SACCSIV – blog ortodox

De ce si unii vrajitori avertizeaza despre AL TREILEA RAZBOI MONDIAL?

Posted in al treilea razboi mondial, vrajitorie by saccsiv on octombrie 17, 2009

   La finalul articolului  http://apinews.ru/index.php/entertainment/2012/410-prorok, se poate vedea un film oarecum socant pentru cunoscatorii de limba rusa. Cititorul Slavic ne spune despre ce este vorba:

   „Saccsiv, acest site [cel cu articolul] are materiale pe diferite teme legate de persoane de diferite religii, adica acesti jurnalisti posteaza parerile tuturor fie de la ortodocsi, budisti, sectanti, vrajitori, etc.

   Aceasta persoana din acest video se numeste Alexei Fahd. A fost castigatorul unei emisiuni TV despre mediumi (vrajitori), in care participau mai multi demonizati din astia carora le puneau diferite incercari (de exemplu ii duceau intr-un loc unde murisera multi oameni sau unde fusese asasinat cineva) si ei trebuiau sa zica ceea ce s-a petrecut, iar cine era mai aproape de adevar acela se califica in runda urmatoare. El practica magia neagra si inca nu stiu mai ce. Avea intr-adevar puteri mari (desigur cu puterea draceasca).

   Acest video a fost facut anul acesta. Alexei Fahd insa a murit tot anul asta, de ziua lui de nastere, in timpul celebrării în Turcia, suferind un atac de cord. In acest filmulet el prezice urmatoarele (dracii iar vorbesc prin el):

   “In a doua parte a anului 2009, cu regretul meu adanc, teroristii vor pune mana totusi pe o focoasa nucleara, si dupa ce o vor exploda in America va disparea unul din cele mai mari orase, ceea ce vad in primul rand are legatura cu New York, desi planurile lor pot sa se schimbe si poate sa fie vorba despre Los Angeles, Detroit sau Chicago. America va incepe un razboi destul de vast cu lumea araba. In principiu poate fi al treilea razboi mondial insa nu pe un teritoriu vast ci pe un spatiu local. Caci daca vor avea loc explozii nucleare, vor avea loc mai intii in SUA si pe urma in statele arabe, atunci se poate spune ca va fi un razboi mondial, desi din  fericire acesta nu va avea nicio legatura cu Rusia.”

   In alte clipuri, zicea ca ne asteapta niste lucruri foarte inspaimantatoare anul acesta, 2009. Mai vorbeste si despre o gramada de aiureli: lumi pararele, reincarnare etc  (se vede clar ca bietul era posedat de demoni).

   Urmatoarea persoana este un prieten de-al lui de origine araba si el castigator al acelei emisiuni doar ca din alt an (si intr-adevar si acela are putere mare de la draci caci in emisiunile de acel gen tot descoperea foarte multe lucruri, care se dovedeau a fi adevarate. Tin minte ca multe persoane de la noi din Moldova au urmarit emisiunea si el a povestit despre un eveniment legat de un avion din republica). Il cheama Mehdi Ebrahimi Vafa si spune ca “In maxim jumatate de an va incepe un razboi in Asia.”

   Parerea lui Slavic este ca deoarece diavolii ii manuiesc si pe vrajitori si pe ELITE, este foarte probabil ca fragmente din ceea ce se planuieste sa li se sufle la ureche si primilor.

   Descrierile actiunilor petrecute la acele concursuri, seamana cu istoriile despre vrajitori, din Sinaxar. Cum ar fi cea despre Chinops, despre care puteti citi la:

Pomenirea mutarii la Domnul a Sfântului slavitului Apostol si Evanghelist Ioan Teologul

   In ceea ce priveste al treilea razboi mondial, deja nu trebuie sa fie mari vrajitori, caci se tot vorbeste despre el, iar „detaliile” ce le dau ei sunt de doi bani. De ce totusi dracii ii indeamna sa vorbeasca si ei despre acest subiect? Tocmai pentru pregatirea venirii antihristului. Si aici trebuie subliniata diferenta fundamentala dintre PROFETII si falsele profetii legate de acest subiect. Caci cei indrumati de diavoli avertizeaza despre o iminenta etapa de mare tulburare, urmata de o pace pe pamant. Si atat. Oamenii lui Dumnezeu insa, vorbesc clar despre o tulburare, despre o falsa pace instaurata de antihrist si continua cu ceea ce este mai important: venirea Domnului nostru Iisus Hristos si toate cele ce mai sunt descrise in Apocalipsa.

   Cititi va rog si:

Articolul anului: „DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST SI REVENIREA PROROCULUI ILIE, CA „AL DOILEA INAINTEMERGATOR AL VENIRII LUI HRISTOS””

Al treilea razboi mondial

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

61 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on octombrie 17, 2009 at 5:56 pm

    Pentru mai facilita parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. spellmaker said, on octombrie 17, 2009 at 7:29 pm

    In ansamblu partea intunecata este greu de inteles.Legile ei sunt total diferite de ale Luminii.Astfel de exemplu ,”Tradarea” este permisa,este considerata un element progresist,permitand intrarea unuia mai puternic,mai hotarat si mai capabil.In ansamblu diversele facturi intunecate nu se au bine unele cu altele,incearca continuu sa se „shunteze” si prin orice mijloace sa iasa in fata,sa fie mai tari.Ei incearca sa manipuleze,sa pacaleasca tot ce se poate,inclusiv pe ai lor.Nu au deloc incredere unii in altii si singurul lucru care ii intereseaza este puterea si un loc ierarhic cat mai sus.Ceea ce ii face sa lucreze in echipa,atunci cand o fac, este frica de cel care ii conduce.Printre ei sunt indivizi care lucreaza pentru o persoana sau pentru un grup.Mai sunt si indivizi independenti care lucreaza singuri, probabil fiind prea orgoliosi ca sa se subordoneze cuiva,chestie pe care ei toti nu o fac cu placere.Vrajitorii si magii lor sunt foarte buni pentru a intimida sau aduce mai usor la suprafata anumite informatii,care altfel pot parea suspecte cand apar.Al treilea razboi mondial ii incurajeaza pe unii dar ii sperie pe altii dintre ei pentru ca ei stiu din istorie ca partea intuncata suprema domneste singura,nu ii place sa aiba datorii si nici sa si le plateasca ,asa ca nu se poate sti totusi ce li se poate intampla si „colaboratorilor”.In general aceste facturi pot avea si propriile lor interese diferite fata de cei de la „centru”.Se pare ca le este destul de teama si lor de schimbarile care apar pentru ca sunt prea multe si nu le pot controla si mai ales ca in urma acestor schimbari isi pot pierde privilegiile.Ciudat nu?Faptul ca ei vorbesc despre un razboi local probabil face parte tot dintr-un plan de manipulare.Este clar ca toti cei care sunt slujitori ai intunericului au gramezi de diavoli pe cap care ii controleaza,ii inspira…si astea ne urasc destul de mult incat sa se gandeasca doar la ceva local.Fiind megalomani e clar ca incearca sa porneasca ceva major.

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 18, 2009 at 10:00 pm

      Ai uitat sa mentionezi tradarea principala, sau finala: diavolul, fiind tatal minciunii, ii tradeaza el insusi pe TOTI adeptii lui in clipa mortii. Pe unii chiar si inainte, dar la sfarsitul vietii intotdeauna isi cere obolul. Stiu de la un batran preot ortodox ca adeptii diavolului sunt cei mai chinuiti spiritual inainte de moarte. Aviz amatorilor.

      Apreciază

    • Vasile said, on iunie 8, 2010 at 9:16 pm

      Aceasta descriere a partii intunecate seamana izbitor cu politicenii nostrii .

      Apreciază

  3. Cosmin S. said, on octombrie 17, 2009 at 8:08 pm

    diavolii nu cunosc viitorul, ei doar spun ce au de gand sa faca in viitor si o spun ca pe o profetie…

    Apreciază

  4. john said, on octombrie 17, 2009 at 8:50 pm

    chestia asta ca si cea cu filmul cu 2012 si toate „profetiile”lu’ peste prajit nu dovedesc decit un singur lucru: ca nu trebuie sa ne luam dupa astea. CA se pregateste ceva pe scara nemaiintilnita, nu mai e indoiala; ca s-ar putea sa fie intr-un viitor oarecare, probabil apropiat, iarasi e posibil; dar este clar ca NU dracii fac viitorul si oricit s-ar stradui si s-ar grabi ei, si oricite filme si „profetii” de doi lei ar face prin ai lor acoliti nu e cind se pregateste omu’ (dracului) ci cind da Domnul. De atlfel s-a intimplat ceva pina acum in sensul spuselor de vrajitorul citat aici? Νu si nici nu cred ca va fi ceva….

    Apreciază

  5. moldovanu said, on octombrie 17, 2009 at 10:23 pm

    astia fac parte si ei din orchestra antihristului care cum bine stim in 2012 va avea 33 ani asa ca noapte bune si –-POCAITIVA CA SA APROPIAT IMPARATIA CERURILOR

    Apreciază

  6. Pitea Nicolae said, on octombrie 18, 2009 at 5:01 am

    cascati ochii dragii mei,tot ce e scris se va implini…o spune Tatal(Cartea lui Enoh),o spune tot Tatal(Daniel,Ezechiel)….o spun sfintii parinti(vechi si noi)…CITIT SI VA DOCUMENTATI SI VA LUMINATI(nu de la lucifer)…e simplu…putina bunavointa….CREDETI..

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 18, 2009 at 10:18 pm

      Cartea lui Enoh e Kabala. De acolo vine si Enochian magick, vrajitorie.

      Apreciază

  7. Cosmin S. said, on octombrie 18, 2009 at 6:42 am

    il cunosti personal pe antihrist moldovane de stii ce varsta are?

    Apreciază

    • moldovanu said, on octombrie 18, 2009 at 9:41 am

      citeste la capitolul antichrist de pe acest blog+parintele Cleopa ,Pustnicul proclu au spus ca s-a nascut ,SFINTI PARINTI SI STARETI RUSI SI DIN SFINTUL MUNTE SI CERCETEAZA SI VREMURILE SI VEI VEDEA UNDE SE INTILNESC TOATE -asta numai daca ai darul discernerii …..,dar daca pur si simplu vizitezi site-urile ortodoxe ,asta nu e ortodoxie……de exemplu ma lupt in fiecare clipa cu demonii si nu de fiecare data ii inving ,dar lupta continua nu pina la prasit ,dar pina la sfirsit

      Apreciază

  8. Maria said, on octombrie 18, 2009 at 1:38 pm

    uitati aici o ” punere in scena ” a apocalipsei
    http://www.cinemarx.ro/trailere/2012-2012-505156,5297.html

    Apreciază

  9. daniel said, on octombrie 18, 2009 at 3:29 pm

    dragi prieteni,

    diavolii cunosc ceea ce permite Dumnezeu.
    sa fiti incredintati ca sfarsitul il stie intotdeauna numai Dumnezeu si ca toate evenimentele (chiar daca diavolii cunosc ceva din ele) sunt desfasurate exact cum permite si autorizeaza Domnul nostru Iisus Hristos, numai si numai pentru cel mai bun folos duhovnicesc.
    depinde de fiecare om cum isi deschide inima si atentia la ceea ce trebuie pentru mantuire.

    va iubesc
    Daniel

    Apreciază

  10. daniel said, on octombrie 18, 2009 at 3:44 pm

    inca ceva

    diavolii construiesc ceva intotdeauna pentru a strica.
    placerea lor este de a strica si de a darama.
    deci chiar daca cunosc, din permisiune, cate ceva despre planul de mantuire, ei folosesc toate acestea pentru a darama, pentru a distruge, total in opozitie cu Dumnezeu, care permite pentru cresterea smereniei si a iubirii.

    Apreciază

  11. daniel said, on octombrie 18, 2009 at 4:09 pm

    @ moldovanu,

    dragul meu prieten,

    iti vorbesc in numele Domnului Iisus Hristos,

    sa stii ca vremurile sunt coapte.
    deja in Ceruri se canta „Iisus Vesnic Biruitor”. Maica Domnului este invesmantata intr-o superba mantie stralucitoare din aur si are pe cap o cununa de 12 stele.
    totul este pregatit. se mai acorda ultimele picaturi de timp pentru ca oamenii sa isi schimbe comportamentul (vezi cum invata si Parintele Arsenie Boca) astfel incat sa nu gaseasca Domnul nostru Iisus Hristos oamenii nepregatiti.
    este un timp plin de Har in care Iisus, Dumnezeul Indurarii, primeste pe oricine doreste sincer in inima sa se ridice din noroiul pacatelor.
    oricine va avea ce vrea. Dumnezeu nu constrange pe nimeni.
    fii bucuros si mare in iubire, tocmai ca aceste timpuri sunt foarte bune pentru desavarsirea duhovnicesca (multi sfinti si-ar fi dorit sa traiasca acum pe pamant).
    sfarsitul este aproape. intelege ca inceputul este aproape.
    Ingerii vor cobora pe pamant si vor reface totul: vegetatia, apele, atmosfera. totul va fi curat, oxigenat si limpede ca cristalul.
    dar oare cati oameni se vor bucura de noul inceput?
    mai pe inteles: oare cata credinta va gasi Domnul pe pamant?
    ceea ce vor face ingerii pe pamant va corespunde exact aspiratiilor din inimile evlavioase.
    pentru a atinge aceste timpuri minunate cel intelept trebuie sa isi dedice toata inima Domnului nostru Iisus Hristos.
    uite, pe site-ul Razboi intru cuvant este un articol despre Parintele Paisie: m-am bucurat cand am citit despre dansul ca dimineata cine isi face pravila, ziua este total castigata (toate merg snur). in schimb, cine sa apuca de diminerata cu una si alta are toata ziua greutati.
    asta am experimentat eu. sunt zile si timp in care eu sunt bucurie fara oprire.
    si bucuria ma conduce la smerenie, bineinteles.
    cam atat

    va iubesc

    Daniel

    Apreciat de 1 persoană

  12. daniel said, on octombrie 18, 2009 at 4:23 pm

    inca ceva,

    am vazut ca cineva a intrebat pe altcineva ce varsta are anticristul.
    de ce puneti intrebari de copii ?
    antihristul are varsta inaintata, are mult timp in spate (ere) si de atunci tot nu intelege de ce trebuie sa se pocaiasca si sa se smereasca.
    aceste demon infernal, care are viermi si serpi in loc de par pe cap, inca crede in marea lui nerusinare, desi stie ca pedepsele pentru el sunt crunte si fara sfarsit.
    pedepsele in lumea viitoare sunt mai accentuate si mai cumplit dureroase decat durerile fizice sau sufletesti de pe pamant.
    el se cuibareste in cel mai egoist om de pe planeta, care de mult nu mai este om, doar arata ca un om. ca trup, poate are vreo 30 de ani, ca sa imite pe Domnul nostru, dar ca duh are zile multe, caci el a inselat si pe Adam si Eva.
    numele lui este satana, diavol, dragon, balaur, etc.
    asa ca mai bine sa ne preocupam cum traim noi ortodocsii, in cel mai ortodox mod in fata Domnului nostru Iisus Hristos, pana cand in Ziua cea mare se va auzi de sus: „Destul”.

    va iubesc cu Ibirea Domnului nostru Iisus Hristos,

    Daniel

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 18, 2009 at 10:30 pm

      Intr-adevar are o varsta inaintata: 5769 ani.

      Apreciază

      • kosk said, on octombrie 18, 2009 at 11:03 pm

        @cAsAndrA, surioara intru Hristos, esti prea dură cu unii useri, nu iti fie cu suparare:).

        Apreciază

  13. john said, on octombrie 18, 2009 at 7:18 pm

    pentru Cosmin s.

    da, ai dreptate cind pui intrebarea asta lu’ moldovanu’. L-as intreba si io pe daniel: frate, matale cum si cind o vazusi pe Maica Domnului?? Stau si ma intreb cite elucubratii unele cu iz ecologic (vezi iarasi daniel) o sa mai apara pe tema asta??!! Ca sintem aproape de ceva cumplit, pai da, asta se simte in aer si pot sa ti-o spuna si cei care nu prea se duc la biserica. Ca trebuie sa ne pregatim pentru mintuirea sufletului asta o stim de 2000 de ani! Dar delirurile pseudo-mistice de toata jena pe seama sfirsitului lumii imi fac sila. Nu mai fiti fratilor atit de extatici ca vine sfirsitul, mai bine cititi in Biblie unde scrie la Apocalipsa ca vor veni vremuri atit de cumplite „cum nu au mai fost vreodata de la inceputuri”. Si Biblia nu se joaca cu vorbele. Voi ziceti ca a inceput… Ce a inceput???? Ca n-a inceput inca nimic!! Ce, nu ai ce sa pui pe masa? E tara in razboi? Esti bagat in temnita ca il declari pe Iisus, automat si in masa? INCA nu. Mai bine cititi ce spune un Rafail Noica despre realele semne ale vremurilor ca este mult mai folositor decti aiurelile cu 2012 si virsta lu’ Antihrist. Noi sintem vai de capul nostru’ da’ ne dam aere de profeti!!!

    Apreciază

  14. valentin said, on octombrie 18, 2009 at 8:37 pm

    john, nu e nimic rau sa fii previzibil, si sa te pregatesti mai din timp duhovniceste. acele lucruri despre care vb tu, vor urma curand. eu asa cred.

    Apreciază

  15. daniel said, on octombrie 18, 2009 at 8:58 pm

    dragul meu John, dragii mei prieteni,

    va vorbesc in numele Domnului nostru Iisus Hristos,

    intr-adevar, Maica Domnului este foarte stralucitoare si este imbracata in vesminte din aur ce nu se gaseste pe pamant. totodata, Maica Domnului are si o mantie smerita (acoperamantul Ei) cu care plange si implora Iertarea, fiind neincetat cu cei credinciosi, deasemeni din dispozitia precisa a Tatalui Preasfant si preaplin de Iubire.
    este dispozitie Divina sa ascultam de Maica Domnului: Ea este mama noastra a tuturor.
    baga de seama ca eu nu iti vorbesc intelectului tau ci inimii tale care este insetata de Adevar si Iubire, desigur in linistea si smerenia ei.
    furtuna care va veni va lua ce trebuie luat si va lasa ce trebuie lasat, totul din dispozitia precisa a lui Dumnezeu.
    Dumnezeu strabate caile secrete ale inimii oamenilor si, daca vede ca sufletul are dorinta de indreptare, mai acorda timp de pocainta.
    daca vede ca sufletul este trufas, trimite incercari dure, precise dar care pot fi suportate daca omul se smereste.
    cand vede o inima rece, de gheata intotdeauna actioneaza Indurarea si Iubirea, astfel ca omul, prin faptele lui sa nu atraga Dreptatea Perfecta care nu are nici un pic de mila.

    cum ai citit ai citit bine: timpurile sunt coapte. e timpul sa aratam ca suntem ortodocsi.
    ortodoxia trebuie traita intens, la maxim.

    eu nu ma leg de 2012 sau altceva.
    in plan duhovnicesc sau spiritual, numarul anilor nu are importanta.
    timpul are importanta in lumea spirituala dar vei intelege asta cand esti maturizat spiritual. de xemplu, acolo nu se pierde timpul asa cum se face aici pe pamant …
    daca aici pe pamant nu te-ai intors din inima ta la Domnul, dincolo este foarte, foarte, foarte greu, practic imposibil.
    tu crezi ca istoria se schimba pentru ca asa vor Elitele ?
    afla ca Dumnezeu a accelerat evenimetele pentru ca Scena Lumii se schimba rapid si spectaculos numai si numai din Dispozitia Tatalui presfant si preaplin de iubire si numai si numai pentru cel mai mare folos al sufletelor.
    Elitele sunt prinse in aceasta turnura dar, nu isi dau seama, ah, ele lucreaza pierzarea.
    tu nu te gandi la vremuri cumplite, ci cauta Pacea si o urmeaza pe Ea. (psalm 33)
    tu nu-ti bate capul. e suficient ca stii ca va fi asa si asa (cumplit, rau etc)
    mai degraba fii intelep si intreaba-ti inima cum corespunde Chemarii de 20 de secole, care, de fapt, este actuala deoarece Dumnezeu este Vesnicul Prezent:
    „Veniti la Mine toti cei osteniti si impovarati si Eu va voi odihni pe voi”.
    vei vedea, daca te smeresti, cu Harul Domnului, ca intunericul se lasa din ce in ce mai mult pe pamant. e nevoie sa ne rugam, sa ne rugam si sa ne rugam.
    sa spunem DA-ul nostru atunci cand Blandul Pastor bate incetisor la inima noastra.
    El asteapta toata viata la inima omului si nu il paraseste niciodata.
    intelege cu inima si judeca cu inima infranta, blanda si smerita.

    va iubesc
    Daniel

    Apreciat de 1 persoană

  16. cAsAndrA said, on octombrie 19, 2009 at 12:16 am

    @ kosk
    Ai dreptate, frate Kosk, dar numai cu acei useri care sunt troli.

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 19, 2009 at 12:20 am

      Nu glumeam in legatura cu varsta antihristului si te asigur ca trolul stie ca nu glumeam.
      Varsta este cea a poporului camatar.

      Apreciază

  17. daniel said, on octombrie 19, 2009 at 4:41 am

    varsta anticristului este de cand a cazut din Cer si a fost azvarlit pe pamant.
    sunt ere de atunci.

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 19, 2009 at 1:30 pm

      Nu antihristul a fost azvarlit din cer, ci satana (diavolul, lucifer, aghiuta, tangalache, ol’ nick).
      Antihristul este poporul camatar, care se pune pe sine mai presus de Dumnezeu ( „si nu va baga in seama pe nici un alt dumnezeu caci el se va ridica deasupra tuturor” Daniel 11:37) („Si face pamintul si pe locuitorii de pe el sa se inchine fiarei celei dintii, a carei rana de moarte fusese vindecata” Apocalipsa 13:12). Urmarea fireasca a unei ideologii rasiste, primitive si salbatice ( la inceput preotii leviti ucideau toti primii nascuti, asta este intelesul lui „tot ce deschide pintecul este al meu”; dupa o vreme l-au inlocuit cu jertfe de animale, obicei crud prin care sunt lasate sa moara incet prin scurgerea sangelui).
      Toate persecutiile asupra crestinilor (si nu numai), ei le-au starnit incepand din vremea lui Nero (a carui sotie Popea, era din neamul camatar), si revolutiile din istoria moderna la fel. Cea a lui Cromwell din Anglia le-a permis sa se stabileasca acolo, dupa ce l-au lichidat pe regele Carol I. In Franta la fel, Napoleon pe care l-au sustinut la inceput le-a acordat drepturi pe care nu le aveau, si drept rasplata au controlat politica Frantei pe urmatorii 200 de ani, cu scurte intreruperi. In Germania la fel, inainte de a veniHitler la putere de ex. 80% dintre avocati erau din poporul cu ifose. InRusia si Ucraina la fel, iar Polonia o conduc din 1600 si ceva, de cand si-au mutat headquarters acolo.
      Inainte au controlat Spania, inclusiv Inchizitia (marele inchizitor Torquemada era marrano, e vreu asazis convertit), si tot asa, inclusiv in Egipt si in Babilon. De ce oare erau urati de toate popoarele pe unde se imprastiau (in general de bunavoie) ? Oare ei sunt niste mielusei nevinovati si tot restul omenirii n-are dreptate ?
      Dupa persecutii si revolutii au pornit razboaiele mondiale,din ce in ce mai sangeroase, numarul mortilor a ajuns deja la zeci de milioane. Acum au progresat la miliarde, prin genocidul pe care vor sa-l faca.
      „Si s-a gasit in ea singe de prooroci si de sfinti si singele TUTUROR celor injunghiati pe pamint” (Apocalipsa 18:24).
      Deci intr-un fel da, se poate spune ca ei sunt satana incarnat pe pamant.

      Apreciază

  18. cAsAndrA said, on octombrie 19, 2009 at 2:09 pm

    @ cei 3 troli (stooges): Daniel, Felix-Gabriel Lefter si Robert

    Comparatie de stiluri si eficienta:

    Daniel: stilul mieros, dezlanat si pseudo-biblic. Pro: multa lume poate crede ca e sincer, mai ales daca foloseste cat mai multe „Iisus si Maica Domnului va iubesc”. Contra: nu poate retalia cum ar vrea, fiindca se da de gol daca abandoneaza „iubirea” (vezi „razbointrucuvant”, articolul controverse-despre-ortodoxie).

    Felix-Gabriel Lefter: stilul agresiv-confuz, in care transpare dispretul fata de crestini. Pro: poate sa atace dupa cum ii place. Contra: se da de gol mai usor fata de mai multi (vezi comentariile lui pe acest blog).

    Robert: stilul pseudo-apartenenta la ortodoxie; intrebari care in realitate contesta ortodoxia; promovarea subtila a Vechiului Testament (levitic) si denigrarea si mai subtila a celui Nou (de fapt a lui Iisus). Pro: cel mai eficient dintre toate trei. Multi ortodocsi de buna credinta se straduiesc sa-l lamureasca cu rabdare si spirit crestinesc, permitandu-i ca in raspuns sa-si picure veninul. Contra: este descoperit de vulpi batrane, care recunosc in acest stil talmudistul convins, urator de crestini inca din leagan.

    Apreciază

  19. spellmaker said, on octombrie 19, 2009 at 8:38 pm

    @casandra…pe undeva Daniel are dreptate.Asa e ,in cer se canta Iisus Biruitor.Si asta au zis-o Sfintii Parinti.Ganditi-va cati sfinti,mucenici ,cuviosi au ajuns deja in Ceruri.Ai dreptate legat de Cartea lui Enoh.Studiul ei nu este indicat decat celor care se ocupa cu studiul teologic.Astfel aceasta carte poate duce la sminteala maxima.Are in ea multe pericole,elemente care cica te duc la Dumnzeu fara preoti ,fara nimic.Nu e de studiat.Nu stiu de ce nenea asta ii tot da cu ea,a mai recomandat-o si in alt loc pe blog.Si inca ceva,daca citesti cu atentie comentariul meu anterior am cam dat de inteles cum isi rasplateste diavolul supusii sai.Sa sti insa ca antihristul nu e un neam ,e un om.Poate la este ca mine sau ca tine ,dupa aspect ma refer si nu are treaba cu nici o religie.Nici macar cu cea ebraica.Are propria lui religie.De ceilalti doar se foloseste.Daca te uiti pe National Geografic (care dupa parerea mea este un canal de al lor),vei vedea inclusiv atacuri la religia mozaica.Tipii incearca sa spuna ca Moise e un simplu mit si atat.Si au multi adepti printre evrei.Anul asta au scos si o carte cu subiectul asta,in care se demonstreaza „clar” treaba asta.Cartea s-a vandut super,e in top.Practic Moise a vorbit cel mai clar despre Mesia,este posibil ca tipii cei rai sa zica ca si Mesia este un alt mit.Si nu uita printre vrei sunt destui de religie ortodoxa.Este adevarat ca multi dintre ei fac rau,dar nu trebuie sa generalizam.Trebuie sa ne tinem mintea libera,fara ura,ca sa putem percepe schimbarile.Daca suntem prea agitati riscam sa nu vedem ce se intampla in jurul nostru.Cand esti ,nervos,agitat nu vezi decat obiectul care a produs suferinta si asta uneori e o forma de manipulare ,caci perceptia pe alta directie e zero.Sa invatam sa fim calmi si sa ne omoram usor ,usor orgoliul,atunci vom vedea si mai departe.Ti-as mai spune ceva despre antihrist…sunt scrieri foarte vechi despre el ,unele mai vechi decat Noul Testament.Dar cei care stiu despre el,sau despre ei daca vrei, nu prea vorbesc.Arsenie Boca stia despre ordinul lor,ca sunt un ordin, cu o doctrina clara si spunea intr-una din scrierile lui ca ei exista inca din perioada antichitatii.Exista niste scrieri si mai vechi,care spun ca factura lor ar mai fi stapanit acest pamant odata.Si se pare ca au stapanit-o mai multe sute de ani.Se pare ca s-a scapat de ei in urma unui razboi pregatit din timp ,in timpul unui cataclism.Dar sti,cum e, raul nu moare prea usor si cumva ordinul respectiv ne-a urmarit prin istorie pana in ziua de azi.

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 20, 2009 at 12:47 am

      @ spellmaker
      Citeste cartea „ControversyOfZion”, de DouglasReed. E una dintre cartile interzise de inchizitia ev reiasca. O gasesti la jrbooksonline.com si la iamthewitness.com, unde gasesesti si alte carti interesante si interzise ca: „JewishHistory,JewishReligion”, de profesorul IsraelShahak, si „BloodPassover”, de profesorul ArielToaff. Foarte interesanta este si bibliografia de la „Controversy”, lucruri scrise si admise chiar de membri ai poporului-care-crede-ca-e-ales-dar-isi-face-iluzii. Alt site interesant este ihr.org (cred ca trolii care citesc aceste nume fac spume la gura).Si Mircea Eliade a scris despre unele lucruri care nu le-au convenit lor intr-una din cartile lui despre ocultism, iar acum exista o campanie sustinuta de discreditare contra lui. Nici pe morti nu-i iarta.

      Si vorbind de morti, cu tot respectul fata de Sfintii Parinti, nimeni nu s-a intors inca de acolo ca sa ne dea amanunte. Sfantul Ioan Gura de Aur a prezis ca sfarsitul lumii va fi in anul 400, dar … Totusi predicile lui sunt foarte frumoase si de actualitate.

      Ma tem ca aluneci in cabalistica cu unele din afirmatiile tale despre originea antihristului. In ce lucrare spunea parintele Arsenie despre acel ordin ? Familia mea l-a cunoscut personal. Povestea cu ordine prin istorie suna a Dan Brown si este o aiureala, singurul ordin care s-a perpetuat pana astazi este cel al levitilor cabalisti.

      Apocalipsa foloseste METAFORE, asa cum si Hristos vorbea in PARABOLE. Interpretarile concrete sunt naive.

      Apreciază

  20. daniel said, on octombrie 20, 2009 at 2:25 am

    INCHEIERE

    dragi prieteni,

    doar nu va las cu ochii in soare si am sa va arat de unde am scris ce ati citit voi punandu-va atatea semne se intrebare ca cei mai mari carturari si invatati.
    nu ati fost receptivi la limbajul meu simplu si adevarat.
    prin urmare,
    cand spuneam:
    „””””astazi sa traiti intens in Domnul Iisus”; Maica Domnului este invesmantata in aur; totodata, Maica Domnului are si o mantie smerita (acoperamantul Ei) cu care plange si implora Iertarea, fiind neincetat cu cei credinciosi, deasemeni din dispozitia precisa a Tatalui Preasfant si preaplin de Iubire.
    este dispozitie Divina sa ascultam de Maica Domnului: Ea este mama noastra a tuturor.
    baga de seama ca eu nu iti vorbesc intelectului tau ci inimii tale care este insetata de Adevar si Iubire, desigur in linistea si smerenia ei.
    furtuna care va veni va lua ce trebuie luat si va lasa ce trebuie lasat, totul din dispozitia precisa a lui Dumnezeu.
    Dumnezeu strabate caile secrete ale inimii oamenilor si, daca vede ca sufletul are dorinta de indreptare, mai acorda timp de pocainta.
    daca vede ca sufletul este trufas, trimite incercari dure, precise dar care pot fi suportate daca omul se smereste.
    cand vede o inima rece, de gheata intotdeauna actioneaza Indurarea si Iubirea, astfel ca omul, prin faptele lui sa nu atraga Dreptatea Perfecta care nu are nici un pic de mila.
    cum ai citit ai citit bine: timpurile sunt coapte”””””””
    aceste afirmatii apartin Domnului nostru Iisus Hristos si ele fac parte din

    Mesajele de iubire acordate de Divina Intelepciune unui suflet pentru ca ele sa ajunga la inima fiecarui om

    in care se colectioneaza toate mesajele zilnice date unei credincioase de catre Domnul si Maica Sa.

    iata de exemplu mesajul diin 4 iunie 2008

    4 06 2008

    Dragi prieteni alesi, aveti mereu incredere in Iubirea Mea, fiti mereu in pace. Nu va temeti nici pentru prezent, nici pentru viitor. Aveti incredere si mare speranta, ajutati-i si pe altii care inca nu Mi s-au deschis, transmiteti-le speranta voastra sigura

    Mireasa iubita, in lume nu e pace, lumea nu are incredere in Mine, putini se gandesc la Iubirea Mea, nu-Mi deschid inima pentru a nu face sacrificiul de a-si tine in frau pasiunile, prefera sa ramana cufundati in noroiul pacatului decat sa se se angajeze sa il invinga cu ajutorul Meu.
    Iubita mireasa, Eu, Iisus, il iubesc pe pacatos si vreau pentru el mantuirea, n-am venit in lume pentru cei drepti, ci tocmai pentru salvarea pacatosilor. Adesea, cel care este cufundat in noroiul pacatului isi spune:”Cu siguranta, Dumnezeu e degustat de mine, cum poate sa imi ierte pacatele?”
    Vai de omul care face un asemenea rationament si sta departe de Mine pentru ca se teme ca nu va fi iertat …
    Iubirea Mea este nesfarsita pentru orice pacatos, astept cu rabdare la poarta inimii sale, astept fara sa obosesc ca sa Imi deschida usa, astept pana in ultima clipa a vietii sale.
    Dar vezi ce putin sunt iubit de oamenii acestui timp?
    Cata receala, cata indiferenta fata de Mine!
    Eu, Iisus, care va iubesc atat de mult, sunt atat de putin iubit, atat de putin inteles, ba chiar ignorat. Mare este patimirea Mea si trista este Inima Mea vazand atata ingratitudine.
    Imi spui: „ … O, Iisuse Adorat, sa coboare inca din Inima Ta Generoasa acele haruri necesare pentru ca fiecare sa inteleaga adevaratul sens al propriei existente care e unica si irepetabila si care hotareste soarta vesnica a omului: cu Tine pentru totdeauna sau fara Tine pentru totdeauna.
    Cu ajutorul Harului Tau am vazut Fericirea infinita a sufletelor din Paradis, cele care vor sta mereu cu Tine, ba chir m-ai facut sa experimentez o picatura din fiinta mea si fiecare celula parca era beata de cea mai mare fericire. Dar mi-ai aratat si grozavia iadului, unde sufletele pierdute nu inceteaza sa-si strige marea disperare ca Te-au pierdut”.
    Iubita mireasa, Harurile pentru deschiderea inimilor coboara inca, e nevoie numai sa fie culese si traite.
    Tu ramai fericita in Mine, ramai cu rugaciunea adoratoare, iubesc inimile adoratoare care Ma mangaie pentru raceala celor care nu vor sa Mi se deschida. Bucura-te de deliciile infinite ale Iubirii Mele. Te iubesc. Va iubesc.
    Iisus

    celelalte afirmatii: sunt oameni si in alte parti, valoarea timpului, ce soarta are cel ce fumeaza si restul fac parte din scrierile unui mistic german din secolul XIX, cel mai mare pe care l-a avut umanitatea.

    astea fiind zise,

    va multumesc,

    Daniel

    Apreciază

  21. spellmaker said, on octombrie 20, 2009 at 7:34 am

    @ cAsAndrA….multumesc pt. informatii.Cat despre treaba cu intorsul de acolo te inseli un pic.Au fost cativa Sfinti Parinti care au trecut nitel pe acolo.Daca citesti in ” vietile sfintilor” ,o sa gasesti cateva exemple.Cat despre cartea in care Parintele Arsenie vorbeste despre antihrist,se gaseste in biserica,nu ii stiu titlul exact pentru ca am imprumutat-o cuiva.Dar cred ca se numeste ceva de genu „Invataturi despre Arsenie Boca”.Ceea ce am scris despre antihrist nu apare nicaieri in Cabala.Pot sa iti spun despre ceea ce numim noi „ordine”,ca exista multe pe acest pamant.

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 20, 2009 at 6:01 pm

      Deci ai studiat cabala, cum am zis, daca stii ca nu apare nicaieri acolo.

      Apreciază

  22. spellmaker said, on octombrie 20, 2009 at 7:44 am

    @ daniel..analizand anumite particularitati ale scrisului tau,ma gandesc din ce in ce mai mult daca nu cumva esti Daniela si nu Daniel.Si mie imi place stilul si logica lui Rudolf Steiner.

    Apreciază

  23. daniel said, on octombrie 20, 2009 at 11:01 am

    @ spellmaker
    eu nu sunt Daniela ci sunt Daniel.
    eu va spun mereu lucruri simple care se regasesc in fiecare om.
    in zilele astea nu este important ce stii si cate stii, ci calitatea vietii traita in Duh !
    nu am sa va mai scriu o vreme deoarece vad ca teoriile imi innabuse tot elanul si in plus nu prea sunteti prea binedispusi cand cititi ce va scriu si mai credeti cine stie ce despre mine, cand de fapt toate problemele sunt cat se poate de simple.

    Apreciază

  24. spellmaker said, on octombrie 20, 2009 at 11:36 am

    @saccsiv…are o logica interesanta.Pacat ca la scolit cine la scolit.Dar daca citesti dincolo de elementele criptate din lucrarile lui gasesti cate ceva

    Apreciază

  25. spellmaker said, on octombrie 20, 2009 at 11:38 am

    @daniel…nu te supara pe mine.imi cer iertare daca te-am suparat.

    Apreciază

  26. daniel said, on octombrie 20, 2009 at 1:09 pm

    nu ma supar pe tine. inima mea este uosara.

    cine „are o logica interesanta.Pacat ca la scolit cine la scolit.Dar daca citesti dincolo de elementele criptate din lucrarile lui gasesti cate ceva” ?

    Apreciază

  27. spellmaker said, on octombrie 20, 2009 at 5:32 pm

    @danie…nu te refereai la Rudolf Steiner cand ai vorbit de cel mai mare mistic german din secolul respectiv?In ansamblu imi place tipul,cu toate ca este destul de criticat de ortodoxi.Brobabil din cauza elementelor de reincarnare in care credea.

    Apreciază

    • saccsiv said, on octombrie 20, 2009 at 5:43 pm

      Si datorita societatii Thule, din Germania, alta “fiica“ a Theosophical Society, care a fost piatra de temelie a Nationalsozialistische Arbeiterpartei a lui Hitler …

      Lucrarile sale, alaturi de ale Bailey si ale Theosophy-ei in general au influentat de asemenea crearea “ religiilor “ UFO, inclusiv Order of the Solar Temple

      Apreciază

  28. spellmaker said, on octombrie 20, 2009 at 8:04 pm

    Din pacate asa e.Insa bazele acestui sistem lea pus H.P.Blavatsky.Pacat ca tipul s-a nascut intr-o tara catolica.Oricum sistemul lui era diferit de al masonerii si de al yoghinilor.Omul a fost un cautator si un experimentator probabil,un tip bine adaptat la acea perioada in occident.Dumnezeu stie care a fost rostul lui.Oricum tipul a influentat ceva,ceva cultura si educatia occidentala.

    Apreciază

  29. daniel said, on octombrie 21, 2009 at 3:39 am

    dragul meu spellmaker,

    nu ma refeream nicidecum la Rudolf Steiner.

    Apreciază

  30. spellmaker said, on octombrie 21, 2009 at 8:21 am

    Pe perioada respectiva in occident nu a fost unul mai tare ca asta.La cine te referi?

    Apreciază

  31. spellmaker said, on octombrie 21, 2009 at 9:14 am

    @cAsAndrA…da,am studiat nitel.De altfel am cam studiat despre religie cam tot ce mia cazut in mana.Eu initial am fost ateu,si inca ateu activ.Am combatut,cat am combatut si m-am apucat sa invat religie ca sa pot „lovi” mai bine.Dar tot studiind,stii cum e prost sa fi si tot pricepi ceva.Asa ca la un moment dat mi-am dat seama cum stau lucrurile.Am ramas un pic uimit si m-am apucat de cautat.Si lucrurile s-au legat bine, am gasit oameni care cunosteau multe si care mi-au dat materiale bune de invatat.Si inca invat.Ortodoxismul este ceva infinit.Cred ca am inteles cate ceva.Ma bucur din toata inima ca sunt crestin Ortodox.Pot sa iti spun insa ca elemente de Cabala se invata si in ortodoxism.Practic toate erarhiile ceresti sunt luate de acolo.Si multe altele.Este adevarat ca Sfantul Dionisie Areopagitul a facut si el o ierarhizare cereasca.Dar cei care studiaza acest aspect, studiaza si scrierile evreiesti mai vechi.Practic poporul evreu a fost primul care „la vazut ” pe Dumnezeu cel adevarat.Sau mai probabil Dumnezeu s-a aratat lor.Asa ca au fost si primii care au avut cunostinte reale despre tatal ceresc.Ca au devenit trufasi,asta e alta treaba…Am cunoscut multi evrei,si de religie mozaica si crestina.Am vazut ca cei de religie crestina nu aveau absolut de loc incredere in cei de religie mozaica.Si cu unul care era crestin,am stat cu el impreuna 10 ani.Am stat cu el in perioada aia cam 10 luni pe an,mai mult decat cu nevasta mea si nu ne-am certat o data.Cat despre antihrist gasesti multe in Zoroastrism.Practic aceasta religie veche (care mai are in prezent vreo 100.000 de practicanti) este o religie destul de evoluata.In ea se studiaza cu atentie raul de la nivel de principiu, formare si manifestare.Zoroastrismul a prevazut si venirea lui Iisus;in viziunea lui Zoroastru El aparea deja pe cruce.De altfel in multe sisteme religioase vechi,misticii care erau legati de Dumnezeu,probabil fara sa il cunoasca docmatic dar probabil intelegandu-L,intuindu-L ,asteptau aparitia Llui.( Ca si cei trei magi de la rasarit)Multi stiau ca Dumnezeu Tatal Ceresc exista si este undeva deasupra zilor lor.Nu stiu daca sti dar daca tot a venit vorba de Sfantul Dionisie,cand s-a intalnit cu Sfantul Apostol Pavel,Pavel l-a intrebat despre un loc de cult,un monument probabil.La intrebat al cui este acel monument.Dionisie i-a spus ca acel monument este al necunoscutului Dumnezeu,acela care intre dumnezei nu s-a aratat ,insa odata si odata va veni,pentru ca El este Dumnezeu care va imparati cerul si pamantul,a carui imparatie nu va avea sfarsit.

    Apreciază

  32. daniel said, on octombrie 21, 2009 at 10:08 am

    @ spellmaker

    dragul meu spellmaker,

    ca sa gasesti cine este personajul trebuie sa cauti si sa citesti cartea „de la iad la rai”.
    are 3 volume.
    eu am citit-o si am inteles mai bine Sfanta Scriptura si cel mai important cum ne putem pregati interior pentru Domnul nostru Iisus Hristos.
    cartea este povestita de Insusi Domnul si vei fi captivat de autenticitatea ei.

    Apreciază

  33. spellmaker said, on octombrie 21, 2009 at 8:22 pm

    @daniel…am sa caut cartea ,dar in ansamblu nu prea am incredere de cei care spun ca un anumit material sau altul le-a fost dictat,povestit de Dumnezeu.Nu ma intelege gresit,nu zic ca asa ceva ar fi imposibil.Dar toate materialele de acest tip pe care le-am gasit in ultimul timp erau mult prea slabe pentru a fi sa zicem macar de inspiratie divina.Am sa acord ceva timp pentru cartea de care zici.

    Apreciază

  34. spellmaker said, on octombrie 22, 2009 at 6:41 pm

    @cAsAndrA…comentariul cu Rashela e cumva pentru mine?Banuiesc ca da.Fato nu pot sa iti spun decat ca esti zero la educatie

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 23, 2009 at 1:08 pm

      Iar tu esti 10 la ipocrizie. In ce limba ai studiat cabala ? In ebraica ? Numai cei din poporul neales sunt admisi la studiul cabalei.

      Apreciază

  35. Mihai said, on octombrie 24, 2009 at 8:59 am

    @casandra…esti o tipa frustrata care traieste mai mult dupa legile din vechiul testament decat dupa noul.IN TINE NU SE MANIFESTA SUB NICI O FORMA IUBIREA SI IERTAREA DE APROAPE.Asa ca in locul tau mi-as mai revizui atitudinea.Nu faci decat sa musti aiurea pe blog pe unul sau pe altul.Nu stiu daca blogul asta are nevoie de un politist si vad ca deja faci anchete pe aici.Nu vezi decat evrei peste tot sau alti monstri din folclorul occidental ,troli,elfi sau cum mai vrei tu.Lasa-ne fato sa discutam linistiti ca e plina lumea de imbarligatori pe afara.Cu ura ta in suflet fata de alti oameni,fie ei evrei sau alti rai ma tem ca daca nu esti atenta o sa ajungi la fel ca ei.DESPRE evrei pot sa iti spun ca multi sunt de religie ortodoxa,si multi au ridicat ortodoxismul si daca citesti in Biblie o sa vezi ca scrie acolo ca salvarea va veni de la ei.DAR PROBABIL CA NU AI AJUNS CU CITITUL PANA ACOLO sau nu crezi in ea.Cat despre studiul limbii ebraice se studiaza in orice facultate de teologie ortodoxa,la fel ca multe elemente din Tora sau alte carti care compun Cabala.Asa ca nu prea ai nimerit-o.Se vede ca nu esti o ortodoxa practicanta pentru ca iti folosesti numai ratiunea,sufletul tau fiind inchis undeva pe acolo ,egoismul tau manifestandu-se la cote maxime.Asa ca as putea sa zic si eu despre tine ca aplici principiul „hotii striga hotii”,sau ca esti cam matinala, fiind ora Tel Aviv-ului,sau ca poate te cheama Rasela ,ca asa se scrie in Romana.De altfel banuiesc ca esti cam tanara si nu ai experienta de viata mai deloc.

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 24, 2009 at 10:02 pm

      Deci SPELL MAKER (facator de vraji) e preot ? Tot la seminar l-a studiat si pe Rudolph Steiner ?
      Vedeti-va de barna din ochii vostri, fariseilor. Toata ziua ii injurati pe ecumenisti, calendaristi si in special pe catolici, de preferinta in cor si cu tonul dat de preoti.
      Ramaneti cu Dumnezeu, caci in curand veti avea mare nevoie de el, cand va vine salvarea de la e vrei sub forma de vaccinuri.

      Apreciază

      • saccsiv said, on octombrie 25, 2009 at 6:15 am

        cAsAndrA

        Ecumenismul este ceva bun?

        Apreciază

  36. spellmaker said, on octombrie 24, 2009 at 5:16 pm

    @casandra….despre ipocrizie ma tem ca este alta chestie care te caracterizeaza.ti-as spune mai multe dar vad ca trebuie sa stau la rand ,asa ca ii las pe altii care se pricep mai bine la treaba asta.Nu stiu daca sti dar atunci cand jignesti un om,sau pe sotia lui comiti un pacat.Daca ai duhovnic nu uita ca la spovedanie sa amintesti si asta.Ti-o spune unul care are probabil de 3 ori varsta ta.Respectul si modestia ar trebui sa caracterizeze orice crestin ortodox ,asta fiind unul din multele lucruri care ar trebui sa ne diferentieze de cei de alte religii.Poate te mai gandesti si cu timpul vei deveni un exemplu mai pozitiv.Cei care nu iti plac tie Robert,Daniel,sunt mai de treaba ca tine.

    Apreciază

  37. spellmaker said, on octombrie 25, 2009 at 9:11 am

    @Casandra nu stiu de unde ai adunat atat de multa ura in tine.Pacat ca nu faci nimic ca sa scapi de ea.Nu stiu unde ai vazut pe acest blog vreo injuratura fie ea si la adresa ecumenismului.Eu personal nu am vazut..Ne mai luam de unii sau de altii,dar nu injuram pe nimeni.Ai ceva impotriva preotilor,nu?In ortodoxism ei au un rol important.Daca tie nu iti plac este problema ta,dar sa sti ca printre ei sunt si unii adevarati,care nu sunt vanduti ,asa ca nu ar trebui sa generalizezi.Te superi ca ne luam de catolici sau alte culte,tu ai facut asta din plin,nu noi.In ansamblu la catolici suntem destul de atenti, ca multe actiuni „ciudate” pornesc de la ei si exemplul Sf. Marcu Mitropolitul Efesului,nu trebuie uitat.Si inca ceva ,nu sunt preot.

    Apreciază

    • cAsAndrA said, on octombrie 29, 2009 at 9:01 pm

      „la catolici 90% din slujba este slujba de adorare a zeului Jupiter, restul 10% o abureala de crestinism”
      „ca sa nu mai vorbim de Taine, pe care ei nu le cunosc”
      „crestinii ingroasa randurile iadului”
      „cat despre Athos este bine ca se intra asa numai cu aprobare, ca altfel ar fi intrat oricine. Aici la ecumenisti ma refer.”

      spellmaker, 15 octombrie, articolul „Profetie?Un-staret-rus-etc.

      Apreciază

  38. boddyca said, on decembrie 5, 2009 at 5:42 pm

    „In a doua parte a anului 2009, cu regretul meu adanc, teroristii vor pune mana totusi pe o focoasa nucleara, si dupa ce o vor exploda in America va disparea unul din cele mai mari orase, ceea ce vad in primul rand are legatura cu New York, desi planurile lor pot sa se schimbe si poate sa fie vorba despre Los Angeles, Detroit sau Chicago.”

    Ce scrie aici seamana destul de bine cu evenimentele relatate in Blackjack… ar fi groaznica o bombita (sau mai multe) cu putin timp inainte de Craciun 😦

    Apreciază

  39. gil said, on ianuarie 20, 2010 at 7:14 pm

    Iordanul NU s a intors inapoi !!!

    Apreciază

  40. […] De ce si unii vrajitori avertizeaza despre AL TREILEA RAZBOI MONDIAL? […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.