SACCSIV – blog ortodox

Conexiune intre CHEMTRAILS si GRIPA PORCINA?

Posted in CHEMTRAILS, gripa AH1N1, GRIPA PORCINA by saccsiv on septembrie 21, 2009

   Citez din articolul Genocid – conexiunea intre chemtrails si raspandirea virusului H1N1 de catre avioane:

   „De la inceputul lui martie 2009 cerul de deasupra capitalei canadiene a fost umplut de chemtrails eliminate de avioane asemanatoare cu Boeing-uri 747 pentru pasageri. Totul a inceput cam cu o saptamana inainte ca stirile despre Gripa Porcina sa intre in actualitate. Din acel moment cantitatea de chemtrails spreiata pe cer s-a intensificat gradual.
   Deci, intrebarea fireasca ce trebuie pusa este ce anume se spreiaza pe cerul nostru si de ce? Printre anumite grupari de oameni informati se stie faptul ca aceste chemtrails sunt compuse in principal din saruri de Barium si Aluminiu. Acest cocktail apare ca o dara de spray alb ( similar cu contrail insa persista pe cer ) si odata dispersat in atmosfera poate fi confundat cu usurinta cu norii de inalta altitudine. Cativa oameni chiar au fost martori la spreieri din avioane, la joasa altitudine, a unei substante maronii. Aceasta substanta maronie, care a fost observata, se lasa pe pamant avand consistenta unui gel fibros/lipicios. Acest gel a fost analizat in prealabil de catre Washington State Departement of Health and AmTest Laboratorie. A reiesit ca fiind compus din celule rosii  amestecate cu agenti biologici. Care sunt implicatiile unor asemenea incidente si de ce au devenit mult mai frecvente in ultimele luni?
   In plus, nu doar ca activitatile de acest gen s-au inmultit, dar si pe cerul Capitalei s-a observat o schimbare drastica a tiparelor de zbor a ceea ce pareau a fi avioane de pasageri 747, sau ceva asemanator. Avioanele au zburat mai jos decat au facut-o in ultimii 20 de ani. Acele avioane fac ture deasupra cartierelor rezidentiale zburand la o altitudine mai joasa de 500 ft (160 metri). Cartiere care se afla la mai bine de 40 km de Aeroportul Ottawa. Avioanele par ca parasesc aeroportul zburand in cercuri largi deasupra orasului la o altitudine extrem de joasa iar apoi se reintorc de unde au pornit. Frecventa acestui tip de aparitii creste progresiv. Oamenii trebuie sa intrebe “de ce”? Cum se face ca avioanele zboara pe deasupra caselor la fiecare 5 minute? Cu siguranta nu sunt atatea zboruri comerciale in si din Ottawa. Sunt cumva aclimatizati cetatenii in vederea unui eveniment viitor?
   In privinta Bariumului se stie ca este toxic pentru oameni. Nu doar ca intrerupe functia tractului digestiv dar afecteaza si sistemul imunitar. Sistemul imunitar distruge patogenii prin producerea celulelor de tip T. Bariumul adera la receptorii celulelor T si efectiv ii dezactiveaza. Este doar o coincidenta ca suntem avertizati in legatura cu reaparitia mortala a gripei A/H1N1 in aceasta toamna iar, pe de alta parte, sistemul nostru imunitar  este asaltat toata ziua cu Barium? Probabil ca nu. (Cu siguranta nu)
   Iar in legatura cu zborurile avioanelor la joasa altitudine, e posibil oare sa se exerseze lansarea unei arme biochimice deasupra unei arii dens populate? S-a spus deja ca agentii biologici trebuie eliberati la o joasa altitudine pentru a se asigura ca acestia nu sunt distrusi de temperaturile joase prezente la altitudinile inalte. Toata lumea stie ca gastii Noii Ordini Mondiale ii place sa aclimatizeze (dreseze) oile. Aceste activitati pregatesc scena lansarii coordonate a unui tip de arma biologica, dupa cum spunea inainte si Steve Quayle.
   De fapt apar si rapoarte  care indica faptul ca un asemenea  eveniment se pregateste. Cele mai multe evidente vin din partea simplilor martori oculari; dar asa este lumea inteligentei. Acest tip de informatii niciodata nu s-ar transforma in stiri de prima pagina. In martie 2009, pe youtube video a aparul cazul unuia care a sunat la postul radio Power Hour.
   Apelantul era in legatura cu soferul unui camion care lucra sub contract pentru Departamentul Apararii Civile.  A fost platit cu 500 USD pentru o incarcatura de flacoane cu virusi de gripa aviara ce trebuia dusa la destinatii diferite in Statele Unite. Toate livrarile s-au facut pe timp de noapte iar camionul – sau camioanele – au fost toate escortate de ex-politisti inarmati si sub acoperire/garda privata. Multe din incarcaturi au fost ori predate ori lasate la depozite de rachete subterane. Personalul care a receptionat transporturile era de multe ori echipat complet cu Hazmat (echipament de protectie impotriva substantelor periculoase). Soferul camionului si familia acestuia au fost vaccinati “preventiv” impotriva gripei aviare. Acest sofer de camion a fost platit la o filiala Bank of America unde, anonim, a prezentat un numar bancii iar aceasta la platit pe loc cu bani gheata.  A fost citat la intamplare de catre DHS (Department of Homeland Security) pentru prezentari la ora 3 AM, si examinat periodic pentru siguranta impotriva virusului gripei aviare. Unul dintre colegii sai care poseda o platforma tractabila lunga si plata a fost contractat special pentru a livra o racheta de 80 tone dintr-un capat in celalalt al tarii. Greutatea extrema a incarcaturii a distrus efectiv franele camionului insa DHS a reactionat prompt pentru remedierea defectiunii astfel incat soferul sa poata executa transportul. Multe din livrarile soferilor au avut o natura extrem de misterioasa. Soferul in cauza a fost pus sa conduca de multe ori camionul gol, dintr-o locatie in alta locatie, iar mai apoi oprit in locuri intamplatoare si condus pe jos pe o strada privata pana la vreun depozit ( multe din ele depozite subterane de rachete) in asa fel incat daca ar fi fost interogat sa nu poata divulga nicio informatie vitala. La una din livrari, a transportat cu certitudine flacoane refrigerate continand un lichid alb care, mai apoi, a fost imbarcat intr-un avion militar C – 130. Soferul a obtinut cel putin o suta de mii de dolari facand aceste transporturi. Soferul si familia lui au fost cazati intr-o locatie sigura dintr-o baza militara. Femeia care a prezentat aceste informatii postului de radio le-a oferit si postului local de politie si FBI – ului. Raspunsul celor doua institutii a fost “chestia asta e atat de mare incat nu am putea sa o atingem nici cu un stalp de 3 metri.” Evident ca ceva este in miscare.
   In sprijinul povestii soferului de camion, una din sursele de informatii credibile ale lui Steve Quayle a divulgat urmatoarea informatie in 25 August 2009: “Un raport notabil de la Flaming George Recreation Area din Utah,Wyoming, si aproape de Colorado, a citat un numar mare de italieni intr-o cabanuta si un numar mare de francezi in alta toti vorbind doar in italiana si franceza. De asemenea acest raport include detalii excelente asupra unora dintre ei ruland pe motociclete Harley Davidson in urma unui elicopter Chinook de unde le-au fost distribuite aumite lucruri cu care acestia s-au reintors la cabane. De notificat a fost numarul mare de instalatii de racire la aceste casute de vacanta……sa fie oare de tipul celor care trebuie sa tina mostrele de virusi la temperaturi destul de sigure pana la momentul distributiei?
   Cu toate  indiciile disponibile este posibil oare sa ne imaginam ca dupa ce, cu incredere, cetatenii au consumat o cantitate excesiva de Barium provenind din norii infestati si ajungand in sistemul de canalizare iar apoi in apa potabila, suntem prinsi intr-o conspiratie globalista cu scopul de a slabi sistemul imunitar in vederea “urmatorului val” a asa-numitei  gripe porcine? Va exista acolo oare o imprastiere sincronica  de aerosoli cu virusi ucigasi de gripa asupra populatiei sau va exista un virus viu (in aditie la cantitatea mare de Squalene – compus organic) in vaccinul H1N1, sau amandoua la un loc? Din punctul de vedere al metodei  necesare pentru reducerea populatiei, armele biologice pot, teoretic, sa fie cele mai eficiente (doar dupa explozia nucleara) deoarece dupa infestarea initiala continua sa se raspandeasca si sa se multiplice  printre oameni. Este cat se poate de evident, luandu-ne dupa propaganda massmedia din aceste zile in legatura cu gripa porcina, ca suntem pregatiti pentru ceva “mare”, chiar daca epidemia de gripa porcina actuala, pana in acest moment cel putin,  nu a fost mai mult decat o gluma. Obama este in criza de timp si gasca Noii Ordini Mondiale resimte acelasi lucru in planul lor de a profita de controlul dictatorial al Americii de Nord. Oamenii se trezesc intr-un ritm fara precedent. Cum se vor desfasura urmatoarele cateva luni? Cine va iesi victorios?
   Dumnezeu sa salveze Republica.”
http://www.stevequayle.com/News.alert/08_Hawk/090825.fraction.wars.html
http://www.pubmedcentral.nih.gov/articlerender.fcgi?artid=1541830

   Cititi va rog si:

APEL CATRE CITITORI: fotografiati si filmati CHEMTRAILS

EXTREM DE IMPORTANT: NANOPARTICULE mortale in VACCINUL contra gripei porcine?

VIDEO (si transcriptul): Vom avea bratari RFID obligatorii, pentru a dovedi ca ne-am vaccinat?

   Revenind la articol, posibil sa existe o legatura intre CHEMTRAILS si GRIPA PORCINA, insa mai atrag atentia asupra inca unui pericol: pregatirea ultimei revolutii: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

8 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on septembrie 21, 2009 at 9:23 am

    Pentru mai facilita parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. Cosmin S said, on septembrie 21, 2009 at 9:27 am

    „Propaganda CHEMTRAILS pentru incetinirea incalzirii globale
    O cale de a mai reduce temperatura ar fi sa imprastiem particule sulfuroase in atmosfera, fie prin artilerie sau prin avioane, ingrosand aerul suficient cat sa mai reflecte ceva din lumina solara.

    Stim ca acest proces reduce temperaturile globale: cand a erupt vulcanul Pinatubo in Filipine in 1991, a aruncat in atmosfera milioane de tone de dioxid de sulf, cauzand scaderea temperaturilor in urmatoarele luni cu apoape 1°F. Geoingineria ar functiona cam la fel – numai ca ar trebui facuta continuu, pentru a tine pasul cu intensificarea efectului de sera.

    Alte metode includ imprastierea de ceata de apa de mare din nave catre norii de joasa altitudine, ceea ce ar reflecta mai mult din lumina solara. Alta optiune, mai extrema dar adesea discutata ar implica plasarea de oglinzi pe orbita pamantului. Daca aceste idei au dezavantajul de a parea complicate, au realul avantaj de a fi ieftine – cel putin in termeni relativi”.Schimbarile acestea ale climei rezolva multe din subiectele aflate pe agenda ELITELOR:
    http://209.85.129.132/search?q=cache:zLpdQDoGFBUJ:saccsiv.wordpress.com/category/chemtrails/+mai+putin+lumina+solara+chemtrails&cd=1&hl=en&ct=clnk

    „A patra trambita este descrisa micsorarea luminii soarelui, a lunii si a stelelor cu o treime. In ajunul acestui fenomen ne aflam noi astazi.La sfarsitul celei de a patra trambite avem trei valuri de atentionare, care prevestesc mari dezastre (Apocalipsa 8, 12-13). ”
    http://www25.brinkster.com/semneletimpului/default.asp

    este o ipoteza.totusi lucrurile se cam leaga….

    Apreciază

  3. horia said, on septembrie 21, 2009 at 10:11 am

    http://romanian-spotters.forumer.ro

    astept un raspuns de la ei…….arunca o privire

    Apreciază

  4. Daniel said, on septembrie 21, 2009 at 10:12 am

    apropo de articolul tau, au fost cateva evenimente similare in Bucuresti. In cateva serii din vara acestui an am auzit avioane de dimensiuni mici zburand la altitudine foarte mica, acoperind mai multe directii de deplasare. In perioada respectiva am cautat stiri in care sa se mentioneze avioane si nu am dat peste nimic. Nu lansez nici o conspiratie; din ceea ce stiu campaniile impotriva insectelor se realizeaza cu mijloace terestre, exceptie facand terenurile agricole care sunt tratate de obicei cu substante aruncate din avioane mici.

    Apreciază

  5. cAsAndrA said, on septembrie 21, 2009 at 3:20 pm

    In tot sudulOntario (care e cea mai populata zona) zboara asfel de avioane de la inceputul lui martie ’09. La inceput zburau mai discret, dar dupa ce au vazut ca lumea nu-i baga in seama, acum zboara in fiecare zi insorita. Cele care imprastie chemtrailurile sunt niste avioane albe-argintii, zboara la inaltime atat de mare incit cu ochiul liber se vad ca niste puncte mai mari. Astea sunt cele care modifica vremea. Dupa o zi de asemenea zboruri (5-6 avioane acopera o zona considerabila) trailurile se unesc si isi schimba culoarea in gri, cerul devenind cloudy (acoperit de „nori”).
    Norii falsi se pot deosebi de cei adevarati fiindca nu au volum, nu sunt pufosi (fiindca nu au apa) si au forme geometrice. Nu exista nori in forma de carouri. De asemenea din ei nu ploua, decat daca reusesc sa atraga nori adevarati.
    Toata primavara si vara s-au jucat asa cu avioanele ca sa schimbe temperatura, sa dea o zi calda si una rece, in ideea ca se inmultesc microbii si se slabeste sistemul imunitar. Acum este foarte uscat (tot artificial) ca sa se mentina virusii in aer.
    In zilele cand este activitate mai intensa de avioane creste si electromagnetismul de joasa frecventa si auzi „in cap” tot felul de zumzete si muzici care nu pot fi oprite. Site-urile care vorbesc despre acest fenomen(elf) sunt toate dezinformare. Nu este nici un fel de hypnotizare, ci doar testarea de armeacustice pe populatie si distrugerea sanatatii (poti face chiar atac de cord de la anumite frecvente). Sunt probabil emise de bazelemilitare si raspandite peste tot cu ajutorul „stilpilor” pt. telefoane mobile,etc.

    Apreciază

  6. […] Conexiune intre CHEMTRAILS si GRIPA PORCINA? […]

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.