SACCSIV – blog ortodox

Maica Ecaterina: NU ACTELOR CU CIP. Marturisim credinta ortodoxa, chiar daca aceasta inseamna NEBUNIA INTRU HRISTOS …

Posted in AXA, CIPURI, Maica Ecaterina Fermo, ORTODOXIE by saccsiv on noiembrie 25, 2010

Maica Ecaterina Fermo:

Mugur Vasiliu (AXA):

   Cititorul Fanu fost la conferinta de ieri de la Cluj, a maicii Ecaterina si a celor de la AXA. Iata opinia sa:

   „Maica Ecaterina Fermo a ales să ne îndemne la mărturisirea credinţei ortodoxe, chiar de aceasta ar însemna nebunia întru Hristos pentru cei care tac şi pactizează premergător cu sistemul.
   Părintele Justin Pârvu a spus NU dictaturii biometrice, la fel şi Maica Ecaterina Fermo a spus NU actelor cu cip.

   Mesajul pe care eu cel puţin l-am deprins este să strângem rândurile, SĂ MĂRTURISIM ORTODOXIA ŞI NEAMUL ROMÂNESC dar nu doar pe net ci şi în cetăţile unde suntem şi astfel să fim uniţi întru Hristos, să avem duhovnici care înţeleg vremurile şi să postim, să ne rugăm mult, să fim cu ascultare, înţelegere, imitare şi asumare a vieţii Sfinţilor Părinţi întru calea duhovnicirii, să avem o viaţă simplă şi plăcută Lui Dumnezeu. Să luăm exemplu de mărturisire de la fraţii ortodocşi greci şi sârbi şi bulgari a căror decimare se urmăreşte, ca de altfel şi a ortodoxiei noastre.
   Căutaţi în oraşele unde sunteţi filiale AXA, dacă nu pe internet căutaţi AXA şi luaţi legătura unii cu alţii, căutaţi de răspândiţi AXA şi adaug eu revista ATITUDINI MAI ALES NR. 13 pe care încă o găsiţi la magazinele de obiecte Bisericeşti, care cum şi cât vă permiteţi financiar.

   Să avem curajul să spunem NU robiei actelor cu cip ce se instaurează asupra ţării DAR să şi mărturisim ortodoxia şi să nu uităm că suntem români.

   Zic eu. Poate că afirmând NU încipării vom fi catalogaţi inadaptaţi social, nebuni sau ciudaţi or anormali, poate că mărturisind de ce spunem NU premergătoarelor vom deranja pe mulţi chiar şi din Biserica Ortodoxă Română, poate că dacă spunem NU actelor cu cip vom fi văzuţi ca făcând o alegere greşită şi ne vor face sectari, poate, poate, poate DAR ce preferaţi un pact premergător cu sistemul pentru o viaţă călduţă a compromisului SAU MĂRTURISIREA LUI HRISTOS pe care de atâtea ori am aflat-o în Biserica strămoşască ortodoxă mărturisită cu curaj???

   Zic tot eu. Atunci când cezarul vrea să L acopere pe Dumnezeu prin înşelătorie să fim cu luare aminte şi să nu cădem în plasă, astfel că cine vrea să se supună sistemului alege compromisul iar cine vrea să fie liber aşa cum Hristos ne a trimis în lume prin Sfântul Botez al numelui nostru să L aleagă şi să L mărturisească şi altora spre trezvie.

   Să zicem DA Lui Hristos şi să NU alegem compromisul.

   Cam asta am priceput, s-au întârit cele afirmare de Părintele Justin Pârvu.

   Doamne, ajută!

   Mai multe puteti citi in articolul fratelui fanu:

CONFERINTA LA CLUJ NAPOCA “Romanii intre compromis si Hristos”: MAICA ECATERINA si revista AXA.

   Asadar, cititi revistele:

ATITUDINI

AXA

   Maica Ecaterina si AXA mai tin azi si maine doua conferinte:

CONFERINTA “Romanii intre compromis si Hristos”: MAICA ECATERINA si revista AXA. Joi 25 noiembrie – DROBETA TURNU SEVERIN si Vineri 26 noiembrie – CRAIOVA

   Sa ne reamintim ceea ce au spus marii duhovnici:

Parintele PAISIE AGHIORATUL despre 666, cartele electronice, buletine electronice

VIDEO (si transriptul): Parintele ADRIAN FAGETEANU despre ACTELE CU CIP. Inregistrare din AUGUST 2010!!! Nu indeamna doar SA NU LE LUAM, spune lucruri chiar cu mult mai grave …

VIDEO: Inca din 2009 PARINTELE IOAN DE LA RARAU spunea foarte clar SA NU LUAM BULETINE sau orice act CU CIP …

ALT „ISTERIC”. Monahul TEODOR STANESCU: „Cei care vor accepta BULETINELE CU CIP, vor renunţa la Dumnezeu şi-l vor accepta de bună voie pe satana.” Despre VREMURILE APOCALIPTICE

Părintele Arhimandrit Gheorghie KAPSANIS stareţul Mânăstirii Grigoriu din Sfântul Munte ATHOS despre INDOSARIEREA ELECTRONICA, NOILE BULETINE si UNIUNEA EUROPEANA

VIDEO (si transcriptul): Parintele ARSENIE PAPACIOC de vorba cu Parintelui Mihail Stanciu pe tema ACTELOR CU CIP. Parintele Arsenie: MIROASE A 666. Parintele Mihail insista ca Parintele IUSTIN PARVU se afla la limita EREZIEI … Strategia celor de la RAZBOI INTRU CUVANT: agitarea BAU BAU-ului schismei

VIDEO – Mari duhovnici despre actele cu cip: “NU LE LUATI!”. Daca de STALPII ORTODOXIEI nu ascultam, de cine atunci sa ascultam?

Mitropolitul Serafim de Pireu despre GUVERNUL MONDIAL, luciferism, Rothschild, Rockefeller, Soros … VREAU SA AUD UN IERARH ROMAN VORBIND ASEMENEA

48 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 25, 2010 at 9:36 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

    • Ciprian said, on noiembrie 25, 2010 at 1:30 pm

      @SACCSIV

      pe http://ro.wordpress.com/ la bloguri și articole nu mai apar blogurile antisistem, singurul este pelerin ortodox care mai intra sporadic… daca dai detalii 9more) tot saccsiv e pe primul loc dar ceva nu e în regulă… nuci apologeticum nici bataiosu nicicare nu mai intra pe link de care ti-am zis deși de fiecare data erau 2 ortodocsi 2 pocaiti si 2 gnerale… mie nu mi se pare in regulă….

      Apreciază

      • clement said, on noiembrie 26, 2010 at 10:07 am

        Interesant este faptul ca nu se poate intra pentru comentarii nici pe blogurile unor romani din…. Australia!!!
        Nu mai vorbesc de unele Altermedii care au inţepenit, de mult.
        Inţepeneala s-a produs cand s-au abordat in forţa subiecte care loveau concertat in masonerie, securitate si politica militara.
        Un internaut care are cu adevarat ceva de spus in numele Adevarului va gasi mijloace ocolite de a-si spune punctul de vedere.
        In chestiunea cipurilor ne lasa sa vorbim, fac liste si tot vor pune in aplicare ce au in cap. Chestiunea este ca noi, crestinii avem o cale de scapare pe care nu pot merge ei.”Usa este prea stramta” si li-se inchide in nas.
        Subiectul RFID se alimenteaza permanent disipat cu toate ca se stie ca puterea de a schimba lucrurile sta in mana Patriarhului.
        Sfintia Sa trebuie sa convinga si celelalte Biserici ortodoxe de a creea un Statut universal al crestinului Ortodox, care sa fie impus CE si ONU si care , prin prizma respectarii drepturilor omului, a libertatii religioase, Actele de Identitate sa nu contina cip.
        Asupra Patriarhiei trebuie facuta presiune, cu insistenta dar si decent, in buna cuviinta crestina.
        Baptistilor, atventistilor li se recunosc drepturi carora nu indrazneste sa se opuna nicio putere civila.
        Ortodocsii crestini au si ei specificul legilor lor si au tot dreptul de a avea un statut distinct de al altor categorii religioase.
        Exista Pasaport pentru diplomati, reprezentanti nato, masoni, nobili. Pe anumite documente israeliene sunt figurate insemne ce apartin religiei iudaice.
        Crestinii, individual, trebuie sa ceara prin scrisoare recomandata Ierarhului local si Patriarhului inscrierea calitatii de crestin ortodox in documentele de identitate si implicit, elaborarea acestora fara cip. Din aceasta cerere vor decurge si drepturi legate de libertatea de a nu iti dona parti din organism ( acest lucru este f. bine reglementat in iudaism si evreii au dreptul sa nu accepte transplantul de organe din motive religioase).

        Apreciază

  2. danutza said, on noiembrie 25, 2010 at 9:52 am

    stiu ca esti bolnav , frate saccsiv si nu ai timp, dar hai sa vedem cum sa facem si ce sa facem sa editem un fluturas anticip si sa facem acea prezentare in power point anticip ( ar fi fost bine si un mic filmulte documentar). pune-ne la treaba. fiecare cat poate si cat il duce mintea, dar o iesi ceva bun din atatea capete.
    sa incercam sa raspandim acesti fluturasi in orasele noastre, sa se lumineze lumea sa nu-s bune cipurile, ca tot mai multi cad in plasa sistemului. Doamne-ajuta!

    Apreciază

    • fanu said, on noiembrie 25, 2010 at 9:57 am

      luaţi legătura cu AXA şi cu cei de la mănăstirea Petru Vodă, pentru materiale, acestea există, doar trebuie să luaţi legătura cu ei.

      Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 25, 2010 at 10:06 am

      danutza

      Ma voi stradui surioara mea.

      Apreciază

    • eu said, on noiembrie 25, 2010 at 10:20 am

      ce pacat ca sfintii din pustie nu aveau pc`uri … sunteti jalnici cu fluturasele voastre anticip…puteti sa faceti mii si milioane de fluturase … nu veti face nimic asa… parintii din pustie se rugau nu trimiteau biletele de la unii la altii sau fluturase cum ziceti voi … puteti face cereri cu semnaturi nimeni nu va mai baga in seama nu constientizati ca e prea tarziu? cine se impotriveste sistemului CADE si punct…antihrist e nascut si nimeni si nimic nu il mai poate opri decat bunul Dumnezeu dar astea la timpul lor… campania nu te mantuieste ci smerenia si rugaciunea …pe noi Hristos ne`a invatat sa ne rugam unii pentru altii nu sa facem fluturase si sa asteptam rezultate

      Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 25, 2010 at 10:30 am

        eu

        Dar cine ti-a zis ca se exclude rugaciunea? Tu ai priceput noima fluturasilor, a conferintelor, a cartilor, a blogurilor? Ma refer desigur la cele unde se marturiseste.

        Apreciază

      • Stefan said, on noiembrie 25, 2010 at 10:49 am

        @eu,pai ce sa facem mai @eu,ai dreptate,asa suntem noi jalnici de vreo 2000 de ani,nebuni si isterici si nu stim sa fim cum esti tu papistas sau alt membru de loja,iar daca va fi sa cadem aici asa cum spui tu in mintea pe care o ai (?)pentru ca ne impotrivim sistemului cum de altfel mai „cad” si alti parinti din Sf.Munte Athos,Pr.Justin Parvu ori Pr.Artemie care tocmai a ‘cazut’,va fi pentru a ne inalta spre patria cereasca iar ceea ce veti refuza voi de frica sa nu va pierdeti averea pe care oricum si oricand veti ramane fara ea, vom primi noi Crestin Ortodocsii marturisind aceasta prin biletele asa cum zici tu sau prin fluturasii prin care sa le atragem atentia tuturor Crestinilor Ortodocsi ce timpuri sunt si spre marturisire iar daca tu vrei doar sa te rogi,fa-o unde vrei si te poti ruga si lui baal asa cum o faci de obicei numai lasa-ne pe noi in pace !

        Apreciază

      • eu said, on noiembrie 25, 2010 at 11:03 am

        @stefan sunt ortodox taica da nu sunt de acord cu conferintele..cum zicea si Pr Amfilohie…prin conferinte nu salvam tara… deci clar nici prin fluturasele voastre.. pai iauzi daca cei de la Athos cad dapai noi astia mai mici….dar cand m`am referit de caderea acelora care sunt impotriva sistemului m`am referit ca li se inchide gura prin farse sau chiar sunt ucisi …nu se mai poate face nimic altceva decat sa rabdam … nu vezi ca oamenii care mai au inca o putere in lumea asta si daca vorbesc sunt ucisi deci noi astia mai mici ce putem face ? doar mila Lui Dumnezeu ne poate ajuta si salva… si sa rabdam … sa ne rugam ca acele zile sa le mai intarzie Dumnezeu dar datorita imputinarii credintei nu stiu cat ar mai putea intarzia si rabda Dumnezeu … traim acele vremuri de pe urma

        Apreciază

      • eu said, on noiembrie 25, 2010 at 1:19 pm

        Parinte nu am vrut sa descurajez cu nimic dar stiti cum e… tehnologia e lucrul diavolului nu? folosim pc`ul pentru a informa lumea…cu arma cui? asta ne va tine ocupati pe net mereu si vom uita sa trecem si la fapte…la asta ma refeream… iar faza cu fluturasele mi se pare o aberatie…poate gresesc eu dar nu unul imi surade ideea… Iartati

        Apreciază

      • eu said, on noiembrie 25, 2010 at 1:20 pm

        *Imi surade ideea …

        Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 26, 2010 at 11:23 am

        eu

        Ti-am sters comentariile dupa ce am descoperit ca tu esti cel ce imi scriai pe mess:

        codrin2008: sa vezi ce hack ti se va face
        codrin2008: o sa ma pis pe blogu tau
        codrin2008: si o sa schimb tot
        codrin2008: si parola si tot
        codrin2008: _|_

        Apreciază

      • danutza said, on noiembrie 25, 2010 at 3:43 pm

        si atunci, sfintii de ce mai predicau ? ca nu se putea raspandi credinta altfel. cum sa informezi oamenii care nu stau toata ziua pe net , ca noi???
        si cum sa-l opreasca Dumenzeu pe antihrist daca e scris sa vina??? realizezi ce spui?
        si de unde stii ca e nascut? au spus-o mari duhovnici, dar asta doar DUmnezeu stie.

        Apreciază

  3. Rustic said, on noiembrie 25, 2010 at 10:04 am

    Si eu sustin cu toata inima si ma alatur acestei campanii.Am insa o intrebare cartelele telefonice din telefoanele noastre nu au CIP?

    Apreciază

  4. natalia said, on noiembrie 25, 2010 at 10:08 am

    Ciprian a facut un model f bun de text asa mi s-a parut dar poate ar fi bine sa editam ceva in format a5 mai mic poate chiar si color sa punem niste imagini cu icoane citate din duhovnici.Am facut si eu o varianta inspirata din textul lui Ciprian.in wold si PDF.Eu voi merge pe 28 noiembrie la Manastirea Prislop la mormantul Parintelui Arsenie Boca si ma gandesc sa impart si pe acolo niste materiale daca as avea ce.Danutza daca doresti cere-i lui saccsiv adresa mea de mail sa-ti trimit niste idei de ale mele.Eu oricum o sa-i trimit zilele acestea o varianta de fluturas lui saccsiv.Chiar nu imi doresc sa stau cu mainile in san,deja am fost atacata si contrata pe aceasta problema chiar de persoane la care nu m-as fi asteptat,crestini practicanti,am ajus sa fiu chiar ridiculizata insa asta nu inseamna ca voi renunta.Trebuie sa ne sprijinim mai ales ca inca mai gasim preoti care si fie de acord cu actiunea anticip.Doamne ajuta!

    Apreciază

    • fanu said, on noiembrie 25, 2010 at 10:12 am

      ia legătura cu AXA, au site, sunt pe facebook, au materiale, chiar revista…

      Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 25, 2010 at 10:23 am

        fanu

        Frate, mai pune frana oleaca. Axa imi spune de o luna ca o sa faca materiale si imi vor trimite spre a le promova. Inca nu mi-au trimis nimic, caci inca nu au ales forma finala.

        Apreciază

      • natalia said, on noiembrie 25, 2010 at 10:32 am

        Fanu vroaim sa te intreb asa de curiozitate cam cate persoane au fost la conferinta?

        Apreciază

      • agerstress said, on noiembrie 25, 2010 at 8:48 pm

        „Facebook” este o replica la „cartea vietii”. In care vrei sa-ti fie scris numele? Si o intrebare de baraj: Cine este „owner-ul” uneia si cine al celeilalte?

        Apreciază

      • ionut ruse said, on noiembrie 26, 2010 at 11:16 am

        Hristos a inviat! Cu ajutorul Maicii Domnului vom reusi sa gasim o forma finala la acele materiale despre care veni vorba! Nu incerc sa gasesc scuze,dar lipsa timpului este una din marile probleme cu care ne confruntam! Nu vrem sa ne batem cu pumnii in piept, dar din aceasta cauza ne zbatem cu revista Axa si cerem pe aceasta cale ajutorul tuturor celor care se pot implica, fiecare cu ce poate, va fi de un real folos in aceasta lucrare!

        Apreciază

      • clement said, on noiembrie 26, 2010 at 6:32 pm

        Nu mai promovati fecebook-ul. Se stie ca este retea de control, cu precadere, al tinerilor.

        Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 25, 2010 at 10:21 am

      natalia

      Minunat ar fi sa-mi dati modelele aproape gata. Eu doar sa verific daca sunt pe linia marilor duhovnici si sa aleg pe cele pe care le postez spre a putea fi copiate, multiplicate si raspandite, de catre oricine doreste.

      Apreciază

      • natalia said, on noiembrie 25, 2010 at 10:29 am

        Pai iti trimit diseara sau maine ce am facut, vreau sa fac si o varianta gen pliant color asta inca nu m-am apucat de ea.Doamne ajuta!

        Apreciază

      • Ciprian said, on noiembrie 25, 2010 at 1:17 pm

        natalia

        dacă e vorba de color doar de transmis pe email, multiplicarea/tipărirea celor color costa mult mai mult…

        cel mai bine și mai frumos ar fi de făcut un pliant dintr-un „mix” după părinții mărturisitori…

        mai contează pe cine vrei să atenționezi… dacă vorbești cu crdincioși e relativ în regulă cum l-am făcut eu dacă e pentru cei precum eram eu până nu demult (căldicel) cred că cel mai bine e să îi ei cu terminologie mai tehnică

        AR TREBU ÎNCHEGAT UN MAIL CARE SĂ SE DEA „PRECUM MANTRELE” DAR CU EXPLICATII CARE SĂ TREZEASCĂ CĂLDICEII, AR FI DESTUL DE LUNG ȘI NECESITĂ !!!! COLABORAREA CELOR DIN ACEASTĂ TABĂRĂ, ADICĂ FIECARE ȘTIE CE ARE MAI BUN PE BLOG ȘI SĂ PUNEM CELE MAI BUNE INFORMATII INTR-UN MESAJ CARE SĂ FIE TRANSMIS CU RĂSPUNSURI LA MAJORITATEA ÎNTREBĂRILOR CARE LE ARE SOCIETATEA DE AZI, RĂSPUNSURI CARE EXISTĂ ÎN ORTODOXIE. EU NU AM BLOG ȘI NICI NU CRED CĂ E TIMPUL SĂ ÎMI FAC UNUL DE ACEEA CRED CĂ E BINE SĂ MERGEM CU CE ESTE COLABORÂND!!!

        BLOG-URILE DEȘI AU MULTE INFORMAII NECESITĂ TIMP DE STUDIU CEEA CE PENTRU MAJORITATEA E UN IMPEDIMENT. EU MI-AM „LUAT LIBER” PENTRU A CETI ȘI STUDIA DAR CU CÂT STUDIEZ MAI MULT ÎMI DAU SEAMA CĂ ȘTIU MAI PUȚIN DE ACEEA E IMPERIOS NECESAR SĂ STRUCTURĂM CEA MAI VALOROASĂ INFORMAȚIE ÎMPREUNĂ !!! ȘI SĂ ÎI DĂM BICE, ALTFEL FIECARE VĂZÂNDU-ȘI DE LINIUȚA SA NI SE VA POTRIVI PREABINE VORBA PĂRINTELUI PAISIE AGHIORITUL “Toţi ne gîndim numai la noi înşine. De aceea ne înecăm cu toţii” ȘI AICI NU MĂ REFER LA NOI CA PERSOANE CARE SE SACRIFICA CI LA NOI CA MÂNDRIE, IRASCIBILITATE, JUDECAREA APROAPELUI, LIPSA IUBIRII ȘI MAI ȘTIE DUMNEZEU CÂTE…

        PROPUN SĂ FACEM UN GRUP DE LUCRU PE MESSENGER/MAIL PE CARE CEI IMPLICATI SĂ ÎL PRIORITIZEZE CA NIVEL DE ATENȚIE ȘI SĂ INCROPIM UN MESAJ CARE IN SUBSOL SĂ AIBĂ ARTICOLELE CELE MAI RELEVANTE CARE JUSTIFICĂ CELE SPUSE. SĂ NU CONȚINĂ LINK-URI DEOARECE SUNT ȘANSE MARI SĂ AJUNGĂ CĂTRE SPAM…

        DOAMNEAJUTĂ!

        Apreciază

    • danutza said, on noiembrie 26, 2010 at 11:34 am

      da, se poate sa imi trimiti adresa de mail a nataliei?

      Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 26, 2010 at 11:48 am

        danutza

        ti-am trimis-o

        Apreciază

  5. Stefan said, on noiembrie 25, 2010 at 10:16 am

    Adaug si eu aici o pozitie la fel de transanta ca si viata fratelui Fanu pe care am avut bucuria sa iil cunosc personal,este unul dintre Ardelenii aceia care au lasat desertaciunile vietii deoparte spre a dobandi valoarea adevarului exprimata,culmea,de un jurnalist licentiat dar „neadpatat” la sistem,este acel „nebun” care nu din fronda ci din indemn si pentru altii mai slabi si nehotarati,si-a postat C.I.(buletinul) pe net cu tot cu foto dupa ce l-a schimbat special sa nu i se poate atribui cipul pe c.i.,si este unul din adevaratii marturisitori si luptatori ai Ortodoxiei pe care regret ca nu il am aici cu mine spre a fi impreuna impotriva sistemului masonic al nwo ! Fratele Saccsiv ca de obicei poarta o temeinica lupta a Ortodoxiei prin postarea acestor marturisiri ale fratelui Fanu,care ne indeamna pe toti si toate sa fim cu teama de Dumnezeu si sa nu pregetam sa ne lipsim de tot spre a dobandi mantuirea noastra,inclusiv a vietii framantate si rapid trecatoare din aceasta lume desarta ! Mai pregnant ca niciodata trebuie sa fim uniti si daca sunteti nehotarati,mergeti pana la biserica Sf.Gheorghe Nou din buricu’ Bucurestiului si meditati rugandu-va langa racla cu moastele Sf.Martir Brancoveanu ! Poate veti recunoaste macar acolo pentru ce sunteti Crestin Ortodox ! In aceasta lupta nu exista compromisuri iar marturisirea se face complet,asa cum a facut-o si Pr.Artemie la fratii Sarbi si o fac si altii,si nu din doi in doi ci de toti Crestin Ortodocsii,care intr-adevar si in spirit sunt REALI si VII si nu fantome digitale pe internet !Trebuie sa existe si mucenici si in afara de fratele Saccsiv si alte surori intru Hristos va prezint si pe fratele Fanu care spune exact ceea ce traieste ! ORTODOXIE sau Moarte !

    Apreciază

  6. fanu said, on noiembrie 25, 2010 at 11:17 am

    între 40 şi 50 am numărat eu privind în sală la început, apoi când au început discuţiile nu mai ştiu dar uite cei de la noua dreaptă prezenţi şi ei au zis că am fost câteva sute, iar pe parcurs au mai plecat, conferinţa a avut loc pe nişte trepte în spirală…

    http://blog.nouadreapta.org/2010/11/maica-ecaterina-fermo-le-a-vorbit-clujenilor-despre-pericolul-cipurilor-codurilor-de-bara-si-identitatea-biometrica/

    sincer, nu regret că am fost fiindcă am aflat multe, s a şi filmat, poate că axa are să ne aducă imagini, îndemn pe cei unde se mai ţine conferinţa să meargă, eu nu am mers să o văd pe Maica Ecaterina ci să aud mesajul şi în funcţie de ce răspunsuri am primit şi eu şi ce am auzit pe scurt am descris, atâta tot.

    Pe lângă rugăciune, şi cele rânduite este necesară şi ATITUDINEA spre a mărturisi curajos. Rugăciunea şi trăirea întru rânduiala ortodoxă este vitală DAR la momente de cumpănă istorică ATITUDINEA este importantă. Părintele Arsenie Boca nu o fost urmărit fiindcă era pasiv ci fiindcă avea atitudine, adică mărturisea ortodoxia. Noi să venim cu mărturisirea nu cu violenţa sau cu revoluţia…

    Doamne, ajută

    Apreciază

  7. gideon said, on noiembrie 25, 2010 at 11:25 am

    Fratilor, care va amagiti ca ar mai fi vreo urma de anonimat pe net, am sa va spun o intamplare reala care ni s-a petrecut cu ani in urma:
    Plecand din Bucuresti, am luat cu noi in PC si o evidenta a populatiei capitalei, capatata de pe aiurea. Toate bune, pana am conectat PC-ul la net, apoi a aparut imediat somatia ca detinem acele date ilegal si trebuie eliminate.M.A.I.
    Voi chiar credeti ca ce aveti in PC nu se cunoaste? Si cred ca pastrati multe „amintiri” interesante acolo.

    Apreciază

    • tataia said, on noiembrie 26, 2010 at 1:32 am

      Aia ce spui tu a fost o vrajeala….nu era nici un pericol. Un individ a pus pe net o baza de date a cetatenilor din Bucuresti dobindita pe cine stie ce cai mai putin ortodoxe de la politia capitalei. Politia l-a arestat am impresia…si pentru a incerca sa opreasca cumva raspindirea ei dupa arestarea celui care a facut-o publica pe net au pus pe retelele de file sharing o versiune noua care dupa 3 deschideri iti schimba home page-ul de la browser redirectindu-te astfel catre o pagina a politiei care te soma sa renunti la utilizarea acelui program, dar astsa nu inseamna in nici un fel ca ei stiau ce ai tu in calc. Nu, nu se poate sti de catre autoritati ce ai in PC decit daca vin acasa si ti-l iau sau dobindesc acces remote prin alte metode, troian, rootkit etc. Nu va mai speriati si voi din orice.

      Apreciază

    • clement said, on noiembrie 26, 2010 at 6:46 pm

      Da, se cunoaste. Eu aveam in apartamentul din stanga o familie de securisti super gradati, dedesubt locuia o fosta sefa de cadre care isi tinea usa apartamentului deschisa pentru a lua notite complete, in laboratorul in care lucram erau , declarati, cel putin 10 turnatori. Telefonul imi era ascultat si cei pe care ii credeam prieteni, dupa ’90, s-a dovedit ca erau informatori. Se laudau ca isi puneau reportofoanele la inregistrat in casele rudelor si cunoscutilor….
      Si asa sunt romanii. Nu trebuie sa tinem cont de acesti rataciti. Sunt de compatimit, vai de sufletul lor!
      Lor trebuie sa le fie frica pentru ce fac, nu noua.

      Apreciază

  8. marcela said, on noiembrie 25, 2010 at 11:54 am

    gideon

    de unde aveati datele? tot de pe internet?

    Apreciază

  9. gideon said, on noiembrie 25, 2010 at 12:33 pm

    Marcela
    Pe atunci nu vedeai internet oriunde. Eu il vedeam doar la B.C.U.
    Si apoi, umblatul prin fisierele altora nu e de nasul unor amarati ca mine.

    Apreciază

    • marcela said, on noiembrie 25, 2010 at 7:08 pm

      daca e asa atunci e grav rau de tot…….

      Apreciază

      • marcela said, on noiembrie 25, 2010 at 7:22 pm

        Gideon

        eu tot intru pe detector invizibil, e un program care iti spune cine sta pe invizibil, cine e offline si intr o zi un amic pe care nu l am intinit niciodata dar pe care il am in lista mea de prieteni mi a spus exact pe cine am cautat in ziua respectiva….
        adevarul e ca m-a lasat fara cuvinte, chiar nu stiam exista asemenea programe de spionaj pe net…

        Apreciază

  10. natalia said, on noiembrie 25, 2010 at 1:59 pm

    Da,Ciprian ma gandeam sa fac pliantele acelea color mai mult pt caldicei,cei care banuiesc ca lucrurile merg intr-o directie gresita dar nu au informatiile necesare sa ii trezeasca pt ca nu prea ii intereseaza sa cerceteze, pe multi insa daca le vb despre libertate de constiinta, dictatura,dreptul la viata privata ar putea reactiona trezindu-se nitelus.Eu vb din eperienta personala daca le vb celor mai multi chit ca sunt crestini botezati despre cip ca fiind lepadare de Hristos iti rad de-a dreptul in fata…lumea a uitat ca exista rai si iad iar multi cred ca 666 e o inventie si Apocalipsa o adaugire ulterioara a Noului testament ,vorbesc de oameni cititi, intelectuali de restu la care numai stamacul conteza ce sa mai vorbim…Datoria noastra este sa-i trezim pe cat mai multi apoi vor cerceta si ei singuri si cu mila lui Dumnezeu se vor lamuri cat mai multi.Fiecaruia trebuie insa sa ii vorbesti pe limba lui aici Ciprian ai zis f bine,pt ca daca nu te cobori sa-i vb la nivelul lui de perceptie risti sa fii neinteles si lucrarea ta sa fie inutila daca nu chiar smititoare poate.Spun toate astea din experienta personala pt ca de un an jumate port discutii pe tema actelor cu cip.Am discutat cu cunostinte din diverse medii printre care si preoti ,uneori pur si simplu la unele persoane desi imi sunt apropiate nici n-am reusit sa deschid problema prea bine ca m-am lovit de refuzul lor de a dialoga.Tot din experienta vb despre o amica avand tendinte inspre ateism dar pe care nu a lasat-o deloc indiferenta problema biometriei si a controlului total ,chiar a spus ca intentioneaza sa respinga aceste acte,pe alta persona fara o traire duhovniceasca a ortodoxiei a impresionat- o secventa din filmul „Ingerul Digital”in care se arata controlul emotiilor la animale si oameni…si s-a mirat pana unde se poate ajunge in ceea ce priveste degradare fiintei umane…ca trebuie sa ne opunem.Da cred ca nu ne putem opune cu adevarat in nr mare daca nu suntem in primul rand informati.Cel mai dureros este ca desi tinerii nihilisti sunt oarecum receptivi cei trecuti de 50 de ani nu vad pericolul,spun ca nu are cum sa te controleze mental ca credinta e in suflet ca doar nu iti cere nimeni sa tre lepezi pe fata…sunt toti preocupati de talc showurile de pe antena 3 si realitatea nu mai stau sa-l citeasca pe parintele Paisie sau pe ceilati stalpi ai ortodoxiei.Ba mai mult spun ca nu-i dranjeaza scanarea si amprentarea ca n-au nimic de ascuns,noi suntem cetateni model doar…ma inreb oare chiar n-au nimic de ascuns.Oricum cei mai in varsta sunt cumva deprinsi cu dictatura dinainte de ’89 si nu prea banuiesc decat vag ca ce urmeaza va fi poate mult mai rau.Doamne ajuta!

    Apreciază

  11. Stefan said, on noiembrie 25, 2010 at 3:57 pm

    @eu,pai tocmai asta se „povesteste”aici dar sunt convins ca nu din nestiinta actionezi pe aici,nu,tu doar prin amagire postezi spre sminteala altora dar iti spun cu decenta doar atat :suntem cativa ori poate milioane de marturisitori care candva,cu voia Lui Dumnezeu,vor pierde asa cum crezi tu si altii viata lumeasca dar vor castiga pe cea vesnica iar ceea ce nu intelegi nici tu si nici altii ca si tine,este ca nici Sfintii Brancoveni,Sfintii Martiri ai temnitelor bolsevice,nu au lasat si nici noi acum nu vom lasa Sfanta Credinta Crestin Ortodoxa a Neamului Romanesc pentru a primi cipul satanic,sau „izbavirea” asa cum crezi tu sau altii aidoma tie care spui ca se roaga in pustie,dar eu spun ca la pustiu se roaga daca nu lepada tot ce-i searbad si fara folos asa cum ti-a spus si pr.Vasile.Oricum nu vrei sa intelegi ceea ce nu accepti,dar te rog lasa-ne pe noi sa ne organizam cum stim si putem noi!
    @gideon,frate am sa repet ceea ce stiu mai multi si anume : tot,absolut tot ceea ce postam noi si mai mult si ce avem in calculator este cunoscut intai celor prin care sunt furnizate serviciile de conectare la net,apoi celor care sunt interesati de tot ceea ce avem noi prin harduri,si asta v-o spune un simplu om si nu un informatician ori om din „sistem”.Sunt tehnologii atat de avansate incat par incredibile si ireale,multe din ele par desprinse de prin filme „SF” iar in aceste momente se vrea din partea nwo ,sistemul diabolic si perfid,ca prin toate aceste deturnari de la realitate(crize financiare dirijate de ei,de hrana,si apoi de epidemii de „aviatoare”)ca noi simplii oameni sa fim controlati de ei prin cipul satanic ptr. ca atunci cand cineva dintre cei care din nestiinta ori nepasare o sa vrea sa iasa din sistem,sa poata fi” pus la punct” deoarece va fi lasat fara credit pe card si va fi astfel mort din toate punctele de vedere,spiritual ptr. ca are numarul si fizic prin lipsa de hrana etc.Putem intarzia sau nu aceasta miscare de inregimentare?Bunul Dumnezeu din ceruri stie,dar un lucru noi care suntem Crestin Ortodocsi trebuie sa aratam ca si (Dumnezeu sa ma ierte daca sunt deplasat) primii Crestini aruncati la fiarele salbatice in arena ! Ce putem face noi acuma decat sa ne unim acolo unde se poate si impreuna sa urnim ceilalti frati Crestini,sa le spunem prin viu grai ,pe hartiii scrise,pe net si peste tot unde avem posibilitatea sa aratam tuturor pe unde „sa mergem” iar eu cred in poporul Roman in special in taranul Roman care este mai intelept decat multi intelectuali ce si-au pierdut harul pentru folosul lumesc ce nu vine de la Domnul si sunt doar patimi lumesti ! Ortodoxia este tot, iar acum numai noi ne putem salva Neamul prin marturisire si nu prin lasitate si fuga ca oricum nimeni nu scapa ! Alegeti cu sufletul si inima ceea ce vreti sa aibe si urmasii nostri,si poteca daca trebuie in locul autostrazii este mai sigura, si nevointa si asceza in locul burtii si manelelor si catastrofelor prostiriste. Amintiti-va ca multi se nevoiesc prin munti si scorburi rugandu-se pentru noi,amintiti-va ca noi avem putere si vom invinge si nu ei ! „Sa luam aminte!”

    Apreciază

  12. […] Maica Ecaterina: NU ACTELOR CU CIP. Marturisim credinta ortodoxa, chiar daca aceasta inseamna NEBUNI… […]

    Apreciază

  13. mircea said, on noiembrie 25, 2010 at 6:15 pm

    O idee pt fluturasi.
    Am un prieten ateu, evolutionist… Orice am incercat, nu a prins nimic. De inteligent e inteligent si recunoaste ca la unele probleme care i le pun nu are ce sa raspunda. Incepe sa devina constient de supraveghere, control, da’ atit. Dar, la ultima discutie cu el, ceva la pus pe ginduri. Pentru prima data l-am simtit derutat. A venit vorba ca imbatrinim si ca nu trebuie sa te vaiti, ca orice virsta are frumusetea ei… Si-i zic eu, ma, da’ pt noi astia de credem in Dumnezeu e mai simplu si mai usor. Nu ne simtim singuri, avem un sprijin. El, da asa e. Si mi-a venit asa o idee si ii zic, ma da’ ai si tu maimuta. De ce nu te rogi tu ma la maimuta sa te ajute maimuta. Eu ma rog la Dumnezeu, tu la maimuta. Fiecare cu ce crede. Si i-am simtit inima, sufletul derutat (nu creierul). De atunci nu am mai vorbit pe tema asta cu el, asa ca nu stiu cum au mai evoluat credintele lui.
    Deci ideea pt fluturasii dedicati ateilor ar fi: ” Ce alegi, sa te rogi lui Dumnezeu sau sa te rogi la maimuta? Cine crezi ca are puterea si vrea sa te ajute, Dumnezeu sau maimuta?”. Sau ceva de genul asta. Chiar daca vi se pare idea infantila, va rog nu trageti in pianist.

    Apreciază

  14. leo said, on noiembrie 25, 2010 at 7:16 pm

    Anul trecut am impartit cateva brosuri anticip, realizate la Man. Putna, cred, aceea cu o poza de la revolutie pe coperta. Vreau sa spun ca le-am dat mai multor tineri complet pe dinafara de subiect, nedusi la biserica care au spus ca aceasta cartulie ar convinge si pietrele! Dupa aceea niste prieteni de ai, mei au distribuit in tot orasul 1000 de brosuri din acestea donatie din partea unui frate din Bucuresti. Oamenii le-au primit binevoitori si cu interes. Cred ca succesul s-a datorat duhovnicilor care au lucrat materialul si mai ales rugaciunilor lor. Concluziile le trage fiecare.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  15. Stefan said, on noiembrie 26, 2010 at 6:19 am

    @Vasile,ai argumente sa smintesti lumea prin ce postezi cum ca fratele Saccsiv nu stie si ca a innebunit lumea ? Uita-te putin in oglinda si intreaba-l pe tipul ce-l vezi acolo ,e corect ce faci tu ? Daca existenta ta si a multor altii ca si tine este ca sa produca polemici,du-te omule si contacteaza-l pe patapievici si va puteti polemiza cat vreti voi ! Intelege ca aici postam nu sa facem bascalie ori sa presupunem diverse cocomarle pe care le tot „aruncati”pe acest site la diverse teme postate de fratele Saccsiv ! De ce incerci sa strecori indoiala prin comentariul tau ? Asa spre stiinta ta,ai citit macar numarul de pagini al temelor pe care le-a postat fratele Saccsiv ca sa il contesti ca nu stie ce spune ? Aici suntem spre a discuta si intari Ortodoxia argumentand temeinic si nu divagand ori distragand atentia cu perfidie spre alt subiect ! Eu sunt mai slab decat tine,poate,insa eu Il am pe Mantuitor cu mine spre deosebire de voi ateii si evolutionistii care v-ati facut obicei sa tot postati pe acest site ! Atat si punctum !

    Apreciază

  16. Ciprian said, on noiembrie 26, 2010 at 12:08 pm

    o idee

    Părintele de la o parprhie a decis să cumpere mai multe reviste Familia Ortodoxă, Atitudini care enoriașii cu intrare să le distribuie la instituții unde au intrare unde pot fi citite de mai mulți: spitale, cabinete, săli de așteptare, școli etc. Astfel lunar se distribuie aceste reviste de conștientizare in diverse puncte ale orașului. Cred că fiecare, personal, poate face ceva de genul acesta să sacrifice 10-20 lei pe lună pentru conștientizarea aproapelui sau să propună parorhiei din care face parte o bugetare de acest fel (în caz că este una care își permite….)

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.