SACCSIV – blog ortodox

VIDEO: VA INCEPE RAZBOIUL? Coreea de Nord a atacat cu obuze Coreea de Sud. Schimbul de focuri continua

Posted in COREEA DE NORD, COREEA DE SUD, razboi by saccsiv on noiembrie 23, 2010

   Iata si ce putem citi in articolul Alertă maximă: Coreea de Nord a atacat cu obuze Coreea de Sud. Schimbul de focuri continuă:

   Coreea de Nord a tras cel puţin 200 de obuze de artilerie peste graniţa sa de vest, dintre care o parte au lovit o insulă sud-coreeană, Yeonpyeong, şi au incendiat mai multe case, relatează BBC. Armata sud-coreeană a ripostat, deschizând focul. Doi militari sud-coreeni au murit şi cel puţin 13 militari doi civili au fost răniţi.

   Vizionati va rog si:

http://webtv.realitatea.net/actual/coreea-de-nord-a-atacat-cu-obuze-coreea-de-sud

   Cel puţin 200 de obuze de artilerie au lovit insula sud-coreeană locuită Yeonpyeong şi au incendiat zeci de case. Un martor a declarat pentru un post sud-coreean de televiziune că 60-70 de case sunt în flăcări.

   Phenianul a deschis focul la ora locală 14.34 (7.34 ora României), iar armata sud-coreeană a replicat cu 80 de runde de artilerie şi a ordonat decolarea unor avioane de luptă.

   Preşedintele sud-coreean Lee Myung-Bak, care a convocat de urgenţă o reuniune a guvernului după incidentul armat de marţi cu Phenianul, a dat asigurări că administraţia sa ia măsuri pentru a evita ca un schimb de focuri să escaladeze într-un război, relatează CNN.

   Armata sud-coreeană se află în alertă şi este pregătită pentru posibile noi incidente armate.

   Imagini cu coloane de fum au fost transmise de posturile de televiziune, iar insula a rămas fără curent electric, dar nu este clar deocamdată ce a fost lovit.

   Potrivit Euronews, armata sud-coreeană se află în alertă maximă, iar civilii de pe insula Yeonpyeong, aproximativ 1.300 ca număr, au fost evacuaţi în buncăre sau în şcoli, alţii alegând să se refugieze pe continent.

   Incidentul intervine la câteva zile după ce un expert american a primit acces la un centru modern nord-coreean de îmbogăţire a uraniului. Recent, New York Times relata un episod petrecut în cursul acestei luni, în care autorităţile nord-coreene i-ar fi prezentat unui cercetător american, aflat în vizită în Coreea de Nord, o centrală nucleară construită în secret, destinată activităţilor de îmbogăţire a uraniului.

   Mai mult, în luna august, Coreea de Nord a ameninţat că va riposta violent, drept urmare a exerciţiilor militare dintre Coreea de Sud şi Statele Unite. „Reacţia militară a Republicii Democrate Populare Coreea va fi cea mai aspră pedeapsă văzută vreodată în lume”, a declarat un purtător de cuvânt al armatei nord-coreene, într-un comunicat transmis de agenţia oficială de ştiri a ţării.

   Legăturile dintre Corei s-au deteriorat semnificativ după scufundarea, la 26 martie, a unei nave sud-coreene, incident în care 46 de militari au murit. O anchetă internaţională a spus că nava a fost lovită de o torpilă nord-coreeană, însă Phenianul a negat orice implicare.

   Citeşte şi Coreea de Nord şi-a construit o centrală nucleară în timp record

48 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 23, 2010 at 11:42 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. eu said, on noiembrie 23, 2010 at 11:49 am

    ww3 has begun

    Apreciază

  3. Radu said, on noiembrie 23, 2010 at 12:15 pm

    Stii Saccsiv ca spuneai tu ca baba Vanga nu prea stie ce vorbeste.
    Ea a spus ca razboiul va incepe pe 11 noiembrie 2010. Undeva am citit 10 in alte parti 11.

    Cand a fost 10-11 noiembrie stiu ca ai si scris ca nu e niciun razboi, admonestand profetia Vangai.
    Ideea e ca Vanga a facut profetiile dupa calendarul ei. Bulgarii sunt pe calendarul ortodox de rit vechi. Calendarul Iulian.

    http://www.crestinortodox.ro/liturgica/viata-liturgica/craciunul-rit-vechi-70704.html

    Acesta este decalat cu 13 zile in urma fata de calendarul Gregorian dupa care suntem noi. Deci 23-13=10.
    Interesant nu?

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 23, 2010 at 12:26 pm

      Radu

      In articol spuneam clar un lucru: sub nici o forma sa nu ne luam dupa vrajitori si marionetele diavolului.

      Sfintii Parinti spun asa: ca daca dracul iti cere sa semnezi alaturi de el pe o foaie pe care e scris un adevar (indiferent care), tu sa n-o faci.

      Acum ca nu era 11 ci 10, dar nu pe nou, ci pe vechi … Eventual nu dupa ora Bulgariei, ci a Patagoniei … E ratacire frate. In acel articol am dat link-uri spre materiale din Vietile Sfintilor, in care se vede limpede cum lucreaza dracii.

      Apreciază

      • Radu said, on noiembrie 23, 2010 at 1:03 pm

        Saccsiv ai gresit!

        Mistocareala cu Patagonia e de scara blocului nu pentru o discutie serioasa.

        Atunci ai spus cu gura ta ca dracul nu poate profeti.
        Eu am spus ca dracul poate profeti si tu ai spus ca dracul nu stie adevarul.
        Nici nu trebuie sa pastez, caci am o memorie foarte buna.

        Daca asta e inceputul WW3, atunci inseamna ca dracul poate profeti SAU…
        baba Vanga a primit mesajul de la Dumnezeu direct.
        O alta cale nu exista. Predictia exacta nu poate veni decat din 2 parti.

        TU CU MANUTA TA AI SCRIS CA DRACUL NU POATE PROFETI!
        Deci practic spui ca baba Vanga e un profet. Ca altfel nu avea de unde sa stie.

        Ai gresit Saccsiv!
        Trebuie sa te hotarasti daca dracul poate profeti sau Vanga e intr-adevar profet.
        Ori una, ori alta.

        Eu raman la opinia ca dracul poate face profetii. Pentru drac sa spuna cand va incepe WW3 e banal.
        E ca si cum eu ti-as arata o foaie de hartie pe masa si as spune ca in mai putin de 1 minut acea foaie va fi rupta in 2. O iau, o rup, si „profetia” s-a implinit.
        La fel si cu dracul.

        Greseala ta e ca il subestimezi pe drac.
        Coboara-te inapoi in umilinta si sinceritate ca sa fie bine. Oricine i-ar fi aratat Vangai viitorul nu e cazul tau sa te apuci sa razi de ea, sau sa judeci asta. E ca si cum dracul ar fi dupa un gard ca un caine rau si tu il tot intarati.
        Lasa-l incolo de razboi si de Vanga, ca nu asta e cel mai mare rau acum. Daca mori la bomba atomica ai sanse sa ajungi in Rai. Gandeste-te ce se intampla daca supravietuiesti si tre sa faci fata noii societati.

        Apreciază

      • Ciprian said, on noiembrie 23, 2010 at 1:39 pm

        Radu, necuratul nu poate profeți, i s-a întunecat mintea de la cădere (Dumnezeu a făcut asta). Baba Vanga a avut o viață în care s-a jertfit pentru alții, mai apoi a orbit și în limbajul ei simplu a spus cum s-a priceput, ba la urmă a construit și o biserică. Din ce am citit profețiile ei spun de luna noiembrie nicidecum o dată anume nu știu de ce o dați cu 11 nov. Dumnezeu să aibă milă de noi!

        Apreciază

    • Ostrov said, on noiembrie 23, 2010 at 4:17 pm

      “Oarecare frati s-au dus la avva Antonie, ca sa-i vesteasca lui nalucirile care le vedeau si sa se invete de la dansul, de sunt adevarate, sau de la draci.
      Si aveau ei un magar si a murit pe cale.
      Deci, dupa ce au venit la batranul, apucand el mai inainte, le-a zis lor : cum a murit magarul pe cale ? Au zis lui : de unde stii, avvo ? Iar el le-a zis lor : dracii mi-au aratat.
      Si ei au zis lui : noi pentru aceasta am venit sa te intrebam, ca vedem naluciri si de multe ori se fac adevarate; nu cumva ne inselam ? Si i-a incredintat pe ei batranul din pilda magarului, ca de la draci sunt.” Patericul Egiptean

      Apreciază

      • ROmanul said, on noiembrie 23, 2010 at 7:54 pm

        Dracii i-au aratat batranului ceva ce se intamplase deja.
        Nu era profetie. Profetie este atunci cand spui ceva ce nu s-a intamplat inca si nu e inca iminent sa se intample.

        Apreciază

  4. infiniteladder said, on noiembrie 23, 2010 at 1:05 pm

    Acelasi tip de metoda folosita de diavoli pentru a afla viitorul prin intermediul astrologiei si a vrajitoriei se aplica si cazului de fata. Eu cred ca astfel de profetii tin mai mult de un univers probabilistic. Consider ca felul in care percep ei viitorul se rezuma la cunoastere unui sir de evenimente posibile, insa nu le pot identifica pe cele certe. O actiune intreprinsa de un om are o finalitate, insa totul depinde de felul in care Dumnezeu vrea ca acel lucru sa se intample. Diavolii cred ca mai degraba ghicesc viitorul prin intermediul unor tehnici necunoscute de noi, insa nu sunt in masura sa traseze viitorul sau sa il cunoasca cu certitudine dinainte, o astfel de insusire tine doar de Dumnezeu.

    Apreciază

  5. andrei said, on noiembrie 23, 2010 at 1:16 pm

    Dracul nu poate profeti dar are marionetele sale care joaca dupa cum le canta el.
    Probabil si-a facut planul de mult timp si stia cand se va intampla asta fiindca tocmai el e in spatele acestor conflicte.
    Si oricum…cine o zis ca azi o inceput al 3-lea mare razboi ?Poate e doar o alta „flacara”.
    Daca chiar a inceput atunci mergem cu Dumnezeu inainte,daca nu tot asa.

    Apreciază

    • Mihai said, on noiembrie 23, 2010 at 5:32 pm

      Foarte corect. Mai stati sa vedem, sa nu tragem concluzii pripite.

      Apreciază

  6. broflovsky said, on noiembrie 23, 2010 at 1:29 pm

    Eu cred ca ati luat’o prea inainte cu al 3’lea razboi, panacand nu a inceput, deci posibil degeaba va certati aici.

    Apreciază

  7. Radu said, on noiembrie 23, 2010 at 1:43 pm

    Daca dracul NU poate profeti si asta va fi inceputul WW3, inseamna NEGRESIT ca prin gura babei Vanga a vorbit chiar Dumnezeu.
    Nu incercati alte explicatii ca nu sunt. Vanga era oarba, nu stia sa citeasca, cu atat mai putin sa foloseasca vreo metoda draceasca ca astrologia, cartile sau stiu eu ce altceva.

    E alb sau negru. Ori cu Dumnezeu, ori cu dracul.
    Nu exista a 3-a cale.

    Apreciază

    • umilinta said, on noiembrie 23, 2010 at 2:34 pm

      Uite ca exista si a treia cale. Sfantul Grigorie cel Mare in Dialoguri despre moarte pagina 68:
      Faptul ca forta sufletului, prin ascutimea sa, cunoaste uneori viitorul se arata limpede
      din urmatoarea intimplare. In orasul nostru, in urma cu doua zile, avocatul Cumquodeus a murit din cauza unui junghi dintr-o coasta. Cu putin inainte de a muri, l-a chemat la el
      pe slujitor si i-a poruncit sa-i pregateasca vesmintele de plecare. In timp ce sluga credea
      ca stapanul se smintise, neascultandu-i catusi de putin poruncile,acesta s-a ridicat si s-a
      imbracat , spunand ca se va duce pe via Appia, la biserica Fericitului Sixtus.
      Nu dupa mult timp, deoarece boala i s-a agravat, a murit. S-a luat hotararea ca
      trupul sa-i fie depus la biserica Fericitului Ianuarius martirul, pe via Praenestina. Dar,
      pentru ca celor ce se ingrijeau de inmormantarea lui li s-a parut prea departe, le-a
      venit brusc o alta idee, iesind cu sicriul pe via Appia. Fara sa stie ce spusese Cumquodeus, l-au inmormintat chiar in biserica pe care el insusi o prezisese. Stiind ca acel barbat fusese implicat in treburile lumesti si doritor de castiguri pamantesti, cum de a putut el sa prezica ceva, daca nu tocmai forta
      si ascutimea sufletului sau au prevazut ce se va intampla cu trupul lui?

      Apreciază

      • Radu said, on noiembrie 23, 2010 at 2:55 pm

        Corect, dar „cineva” atentioneaza in acest caz.
        Atentionarile nu pot avea decat 2 surse. A 3-a sursa nu exista. Ca si sufletul n-are decat 2 directii dupa moarte. Nu exista o a 3-a cale.

        Apreciază

  8. daniel said, on noiembrie 23, 2010 at 1:48 pm

    dragilor,

    Dumnezeu permite desfasurarea celor mai ingrozitoare lucrari tocmai ca din ele va izvori un mare bine, atunci cand va vrea Dumnezeu acest lucru.
    Deci tot ce este rau si ingrozitor nu se produce asa la intamplare, ci cu permisiunea clara a lui Dumnezeu pentru cel mai mare folos al oamenilor.
    Exclud de aici pe cei care se sinucid: ei au deja iadul pentru eternitate.

    Daniel

    Apreciază

  9. eu said, on noiembrie 23, 2010 at 2:06 pm

    daca dracu nu poate profeti cum de stie ca sfarsitul ii e aproape stiti f bine versetul … racneste ca un leu…. .. profetiile lor sunt de fapt cunostintele pe care Dumnezeu a vrut ca ei sa le stie pentru ca prin asta Dumnezeu l`a lasat si sa il ispiteasca pe om si sa il amageasca…multi ajung sa cada in plasa diavolului pentru ca au auzit anumite profetii ale vrajitoarelor si s`au increzut in ele cum e si cu astrele si altele……voi credeti ca daca o vrajitoare a profetit ceva si s`a adeverit e pura intamplare? neah …

    Apreciază

  10. G-man said, on noiembrie 23, 2010 at 2:28 pm

    dracu nu poate profeti … isi poate in schimb desconspira din planuri .si cum majoritatea merg in voia lui ii si ies aceste planuri .. iar „profetii” lui prin aceste desconspirari mai aduc si altii in plasa inselarii .
    daca „profetia ” ca lumea se va sfasi prin an 4000 ..si alianii ..etc apartin babei …atunci e o inselata //si voi la fel c ao credeti//
    din pacate multi ortodocsi cad in plasa asta.
    @ radu nu mai te teme de diavol .. exista psalmii pot fi cititi …sau nici psalmii nu ii citesti de frica ?

    Apreciază

    • marcela said, on noiembrie 23, 2010 at 6:00 pm

      OAMENI BUNI …..IL MAI POMENITI MULT PE NECURATUL?????
      OPRITI VA E POSTUL NASTERII DOMNULUI

      Apreciază

  11. Radu said, on noiembrie 23, 2010 at 2:38 pm

    @ G-man

    Doar oamenii fac profetii. De unde vin ele, conteaza foarte mult.

    Insa Dumnezeu sau dracul nu profetesc. Ei inspira oamenii la profetii.

    Chestia cu dracul care isi desconspira planurile e foarte tare. 🙂
    Pai Dumnezeu nu a facut la fel? Nu si-a desconspirat planul Apocalipsei? Nu are El un plan?

    Daca Vanga a avut dreptate si se ajunge la razboiul atomic, pa si pusi.
    Toti uita ca o simpla pana de curent termina absolut orice comunicatie electronica.
    E ca si cum cineva ar inchide internetul, televizorul, radioul, tot. N-ar mai functiona nici automobilele, tramvaiul, troleul, nimic.

    Aceasta e realitatea spre care ne indreptam daca a inceput WW3.

    Apreciază

    • G-man said, on noiembrie 24, 2010 at 7:54 am

      pana de curent , bomba atomica , inspiratie satanica vorbita prin guri uscate , duhuri necurate…. in esenta nimic, frum, praf si tolerati.
      Noi nu suntem ai nostrii , si doar Domnul Iisus Hristos este dragostea mea , numai El a spalat cu Sangele cel Sfant al LUI pacatele mele , numai EL imi este taria si viata , numai de El ma tem , ca nu cumva sa puna ” nu te cunosc pe tine sluga vicleana”.

      Apreciază

  12. dante said, on noiembrie 23, 2010 at 4:07 pm

    Radu

    Din tonul tau reiese ca tu, chiar ai vrea sa inceapa WW3, asta numai de dragul profetiilor babei Vanga. Cine a zis ca a inceput razboiul? Din fostele razboaie din Coreea, Vietnam, Afganistan, Iraq, Kuweit… de ce nu a inceput al treilea razboi mondial, sau nu profetise Vanga? Ca ne indreptam catre acesta, asta e sigur, dar nu cred ca trebuie sa cadem in pacat si sa credem toti falsii profeti, care dupa spusele Scripturii, se vor inmulti ca ciupercile dupa ploaie. Cred ca trebuie sa ne rugam mai mult si sa lasam misticismul deoparte.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Radu said, on noiembrie 23, 2010 at 5:06 pm

      Pe mine ma bucura doar apropierea Apocalipsei. Ti-o zic sincer, daca actuala societate, asa cum e acum, ar mai dainui inca 100 de ani, dupa 100 de ani, sa dea dracii de nu ar fi toti cipuiti si paracipuiti.
      Faptul ca evenimentele se grabesc si se succed, e motiv de bucurie, caci Dumnezeu scurteaza zilele doar pentru a nu ne pierde.

      Asta e o opinie.

      Acum referitor la razboi, trebuie sa fii orb ca sa nu intelegi ca acesta este dorit de elite si nu numai atat. Se doreste un razboi mondial care sa produca foarte multe victime.
      E o forma de depopulare rapida. Virusii si vaccinurile sunt greu de controlat si dureaza prea mult.
      Razboiul va fi extrem de dur si va lasa niste urme care nu se vor sterge niciodata pana la sfarsitul lumii.
      In urma acestui razboi, oamenii vor cere o conducere unica mondiala si un conducator unic. Antihristul va fi pacificatorul. Cel care va opri acest razboi. E o diferenta mare. Ceilalti antihristi au pornit razboaiele. Asta il va opri si lumea va spune ca e un mare om.
      Pentru securitate bagam si un cipulet si gata.

      Dar sa nu iti inchipui ca WW3 nu va avea loc. Depopularea si conducerea planetara sunt prioritatile 0 ale elitelor la acest moment.

      Apreciază

      • tataia said, on noiembrie 23, 2010 at 10:54 pm

        Pe mine sincer nu ma bucura deloc apropierea apocalipsei. Da probabil sint un crestin de paie care desi cu mintea cred 100% Scripturile am traire zero. Dar ce spui tu acolo e un pic gresit. Daca societatea actuala ar mai dainui inca 100 de ani EXACT asa cum este acum inseamna EXACT acest lucru. Ca va ramine timp de 100 de ani EXACT in stadiul in care este acum, ca lucrurile ar fi neschimbate timp de 100 de ani. Si este EXACT lucrul pe care un netrebnic pacatos ca mine il doreste cel mai mult in momentul de fata. Problema nu este asta insa. Problema este ca societatea aceasta daca ar mai dainui inca 100 de ani ea nu ar ramine EXACT asa cum este ci ar „evolua”. Si din moment ce acesta „evolutie” ar urma trendul descendent pe care il are deja evident ca am trai intr-o lume in care ar fi camere video de supraveghere peste tot, cu posibilitate de identificare faciala a oricarui individ de pe planeta, cu o baza de date uriasa care sa contina toate datele posibile despre toti oamenii de pe planeta si eventual despre toate marfurile („fiara”), toti oamenii probabil cu cipuri si in creier care sa le permita sa deshida inchida ferestrele casei sa aprinda/stinga luminile doar prin comanda mentala etc. Deci ceea ce ne deranjeza pe noi este „evolutia” nu stagnarea societatii la nivelul actual inca 100 de ani. Unii se bucura de apropierea apocalipsei. Probabil sint mai tari in credinta decit multi altii dintre noi. Eu unul nu ma bucur. As vrea ca societatea sa mai ramina la stadiul actual inca vreo 100 de ani. Adica sa nu mai „evolueze”. Si si mai mult de atit as dori daca s-ar putea (evident nu se poate 😀 ) ca societatea sa se intoarca la stadiul in care era acum 25 de ani. Fara computere si telefoane mobile, fara camere de supraveghere, fara sisteme de navigatie GPS, cu acte de identitate tip carnetel dar fara CNP si fara comunism.

        Apreciază

  13. Pr.Gabriel said, on noiembrie 23, 2010 at 4:08 pm

    draga Radu,
    problema este mult mai complexa atunci cand pui in discutie profetii si profetiile. Stim din Sf.Scriptura ca profetii erau vestitorii voii lui Dumnezeu. Acestia implineau orin cuvant ceea ce Dumnezeu vroia sa faca, de ex. cu Israel. Avem si profeti mincinosi, si unii care prin anumite conexiuni logice pot vorbi de un anumit deznodamant al vreunui eveniment.
    Profetiile, cel putin cele bibilce, se bazeaza pe PRESTIINTA. Aceasta este o calitate pur dumnezeiasca, nici o creatura, duh sau om, nu poate accede la ea., altfel, ce-ar fi facut vrajmasul folosindu-se ea (gandeste-te doar putin–sa fi stiut macar ca se va naste Domnul din Fecioara Maria..)
    Sf.Teofilact al Bulgariei in comentariul sau la Ev. dupa Luca spune clar ca implinirea profetiilor care stau in prestiinta lui Dumnezeu nu tin de lumea creata, duhuri sau oameni – adica”taina cea din veac ascunsa si ne nimeni nestiuta” arata limitarea creatiei la STIINTA atotcuprinzatoare a lui Dumnezeu – si da aici cazul Maicii Domnului care spune ca logodna ei cu Iosif a fost tocmita tocmai ca vrajmasul, care astepta si el implinirea profetiei, sa-si abata gandul de la aceasta cale, pe care o credea fara folos. Apoi, , daca vrajmasul face profetii, cum de nu stia el ca Iisus este Fiul lui Dumnezeu in pustiul Carantaniei? Ce rost mai aveau acele amagiri „daca esti Tu Fiul lui Dumnezeu ..zi…fa..inchina-te mie..)
    Sa pastram linia ortodoxa.

    Totusi, sa nu uitam ca lumea duhurilor este una mult mai sensibila si mai complexa, nelimitata materiei grosiere a trupurilor omenesti. Duhurile necurate si-au pastrat totusi unele puteri dupa cadere, putand influenta mediul in diverse moduri (vezi cazul Iov -furtuna, focul, bolile).
    Ca fiinte rationale, pornite spre rau, e firesc sa conceapa strategii la nivel de ceata. Ura lor fara margini pt. om ii conduc intr-o necontenita tulburare si stare de razboi.
    Acum ,noi stim din traditia bisericii ,ca Dumnezeu a pus „duhuri slijitoare” peste neamuri, tari, ape, continente..
    Faptul ca aceste evenimente tulburatoare se intampla in tari necrestine, atee, este oarecum de inteles. Lupta aici este mai mult in favoarea inamicului. Omul necrestin asiatic, gol in fata razboiului nevazut, cade ca frunza.
    Sincer, nici num a mira asta..
    Sansele de reusita a duhurilor necurate intr-un tinut necrestinesc sunt foarte mari.
    Baba Vanga putea sa fi trait si acum 500 de ani si sa fi facut acea „prezicere” tot pe atunci, ca finalul era tot asta. Puterea si forta de determinare a raului in astfel de tari este la cote alarmante.
    Atacuri concertate si bine organizate de ceata duhurilor necurate pot iesi la iveala in astfel de tari.
    Eu unul cred ca si in Europa de azi ar fi avut sanse de „izbanda” o astfel de prezicere.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Radu said, on noiembrie 23, 2010 at 5:22 pm

      Bravo parinte, termenul perfect este „profet mincinos”.
      Profet mincinos in cazul nostru nu inseamna ca daca acesta spune ca se va intampla ceva, nu se va intampla. Din contra se intampla.
      Mincinos vine de la sursa informatiei.

      Parinte sa imi fie cu iertare dar eu pe asiatici nu ii vad asa rai. Cunosc foarte bine chinezii caci am de-a face cu ei. Sunt seriosi, arareori te mint si nu te inseala. Ce s-a discutat e batut in cuie.
      Stiu sa isi tina cuvantul. Daca spun ca la ora cutare, e gata cutare lucru, atunci morti-copti isi tin cuvantul.
      Nu acelasi lucru pot sa il spun despre romani.

      Inca o chestie, pe langa faptul ca isi tin cuvantul, sunt extrem de atenti la munca lor. Lucreaza cu spor si atentie. Lucratorii romani sunt lenesi in comparatie cu acestia.

      Si ca o ultima remarca, sunt foarte modesti. Cunosc chinezi care sunt chiar foarte bogati si totusi nu fac un caz din asta. Nu se afiseaza ostentativ cu haine sau aur.

      Pe ei ii cunosc, si de aia imi permit sa vorbesc despre ei.
      Chinezii au un fond foarte bun. In America din cate am inteles, unde cumpara chinezii proprietati imobiliare, creste pretul la case, caci se stie ca le place ordinea si curatenia.

      Stiu ca sunt cazuri unde a patruns si crestinismul la ei. Cei care s-au increstinat au devenit credinciosi ferventi. Nu asa de mantuiala. Si pentru asta au si fost omorati.

      Noi romanii in schimb, suntem in mare parte schiloditi si batjocoriti de metehnele noastre. Lenea, timpul pierdut, lipsa punctualitatii, neseriozitatea, crestinismul de fatada, nationalismul de fatada, gura mare, mandria si laudarosenia sunt doar o parte din metehnele autohtone.
      Geaba e credinta buna, daca fondul e prost.

      Apreciază

      • Ciprian said, on noiembrie 23, 2010 at 6:20 pm

        Degeaba ai… dacă dragoste nu ai… așa e o cântare la Sfântul Maslu. Poate de aceea îi mai ține Dumnezeu pe români… și nu mă refer neapărat la cei de la orașe. Doamne Ajută!

        Apreciază

  14. danutza said, on noiembrie 23, 2010 at 4:27 pm

    eu nu cred ca va incepe al treilea razboi mondial ( nu WW3 ca suntem romani)deoarece multi sfinti au profetit ca acesta va porni d ela un conflict intre turcia si grecia. asa ca … imi mentin parerea ca e doar o testare.
    intoxicarea a inceput:
    http://www.realitatea.net/astrobiolog-invazia-extraterestrilor-a-inceput-deja_775398.html

    Apreciază

  15. danutza said, on noiembrie 23, 2010 at 4:31 pm

    satana nu poate profeti, dar , am citit undeva ca miscandu-se ca gandul, poate vedea inainte cu un timp ce va fi. baba aia nu cred sa fie luminata de Duhul Sfant. pur si simplu a nimerit-o. care e adevarul, doar bunul Dumnezeu stie. noi sa ne tinem de ortodoxie si de sfintii parinti.

    Apreciază

    • Radu said, on noiembrie 23, 2010 at 5:28 pm

      Categoric Vanga nu e in concordanta cu Apocalipsa. Deci sursa clar e rea.

      Apreciază

      • sorin said, on noiembrie 23, 2010 at 5:55 pm

        Radule, nu te supara pe mine, esti prea iute la manie!:)
        1.Diavolul nu este atemporal pentru ca, ca si ingerii, ca si oamenii si ca toata lumea vazuta si nevazuta este Creatie! Numai Dumnezeu, Unul in Fiinta, Intreit in Persoane este dincolo de timp si de intelegerea noastra!
        2. Diavolul nu poate profeti, dar daca o vrajitoare care ii slujeste spune ceva, el face tot posibilul sa faca acel rau!
        3. Poate va incepe al 3-lea razboi mondial, poate va incepe si al 4-lea… dar despre Apocalipsa doar Tatal stie, asa cum a precizat Fiul in Evanghelii! „nici ingerii din cer…” deci cu atat mai putin diavolul!
        4. pana sa ne ingrijim de ce razboaie vor incepe sa ne ocupam de razboiul nostru personal cu mandria, ura, mania, slava desarta… si cu toate de la cel viclean! Sa cerem ajutorul Lui Dumnezeu si mijlocirea Sfintilor Parinti, a Maicii Domnului si a Sfintilor Ingeri pentru mantuire!
        5. Nu te supara pe mine! Dumnezeu sa ne ajute si sa ne intelepteasca pe toti!

        Apreciază

      • Radu said, on noiembrie 23, 2010 at 9:14 pm

        Nu ma supar pe tine. 🙂

        Mare adevar ai spus cand ai scris despre razboiul personal. E si opinia mea.
        Multi dau vina pe politicieni, elite, masoni, etc etc.

        Dar oamenii nu se uita la ei. Vina ne apartine intr-o foarte mare masura.
        Acest razboi cu noi insine o sa fie ultimul razboi mondial desi a inceput acum mult timp.

        Apreciază

  16. cristi said, on noiembrie 23, 2010 at 4:38 pm

    hmmm , deci incepe colectarea de suflete

    Apreciază

    • codrut said, on noiembrie 23, 2010 at 5:38 pm

      colectare de suflete se face de la Adam incoace….

      Apreciază

      • cristi said, on noiembrie 23, 2010 at 6:45 pm

        corect, dar acum o sa o traim si noi

        Apreciază

  17. Pr. Mihai-Andrei Aldea said, on noiembrie 23, 2010 at 6:18 pm

    Într-adevăr, veșnic este Cuvântul lui Dumnezeu!
    Cum stă scris?
    Rătăciți neștiind Scripturile nici puterea lui Dumnezeu!
    Căci scris este:
    „Așa zice Domnul despre prooroci: Ei proorocesc în numele Meu, dar nu Eu i-am trimis!” (Ieremia 14.15)
    și
    „Străbătând toată insula (Cipru) până la Pafos, au găsit pe un oarecare bărbat iudeu, vrăjitor, prooroc mincinos, al cărui nume era Bariisus (și care le stătea împotrivă)” (Faptele Apostolilor 13.6-11)
    și
    „Mulți Îmi vor zice în ziua aceea: Doamne, Doamne, au nu în numele Tău am proorocit și nu în numele Tău am scos demoni și nu în numele Tău minuni multe am făcut? Și atunci voi mărturisi lor: Niciodată nu v-am cunoscut pe voi. Depărtați-vă de la Mine voi cei ce lucrați fărădelegea!” (Matei 7.21-22)

    Căci sunt prooroci adevărați și prooroci înșelători, după cum știe tot cel ce cunoaște Scripturile.
    Și deosebirea dintre ei aceasta este: dreapta credință sau mărturisirea dumnezeieștilor dogme – cel ce nu le ține și așa învață pe oameni acela este prooroc mincinos și dușmanul lui Dumnezeu (Deuteronom 13.1-5).
    Aici intră și Vanga. Ea însăși a recunoscut că „vorbește cu morții”, adică de fapt cu dracii și cu alte făpturi nevăzute, adică tot draci (Levitic 19.31; 20.6; Deuteronom 18.10-12). Proorocirile ei sunt împotriva lui Dumnezeu, căci vorbesc despre o pace veșnică pe pământ, precum iehoviștii, despre un „ALES” pe care omenirea îl așteaptă și care o va duce către acea pace, adică Antihristul, după Învățătura lui Hristos, și despre alte asemenea amăgiri.

    Dar cine vrea să asculte de Scripturi se va mântui, iar cel care va voi să creadă amăgirii va crede (chiar și de ar vedea pe cineva înviat din morți).

    Apreciază

  18. petre said, on noiembrie 23, 2010 at 6:30 pm

    te rog nu plublica comentariu de mai sus ca am pus la nume adresa de email …

    Apreciază

  19. Ostrov said, on noiembrie 23, 2010 at 7:31 pm

    ”De ce se împlinesc profeţiile ghicitorilor?

    Ştim că există gheena, ştim că există împărăţia cerurilor şi judecata. Să nu credem, dar, în lucruri nebuneşti. De ce, poate stărui cineva, se împlinesc proorocirile ghicitorilor? Se împlinesc pentru că tu crezi în ele. Te-au robit, sunt stăpânii vieţii tale şi o conduc după cum le place.

    Spune-mi, va putea o căpetenie de tâlhari, având în mâinile şi în puterea sa un fiu de rege, care a dorit să stea la el, fie căutându-şi pacea, fie priindu-i tovărăşia lui, să-i spună regelui dacă fiul lui e mort sau dacă mai trăieşte? Fireşte că va putea. De ce fireşte? Nu pentru că poate vedea în viitor, ci pentru că el este stăpân pe soarta copilului, având putinţa de a-l omorâ sau de a-i lăsa viaţa, de vreme ce copilul se află în puterea sa.

    De asemenea, poate spune dacă e bogat sau sărac, pentru că îi stă în putere. Din nefericire, cei mai mulţi oameni din lume s-au predat diavolului.

    Atunci când omul se obişnuieşte să creadă în aşa-zisa putere a acestor amăgitori, nu face altceva decât să-i ajute să-şi sporească faima; căci dacă nimeni nu dă atenţie profeţiilor care nu se împlinesc, toţi vorbesc de profeţia, una singură, care s-a adeverit vreodată, undeva.

    Dacă au vreo putere să prezică viitorul, adu-i la mine, credinciosul. Şi n-o spun lăudându-mă, căci nu e un lucru de mândrie să scapi de ei. Sunt plin de păcate şi din pricina acestor prezicători nu mă pot arăta cu smerită cugetare. Pe toţi îi voi face de râs, cu harul lui Dumnezeu.

    Adu-l la mine pe vrăjitor şi, dacă are putere să le vadă pe cele viitoare, să-mi spună atunci ce-o să mi se întâmple şi ce are să fie mâine. Dar n-o să-mi spună. Fiindcă mă aflu în puterea împăratului, şi nu în puterea lui. Eu sunt supusul lui Hristos, şi nu supusul lui. Eu stau departe de peşterile şi de ascunzătorile lor, ferite de privirile oamenilor, fiindcă eu sunt ostaş al împăratului meu.”

    http://www.ioanguradeaur.ro/422/vrajitoria/

    Apreciază

  20. Set said, on noiembrie 23, 2010 at 7:35 pm

    Aici deja se discuta despre „profetia” Vangai de parca chiar a inceput al 3-lea razboi mondial. Eu zic ca discutiile sunt fara sens si nu cred ca acesta e conflictul de la care va incepe conflagratia mondiala
    Aici sunt si eu total de acord cu danutza, razboiul mondial va incepe precum spun Sf. Parinti cu un conflict intre Grecia si Turcia in care o sa fie angrenata imediat si Rusia.
    Dar sa ne rugam la Dumnezeu sa intarzie cat mai mult acest lucru.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  21. natalia said, on noiembrie 23, 2010 at 8:14 pm

    Eu nu am incredere in previziuni de astea asa exacte cam cum a facut Vanga sau Nostradamus.Sper sa nu inceapa razboiul asa de devreme dar oricum indiferent de data si de ceas trebuie sa ne pregatim sufleteste in primul rand pentru ca sfarsitul fiecaruia dintre noi personal poate surveni oricand si in ceea ce vom fi gasitit in aceea vom fi si judecati.Preocuparea pt sfarsitul lumiii nu trebuie sa ne indeparteze de datoria de a ne preocupa de sfarsitul nostru,de modul in care ne pregatim pt plecarea din aceasta viata trecatoare.Postul este randuit ca o perioada de pregatire impreuna cu faptele bune.Cat despre asiatici fac o paranteza cred ca sunt multi dintre ei oameni cu calitati personale morale sa le spun asa de harnicie,seriozitate altruism etc care poate ne lipsesc multora dintre noi si chiar cred ca poate multi dintre ei pot fi chiar bine placuti lui Dumnezeu prin faptele lor.Insa noi nu ii cunoastem indeajuns pentru ca au o civilizatie diferita de a noastra,nu stim toate tainele lor si cand spun asta ma gandesc indeosebi la calugarii tibetani care sub fatada iubirii si pacii dintre oameni ascund invataturi malefice care au distrus atatea vieti.Eu cred ca asiaticii in general,elitele lor mai ales au un orgoliu foarte mare- care ii impiedica pe cei mai multi sa imbratiseze crestinismul, dar bine disimulat,isi stapanesc emotiile foarte bine, de multe ori se spune ca nu poti sa stii ce gandesc si pot fi de o cruzime foarte mare,spun asta pt ca nefiind cu Hristos le lipseste sentimentul de compasinue si dragoste fata de aproapele lor.Deci nu stiu ce sa spun dar cred ca statele asiatice vor incepe sa-ai arate coltii in curand atat economic cat si spiritual la edificarea noiii ordini mondiale prin invataturile spurcate budhiste si toaiste care pregatesc terenul proorocului mincinos.Doamne ajuta!

    Apreciază

  22. Ionut said, on noiembrie 24, 2010 at 10:34 pm

    mie nu-mi place tonul lui Radu, personajul cel activ. pare ca vrea sa spuna ceva bun, dar nu e „in duhul cel bun”, in duhul blandetii. nici nu stiu de ce a facut atata caz lui sacciv cu acea data, nici de sursa, … parca omul daca e om nu se stie ca greseste?, si el despica greseala omului de parca il tenteaza sa-i dea o noua identitate greselii; parerea mea… mult zgomot pt nimic in ceea ce tot spune Radu, iar despre subiectele adevarate, iminenta si implicarea lor in viata si fiinta noastra… Doamne, ai mila!

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.