SACCSIV – blog ortodox

Membri ai miscarii „Occupy Wall Street” au urinat pe o cruce, au profanat o biserica si au aruncat cu Biblii. SA NU NE MIRAM …

Posted in OCCUPY WALL STREET by saccsiv on ianuarie 24, 2012

   Iata ce aflam din articolul Membri ai miscarii „Occupy Wall Street” au urinat pe o cruce si au aruncat Biblii in timpul protestelor din Statele Unite:

Membri ai miscarii „Occupy Wall Street” au urinat pe o cruce, au profanat o biserica si au aruncat cu Biblii in politisti, in incidente separate care au avut loc la sfarsitul saptamanii trecute in Statele Unite, transmite FoxNews. Actiunea „Ocupati Wall Street” a debutat la New York, in Zuccotti Park, la 17 septembrie 2011, organizatorii afirmand ca protestele lor impotriva influentei banilor in politica americana si a nedreptatilor sistemului financiar sunt modelate dupa valul de revolte din lumea araba. In cateva saptamani, miscarea „Occupy Wall Street” s-a extins in zeci de orase americane si din intreaga lume.
Potrivit informatiilor, protestatarii din San Francisco au ocupat un hotel abandonat si au inceput sa-i atace pe politisti, aruncand cu caramizi si Biblii in ofiterii ce incercau sa-i evacueze.
„Odata ce au reusit sa intre in hotel, unii dintre ei au ajuns pe acopersiul cladirii si au inceput sa arunce cu Biblii in ofiterii aflati jos, in strada”, a declarat un purtator de cuvant al Departamentului de Politie din metropola, Carlos Manfredi.
Unii dintre ofiteri au fost raniti in incident.
In New York, manifestantii Occupy au urinat pe o cruce aflata in interiorul unei biserici din Brooklyn.
„Un manifestant a urinat in interiorul cladirii, iar urina a venit in contact cu o cruce”, a afirmat un martor pentru New York Post.
FoxNews scrie ca, dupa inceperea actiunii Occupy Wall Street, au existat cateva incidente in care participantii au urinat si au defecat in public.
De asemenea, membrii miscarii sunt acuzati ca au profanat Biserica Presbiteriana din West Park, in New York. Pastorul a cerut celor 60 de manifestanti sa paraseasca cladirea, dupa ce unul dintre ei a furat un capac de bronz din cristelnita ce valoreaza 12.500 de dolari.
„A fost ca si cum te-ai fi urinat pe cei 99% (n.red. americanii care se considera dezavantajati financiar si politic, comparativ cu cei „1%”, cei mai bogati cetateni ai SUA)”, a declarat reverendul Bob Brashear.
Acesta a spus ca sustine miscarea Occupy, dar ca a fost revoltat de comportamentul acestora: „Chiar si in anii ’80, cand aveam o multime de dependenti de droguri in cartier si chiar cand oameni au fost jefuiti in biserica, acel simbol religios nu a fost atins niciodata. Am incercat sa spun ca nu cred in pedeapsa colectiva, ci in responsabilitatea si raspunderea colectiva”.

Cititi va rog si:

MESAJUL REVOLUTIEI (sau repetitiei) ce se doreste a se declansa la 15 OCTOMBRIE pregateste de fapt reala NOUA ORDINE MONDIALA

De ce simbolul „Occupy Wall Street” este acelasi cu unul din simbolurile UNIUNII EUROPENE?

Revolutia „Occupy Wall Street” – cine e VLAD TEICHBERG?

Parintele Justin despre “revolutia” din 15 oct. 2011: “Sub nicio forma sa se nu iasa in strada, pentru ca este o capcana!”


33 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 24, 2012 at 6:12 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. marian said, on ianuarie 24, 2012 at 6:49 pm

    Sa ii judece Dumnezeu pe ei si in primul rand, pe mine, mai mare pacatos!

    Spuneam acum vreo 10 zile ca, nu cred ca Iranul sa mai apuce sa isi desfasoare manevrele -Marele ProfetVII-, ale garzilor republicane revolutionare, programate pentru inceputul lunii Februarie 2012. Data fiind prezenta militara tot mai impunatoare a vestului, in Golf, impresurarea Iranului cu tot soiul de super-trupe americane, dar, mai ales, prin prisma initiativei iraniene de a-si vinde petrolul contra AUR, ducand la panica la burse, afectand pana la caderea in ridicol a valutelor vestice, -scenariu mult prea exploziv spre a fi vreodata realizat-, nu imi ramane decat, sa ma tem ca razboiul e foarte aproape. Ramane de aflat daca Rusia, China si restul Orientului se vor coaliza, sau, NU, contra blestematului vest.

    Avem deja o saptamana abia inceputa si teribil de incarcata cu riscuri de care, poate, inca nu ne dam seama.

    Apreciază

    • qwert said, on ianuarie 24, 2012 at 8:45 pm

      Cu cat Iranul va fi lasat sa isi imbunatateasca fortele armate cu atat conflictul va lua o turnura foarte periculoasa pentru intreaga lume.In situatia de fata Iranul are tot dreptul sa isi apere integritatea teritoriului iar acuzele lansate de evrei si americani sunt praf in ochi.E in interesul elitelor sa prelungeasca situatia actuala pentru ca aici nu se pune problema daca Iran va castiga,ci cat se va prelungi razboiul,care va ingenunchea economic SUA si Europa.

      Apreciază

  3. spellmaker said, on ianuarie 24, 2012 at 7:08 pm

    Asta e facuta pentru a produce dizgratie pe viitor cetatenilor si a le taia cheful pe termen lung oamenilor de a iesi in strada.

    Apreciază

    • marian said, on ianuarie 24, 2012 at 7:24 pm

      E la moda sa ai DOAR propriul tau arbitru la care sa te raportezi, pentru ca, tu stii ce e bine si ce nu e bine, ca si cum, de Dumnezeu, nu ai avea nevoie si nici nu ai auzit. E parte din campania de inraire de indepartare de Dumnezeu a umanitatii. Cine pica in plasa…

      Apreciază

  4. cineva said, on ianuarie 24, 2012 at 7:22 pm

    bravo saccsiv spune-le, nu-i lasa sa doarma…
    Revoltele pregatesc terenul pentru razboi. Cititi despre revoltele care au fost in Europa inainte de al doilea razboi mondial. Veti gasi multe similitudini. Totul a inceput cu caderea bursei (Wall Street) din 1929. (Suna familiar?) urmata de ridicarea numeroaselor regimuri totalitare din Europa si chiar razboaie civile (Spania 1936 – 1939).
    Cateva revolte ca sa ne improspatam memoria:
    1931 – Grecia (Nicosia, Cyprus)
    1932 – Washington
    1933 – Palestina
    1934 – Austria
    1936 – Londra

    Faceti un mic calcul. Revoltele au inceput in Europa inca din 2009 poate chiar 2008. Cat timp credeti ca mai avem pana la razboi?
    Pentru cei care ma acuza ca scriu basme iata doua link-uri care confirma ca revoltele au inceput mai demult in Europa decat va mai amintiti:
    http://www.businessweek.com/globalbiz/content/jan2009/gb20090121_794144.htm
    http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/5258634/Riots-across-Europe-fuelled-by-economic-crisis.html
    Faptul ca romanii reactioneaza mai greu nu inseamna ca revoltele nu sunt regizate. Si in ’89 romanii au reactionat ultimii..

    Apreciază

  5. marian said, on ianuarie 24, 2012 at 7:53 pm

    Imi cer iertare pentru ca revin, dar, mi se pare cea mai importanta stire din politica internationala, aceea a trecerii la comertul desfasurat in aur: petrolul, aurul si iranienii?

    Apreciază

    • un_mare_pacatos said, on ianuarie 24, 2012 at 8:52 pm

      Marian si poate altii ar fi bine sa dezbatem aici urmatoare chestiune : Ar fi bine sa investim majoritatea banilor nostri in aur,cand stim prea bine acum ca monedele importante se vor devaloriza in viitor? Dar si pretul aurului va scadea odata cu monedele,insa valoarea lui va ramane relativ maricel.Am propus aceasta dezbatere pentru ca eu de ceva vreme ma gandesc sa investesc majoritatea banilor in aur.

      Apreciază

      • Dan said, on ianuarie 24, 2012 at 9:36 pm

        Daca vrei sa investesti in aur real (lingouri, nu hartie de banca sau alte smecherii), ar trebui sa cunosti ca statul roman impoziteaza cu 24% orice import de aur, cu toate ca teoretic Codul Fiscal scuteste aurul de investitii de la impozitare.
        Iata aici mai multe detalii daca te intereseaza subiectul aur:
        http://karamazov.ro/economie-politica/31-in-romania-aurul-e-vamuit-de-birocratie.html
        Pot sa-ti dau si un link de unde poti cumpara aur real, livrat la domiciliu, dar nu vreau sa fac reclama la siteuri fara acordul proprietarului blogului. In plus de asta eu nu recomand cumpararea de aur in conditiile actuale in care statul roman iti mai aplica inca 24% la pretul sau si asa destul de mare. Pana iti vei recupera investitia va dura zeci de ani, care probabil nici nu-i vei mai prinde…
        Mai bine investesti banii in lucruri practice, necesare supravietuirii, care iti asigura traiul pe termen lung. Daca totusi ai posibilitatea sa eviti legislatia (desi eu nu vad cum, intrucat aurul cumparat din exterior trece vrei-nu vrei prin vama), eventual gasind o oferta locala, nu e rau sa-ti pastrezi cateva lingouri pt. zile negre care orice s-ar zice vor valora mai mult ca banii de hartie oriunde si oricand.

        Apreciază

      • marian said, on ianuarie 24, 2012 at 9:47 pm

        un_mare_pacatos, departe de mine gandul de a face pe prezicatorul, mai ales cand e vorba de bani, obiecte de tranzactie. Uita-te la Gerald Celente, Max Keiser, etc. Celente ar fi cumparat futures de aur si a primit o scrisoare in care i se spunea sa mai aduca bani de acasa, daca vrea sa isi recupereze macar o parte din banii cheltuiti. A pierdut o suma cu 6 cifre, pentru care, afirma ca a muncit cinstit, asa cum, l-a educat tatal lui, un macelar. M-am referit DOAR la situatia asta inedita in care Iranul are tot dreptul din lume sa ceara AUR pentru petrol. Ca i se va da, sau, NU, ramane de aflat. Unii spun ca argintul ar fi si mai interesant decat aurul, altii ca, sa iti impingi banii pe 3 directii: aur, argint si bani cash, plus arma, plus un plan de fuga, guns, gold, getaway plan(3G). Daca ma intrebi pe mine, nu te ingriji tu de ziua de maine, lasa-L pe Dumnezeu, caci, El stie ce asteapta de la fiecare.

        Apreciază

      • un_mare_pacatos said, on ianuarie 24, 2012 at 10:35 pm

        @Dan,uitasem complet de taxa lu’ peste.Am vazut si eu ca sunt cateva firme in tara care vand aur pur sub forma de lingo-uri la un pret as zice eu avantajos fata de bancile care vand la un pret mai mare.Oricum nici nu mai conteaza ca trebuie sa mai platesc TVA-ul cand stiu prea bine ca euro si dolarul ar putea sa cada in orice moment si vor putea ajunge sa nu mai aiba nicio valoare. Ai dreptate Dan, si eu ma gandeam la inceput ca pentru noi cel mai bine e sa investim masiv in lucruri necesare supravietuirii cum ar fi mancare,agricultura ,utilaje utile agriculturii sau in energie regenerabila. Dar si ele sunt dependente de anumite lucruri,cum ar fi petrol si siguranta nationala. In fine e de ajuns sa avem o casuta si un pamant la tara departe de orase ca sa putem supravietui,dar pana atunci banii ar trebui cheltuiti pe ceva important.

        @Marian ai dreptate.Doar Dumnezeu si Sfintii Lui ne pot proteja in vremurile grele. Totusi trebuie sa investim banii astia in ceva ca sa nu ajungem mai tarziu sa zicem ca noi i-am strans degeaba.

        Apreciază

      • STOP RFID 666 said, on ianuarie 25, 2012 at 9:54 am

        IATA CE ZICE STARETUL ANTONIE DESPRE INVESTITII IN VREMURILE DIN URMA

        Aceşti jinduiţi dolari vor fi număraţi cu metrul. Aurul va ajunge la preţul său adevărat – zero. Ca metal, nu e bun de nimic, iar în rest, nici de foame, nici de frig nu ţine. Preţ vor avea doar lucrurile funcţionale, lucruri fără de care nu e posibilă supravieţuirea omului – topoare, fierăstraie, orice instrument, plite simple de fier.

        Apreciază

  6. Ioan Pelasgul said, on ianuarie 24, 2012 at 8:01 pm

    Radu Duda la Rotary Pitesti… pentru cei care inca mai sunt pro-Hohenzolerni

    http://www.rotarypitesti.ro/galerie-id-1-concursul.de.oratorie.2009.18.05.2009-i5-imagine5.html

    Apreciază

  7. george orwell said, on ianuarie 24, 2012 at 8:03 pm

    Tocmai ma-nztrebam peste ce haita de iluminati am picat, dar acum mi se pare clar. Banuiesc ca nu va jeneaza de nici o culoare factul ca majoritatea „bisericilor” americane sint locuri unde „pastorii” auto-proclamati aduna averi indecente si construiesc mega-churches in care propovaduiesc ca Obama ar fi socialist (culmea, pentru socialistii europeni Obama e prea de dreapta!) si alte scirbosenii care de care mai inepte adresate unui public de inculti gata sa-ti dea cu bocancu-n cap daca incerci sa le explici ca n-are nici un fel de logica povestea lor cu cele-6-zile-plus-una-de-odihna ci incerci sa le povestesti evolutia, universul etc. unde nu e nevoie de factorul „dumnezeu” nici de alti factori supranaturali. Amintiti-va ca ultimul iluminat poate sa se declare pastor si sa inventeze biserica lui, cu conditia sa gaseasca fraieri destui care sa-i dea bani. Si in State, fraieri sint cu gramada! Si vad ca in Romania se inmultesc cu mult spor si acolo.

    Ati face mai bine sa iesiti de sub aripa lui „Dumenzeu”, „Isus” si alte superstitti babesti si sa va uitati in oglinda ca sa vedeti dovada coboririi din maimute! Si e un compliment, sa cobori din maimuta, ca macar asta include ideea de evolutie. Pe cind explicatia voastra obscurantista induce ideea unui recul 😉

    Tre’ sa fi fost cu adevarat comunist convins in „viata anteriara” ca sa poti s-ajungi sa crezi in alte bazaconii la fel de „folclorice”. Ca cineva cu scaun la minte (adica spirit critic) nu credea nici operele in coperte rosii in peste douazeci de volume si deci nu crede nici in fanteziile voastre actuale…

    Apreciază

    • tataia said, on ianuarie 25, 2012 at 12:00 am

      Se vede clar ca tu esti unul indoctrinat de „zeitgeist” de „secretul” sau multe alte bazaconii de genul.
      Dupa tine a fi crestin inseamna a fi fraier..dragut din partea ta. Dar spre cultura ta generala, Sfinta Scriptura NU este superstitie. Imi place de voi ateii ca voi bagati la gramada superstitii de genul pisicii negre, solnitei varsate, trecutului pe sub scara, cintecului cucuvelei samd in aceeasi oala cu credinta crestina.
      Daca pina acum nu ai inteles ca NU exista evolutie, ca de fapt de la Creatie si pina acum omul nu a facut nimic altceva decit sa decada, ca speciile nu au evoluat unele din altele, ce cauti tu pe acest blog, ma rog frumos? Asta este blog pentru crestini ortodocsi! Te rog eu lasa-ne! Nu mai posta pe acest blog!

      Apreciază

      • kosk said, on ianuarie 25, 2012 at 10:37 am

        george orwell@, ce fraier esti tati, pe mine an mod obisnuit ma destinde sa dau ateii (pseudo) cu botul de bordura->nu am timp acu’ de tine. si rogu-te iarta’mi vocabularul dar Sfintii au folosit expresii mult mai dure. Esti rasturnat de dracul parerii de sine in spume. de exemplu ..

        Apreciază

    • STOP RFID 666 said, on ianuarie 25, 2012 at 10:06 am

      Omul nu se trage din maimuta dar se duce cu veselie inspre ea. Cine crede ca se trage din maimuta va devenii mai devreme sau mai tarziu un maimutoi. Ori discuti cu ateii ori cu usa e acelasi lucru. Dar cu toate astea un ateu mai se trezeste din ratacirea sa dar un inSECTAR ,,pocait” e aproape imposibil. Lumea progreseaza dar spre sfarsitul ei.

      Apreciază

    • Maria said, on ianuarie 25, 2012 at 12:55 pm

      george orwell
      Pe acest blog esti un intrus si nu avem nevoie de sfaturile tale dracesti .Lasa-ne pe noi sa credem in ce vrem ,asa cum noi nu te indemnam sa crezi in ce vrem noi .Acesta -i un blog crestin Ortodox si nu impartaseste ratacirile tale dracesti oricat te-ai stradui .Nu vei avea succes !!!

      Apreciază

      • Maria said, on ianuarie 25, 2012 at 1:00 pm

        george orwell
        Ai gandit ca o maimuta si daca vrei sa fii maimuta ,esti liber ,noi suntem creati de Dumnezeu ,dupa chipul si asemanarea Sa si ne place foarte mult ca suntem fapturile Lui ,mai presus de orice creatie .

        Apreciază

  8. qwert said, on ianuarie 24, 2012 at 9:00 pm

    http://rt.com/usa/news/george-soros-class-war-619/

    Apreciază

  9. un_mare_pacatos said, on ianuarie 24, 2012 at 9:44 pm

    De cateva ore bune sunt cu ochii la tot ce este legat de furtunile solare. De vreo 30 minute campul geomagnetic al Pamantului este puternic afectat si s-a dat cod rosu!
    Pe urmatorul site veti vedea in partea dreapta mijloc cum sta in acest moment campul geomagnetic.

    http://www.solarham.com/

    Sa speram ca nu vor avea loc dezastre.

    Apreciază

    • marian said, on ianuarie 24, 2012 at 10:18 pm

      Ceva ce se vrea a fi informatie recenta, poti intalni si pe site-ul oficial al HAARP, RSOE EDIS (global), pe USGS, pe INFP.
      Interesanta poza cu explozia alaturata articolului de pe realitatea, in conexiune cu dezastrul financiar preconizat. Va fi de vina SI(!) Iranul? Un motiv suplimentar de a-i ataca pe iranieni? Nu exclud. Azi pe la ONU, jidanii se cainau ca lumea a dezvoltat o obsesie pentru construirea ilegala de case jidanesti pe pamant furat cu japca de la palestinieni, in loc sa se teama lumea de bomba nucleara care s-ar pregati in Iran. Nu m-ar mira sa ni se „serveasca” explicatia la modul, Anonymus si cu furtunile solare au perturbat sistemele de informatii ale nato, norad, etc. si au determinat lansari de rachete balistice. Astia sunt turbati si capabili de aproape orice nenorocire, daca agenda lor le-o cere.
      Dupa mine, DOAR INSUSI Dumnezeu ii poate opri din goana lor dementa catre distrugere.
      Sa ma ierte Dumnezeu daca gresesc!

      Apreciază

      • un_mare_pacatos said, on ianuarie 24, 2012 at 10:43 pm

        Ca sa vezi,eu chiar azi dupa ce citeam ieri stirea cu eruptie solara primul meu gand a fost ca poate Dumnezeu a dat aceasta eruptie pentru ca jidanii sau americanoii sa nu atace Iranul in aceste zile.

        Apreciază

    • tataia said, on ianuarie 25, 2012 at 12:09 am

      Explozii solare pe naiba! Asta ca sa nu folosesc cuvinte mai urite. Trebuie citit printre rinduri. Stirile despre exploziile solare trebuie intelese in acest fel: „Noi pregatim ceva naspa de tot pentru voi (poate niscaiva atacuri cu HAARP) iar apoi avem de gind sa dam vina pe exploziile solare pentru distrugerile provocate.
      Si stirea cu avertismentele lui George Soros trebuie citita printre rinduri. Avertismentele lui George Soros s-ar traduce in acest fel: „Eu nu stiu ce sa va intimpla in viitorul apropiat deoarece nu sint Dumnezeu sa pot prevedea viitorul, dar as vrea foarte mult sa se adevereasca avertismentele mele”

      Apreciază

  10. Dan said, on ianuarie 24, 2012 at 9:59 pm

    OWS reprezinta putregaiul societatii americane, sunt prea mult mediatizati acesti indivizi care n-au nici o legatura cu SUA alta decat faptul ca s-au nascut acolo. Miscarea e similara clonei sale romanesti „Occupy Bucharest”. Oameni cu un nivel intelectual redus, paraziti ai societatii care traiesc pe banii parintilor, a rudelor ori pe banii statului (deci contribuabilului) si isi dau si ei cu parerea, zgomotos desigur, pe orice chestiune despre care n-au habar’.
    Cum nu au facut nimic productiv in viata lor, cum n-au fost in stare sa-si afirme calitatile in competitia economica cu semenii lor, incearca sa se implineasca prin miscari din acestea pe care nici nu le inteleg, cum face si Remus Cernea pe meleagurile dambovitene :P.
    La cata ura au pt. „cei 1%” pe care in paranteza fie spus nici nu i-au cunoscut in persoana vreodata, nici macar nu stiu ei insisi cine sunt acei 1%, se vede ca nu-i deranjeaza ca tot aceste elite le finanteaza miscarea (mai precis George Soros). Atat de prosti sunt incat nu se intreaba macar de ce unul din varful piramidei (si nu doar unul) ii sustine financiar in demersul lor. Lenin ii numea idioti utili.
    Asta e generatia schizoida, nord-americanii crescuti cu un singur parinte care nu avea timp de educatia odraslei ci muncea toata ziua sa-i asigure traiul uitand de sufletul lui. Toata cultura protestatarilor se rezuma la jocuri video, TV si indoctrinare publica in sistemul de invatamant nord-american. La asa educatie, asa rezultat.

    Apreciază

  11. marian said, on ianuarie 24, 2012 at 10:53 pm

    Ramane sa aflam daca Iranul va imbraca si el haina pionului de sacrificiu, asa cum foarte multe alte state, au facut-o, la vremea lor, Irakul fiind doar un exemplu foarte recent in acest sens. Daca Rusia, China si poate ca si India vor face pasul cu ceva forta armata contra nato in zona Iranului si a Siriei, lucrurile vor capata, ma tem, o cu totul alta dinamica, extrem de periculoasa. La ora asta, nu ii vad pe americani ducand la fundul marii vreun petrolier angajat de China si nici pe americani sa ii atace pe rusi prin Mediterana sau prin Marea Neagra, desi, azi, americanii ii chemau pe rusi LA ORDINE, sa isi precizeze (a cata oara?), pozitia fata de situatia din Siria. Asta, pe fondul anuntatei vanzari a 36 de avioane YAK 130, bune pentru antrenament, dar si pentru ceva misiuni militare, YAK 130 nefiind vreun SUHOI Su37 sau 47, ci, doar un modest avion subsonic de data relativ recenta.

    Apreciază

  12. kosk said, on ianuarie 25, 2012 at 1:24 pm

    ps.
    lol, aproape un silogism..pai daca george orwell se considera o maimuta evo, cine sintem noi sa’l contrazicem? dar nu stiam ca la zoo au net free, sint ignorant..

    Apreciază

  13. Alexandru(Fulger) said, on ianuarie 25, 2012 at 4:00 pm

    ,,Creaturile” astea vor ajunge carne de tun impreuna cu oameni elitelor.
    Doctrina lor este ca daca vor face o mega revolutie or sa distruga masonieria si guvernul lor si vor trai in pace dar defapt habar nu au ce ii asteapta , numai Dumnezeu va spune stop elitelor si antihristului.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.