SACCSIV – blog ortodox

BLASFEMIE: Pictura GAGA CHRIST pe prima pagina a ziarului New York Post

Posted in blasfemie, Lady GaGa by saccsiv on noiembrie 19, 2010

   Din articolul Revoltator. GaGa pe post de Iisus Christos FOTO aflam ca poza, care a aparut pe prima pagina a ziarului New York Post, a fost realizata de pictorul Castro si a generat deja un val de plangeri din partea Bisericii.

   Cititi va rog si:

VIDEO – Un clip plin de simboluri: “ALEJANDRO” – Lady GaGa 

VIDEO: Premiile Grammy 2010. Ce SIMBOLURI recunoasteti la Beyoncé si Lady Gaga?

STARPITURI: EVREUL Larry David urineaza pe o pictura reprezentandu-l pe Iisus Hristos, intr-un serial HBO. Altii fac piese de teatru in care-L descriu pe Mantuitor homosexual …

27 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 19, 2010 at 5:32 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Set said, on noiembrie 19, 2010 at 5:52 pm

    cata nerusinare!!!!

    Apreciază

    • vizitator saccsiv said, on noiembrie 20, 2010 at 9:26 am

      Special ies din presa asa ceva pentru a incita populatia globului la violenta si sa distruga religia veche de mii de ani!)))) Eu cred ca dupa acest conflict mondial ce va aparea cu siguranta tot EI VOR GASI SOLUTIA si vor INVENTA O NOUA RELIGIE !Oricum,nu vi se pare ciudat de ce a castigat atatea premii importante? Ea trebuie sa imprastie in lume destrabalarea,rautatea,ura,etc,iar atunci masele se vor revolta si va incepe nebunia pe tot pamantul acesta!

      Apreciază

  3. danielterpea said, on noiembrie 19, 2010 at 6:49 pm

    O altă stea pe cer

    http://graiulortodox.wordpress.com/

    Apreciază

  4. Fulger said, on noiembrie 19, 2010 at 6:52 pm

    Sa nu ne amageasca ascesti eretici ca ei n-au ce cauta in Imparatia Cerurilor.

    Apreciază

  5. Mihai said, on noiembrie 19, 2010 at 8:30 pm

    E de-a dreptul revoltator… Dar sa nu uitam ca nu e prima care aduce astfel de blasfemii. Ei fac ce li se dicteaza. Asta nu inseamna ca nu stiu ce fac. Pacat…mare pacat…

    Apreciază

  6. natalia said, on noiembrie 19, 2010 at 8:52 pm

    Tematica asta a blasfemierii patimior Domnului este aleasa de foarte multi muzicieni,intai a fost in muzica rock acum si in cultura pop,la vedetE mainstream.Gaga practica un satanism fatis,nici nu se mai ascunde,nu mai are de ce multi nici nu observa,Chiar azi discutam la un suc cu o amica buna de-a mea despre Gaga si Inna si i-am spus ca mie mi se par sataniste de-a dreptul,mai ales Gaga.Ea mi-a replicat f naiv ca ei nu i se pare , ca totusi Gaga spre deosebire de alte „artiste” stie sa danseze…ce sa mai stai sa explici despre semnificatie oculta de sub nasul nostru care n-o vedem.Si totusi prietena mea e o pers trecuta de adolescenta,studentie…pur si simplu dormim pe noi.
    Oricum saccsiv cum de a aparut sitrea asta chiar de Sfanta zi de vineri in care Domnul a murit de Sfanta Cruce si tocmai acum la inceputul postului Nasterii Domnului???Slujitorii vrajmasului blasfemiaza fatis pe prima pagina a ziarelor de mare tiraj chiar in timpul postului..Dumnezeu sa-i ierte.Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Mihai said, on noiembrie 20, 2010 at 7:20 am

      Pai cica Inna e la masoni acum. Postase cineva un link cu multe chestii despre Inna si masonerie dar nu il mai gasesc. e tot pe aici pe blog.

      Apreciază

  7. danutza said, on noiembrie 19, 2010 at 10:32 pm

    nici nu vreau sa stiu despre asa ceva! cu adevarat traim timpurile apocaliptice.pt un moment, m-am gandit ca gaga asta corespunde perfect descrierii femeii din care se va naste antihrist.

    Apreciază

    • Mihai said, on noiembrie 20, 2010 at 7:14 am

      buna remarca…nu m-am gandit niciodata la asocierea asta.

      Apreciază

  8. Mos Ioan said, on noiembrie 19, 2010 at 10:45 pm

    Gaga este o curva îndracita ca si ziarul New York Post ……si când ma gândesc ca dracii astia câstiga milioane ca sa manipuleze oamenii……

    Apreciază

  9. Stefan said, on noiembrie 19, 2010 at 11:57 pm

    Suntem inconjurati de tarfe si de femei !Din prima categorie fac parte masonii,politicienii (nu toti)actritele si hartistii care bat precum pinguinii din labe la comanda celor de mai sus,guristele cu vocea care isi au locul sub mese ori pe ele,impreuna cu toti homalaii si destrabalatii sodomisti in rol de artisti plastici care isi bat joc de simbolurile sacre ale Crestinismului ! Pentru cateva clipe uit ca sunt in post si ca trebuie sa dau dovada de rabdare si ca sunt Crestin Ortodox si ca…si imi imaginez cum i-as bate cu sarma ghimpata pe capatanile alea seci!
    Din a doua categorie fac parte mamele,tinerele virtuase,batranele pline de smerenie,vaduvele si poate si sotiile noastre !Dumnezeu sa aiba mila de toti si toate!

    Apreciază

  10. Masoneria Demascata said, on noiembrie 20, 2010 at 9:57 am

    Lady Gaga = Madona

    E pe aceeasi lungime de unde, serveste aceluias scop

    Apropo, cei care nu s-au prins, numele madonei vine de la Madonna, Fecioara Maria, unul din numele/titlurile din italiana. Americanii fiind aproape de catolicism stiu bine ce inseamna Madonna, sau stiau.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Madonna_%28art%29

    Apreciază

  11. Tardea Raluca Diana said, on noiembrie 20, 2010 at 11:11 am

    Spurcata femeie!

    Apreciază

  12. Antonia said, on noiembrie 20, 2010 at 11:55 am

    Sa privim cu luare-aminte si icoanele ortodoxe. Sa privim cu atentie mainile sfintilor pictati recent. Sa verificam apoi pe internet simbolurile masonice. In icoanele vechi, degetul mic sta smerit mai spre podul palmei, impreuna cu degetul mare si inelarul, in semn de cinstire a Sfintei Treimi.

    In unele icoane noi, degetul mic sta intins impreuna cu degetul aratator, formand niste … coarne! Iar degetul inelar si cel mijlociu sunt mai mult sau mai putin vizibil indoite. Am ramas nauca atunci cand am vazut ce semnificatie are acest semn masonic:

    ,,Urecheată Dumnezeu Reprezintă coarne zeul de vrăjitorie.

    [SIZE=2][COLOR=#ff0000]Pan sau Cernunnos.[/COLOR][/SIZE]

    Notă degetul mare sub degetele şi administrat de către mâna dreaptă.”

    Apreciază

  13. d said, on noiembrie 20, 2010 at 12:52 pm

    si cand te gandesti unde a studiat.. : „Convent of the Sacred Heart, a private Roman Catholic school on Manhattan’s Upper East Side”, lasand la o parte faptul ca e de alta religie, sau era, sa decazi intr-un asemenea hal mi se pare strigator la cer.

    Apreciază

    • natalia said, on noiembrie 20, 2010 at 1:03 pm

      Da am auzit si eu ca a studiat la o scoala catolica,ea e de fapt de origine italiana,probabil au conatactat-o atunci illuminati prin intermediul iezuitilor si ulterior au „promovat-o”(cum ar crede anumiti cititori…poate ca da sau nu).Oricum atmosfera in scolile astea catolice este una foarte libertina,total diferita de ce ne-am fi asteptat,chiar si preotii lor sunt foarte asa-zis „open minded”,asta o stiu de la cunostinte care au avut contact direct cu mediul universitar catolic in strainatate si care mi-au dezvaluit anumite lucruri mai mult sau mai putin surprinzatoare.Acum nu vreau sa intru in prea multe amanunte dar cred ca am spus esentialul.

      Apreciază

  14. natalia said, on noiembrie 20, 2010 at 12:53 pm

    Antonia,si mie mi s-a parut ca vad aceste „semne” pe unele icoane…dar mereu am crezut ca exagerez ca vad spurcaciuni la tot pasul, ca mi se pare doar mie.Acum cand am citit commentul tau m-a pus din nou pe ganduri e foarte posibil ca iconografia noastra orotdoxa sa primeasca tot felul de „influente” straine smintitoare intarind ideea ca traim probabil vremurile de pe urma.Cat despre Gaga foarte multa lume o considera in regula,ca nu reprezinta nici un pericol ca ea vrea doar sa socheze ca doar e vedeta…ferasca Dumnezeu.!Doamne ajuta!

    Apreciază

  15. Antonia said, on noiembrie 20, 2010 at 5:36 pm

    Natalia, am citit articolul pe net ,,Sfantul Ioan Maximovici despre icoane si iconari” si astfel am prins curaj sa vorbesc. Sfantul Ioan Maximovici a avertizat ca nu orice pictor poate fi solicitat pentru pictarea bisericilor si a icoanelor. Exista si pictori masoni care se apuca de pictat icoane si biserici in felul lor, adica incluzand semne masonice. Iti vine sa plangi cand vezi sfinti importanti si chiar pe Insusi Mantuitorul pictati in mod blasfemiator. Am vazut si icoane in care pruncul Iisus face cu mana dreapta semnul masonic. Astfel de icoane gasim deja in biserici, manastiri si pe la pangare…

    Apreciază

  16. Ramona said, on noiembrie 20, 2010 at 6:49 pm

    @ Antonia, sunt din Brasov si in biserica noastra ortodoxa vad langa altar acel ochi masonic de pe bancnota de un dolar sau din capul piramidei masonice, ceea ce m-a lasat cu gura cascata, nu ma asteptam sa vad asemenea semne intr-un loc atat de sfant…nimic nu mai poate fi luat in serios…mare pacat; nu mai stii ce sa crezi!
    Noroc ca Dumnezeu nu e cu doua fete si poti avea incredere totala!
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  17. daniel said, on noiembrie 21, 2010 at 6:23 am

    Lady Gaga este o fiica care rataceste si rataceste.
    Gandindu-ma la multimea faradelegilor mele o si vad pe lady Gaga inaintea mea in Imparatia lui Dumnezeu.
    Dumnezeu ne acorda timp si fiecare dintre noi putem valorifica acest pretios timp alegand fie continuarea unei cai bune, fie continuarea unei cai gresite.
    Nici dupa expirarea timpului nu ne pronuntam ci trebuie sa lasam la Voia lui Dumnezeu.

    Deci fiecare, oricat de mult rau face, inca se poate intoarce catre Dumnezeu, bineinteles sa isi sfarame inima cu pocainta sincera: Domnul asteapta pe Cruce.

    nu acelasi lucru este cu Madalina Manole si altii ca ea.
    Madalina a incalcat ordinea eterna si imuabila a lui Dumnezeu: viata.
    Ea a ales sa se opuna vietii. Ce cutremurator!

    Apreciază

    • floarea said, on noiembrie 22, 2010 at 12:17 pm

      da, interesant comentariu si de bun simt.
      deci madalina a incalcat viata, dar tarfa asta care inca traieste, ce incalca atunci cand ucide sufletele a milioane de tineri?

      Apreciază

  18. […] „Coarnele mele sunt naturale” Video si foto: LADY GAGA cu COARNE la Premiile Grammy 2011 BLASFEMIE: Pictura GAGA CHRIST pe prima pagina a ziarului New York Post VIDEO – Un clip plin de simboluri: “ALEJANDRO” – Lady GaGa  VIDEO: Premiile Grammy 2010. […]

    Apreciază

  19. […] GAGA: „Coarnele mele sunt naturale” Video si foto: LADY GAGA cu COARNE la Premiile Grammy 2011 BLASFEMIE: Pictura GAGA CHRIST pe prima pagina a ziarului New York Post VIDEO – Un clip plin de simboluri: “ALEJANDRO” – Lady GaGa Noi avem datoria sa ne opunem […]

    Apreciază

  20. […] BLASFEMIE: Pictura GAGA CHRIST pe prima pagina a ziarului New York Post […]

    Apreciază

  21. […] BLASFEMIE: Pictura GAGA CHRIST pe prima pagina a ziarului New York Post […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.