SACCSIV – blog ortodox

Detalii despre CARDUL NATIONAL DE SANATATE, potrivit unui proiect de ordonanta de urgenta al Ministerului Sanatatii (MS). Include date privind DONAREA DE ORGANE

Posted in CARD NATIONAL DE SANATATE, DONARE DE ORGAN by saccsiv on noiembrie 6, 2010

   Citez din articolul Romanii vor avea un card national de sanatate:

   Cardul national de sanatate, document eliberat contra cost, va include pe cip date privind bolile cu risc vital, grupa sanguina si Rh-ul, statusul asiguratului – sanatos sau bolnav cronic – cat si cel privind donarea de organe, potrivit unui proiect de ordonanta de urgenta al Ministerului Sanatatii (MS).

   Ce va contine cardul national de sanatate?

   Potrivit proiectului, cardul national cuprinde informatii minime, precum

–          datele de identitate,

–          codul numeric personal,

–          cod asigurat,

–          data expirarii cardului,

–          numarul de identificare si acronimul casei de asigurari de sanatate care emite cardul,

–          numarul de identificare a cardului, informeaza MEDIAFAX.

   Totodata, cardul contine date care vor fi stocate pe cip. Astfel, cip-ul va contine diagnostice medicale cu risc vital, grupa sanguina si Rh, inregistrarea numarului de solicitari de servicii medicale prin codul furnizorului, dovada achitarii contributiei pentru asigurarile sociale de sanatate, status asigurat: sanatos sau bolnav cronic, status donor organe, precum si alerte speciale: tratamente speciale, proteze, dar si informatii despre medicul de familie: nume, prenume, date contact sau despre coasigurati.

   Cheltuielile necesare producerii cardului national de asigurari sociale de sanatate se suporta atat de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, cat si de asigurat. Asiguratul suporta contravaloarea cardului national de asigurari sociale de sanatate si costurile aferente distributiei acestuia, arata documentul MS.
   „Componenta informatica a cardului national de asigurari sociale de sanatate este o functionalitate intrinseca a sistemului informatic unic integrat. Cardul se elibereaza si se administreaza folosind servicii de operare si management al unei unitati specializate in acest scop si numai prin intermediul sistemului informatic unic integrat al asigurarilor sociale de sanatate„, potrivit proiectului.

   Furnizorii de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale aflati in relatii contractuale cu casele de asigurari de sanatate au obligatia sa acorde asistenta medicala titularilor de card national de sanatate, care prezinta acest document la data acordarii respectivelor servicii.

   Cardul national de sanatate se emite individual pentru fiecare asigurat cu varsta peste 14 ani. Asiguratii cu varsta de pana la 14 ani beneficiaza de servicii medicale, medicamente si dispozitive medicale decontate din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate in baza documentelor care atesta calitatea de asigurat.

   Persoanele asigurate au obligatia prezentarii cardului national de asigurari sociale de sanatate in scopul acordarii serviciilor medicale de catre furnizorii aflati in contract cu casele de asigurari de sanatate. Neprezentarea cardului conduce la neacordarea acestor servicii.

   Producerea cardului national de asigurari sociale de sanatate se realizeaza de catre Imprimeria Nationala S.A, iar personalizarea documentului de catre Centrul National Unic de Personalizare a Pasapoartelor Electronice din cadrul Directiei Generate de Pasapoarte, structura componenta a Ministerului Administratiei si Internelor.

   Ministerul Sanatatii si Casa Nationala de Asigurari de Sanatate vor elabora in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei ordonante de urgenta, norme metodologice care vor fi aprobate prin hotarare a Guvernului, arata proiectul MS.

   Cititi va rog si:

Cei care nu-şi fac CARD DE SANATATE CU CIP vor fi trataţi doar pentru urgenţe (VIDEO). VOM MURI IN CHINURI DACA NU-L LUAM?

SISTEMUL INFORMATIZAT DE SANATATE – Fonduri nerambursabile de pana la 171 milioane lei pentru se realizara FISA ELECTRONICA A PACIENTULUI si PRESCRIPTIA ELECTRONICA

   In iulie mai specificau si faptul ca:

   Identificarea pacientului se va face pe baza amprentei digitale, iar pe card va exista un dispozitiv, urmând ca pacientul să se autentifice cu amprenta. Dacă asiguratul este reticent, atunci va putea folosi şi un cod PIN. Cititi va rog si:

CARD NATIONAL DE SANATATE pentru toti romanii. Acesta va avea CIP iar identificarea pacientului se va face pe baza amprentei digitale

   Iar in septembrie ne anuntau ca:

SISTEMUL ne va aduce CARDUL NATIONAL DE SANATATE acasa, de la 1 ianuarie 2011, prin posta. CE VOM FACE?

   Toata actiunea se bazeaza pe o lege din … 2006. Ca multe altele legate de cipuri. Trebuie sa intelegem ca SISTEMUL are de multi ani in cap o schema si se tine de ea cu indarjire. Ideilea astea nu le-au venit in ultima vreme. Noi acum constatam doar efectele. Punerea in practica …

   Ca element de noutate este chestiunea cu donarea de organe. N-am gasit deocamdata detalii: e cu consimtamant sau pe baza de acord prezumat? Oricum, cu donarea asta e o problema:

Dezbatere privind TRANSPLANTUL (DONAREA) DE ORGANE

In atentia adeptilor TRANSPLANTULUI DE ORGANE: Patru israelieni au primit organe de la o femeie care suferea de cancer

REVENIREA unei frantuzoaice din MOARTE CEREBRALA, dupa 14 ore, ar trebui sa dea de gandit adeptilor TRANSPLANTULUI DE ORGANE

24 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 6, 2010 at 4:26 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. filofteiabejan said, on noiembrie 6, 2010 at 4:46 pm

    Eu personal voi refuza acest card de sanatate in cazul in care-l voi primi prin posta ori il distrug,ori il trimit inapoi.Ii multumesc lui Dumnezeu ca de 3 ani jumate nici macar nu am mai calcat pe la doctorul de familie,anu trecut nu m-a prins nici un fel de gripa.Dar eu sunt tanara ma gandesc la batranii sau cei care au cate o boala grava,cei care trbuie sa faca dializa etc…oare daca refuza sa se trateze nu-si pun viata in pericol?Nu stiu cum as proceda in locul lor nu vreau sa judec.Tare ma tem ca multi care nu vor sa primeasca buletinul sau cardul bancar cu cip il vor lua totusi pe cel de sanatate pt ca acolo ii doare cel mai tare,sanatatea e foarte importanta pt fiecare.Ma tem f tare ca in curand se va ajunge exact ca in America daca nu esti asigurat te lasa sa mori in strada ca un caine,sa mori cu zile.Cardul este o cheltuiala inutila intr-un sistem sanitar in care pacientii vin cu tifonul de acasa iar medicii primesc atentii pt a-si mai completa veniturile si asa mici.Am avut acu 2 luni o discutie pe tema cardului de sanatatate iar interlocutorul meu a fost socat de decizia mea de -al refuza.Imi zicea totusi ca trebuie sa-l am acolo ca nu se stie acum sunt bine dar mai incolo…nu se stie si de ce tot critic eu medicina pt ca doctorii au salvat atatea vieti etc….si pe cati au bagat in groapa de malpraxis nu se mai pune.Oricum raspunsul meu a fost ca las totul in mila lui Dumnezeu sa ma tina sanatoasa ca pana acum avand totusi grija la mancare si stres SI PATIMI CA DE AICI VINE DE FAPT BOALA.bOALA-I CONSECINTA PACATULUI DE CELE MAI MULTE ORI IAR NUMAI DUMNEZEU E CEL CE VINDECA.Dar spune-i asta omului de rand indepartat sau nu de biserica.Suntem in mainile lui Dumnezeu iar viata noastra nu e numai a noastra,El stie ce este cel mai bine pt. noi.Dar oricum stiu ca daca voi avea taria sa refuz voi ridiculizata si considerata o bigota fanatica cu mentalitati de ev mediu.Oricum la noi in familie nu prea se merge pe la doctori.Bunica mea face un tratament naturist refuzand sa faca operatie.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

  3. daniela said, on noiembrie 6, 2010 at 5:04 pm

    eu am o nelamurire, daca este contra cost cardul este pana la urma obligatoriu? ma gandesc ca pt toate datele care sunt stocate in cipul cardului este nevoie si de acordul si prezenta beneficiarului nu? oricum nu o sa imi fac card medical, ce ma bucura pe o parte e ca, copii pana la 14 ani nu au nevoie de el, iar copilasii mei sunt micuti deci nu au nevoie de card medical.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • saccsiv said, on noiembrie 6, 2010 at 5:26 pm

      Daniela

      Cica acest card este pentru asigurati, deci in general pentru persoane ce au tot dat multi ani bani sistemului. Dupa parerea mea, este neconstitutional sa nu le oferi asistenta pe motiv ca nu au cardul cu cip. Consider ca avocatii crestini ar trebui sa actioneze. Daca or mai fi avocati crestini in tara asta …

      Apreciază

  4. ady said, on noiembrie 6, 2010 at 7:34 pm

    Doamne, Doamne…, MAI Saccsiv, eu personal imi pun nadejdea doar in Dumnezeu, stiu ca Va avea grija de noi, si tot personal privesc acest card ca si o cale mai rapida spre martiraj, iertare, e doar o parere

    Doamne Ajuta

    Apreciază

  5. ingrid said, on noiembrie 6, 2010 at 9:47 pm

    si povestea asta cu donare de organe este o chestie. Se asigura o deplina confidentialitate, asa incat nici personalul medical care te consulta sa nu stie pana la deces ca ai semnat pt donare de organe? Sau daca ai semnat din prostie si marinimie naiva poti sa te astepti in orice moment sa fii calcat de o masina, la comanda unui bogatas care are nevoie de organele tale?

    Apreciază

  6. d'a'lu'preda said, on noiembrie 6, 2010 at 10:33 pm

    Poate sunt si crestini care vor fi obligati sa accepte acest card..
    Toti tinerii, in special cei cu grupe de sange rare (AB, de exemplu) trebuie sa poarte la ei o declaratie (in copie) notariala de refuz de donare de organe si de accesare a datelor genetice personale.
    Trebuie sa intelegem ca in maternitati, de cel putin 10 ani se centralizeaza datele biologice ale noilor nascuti, asa cum trebuie sa stim ca placenta fetala este comercializata si, dupa cum am vazut recent, Romania are cel mai performant laborator de stocare a sangelui din cordonul ombilical si a ovocitelor din Europa. Placenta este folosita in industria cosmeticelor dar si in anumite medicamente homeopatice.
    La Institutul de Geriatrie, placenta a fost folosita inca din vremea Anei Aslan. Celebrele tratamente de intinerire pentru care se plateau sume uriase de catre sefi de state si oameni de afaceri de pe tot Pamantul, aveau in compozitie material embrionar sau din fetus uman.
    Mastile fara varsta, pe care le poarta conducatorii acestei Lumi, sunt realizate nu doar de catre chirurgi ci si prin „tratamentele cosmetice” cumparate sau furate din pantecele mamelor fara „importanta” pentru ei.
    In tarile nordice, multe femei nasc acasa. Sa stie ele ceva ce romancele nu stiu inca?

    Apreciază

  7. Stefan said, on noiembrie 7, 2010 at 5:55 am

    Frate saccsiv,frate saccsiv,cat de mult mi-am dorit sa nu se ajunga aici si nu dojenesc pe nimeni dar trist sunt ca nu facem efectiv nimic ptr. a lua pozitie oficial asa cum au facut alti frati ai nostri la premeditatele buletine cu cip! De ce nu se poate face apel la noi totusi ptr. a lua atitudine oficial,cu derogarile de rigoare din partea oficialitatilor ptr. permisiunea de a marsalui 10,20 500 de Crestini Ortodocsi din toata tara,prin centrul Bucurestiului,cei care o putem face,si te asigur ca nu ni se va intampla nimic ci doar vor vedea si alti frati ca totusi nu trebuie sa stam ca melcii si sa acceptam (unii neinformati ,alti manipulati subtil de mass media ca si la „vaccinuri”) aceste acte premergatoare pentru ca izolati unii de altii,stand doar pe net,”sistemul” nici nu ne baga in seama insa ceea ce nu se spune de leprele astea masonice si anume: prelevarea de organe este acceptata in mod tacit de toti aceia care nu refuza in scris acest lucru deci in afara de acceptare cipului satanic de pe card,Romanul primeste „cadou” si acceptul sau de a dona organele sale atunci cand sa spunem are „brusc” un „accident” vascular !!! Eu unul sunt donator de sange de mult timp,dar sub nici o forma nu accept sa donez sau sa primesc organe ptr. ca Dumnezeu m-a facut cu ceea ce am si nimic in plus ori in minus iar daca va trebuie sa plec in vesnicie voi pleca fara sa apelez la vreun ficat sau ochi sau vreo unghie de alta persoana! Aceste „tatonari”subtile premergatoare clipei cand se doreste ca singuri sa ceara toti cipul satanist,se fac intr-un mod orchestrat de masonii din guvern,si am remarcat la acesti ministri blestemati de timpuri ca nu are importanta cine e si ce culoare p[olitica are,se merge inainte cu e-Romania,cu platile online,cu aceste carduri diabolice si cu toata mascarada de rigoare. De ce nu spun acesti satanisti ca prin card nu beneficiaza de medicii si asistentele care au plecat din tara,de medicamentele care nu exista prin spitale decat cumparate de suferinzii acestei tari,de paturile care au ramas neschimbate de peste 50 de ani iar lenjeria este putrezita? De ce trebuie sa orbim brusc,sa ne facem ca nu vedem,si sa ne facem pres in fata acestor slugi care primesc ordine din exterior? Eu nu am sa accept asa ca multi dintre voi acest card si nici membrii familiei si rudelor si prietenilor sper,dar totusi,avem coloana vertebrala si nun trebuie sa stam cu mainile in san! spre exemplu ne putem intalni la una din Manastirile din Bucuresti sau oriunde este cazul pentru ca impreuna sa dam glas framantarii noastre interioare ! Pentru aceia dintre fratii si surorile mele intru Hristos Domnul care vor sa ma contacteze o pot face la adresa de e-mail steluci2007@gmail.com Doamne Ajuta! ORTODOXIE sau Moarte !

    Apreciază

  8. filofteiabejan said, on noiembrie 7, 2010 at 10:59 am

    @Stefan,sa stii ca din cate am inteles cei de ala Altermedia la mitingul de pe 22 oct.si Forul ortodox roman printr-un comunicat au protestat si in legatura cu acest card.Si imi aminmtesc si de judecatoarea Irina Paduraru care a criticat asta vara sistemul e-romania si ea cred ca mai doreste sa lupte in continuare.Da ai si tu dreptate este bine sa ne intalnim sa discutam fata in fata cat mai multi dintre cei care ne-am trezit.Pt ca nu e suficient si vom da socoteala in fata Domnului daca nu facem asa,inca o data zic nu e sufiecient daca noi vom refuza si ne vom ascunde trebuie sa vorbim si celorlalti despre pericol,fiecaruia la nivelul lui.Saccsiv avea drepatate protestul nu este cea mai buna solutie oricum nu vom fi multi si chiar daca am fi sistemului nu-i prea pasa…stii ce s-a intamplat cu cele 1 milion de semnaturi stranse de Victor Roncea?Informarea,marturisirea aceasta conteaza pentru ca din 50 de oameni care afla de pericolul cipurilor ,e-romania etc. poate 5 vor crede ,se vor trezi si vor marturisi la randul lor si astfel noi ne-am facut pe deplin datoria in fata Domnului.E foarte greu,mai usor este sa taci.Conteaza insa exemplul personal adica tu unul sa renunti la aceste acte in primul rand.Eu una am incercat sa vorbesc despre asta cu apropiatii mei si de cele mai multe ori am fost de-a dreptul ridiculizata,altii in schimb, un nr. mult mai mic au fost receptivi si au transmis problema mai departe cunoscutilor lor.Da discutiile fata in fata pot ajuta, ar fi bine sa ne intalnim cumva sa facem un fel de strategie pt.vremurile care vor veni pt. ca ,dupa cum spunea pr.Arsenie Papacioc nu poti sa incepi lupta fara o strategie.
    Doamne ajuta!

    Apreciază

    • Stefan said, on noiembrie 7, 2010 at 7:30 pm

      Filofteia draga sora,nu cred ca ma insel,esti cam de varsta unuia din copii mei insa cred ca ai intelpciunea de partea ta .Esti pragmatica si chiar esti teribil de hotarata in ceea ce priveste Credinta noastra stramoseasca! Nu vreau sa fac vorbire,cum de altfel nici nu am facut-o, despre Ortodoxia noastra la modul patetic insa am remarcat faptul ca voi surorile noastre sunteti curajoase in atitudine si in manifestare.Am observat anul trecut cand am participat la unul din marsurile anticip desfasurat pe dealul patriarhiei acest lucru,spre deosebire de noi barbatii care ar trebuie sa va fim pavaza in fata vitregiilor insa noi stam sceptici ,ne manifestam prin tot felul de supozitii si luam atitudine razboinica depinde cand „ni se umfla muschii” si eu sincer sunt dezamagit. In Decembrie 1989 era sa mor impuscat alaturi de sotia mea pe una din baricadele constituite adhoc de copii si multe femei printre care si sotia mea,nu are importanta evenimentul de atunci,ce vreau eu sa spun este ca atunci cand vedeam cum cad ca niste spice secerate pe alocuri diversi manifestanti,efectiv am smuls-o cu forta pe sotia mea care era disperata ca vreau sa plecam,pe atunci aveam si copii mici lasati singuri in casa,iar ea mi-a spus pe un ton de neuitat :”Lasule!”.Argumentele mele paleau atunci in fata realitatii din strada stropita de sange! Nu sunt „revolutionar” si nu am iesit din oportunism ptr. privilegii,eu atunci am castigat ceea ce nu stiam decat vag,Sfanta Credinta,dar nu mai vreau sa fiu facut las ! Atata tot si nici macar pentru mine ci pentru copii nostri,generatiile viitoare ce trebuie sa aiba nestirbita si neatarnata de nici un cip satanic,caile spre mantuire care se afla la indemana tuturor. Noi nu avem voie sa cedem nici un pas inapoi,si nici sa asteptam ca niste melci ascunsi in cochilii pe autostrada,vreun tir ca sa ne faca praf pentru ca nu mai ramane nici urma din natiunea noastra si va ramane doar scris in paspoartele satanice sau alte d.e.i. ceva gen „de etnie Romana,religie universala(luciferica)”. Martirii nostri dintotdeauna ce vor spune in ceruri? Sa mai citim si Sfantul Arsenie Boca,sau V.Gafencu si multi alti marturisitori,cu unii inca suntem contemporani ptr. ca ii mai tine Dumnezeu ptr. noi sa ne lumineze dar…..Repet,nu e vorba de patetism ieftin dar anumite momente in viata trec asa cum mi-au trecut gloantele pe langa urechi,si nu se mai intorc si ne vor blestema generatiile viitoare cat vor mai ramane, ca nu am facut nimic sa ne aparam ceea ce nu este de vanzare si nici macar de patat cu legile scarboase date de masonii lumii asteia vremelnice,Sfanta noastra Credinta CRESTIN ORTODOXA ! Eu am facut apel iar adresa mea de e-mail se afla postata mai sus.Mai mult sau mai putin voi face singur,dar indiferenta unora ne va costa mult iar eu unul sunt hotarat sa mor in picioare si nu ingenuncheat, asa cum va voi bunul Dumnezeu care m-a aparat si in ’89 atunci cand eu imi spuneam ca am avut noroc ca n-am fost impuscat ! ORTODOXIE sau Moarte !

      Apreciază

      • saccsiv said, on noiembrie 7, 2010 at 7:53 pm

        Stefan

        Suna cam a baricada …

        Apreciază

  9. ale said, on noiembrie 7, 2010 at 12:42 pm

    A murit Adrian Paunescu.
    Dumnezeu Sa-l Ierte

    Apreciază

    • Stefan said, on noiembrie 7, 2010 at 5:48 pm

      Dumnezeu sa-i ierte pacatele si sa-l odihneasca in lacasurile dreptilor asa dupa cum merita ! A fost un Roman care si-a iubit tara siea manifestat cultura prin toti porii iar cativa ani buni s-a invatat ca untul pe paine poazii de valoare care vor ramane stindard unei culturi Romanesti fara precedent ! aIata,acum aveti dovada subculturii copiilor „hraniti” cu manele si internet cat cuprinde;se vor vedea peste ani catastrofele acestei subculturi d’abea cand vor veni altii din tari cu o disciplina riguroasa a educatiei si ne vor conduce,ptr. ca peste putin timp se va ajunge la analfabetizare in masa datorita acestei tampiri voite a tineretului ! Dumnezeu a-l ierte !

      Apreciază

      • Stefan said, on noiembrie 7, 2010 at 7:33 pm

        Cer scuze cu indreptarile de rigoare acolo unde-i cazul ptr. ortografia „ciuntita” de viteza scrisului !

        Apreciază

  10. […] Detalii despre CARDUL NATIONAL DE SANATATE, potrivit unui proiect de ordonanta de urgenta al Ministe… […]

    Apreciază

  11. Stefan said, on noiembrie 8, 2010 at 5:40 am

    Nu frate saccsive,baricada a fost facuta la inter in ’89, si nu sunt malitios ptr. ca si fratii nostri greci au luat pozitie impotriva acestor faradelegi pe post de obligatii denumite generic d.e.i. si cunoastem cu totii ca ei au iesit in strada fara sa astepte….ce? Incet si cu o rabdare diabolica acest „sistem” a facut prin tehnica pasilor marunti la inceput apoi din ce in ce mai alert,o anume „cale”pe care suntem ghidonati fara sa vrem sa intram in „cusca” unde nu mai avem scapare,iar apoi ? Apoi din fata „capcanei” respectiv cand nu mai am ce face si trebuie sa accept cipul satanic,ori accept ori mor pentru ca voi fi in afara „societatii”.Aceasta moarte ca sa raman Ortodox, eu(la fel ca si multi dintre voi) am acceptat-o demult ptr. ca d-aia si postez „ORTODOXIE sau Moarte” insa nu e totuna sa mor fara sa iau atitudine,fara sa alertez pe cati mai multi traitori de Ortodoxie ce se poate intampla in scurt timp si alta este sa privesc ca unul care a incercat din rasputeri sa faca tot,dupa puterile sale,pentru Sfanta Credinta ! Frate saccsive,intr-unul din comentariile mele iti spuneam ca tu esti apreciat pentru munca ta uriasa ptr. a ne aduce la cunostinta MULTE si cu asta am spus tot,iti multumesc personal pe aceasta cale ptr munca ta,dar nu trebuie sa ne rezumam doar la comentarii. Stiu ca toti suntem urmariti oricand si oricum dar mai deverme sau mai tarziu,se va ridica baricada formata din noi impotriva, sa spunem generic ,nwo. Mai ramane ca unii dintre noi sa-si fac „socotelile” care sunt incheiate demult de „altii” de care parte a baricadei vor fi ! ORTODOXIE sau Moarte !

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.