SACCSIV – blog ortodox

400 000 de persoane au participat la slujba in aer liber, tinuta de PAPA BENEDICT al XVI-lea, la altarul catolic de la FATIMA din Portugalia

Posted in FATIMA, Papa Benedict al XVI-lea by saccsiv on mai 14, 2010

   Citez din articolul Pope Benedict says giant Mass at Fatima shrine:

   Pana la o jumatate de milion de persoane urmeaza sa participle la o slujba in aer liber, tinuta de Papa Benedict al XVI-lea, la altarul catolic de la Fatima din Portugalia.

   Biserica a spus ca multimea a fost un mesaj de sprijin pentru Papa, care marcheaza a 93-a aniversare a aparitiei a Fecioarei Maria in acel loc.

   Papa este acum in vizita in tara pentru patru zile.

   Marti, el a recunoscut „pacatul” din cadrul Bisericii facand referire la scandalul produs de abuzurile asupra copiiilor, scandal care a bulversat Biserica.

   „In ceea ce priveste criza si scandalurile, cred ca oamenii au vrut sa demonstreze ca pot face distinctia intre exceptiile si marea majoritate a preotilor lor„, a declarat episcopul portughez Manuel Morujao purtatorul de cuvant agentiei de stiri AFP.
A fost o anumita generalizare si Papa a fost chiar acuzat ca acopera aceste lucruri„, a spus el.

   Pelerinaj
   Miercuri, Papa s-a rugat in fata unei statui a Fecioarei Maria care poarta o coroana de aur si argint, in care predecesorul sau, Papa Ioan Paul al II lea a plasat un glont care aproape l-a ucis intr-o tentativa de asasinare care a esuat la 13 mai 1981.

   „Este o consolare profunda sa stii ca esti incununata nu numai cu argint si aur de bucuriile si sperantele noastre, dar si cu „glontul” nelinistilor si suferintelor noastre„, a spus el.

   Papa Ioan Paul – care a vizitat de trei ori  Fatima – credea ca ceea ce el a numit „mana nevazuta a Fecioarei Maria” i-a salvat viata.
   Aceasta s-a intamplat in aceeasi zi in care au fost raportate aparitiile care au avut loc in 1917.
   Capela este construita pe locul unde trei copii pastori au sustinut ca au avut viziuni ale Fecioarei Maria, in 1917.

   Mai tarziu Papa a participat la o procesiune la lumina lumanarilor pe terasa  uriasa din fata altarului, unde va sustine slujba joi.

   Iata si ce putem citi in articolul Papa Benedict, intampinat de 400.000 de credinciosi, la Fatima:

   Papa Benedict al XVI-lea a oficiat, joi, la Fatima, o slujba aniversara in aer liber pentru a marca implinirea a 93 de ani de la miracolul de la Fatima, cel mai important miracol al timpurilor noastre.
   Suvernaul Pontif a fost intampinat de cateva sute de mii de pelerini, in cea de-a patra zi a vizitei sale in Portugalia, in fata carora a oficiat o slujba religioasa speciala, cu ocazia aniversarii infaptuirii miracolului, informeaza AP.
   Presa portugheza sustine ca la slujba au participat aproape 400.000 de oameni, in ciuda ploilor din ultimele zile, insa eforturile lor au fost raspaltite cand, la scurt dupa inceperea slujbei papale, a iesit si soarele.
Papa Benedict al XVI-lea a adus un omagiu Giulgiului din Torino
   Biserica Catolica a sarbatorit, joi, miracolul infaptuit pe data de 13 mai 1917, cand trei copii au vazut-o pe Fecioara Maria stand langa un stejar din micul orasel portughez.
   In timpul vizitei sale in Portugalia, Papa Benedict a vorbit despre suferintele „unei umanitati ranite si problemele lumii”, dar si despre „pacatele Bisericii”, pe care le-a adus la Fatima, pentru iertare.
Papa si-ar putea pierde imunitatea, in urma scandalului de pedofilie

   Comentariu saccsiv:

   Toti marii nostri duhovnici stalpi ai ORTODOXIEI ne spun foarte clar ca asa-zisele aparitii mariane din spatiul catolic (Fatima, Lourdes, Medjugorje) sunt dracisme.

 

48 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on mai 14, 2010 at 6:21 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. seby said, on mai 14, 2010 at 7:52 am

    cred ca exagerezi de acum ….dracisme si numai la noi la ortodocsi or fi aparitii de la DUMNEZEU ? si pana la urma la fatima aparitia s-a aratat unor copii …nu spune in noul testament lasati copii sa vina la mine ca a unora ca ei este imparatia cerurilor …or fi catalocii schismatici ….dar nici noi nu suntem niste urmasi demni ai lui HRISTOS . numai la noi un parinte poate fi bun si poate avea har …. si viziuni de la DUMNEZEU ??? ar trebui sa fim mai prudenti in afirmatii …pana la urma si catolicii se inchina tot la hristos si tot la MAICA DOMNULUI au evlavie ….si lithurghie au si ei …..si sfintii care sunt la fel de reprezentativi ca si ai nostri(cel putin unii care au dus viata sihastra si au murit pt credinta ) cunosc si eu fenomenul viziunilor dracesti al aparitiilor sub forma PREASFINTEI NASCATOARE de DUMNEZEU sau ISUS HRISTOS din cartile parintelui cleopa sau ilarion argatu …..dar in cazul fatima mise pare ca e vb de altceva ..mai trebuie cercetat ..asa sa se arunce cu noroi e foarte usor …sper sa nu fiu hulit prea tare pe marginea comentariului si daca sunt probe ca ce s-a intamplat la fatima sunt dracisme as vrea sa stiu si eu ..(un link ,un site sau scrierile unui sfant parinte).

    Apreciază

    • Veaceslav said, on mai 14, 2010 at 8:32 am

      @seby,
      nu te supara te rog, dar ratacesti grav, dar catolicii SUNT ERETICI.
      Citeste mai multe pe situl http://eresulcatolic.50webs.com/miracole.html

      Apreciază

    • boddyca said, on mai 14, 2010 at 1:46 pm

      nu prea te vad eu ortodox… daca erai ortodox stiai ca se scrie „Iisus Hristos”, nu cum ai scris tu.

      Apreciază

    • cyp said, on februarie 23, 2011 at 12:06 pm

      multe viziuni sunt de la demoni. In momentul in care o astfel de viziune aduce un mesaj contrar invataturilor bisericii nu poate fi decat manifestare demonica. Cel mai simplu de a verifica o viziune daca e de la Dumnezeu e sfanta cruce (asa cum a fost facuta de la inceputul bisericii si cum e mentinuta in ortodoxie). Demonii au o aversie catre acest simbol (repet numai daca e facuta corect, nu partial, nu cum o fac catolicii) si de cele mai multe ori se reveleaza ca demoni prin afirmatiile si actiunile lor.

      Apreciază

  3. Pustnicul Digital said, on mai 14, 2010 at 8:24 am

    Citiți aici despre înșelarea de la Fatima: http://eresulcatolic.50webs.com/miracole.html

    Apreciază

  4. luchiana said, on mai 14, 2010 at 8:47 am

    Fratilor, pe mine ma intriga cum diavolul aduna multi adepti, iar in numele lui Iisus Hristos din ce in ce mai putini ne strangem…deci se intampla ceva in legatura noastra directa cu El…nu stim sa iubim, asta e parerea mea, nu suntem uniti, nu mai stiu ce sa spun, e trist…

    Apreciază

    • ioana said, on mai 14, 2010 at 9:41 am

      Hristos spune: sa nu stie stanga ce face dreapta. In ortodoxie este unire, si mai mult, este si dragoste. Dar adevaratul ortodox este discret,asteapta plata in cer. Mantuirea (ca doar asta ne este scopul, nu???) se lucreaza in primul rand in ascuns.
      Nu mai fiti intrigata si nici trista. Roada Duhului este bucuria, printre altele 🙂 !

      Apreciază

  5. seby said, on mai 14, 2010 at 8:48 am

    mai dragii mei nu ratacesc imi pun si eu niste intrebari si stiu si eu ca se spune ca , catolicii sunt eretici dar dovezi vreau dovezi pt ca din gura e usor sa dai …stiu si eu despre esecul papalitatii de-a lungul veacului ..cruciadele ….inchizitia ….dar ma refeream la catolicul de rand inchinatorul ….daca asta i se serveste in asta crede ..

    Apreciază

  6. Marius8eu said, on mai 14, 2010 at 8:56 am

    @seby
    Fratioare nu te supara, dar nu ai citi nimic din scrierile Sfintilor Parinti, ai nevoie de o indrumare, poate te ajuta acest link http://www.radiorenasterea.ro/arhiva-abc.html in special sa asculti emisiunile despre pocainta (asta lipseste multora si fara aceasta nu intram in imparatia Domnului).

    Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui D-zeu miluieste-ma pe mine pacatosul si pe toata lumea ta

    Apreciază

  7. Pustnicul Digital said, on mai 14, 2010 at 9:17 am

    Dragul meu ne-idiot, dar partea asta ai citit-o?

    Vicka a avut cumplite dureri de cap premergatoare aparitiilor. Iar cand o vedea pe „Maica Domnului” simtea „spaima” cum insasi marturiseste. Din Paterice stim ca numai aparitiile demonilor provoaca teama, deci… [p. 68-67]

    PS: Nu am scris eu alea dar le sustin.

    Apreciază

    • ovidiu said, on mai 14, 2010 at 10:18 am

      Cam seamana cu „aparitiile” suferite de KK.Dupa ce l-am auzit si vazut expunindu-se,m-am lamurit mai bine…

      Apreciază

  8. acadennis said, on mai 14, 2010 at 9:18 am

    Sa nu uitam ca probabil si printre credinciosii catolici sunt multe persoane care cred cu adevarat in Iisus Christos si chiar nu doresc sa auda de papa.
    Sa nu ne batem cu pumnul in piept ca noi suntem cei buni caci numai Dumnezeu cunoaste
    inimile oamenilor. Si printre ortodoxi exista buni si rai. Este mai bine sa ramanem smeriti.

    Apreciază

    • Veaceslav said, on mai 14, 2010 at 12:11 pm

      @acadennis,
      Si daca acesti credinciosi (catolici) vad ca ceva nu este in regula cu religia lor, cine le sta inpotriva sa caute adevarul? iar daca nu o fac, rau fac.
      Iar noi nu ne consideram nepacatosi, suntem cel mai pacatosi! Noi doar ne aparam credinta! si nu pacatele noastre!

      Apreciază

    • stefan said, on mai 14, 2010 at 12:24 pm

      Nu s-a batut nimeni cu pumnul in piept…oare nu stii,faptul ca ne-am nascut ortodocsi nu-i un lucru atribuit propriei noastre ‘bunatati’ ori ‘virtuti’ ci este o binecuvantare si o Cruce grea data spre a fii dusa.
      A fii Ortodox este a fii drept credincios, rezulta deci ca a NU fii Ortodox este a NU fii drept credincios.

      „Sa nu uitam ca probabil si printre credinciosii catolici sunt multe persoane care cred cu adevarat in Iisus Christos ”
      Vezi dumneata, noi spunem HRISTOS (IC XC)(Ιησούς Χριστός se iau prima si ultima litera) care vine din greaca si care este limba prin intermediul careia a survenit increstinarea majoritatii popoarelor idolatre.

      Sigur,probabil ca sunt,si ei vor fii judecati dupa ‘legea lor’ dar in esenta si prin comparatie, sunt eretici – intr-o stare de semi-sectarism cum s-ar zice.

      Apreciază

  9. Dan said, on mai 14, 2010 at 9:21 am

    Buna ziua,
    Referitor la minuni la catolici, am discutat la un moment dat cu un preot pe care l-am intrebat de problema asta si mi-a zis ca pot apare minuni si in alte parti decat la Ortodoxi, diferenta este motivul pentru care apar. Pentru ortodoxi minunile sunt pentru a-i intari pe cand la ceilalti sunt pentru a-i intoarce la dreapta credinta. Cine are urechi de auzit, ochi de vazut si sufletul curat se va intoarce, cine nu, nu.
    Cat despre fatima, asa am auzit si eu cum cum sunt dracisme. Sa nu uitam ca necuratul poate lua orice forma pentru a insela. Care e cea mai simpla metoda sa atragi niste oameni, o mica vedenie sub o anumita forma si gata.
    Pentru @seby, una din poruncile lui Dumnezeu este sa nu ne inchinam la idoli, ori catolicii asta fac. Acele statui indiferent pe cine vor ei sa reprezinte nu sunt altceva decat idoli. Deci ce alta dovada vrei in privinta eresului catolic?
    Ps: Pe langa asta se mai adauga si modificarea crezului stabilit la sinoadele ecumenice (asa numitul „filioque”) legat de Sfantul Duh

    Imi cer iertare daca supar sau am suparat pe cineva cu comentariile mele!

    Apreciază

    • ovidiu said, on mai 14, 2010 at 10:28 am

      Pretene,limba romana e printre putinele limbi care opune,aproape tot timpul,o litera unui sunet.Te sfatuiesc sa-l mai recitesti pe „Ortodoxi” cu voce tare.Vezi sa nu-ti zgirii timpanele totusi…

      Apreciază

    • cunoscatoriu said, on mai 14, 2010 at 7:55 pm

      Ma simt umilit , ..dar si… voi toti ce scrieti…lipsiti de iubire… fata de cei ce au credinta catolica. Cand vorbiti de pagina http://www.eresul catolic, parca faceti apel la Marea Intelepciune … Oare nu e ca si cum ai spune ca Gigi Becali e cel mai mare crestin al inceputului de secol xxi ???

      Apreciază

  10. luchiana said, on mai 14, 2010 at 10:47 am

    Fratilor si surorilor,

    Ceea ce spun acum nu are legatura cu subiectul:

    In Bucuresti au cazut peste 100 arbori in urma furtunii de aseara…

    Mania Domnului peste noi…
    Sa ne rugam Lui sa ne miluiasca!

    Apreciază

  11. seby said, on mai 14, 2010 at 11:40 am

    Marius8eu multumesc pt sfaturi fratioare(am specificat ca am citit despre inselatorii la parintele cleopa si ilarion argatu care afost si un mare exorcist ) si celorlati care mi-ati dat cate un link sau un sfat …… eu am citit despre aparitia de la fatima ….. si chiar am crezut-o pt ca era vb de niste copii (lasati copii sa vina la mine ca a unora ca ei este imparatia cerurilor ..ce este mai curat decat sufletul unui copil ) plus evolutia lucrurilor de mai tarziu doi dintre ei au murit iar unul dintre ei o fata pe nume lucia ajuns mai tarziu maicuta si chiar prietena a papei ioan paul al -II-lea datorita profetiilor pe care le stia si din cate stiu una avand caracter secret ( fiecare papa care a urmatdin 1939 a citit profetia si daca credea ca este timpul .sa o faca publica .ar fi trebuit sa o faca daca nu sa fie inchisa inapoi intr-un plic sigilat )…

    Apreciază

    • Veaceslav said, on mai 14, 2010 at 12:20 pm

      @seby,
      Frate si copii pot fi demonizati, citeste ce zice Sf Ioan Gura de Aur:

      din “Parinti, copii si cresterea lor”

      Daca vezi vreun evadat ca-ti bate copilul, te mânii si te repezi ca o fiara asupra lui, dar stai linistit si nu faci nimic, desi în fiecare zi vezi demonii atacându-l si împingându-l la pacate. Stai si nu-l scapi din ghearele lor. Daca copilul ti-e cumva posedat, alergi la toti sfintii si tulburi linistea si celor ce pustnicesc prin vârfuri de munti, ca sa-l scapi de nebunie. Dar, desi vezi cum în fiecare zi îl tulbura pacatul, care este cel mai îngrozitor demon, nu faci nimic.

      Si chiar sa fie cineva posedat de un demon, nu este deloc îngrozitor, pentru ca demonul nu poate cu nici un chip sa ne arunce în gheena, ci, daca suntem atenti, ispita aceasta ne poate aduce chiar cununi minunate si ne poate face vestiti, daca-i rabdam cu bucurie chinurile. Dimpotriva, cel ce traieste în pacat, nu se va putea mântui niciodata. Si viata aceasta i se va parea un infern si în cea viitoare va fi pedepsit pe vecie.

      Totusi, chiar daca stim toate aceste lucruri, le dam o atentie nefireasca celor foarte putin importante, în timp ce pentru cele cu adevarat importante nu vrem sa facem nici cel mai mic efort. Daca vedem pe cineva demonizat, îl plângem, dar daca-l vedem pacatuind, nu suntem deloc socati, chiar daca atunci ar trebui sa ne vaitam si sa ne lovim de durere. Dar, decât sa ne vaitam, mai bine sa-l oprim si sa-l sfatuim sau sa-l speriem, sa-l pedepsim, sa-l vindecam cu orice mijloc ne sta în putere de boala aceea si s-o imitam pe vaduva despre care sfântul apostol Pavel a zis ” … daca a crescut copii…”.

      Apreciază

  12. seby said, on mai 14, 2010 at 12:56 pm

    multumesc pentru sfat Veaceslav. o sa caut si cartea sa o citesc .

    Apreciază

  13. ovidiu said, on mai 14, 2010 at 1:54 pm

    Alte cuvinte vii din gradina…etnobotanica. 😉

    Apreciază

  14. ovidiu said, on mai 14, 2010 at 1:55 pm

    Ah!Chiar acu` l-ai sters pe yogi(Daniel)…

    Apreciază

  15. stefan said, on mai 14, 2010 at 2:09 pm

    yogi bear ?!

    Apreciază

  16. ovidiu said, on mai 14, 2010 at 2:25 pm

    Asa mi s-a parut!Da` poate a fost bou-bou de data asta… 😉

    Apreciază

  17. seby said, on mai 14, 2010 at 4:38 pm

    boddyca said, on mai 14, 2010 at 1:46 pm
    nu prea te vad eu ortodox… daca erai ortodox stiai ca se scrie “Iisus Hristos”, nu cum ai scris tu .

    sincer cred ca daca prostia durea te tavaleai in chinuri …. am scris in graba si nici nu am mai recitit textul pt ca eram la serviciu si mai trebuia sa fac si altele …se poate intampla si daca ai ajuns sa judeci un om dupa o greseala esti varza .. asa ca scuteste-ma de comentariile tale .acolo ceream un sfat o dovada ..citisem si eu despre erezia catolicilor dar nu avuseem nici o dovada .. noroc ca Pustnicul Digital,Veaceslav,Marius8eu s-au oferit sa ma ajute cu sfaturi si un site unde am gasit niste raspunsuri pentru ca daca ar mai fi fost vreo cativa ca tine ….. sigur ma lamuream … CE REPEDE MAI STII SA JUDECI OMUL SI DIN TOT CE-AM SCRIS EU ACOLO DOAR ATAT AI PUTUT SA VEZI :)) DE CE VEZI PAIUL DIN OCHIUL MEU SI NU VEZI BARNA DIN OCHIUL TAU ..

    Apreciază

  18. stefan said, on mai 14, 2010 at 6:52 pm

    Uite ce scrie la „Papa si-ar putea pierde imunitatea, in urma scandalului de pedofilie”
    aveti linkul mai sus in articol.

    „Simpla existenta a acestor discutii reprezinta insa o grea lovitura data conducerii Bisericii Ortodoxe, implicate recent intr-un scandal fara precedent, cu acuzatii de viol si pedofilie.”

    Ma gandesc ca este doar o eroare de postare in articolul original…sper.

    Apreciază

  19. Miriam said, on mai 14, 2010 at 7:06 pm

    Daca Dumnezeu o sa hotarasca sa mantuiasca un catolic atunci se va face voia Sa, dar oare se merita sa ne pierdem noi mantuirea ca judecam pe altii (si nu ma refer la papa)?

    Apreciază

    • Veaceslav said, on mai 14, 2010 at 8:50 pm

      @Miriam,
      Noi vorbeam de aparitii demonice si de eresul catolic, ceea ce tine de mantuirea altora:
      Parintele Cleopa:
      „Sfântul Ciprian spune că în afară de Biserică nu este mântuire (Scrisoarea 73, 21) şi cel ce nu are Biserica drept mamă, nu poate avea pe Dumnezeu ca Tată (Despre unitatea Bisericii soborniceşti).”

      Apreciază

  20. cunoscatoriu said, on mai 14, 2010 at 8:17 pm

    Dar si polonezii sunt catolici, si multe alte popoare… Oare toti oamenii din acest cult se osandesc ? Dar protestantii ? IIsus Hristos n-a folosit niciodata cuvantul „ortodox”… Cine imi raspunde ???

    Apreciază

  21. Ion de la Chiuiesti said, on mai 14, 2010 at 10:03 pm

    Lasand deoparte „fenomenul” Fatima si problemele ridicate de comentatorii de mai sus, numarul de 400.000 de oameni spune ceva. Si anume ca multi incep sa caute credinta si la ei. Desi bisericile lor sunt goale, incep sa-l caute pe Dumnezeu, ceea ce e un lucru remarcabil.

    Apreciază

    • cunoscatoriu said, on mai 15, 2010 at 6:58 pm

      Scuza-ma,… vii cu clisee…dar vorba lui Vadim…” ce am fost, dar ce vom fi… ” parca. Pe mapamond catolicii sunt de 5 ori cel putin, mai multi ca ortodocsii.Chiar si protestantii , impreuna luati, cele vechi, traditionale,…sunt mai multi..

      Apreciază

  22. LORENA said, on mai 14, 2010 at 11:29 pm

    Mai e o lorena pe aici in afara de mine?

    Apreciază

    • lorena said, on mai 15, 2010 at 9:19 am

      da una cu litere mici,dar nu prea intervin stai linistita

      Apreciază

  23. despre fatima said, on mai 15, 2010 at 10:02 am

    http://www.inventatori.ro/view_article.php?id=817#

    Apreciază

  24. luchiana said, on mai 15, 2010 at 12:19 pm

    @daniel

    Multumesc mult frate Daniel pentru incredere.
    Am luat la cunostinta de adresa de mail.

    Doamne ajuta!

    Apreciază

  25. Ostrov said, on mai 16, 2010 at 1:41 pm

    „Toti marii nostri duhovnici stalpi ai ORTODOXIEI ne spun foarte clar ca asa-zisele aparitii mariane din spatiul catolic (Fatima, Lourdes, Medjugorje) sunt dracisme.”

    Va rog sa ma ajutati cu materiale despre Medjugorje, in acest sens.

    Multumesc.

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.