o carte sau un articol care sa exprime in mod obiectiv relatiile tarului Nicolae al II-lea cu evreii?

    Apreciază

  15. marcel said, on februarie 8, 2012 at 8:07 pm

    qwert ce tot cauti tu prostii ?? Tarul este canonizat si este dovedit ca este sfant de alti sfinti !! cauta ti mantuirea ! cauti greseli la sfinti ca sa la dai curaj la alti pacatosi sau vrei sa l jignesti ..nu mai ai timp :nu vezi ca bate sfarsitul lumii la usa ta si tu cauti cai verzi pe pereti?

    Apreciază

  16. ghi said, on august 25, 2019 at 3:00 pm

    Dar conducatorii n-au fost alesi niciodata de popor, este o mare iluzie. Daca va uitati in istorie toti erau fii ficele celor dinaintea lor care isi aduceau rudele la guvernare sa le inlesneasca afacerile. Sigur ca aveau rude peste tot .. casa regala din anglia si-a impartit rudele pe tot mapamondul, chiar si la noi, acest obicei a ramas. Sigur ideea este sa care tot peste granite . Pentru cine nu stie Anglia este cea mai bogata tara din lume prin astfel de manevre.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.